Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 168 din  9 martie 2005

privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 249 din 25 martie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Ministerul Sanatatii este organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Cristian Popisteanu nr. 1 - 3, sectorul 1.
    Art. 2
    Ministerul Sanatatii exercita urmatoarele functii principale:
    a) elaborarea politicii generale sanitare;
    b) elaborarea si gestionarea programelor de sanatate;
    c) asigurarea controlului calitatii serviciilor medicale prin directiile de sanatate publica;
    d) elaborarea reglementarilor specifice domeniului sanitar;
    e) asigurarea asistentei medicale de urgenta;
    f) dotarea cu aparatura in profil teritorial;
    g) colectarea si difuzarea informatiei;
    h) coordonarea negocierilor si promovarea contractului-cadru al acordarii ingrijirilor medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate;
    i) aprobarea tarifelor minime si a celor recomandabile ce pot fi practicate in sistemul social de ingrijiri de sanatate;
    j) sprijinirea cercetarii medicale si a educatiei medicale;
    k) finantarea cheltuielilor neprevazute, determinate de situatii precum dezastre naturale, epidemii etc.
    Art. 3
    In activitatea sa Ministerul Sanatatii vizeaza realizarea urmatoarelor obiective generale:
    a) imbunatatirea permanenta a starii de sanatate a populatiei;
    b) prevenirea si combaterea practicilor care dauneaza sanatatii;
    c) educarea populatiei in scopul evitarii imbolnavirilor;
    d) formarea si specializarea resurselor umane din sectorul sanitar;
    e) realizarea reformei in domeniul sanitar.
    Art. 4
    (1) In indeplinirea functiilor si a obiectivelor sale generale Ministerul Sanatatii are urmatoarele atributii:
    1. organizeaza, coordoneaza si controleaza, dupa caz, activitati de: asistenta de sanatate publica, promovare a sanatatii si medicinei preventive, asistenta medicala de urgenta, curativa, de recuperare medicala, asistenta medicala la domiciliu, care se acorda prin unitatile sanitare publice sau private, precum si asistenta de medicina legala si de medicina sportiva;
    2. stabileste principalele obiective pe termen scurt, mediu si lung in domeniul sanatatii populatiei si al reformei in sectorul sanitar;
    3. asigura supravegherea si controlul aplicarii legislatiei de catre institutiile si organismele care au responsabilitati in domeniul sanatatii publice si al asigurarilor sociale de sanatate si de catre unitatile sanitare din sectorul privat de asistenta medicala, colaborand in acest scop cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Colegiul Medicilor din Romania, Colegiul Farmacistilor din Romania, Colegiul Medicilor Dentisti din Romania, Ordinul Asistentilor Medicali si Moaselor din Romania, autoritatile publice locale si cu alte institutii abilitate;
    4. asigura realizarea programelor nationale de sanatate publica; aproba si stabileste modul de finantare a acestora;
    5. aproba, prin ordin al ministrului sanatatii, normele tehnice in domeniul asistentei de sanatate publica;
    6. aproba, prin ordin al ministrului sanatatii, normele tehnice de organizare si functionare a unitatilor care asigura asistenta de sanatate publica;
    7. elaboreaza norme privind organizarea si functionarea inspectiei sanitare de stat si imputerniceste personalul sanitar care efectueaza inspectia sanitara de stat;
    8. coordoneaza activitatea de inspectie sanitara de stat de la nivelul ministerelor cu retea sanitara proprie;
    9. organizeaza sistemul informational din domeniul asistentei de sanatate publica si modul de raportare a datelor de catre unitatile sanitare, pentru evaluarea starii de sanatate a populatiei; analizeaza si evalueaza periodic indicatorii starii de sanatate a populatiei si criteriile de performanta a unitatilor sanitare;
    10. organizeaza sistemul informatic al activitatii de ocrotire a sanatatii populatiei;
    11. prezinta rapoarte periodice pentru informarea Guvernului privind starea de sanatate a populatiei;
    12. fundamenteaza necesarul de resurse financiare pentru asigurarea asistentei de sanatate a populatiei;
    13. indruma si controleaza modul de aplicare a normelor de igiena si sanitar-antiepidemice in mediul de viata al populatiei si la locul de munca;
    14. stabileste si urmareste, impreuna cu organele competente, folosirea energiei nucleare in scopuri medicale;
    15. organizeaza, coordoneaza si controleaza, dupa caz, activitatea unitatilor de ocrotire si asistenta medicala a mamei si copilului, asistenta medicala de urgenta si asistenta medicala la locul de munca;
    16. colaboreaza cu Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, cu Ministerul Administratiei si Internelor si cu consiliile judetene sau locale, dupa caz, pentru coordonarea metodologica a activitatii institutiilor specializate care asigura servicii de asistenta medico-sociala;
    17. coordoneaza si controleaza activitatea de asistenta medicala in statiunile balneare, climatice si balneoclimatice; elibereaza autorizatia de functionare din punct de vedere medico-balnear si al valorificarii terapeutice a factorilor sanogeni, naturali, pentru unitatile medico-balneare si de recuperare;
    18. avizeaza sau, dupa caz, elaboreaza si propune spre aprobare Guvernului contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului asigurarilor sociale de sanatate, elaborat de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu consultarea asociatiilor profesionale din domeniu si a ministerelor si institutiilor centrale cu retea sanitara proprie;
    19. elaboreaza anual, impreuna cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, cu consultarea Colegiului Farmacistilor din Romania, lista medicamentelor de care beneficiaza asiguratii cu sau fara contributie personala;
    20. emite avize si autorizatii sanitare de functionare, abilitari si acorduri scrise pentru importul deseurilor si reziduurilor de orice natura, precum si al altor marfuri periculoase pentru sanatatea populatiei si mediul inconjurator, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    21. aproba tarife pentru actele pe care este abilitat sa le elibereze in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    22. emite reglementari privind regimul substantelor stupefiante si toxice, precum si autorizatii pentru culturile de mac;
    23. emite autorizatii de functionare si norme tehnice pentru organizarea si functionarea unitatilor farmaceutice, indruma si controleaza activitatea in reteaua farmaceutica;
    24. stabileste si avizeaza preturile medicamentelor din tara si din import, cu exceptia medicamentelor care se elibereaza fara prescriptie medicala;
    25. autorizeaza furnizorii de dispozitive medicale si asigura certificarea si inspectia aparaturii si echipamentelor medicale;
    26. stabileste, creeaza si pastreaza capacitati si rezerve de mobilizare in domeniul ocrotirii sanatatii;
    27. constituie, pentru situatii speciale, cu implicatii asupra sanatatii publice, rezerva de medicamente, seruri, vaccinuri, dezinfectante, insecticide si alte materiale specifice si aproba, prin ordin al ministrului sanatatii, normele metodologice de constituire, pastrare si utilizare a rezervei;
    28. elaboreaza si organizeaza, impreuna cu Academia de Stiinte Medicale Bucuresti, strategia de cercetare stiintifica medicala si asigura resursele materiale si financiare pentru buna functionare a acestei activitati;
    29. elaboreaza sau, dupa caz, avizeaza proiecte de acte normative din domeniul sau de activitate, armonizate cu reglementarile Uniunii Europene; urmareste si raspunde de aplicarea prevederilor specifice din Acordul european instituind o asociere intre Romania, pe de o parte, si Comunitatile Europene si statele membre ale acestora, pe de alta parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993 si ratificat prin Legea nr. 20/1993, cu modificarile ulterioare, si din Strategia nationala de pregatire pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    30. initiaza, negociaza si incheie, din imputernicirea Guvernului, documente de cooperare internationala in domeniul ocrotirii sanatatii si reprezinta statul roman in relatiile cu organismele internationale din domeniul sanatatii publice;
    31. sprijina informarea si documentarea personalului sanitar in probleme de specialitate;
    32. aproba, prin ordin al ministrului sanatatii, metodologia privind angajarea, transferarea si detasarea medicilor, medicilor dentisti, farmacistilor, biochimistilor, biologilor si chimistilor, precum si a altui personal cu studii superioare din unitatile sanitare publice;
    33. asigura, potrivit legii, numirea, transferarea, detasarea, promovarea, eliberarea personalului propriu, precum si evidenta acestuia;
    34. aproba, prin ordin al ministrului sanatatii, Nomenclatorul de specialitati medicale, medico-dentare si farmaceutice si Normele cu privire la specialitatile medico-sanitare si paramedicale, atestatele de pregatire complementara pentru reteaua de asistenta medicala;
    35. stabileste criterii pentru angajarea si promovarea personalului de specialitate medico-sanitar din unitatile sanitare;
    36. organizeaza, in conditiile legii, concursuri si examene pentru obtinerea specialitatii si promovarea in grade profesionale pentru medici, medici dentisti, farmacisti, biologi, chimisti si biochimisti si pentru asistentii medicali din reteaua Ministerului Sanatatii si a ministerelor cu retea sanitara proprie;
    37. organizeaza concursuri pentru ocuparea posturilor vacante de medici, medici dentisti, farmacisti, chimisti, biologi si biochimisti din unitatile aflate in reteaua Ministerului Sanatatii;
    38. stabileste anual numarul optim pe tara de medici rezidenti si specialisti;
    39. elaboreaza strategiile si organizeaza activitatea privind formarea, pregatirea si perfectionarea profesionala a personalului medico-sanitar, instruirea, evaluarea profesionala si certificarea programelor de educatie medicala continua; elaboreaza criterii pentru desfasurarea activitatii de invatamant integrat;
    40. elaboreaza metodologia de colaborare intre spitale si institutii de invatamant superior medical;
    41. aproba cuantumul taxelor pentru organizarea si realizarea activitatilor prevazute la pct. 36 si 37, in conditiile legii;
    42. aproba structura organizatorica, normele de organizare si functionare, precum si procedurile de incadrare a personalului unitatilor publice din subordinea sa, in conditiile legii;
    43. avizeaza structura organizatorica a unitatilor sanitare din subordinea ministerelor si institutiilor cu retea sanitara proprie;
    44. emite aviz de oportunitate pentru infiintarea sau desfiintarea unitatilor sanitare private, reorganizarea, modificarea structurii, sediului, precum si a denumirii acestora;
    45. avizeaza functionarea si supravegheaza activitatea tuturor formelor de prestare a serviciilor medicale private pe intregul teritoriu al tarii, conform dispozitiilor legale;
    46. initiaza proiecte de hotarari ale Guvernului pentru infiintarea sau desfiintarea spitalelor publice;
    47. aproba reorganizarea, schimbarea sediului si a denumirii unitatilor sanitare publice;
    48. elaboreaza norme pentru asigurarea conditiilor de cazare, igiena, alimentatie si de prevenire a infectiilor nosocomiale pentru unitatile sanitare;
    49. elaboreaza si supune spre aprobare Guvernului planul national de paturi din unitatile sanitare publice;
    50. elaboreaza normativele de personal ale unitatilor sanitare publice, care se aproba prin ordin al ministrului sanatatii, in conditiile legii;
    51. infiinteaza sau desfiinteaza, in conditiile legii, filiale ale institutelor din domeniul asistentei de sanatate publica, de interes national sau local;
    52. avizeaza si aproba, dupa caz, proiectarea si realizarea investitiilor in domeniul sanitar in unitatile din subordinea sa;
    53. avizeaza activitatile bazate pe libera initiativa in domeniul sanitar si farmaceutic si vegheaza asupra climatului de concurenta loiala;
    54. negociaza, contracteaza in sistem direct si asigura plata din bugetul de stat pentru efectuarea de studii, activitati si lucrari aferente programelor/subprogramelor de sanatate de catre institutiile de cercetare-dezvoltare din coordonarea sa;
    55. indeplineste activitati de audit public intern, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    56. coordoneaza aplicarea de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a politicilor si programelor in domeniul sanitar, elaborate de Ministerul Sanatatii;
    57. aplica masuri corespunzatoare in unitatile sanitare, in situatiile in care se constata nerespectarea prevederilor legale;
    58. elaboreaza norme metodologice pentru proiectarea bugetului de venituri si cheltuieli de catre unitatile sanitare publice;
    59. avizeaza bugetele de venituri si cheltuieli ale unitatilor de interes national finantate integral din venituri proprii;
    60. exercita drepturile si obligatiile statului, ca actionar la societatile comerciale si companiile nationale din portofoliul sau, pana la finalizarea procesului de privatizare;
    61. asigura aplicarea strategiei Guvernului privind realizarea procesului de restructurare si privatizare a societatilor comerciale si/sau a companiilor nationale din portofoliul sau;
    62. realizeaza controlul postprivatizare al indeplinirii clauzelor din contractele de vanzare-cumparare de actiuni;
    63. colaboreaza cu Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului la fundamentarea politicilor si la elaborarea proiectelor de acte normative in domeniul privatizarii si restructurarii;
    64. elaboreaza si promoveaza, cu respectarea cadrului specific, proceduri de vanzare de actiuni, de vanzare de active si alte proceduri ori instructiuni privind domeniul sau de activitate;
    65. elaboreaza elementele contractului de mandat ce se incheie cu agentii de privatizare in vederea vanzarii participatiilor statului la societatile comerciale si/sau la companiile nationale din portofoliul sau;
    66. aproba modelul contractului de administrare a unitatilor sanitare, pe baza de indicatori de performanta;
    67. indeplineste orice alte atributii care decurg din dispozitiile legale aplicabile institutiilor publice implicate in procesul de privatizare sau in legatura cu exercitarea calitatii de actionar al statului la societatile si/sau la companiile nationale aflate in portofoliul sau;
    68. editeaza publicatii de specialitate si de informare profesionala;
    69. organizeaza, impreuna cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, licitatii in vederea derularii programelor nationale;
    70. organizeaza licitatii pentru achizitia de medicamente, vaccinuri, materiale sanitare si reactivi, in numele si pentru institutiile sanitare din reteaua proprie;
    71. poate imputernici unitatile aflate in subordinea sa pentru indeplinirea unor activitati, in vederea realizarii obiectivelor sale.
    (2) Ministerul Sanatatii indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative in domeniul sau de activitate.
    Art. 5
    Pentru realizarea obiectivelor si pentru indeplinirea atributiilor sale generale si specifice privind conceperea si punerea in aplicare de actiuni intersectoriale si de parteneriate public-privat si central-local, Ministerul Sanatatii va colabora cu autoritatile administratiei publice centrale si locale, cu institutii publice de specialitate, cu structurile societatii civile si ale mediului de afaceri, din tara si din strainatate.
    Art. 6
    In vederea exercitarii atributiilor sale Ministerul Sanatatii este abilitat sa solicite si sa primeasca, in conditiile legii, informatii de la autoritatile administratiei publice, institutiile publice si persoanele juridice de drept privat cu activitate in domeniul sau de competenta.
    Art. 7
    (1) Conducerea Ministerului Sanatatii se exercita de catre ministrul sanatatii.
    (2) Ministrul sanatatii conduce intreaga activitate a Ministerului Sanatatii si il reprezinta in raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritati si organizatii, precum si cu persoane fizice sau juridice din tara ori din strainatate.
    (3) Ministrul sanatatii este ordonator principal de credite.
    (4) In exercitarea atributiilor sale ministrul sanatatii emite ordine si instructiuni.
    (5) In indeplinirea atributiilor sale ministrul sanatatii este ajutat de 4 secretari de stat, de un secretar general si de un secretar general adjunct.
    (6) In cazul in care ministrul sanatatii nu isi poate exercita atributiile curente, acesta desemneaza prin ordin un secretar de stat care exercita aceste atributii, instiintandu-l pe primul-ministru.
    Art. 8
    (1) Secretarii de stat se subordoneaza ministrului sanatatii si indeplinesc atributiile si sarcinile stabilite de acesta.
    (2) Secretarii de stat coordoneaza domeniile de specialitate din cadrul Ministerului Sanatatii si exercita si alte atributii delegate prin ordin al ministrului sanatatii.
    Art. 9
    Secretarul general si secretarul general adjunct sunt inalti functionari publici, subordonati ministrului sanatatii, si indeplinesc atributiile prevazute prin lege si sarcinile stabilite de acesta.
    Art. 10
    (1) Pe langa ministrul sanatatii functioneaza ca organ consultativ Colegiul ministerului.
    (2) Componenta si Regulamentul de organizare si functionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului sanatatii.
    (3) Presedintele Colegiului ministerului este ministrul sanatatii.
    (4) Colegiul ministerului se intruneste, la cererea ministrului sanatatii, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea Ministerului Sanatatii.
    Art. 11
    Structura organizatorica a Ministerului Sanatatii este prevazuta in anexa nr. 1.
    Art. 12
    (1) In cadrul structurii organizatorice prevazute in anexa nr. 1, prin ordin al ministrului sanatatii se pot organiza si alte servicii, birouri, compartimente sau colective temporare, stabilindu-se numarul posturilor de conducere, in conditiile legii.
    (2) Numarul maxim de posturi este de 225, exclusiv demnitarii si posturile aferente Cabinetului ministrului.
    (3) Ministerul Sanatatii functioneaza pe baza regulamentului de organizare si functionare, care se aproba prin ordin al ministrului sanatatii.
    Art. 13
    (1) Unitatile aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Ministerului Sanatatii sunt prevazute in anexa nr. 2.
    (2) Structura organizatorica a unitatilor subordonate Ministerului Sanatatii se aproba prin ordin al ministrului sanatatii.
    (3) Criteriile de constituire a structurilor organizatorice si de elaborare a statelor de functii pentru unitatile publice subordonate, precum si atributiile si regulamentul de organizare si functionare ale acestora se aproba de ministrul sanatatii.
    Art. 14
    Pentru realizarea obiectivelor sale, Ministerul Sanatatii, prin ordin al ministrului sanatatii, poate constitui, pe perioade determinate, comisii de specialitate, consilii de experti sau colective de lucru formate din specialisti, pentru elaborarea unor proiecte specifice.
    Art. 15
    (1) Ministerul Sanatatii are in dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu si pentru activitatile specifice, un numar de autoturisme stabilit conform legii, prevazut in anexa nr. 3.
    (2) Consumul lunar mediu de carburanti pentru aceste autoturisme este cel prevazut de normele legale in vigoare.
    Art. 16
    (1) La nivelul judetelor si al municipiului Bucuresti functioneaza directiile de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, servicii publice deconcentrate, cu personalitate juridica, ale Ministerului Sanatatii, in subordinea carora functioneaza alte unitati cu sau fara personalitate juridica, conform prevederilor legale.
    (2) Regulamentul de organizare si functionare, organigrama directiilor de sanatate publica si conditiile specifice ocuparii functiilor publice de conducere din directiile de sanatate publica se aproba prin ordin al ministrului sanatatii.
    Art. 17
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 18
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 490 din 8 iulie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul sanatatii,
                       Mircea Cinteza

                       Ministrul muncii,
                       solidaritatii sociale si familiei,
                       Gheorghe Barbu

                       Ministrul finantelor publice,
                       Ionel Popescu

    ANEXA 1

    Numarul maxim de posturi: 225,
    exclusiv demnitarii si posturile
    aferente Cabinetului ministrului

              STRUCTURA ORGANIZATORICA A MINISTERULUI SANATATII

                                   __________
                                  | MINISTRU |
                                  |__________|
            _______________________    |    _______________________
           | Colegiul ministerului |___|___| Cabinet ministru      |
           |_______________________|   |   |_______________________|
      _____________________________    |    _____________________________
     | Serviciul achizitii publice |   |   | Directia generala buget     |
     |                             |---|---| si credite externe          |
     |_____________________________|   |   |_____________________________|
      _____________________________    |    _____________________________
     | Directia de audit si control|___|___| Serviciul privatizare       |
     |_____________________________|   |   |_____________________________|
      _____________________________    |    _____________________________
     | Directia generala           |   |   | Directia de resurse umane   |
     | farmaceutica si aparatura   |___|___| si dezvoltare profesionala  |
     | medicala                    |   |   |                             |
     |_____________________________|   |   |_____________________________|
      _________________________________|___________________________
 ____|_____      ____|_____            |      ____|_____      _____|_____
| Secretar |    | Secretar |           |     | Secretar |    | Secretar  |
| de stat  |    | de stat  |     ______|___  | de stat  |    | de stat   |
|          |    |          |    | Secretar | |          |    | Presedinte|
|          |    |          |    | general  | |          |    | C.N.A.S.  |
|__________|    |__________|    |__________| |__________|    |___________|
 |  ___________  |  _________          |      |  _____________  :  ____________
 | |Directia de| | |Inspectia|         |      | |Serviciul    | : |Casa        |
 | |sanatate   | | |sanitara |   ______|___   | |juridic      | : |Nationala   |
 |_|publica    | |_|de stat  |  | Secretar |  |_|             | :.|de Asigurari|
 | |           | | |         |  | general  |  | |             |   |de Sanatate |
 | |___________| | |_________|  | adjunct  |  | |_____________|   |____________|
 |  ___________  |  _________   |__________|  |  _____________
 | |Directia   | | |Directia |                | |Serviciul    |
 | |generala de| | |generala |                | |relatii      |
 | |asistenta  | | |integrare|                | |publice      |
 |_|medicala,  | |_|europeana|                |_|si           |
   |structuri  |   |si       |                  |administrativ|
   |sanitare si|   |relatii  |                  |             |
   |salarizare |   |externe  |                  |             |
   |___________|   |_________|                  |_____________|

    ANEXA 2

                                 LISTA
cuprinzand unitatile aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Ministerului Sanatatii

    A. Unitati aflate in subordinea Ministerului Sanatatii

    I. Unitati finantate integral de la bugetul de stat:
    1. directiile de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, servicii publice deconcentrate*)
    2. Institutul de Sanatate Publica Bucuresti
    3. Institutul de Sanatate Publica "Prof. dr. Iuliu Moldovan" Cluj-Napoca
    4. Institutul de Sanatate Publica Iasi
    5. Institutul de Sanatate Publica "Prof. dr. Leonida Georgescu" Timisoara
    6. Centrul de Sanatate Publica Targu Mures
    7. Centrul de Sanatate Publica Sibiu
    8. Institutul National de Medicina Sportiva Bucuresti
    9. Institutul National de Hematologie Transfuzionala "Prof. dr. C.T. Nicolau" Bucuresti
    10. Centrul de Calcul si Statistica Sanitara Bucuresti
    11. Academia de Stiinte Medicale Bucuresti
    12. Agentia Nationala de Transplant Bucuresti
    13. Oficiul Central de Stocare pentru Situatii Speciale Bucuresti.
    Numarul maxim de posturi la unitatile prevazute la pct. 1 este de 5.798*), din care:
    - Sanatoriul de Boli Profesionale Avrig   29
    - Spitalul Tichilesti (leprozerie)        28
    Numarul maxim de posturi la unitatile prevazute la pct. 2 - 12 este de 1.976*).
    Numarul maxim de posturi la unitatea prevazuta la pct. 13 este de 136.
------------
    *) In subordinea directiilor de sanatate publica functioneaza unitati sanitare cu paturi, finantate din contractele incheiate prin sistemul de asigurari sociale de sanatate, cu un numar maxim de posturi de 144.978, precum si servicii de ambulanta, centre de diagnostic si tratament, centre medicale si ambulatorii de specialitate ale spitalelor, cu un numar maxim de posturi de 24.712.
    *) In anul 2005 numarul maxim de posturi este diminuat cu 133 de posturi, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 86/2005 privind redistribuirea de posturi in vederea desfasurarii activitatii de recalculare a pensiilor din sistemul public, provenite din fostul sistem al asigurarilor sociale de stat, stabilite anterior datei de 1 aprilie 2001, precum si a activitatii privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale.

    II. Unitati finantate integral din venituri proprii din contractele incheiate prin sistemul de asigurari sociale de sanatate:
    1. Institutul Oncologic "Prof. dr. Alexandru Trestioreanu" Bucuresti
    2. Institutul Oncologic "Prof. dr. I. Chiricuta" Cluj-Napoca
    3. Institutul National de Gerontologie si Geriatrie "Ana Aslan" Bucuresti
    4. Institutul de Pneumoftiziologie "Prof. dr. Marius Nasta" Bucuresti
    5. Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului "Prof. dr. Alfred Rusescu" Bucuresti
    6. Institutul National de Recuperare, Medicina Fizica si Balneoclimatologie Bucuresti
    7. Institutul de Endocrinologie "C.I. Parhon" Bucuresti
    8. Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice "Prof. dr. N. Paulescu" Bucuresti
    9. Institutul de Boli Cerebrovasculare "Prof. dr. Vlad Voiculescu" Bucuresti
    10. Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof. dr. C.C. Iliescu" Bucuresti
    11. Institutul Inimii "Prof. dr. Nicolae Stancioiu" Cluj-Napoca
    12. Institutul de Boli Infectioase "Prof. dr. Matei Bals" Bucuresti
    13. Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala O.R.L. "Prof. dr. Dorin Hociota" Bucuresti
    14. Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara
    15. Institutul Clinic Fundeni Bucuresti
    16. Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj-Napoca
    17. Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures
    18. Institutul de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi
    19. Centrul de Cardiologie Iasi
    20. Centrul de Cardiologie Craiova
    21. Centrul de Patologie Neuromusculara "Dr. Radu Horia" Valcele
    22. Centrul Medical Clinic de Evaluare si Recuperare pentru Copii si Adolescenti "Cristian Serban" Buzias
    23. Spitalul de Recuperare Neuropsihomotorie Dezna
    24. Spitalul de Recuperare Borsa
    25. Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
    26. Spitalul de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Stei
    27. Spitalul de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Sapoca
    28. Spitalul de Psihiatrie Poiana Mare
    29. Spitalul de Psihiatrie Zam
    30. Spitalul de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Padureni-Grajduri
    31. Spitalul de Psihiatrie Gataia
    32. Spitalul de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
    33. Spitalul Clinic de Psihiatrie "Socola" Iasi
    34. Spitalul de Cardiologie Covasna
    35. Spitalul Clinic de Recuperare, Medicina Fizica si Balneologie Eforie-Nord
    36. Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol
    37. Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia
    38. Sanatoriul Balneoclimateric de Copii Busteni
    39. Sanatoriul de Nevroze Predeal
    40. Sanatoriul Balnear Slanic Moldova
    41. Centrul National de Acupunctura si Homeopatie Bucuresti
    42. Statia Centrala de Transport Sanitar si Ambulanta Aeriana Bucuresti.
    Numarul maxim de posturi la unitatile prevazute la pct. 1 - 40 este de 15.145.

    NOTA:
    Numarul maxim de posturi la unitatile prevazute la pct. 41 si 42, precum si pentru ambulatoriile de specialitate care functioneaza in structura unitatilor sanitare cu paturi, subordonate Ministerului Sanatatii, este de 1.097.
    Unitatile sanitare pot primi sume de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, in conditiile legii.

    III. Unitati finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat:
    1. Institutul National de Medicina Legala "Mina Minovici" Bucuresti
    2. Institutul de Medicina Legala Iasi
    3. Institutul de Medicina Legala Cluj-Napoca
    4. Institutul de Medicina Legala Timisoara
    5. Institutul de Medicina Legala Craiova
    6. Institutul de Medicina Legala Targu Mures.
    Numarul maxim de posturi la unitatile prevazute la pct. 1 - 6 este de 380.

    IV. Unitati finantate integral din venituri proprii:
    1. Agentia Nationala a Medicamentului Bucuresti
    2. Centrul National de Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti.
    Numarul maxim de posturi la unitatile prevazute la pct. 1 si 2 este de 740.

    B. Unitati aflate sub autoritatea Ministerului Sanatatii:

    1. Compania Nationala "Unifarm" - S.A. Bucuresti
    2. Societatea Comerciala "Antibiotice" - S.A. Iasi
    3. Societatea Comerciala "Sanevit" - S.A. Arad.

    C. Unitati aflate in coordonarea Ministerului Sanatatii:

    1. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate Bucuresti
    2. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Patologiei si Stiintelor Biomedicale "Victor Babes" Bucuresti
    3. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino" Bucuresti
    4. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Sanatate Bucuresti
    5. Oficiul Tehnic de Dispozitive Medicale Bucuresti.

    ANEXA 3

                                PARCUL AUTO
             al Ministerului Sanatatii pentru activitati specifice

________________________________________________________________________________
Nr.            Activitatea specifica                Numarul de   Consumul maxim
crt.                                                autoturisme  de carburant
                                                                 pe luna
                                                                 (litri)
________________________________________________________________________________
  1. Programul comunitar de sanatate publica             1           300
  2. Programul de prevenire si control al bolilor
     netransmisibile                                     1           300
  3. Programul de sanatate a copilului si familiei       1           300
  4. Programul de strategii si politici de sanatate      1           300
  5. Activitatea de inspectie sanitara de stat           1           300
________________________________________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 168/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 168 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 168/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu