Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 433 din 8 aprilie 2009

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Institutului de Drept Public si Stiinte Administrative al Romaniei, a structurii organizatorice si a numarului maxim de posturi din aparatul de lucru al acestuia

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 243 din 13 aprilie 2009



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 13 alin. (7) şi al art. 15 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1.-Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2.-Se aprobă structura organizatorică şi numărul maxim de posturi din aparatul de lucru al Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României, prevăzute în anexa nr. 2.

Art. 3.-Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Secretarul general al Guvernului,

Daniela Nicoleta Andreescu

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,

Dan Nica

Ministrul educaţiei, cercetării şi inovării,

Ecaterina Andronescu

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Pogea

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare al Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Institutul de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României, denumit în continuare Institutul, este instituţie publică, cu personalitate juridică, sub control parlamentar.

(2) Institutul îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 246/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României şi ale prezentului regulament de organizare şi funcţionare, denumit în continuare Regulamentul.

Art. 2. - (1) Cheltuielile curente şi de capital ale Institutului se finanţează din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat.

(2) Veniturile proprii ale Institutului provin din chirii, publicaţii, prestaţii editoriale, studii, proiecte, valorificări ale lucrărilor rezultate din activităţile proprii, taxe de participare la cursuri, fonduri externe nerambursabile, sponsorizări, donaţii şi alte venituri încasate în condiţiile legii.

(3)  Cuantumul taxelor de participare la cursurile organizate de Institut se stabileşte de către consiliul ştiinţific al acestuia.

CAPITOLUL II

Organizarea şi funcţionarea Institutului

Art. 3. - (1) Membrii Institutului sunt membri activi şi membri de onoare, aceştia putând fi cetăţeni români şi/sau cetăţeni străini.

(2)  Poate deveni membru activ orice persoană fizică ce îndeplineşte cel puţin una dintre cerinţele prevăzute la art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 .

(3)  Poate deveni membru de onoare orice persoană fizică ce s-a remarcat prin realizări în domeniul ştiinţelor juridice, administrative şi/sau economice ori prin contribuţii aduse la dezvoltarea ştiinţelor din domeniile de activitate ale Institutului şi la afirmarea prestigiului acestuia.

Art. 4. - (1) Calitatea de membru al Institutului se dobândeşte şi încetează prin decizie a consiliului ştiinţific.

(2) In vederea dobândirii calităţii de membru activ al Institutului, persoanele prevăzute la art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 formulează o cerere care se adresează consiliului ştiinţific.

(3) Cererea de dobândire a calităţii de membru activ este însoţită de următoarele documente:

a) actul de identitate, în copie;

b) curriculum vitae;

c) lista lucrărilor ştiinţifice publicate şi/sau comunicate;

d)   recomandarea din partea a cel puţin 3 membri ai Institutului;

e) alte documente, după caz, din care să rezulte respectarea dispoziţiilor prevăzute la art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007.

(4)   Dosarele candidaţilor se analizează, în şedinţă, de consiliul ştiinţific, care poate decide acordarea sau neacordarea calităţii de membru activ al Institutului. In cazul admiterii cererii, calitatea de membru activ al Institutului se dobândeşte la data adoptării deciziei de către consiliul ştiinţific.

(5)  Decizia privind acordarea sau neacordarea calităţii de membru activ al Institutului se comunică celui în cauză, în scris, în termen de 30 de zile de la data adoptării. Decizia privind neacordarea calităţii de membru activ al Institutului trebuie să fie motivată.

Art. 5. - (1) Calitatea de membru de onoare al Institutului se dobândeşte la propunerea a cel puţin 3 membri ai consiliului ştiinţific ori ia propunerea unor instituţii de cercetare sau de învăţământ superior acreditate, din ţară ori din străinătate.

(2)  Dosarele candidaţilor cuprind documentele prevăzute la art. 4 alin. (3) lit. a)-c) şi propunerea de acordare a calităţii de membru de onoare şi se analizează, în şedinţă, de consiliul ştiinţific care decide acordarea sau neacordarea acestei calităţi.

(3)  Dispoziţiile prevăzute la art. 4 alin. (5) se aplică în mod corespunzător.

Art. 6. - (1) Calitatea de membru al Institutului încetează prin:

a) retragere;

b) excludere.

(2) Cererea de retragere a calităţii de membru al Institutului se adresează consiliului ştiinţific, este personală şi nu trebuie motivată. In acest caz, calitatea de membru al Institutului încetează la data înregistrării cererii.

(3)  Excluderea se poate decide de consiliul ştiinţific în următoarele situaţii:

a)  neparticiparea la două şedinţe consecutive ale adunării generale;

b) neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a îndatoririlor prevăzute în prezentul regulament;

c) desfăşurarea de activităţi sau participarea la acţiuni care compromit sau aduc prejudicii Institutului.

(4)   Decizia de excludere trebuie să fie motivată şi se comunică, în scris, celui exclus, în termen de 30 de zile de la data adoptării.

(5) Impotriva deciziei de excludere, persoana exclusă poate face contestaţie, în termen de 10 zile de la comunicarea acesteia. Contestaţia suspendă de drept decizia atacată şi se soluţionează de către adunarea generală a Institutului, în prima şedinţă a acesteia. Adunarea generală admite sau respinge contestaţia, prin hotărâre definitivă.

(6) In cazul respingerii contestaţiei, calitatea de membru al Institutului încetează la data adoptării hotărârii de către adunarea generală.

Art. 7. - Membrii Institutului au următoarele drepturi:

a) să participe la lucrările adunării generale a Institutului;

b) să participe la activităţile Institutului;

c) să participe la luarea hotărârilor sau a deciziilor, după caz, în condiţiile prezentului regulament;

d)   să interpeleze conducerea Institutului asupra unor probleme de interes pentru acesta.

Art. 8. - Membrii Institutului au următoarele îndatoriri:

a)   să acţioneze în interesul Institutului, apărând şi promovând scopul, obiectivele şi identitatea acestuia;

b)  să contribuie prin activitatea lor la progresul ştiinţelor juridice, administrative şi/sau economice şi să se implice în activităţile Institutului;

c) să participe la activităţile structurilor din care fac parte şi ale adunării generale a Institutului;

d) să nu desfăşoare activităţi şi să nu participe la acţiuni care compromit sau aduc prejudicii Institutului;

e) alte îndatoriri stabilite de adunarea generală.

Art. 9. - (1) Activităţile de cercetare ştiinţifică se realizează prin intermediul următoarelor departamente:

a) Departamentul de armonizare a dreptului intern cu dreptul comunitar;

b) Departamentul administraţiei publice centrale;

c) Departamentul de administraţie publică locală şi organizarea administrativă a teritoriului;

d) Departamentul pentru studierea organizării şi funcţionării sistemului judiciar.

(2) Atribuţiile Institutului în materia specializării şi perfecţionării profesionale, a relaţiilor de colaborare, precum şi a organizării şi desfăşurării programelor se realizează prin intermediul următoarelor departamente:

a) Departamentul pentru formare şi perfecţionare continuă;

b) Departamentul strategii şi programe.

Art. 10. - (1) Activitatea Institutului este asigurată prin aparatul propriu de lucru, organizat în departamente, servicii, birouri, compartimente şi alte structuri.

(2) Are calitatea de funcţionar public, potrivit Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, numai personalul care desfăşoară activităţi ce implică exercitarea prerogativelor de putere publică de către Institut, stabilite în temeiul legii.

(3) In cadrul departamentelor prevăzute la art. 9 alin. (1) se încadrează personalul de cercetare, cu statut de personal contractual, potrivit dispoziţiilor legale în materie, care îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea directorului de departament.

(4)  In cadrul structurilor prevăzute la alin. (1) şi în cadrul departamentelor prevăzute la art. 9 alin. (2) se încadrează funcţionari publici, în condiţiile Legii nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi personal contractual, potrivit dispoziţiilor legale în materie.

(5)  Salarizarea personalului aparatului propriu de lucru al Institutului care are calitatea de funcţionar public se face potrivit dispoziţiilor privind salarizarea funcţionarului public parlamentar.

(6) Personalul contractual din cadrul Institutului este salarizat în conformitate cu prevederile din domeniul salarizării personalului contractual din sectorul bugetar.

(7)  Vicepreşedintele Institutului este indemnizat potrivit dispoziţiilor privind indemnizaţiile pentru personalul din instituţii publice din subordinea Guvernului, fiind asimilat cu adjunctul conducătorului instituţiei.

Art. 11. - (1) Adunarea generală se întruneşte, la convocarea preşedintelui Institutului, în şedinţă ordinară, anual, şi în şedinţă extraordinară, ori de câte ori este necesar. Adunarea generală se convoacă în şedinţă extraordinară şi la solicitarea a cel puţin 1/3 din numărul membrilor săi sau a consiliului ştiinţific.

(2) Adunarea generală este legal constituită în prezenţa a cel puţin 2/3 din numărul membrilor săi.

(3)  In cazul în care cvorumul membrilor nu este întrunit, şedinţa se suspendă, adunarea generală urmând a fi reconvocată. La a doua convocare, adunarea generală este legal constituită în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.

(4)  In situaţia în care, la a doua convocare, adunarea generală nu este legal constituită, şedinţa se suspendă, adunarea generală urmând a fi reconvocată. La a treia convocare, adunarea generală este legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenţi.

Art. 12. -Adunarea generală a Institutului are următoarele atribuţii principale:

a) alege preşedintele, prin vot secret, dintre membrii Institutului;

b) alege vicepreşedintele şi directorii departamentelor prevăzute la art. 9, prin vot secret, dintre membrii Institutului;

c) solicită Senatului validarea alegerii consiliului ştiinţific, a preşedintelui şi a vicepreşedintelui Institutului;

d) determină priorităţile de cercetare ştiinţifică din domeniile de activitate ale Institutului;

e)  avizează proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului;

f) stabileşte măsuri de îmbunătăţire şi dezvoltare a activităţii Institutului;

g) aprobă rapoartele ştiinţifice anuale, întocmite de consiliul ştiinţific, pe care Institutul le prezintă Parlamentului şi, după caz, Guvernului sau Consiliului Superior al Magistraturii;

h) aprobă rapoartele anuale de activitate a Institutului, pe care le trimite spre analiză comisiilor parlamentare de specialitate;

i) alte atribuţii prevăzute în prezentul regulament.

Art. 13. - (1) In exercitarea atribuţiilor sale, adunarea generală adoptă hotărâri, în cadrul şedinţelor ordinare sau extraordinare, care se semnează de către preşedinte.

(2) Hotărârile adunării generale se adoptă cu votul a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor prezenţi, cu excepţia acelor hotărâri pentru adoptarea cărora este prevăzută o altă majoritate.

(3)  Votul membrilor Institutului este personal şi poate fi deschis sau secret. Adunarea generală stabileşte regulile de funcţionare şi modalitatea de vot, în afara cazului în care prin prezentul regulament se stabileşte o anumită procedură de vot.

Art. 14. - (1) Consiliul ştiinţific se compune din 9 membri, care au calitatea de membru de onoare sau membru activ al Institutului, persoane fizice române şi/sau străine, după cum urmează:

a) preşedinte;

b) vicepreşedinte;

c) directorii departamentelor prevăzute la art. 9;

d) un membru activ al Institutului.

(2) Membrii consiliului ştiinţific sunt aleşi de adunarea generală cu votul a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor Institutului, pentru un mandat de 3 ani, şi pot fi realeşi.

Art. 15. - (1) Consiliul ştiinţific se întruneşte, la convocarea preşedintelui Institutului, în şedinţă ordinară, trimestrial, şi în şedinţă extraordinară, ori de câte ori este necesar. Consiliul ştiinţific se convoacă în şedinţă extraordinară şi la solicitarea a cel puţin 1/3 din numărul membrilor săi.

(2)  Consiliul ştiinţific este legal întrunit dacă sunt prezente cel puţin 2/3 din numărul membrilor săi.

(3)  In cazul în care cvorumul membrilor nu este întrunit, şedinţa se suspendă, consiliul ştiinţific urmând a fi reconvocat. La a doua convocare, consiliul ştiinţific este legal constituit dacă sunt prezenţi cel puţin 5 dintre membrii săi.

Art. 16. - (1) Consiliul ştiinţific are următoarele atribuţii principale:

a)   asigură punerea în executare a hotărârilor adunării generale;

b) aprobă statul de personal, structura posturilor din aparatul propriu de lucru al Institutului şi fişa postului, având în vedere şi dispoziţiile art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 229/2008 privind măsuri pentru reducerea unor cheltuieli la nivelul administraţiei publice;

c) decide cu privire la orientarea, realizarea şi coordonarea activităţii desfăşurate în cadrul departamentelor prevăzute la art. 9;

d) asigură editarea „Revistei de Drept public", continuatoare a „Revistei de Drept public", care a apărut în perioada 1926- 1943, editată de Institutul de Ştiinţe Administrative, fondat în 1925, şi numeşte membrii colegiului de redacţie;

e) organizează reuniunile ştiinţifice anuale ale membrilor Institutului şi asigură editarea lucrărilor acestora;

f) pentru organizarea şi desfăşurarea de cursuri postuniversitare, decide asocierea cu instituţii de învăţământ superior sau cu instituţii de profil din ţară, acreditate în acest scop, precum şi cu instituţii similare din străinătate, în condiţiile legii;

g) decide cu privire la organizarea şi desfăşurarea de cursuri de specializare si de perfecţionare, altele decât cele prevăzute la lit. f);

h) decide cu privire la afilierea Institutului la organisme ştiinţifice internaţionale;

i) avizează raportul anual de activitate, întocmit de către preşedinte, şi îl prezintă adunării generale a Institutului. Acest raport prezintă activităţile realizate de Institut în anul precedent şi evaluează rezultatele în raport cu obiectivele desemnate şi cu calendarul fixat, utilizarea resurselor şi funcţionarea generală a Institutului;

j) întocmeşte şi supune spre avizare adunării generale proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului;

k) stabileşte criteriile de evaluare a dosarelor candidaţilor, de care se ţine seama la adoptarea deciziei privind acordarea sau neacordarea calităţii de membru al Institutului;

l) aprobă încheierea de contracte cu persoane fizice sau juridice, în vederea obţinerii de venituri proprii, care se folosesc pentru realizarea scopului Institutului;

m) încheie acte juridice, în numele şi pe seama Institutului;

n) aprobă regulamentul de ordine interioară al Institutului;

o) alte atribuţii stabilite de adunarea generală sau prevăzute în prezentul regulament.

(2)  Consiliul ştiinţific răspunde în faţa adunării generale a Institutului pentru întreaga activitate.

(3)  Consiliul ştiinţific poate delega oricăruia dintre membrii săi exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (1) lit. e)-g) şi I) şi m).

Art. 17. - (1) In exercitarea atribuţiilor sale, consiliul ştiinţific adoptă decizii, în cadrul şedinţelor ordinare sau extraordinare, cu votul a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor prezenţi.

(2)  Votul este personal şi, de regulă, deschis. Membrii consiliului ştiinţific pot decide ca votul să fie secret.

(3)   Deciziile consiliului ştiinţific se semnează de către preşedinte.

Art. 18. - (1) Preşedintele Institutului este specialist de înaltă competenţă şi reputaţie în domeniile de activitate ale Institutului, cu titlul ştiinţific de doctor, şi are rang de subsecretar de stat.

(2) Mandatul preşedintelui încetează la expirarea duratei pentru care a fost ales sau dacă este în imposibilitatea de a-şi îndeplini atribuţiile mai mult de 90 de zile, constatată prin decizie a consiliului ştiinţific, ori la depunerea demisiei.

Art. 19. - (1) Preşedintele Institutului îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

a) conduce lucrările adunării generale şi şedinţele consiliului ştiinţific la care participă;

b)   aprobă numirea, modificarea, suspendarea şi/sau încetarea raporturilor de serviciu ori, după caz, a raporturilor de muncă ale personalului Institutului, în condiţiile legii;

c)  alte atribuţii încredinţate de adunarea generală sau de consiliul ştiinţific ori prevăzute în prezentul regulament.

(2) Preşedintele îşi poate delega unele atribuţii vicepreşedintelui sau, după caz, secretarului general al Institutului.

Art. 20. - (1) Vicepreşedintele Institutului este specialist de înaltă competenţă şi reputaţie în domeniile de activitate ale Institutului, cu titlul ştiinţific de doctor.

(2)   Vicepreşedintele Institutului este vicepreşedintele consiliului ştiinţific.

(3)    Vicepreşedintele îndeplineşte atribuţiile specifice coordonării departamentelor prevăzute la art. 9, precum şi atribuţiile stabilite de către consiliul ştiinţific sau de către preşedinte.

(4) Vicepreşedintele înlocuieşte preşedintele Institutului în cazul prevăzut la art. 9 alin. (5) din Legea nr. 246/2007, precum şi în orice altă situaţie, în baza delegării acordate de către preşedinte.

(5) Dispoziţiile prevăzute la art. 18 alin. (2) se aplică în mod corespunzător şi vicepreşedintelui.

(6) Vicepreşedintele Institutului răspunde pentru întreaga sa activitate în faţa preşedintelui, a consiliului ştiinţific şi a adunării generale.

Art. 21. - (1) Secretarul general este membru al Institutului şi îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

a)   asigură colaborarea cu alte instituţii şi autorităţi, în condiţiile legii;

b) coordonează şi asigură buna funcţionare a unor structuri din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului, potrivit organigramei;

c)  asigură comunicarea hotărârilor adoptate de adunarea generală, a deciziilor adoptate de consiliul ştiinţific şi a ordinelor emise de preşedinte, după caz;

d)   asigură redactarea şi comunicarea ordinii de zi a şedinţelor consiliului ştiinţific şi ale adunării generale şi redactarea proceselor-verbale de şedinţă;

e)    asigură ţinerea evidenţei lucrărilor şi arhivarea documentelor;

f)  coordonează elaborarea rapoartelor şi sintezelor privind activitatea Institutului sau a structurilor acestuia;

g)  asigură pregătirea lucrărilor pentru şedinţele adunării generale şi ale consiliului ştiinţific şi verifică realizarea măsurilor stabilite;

h) aplică sancţiunile disciplinare personalului din aparatul propriu de lucru aflat sub conducerea sa, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament;

i) face propuneri preşedintelui de numire, modificare, suspendare şi/sau încetare a raporturilor de serviciu ori, după caz, a raporturilor de muncă ale personalului Institutului;

j) coordonează activitatea de editare a studiilor, proiectelor şi publicaţiilor, realizate de Institut potrivit art. 3 alin. (2) din Legea nr. 246/2007;

k) controlează activitatea structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului, aflate în coordonarea sa, şi ia măsurile necesare desfăşurării corespunzătoare a acesteia.

(2)   Secretarul general îndeplineşte orice alte atribuţii încredinţate de preşedinte, consiliul ştiinţific sau adunarea generală ori prevăzute în prezentul regulament.

(3)  In realizarea atribuţiilor sale, secretarul general emite dispoziţii.

(4) Pentru întreaga sa activitate, secretarul general răspunde în faţa preşedintelui şi a consiliului ştiinţific.

Art. 22. - (1) Departamentele Institutului prevăzute la art. 9 sunt conduse de către directori de departament.

(2) Dispoziţiile art. 20 alin. (1) se aplică în mod corespunzător şi directorilor departamentelor prevăzute la art. 9.

(3) In domeniul lor de activitate, departamentele Institutului au următoarele atribuţii principale:

a)   realizează cercetări fundamentale şi sectoriale în domeniul lor de activitate, sens în care efectuează şi sondaje de opinie, anchete administrative etc;

b) fac propuneri pentru direcţiile prioritare de cercetare şi pentru comenzi de cercetare;

c) avizează ofertele de cercetare ştiinţifică primite din partea autorităţilor publice şi fac propuneri consiliului ştiinţific pentru finanţarea acestora;

d)  evaluează rezultatul activităţilor ştiinţifice, precum şi contribuţiile cercetărilor la perfecţionarea legislaţiei şi armonizarea dreptului intern cu dreptul comunitar;

e) întocmesc şi prezintă consiliului ştiinţific un raport anual de activitate;

f)  întocmesc programele de activitate şi le prezintă spre aprobare consiliului ştiinţific;

g)  alte atribuţii stabilite de consiliul ştiinţific sau adunarea generală.

Art. 23. - (1) Conducerea structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului se asigură de directori, şefi de servicii, şefi de birouri sau, după caz, şefi de compartimente, care organizează, coordonează şi răspund de activitatea structurii pe care o conduc şi asigură buna colaborare cu alte structuri.

(2) Conducătorii structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului au următoarele atribuţii comune:

a)   verifică şi răspund de lucrările efectuate în cadrul structurilor pe care le conduc;

b)   verifică modul în care personalul din subordine îşi îndeplineşte îndatoririle profesionale şi de serviciu şi propun secretarului general, în condiţiile legii, stimularea persoanelor cu activitate meritorie, măsurile corespunzătoare pentru prevenirea săvârşirii de abateri disciplinare şi iniţierea procedurii de aplicare a sancţiunilor disciplinare persoanelor care comit astfel de abateri;

c)    răspund de repartizarea echilibrată a sarcinilor personalului din subordine;

d) întocmesc programele de activitate ale structurilor şi le prezintă spre aprobare vicepreşedintelui sau secretarului general, după caz;

e) stabilesc măsurile necesare şi urmăresc îndeplinirea în mod corespunzător a obiectivelor din programele de activitate;

f) urmăresc şi răspund de elaborarea corespunzătoare şi la termenele stabilite a lucrărilor repartizate;

g)  repartizează personalului din subordine lucrările primite de la preşedinte, vicepreşedinte sau secretarul general;

h) evaluează activitatea profesională a personalului din subordine;

i) urmăresc păstrarea confidenţialităţii de către personalul din subordine cu privire la lucrările efectuate şi răspund de păstrarea integrităţii fizice a lucrărilor din cadrul structurii pe care o conduc.

(3) Conducătorii structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului îndeplinesc orice alte atribuţii încredinţate de preşedinte, vicepreşedinte sau secretarul general, după caz, ori stabilite prin fişa postului.

(4) Atribuţiile personalului Institutului sunt prevăzute în fişa postului.

CAPITOLUL III

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 24. - (1) Institutul dispune de o dotare cu mijloace tehnice şi materiale necesare desfăşurării activităţii în condiţii corespunzătoare.

(2) Numărul de autoturisme şi consumul maxim de carburanţi ale Institutului se stabilesc potrivit legii.

Art. 25. - (1) La adunarea generală de constituire a Institutului se convoacă membrii adunării generale a Asociaţiei Institutul de Ştiinţe Administrative „Paul Negulescu" care şi-au manifestat în scris voinţa de a deveni membrii ai Institutului şi îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007.

(2)  Convocarea membrilor prevăzuţi la alin. (1) se face de către preşedintele Asociaţiei Institutul de Ştiinţe Administrative „Paul Negulescu".

(3)  Lucrările adunării generale a Institutului vor fi conduse, până la alegerea organelor de conducere ale Institutului, de un prezidiu format din membri ai consiliului ştiinţific al Asociaţiei Institutul de Ştiinţe Administrative „Paul Negulescu".

Art. 26. - Sintagma „Institutul de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României" nu poate fi folosită de nicio altă instituţie publică sau privată în cuprinsul denumirii acesteia.

Art. 27. - Sigla Institutului se aprobă de către consiliul ştiinţific.

Art. 28. - Prezentul regulament poate fi modificat prin hotărâre a Guvernului, la propunerea adunării generale a Institutului.

ANEXA Nr. 2*)

STRUCTURA  ORGANIZATORICĂ

a Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 433/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 433 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu