Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 22 din 26 septembrie 2006

pentru aprobarea Normei nr. 10/2006 privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 880 din 27 octombrie 2006



In baza prevederilor art. 3 alin. (1), ale art. 16, 21, art. 23 lit. a) şi f) şi ale art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

conform Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

având în vedere prevederile art. 99 alin. (2) şi ale art. 125 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative,

în baza hotărârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 26 septembrie 2006,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă Norma nr. 10/2006 privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Norma menţionată la art. 1 intră în vigoare la data publicării acesteia şi a prezentei hotărâri în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va fi publicată pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).

Art. 3. - Departamentul autorizare-reglementare împreună cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

Mircea Oancea

ANEXA

NORMA Nr. 10/2006

privind marketingul prospectului schemei de pensii facultative

Având în vedere prevederile art. 99 alin. (2) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative,

în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21, art. 23 lit. a) şi f) şi ale art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezenta normă reglementează condiţiile de desfăşurare a activităţii de marketing al prospectului schemei de pensii facultative, precum şi procedura de autorizare sau de avizare a agenţilor de marketing.

Art. 2. - (1) Termenii şi expresiile utilizate în prezenta normă au semnificaţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, denumită în continuare Lege.

(2) De asemenea, termenii de mai jos au următoarele semnificaţii:

a)   agent de marketing - persoana fizică sau juridică care are un contract valabil încheiat cu un administrator sau, după caz, cu un agent persoană juridică, în vederea obţinerii acordului de aderare al participanţilor, şi care este autorizată sau avizată de către Comisie;

b)  marketingul prospectului schemei de pensii facultative - activitatea de atragere de participanţi la un fond de pensii facultative prin intermediul agenţilor de marketing autorizaţi sau avizaţi de către Comisie.

CAPITOLUL II

Marketingul prospectului schemei de pensii facultative

Art. 3. - Activitatea de marketing al prospectului schemei de pensii facultative se poate desfăşura numai prin intermediul unui agent de marketing autorizat sau avizat de către Comisie, denumit în continuare agent.

Art. 4. - Un agent poate desfăşura activitatea de marketing al prospectului unei scheme de pensii facultative dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

a)   are un contract valabil încheiat cu un administrator sau, după caz, cu un agent persoană juridică;

b)   a fost autorizat sau, după caz, avizat de către Comisie şi înscris în Registrul agenţilor de marketing, denumit în continuare Registru.

Art. 5. - (1) Agenţii persoane fizice vor putea desfăşura activitatea de marketing al prospectelor unor scheme de pensii facultative numai pentru un singur administrator sau pentru un singur agent persoană juridică.

(2) Agenţii persoane fizice ai unui agent persoană juridică ce desfăşoară activitatea de marketing al prospectelor unor scheme de pensii facultative vor putea desfăşura această activitate numai pentru administratorii cu care agentul persoană juridică are contracte valabil încheiate.

Art. 6. - Pot fi agenţi persoane juridice:

a)   societăţile comerciale constituite şi autorizate de Comisie, având ca obiect de activitate numai marketingul prospectului schemelor de pensii facultative;

b)  societăţile comerciale constituite şi autorizate conform legilor speciale de Banca Naţională a României, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor sau Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare şi care sunt avizate de Comisie pentru activitatea de marketing al fondurilor de pensii facultative.

Art. 7. - Agentul are următoarele atribuţii:

a)   prezintă potenţialului participant aspectele relevante ale prospectului schemei de pensii facultative;

b)   obţine acordul de aderare a participantului la fondul de pensii facultative;

c) transmite administratorului documentele de aderare semnate de participant, în original, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la data semnării acestuia.

Art. 8. - (1) Toate documentele de aderare individuală încheiate de către agent vor conţine numele şi prenumele acestuia în clar, numărul deciziei de autorizare sau de avizare, precum şi codul de înscriere în Registru.

(2) In cazul agenţilor persoane fizice care fac parte din reţeaua de vânzări a entităţilor specificate la art. 6, pe documentele de aderare vor fi înscrise şi denumirea, numărul deciziei de autorizare sau de avizare, precum şi codul de înscriere în Registru ale agentului persoană juridică.

Art. 9. - Administratorilor, agenţilor menţionaţi la art. 5 şi 6, precum şi persoanelor afiliate acestora ie este interzis:

a)   să transmită informaţii false, înşelătoare sau care pot crea o impresie falsă despre fondul de pensii facultative şi administratorul acestuia;

b)   să facă afirmaţii sau previziuni despre evoluţia unui fond de pensii facultative altfel decât în forma şi modul prevăzute în normele Comisiei.

CAPITOLUL III

Pregătirea, autorizarea şi avizarea agenţilor de marketing

SECŢIUNEA I

Pregătirea agenţilor de marketing

Art. 10. - Pregătirea agenţilor de marketing revine administratorilor de fonduri de pensii facultative. Aceştia pot delega, prin contract, pregătirea agenţilor către persoane juridice specializate, cu respectarea prevederilor art. 11.

Art. 11. - Cursurile de agent şi examenele sunt organizate pe baza unei tematici avizate de către Comisie.

Art. 12. - Certificatul de absolvire a cursului de agent pentru fondurile de pensii facultative este eliberat de către administrator sau de către persoanele juridice specializate prevăzute la art. 10 numai după ce viitorul agent a urmat cursul şi a promovat examenul de absolvire a cursului de agent pentru marketingul fondurilor de pensii facultative.

SECŢIUNEA a II-a

Autorizarea agenţilor persoane juridice

Art. 13. - In vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare ca agent persoană juridică, solicitantul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a)   să fie persoană juridică a cărei denumire să nu inducă în eroare publicul şi să includă în mod obligatoriu sintagma „agent de marketing pentru fonduri pensii facultative";

b)  să aibă un capital social subscris şi vărsat în formă bănească de minimum 25.000 lei;

c)   să aibă ca obiect de activitate numai marketingul prospectelor schemelor de pensii facultative;

d)   să aibă un sediu permanent unde se va transmite sau se va primi corespondenţa de la Comisie şi de la alte instituţii sau autorităţi;

e)  să nu fie persoană afiliată unui administrator, conform art. 2 alin. (2) din Lege;

f)  fondatorii, persoane fizice:

(i)     să nu aibă menţiuni în cazierul judiciar şi în cel fiscal;

(ii)     să  nu  fi  contribuit,  direct sau  indirect,  la falimentul unor persoane juridice şi să nu fi fost   implicaţi   în   niciun   fel   de   scandaluri financiare;

g)  fondatorii, persoane juridice:

(i)     să   nu   fie   în   procedură   de   reorganizare judiciară sau faliment;

(ii)     să  nu  aibă  datorii  către  bugetul  de  stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele locale şi bugetele fondurilor speciale;

h) conducătorii,  astfel cum sunt definiţi în  normele privind autorizarea entităţilor supravegheate de Comisie:

(i)     să aibă pregătirea şi experienţa profesională necesare funcţiei pe care urmează  să  o îndeplinească;

(ii)     să fie absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior;

(iii)     să aibă experienţă profesională de cel puţin 3 ani în domeniul investiţiilor, financiar, juridic, bancar sau al asigurărilor;

(iv)    să aibă onorabilitatea necesară pentru funcţia pe care urmează să o îndeplinească;

(v)     să nu fi fost sancţionaţi de către autorităţi române sau străine din domeniul financiar-bancar   cu    interdicţia   definitivă   sau,    la momentul depunerii cererii de autorizare a agentului de marketing, cu interdicţia temporară de a desfăşura activităţi în sistemul financiar-bancar;

(vi)     să  nu  fi  făcut parte din  conducerea  unei societăţi comerciale care nu şi-a respectat obligaţiile materiale şi financiare faţă de terţi la momentul încetării activităţii acesteia;

(vii)     să nu aibă menţiuni în cazierul judiciar sau în cel fiscal;

(viii)     să nu fie membri în consiliul de administraţie sau conducători ai unei  societăţi  de administrare a fondurilor de pensii facultative ori ai unei instituţii de credit care îndeplineşte funcţia de depozitar pentru fonduri de pensii facultative;

(ix)     să nu fie membri în consiliul de administraţie al societăţii de servicii de investiţii financiare cu care administratorul unui fond de pensii facultative,    pentru    care se realizează marketingul prospectului schemei de pensii facultative, a încheiat contract;

(x)     să nu fie angajaţi sau să nu aibă niciun fel de relaţie contractuală, directă ori indirectă, cu un alt administrator de fonduri de pensii facultative;

(xi)     să nu fi deţinut funcţia de administrator al unei societăţi comerciale române sau străine aflate în curs de reorganizare judiciară ori declarată în stare de faliment, în ultimii 2 ani anteriori declanşării procedurii falimentului;

i) să fi achitat taxa de autorizare prevăzută pentru agenţi,  conform  Normei  nr.  9/2006 privind taxele de autorizare, avizare şi administrare în sistemul pensiilor facultative, aprobată prin  Hotărârea Comisiei  de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 21/2006.

Art.   14.   -  Cererea de  autorizare  a  agenţilor de marketing, persoane juridice, conform anexei  nr. 3, se depune la Comisie împreună cu copiile pe suport magnetic ale următoarelor înscrisuri:

a) documente care atestă constituirea societăţii comerciale: actul constitutiv, în care obiectul de activitate este numai cel de agent de marketing al prospectelor de scheme de pensii facultative, certificatul de înmatriculare şi cererea de înscriere de menţiuni de la oficiul registrului comerţului, codul unic de înregistrare;

b)  documente care atestă vărsarea integrală în numerar a capitalului social, în condiţiile si în limitele stabilite de art. 13 lit. b);

c)   un studiu de fezabilitate care să cuprindă cel puţin următoarele informaţii:

1.   o scurtă prezentare a activităţii ce urmează să fie desfăşurată, din care să rezulte că resursele financiare sunt suficiente să îi permită desfăşurarea activităţii;

2.  structura organizatorică, regulamentul de organizare şi funcţionare, cu precizarea răspunderilor şi limitelor de competenţă pentru persoanele semnificative din cadrul societăţii comerciale;

3.   bugetul de venituri şi cheltuieli estimat pentru următorii 3 ani financiari;

d)  documentele care atestă plata taxei de autorizare în contul Comisiei, potrivit prevederilor Normei nr. 9/2006;

e)   lista acţionarilor sau asociaţilor direcţi şi indirecţi, inclusiv ultimul acţionar ori asociat semnificativ indirect persoană fizică, certificatele de cazier fiscal şi judiciar, în original, ale acestora, precum şi certificatele de cazier fiscal şi judiciar ale persoanelor semnificative;

f)  carnetele de muncă, diplomele de studii şi curriculum vitae semnate ale persoanelor semnificative, din care să rezulte respectarea prevederilor art. 13 lit. h);

g)   curriculum vitae semnate pentru acţionarii sau asociaţii semnificativi persoane fizice;

h) bilanţurile pe ultimii 3 ani ale acţionarilor sau asociaţilor semnificativi persoane juridice, în forma în care au fost depuse la autoritatea fiscală teritorială;

i) contractul de închiriere sau de comodat, al sediului ori al sediilor secundare/punctelor de lucru existente sau care se înfiinţează, înregistrate la administraţia financiară teritorială sau, după caz, actul de proprietate al sediului social ori al sediilor secundare/punctelor de lucru existente sau care se înfiinţează;

j) declaraţia autentificată, pe propria răspundere, a conducerii executive că va îndeplini prevederile art. 13 lit. h);

k) declaraţiile autentificate, pe propria răspundere, ale acţionarilor, membrilor consiliului de administraţie şi ai comitetului de direcţie referitoare la eventuala lor calitate de persoană afiliată, precum şi natura legăturilor dintre ei.

SECŢIUNEA a III-a

Avizarea agenţilor persoane juridice

Art. 15. - (1) Comisia avizează ca agenţi persoane juridice numai entităţile care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)   au fost autorizate în condiţiile legislaţiei aplicabile domeniului lor de activitate;

b)  nu au menţiuni în cazierul fiscal;

c)   au achitat taxa de avizare prevăzută pentru agenţi, conform Normei nr. 9/2006.

(2) Cererea de avizare a agenţilor persoane juridice, conform anexei nr. 2, se depune la Comisie de către entităţile prevăzute la art. 6 împreună cu copiile pe suport magnetic ale documentelor specificate mai jos:

a)   autorizaţia de funcţionare eliberată de autoritatea competentă;

b)  certificatul fiscal;

c)   certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului;

d)  dovada achitării taxei de avizare pentru agent;

e)   dovada că dispune de capacităţi profesionale şi tehnice necesare desfăşurării corespunzătoare a activităţii de marketing al prospectului schemelor de pensii facultative.

SECŢIUNEA a IV-a

Avizarea agenţilor persoane fizice

Art. 16. - (1) Pot fi avizaţi ca agenţi persoane fizice persoanele care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)   nu au interdicţie de a exercita profesii în domeniul economic, pieţei de capital, asigurărilor, bancar sau juridic;

b)  au cel puţin studii medii;

c)  nu au menţiuni în cazierul fiscal şi nici în cel judiciar;

d)   au obţinut certificatul de absolvire a cursului de agent de marketing pentru fondurile de pensii facultative, în conformitate cu prevederile art. 12;

e)   au un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu una dintre entităţile prevăzute la art. 6;

f)   au achitat taxa de avizare prevăzută pentru agenţi persoane fizice, conform Normei nr. 9/2006.

(2) Cererea de avizare a agenţilor persoane fizice, întocmită conform anexei nr. 2, se depune la Comisie de către administrator sau de către entităţile prevăzute la art. 6, împreună cu documentele în' original şi cu înregistrarea pe suport magnetic a acestora, după cum urmează:

a)  copie de pe actul de identitate;

b)  actele de studii;

c)   declaraţia pe propria răspundere a persoanei fizice că se încadrează în prevederile art. 13 alin. (1) lit. a)-c);

d)  certificatul de cazier judiciar şi fiscal;

e)   certificatul privind absolvirea cursurilor de agent de marketing, conform modelului prezentat în anexa nr. 1;

f)   contractul cu administratorul sau cu una dintre entităţile menţionate la art. 6;

g)   dovada achitării taxei de avizare ca agent de marketing.

CAPITOLUL IV

Eliberarea, respingerea sau retragerea autorizaţiei ori avizului pentru agentul de marketing

SECŢIUNEA I

Eliberarea autorizaţiei sau avizului

Art. 17. - Comisia analizează şi hotărăşte cu privire la eliberarea deciziei de autorizare sau, după caz, de avizare a agentului în termen de maximum 30 de zile de la înregistrarea dosarului complet al solicitantului.

Art. 18. - (1) Orice solicitare a Comisiei de informaţii suplimentare sau de modificare a documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevăzut la art. 17, un nou termen începând să curgă de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificări, depunere care nu poate fi făcută mai târziu de 30 de zile de la data solicitării Comisiei, sub sancţiunea respingerii cererii.

(2) In situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constată depunerea acestora într-o formă necorespunzătoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate solicitantului spre completare sau înlocuire, după caz.

Art. 19. - Decizia de autorizare sau, după caz, de avizare se comunică administratorului ori entităţilor prevăzute la art. 6 în termen de maximum 5 zile calendaristice de la data adoptării acesteia şi va conţine codul agentului avizat sub care a fost înscris în Registru.

Art. 20. - (1) După obţinerea autorizaţiei sau avizului de către un agent, orice modificare a documentelor sau a condiţiilor pe baza cărora s-a eliberat autorizaţia ori avizul se va face numai cu avizul prealabil al Comisiei.

(2) Orice modificare a actelor constitutive ale agentului se va depune în mod obligatoriu la oficiul registrului comerţului numai însoţită de avizul prealabil al Comisiei.

SECŢIUNEA a II-a

Respingerea autorizaţiei sau avizului

Art. 21. - (1) Neîndeplinirea uneia dintre condiţiile prevăzute în prezenta normă duce la respingerea cererii pentru autorizarea sau, după caz, pentru avizarea ca agent.

(2)   Decizia de respingere, scrisă şi motivată, se comunică administratorului sau entităţilor menţionate la art. 6 în termen de maximum 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.

(3)  Decizia de respingere poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

Art. 22. - O nouă cerere de autorizare sau, după caz, de avizare poate fi adresată Comisiei numai dacă au fost remediate deficienţele care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.

SECŢIUNEA a III-a

Retragerea autorizaţiei sau avizului

Art. 23. - Comisia este în drept să retragă autorizaţia sau, după caz, avizul agentului în următoarele condiţii:

a)   dacă autorizaţia sau, după caz, avizul a fost obţinută/obţinut pe baza unor informaţii sau documente false ori care au indus în eroare;

b)  în situaţia în care nu mai sunt îndeplinite condiţiile de la autorizare/avizare;

c)  la solicitarea agentului;

d)  la solicitarea administratorului sau entităţilor prevăzute la art. 6;

e)  ca sancţiune, în cazul încălcării dispoziţiilor legale în vigoare.

Art. 24. - (1) Decizia de retragere, scrisă şi motivată, se comunică administratorului sau entităţilor prevăzute la art. 6 în termen de maximum 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.

(2) Decizia de retragere poate fi contestată în termen de maximum 30 de zile de la data comunicării ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

CAPITOLUL V

Dispoziţii finale

Art. 25. - (1) Administratorul va transmite Comisiei datele referitoare la agenţii persoane fizice sau juridice cu care a încetat colaborarea, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data la care a intervenit încetarea contractului.

(2) Administratorul trebuie să transmită imediat Comisiei orice schimbare referitoare la datele agenţilor autorizaţi sau avizaţi, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă.

Art. 26. - (1) Agentul de marketing, persoană fizică, este obligat să se reînregistreze dacă, în urma încetării contractului valabil încheiat cu un administrator şi ulterior primei avizări, încheie un nou contract cu un alt administrator de fonduri de pensii facultative.

(2) Agenţii înregistraţi în Registru şi care nu desfăşoară activităţi de marketing al prospectului schemei de pensii facultative pentru o perioadă de 2 ani vor fi reavizaţi/reautorizaţi de către Comisie.

Art. 27. - Administratorul este obligat ca în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă să notifice în scris Comisia ori de câte ori constata că agenţii săi de marketing încalcă prevederile Legii şi/sau ale normelor Comisiei.

Art. 28. - Comisia radiază din Registru agentul de marketing care încalcă prevederile art. 9, notificând acest lucru administratorului.

Art. 29. - Cuantumul taxei de autorizare, precum şi cuantumul taxei de avizare pentru agenţii de marketing sunt prevăzute în Norma nr. 9/2006.

Art. 30. - Anexele nr. 1 -3 fac parte integrantă din prezenta normă.

ANEXA Nr. 1*) la normă

ANTET ADMINISTRATOR / PERSOANĂ JURIDICĂ SPECIALIZATĂ

Nr. certificat/data eliberării

Certificat de absolvire

Absolvent

................................................................................

Nume şi prenume

CNP...............................................

Domiciliu :............................................................................

Numele cursului absolvit: Curs de agent de marketing pentru fonduri de pensii facultative

Data absolvirii....................

Nota de examen................

Administrator / Persoană juridică specializată

(denumirea şi sediul social ).................................

Reprezentant legal............................

(nume şi prenume)

Semnătura   ....................            Stampila Administrator / Persoana juridica spacializata

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2 la normă

CERERE

pentru avizarea agentului/agenţilor*) de marketing

Societatea Comercială ............................................ S.A., în calitate de administrator de fond de pensii facultative/agent persoană juridică, cu sediul/domiciliul în ...................................................., solicită avizarea în vederea desfăşurării activităţii de marketing al pensiilor facultative:

1.  Date de identificare a agentului de marketing:

Denumirea agentului persoană juridică/Numele şi prenumele agentului persoană fizică ........................................................

Forma juridică .....................................................................................................

Adresa sediului social/domiciliul ........................................................................

Cod de înregistrare fiscală ...................................................................................

Nr. autorizaţiei de funcţionare eliberate de autoritatea competentă ....................

Informaţii de contact (telefon, fax, e-mail) .........................................................

2.  Date privind reprezentantul legal al agentului persoană juridică:

Numele şi prenumele...........................................................................................

Funcţia ................................................................................................................

Informaţii de contact (telefon, fax, e-mail) ........................................................

3.   Informaţii suplimentare care ar putea fi considerate relevante pentru activitatea agentului persoană juridică/agentului persoană fizică

..........................................................................................................................................

..........................................................................................................................................

Subsemnatul, cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea legii, că toate răspunsurile sunt complete şi conforme cu realitatea şi că nu există alte fapte relevante asupra cărora Comisia ar trebui informată.

Reprezentant legal al administratorului/Agent persoană juridică

Numele şi prenumele.................................................

Semnătura şi ştampila...............................................

NOTĂ:

Comisia va păstra confidenţialitatea informaţiilor cuprinse în prezenta cerere, cu excepţia cazurilor prevăzute de lege.

False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot constitui încălcări ale legii penale.

*) In cazul în care administratorul sau entităţile prevăzute la art. 6 din normă prezintă spre avizare o singură dată mai mulţi agenţi persoane fizice, cererea de avizare va fi însoţită de un tabel nominal cu antetul solicitantului, în format Excel, anexă la cererea de avizare. Acest tabel va conţine datele de identificare pentru agenţii pentru care se solicită avizarea, respectiv numele, prenumele, codul numeric personal (CNP), adresa de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail.

ANEXA Nr. 3*) la normă

Pagina 1/1

DATE DE

IDENTIFICARE

ALE SOCIETĂŢII

CERERE PENTRU AUTORIZAREA

CA AGENT PERSOANĂ JURIDICĂ PENTRU ACTIVITATEA DE

MARKETING AL PROSPECTELOR SCHEMELOR DE PENSII

FACULTATIVE

Subsemnatul ..........................................................................

                                        (numele şi prenumele)

In calitate de împuternicit/împuterniciţi...............................................................................................

                                                           (nr. şi data procurii speciale şi autentice/delegaţiei avocaţiale)

Solicit autorizarea agentului de marketing pentru prospectele schemelor de pensii facultative

....................................................................................................

                           (denumirea societăţii)

având:

Număr de înregistrare în Registrul Comerţului:

Cod de înregistrare fiscală :

Sediul social     ............................................                     ..............................................

                                           (localitate)                                   (strada şi numărul)

                              .......................................                      .....................................

                                           (judeţul)                                         (codul poştal)

Sediul secundar:......................................                        ......................................

                                      (localitate)                                   (strada şi numărul)

                                  ...........................                                ............................

                                        (judeţul)                                           (codul poştal)

Forma de înregistrare:

.............................................................................................

(filială, sucursală, reprezentanţă, agenţie, punct de lucru)

Numărul de telefon:...............................    Numărul de fax: ...............................

Adresa de poştă electronică:............................................................................

Prezenta cerere este însoţită de un număr de..........documente, totalizând un număr de.........

file.

Semnătura împuternicit:..........................

Data: .............................

FALSE DECLARAŢII SAU OMISIUNI INTENŢIONATE ALE UNOR FAPTE POT CONSTITUI ÎNCĂLCĂRI ALE LEGII PENALE

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 22/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 22 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 22/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu