Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.32 din 09.05.2017

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale
ACT EMIS DE: Uniunea Nationala a Notarilor Publici
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 380 din 22 mai 2017



SmartCity1

CONSILIUL UNIUNII NAŢIONALE A NOTARILOR PUBLICI DIN ROMÂNIA Având în vedere:modificările aduse Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, prin Legea nr. 206/2016 pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 119/2006 privind unele măsuri necesare pentru aplicarea unor regulamente comunitare de la data aderării României la Uniunea Europeană, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, în ceea ce priveşte modalitatea de organizare şi desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale;

necesitatea punerii în concordanţă a acestor modificări atât cu prevederile Regulamentului de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările ulterioare, cât şi cu prevederile regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale;

corespondenţa Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 1.261 din 3.03.2017 şi nr. 1.999 din 4.04.2017 cu privire la modificarea Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995 şi a regulamentului sus-menţionat, precum şi propunerile şi observaţiile Ministerului Justiţiei formulate prin Adresa nr. 7/19.705 din 27.04.2017,în conformitate cu prevederile art. 20 alin. (11) şi art. 164 din Legea notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 55 alin. (9) şi art. 56 alin. (1) lit. r) din Legea notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale prevederilor art. 171 din Regulamentul de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 26 alin. (2) şi art. 27 alin. (1) pct. 4 din Statutul Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 11/2014, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul 2Se abrogă Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România nr. 95/2013 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 720 din data de 22 noiembrie 2013. Articolul 3Prezenta hotărâre se înaintează, spre informare, ministrului justiţiei. Articolul 4Prezenta hotărâre se comunică tuturor Camerelor Notarilor Publici pentru a fi adusă la cunoştinţa notarilor publici, precum şi Institutului Notarial Român. Articolul 5Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare de la data publicări. Articolul 6Serviciul registratură şi comunicare va urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri. Preşedintele Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, Dumitru Viorel Mănescu ANEXĂREGULAMENTUL de organizare şi desfăşurare a concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1(1) Institutul Notarial Român, denumit în continuare INR, organizează, de regulă anual, la solicitarea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, denumit în continuare Consiliul Uniunii, concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale, în condiţiile Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Regulamentului de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările ulterioare, precum şi ale prezentului regulament.(2) Schimbarea sediului biroului notarului public din localitatea în care este numit într-o localitate din circumscripţia aceleiaşi judecătorii sau din circumscripţia altei judecătorii se face prin concurs, la nivel naţional, pe posturile vacante destinate schimbărilor de sedii, prevăzute în ordinul ministrului justiţiei de actualizare a posturilor vacante cu această destinaţie.(3) În cazul în care pentru postul vacant cu această destinaţie există un singur candidat, schimbarea sediului biroului notarial se va face la cererea notarului public, fără a participa la concurs. Articolul 2(1) Data concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale se stabileşte de Biroul executiv al Consiliului Uniunii.(2) Data desfăşurării concursului, lista cuprinzând candidaţii înscrişi, precum şi lista tuturor posturilor vacante destinate schimbărilor de sedii se publică pe pagina de internet a INR, a Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, denumită în continuare Uniunea, şi a Camerelor Notarilor Publici, denumite în continuare Camere.(3) Data desfăşurării concursului şi lista tuturor posturilor vacante destinate schimbărilor de sedii se afişează la sediul Camerelor, la loc vizibil şi accesibil publicului, cu cel puţin 30 de zile înainte de data susţinerii concursului, întocmindu-se în acest sens un proces-verbal. În acelaşi termen se afişează şi pe paginile de internet ale Camerelor şi a INR.(4) Concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale constă într-o probă scrisă de practică notarială, cu durata de 3 ore. Capitolul IIProcedura de înscriere Articolul 3(1) Sub sancţiunea decăderii, cu cel puţin 15 zile înainte de data concursului, notarul public depune la Camera în circumscripţia căreia se află postul pentru care candidează Cererea de înscriere la concurs, prevăzută în anexa nr. 1, însoţită de copia ordinului de numire în funcţia de notar public şi de dovada plăţii taxei de participare la concurs. În cererea de înscriere la concurs se menţionează, sub sancţiunea respingerii acesteia, localitatea în care se află postul vacant prevăzut în ordinul de actualizare, pentru care îşi exprimă opţiunea candidatul.(2) Pentru verificarea condiţiilor de participare la concurs, Colegiul director al Camerei constituie o comisie formată din 3 membri ai Colegiului director, care adoptă hotărâri cu acordul majorităţii membrilor săi.(3) În termen de 48 de ore de la împlinirea termenului de depunere a cererilor de înscriere la concurs, comisia întocmeşte un proces-verbal în care consemnează numărul cererilor, numărul şi data înregistrării acestora, numele candidaţilor, rezultatul verificării cererilor de înscriere şi a documentelor anexate şi, după caz, motivele care au stat la baza respingerii.(4) Comisia întocmeşte situaţia centralizată a notarilor publici care s-au înscris la concurs, cu indicarea candidaţilor ale căror cereri au fost admise sau respinse, după caz, şi menţionarea motivelor care au stat la baza respingerii. În situaţia centralizată se menţionează şi candidaţii admişi conform dispoziţiilor art. 1 alin. (3), cu menţiunea că schimbarea sediului biroului notarial se face fără susţinerea concursului.(5) Procesul-verbal şi situaţia centralizată a candidaţilor se publică, de îndată pe pagina de internet a INR şi a Camerei, se afişează la sediul acesteia şi se înaintează Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului, prevăzută la art. 4 lit. a), împreună cu contestaţiile candidaţilor respinşi.(6) Împotriva hotărârii de respingere a cererii de înscriere la concurs, notarul public poate face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării situaţiei centralizate prevăzute la alin. (4), care se depune la sediul Camerei la care s-a înscris.(7) Cu cel puţin 5 zile înainte de data desfăşurării concursului, Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului soluţionează, cu acordul majorităţii membrilor săi, contestaţiile formulate de notarii publici împotriva hotărârii de respingere a cererii de înscriere la concurs, soluţia fiind definitivă.(8) După soluţionarea contestaţiilor, cu cel puţin 3 zile înainte de data desfăşurării concursului, Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului procedează la afişarea pe pagina de internet a INR a situaţiei centralizate finale cu notarii publici care participă la concurs.(9) Dacă în urma admiterii contestaţiei unui notar public pentru un post pentru care mai există o altă cerere de înscriere admisă, celălalt notar public, care se afla în situaţia ocupării acestui post în condiţiile art. 1 alin. (3), este înştiinţat de îndată că urmează să participe la concurs.(10) În situaţia în care, în urma admiterii contestaţiei unui notar public, nu mai există o altă cerere pentru acelaşi post, dispoziţiile art. 1 alin. (3) se aplică în mod corespunzător. Capitolul IIIOrganizarea, funcţionarea şi competenţa comisiilor constituite pentru concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale Articolul 4Pentru organizarea şi desfăşurarea concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale vor funcţiona următoarele comisii, constituite de către Consiliul Uniunii: a)Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului; b)Comisia de examinare; c)Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor. Articolul 5(1) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului este formată din 3-5 notari publici, în funcţie de numărul candidaţilor înscrişi la concurs.(2) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului are următoarele atribuţii:1. cu cel puţin 5 zile înainte de data desfăşurării concursului soluţionează contestaţiile formulate de candidaţi împotriva hotărârii de respingere a cererii de înscriere la concurs; 2. cu cel puţin 3 zile înaintea începerii concursului afişează situaţia centralizată a candidaţilor care urmează să participe la concurs, cu repartizarea acestora pe săli, dacă este cazul; 3. cu 24 de ore înaintea începerii concursului pregăteşte seturile de hârtie care sunt distribuite candidaţilor şi consemnează într-un proces-verbal numărul acestora. La sfârşitul concursului consemnează în procesul-verbal prevăzut la pct. 7 numărul seturilor de hârtie rămase neutilizate, pe care se înscrie menţiunea „NEUTILIZAT", precum şi al celor anulate, pe care se înscrie menţiunea „ANULAT"; 4. verifică identitatea candidaţilor la intrarea acestora în sala de concurs; 5. distribuie seturile de hârtie pentru concurs; 6. sigilează colţurile lucrărilor, cuprinzând datele de identificare ale candidaţilor, şi aplică ştampila INR pe toate filele lucrărilor; 7. completează procesul-verbal cu data, ora începerii şi ora încheierii concursului şi predă lucrările Comisiei de examinare; 8. anunţă candidaţilor momentul începerii celor 3 ore, cu precizarea că timpul de concurs începe să curgă după dictarea şi scrierea de către candidaţi a subiectelor pe colile de hârtie puse la dispoziţie de organizator. Subiectele pot fi puse la dispoziţia candidaţilor şi prin înscrierea acestora pe tablă sau pe alt suport care permite vizualizarea de către toţi candidaţii; 9. supraveghează candidaţii în timpul concursului şi asigură respectarea tuturor condiţiilor de organizare şi desfăşurare a acestuia, stabilite prin prezentul regulament; 10. cu 30, respectiv 15 minute înainte de expirarea timpului de concurs, anunţă candidaţilor timpul efectiv rămas. (3) La predarea lucrărilor, comisia verifică dacă ştampila este aplicată corect, se asigură că datele de identificare a candidatului nu sunt vizibile şi îi solicită să semneze borderoul de predare a lucrării. După ce amestecă lucrările, comisia le numerotează în spaţiul anume delimitat pe prima filă a lucrării, începând cu cifra 1, fără a fi desfăcute colţurile, şi le predă Comisiei de examinare, pe bază de proces-verbal semnat de către toţi membrii Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului şi de către preşedintele Comisiei de examinare. Articolul 6(1) Comisia de examinare, constituită în vederea elaborării subiectelor şi a notării lucrărilor, este formată din 3 membri, dintre care un reprezentant al Ministerului Justiţiei desemnat prin ordin şi 2 notari publici, din care unul este preşedintele comisiei.(2) Preşedintele Comisiei de examinare este şi preşedintele concursului.(3) Preşedintele Comisiei de examinare participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea organizării şi desfăşurării activităţii acestei comisii şi a comisiei prevăzute la art. 5, precum şi convocarea la termenele prevăzute de prezentul regulament a comisiilor de concurs, cu excepţia comisiei prevăzute la art. 4 lit. c). Articolul 7(1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor este formată din 3 membri: 2 notari publici, dintre care unul este preşedintele Comisiei şi un reprezentant al Ministerului Justiţiei desemnat prin ordin.(2) Preşedintele participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea desfăşurării activităţii acestei comisii şi întocmirea listei rezultatelor finale, prevăzută în anexa nr. 9. Articolul 8(1) Componenţa nominală a comisiilor prevăzute la art. 4 se stabileşte prin hotărâre a Consiliului Uniunii, dintre notarii publici cu experienţă şi probitate profesională. Reprezentanţii Ministerului Justiţiei în Comisia de examinare şi în Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor sunt desemnaţi prin ordin al ministrului justiţiei în condiţiile prezentului regulament.(2) Din comisiile prevăzute la art. 4 nu vor putea face parte persoane care se află în relaţii de rudenie până la gradul III inclusiv cu candidaţii, notarii publici asociaţi în aceeaşi societate profesională notarială cu candidaţii şi nici notarii publici care au fost sancţionaţi disciplinar în ultimii 3 ani.(3) În vederea constituirii Comisiei de examinare şi a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor prevăzute la art. 6 şi 7, Consiliul Uniunii va desemna notari publici cu cel puţin 10 ani vechime în profesie.(4) O persoană nu poate face parte din mai multe comisii ale aceluiaşi concurs.(5) Pentru comisiile prevăzute la art. 4 se va numi şi câte un membru supleant. Membrii supleanţi sunt convocaţi de către preşedintele concursului ori, după caz, de preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, dacă unul dintre membrii titulari ai comisiilor se află în imposibilitate de a se prezenta. Capitolul IVStabilirea subiectelor şi desfăşurarea concursului Articolul 9(1) Cu cel puţin 24 de ore înainte de ora fixată pentru începerea probei, Comisia de examinare elaborează 5 seturi a câte 5 subiecte de practică notarială.(2) Comisia de examinare stabileşte, în prezenţa tuturor membrilor şi cu acordul majorităţii acestora, subiectele de practică notarială, urmărind ca acestea să nu conţină aspecte controversate. Subiectele se redactează pe dispozitive informatice fără conexiune la internet pe toată durata desfăşurării concursului şi se şterg după sigilarea plicurilor. Despre aceste aspecte se întocmeşte un proces-verbal.(3) Seturile de subiecte se semnează de către toţi membrii Comisiei de examinare, se introduc în plicuri care se sigilează şi se ştampilează cu ştampila INR şi a Ministerului Justiţiei, apoi se depozitează la sediul INR, împreună cu dispozitivele şi suporturile informatice pe care au fost redactate, luându-se măsurile de siguranţă, prin sigilarea locului de depozitare. Despre aceste aspecte se face menţiune în procesul-verbal prevăzut la alin. (2).(4) Răspunderea pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor revine tuturor membrilor comisiei. Articolul 10Până la data desfăşurării concursului, preşedintele Comisiei de examinare solicită, în scris, Registrului Naţional de Evidenţă a Notarilor Publici un referat care cuprinde informaţiile despre fiecare candidat înscris la concurs, necesare în vederea aplicării dispoziţiilor art. 20 alin. (4). Articolul 11(1) La ora stabilită pentru începerea concursului, preşedintele Comisiei de examinare, în prezenţa membrilor acestei comisii şi ai comisiei prevăzute la art. 4 lit. a), prezintă candidaţilor cele 5 plicuri cu seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă unul dintre acestea, care se desigilează în faţa candidaţilor şi se comunică acestora numărul setului extras. După extragerea şi desigilarea plicului se încheie un proces-verbal, cu menţionarea setului de subiecte extras, care se semnează de către membrii celor două comisii, precum şi de către candidatul care a extras plicul cu setul de subiecte.(2) Pentru a putea constata că plicurile nu conţin aceleaşi subiecte, la cererea candidaţilor, preşedintele Comisiei de examinare desigilează dintre cele 4 plicuri cu seturi de subiecte acele plicuri indicate de candidat, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal prevăzut la alin. (1).(3) După ora stabilită pentru începerea concursului, accesul candidaţilor şi al oricăror altor persoane în sala de concurs este interzis. După această oră, candidatul care părăseşte sala de concurs predă lucrarea, neavând posibilitatea să revină în sală pentru continuarea concursului. În cazuri excepţionale, candidatul poate părăsi sala de concurs însoţit de un membru al comisiei prevăzute la art. 4 lit. a). Înapoierea în sală se face până la expirarea timpului alocat concursului.(4) În cazul în care, după comunicarea subiectelor, Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a cererilor de înscriere la concurs şi pentru organizarea desfăşurării concursului constată că pentru un post s-a prezentat un singur candidat, va proceda la încheierea unui proces-verbal, cu menţiunea că sunt aplicabile dispoziţiile art. 1 alin. (3), candidatul urmând a părăsi sala de concurs.(5) După intrarea în sală, candidaţilor le este interzisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de informare, a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare. În acest scop, dispozitivele electronice de comunicare vor fi depozitate în locul special amenajat în sala de concurs.(6) Nerespectarea dispoziţiilor alin. (3) atrage eliminarea din concurs. Comisia prevăzută la art. 4 lit. a), constatând deţinerea sau utilizarea unor surse de informare nepermise (inspirarea din anumite materiale, din lucrările celorlalţi candidaţi, transmiterea informaţiilor de la distanţă etc.), elimină candidatul din sală, înscrie pe lucrare menţiunea „Anulat" şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal prevăzut la art. 5 alin. (2) pct. 7. Articolul 12(1) Lucrările se redactează de către candidaţi numai cu cerneală sau pix de culoare albastră, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de INR, purtând pe fiecare filă, în colţul din stânga sus, ştampila acestuia aplicată pe semnătura unui reprezentant al comisiei prevăzute la art. 4 lit. a). Prima filă, al cărei conţinut este prevăzut în anexa nr. 10, după înscrierea în colţul din dreapta a numelui, prenumelui şi a camerei din care provine candidatul, se sigilează, pe toată durata concursului, dar nu mai târziu de predarea lucrării, în faţa acestuia de către unul dintre membrii comisiei, astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate, şi se aplică ştampila INR. Spaţiile libere din cuprinsul şi de la sfârşitul lucrării se barează la predarea acesteia de către unul dintre membrii comisiei. (2) La expirarea timpului alocat concursului, candidatul are obligaţia de a preda lucrarea Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a dosarelor şi pentru organizarea desfăşurării concursului, semnând borderoul de predare a lucrării, în care se menţionează şi numărul paginilor scrise ale lucrării predate.(3) După predarea lucrării, candidatul părăseşte sala de concurs. Revenirea acestuia în sală este interzisă până la încheierea tuturor formalităţilor de concurs. Până la predarea lucrării de către ultimul candidat, în sala de concurs rămân cel puţin 3 candidaţi. Capitolul VNotarea lucrărilor Articolul 13(1) După comunicarea subiectelor, Comisia de examinare se întruneşte şi stabileşte baremul de notare, având în vedere complexitatea şi gradul de dificultate ale fiecărui subiect. Baremul de notare pentru fiecare dintre cele 5 subiecte se stabileşte, cu majoritate de voturi, între 1 şi 3 puncte (fracţiuni sau puncte întregi), astfel încât suma punctelor acordate prin barem celor 5 subiecte să fie 10.(2) Baremul de notare şi subiectele extrase se afişează la sala de concurs la expirarea timpului alocat probei şi se publică pe pagina de internet a INR, pentru a putea fi consultate de către candidaţi.(3) În termen de maximum 24 de ore de la afişarea baremului de notare, candidaţii pot formula şi depune contestaţie împotriva baremului de notare la sediul INR. În acelaşi termen, în situaţia în care Comisia de examinare sesizează că există o eroare materială cu privire la modalitatea de întocmire a baremului de notare, cu acordul majorităţii membrilor săi, va proceda la îndreptarea acesteia, adoptând o hotărâre în acest sens. Dacă în acelaşi termen de 24 de ore nu se formulează nicio contestaţie sau, după caz, nu se face nicio îndreptare de eroare materială de către Comisia de examinare, baremul de notare rămâne definitiv.(4) După expirarea termenului de depunere, contestaţiile primite se înaintează, de îndată, de către INR Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor. Comisia soluţionează contestaţiile în termen de o zi lucrătoare de la primirea acestora, soluţia dată fiind definitivă.(5) În cazul admiterii contestaţiei la barem, Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor acordă tuturor candidaţilor punctajul corespunzător subiectelor anulate. Comisia de soluţionare a contestaţiilor nu va putea modifica enunţul subiectelor extrase.(6) Baremul de notare rămas definitiv în condiţiile alin. (3)-(5), după caz, se afişează, de îndată, pe pagina de internet a INR. Articolul 14(1) La finalul probei, după preluarea lucrărilor pe bază de proces-verbal de la comisia prevăzută la art. 4 lit. a), membrii Comisiei de examinare încep corectarea lucrărilor conform baremului de notare rămas definitiv. Predarea-primirea lucrărilor se face în prezenţa tuturor membrilor celor două comisii. Fiecare lucrare este corectată independent de către toţi membrii Comisiei de examinare, inclusiv de preşedintele acesteia, şi apreciată separat cu note de la 1 la 10, conform baremului de notare rămas definitiv.(2) Fiecare corector trece în borderoul de notare prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat la fiecare subiect şi nota lucrării, reprezentând suma punctajelor acordate la cele 5 subiecte.(3) În situaţia în care nota finală este cuprinsă între 0 şi 1, aceasta va fi 1.(4) Nota individuală a fiecărui corector se înscrie în Centralizatorul comun al notelor acordate de corectori prevăzut în anexa nr. 3, semnat de toţi membrii Comisiei de examinare. Nota lucrării este media aritmetică, cu două zecimale, a notelor acordate de cei 3 corectori.(5) Înainte de deschiderea lucrării, nota finală este trecută pe lucrare, în spaţiul anume delimitat, sub semnătură, de către preşedintele Comisiei de examinare, cu pix sau stilou.(6) Subdiviziunile rezultate din calculul mediilor sau din oricare alte situaţii se calculează la nivelul sutimilor.(7) Nota minimă de promovare este 7,00. Articolul 15(1) Candidaţii care efectuează pe lucrare însemnări evidente în scopul identificării sunt sancţionaţi prin anularea lucrării, care nu se mai corectează. La sesizarea oricărui membru al Comisiei de examinare, care constată că o lucrare conţine în mod evident elemente ce pot determina identificarea candidatului înainte de desigilarea colţului ce conţine datele de identificare a acestuia, cu acordul majorităţii membrilor Comisiei de examinare, se va înscrie menţiunea „ANULAT" pe lucrare, în borderoul de notare şi în centralizatoare, întocmindu-se în acest sens un proces-verbal.(2) Lucrările anulate se deschid în prezenţa tuturor membrilor Comisiei de examinare. Articolul 16(1) După terminarea notării lucrărilor şi a întocmirii Centralizatorului comun al notelor acordate de corectori, prevăzut în anexa nr. 3, preşedintele Comisiei de examinare, în prezenţa tuturor membrilor, desigilează colţul fiecărei lucrări în ordinea numerotării şi citeşte numărul acesteia, numele şi prenumele candidatului şi nota obţinută, întocmindu-se Centralizatorul nominal, prevăzut în anexa nr. 4, care se semnează de toţi membrii comisiei.(2) Pe baza centralizatorului nominal se întocmeşte Lista rezultatelor concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, prevăzută în anexa nr. 5, care se semnează pe fiecare filă de membrii Comisiei de examinare. Lista cuprinde numele şi prenumele candidaţilor şi notele obţinute de aceştia, în ordine descrescătoare.
(3) Lista prevăzută la alin. (2) se comunică tuturor Camerelor în vederea afişării la sediul acestora, la loc vizibil şi accesibil publicului. Lista se publică, de îndată şi pe pagina de internet a INR, a Uniunii şi a fiecărei Camere, întocmindu-se proces-verbal, cu precizarea datei şi a orei la care a fost afişată/publicată.
(4) Lucrările de concurs împreună cu borderourile, centralizatoarele şi lista rezultatelor concursului se depozitează la sediul INR de către preşedintele Comisiei de examinare împreună cu directorul INR sau reprezentantul desemnat de acesta, în locuri de depozitare sigilate, până la întrunirea Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva hotărârii de respingere a dosarelor şi pentru organizarea desfăşurării concursului. Locul de depozitare este desigilat în prezenţa tuturor membrilor acestei comisii, în condiţiile art. 18 alin. (1).
Capitolul VISoluţionarea contestaţiilor Articolul 17(1) Candidaţii nemulţumiţi de nota obţinută pot face contestaţie, pe care o depun personal sau prin mandatar la sediul INR, în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.(2) Termenul de 5 zile începe să curgă din ziua afişării rezultatelor şi se sfârşeşte în cea de-a cincea zi lucrătoare, la ora la care se termină programul de lucru al INR.(3) Pe contestaţie se menţionează numărul, data şi ora înregistrării acesteia. Articolul 18(1) În termen de 48 de ore de la primirea contestaţiilor, preşedintele concursului solicită întrunirea comisiei prevăzute la art. 4 lit. a). Comisia selectează lucrările cu privire la care s-au formulat contestaţii şi le resigilează prin aplicarea unor etichete, astfel încât să nu fie vizibile identitatea candidatului, numărul lucrării şi nota acordată de Comisia de examinare. Lucrările a căror notare a fost contestată se amestecă şi se renumerotează de către comisia prevăzută la art. 4 lit. a).(2) Comisia prevăzută la art. 4 lit. a) predă lucrările preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, constituită conform art. 7, pe bază de proces-verbal semnat de cele două comisii.(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor va analiza şi va soluţiona contestaţiile în termen de 5 zile de la primirea lucrărilor.(4) Fiecare lucrare este corectată independent de către toţi membrii comisiei, inclusiv de către preşedintele acesteia, şi apreciată separat, conform baremului de notare rămas definitiv.(5) Fiecare corector trece în borderoul de notare, prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat.(6) În situaţia în care nota finală este cuprinsă între 0 şi 1, aceasta va fi 1.(7) Nota individuală a fiecărui corector se înscrie în Centralizatorul comun la soluţionarea contestaţiilor, prevăzut în anexa nr. 6, semnat de membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor. În cazul admiterii contestaţiei, nota finală este media aritmetică, cu două zecimale, a notelor acordate de cei 3 corectori.(8) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, reexaminând lucrarea, nu poate micşora nota iniţială obţinută de candidat. În situaţia în care, în urma analizării contestaţiei, nota obţinută de candidat este inferioară notei acordate iniţial, contestaţia este respinsă. Soluţia dată de Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor este definitivă.(9) Dispoziţiile art. 16 alin. (1)-(3) se aplică în mod corespunzător, Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor completând Centralizatorul nominal la soluţionarea contestaţiilor, prevăzut în anexa nr. 7, şi întocmind Lista rezultatelor contestaţiilor, prevăzută în anexa nr. 8.(10) Lista rezultatelor contestaţiilor, prevăzută în anexa nr. 8, se comunică de îndată tuturor Camerelor în vederea afişării la loc vizibil şi accesibil publicului şi se publică pe paginile a de internet ale acestora şi a INR. Articolul 19Preşedintele Comisiei de soluţionarea a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, pe baza listei rezultatelor concursului, prevăzută în anexa nr. 5 şi a Listei rezultatelor contestaţiilor, prevăzută în anexa nr. 8, întocmeşte Lista rezultatelor finale ale concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, prevăzută în anexa nr. 9, care se comunică, de îndată, tuturor Camerelor în vederea afişării la loc vizibil şi accesibil publicului şi se publică pe paginile de internet ale acestora, a Uniunii şi a INR. Capitolul VIIValidarea rezultatelor şi ocuparea posturilor Articolul 20(1) În termen de cel mult 3 zile de la soluţionarea contestaţiilor, preşedintele concursului înaintează Consiliului Uniunii lista rezultatelor finale ale concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale cu propunerea de validare/invalidare a rezultatelor. Acesta procedează la validarea/invalidarea rezultatelor şi le publică pe pagina de internet a Uniunii. Hotărârea de validare a rezultatelor concursului este comunicată, de îndată, tuturor Camerelor şi INR.(2) Consiliul Uniunii invalidează concursul numai în cazul nerespectării procedurilor prevăzute de lege, de Regulamentul de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările ulterioare, şi de prezentul regulament. În cazul invalidării concursului, INR va organiza, fără plata unei taxe de participare, un nou concurs pentru aceiaşi candidaţi.(3) Ocuparea posturilor de către candidaţii admişi se face potrivit opţiunii exprimate în Cererea de înscriere la concurs, prevăzută în anexa nr. 1, în ordinea mediilor obţinute şi, după caz, a ordinii de prioritate prevăzute la alin. (4) şi în limita posturilor prevăzute în ordinul ministrului justiţiei de actualizare a posturilor destinate schimbărilor de sedii. Opţiunile candidaţilor se consemnează de către preşedintele concursului într-un proces-verbal.(4) La medii egale are prioritate candidatul care:a)nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii 5 ani; b)are vechimea mai mare în funcţia de notar public; c)nu şi-a schimbat sediul biroului notarial în ultimii 5 ani. (5) Preşedintele concursului stabileşte ordinea de prioritate pentru candidaţii cu medii egale, potrivit criteriilor prevăzute la alin. (4), în baza referatului prevăzut la art. 10. Articolul 21După validarea rezultatelor concursului, preşedintele Uniunii va înainta ministrului justiţiei hotărârea de validare a rezultatelor, însoţită de copia dosarelor de înscriere la concurs ale candidaţilor şi de procesul-verbal prevăzut la art. 20 alin. (3), în vederea emiterii ordinelor de schimbare a sediului biroului notarial pentru notarii publici admişi la concurs. Articolul 22(1) Membrii comisiilor prevăzute la art. 4 beneficiază de indemnizaţii stabilite prin hotărâre a Consiliului Uniunii şi, dacă este cazul, de decontarea cheltuielilor de cazare şi transport.(2) Taxa de înscriere la concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale se stabileşte de către Consiliul Uniunii pe baza proiectului de buget al concursului întocmit de INR. În cazul în care notarul public se înscrie, dar nu participă la concurs, taxa se restituie integral, la cerere, cu excepţia comisioanelor bancare aferente. Capitolul VIIIDispoziţii finale Articolul 23Anexele nr. 1-10 fac parte integrantă din prezentul regulament. Articolul 24Pe tot parcursul organizării şi desfăşurării concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, comisiile prevăzute la art. 4 sunt sprijinite de angajaţi ai INR desemnaţi, prin dispoziţie, de către directorul acestuia. Angajaţii INR care sprijină activitatea Comisiilor prevăzute de prezentul regulament beneficiază de o remuneraţie stabilită de preşedintele INR. Articolul 25(1) Ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor privind afişarea, publicarea şi comunicarea datelor prevăzute de prezentul regulament se asigură, după caz, de către angajaţii INR, ai Uniunii sau ai Camerei, prin grija preşedintelui concursului, a preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor şi, după caz, a directorului general al Uniunii şi a preşedintelui fiecărei Camere.(2) Procedurile privind afişarea datelor prevăzute de prezentul regulament se consemnează în procese-verbale întocmite de către angajaţii prevăzuţi la alin. (1).
ANEXA Nr. 1la regulament CERERE DE ÎNSCRIERE LA CONCURS Doamnă/Domnule Preşedinte, Subsemnatul/Subsemnata, ........ ................ ................ ................, născut(ă) în localitatea ........ ................ ................ ........ la data de ........ ........ .............., cu domiciliul în ........ ................ ................ ........., telefon ........ ..........., numit(ă) notar public în localitatea ........ ................ ............. circumscripţia Judecătoriei ........ ........ .............., Camera Notarilor Publici ........ ........ ..............., în baza Ordinului ministrului justiţiei nr. ........ ........, solicit înscrierea la concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale în vederea ocupării postului vacant de notar public din localitatea ........ ................, circumscripţia Judecătoriei ........ ................ .............., Camera Notarilor Publici ........ ................ ............ . Prin prezenta declar că sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul organizării şi desfăşurării concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. Data ........ ................ ......... Semnătura ........ ................ Doamnei/Domnului preşedinte al Uniunii Naţionale a Notarilor Publici ANEXA Nr. 2la regulament BORDEROU DE NOTARE*) Data ........ ................ ..........

Nr. crt. Numărul lucrării Subiectul 1 Subiectul 2 Subiectul 3 Subiectul 4 Subiectul 5 Total

Numele şi prenumele membrului Comisiei de examinare/ Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor: ........ ................ ................ ................ ........ ............. Semnătura ........ ................ ........ ............... *) Se completează de fiecare membru al comisiei. ANEXA Nr. 3la regulament CENTRALIZATOR COMUN al notelor acordate de corectori Data ........ ........ ...........

Nr. crt. Numărul de ordine al lucrării Nota acordată lucrării de membrii Comisiei de examinare Nota acordată lucrării de Comisia de examinare
Corector 1 (preşedintele Comisiei de examinare) Corector 2 Corector 3

Membrii Comisiei de examinare Numele şi prenumele: ........ ........... Semnătura ........ ................ ............ ANEXA Nr. 4la regulament CENTRALIZATOR NOMINAL Data ........ ..............

Nr. crt. Numărul de ordine al lucrării Numele şi prenumele candidatului Nota acordată lucrării

Membrii Comisiei de examinare Numele şi prenumele: ........ ................ Semnătura ........ .............. ANEXA Nr. 5la regulament LISTA rezultatelor concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale Camera Notarilor Publici ............... Data ........ ............

Nr. crt. Numele şi prenumele candidatului Nota acordată lucrării

Membrii Comisiei de examinare Numele şi prenumele: ........ ................ Semnătura ........ .............. ANEXA Nr. 6la regulament CENTRALIZATOR COMUN la soluţionarea contestaţiilor Data ........ ............

Nr. crt. Numărul de ordine al lucrării Nota acordată lucrării de membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor Nota acordată lucrării după contestaţii
Corector 1 (preşedintele comisiei) Corector 2 Corector 3

Membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor Numele şi prenumele: ........ ................ Semnătura ........ .............. ANEXA Nr. 7la regulament CENTRALIZATOR NOMINAL la soluţionarea contestaţiilor Data ........ ............

Nr. crt. Numărul de ordine al lucrării Numele şi prenumele Nota acordată lucrării după soluţionarea contestaţiilor

Membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor Numele şi prenumele: ........ ................ Semnătura ........ .............. ANEXA Nr. 8la regulament LISTA rezultatelor contestaţiilor Data ........ ........ ........

Nr. crt. Numele şi prenumele Contestaţie admisă/respinsă Nota finală după soluţionarea contestaţiilor*)

Membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor Numele şi prenumele: ........ ........ Semnătura ........ ........ *) În cazul în care nota obţinută în urma contestaţiei este mai mică decât nota iniţială, se va trece nota iniţială obţinută de candidat. ANEXA Nr. 9la regulament LISTA rezultatelor finale ale concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale Camera Notarilor Publici ........ .............. Data ........ ........ .............

Nr. crt. Numele şi prenumele Nota finală Rezultatul concursului - admis/respins -

Preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor ........ ........ Semnătura ........ ........... ANEXA Nr. 10la regulament Nr. lucrare ........ ........ ........... Nota finală ........ ........ .......... Semnătura preşedintelui Comisiei de examinare ........... Nume ........ ........ ............ Prenume ........ ........ ........ Camera Notarilor Publici .... CONCURS de schimbare a sediilor birourilor notariale Bucureşti, sesiunea ... CONTESTAŢII Nr. lucrare ........ ............. Nota finală ........ .............. Semnătura preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor ................



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 32/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 32 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 32/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu