E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 27 din 15 ianuarie 2004

pentru aprobarea conditiilor de inchiriere de catre Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. a unor parti din infrastructura feroviara neinteroperabila, precum si de gestionare a acestora

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 72 din 28 ianuarie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 9^1 alin. (5) si art. 10^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe caile ferate romane si reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 89/1999, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba conditiile de inchiriere de catre Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. a unor parti din infrastructura feroviara neinteroperabila, precum si de gestionare a acestora, prevazute in anexa nr. 1.
    Art. 2
    (1) Infrastructura feroviara interoperabila din Romania, definita conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe caile ferate romane si reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 89/1999, cu modificarile si completarile ulterioare, cuprinde sectiile de circulatie prevazute in anexa nr. 2, cu toate elementele necesare desfasurarii circulatiei si manevrei materialului rulant, cladirile statiilor de cale ferata cu facilitatile aferente, precum si celelalte cladiri si facilitati destinate desfasurarii transportului feroviar, existente la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (2) Infrastructura feroviara neinteroperabila din Romania, definita conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 12/1998, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 89/1999, cu modificarile si completarile ulterioare, cuprinde sectiile de circulatie prevazute in anexa nr. 3, cu toate elementele necesare desfasurarii circulatiei si manevrei materialului rulant, cladirile statiilor de cale ferata cu facilitatile aferente, precum si celelalte cladiri si facilitati destinate desfasurarii transportului feroviar, existente la momentul adoptarii prezentei hotarari.
    Art. 3
    Statiile care delimiteaza sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile de sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare interoperabile fac parte din infrastructura feroviara interoperabila.
    Art. 4
    Prevederile privind gestionarea infrastructurii feroviare, prevazute in Hotararea Guvernului nr. 581/1998 privind infiintarea Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 349 din 15 septembrie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza in mod corespunzator.
    Art. 5
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul transporturilor,
                         constructiilor si turismului,
                         Miron Tudor Mitrea

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                         CONDITII DE INCHIRIERE
de catre Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. a unor parti din infrastructura feroviara neinteroperabila, precum si de gestionare a acestora

    CAP. 1
    Gestionarea infrastructurii feroviare neinteroperabile

    Art. 1
    Infrastructura feroviara neinteroperabila din Romania se gestioneaza in conditiile legii, in conformitate cu prevederile prezentei hotarari si ale reglementarilor specifice aplicabile.
    Art. 2
    Autoritatea Feroviara Romana - AFER va elabora, impreuna cu Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., denumita in continuare C.F.R., reglementari tehnice si de siguranta circulatiei trenurilor, specifice conditiilor de trafic de pe reteaua feroviara neinteroperabila, pe care le va propune spre aprobare Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
    Art. 3
    Pe intreaga durata de functionare a infrastructurii feroviare neinteroperabile, reglementarile in vigoare privind conditiile de functionare, exploatare, intretinere, reparare sau de orice alta natura privind infrastructura feroviara interoperabila se aplica si pentru infrastructura feroviara neinteroperabila, daca nu sunt, in mod expres, inlocuite de o reglementare specifica acesteia.
    Art. 4
    In cadrul contractului de activitate incheiat, in conditiile legii si in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 581/1998 privind infiintarea Companiei Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre C.F.R., pe de o parte, si Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului in numele statului, pe de alta parte, se inscriu prevederi specifice privind functionarea infrastructurii feroviare neinteroperabile, in mod distinct fata de infrastructura feroviara interoperabila, precum si modul de calcul al tarifului de utilizare a infrastructurii neinteroperabile, pentru perioada in care traficul pe aceste sectii este organizat de catre C.F.R., in conformitate cu reglementarile in vigoare.
    Art. 5
    (1) C.F.R. nu poate actiona pe infrastructura feroviara neinteroperabila in calitate de operator de transport feroviar si nu se poate asocia in vederea efectuarii unor asemenea servicii.
    (2) Pe perioada gestionarii infrastructurii feroviare neinteroperabile, C.F.R. poate executa pe aceasta infrastructura transporturi in interes propriu, cu material rulant propriu sau inchiriat, in conditiile legii.
    Art. 6
    Bugetul de venituri si cheltuieli al C.F.R. se aproba conform prevederilor legale si contine capitole distincte pentru infrastructura feroviara interoperabila si cea neinteroperabila, cu structuri identice privind elementele de venituri si cheltuieli.
    Art. 7
    Veniturile obtinute din exploatarea infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum si cheltuielile efectuate pentru functionarea acesteia se inregistreaza de catre C.F.R. in conturi contabile separate de cele pentru infrastructura feroviara interoperabila.
    Art. 8
    (1) Activitatile de conducere operativa a circulatiei trenurilor pe sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile se desfasoara exclusiv de catre C.F.R. prin structurile proprii de management al traficului feroviar, in conditiile legii.
    (2) Activitatile de conducere a circulatiei trenurilor la nivelul statiilor de cale ferata si al altor puncte de sectionare de pe sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile se desfasoara numai cu personalul autorizat de catre Autoritatea Feroviara Romana - AFER, sub coordonarea structurilor de management al traficului feroviar din C.F.R., cu respectarea tuturor normelor de siguranta circulatiei si in conformitate cu reglementarile in vigoare.

    CAP. 2
    Conditii obligatorii privind asigurarea serviciului de transport feroviar public de calatori si marfuri pe infrastructura feroviara neinteroperabila

    Art. 9
    (1) In termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va actualiza contractul de concesiune pentru gestionarea infrastructurii feroviare, incheiat cu C.F.R., aflat in vigoare, mentionand in mod distinct obligatiile partilor privind gestionarea infrastructurii feroviare neinteroperabile, in conditiile legii.
    (2) Contractul de concesiune incheiat de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului cu C.F.R. va prevedea posibilitatea C.F.R. de a oferi in regim de inchiriere sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum si conditiile de gestionare a acestor sectii si conditiile de realizare a serviciilor de transport feroviar pe acestea, catre alti agenti economici, in conditiile legii.
    Art. 10
    Exploatarea infrastructurii feroviare neinteroperabile se face de catre C.F.R. prin:
    a) ofertarea de capacitati de circulatie pentru operatori de transport feroviar licentiati conform prevederilor legale, pe baza incheierii de catre acestia cu C.F.R. a unui contract de acces si a platii tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare neinteroperabile si a chiriilor aferente serviciilor si facilitatilor solicitate, ca metoda de lucru tranzitorie, pana la inchirierea sectiei de circulatie sau incetarea activitatilor si inchiderea sectiei de circulatie respective;
    b) ofertarea in regim de inchiriere a uneia sau mai multor sectii de circulatie impreuna cu toate elementele infrastructurii feroviare necesare desfasurarii procesului de transport catre una sau mai multe persoane juridice, licentiate conform prevederilor legale, in scopul realizarii atat a activitatilor de gestionare a infrastructurii respective, cat si a serviciilor de transport feroviar public de marfa si/sau de calatori, in conditiile legii.
    Art. 11
    (1) Dupa actualizarea contractului de concesiune incheiat intre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si C.F.R., in conditiile legii si in conformitate cu prevederile prezentei hotarari, C.F.R. va comunica in scris consiliilor judetene pe raza carora se afla sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile lista completa a acestora, cu informarea privind intentia ofertarii spre inchiriere a sectiilor de circulatie in scopul realizarii atat a activitatilor de gestionare a infrastructurii, cat si a serviciilor de transport feroviar public de calatori si/sau de marfa pe sectiile respective ori de inchidere a acestora, in cazul in care nu se pot incheia contracte de inchiriere in urma desfasurarii procedurilor legale.
    (2) In termen de 30 de zile de la comunicarea de catre C.F.R. a listei sectiilor de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, consiliile judetene vor transmite in scris la C.F.R. propuneri privind pachetul minim necesar de servicii publice de transport feroviar de calatori, pe fiecare sectie de circulatie.
    (3) Propunerile primite de la consiliile judetene se analizeaza in cadrul C.F.R. in functie de capacitatile existente si de celelalte considerente tehnice si comerciale privind fiecare sectie de circulatie si se includ in documentatia intocmita de C.F.R. cu conditiile de ofertare a fiecarei sectii pentru inchiriere.
    Art. 12
    (1) In termen de 30 de zile de la primirea pachetului minim necesar de servicii publice de transport feroviar de calatori pe fiecare sectie de circulatie, C.F.R. va organiza licitatii, prin licitatie publica cu strigare, pentru selectarea agentilor economici interesati in preluarea sectiilor respective in regim de inchiriere, precum si a activitatii aferente, in conditiile legii.
    (2) Pentru sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, la care nu se pot incheia contracte de inchiriere, dupa organizarea licitatiei, C.F.R. decide repetarea licitatiei in maximum 15 zile.
    Art. 13
    Pentru sectiile de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, la care nu se pot incheia contracte de inchiriere conform prevederilor art. 12, C.F.R. va proceda in felul urmator:
    a) in cazul sectiilor de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pe care se desfasoara exclusiv transport de marfa, C.F.R. va informa in scris consiliile judetene implicate asupra necesitatii inchiderii acestora din motive economice si va actiona in vederea inchiderii lor pentru transport, in conditiile legii;
    b) in cazul sectiilor de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pe care se desfasoara si transport de calatori, C.F.R. va organiza in maximum 15 zile o noua licitatie, in conditiile unei chirii lunare negociate in conditiile legii si aprobate prin hotarare a Guvernului, iar criteriul esential de alegere a operatorului care obtine dreptul de operare a activitatilor de transport pe aceste sectii este nivelul cel mai redus al tarifelor de transport de calatori pentru realizarea pachetului minim de servicii de transport in conditiile de calitate stipulate in caietul de sarcini;
    c) in cazul sectiilor de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pe care se desfasoara si transport de calatori, daca nu se poate incheia un contract de inchiriere nici dupa cea de-a treia licitatie organizata conform prevederilor lit. b), C.F.R. va informa in scris consiliile judetene implicate asupra necesitatii inchiderii acestora din motive economice si va actiona in vederea inchiderii lor pentru transport, in conditiile legii.
    Art. 14
    Personalul de la C.F.R., Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. si Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A., care se disponibilizeaza ca urmare a inchiderii unor sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile si a incetarii activitatilor pe aceste sectii, va beneficia de masuri de protectie sociala conform legislatiei in vigoare.

    CAP. 3
    Inchirierea unor sectii de circulatie de pe infrastructura feroviara neinteroperabila

    Art. 15
    (1) Preluarea prin inchiriere a unor sectii de circulatie din infrastructura feroviara neinteroperabila poate fi acordata unei persoane juridice sau unui grup de persoane juridice inregistrate in Romania, fiecare dintre acestea fiind autorizata de Autoritatea Feroviara Romana - AFER pentru activitatile preluate pe sectiile de circulatie respective, in calitate de gestionar al infrastructurii feroviare si/sau de operator de transport feroviar, care detin personal propriu calificat si autorizat in conformitate cu reglementarile in vigoare si care se angajeaza sa le exploateze in stricta conformitate cu reglementarile generale si specifice privind transportul pe caile ferate romane.
    (2) Norme specifice privind componenta si modul de lucru ale comisiei de evaluare, termenele de realizare a licitatiilor, precum si procedura de solutionare a contestatiilor, cu respectarea legislatiei in vigoare aplicabile, se elaboreaza de catre Autoritatea Feroviara Romana - AFER si se aproba prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului.
    Art. 16
    (1) Procedura de inchiriere a unor sectii de circulatie din infrastructura feroviara neinteroperabila se organizeaza de catre C.F.R. prin licitatie, pe baza unui caiet de sarcini intocmit pentru fiecare sectie sau grup de sectii de circulatie care se oferteaza impreuna.
    (2) Caietul de sarcini pentru fiecare contract de inchiriere va contine cerintele privind asigurarea functionarii infrastructurii feroviare respective pe perioada inchirierii, necesarul de operatiuni de intretinere si reparatii ale infrastructurii feroviare in conformitate cu reglementarile in vigoare, incadrarea in parametrii tehnici de exploatare a sectiei de circulatie si cerintele privind desfasurarea serviciului de transport de marfa si/sau a serviciului de transport feroviar public de calatori in conditii de siguranta a traficului feroviar.
    (3) Pentru fiecare dintre sectiile de circulatie sau grup de sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile care sunt oferite pentru inchiriere, C.F.R. va specifica in caietul de sarcini:
    a) volumele potentiale de transporturi de marfa conform cerintelor pietei;
    b) pachetul minim necesar de servicii publice de transport feroviar de calatori, definit in colaborare cu autoritatile publice locale si care trebuie realizat in mod obligatoriu de candidatii la licitatie;
    c) descrierea parcului de material rulant necesar pentru realizarea pachetului minim necesar de servicii publice de transport feroviar de calatori.
    Art. 17
    (1) Agentii economici care inchiriaza sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile au obligatia de a mentine in stare de functiune infrastructura feroviara cu toate instalatiile fixe si echipamentele conexe, precum si materialul rulant utilizat, conform normelor tehnice si prevederilor instructionale din sistemul de transport feroviar.
    (2) Pentru indeplinirea obligatiilor prevazute la alin. (1), agentii economici pot desfasura activitatile de supraveghere, intretinere si/sau reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant utilizat, in conformitate cu drepturile si obligatiile ce le revin in calitate de gestionari ai infrastructurii feroviare respective, cu personal propriu sau pe baza de contracte cu furnizori de servicii atestati de catre Autoritatea Feroviara Romana - AFER.
    Art. 18
    (1) Agentii economici care au inchiriat sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile au dreptul de preluare exclusiva a intregului trafic feroviar local de pe sectiile respective, in conditiile legii.
    (2) Agentii economici care au inchiriat sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pot efectua pe acestea servicii de transport feroviar cu trenuri mixte de marfa si calatori, cu respectarea reglementarilor in vigoare.
    (3) Agentii economici care au inchiriat sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pot acorda dreptul de acces pentru trafic local pe sectiile respective unor operatori de transport feroviar licentiati de Autoritatea Feroviara Romana - AFER, pe baza de contract de acces semnat cu acestia, avand dreptul de a percepe un tarif de utilizare a infrastructurii feroviare, negociat cu acestia, in conditiile legii.
    Art. 19
    (1) Agentii economici care au inchiriat sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile sunt obligati sa acorde drept de acces pe sectiile respective altor operatori feroviari licentiati de Autoritatea Feroviara Romana - AFER, in urmatoarele cazuri:
    a) tren complet, aflat in tranzit peste sectia inchiriata;
    b) tren complet, format in afara sectiei inchiriate si avand ca destinatie una dintre statiile de pe sectia inchiriata;
    c) tren complet, format in una dintre statiile de pe sectia inchiriata si avand ca statie de destinatie orice statie in afara sectiei inchiriate.
    (2) Tariful de utilizare a infrastructurii feroviare, incasat pentru cazurile stabilite la alin. (1), nu va putea depasi nivelul maxim al tarifului de utilizare a infrastructurii stabilit de Guvern pentru C.F.R. pentru portiuni de infrastructura similara si tonaje pe tren similare.
    Art. 20
    (1) Contractele de inchiriere se incheie cu C.F.R. pentru o perioada de 5 - 10 ani in functie de perioada necesara amortizarii sumelor pe care agentul economic se angajeaza prin contractul de inchiriere sa le aloce in activitati de reparatii capitale si/sau investitii pentru fiecare sectie si/sau pentru materialul rulant necesar operarii trenurilor pe sectiile respective.
    (2) Anual, C.F.R. va analiza, impreuna cu agentul economic beneficiar de contract, modul de indeplinire a obligatiilor asumate prin contract si va decide modalitatile de continuare a contractului.
    (3) Contractele de inchiriere vor contine clauze de reziliere de catre C.F.R., daca agentul economic ce a beneficiat de contractul de inchiriere nu si-a indeplinit obligatiile asumate prin contractul respectiv.
    (4) In cazul rezilierii unui contract de inchiriere, procedura de oferta a sectiei respective pentru un nou contract de inchiriere se organizeaza in maximum 30 de zile de la reziliere, conform prevederilor prezentei hotarari.
    Art. 21
    Agentii economici care inchiriaza una sau mai multe sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, in scopul realizarii, in conditiile legii, a transportului feroviar de marfa si/sau a transportului feroviar public de calatori, au dreptul sa aplice politici tarifare pentru serviciile oferite, cu respectarea urmatoarelor principii:
    a) serviciul de transport de marfa se va organiza exclusiv pe principii comerciale de piata, fara nici o interventie din partea statului, operatorii de transport feroviar avand libertatea stabilirii tarifelor de transport;
    b) serviciul de transport feroviar public de calatori, definit prin pachetul minim necesar de servicii publice de transport feroviar de calatori, se desfasoara pe baza tarifelor de transport stabilite pentru pachetul minim necesar de servicii publice de transport, in urma procedurii de licitatie pentru fiecare sectie de circulatie;
    c) tarifele de transport feroviar public de calatori, stabilite in urma licitatiei de inchiriere a dreptului de operare a serviciilor de transport pe o anumita sectie de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile, pot fi modificate dupa incheierea contractului de inchiriere cu C.F.R., numai cu acordul C.F.R. si numai ca urmare a efectelor inflatiei sau a impactului investitiilor solicitate de C.F.R. privind cresterea calitatii serviciilor de transport de calatori, in conditiile legii.
    Art. 22
    (1) Operatorii de transport feroviar care preiau, in conditiile legii, activitatea de transport feroviar public de calatori pe sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile primesc, in conditiile legii, prin contract de inchiriere de la Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. parcul de material rulant necesar desfasurarii activitatilor asumate pentru primii 3 ani de activitate si preiau personalul feroviar calificat de la C.F.R. si Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A., necesar efectuarii activitatii de transport feroviar public de calatori. Nivelul chiriei va fi la nivelul cheltuielilor pe care le inregistreaza Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A., in calitate de proprietar, cu acest parc de material rulant.
    (2) Dupa incheierea perioadei de 3 ani de valabilitate a contractului de inchiriere pentru materialul rulant, o comisie formata din reprezentanti ai C.F.R., Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A. si ai Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului va face o analiza a indeplinirii obligatiilor asumate de operatorul de transport feroviar si va decide asupra conditiilor de prelungire a contractului de inchiriere sau va decide achizitia materialului rulant de catre operatorul respectiv, in conditiile legii.
    Art. 23
    Contractele privind preluarea unor sectii de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile de catre agenti economici in regim de inchiriere vor contine obligatia asigurarii activitatilor de conducere operativa a circulatiei trenurilor, in conformitate cu prevederile art. 9 alin. (1), iar tariful perceput de C.F.R. de la acestia pentru plata serviciilor respective se stabileste in functie de nivelul costurilor variabile ale C.F.R. pentru asigurarea acestor servicii si se aproba prin hotarare a Guvernului.

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

    Sectiile de circulatie ce alcatuiesc infrastructura feroviara interoperabila

 ________________________________________________________
|Nr. |               Sectii de circulatie                |
|crt.|                                                   |
|____|___________________________________________________|
|  1 | Brasov - Podul Olt - Sibiu - Vintul de Jos -      |
|    | Simeria - Arad - Curtici - Frontiera              |
|____|___________________________________________________|
|  2 | Piatra Olt - Babeni - Ramnicul Valcea - Podul Olt |
|____|___________________________________________________|
|  3 | Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Simeria        |
|____|___________________________________________________|
|  4 | Carbunesti - Albeni                               |
|____|___________________________________________________|
|  5 | Babeni - Berbesti - Alunu                         |
|____|___________________________________________________|
|  6 | Simeria - Pestis                                  |
|____|___________________________________________________|
|  7 | Ilia - Marginea - Lugoj                           |
|____|___________________________________________________|
|  8 | Sibiu - Copsa Mica                                |
|____|___________________________________________________|
|  9 | Filiasi - Turceni - Targu Jiu                     |
|____|___________________________________________________|
| 10 | Gura Motrului - Turceni - Dragotesti              |
|____|___________________________________________________|
| 11 | Bucuresti Nord - Ploiesti - Brasov - Sighisoara - |
|    | Teius - Cluj - Oradea - Episcopia Bihor           |
|____|___________________________________________________|
| 12 | Ploiesti Vest - Targoviste - Fieni                |
|____|___________________________________________________|
| 13 | Oradea - Arad                                     |
|____|___________________________________________________|
| 14 | Brasov - Ciceu - Deda - Dej - Jibou - Baia Mare - |
|    | Satu Mare                                         |
|____|___________________________________________________|
| 15 | Beclean pe Somes - Salva - Ilva Mica              |
|____|___________________________________________________|
| 16 | Apahida - Dej                                     |
|____|___________________________________________________|
| 17 | Oradea - Sacuieni Bihor - Carei - Satu Mare -     |
|    | Halmeu                                            |
|____|___________________________________________________|
| 18 | Deda - Targu Mures - Razboieni                    |
|____|___________________________________________________|
| 19 | Bistrita - Saratel                                |
|____|___________________________________________________|
| 20 | Salva - Viseul de Jos - Sighetul Marmatiei        |
|____|___________________________________________________|
| 21 | Jibou - Carei                                     |
|____|___________________________________________________|
| 22 | Ploiesti - Buzau - Marasesti - Adjud - Bacau -    |
|    | Roman - Pascani - Veresti - Suceava - Dornesti -  |
|    | Vicsani                                           |
|____|___________________________________________________|
| 23 | Adjud - Ciceu                                     |
|____|___________________________________________________|
| 24 | Ilva Mica - Suceava                               |
|____|___________________________________________________|
| 25 | Bacau - Bicaz                                     |
|____|___________________________________________________|
| 26 | Veresti - Botosani                                |
|____|___________________________________________________|
| 27 | Faurei - Tecuci - Barlad - Crasna - Buhaiesti -   |
|    | Iasi - Cristesti Jijia                            |
|____|___________________________________________________|
| 28 | Zorleni - Falciu - Falciu Nord                    |
|____|___________________________________________________|
| 29 | Iasi - Pascani                                    |
|____|___________________________________________________|
| 30 | Bucuresti Nord - Armasesti - Urziceni - Faurei -  |
|    | Braila - Galati                                   |
|____|___________________________________________________|
| 31 | Marasesti - Tecuci - Barbosi                      |
|____|___________________________________________________|
| 32 | Fetesti - Faurei - Buzau                          |
|____|___________________________________________________|
| 33 | Bucuresti Nord - Ciulnita - Fetesti - Medgidia -  |
|    | Constanta - Mangalia                              |
|____|___________________________________________________|
| 34 | Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi              |
|____|___________________________________________________|
| 35 | Medgidia - Negru Voda                             |
|____|___________________________________________________|
| 36 | Medgidia - Tulcea                                 |
|____|___________________________________________________|
| 37 | Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova -         |
|    | Filiasi - Turnu Severin - Timisoara - Arad        |
|____|___________________________________________________|
| 38 | Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Costesti -      |
|    | Piatra Olt - Craiova                              |
|____|___________________________________________________|
| 39 | Bucuresti Nord - Giurgiu Nord                     |
|____|___________________________________________________|
| 40 | Giurgiu Nord - Videle                             |
|____|___________________________________________________|
| 41 | Titu - Targoviste                                 |
|____|___________________________________________________|
| 42 | Golesti - Campulung - Argeselu                    |
|____|___________________________________________________|
| 43 | Pitesti - Valcele                                 |
|____|___________________________________________________|
| 44 | Rosiori Nord - Turnu Magurele                     |
|____|___________________________________________________|
| 45 | Rosiori Nord - Alexandria                         |
|____|___________________________________________________|
| 46 | Piatra Olt - Caracal                              |
|____|___________________________________________________|
| 47 | Craiova - Calafat                                 |
|____|___________________________________________________|
| 48 | Strehaia - Motru                                  |
|____|___________________________________________________|
| 49 | Caransebes - Resita Sud                           |
|____|___________________________________________________|
| 50 | Timisoara - Jimbolia                              |
|____|___________________________________________________|
| 51 | Timisoara - Jebel - Voiteni - Stamora Moravita    |
|____|___________________________________________________|
| 52 | Bucuresti - Oltenita                              |
|____|___________________________________________________|
| 53 | Constanta Ferryboat - Agigea Nord                 |
|____|___________________________________________________|
| 54 | Ploiesti Sud - Armasesti                          |
|____|___________________________________________________|
| 55 | Urziceni - Slobozia Noua - Tandarei               |
|____|___________________________________________________|
| 56 | Lupeni - Livezeni                                 |
|____|___________________________________________________|
| 57 | Comanesti - Moinesti                              |
|____|___________________________________________________|
| 58 | Amaradia - Barsesti                               |
|____|___________________________________________________|
| 59 | Buzau - Berca                                     |
|____|___________________________________________________|
| 60 | Timisoara Sud - Buzias - Lugoj                    |
|____|___________________________________________________|
| 61 | Teius - Coslariu - Vintu de Jos                   |
|____|___________________________________________________|
| 62 | Campia Turzii - Turda                             |
|____|___________________________________________________|
| 63 | Toate sectiile de circulatie care constituie      |
|    | racorduri si linii de centura din complexele      |
|    | feroviare                                         |
|____|___________________________________________________|
| 64 | Toate sectiile de circulatie dintre frontiera de  |
|    | stat si prima statie de cale ferata               |
|____|___________________________________________________|

    ANEXA 3*)

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

    Sectiile de circulatie ce alcatuiesc infrastructura feroviara neinteroperabila

 ________________________________________________________
|Nr. | Sucursala |         Sectii de circulatie     | KM |
|crt.|           |                                  |    |
|____|___________|__________________________________|____|
|  1 | Bucuresti | FIENI - PIETROSITA               |  8 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  2 | Bucuresti | PLOIESTI NORD - MANECIU          | 44 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  3 | Bucuresti | BUDA - SLANIC                    | 34 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  4 | Bucuresti | CAMPINA - CAMPINITA - TELEGA     |  8 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  5 | Bucuresti | DITESTI - GURA PALANGII          |  8 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  6 | Bucuresti | I.L. CARAGIALE - DITESTI - MORENI| 18 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  7 | Bucuresti | CACIULATI - SNAGOV PLAJA         | 15 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  8 | Craiova   | COSTESTI - ROSIORI NORD          | 64 |
|____|___________|__________________________________|____|
|  9 | Craiova   | ALEXANDRIA - ZIMNICEA            | 42 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 10 | Craiova   | CARACAL - CORABIA                | 41 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 11 | Craiova   | GOLENTI - POIANA MARE            |  7 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 12 | Craiova   | ALBENI - SECIURI                 | 14 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 13 | Craiova   | VALCELE - CURTEA DE ARGES        | 16 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 14 | Timisoara | CARANSEBES - BOUTARI             | 37 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 15 | Timisoara | HATEG - SUBCETATE                |  8 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 16 | Timisoara | BERZOVIA - VASIOVA               | 12 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 17 | Timisoara | VASIOVA - RESITA NORD            | 15 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 18 | Timisoara | BERZOVIA - ORAVITA               | 59 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 19 | Timisoara | ORAVITA - ANINA                  | 33 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 20 | Timisoara | ORAVITA - IAM                    | 27 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 21 | Timisoara | BUZIAS - GATAIA                  | 32 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 22 | Timisoara | GATAIA - JAMU MARE               | 24 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 23 | Timisoara | VOITENI - GATAIA                 | 18 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 24 | Timisoara | GATAIA - BERZOVIA                | 16 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 25 | Timisoara | JEBEL - LIEBLING                 | 10 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 26 | Timisoara | JEBEL - GIERA                    | 33 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 27 | Timisoara | TIMISOARA NORD - CRUCENI         | 49 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 28 | Timisoara | CARPINIS - IONEL                 | 31 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 29 | Timisoara | RONAT TRIAJ - SATU NOU           | 35 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 30 | Timisoara | SATU NOU - LOVRIN                |  5 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 31 | Timisoara | LOVRIN - SINNICOLAU MARE         | 16 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 32 | Timisoara | SINNICOLAUL MARE - CENAD         | 12 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 33 | Timisoara | SANANDREI - PERIAM               | 36 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 34 | Timisoara | PERIAM - SINNICOLAU MARE         | 18 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 35 | Timisoara | SINNICOLAU MARE - VALCANI        | 21 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 36 | Timisoara | JIMBOLIA - LOVRIN                | 27 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 37 | Timisoara | BARBATEN - LUPENI                |  4 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 38 | Timisoara | SIMERIA - HUNEDOARA              | 15 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 39 | Timisoara | MINTIA - BRAD                    | 29 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 40 | Timisoara | BRAD - VATA                      | 19 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 41 | Timisoara | VATA - GURA HONT                 | 36 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 42 | Timisoara | GURA HONT - INEU                 | 50 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 43 | Timisoara | INEU - CERMEI                    | 14 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 44 | Timisoara | RADNA - TIMISOARA EST            | 64 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 45 | Timisoara | ARAD NORD - PERIAM               | 42 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 46 | Timisoara | PERIAM - SATU NOU                | 11 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 47 | Timisoara | LOVRIN - NERAU                   | 27 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 48 | Timisoara | ARAD - NADLAC                    | 52 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 49 | Timisoara | SANTANA - INEU                   | 39 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 50 | Timisoara | NADAB - GRANICERI                | 20 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 51 | Timisoara | BOUTARI - HATEG                  | 29 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 52 | Cluj      | CIUMEGHIU - HOLOD                | 45 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 53 | Cluj      | VASCAU - HOLOD                   | 56 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 54 | Cluj      | HOLOD - ORADEA EST               | 49 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 55 | Cluj      | DOBRESTI - ROGOZ                 | 10 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 56 | Cluj      | BORSA - VISEUL DE JOS            | 23 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 57 | Cluj      | ILVA MICA - RODNA VECHE          | 21 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 58 | Cluj      | SACUIENI - SIMLEU SILVANIEI      | 71 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 59 | Cluj      | SIMLEU SILVANIEI - SARMASAG      | 14 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 60 | Cluj      | GHILVACI - ARDUD                 | 18 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 61 | Cluj      | TURDA - ABRUD                    | 93 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 62 | Cluj      | ULMENI SALAJ - CEHU SILVANIEI    | 10 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 63 | Cluj      | ABRAMI - POPESTI                 | 14 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 64 | Cluj      | SATU MARE - BIXAD                | 45 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 65 | Cluj      | HUEDIN - CALATELE                |  3 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 66 | Cluj      | BISTRITA - BISTRITA BARTGAULUI   | 30 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 67 | Cluj      | BAIA MARE SUD - BAIA SPRIE       |  7 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 68 | Brasov    | SELIMBAR - CISNADIE              |  7 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 69 | Brasov    | UCEA - VICTORIA                  |  9 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 70 | Brasov    | SIBOT - CUGIR                    | 13 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 71 | Brasov    | ALBA IULIA - ZLATNA              | 38 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 72 | Brasov    | BARTOLOMEU - ZARNESTI            | 24 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 73 | Brasov    | HARMAN - INTORSURA BUZAULUI      | 29 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 74 | Brasov    | ODORHEI - VANATORI               | 38 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 75 | Brasov    | BLAJ - TARNAVENI VEST            | 36 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 76 | Brasov    | TARNAVENI VEST - PRAID           | 77 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 77 | Brasov    | MAGHERUS SIEU - LECHINTA         | 13 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 78 | Brasov    | LECHINTA - MIHESUL DE CAMPIE     | 53 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 79 | Brasov    | MIHESUL DE CAMPIE - LUDUS        | 28 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 80 | Brasov    | SFANTUL GHEORGHE - COVASNA       | 28 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 81 | Brasov    | SIBIU - AGNITA                   | 58 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 82 | Brasov    | SEBES ALBA - PETRESTII DE PADURE | 30 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 83 | Brasov    | SERCAIA - CINCA VECHE            |  9 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 84 | Brasov    | LUDUS - BAND - LECHINTA -        |    |
|    |           | TG. MURES - BAILE SOVATA         |191 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 85 | Brasov    | COVASNA - TARGU SECUIESC         | 16 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 86 | Brasov    | TARGU SECUIESC - BRETCU          | 22 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 87 | Brasov    | CHILENI - VOSLABEN               |  7 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 88 | Iasi      | ROMAN - BUHAIESTI                | 71 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 89 | Iasi      | PASCANI - TIMISESTI              | 18 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 90 | Iasi      | TIMISESTI - TARGU NEAMT          | 12 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 91 | Iasi      | DOLHASCA - FALTICENI             | 25 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 92 | Iasi      | LEORDA - DOROHOI                 | 21 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 93 | Iasi      | DORNISOARA - FLORENI             | 22 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 94 | Iasi      | PALTINOASA - DARMANESTI          | 34 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 95 | Iasi      | FUNDUL MOLDOVEI - POJORATA       |  7 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 96 | Iasi      | VAMA - MOLDOVITA                 | 20 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 97 | Iasi      | DORNESTI - GURA PUTNEI           | 34 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 98 | Iasi      | GURA PUTNEI - PUTNA              |  6 |
|____|___________|__________________________________|____|
| 99 | Iasi      | DORNESTI - SIRET                 | 16 |
|____|___________|__________________________________|____|
|100 | Iasi      | GURA PUTNEI - NISIPITU           | 25 |
|____|___________|__________________________________|____|
|101 | Iasi      | GRIVITA - BARLAD                 |  7 |
|____|___________|__________________________________|____|
|102 | Iasi      | CRASNA - HUSI                    | 33 |
|____|___________|__________________________________|____|
|103 | Iasi      | DANGENI - SAVENI                 | 16 |
|____|___________|__________________________________|____|
|104 | Iasi      | PODUL ILOAIEI - HARLAU           | 41 |
|____|___________|__________________________________|____|
|105 | Iasi      | LETCANI - DANGENI                | 93 |
|____|___________|__________________________________|____|
|106 | Iasi      | DANGENI - DOROHOI                | 47 |
|____|___________|__________________________________|____|
|107 | Galati    | BERCA - NEHOIASU                 | 51 |
|____|___________|__________________________________|____|
|108 | Galati    | FOCSANI - ODOBESTI               | 11 |
|____|___________|__________________________________|____|
|109 | Galati    | MARASESTI - PANCIU               | 18 |
|____|___________|__________________________________|____|
|110 | Galati    | GALATI - TARGU BUJOR             | 53 |
|____|___________|__________________________________|____|
|111 | Galati    | TARGU BUJOR - GRIVITA            | 49 |
|____|___________|__________________________________|____|
|112 | Constanta | SALIGNY EST - CERNAVODA          |  4 |
|____|___________|__________________________________|____|
|113 | Constanta | DOROBANTU - NAVODARI             | 26 |
|____|___________|__________________________________|____|
|114 | Constanta | NAVODARI - P1 CAPUL MIDIA        |  6 |
|____|___________|__________________________________|____|
|115 | Constanta | P1 CAPUL MIDIA - CAPUL MIDIA     |  4 |
|____|___________|__________________________________|____|
|116 | Constanta | P1 CAPUL MIDIA - SITORMAN        | 12 |
|____|___________|__________________________________|____|
|117 | Constanta | PALAS - NAVODARI                 | 22 |
|____|___________|__________________________________|____|
|118 | Constanta | DOROBANTU - ROMCIM               |  5 |
|____|___________|__________________________________|____|

    NOTA:
    Lungimile in km ale sectiilor de cale ferata din aceasta anexa reprezinta distantele dintre statiile de cale ferata, indiferent daca sectiile respective sunt pe linii simple sau duble.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 27/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 27 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 27/2004
Hotărârea 2174 2004
privind modificarea si completarea anexelor nr. 1 - 3 la Hotararea Guvernului nr. 27/2004 pentru aprobarea conditiilor de inchiriere de catre Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. a unor parti din infrastructura feroviara neinteroperabila, precum si de gestionare a acestora
Ordin 691 2004
privind aprobarea Normelor pentru acordarea autorizatiei de gestionare a infrastructurii feroviare neinteroperabile preluate prin inchiriere de la Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.
Ordin 538 2004
pentru aprobarea Normelor specifice privind componenta si modul de lucru ale comisiei de evaluare, termenele de realizare a licitatiilor, precum si procedura de solutionare a contestatiilor pentru licitatiile avand ca obiect inchirierea sectiilor de circulatie apartinand infrastructurii feroviare neinteroperabile
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu