Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 266 din 12 martie 2008

privind cheltuielile necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2008

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 192 din 12 martie 2008



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 117 alin. (2) şi (3), precum şi al art. 125 alin. (1) din Legea nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se suportă din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(2) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru tipărirea proceselor-verbale pentru centralizarea rezultatului votării la nivel naţional, precum şi pentru asigurarea serviciilor şi echipamentelor de comunicaţii suplimentare faţă de cele deja existente la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în vederea asigurării serviciilor de comunicaţii necesare Biroului Electoral Central şi birourilor electorale de circumscripţie, se suportă din bugetul de stat, prin bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale şi al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică, conform competenţelor.

(3) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru instruirea şi informarea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral, precum şi a altor activităţi îndeplinite de Autoritatea Electorală Permanentă şi filialele sale regionale, specifice perioadei electorale, se asigură din bugetul de stat, prin bugetul Autorităţii Electorale Permanente.

(4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de activităţile specifice Ministerului Internelor şi Reformei Administrative pentru buna organizare şi desfăşurare a alegerilor autorităţilor administraţiei publice locale se asigură din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(5) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale, altele decât cele de la alin. (1)-(4), se vor suporta din bugetele locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, ale judeţelor sau al municipiului Bucureşti, după caz.

(6) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare în vederea pregătirii şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor locale din anul 2008, se suplimentează bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, al Autorităţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, precum şi al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2008, cu sumele prevăzute în anexă.

Art. 2. - (1) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, prin Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat, asigură achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipărirea buletinelor de vot la alegerile autorităţilor administraţiei publice locale din anul 2008, urmând ca sumele cheltuite să fie recuperate din bugetele locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, ale judeţelor sau al municipiului Bucureşti, după caz.

(2) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative va repartiza instituţiilor prefectului cantităţile de hârtie necesare tipăririi buletinelor de vot.

(3) Cantitatea de hârtie aflată în ambalaje originale intacte, rămasă neutilizată, se restituie unităţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat de unde a fost ridicată, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatelor alegerilor, pe bază de proces-verbal de predare-primire.

(4) Plata hârtiei efectiv consumate, după restituirea prevăzută la alin. (3), facturată la preţ de înregistrare în contabilitate, se face în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatelor alegerilor.

(5) Instituţiile prefectului vor asigura imprimarea buletinelor de vot în vederea garantării securităţii acestor documente.

(6) Cheltuielile privind tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul, aplicaţii informatice şi consumabile necesare efectuării operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor, în staţiile de prelucrare organizate la nivelul circumscripţiilor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi al birourilor electorale de circumscripţie ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se suportă din bugetul Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică.

(7)  Sumele necesare pentru închirierea de la operatorii publici a circuitelor telefonice şi conexiunilor locale de comunicaţii de date, în vederea asigurării serviciilor de telefonie specială şi de comunicaţii de date necesare Biroului Electoral Central, birourilor electorale de circumscripţie judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, şi birourilor electorale de circumscripţie ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se vor asigura prin bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, buget ce va cuprinde şi:

a) cheltuielile privind asigurarea serviciilor de telefonie şi comunicaţii între birourile electorale ale secţiilor de votare şi birourile electorale de circumscripţie pe raza căreia îşi desfăşoară activitatea, pe de o parte, şi între birourile electorale de circumscripţie organizate la nivelul comunelor, oraşelor şi municipiilor şi birourile electorale de circumscripţie judeţeană, respectiv între birourile electorale de circumscripţie ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, pe de altă parte, în zonele în care autorităţile locale nu pot asigura mijloace de comunicaţii din surse proprii;

b) sumele necesare organizării unui sistem informatic care să furnizeze, în ziua alegerilor, date privind prezenţa populaţiei la vot, pe baza datelor transmise de către birourile electorale ale secţiilor de votare cuprinse într-un eşantion reprezentativ la nivel judeţean şi naţional.^

Art. 3. - (1) In cadrul bugetului aprobat, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale se va realiza de către ordonatorii de credite, cu informarea periodică a Comisiei pentru transparenţă.

(2) Comisia prevăzută la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale şi din 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presă.

(3)  Componenţa nominală a comisiei prevăzute la alin. (1) se stabileşte de către preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, organizaţiile neguvernamentale şi Clubul Român de Presă.

(4) Comisia prevăzută la alin. (1) îşi desemnează preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin. (3).

Art. 4. - Pentru reducerea cheltuielilor necesare în vederea desfăşurării procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bună.

Art. 5. - (1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor autorităţilor administraţiei publice locale, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.

(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire se acordă o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(3) Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central vor primi o indemnizaţie de 35 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(4) Membrii birourilor electorale de circumscripţie şi ai birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la efectuarea operaţiunilor generate de desfăşurarea alegerilor autorităţilor administraţiei publice locale, pe lângă aceste birouri, primesc o indemnizaţie de 35 lei pe zi de activitate.

(5) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi personalului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, care este în misiune de pază la acest birou, li se asigură în fiecare zi de activitate 7 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea şi gustări. Aceste cheltuieli se suportă din bugetul alocat Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, conform art. 1 alin. (1).

(6) Membrilor birourilor electorale de circumscripţie, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi personalului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, care este în misiune de pază la aceste birouri, li se asigură în fiecare zi de activitate 7 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea şi gustări.

(7)  Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, care este în misiune de pază la aceste birouri, li se asigură în ziua votării 7 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea şi gustări.

(8) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor electorale.

(9) Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2)-(4) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.

(10)  Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.

(11)  Pe lângă drepturile prevăzute la alin. (4), membrii birourilor electorale care domiciliază în alte localităţi beneficiază de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementărilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.

(12)  Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (11) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (6) şi (7) se asigură din bugetele locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, ale judeţelor sau al municipiului Bucureşti, după caz.

Art. 6. - Cheltuielile pentru prelucrarea şi distribuirea pe suport magnetic a datelor necesare pentru elaborarea sau actualizarea listelor electorale permanente şi a listelor electorale complementare, cheltuielile pentru tipărirea listelor electorale permanente, a listelor electorale complementare, a copiilor de pe listele electorale permanente şi complementare, precum şi a celorlalte tipizate utilizate în procesul electoral se suportă din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

Art. 7 - (1) Cheltuielile necesare în vederea transportului şi distribuirii materialelor, documentelor şi a tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral se fac de instituţiile prefectului, urmând ca sumele necesare pentru acoperirea acestora să fie recuperate de acestea din bugetele locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, ale judeţelor sau al municipiului Bucureşti, după caz.

(2) Pentru organizarea şi desfăşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele efectuate de autorităţile administraţiei publice implicate în organizarea alegerilor se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, în perioada martie - iunie 2008.

Art. 8. - (1) Confecţionarea ştampilelor cu menţiunea „Votat" şi a timbrelor autocolante ce se aplică pe cărţile de identitate ale cetăţenilor este asigurată de Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, iar cheltuielile respective vor fi recuperate de instituţiile prefectului din bugetele comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, ale judeţelor sau al municipiului Bucureşti, după caz.

(2) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative va repartiza ştampilele cu menţiunea „Votat" şi timbrele autocolante către instituţiile prefectului, care împreună cu primarii le vor distribui secţiilor de votare.

(3) Confecţionarea celorlalte modele de ştampile necesare în vederea controlului şi desfăşurării procesului electoral se asigură de instituţiile prefectului, cheltuielile urmând a fi recuperate din bugetele locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, ale judeţelor sau al municipiului Bucureşti, după caz.

Art. 9. - (1) Consiliile locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti vor include în bugetele proprii pe anul 2008 prevederi corespunzătoare pentru decontarea cheltuielilor necesare în vederea desfăşurării procesului electoral, potrivit prevederilor prezentei hotărâri.

(2) Pentru reîntregirea fondurilor utilizate în procesul electoral, autorităţile administraţiei publice locale vor achita Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, prin instituţiile prefectului, din bugetele proprii, în termen de 60 de zile de la încheierea alegerilor, sumele utilizate pentru buna desfăşurare a procesului electoral.

(3) Sumele puse la dispoziţia Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, Autorităţii Electorale Permanente, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, respectiv Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, şi rămase neutilizate se vor restitui în vederea reîntregirii Fondului de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, în termen de 60 de zile de la data publicării rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 10. - (1) Sumele alocate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, pentru instituţiile prefectului, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, pentru desfăşurarea procesului electoral, se vor vira cu această destinaţie în bugetul fiecărei instituţii a prefectului, iar decontarea cheltuielilor respective va fi efectuată cu respectarea prevederilor legale.

(2) In termen de cel mult 10 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (2), autorităţile administraţiei publice centrale şi instituţiile prefectului cărora le-au fost alocate fonduri, potrivit anexei, comunică Autorităţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevăzut de art. 29 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 373/2004 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului, cu modificările şi completările ulterioare.

(3) Recuperarea de către instituţiile prefectului a sumelor alocate din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului prin bugetul său, în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre, se efectuează cu sprijinul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, respectiva municipiului Bucureşti.

Art. 11. - Ministerul Economiei şi Finanţelor va introduce modificările ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în structura bugetului de stat pe anul 2008 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, al Autorităţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, precum şi al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statistică.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

p. Preşedintele Autorităţii Electorale Permanente,

Marian Muhuleţ

Secretarul general al Guvernului,

Ilie Gavril Bolojan

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXĂ

                                                                                                                         - mii lei -

INSTITUŢIA

Capitol

Cheltuieli

TOTAL

Personal

Bunuri şi servicii

Active nefinanciare

1. Ministerul Internelor şi Reformei Administrative

4.355

50.228

3.868

58.451

1.  Instituţiile prefectului

2.  Biroul Electoral Central

51.01

36.270

36.270

51.01

500

630

100

1.230

TOTAL CAP. 51.01:

51.01

500

36.900

100

37.500

1. Inspectoratul General al Poliţiei Române

61.01

3.200

9.050

136

12.386

2. Inspectoratul General al Jandarmeriei Române

61.01

90

2.000

2.090

3. Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor

61.01

475

30

3.500

4.005

4. Oficiul Român pentru Imigrări

61.01

68

132

200

5. Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră

61.01

50

150

0

200

6. Baza Centrală pentru Asigurarea Tehnică a Misiunilor

61.01

700

700

7. Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

61.01

40

1.330

1.370

TOTAL CAP. 61.01:

61.01

3.855

13.328

3.768

20.951

2. Secretariatul General al Guvernului

51.01

7

2.775

865

3.647

- Institutul Naţional de Statistică

51.01

7

2.775

865

3.647

3. Autoritatea Electorală Permanentă

51.01

17

338

110

465

4. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale

61.01

3.437

3.437

TOTAL GENERAL:

4.379

56.778

4.843

66.000


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 266/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 266 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu