Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.144 din 10.03.2016

privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea caselor de pensii sectoriale din Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Afacerilor Interne şi Serviciul Român de Informaţii
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 197 din 16 martie 2016



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 86 din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1(1) Casele de pensii sectoriale sunt structuri cu personalitate juridică, înfiinţate prin lege, în subordinea Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, precum şi a Serviciului Român de Informaţii.(2) Casele de pensii sectoriale administrează sistemul pensiilor militare de stat, în condiţiile legii şi cu respectarea prevederilor Legii nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare.Articolul 2Casele de pensii sectoriale se organizează şi funcţionează după cum urmează: a)pentru Ministerul Apărării Naţionale, la nivel de structură centrală, în subordinea acestui minister, potrivit prevederilor legale privind organizarea şi funcţionarea acestei instituţii publice; b)pentru Ministerul Afacerilor Interne, ca unitate în subordine, potrivit dispoziţiilor legale privind organizarea şi funcţionarea acestei instituţii publice; c)pentru Serviciul Român de Informaţii, ca unitate militară în subordine, potrivit dispoziţiilor legale privind organizarea şi funcţionarea acestei instituţii publice. Articolul 3(1) Casele de pensii sectoriale au sediul în municipiul Bucureşti, după cum urmează:a)Casa de pensii sectorială a Ministerului Apărării Naţionale - str. Drumul Taberei nr. 7-9, sectorul 6; b)Casa de pensii sectorială a Ministerului Afacerilor Interne - str. George Georgescu nr. 3, sectorul 4; c)Casa de pensii sectorială a Serviciului Român de Informaţii - str. Piaţa Amzei nr. 4, sectorul 1. (2) Patrimoniul caselor de pensii sectoriale, organizate în baza prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare, se preia, prin protocol, de către casele de pensii sectoriale prevăzute la alin. (1) în baza situaţiilor financiare anuale întocmite la 31 decembrie 2015, în condiţiile legii. (3) Activele, datoriile şi capitalurile proprii, existente în evidenţa contabilă a caselor de pensii sectoriale prevăzute la alin. (1) la data de 31 decembrie 2015 pe sectorul 03 „Bugetul asigurărilor sociale de stat", sursa A „Integral de la buget", se preiau în evidenţa contabilă a anului 2016, ca solduri iniţiale pe sectorul 01 „Bugetul de stat (administraţia centrală)", sursa A „Integral de la buget", potrivit prevederilor art. 28 alin. (11 ) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(4) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, personalul caselor de pensii sectoriale din Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Afacerilor Interne, respectiv Serviciul Român de Informaţii, organizate în baza prevederilor
Legii nr. 263/2010, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 233/2011 privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea caselor de pensii sectoriale, se preia de către casele de pensii sectoriale prevăzute la art. 1. (5) Încadrarea pe funcţii a personalului prevăzut la alin. (4) se realizează în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, cu respectarea legislaţiei specifice fiecărei categorii de personal. Articolul 4(1) Structura organizatorică a Casei de pensii sectoriale a Ministerului Apărării Naţionale se aprobă de către ministrul apărării naţionale, având un număr de 120 de posturi finanţate integral de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Apărării Naţionale.(2) În scopul recalculării/actualizării pensiilor potrivit prevederilor Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările şi completările ulterioare, numărul de posturi prevăzut la alin. (1) se suplimentează cu 50, cu încadrarea în numărul total de posturi aprobate Ministerului Apărării Naţionale, pe o perioadă de 3 ani de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, cu posibilitatea prelungirii perioadei sus-menţionate, cu cel mult un an, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.Articolul 5Numărul maxim de posturi finanţate integral de la bugetul de stat, pentru casele de pensii sectoriale ale Ministerului Afacerilor Interne şi Serviciului Român de Informaţii se aprobă de către ministrul afacerilor interne, respectiv directorul Serviciului Român de Informaţii, potrivit reglementărilor legale în vigoare. Articolul 6În cadrul caselor de pensii sectoriale se pot organiza şi funcţiona, după caz, oficii, servicii, secţii, sectoare, birouri şi/sau compartimente de specialitate, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 12 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 25 şi 26 din Legea nr. 14/1992 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Român de Informaţii, cu modificările şi completările ulterioare.Articolul 7Personalul caselor de pensii sectoriale este constituit, după caz, din următoarele categorii de personal: a)pentru Ministerul Apărării Naţionale: cadre militare în activitate, soldaţi şi gradaţi profesionişti, precum şi funcţionari publici şi personal contractual; b)pentru Ministerul Afacerilor Interne: poliţişti - funcţionari publici cu statut special; c)pentru Serviciul Român de Informaţii: cadre militare în activitate şi personal contractual. Articolul 8(1) Conducerea caselor de pensii sectoriale este asigurată de un director, ajutat de unul sau mai mulţi adjuncţi, care provin din rândul cadrelor militare în activitate sau al poliţiştilor - funcţionari publici cu statut special, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare. (2) Directorii caselor de pensii sectoriale sunt ordonatori terţiari de credite, potrivit art. 20 alin. (3) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare. (3) Personalul caselor de pensii sectoriale se numeşte şi se eliberează în/din funcţie cu respectarea prevederilor legale aplicabile fiecărei categorii de personal. Articolul 9Cheltuielile curente şi de capital necesare caselor de pensii sectoriale se suportă din bugetul de stat, prin bugetele Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, respectiv al Serviciului Român de Informaţii. Articolul 10(1) Pentru instituţiile în subordinea cărora se află şi pentru instituţiile cărora le asigură stabilirea şi plata pensiilor sau a altor drepturi, casele de pensii sectoriale au următoarele atribuţii:a)asigură evidenţa, la nivel naţional, a tuturor beneficiarilor drepturilor prevăzute de Legea nr. 223/2015, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a altor drepturi, potrivit dispoziţiilor legale;b)stabilesc cuantumul pensiilor din sistemul pensiilor militare de stat prin decizii, conform Legii nr. 223/2015, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a altor drepturi, potrivit dispoziţiilor legale;c)asigură plata lunară a pensiilor şi a altor drepturi de asigurări sociale cuvenite beneficiarilor, potrivit legii; d)asigură evidenţa drepturilor şi obligaţiilor stabilite în sistemul pensiilor militare de stat, prin organizarea acestora pe baza codului numeric personal, în condiţiile legii; e)aplică prevederile convenţiilor internaţionale de asigurări sociale, la care România este parte, precum şi ansamblul reglementărilor comunitare, potrivit solicitărilor beneficiarilor legali, şi dezvoltă relaţii cu organisme similare în domeniul pensiilor militare şi asigurărilor sociale din alte ţări, în limita competenţelor prevăzute de lege; f)organizează selecţia, pregătirea şi perfecţionarea profesională a personalului din domeniul pensiilor militare, potrivit reglementărilor instituite la nivelul instituţiilor publice în subordinea cărora se află; g)asigură introducerea, extinderea, întreţinerea şi protecţia sistemelor automate de calcul şi de evidenţă prin programe informatice proprii; h)asigură reprezentarea în faţa instanţelor judecătoreşti în litigiile în care sunt parte, potrivit reglementărilor instituite la nivelul instituţiilor publice în subordinea cărora se află; i)asigură exportul în străinătate al prestaţiilor stabilite potrivit reglementărilor legale în domeniu; j)transmit lunar, la domiciliul beneficiarilor din România, prin Compania Naţională Poşta Română - S.A., taloanele de plată a drepturilor prevăzute la art. 67 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 223/2015, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea confidenţialităţii datelor, potrivit legii; k)solicită Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Afacerilor Interne sau oricărei alte autorităţi, instituţii publice sau oricărei alte instituţii care deţine astfel de informaţii, datele cu caracter personal actualizate pentru persoanele cărora li se întocmesc documentaţii de plată şi/sau cărora li se efectuează plata unor prestaţii sociale; l)în condiţiile stabilite prin lege, achită ajutorul de deces în termen de 24 de ore de la solicitare, în cazul decesului pensionarului aflat în evidenţele proprii, respectiv în cazul unui membru de familie al acestuia, care nu era asigurat sau nu avea calitatea de pensionar la data decesului; m)soluţionează sesizările, reclamaţiile şi petiţiile, din domeniul de competenţă, conform prevederilor legale; n)fundamentează şi elaborează propunerile ce vor sta la baza întocmirii proiectului bugetului de stat; o)organizează şi conduc contabilitatea proprie pentru operaţiunile financiare desfăşurate; p)aprobă procedurile referitoare la efectuarea operaţiunilor de plată a pensiilor.(2) Pentru îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, casele de pensii sectoriale pot coopera cu instituţii, autorităţi sau organe ale administraţiei publice centrale de specialitate, autorităţi administrative autonome, organizaţii neguvernamentale, operatori economici şi orice alte persoane juridice de drept public sau privat. Articolul 11Atribuţiile structurilor din cadrul caselor de pensii sectoriale se stabilesc prin regulamente de organizare şi funcţionare, care se aprobă prin ordine ale conducătorilor instituţiilor din cadrul cărora fac parte, în termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri. Articolul 12La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 233/2011 privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea caselor de pensii sectoriale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 205 din 24 martie 2011, se abrogă.PRIM-MINISTRU DACIAN JULIEN CIOLOŞ Contrasemnează: Ministrul apărării naţionale, Mihnea Ioan Motoc Ministrul afacerilor interne, Petre Tobă Directorul Serviciului Român de Informaţii, Eduard Raul Hellvig Ministrul finanţelor publice, Anca Dana Dragu p. Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Gabriel Lungu, secretar de stat


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 144/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 144 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu