Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1365 din 23 decembrie 2010

privind aprobarea Planului de actiune pentru situatii de urgenta pentru anul gazier 2010-2011

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 63 din 25 ianuarie 2011



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 5 alin. (2) din Legea nr. 346/2007 privind măsuri pentru asigurarea siguranţei în aprovizionarea cu gaze naturale,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Se aprobă Planul de acţiune pentru situaţii de urgenţă pentru anul gazier 2010-2011, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Ion Ariton

Ministrul administraţiei şi internelor,

Constantin-Traian Igaş

Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei,

Iulius Dan Plaveti

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale,

Alexandru Pătruţi

ANEXA

PLAN DE ACŢIUNE

pentru situaţii de urgenţă pentru anul gazier2010-2011

A. Surse de gaze naturale

A.1. Producţie internă de gaze naturale

După confirmarea situaţiei de urgenţă, se va asigura producţia de gaze naturale, în conformitate cu programul prevăzut în anexa nr. 1, pentru toate structurile productive, cu asigurarea condiţiilor normale de exploatare a zăcămintelor, sub aspect hidrodinamic.

A.2. Gaze înmagazinate în depozitele subterane

In anexele nr. 2 şi 3 sunt prezentate cantităţile de gaze naturale înmagazinate în depozite în scop comercial şi pentru situaţii de urgenţă.

Cantitatea de gaze naturale pentru situaţii de urgenţă este de 180 milioane mc, se găseşte la dispoziţia operatorului sistemului de transport, denumit în continuare OST, potrivit prevederilor Legii nr. 346/2007 privind măsuri pentru asigurarea siguranţei în aprovizionarea cu gaze naturale, şi va fi menţinută în rezervă pentru perioada decembrie 2010 - februarie 2011.

Capacitatea de extracţie maximă zilnică din depozitele de înmagazinare, în scop comercial, trebuie să fie limitată la acel nivel care să permită accesarea a 3 milioane mc/zi, în orice moment din zi, după instituirea situaţiei de urgenţă, după cum urmează:

- Depozitul Bilciureşti - rezerva de capacitate de extracţie la dispoziţia OST conform prevederilor Legii nr. 346/2007 - 2 milioane mc/zi;

- Depozitul Urziceni - rezerva de capacitate de extracţie la dispoziţia OST conform prevederilor Legii nr. 346/2007 - 0,5 milioane mc/zi;

-   Depozitul Depomureş - rezerva de capacitate de extracţie la dispoziţia OST conform prevederilor Legii nr. 346/2007 - 0,2 milioane mc/zi;

- Depozitul Gherceşti - rezerva de capacitate de extracţie la dispoziţia OST conform prevederilor Legii nr. 346/2007 - 0,3 milioane mc/zi.

A.3. Import de gaze naturale

La momentul confirmării situaţiei de urgenţă se vor asigura cantităţile de gaze naturale din import la nivelul nominalizărilor efectuate în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) din Ordinul ministrului economiei şi comerţului, al preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Gazelor Naturale şi al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. 102.136/530/97/2006 privind valorificarea cantităţilor de gaze naturale pe piaţa internă şi măsuri pentru întărirea disciplinei în sectorul gazelor naturale, cu modificările şi completările ulterioare. După posibilităţi, conform condiţiilor contractuale, se va suplimenta importul de gaze naturale, cu excepţia cazurilor în care situaţia de urgenţă a fost generată de reducerea cantităţilor importate din cauze independente de piaţa comercială din România, urmând ca Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei să procedeze la recunoaşterea în cadrul preţurilor reglementate ale gazelor naturale a costurilor suplimentare generate, în conformitate cu reglementările Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei. In situaţia suplimentării importului, structura livrărilor şi cota de import aferentă lunii respective se vor ajusta corespunzător, dacă este cazul.

In situaţii de urgenţă, pentru depăşirea capacităţilor rezervate de transport, datorate suplimentării cantităţilor de gaze naturale vehiculate prin Sistemul naţional de transport, precum şi pentru celelalte situaţii prevăzute în Codul reţelei pentru Sistemul naţional de transport al gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 54/2007, cu modificările şi completările ulterioare, nu se percep penalităţi.

A.4. Zestrea de gaze naturale a Sistemului naţional de transport

Obligaţia OST este de a deţine în mod continuu în Sistemul naţional de transport, denumit în continuare SNT, o cantitate de gaze naturale, conformă cu reglementările tehnice emise de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei, care să permită asigurarea în mod continuu a capacităţii de transport pentru a răspunde cerinţelor contractuale.

B. Posibilităţi de suplimentare a resurselor în situaţii de urgenţă

B1. Limitarea şi/sau sistarea furnizării gazelor naturale la operatorii economici care au contracte cu clauze de întreruperi - se va disponibiliza întreaga cantitate declarată întreruptibilă, după cum urmează:

Capacitate contractată

total

întreruptibilă

MWh/h

Mii mc/h

MWh/h

Mii mc/h

Societatea Comercială AZOMUREŞ - S.A. Târgu Mureş

1.172,305

110

1.083,335

102

Societatea Comercială INTERAGRO - S.A. Bucureşti, din care:

3.258,865

309

3.040,176

286

- Societatea Comercială AMURCO -S.R.L. Bacău*

62

58

- Societatea Comercială DONAU CHEM - S.A. Turnu Măgurele*

58

54

- Societatea Comercială VIROMET - S.A. Victoria*

39

37

- Societatea Comercială GA&PRO CO - S.A. Piatra-Neamt*

40

36

- Societatea Comercială AMONIL - S.A. Slobozia*

58

54

- Societatea Comercială NITROPOROS Făgăraş (alimentată prin SRM Făgăraş)

49

47

Societatea Comercială ELECTROCENTRALE Bucureşti/CET Palas, CET Grozăveşti, CET Sud, CET Vest, CET Progresu

3.627,132

342

1.480,322

139

Total cantitate disponibilă

8.058,302

761

5.603,833

527

*) Capacitatea întreruptibilă propusă pentru fiecare punct de consum, având în vedere prevederile contractului de întreruptibilitate în care capacitatea întreruptibilă nu a fost stabilită la nivel de punct de consum.

Din această cantitate disponibilizată o parte se asigură din depozitele de înmagazinare subterană conform programului de extracţie aferent respectivilor consumatori. Această capacitate disponibilă de extracţie va fi pusă la dispoziţia furnizorilor care au obligaţia de a asigura alimentarea cu gaze naturale a consumatorilor menţionaţi la art. 10 alin. (2) din Legea nr. 346/2007. In cazul în care aceşti furnizori nu au cantităţi de gaze naturale disponibile, acestea vor fi extrase din stocul consumatorilor intreruptibili şi/sau al furnizorilor ai căror consumatori întreruptibili au fost limitaţi/întrerupţi.

B.2. Reducerea consumului la Doljchim Craiova - limitat la un consum de până la 5 mii mc/h

B.3. Trecerea societăţilor comerciale din tabelul de mai jos de la consumul de combustibil gazos la consumul de combustibil lichid/solid, cu reducerea cantităţilor de gaze naturale până la un nivel minim de funcţionare, astfel:

Consumator/Puncte de consum

Q minim de funcţionare (mii mc/h)

TERMOELECTRICA - S.A. Bucureşti/CET Borzeşti, CET Chişcani, CET Doiceşti

0

ELECTROCENTRALE Galaţi

20

DALKIATERMO Ploieşti

12

TERMO CALOR CONFORT Piteşti

5

COLTERM Timişoara

15

COMPLEX ENERGETIC Craiova

11

CET Iaşi

5

CET Govora

5

MODERN CALOR Botoşani

2

ENERGOTERM Reşiţa

5

COMPLEXUL ENERGETIC Rovinari

2

TERMICA Suceava

5

CET Bacău

6

ELECTROCENTRALE Deva

15

TERMICA Târgovişte

4

ENET Focşani

10

Consumatorii de gaze naturale înscrişi în tabelul anterior prezentat au obligaţia, conform prevederilor art. 17 alin. (1) din Legea nr. 346/2007, să îşi asigure stocuri de combustibili alternativi şi să asigure funcţionarea corespunzătoare a instalaţiilor de utilizare a acestora, pentru a răspunde la cerinţa operatorului SNT de schimbare a combustibilului în caz de urgenţă.

Trecerea operatorilor economici de la consumul de combustibil gazos la consumul de combustibil lichid/solid va fi dispusă, la nivel zonal/naţional, de Dispeceratul Naţional de Gaze Naturale, în funcţie de dezechilibrele constatate de operatorul SNT.

C. Echilibrarea SNT în situaţii de urgenţă C.1. Gaze naturale destinate echilibrării SNT

Gazele naturale destinate echilibrării SNT sunt constituite din:

1. gaze înmagazinate destinate echilibrării fizice, existente la dispoziţia OST - 3 milioane mc/zi, pentru perioada decembrie 2010-februarie 2011, în limita a 180 milioane mc, stoc de gaze naturale în depozitele subterane aflate la dispoziţia operatorului SNT, care se prezintă astfel:

Nr. crt.

Denumirea furnizorului

Stoc obligatoriu

conform Ordinului preşedintelui

Autorităţii Naţionale

de Reglementare

în Domeniul Energiei

nr. 2/2010

Ponderi din stocul obligatoriu

Volumul

MWh

%

mil. mc

1.

GDF SUEZ ENERGY ROMÂNIA

6.321.044,10

28,12

50,62

2.

E.ON GAZ ROMÂNIA

5.880.235,75

26,16

47,09

3.

INTERAGRO

3.501.341,26

15,58

28,04

4.

PETROM OMV

2.600.000,00

11,57

20,82

5.

PETROM DISTRIBUŢIE GAZE

117.329,75

0,52

0,94

6.

PETROM GAS

1.181.250,00

5,26

9,46

7.

SNGN ROMGAZ

2.875.200,00

12,79

23,03

TOTAL

22.476.400,86

100,00

180,00

2.   gaze disponibilizate de la consumatorii întreruptibili conform clauzelor contractelor de întreruptibilitate;

3. gaze disponibilizate de la DOLJCHIM Craiova;

4.  gaze disponibilizate de la consumatorii întreruptibili care au obligaţia de a schimba combustibilul gazos cu combustibil lichid/solid;

5. surplusul de gaze naturale care pot fi preluate din import, cu excepţia situaţiilor în care situaţia de urgenţă a fost generată de reducerea cantităţilor importate din cauze independente de piaţa internă de gaze naturale.

Utilizarea gazelor naturale destinate echilibrării SNT se va face în ordinea de prioritate prevăzută mai sus.

In situaţia în care, până la finalul lunii februarie 2011, nu sunt extrase în totalitate gazele naturale menţionate la pct. 1, deţinătorii stocurilor de gaze naturale au dreptul de a extrage, cu prioritate, în limita capacităţii tehnice, faţă de alţi utilizatori ai depozitelor de înmagazinare a gazelor naturale, gazele naturale aflate în stoc în perioada rămasă până la sfârşitul ciclului de extracţie 2011.

C.2. Etape pentru alimentarea cu gaze naturale a diferitelor zone de consum în situaţii de urgenţă

Ca urmare a confirmării situaţiei de urgenţă se suspendă nominalizările realizate de utilizatorii de reţea de gaze naturale, gazele naturale fiind dirijate pentru asigurarea consumurilor consumatorilor prevăzuţi la art. 10 alin. (2) din Legea nr. 346/2007.

In perioada existenţei situaţiei de urgenţă se suspendă aplicarea prevederilor Codului reţelei pentru Sistemul naţional de transport al gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 54/2007, cu modificările şi completările ulterioare, privind aplicarea penalităţilor.

In conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 346/2007, după confirmarea apariţiei situaţiei de urgenţă de către Comisia de coordonare, operatorul SNT dispune următoarele măsuri:

1. asigurarea livrării producţiei interne;

2.  începerea extracţiei gazelor naturale din stocul minim obligatoriu, cu notificarea corespunzătoare a operatorilor depozitelor de înmagazinare şi a proprietarilor gazelor naturale;

3.  activarea clauzei de întreruptibilitate conform clauzelor contractelor comerciale;

4.  transferul capacităţii de extracţie a gazelor naturale prin disponibilizarea capacităţii de extracţie de la consumatorii întreruptibili şi/sau furnizorii consumatorilor întreruptibili limitaţi/întrerupţi, cu respectarea procedurii descrise la lit. B1;

5. suplimentarea cantităţilor de gaze din import;

6.  reducerea consumului la DOLJCHIM Craiova;

7. solicitarea trecerii consumatorilor nominalizaţi în prezentul plan la combustibil lichid/solid.

Ordinea în care vor fi activate măsurile dispuse de operatorul SNT este obligatorie. Măsurile pot fi aplicate la nivel zonal/naţional, în funcţie de dezechilibrele constatate de operatorul SNT.

Cantităţile de gaze naturale astfel disponibilizate vor fi comercializate în conformitate cu prevederile art. 14 din Legea nr. 346/2007.

Pentru aceste cantităţi de gaze naturale se vor încheia contracte bilaterale între proprietarii gazelor naturale şi furnizorii care au obligaţia de serviciu public, în baza unei arondări a consumatorilor în funcţie de zona din care sunt alimentaţi.

Cantităţile disponibilizate vor fi afişate de operatorul SNT pe site-ul propriu (www.transgaz.ro).

In situaţia în care este activată măsura prevăzută la pct. 3, pentru depăşirea capacităţilor rezervate de extracţie şi transport nu se percep penalităţi.

In situaţia în care este activată măsura prevăzută la pct. 7, operatorii economici afectaţi vor plăti tariful pentru rezervarea capacităţii de transport gaze naturale numai pentru capacitatea de transport efectiv realizată.

Imediat după ce Comisia de coordonare declară încetarea situaţiei de urgenţă, operatorul SNT va dispune sistarea măsurilor prevăzute la pct. 1-7, cu notificarea corespunzătoare a operatorilor depozitelor de înmagazinare şi a proprietarilor gazelor naturale în ceea ce priveşte:

-  cantităţile de gaze naturale extrase din stocul minim, alocate pe fiecare furnizor şi pe fiecare beneficiar al gazelor naturale;

- nivelul stocului minim de gaze naturale rămas în depozite. Furnizorii vor prelua cantităţile din stocul minim de la proprietarii gazelor naturale înmagazinate pentru situaţii de urgenţă.

Costurile suplimentare generate de dispoziţiile Dispeceratului Naţional de Gaze Naturale sau ale Comisiei de coordonare în intervalul de timp în care situaţia a fost declarată vor fi recunoscute de către Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei.

Costurile menţionate vor fi prezentate Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei pe bază de documente justificative, urmând a fi analizate de către aceasta. Intrucât aceste costuri suplimentare nu au fost incluse în bugetele de venituri şi cheltuieli ale societăţilor vor fi recunoscute de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei în baza documentelor prezentate, în termen de 60 de zile de la încetarea situaţiei de urgenţă.

In cazul în care, ca urmare a situaţiei de urgenţă, la sfârşitul ciclului de extracţie 2010-2011 furnizorii vor rămâne cu gaze naturale în stoc, din cantităţile puse la dispoziţia operatorului SNT pentru echilibrarea fizică a sistemului, pentru acestea vor fi recunoscute costuri de finanţare, calculate pe o perioadă de un an de la momentul declarării situaţiei de urgenţă.

Recuperarea prin preţurile reglementate a costurilor suplimentare generate de situaţia de urgenţă va fi realizată în conformitate cu reglementările Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei.

In termen de 10 zile de la publicarea prezentei hotărâri, consumatorii întreruptibili vor prezenta Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, pentru avizare, proiectele contractelor de vânzare a gazelor naturale în situaţii de urgenţă, cu specificarea preţului gazelor naturale.

In situaţia în care Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei constată că preţurile propuse prin contractele anterior menţionate denaturează concurenţa pe piaţa gazelor naturale, depăşind limita rezonabilă a preţurilor gazelor naturale practicate pe piaţă la momentul respectiv, aceasta poate solicita revizuirea lor.

In situaţia în care consumatorii întreruptibili refuză revizuirea preţurilor propuse în cuprinsul contractelor înaintate spre avizare, preţurile practicate vor fi la nivelul celor considerate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei la calculul valorii sumei fixe unitare pentru acoperirea costurilor de achiziţie a gazelor naturale destinate pieţei reglementate din perioada respectivă.

D. Program de măsuri pentru creşterea siguranţei în aprovizionarea cu gaze naturale a României

D.1. Interconectări existente cu sistemele de transport ale ţărilor vecine:

a)  conducta de interconectare cu sistemul din Ucraina pe direcţia Tekovo - SMG Medieşu Aurit - capacitate: 11 milioane mc/zi;

b)  conducta de interconectare cu sistemul din Ucraina pe direcţia Orlovka - SMG Isaccea - capacitate: 24 milioane mc/zi;

c) conducta de interconectare cu sistemul din Ungaria pe direcţia Szeged - Nădlac - capacitate: 4,8 milioane mc/zi.

D.2. Interconectări strategice ale SNT cu sistemele de transport ale ţărilor vecine în vederea creşterii siguranţei în aprovizionarea cu gaze naturale

Se are în vedere realizarea, în perioada 2010 - 2012, a următoarelor lucrări:

• interconectarea sistemului de transport gaze naturale din România şi Bulgaria, pe direcţia Giurgiu-Russe, dimensionat pentru un debit de 1,5 miliarde mc/an;

• realizarea reversibilităţii curgerii gazelor pe conducta SMG Isaccea I - SMG Negru Vodă I, pentru un debit de circa 2,5 milioane mc/zi, în vederea asigurării gazelor necesare României/Bulgariei în condiţii de sistare a debitelor de gaze naturale preluate pe direcţia SC Orlovka (Ucraina) - SMG Isaccea;

•  interconectarea sistemelor de transport gaze naturale din România şi Republica Moldova pe direcţia Iaşi - Ungheni, cu o capacitate de transport de 1,5 miliarde mc/an.

ANEXA Nr. 1

la planul de acţiune

PROGRAM

Cantităţi de gaze naturale extrase din producţia internă

                                                                                                                      - milioane mc -

Producător

2010

2011

Octombrie

Noiembrie

Decembrie

Ianuarie

Februarie

Martie

TOTAL:

Societatea Comercială AURELIAN OIL&GAS - S.R.L.

3,1

3,5

3,5

3,5

3,3

3,4

20,3

Societatea Comercială AMROMCO ENERGY -S.R.L. + L.L.C.

21,5

22,3

22,3

22,3

21,3

22,3

132,0

Societatea Comercială FORAJ SONDE - SA. CRAIOVA

0,5

0,4

0,5

0,5

0,4

0,5

2,8

OMV PETROM - SA.

433,4

416,0

440,4

433,7

387,8

429,0

2.540,3

ROMGAZ

480,0

496,0

517,0

525,0

471,0

512,0

3.001,0

LOTUS PETROL

1,2

1,2

1,3

1,3

1,1

1,2

7,3

WINTERSHALL HOLDING - SA.

0,3

0,3

0,3

0,3

0,2

0,3

1,7

TOTAL:

940,0

939,7

985,3

986,6

885,1

968,7

5.705,4

ANEXA Nr. 2

la planul de acţiune

Situaţia pe depozite la data de 30 septembrie 2010, referitoare la stadiul îndeplinirii programului de înmagazinare

                                                                                                            - milioane mc -

Ciclul de injecţie 2010

Stoc la sfârşit de ciclu de extracţie

2009-2010

Cumulat/ciclu

Stoc în zăcământ la 30.09.2010

Stoc final propus

Total depozite

869,9

2.071,3

2.941,2

3.060,0

Total depozite Romgaz

793,8

1.845,7

2.639,5

2.760,0

Bilciureşti

178,1

996,5

1.174,6

1.310,0

Urziceni

101,5

169,3

270,8

250,0

Bălăceanca

8,2

20,1

28,3

50,0

Sărmăşel

315,5

472,6

788,1

800,0

Cetatea de Baltă

136,9

80,1

217,0

200,0

Gherceşti

53,6

107,1

160,7

150,0

Depomureş/ Depozit Târgu Mureş

76,0

225,6

301,6

300,0

Amgaz/ Depozit Nadeş

0,0

0,0

0,0

0,0

ANEXA Nr. 3 la planul de acţiune

Situaţia pe furnizori la data de 30 septembrie 2010, referitoare la stadiul îndeplinirii obligaţiilor prevăzute de Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 2/2010 privind stabilirea modalităţii de determinare a stocului minim de gaze naturale pe care titularii licenţelor de furnizare a gazelor naturale au obligaţia să îl deţină în depozitele de înmagazinare subterană la încheierea activităţii de injecţie din anul 2010

Nr. crt.

Denumirea furnizorului

Stoc minim

obligatoriu 2010

(MWh)

Stoc

la 30 septembrie 2010

(MWh)

1

Societatea Comercială ALPHA METAL BUCUREŞTI

52.250,000

20.000,000

2

Societatea Comercială AMARAD ARAD

6.168,750

6.168,750

3

Societatea Comercială AMGAZ FURNIZARE - S.R.L. BUCUREŞTI

38.982,250

4

Societatea Comercială ARMAX GAZ - S.A. MEDIAŞ

18.125,000

5

Societatea Comercială APOPI & BLUMEN S.R.L. IAŞI

2.434,704

6

Societatea Comercială ARELCO DISTRIBUŢIE - S.R.L.

119.042,100

7

Societatea Comercială AURAPLAST - S.R.L.

91,000

8

Societatea Comercială BEN & BEN - S.A.

3.683,559

9

Societatea Comercială BERG SISTEM GAZ - S.A.

6.521,306

10

Societatea Comercială CIS GAZ - S.A.TARGU MUREŞ

23.222,946

11

Societatea Comercială CONGAZ - S.A. CONSTANŢA

284.897,125

12

Societatea Comercială CONEF GAZ - S.R.L.

378.187,500

13

Societatea Comercială COVI CONSTRUCT -S.R.L. BUCUREŞTI

29.075,000

14

CPL CONCORDIA- S.R.L. CLUJ

50.450,750

50.566,782

15

Societatea Comercială CONSTRUCT P&G - S.R.L. BRĂILA

5.131,500

5.131,500

16

Societatea Comercială CORDUN GAZ - S.A.

3.644,925

17

Societatea Comercială DESIGN PROIECT -S.R.L.

343,125

18

Societatea Comercială DISTRIGAZ VEST - S.A. ORADEA

30.253,125

19

Societatea Comercială GDF SUEZ ENERGY ROMÂNIA- S.A.

6.321.044,101

5.820.113,941

20

Societatea Comercială E.ON GAZ ROMÂNIA- S.A.

5.880.235,750

2.555.919,364

21

Societatea Comercială EGL GAS & POWER INTERNATIONAL - S.R.L.

56.250,000

20.869,338

22

Societatea Comercială EURO SEVEN INDUSTRY -S.R.L. BUCUREŞTI

4.522,000

23

Societatea Comercială GAZVEST - S.A. ARAD

57.074,250

46.000,000

24

Societatea Comercială GAZ NORD EST - S.A. HARLAU

7.925,000

25

Societatea Comercială GAZ EST - S.A. VASLUI

132.645,401

21.422,000

26

Societatea Comercială GRUP DEZVOLTARE REŢELE - S.A. BUCUREŞTI

30.858,750

27

Societatea Comercială GAZ SUD - S.A. GHERMANEŞTI

49.321,250

28

Societatea Comercială GAZ SUD FURNIZARE - S.R.L.

25.946,413

29

Societatea Comercială HARGAZ HARGHITA GAZ - S.A.

23.707,086

16.000,000

30

Societatea Comercială INTERAGRO - S.A. BUCUREŞTI

3.501.341,259

31

Societatea Comercială INTERGAZ - S.R.L. ZIMNICEA

161.903,050

2.484,000

32

Societatea Comercială MM DATA-S.R.L. BUCUREŞTI

3.550,000

33

Societatea Comercială MEGACONSTRUCT - S.A. BALOTEŞTI

20.905,500

34

Societatea Comercială MEHEDINŢI GAZ - S.A.

7.763,250

35

Societatea Comercială MIHOC OIL - S.R.L.

488,631

36

Societatea Comercială NORD GAZ - S.R.L. SUCEAVA

26.010,195

37

Societatea Comercială OLIGOPOL - S.R.L.

1.916,204

38

Societatea Comercială OTTOGAZ - S.R.L. BUCUREŞTI

37.250,000

39

Societatea Comercială PADO GROUP INFRASTRUCTURES - S.R.L.

19.687,500

40

Societatea Comercială OMV PETROM - S.A. BUCUREŞTI

2.600.000,000

7.551.113,510

41

Societatea Comercială PETROM DISTRIBUŢIE GAZE - S.R.L.

117.329,750

42

Societatea Comercială OMV PETROM GAS - S.R.L. BUCUREŞTI

1.181.250,000

43

Societatea Comercială PRISMA SERV COMPANY - IAŞI

286,603

Nr. crt.

Denumirea furnizorului

Stoc minim

obligatoriu 2010

(MWh)

Stoc

la 30 septembrie 2010

(MWh)

44

Societatea Comercială PROGAZ P&D - S.A. CAMPINA

10.226,500

10.227,000

45

Societatea Naţională de Gaze Naturale ROMGAZ - S.A. MEDIAŞ

2.875.200,000

12.108.422,560

46

Societatea Comercială SALGAZ - S.A. SALONTA

13.978,750

13.978,750

47

Societatea Comercială TIMGAZ - S.A. TIMIŞOARA

6.790,486

6.790,486

48

Societatea Comercială TINMAR - IND. - S.A. BUCUREŞTI

1.856,250

1.856,250

49

Societatea Comercială TRANSENERGO COM - S.A.

4.375,000

50

Societatea Comercială TULCEA GAZ - S.A.

13.068,106

51

Societatea Comercială VEGA' 93 - S.R.L. GALAŢI

3.025,878

52

Societatea Comercială WIROM GAS - S.A. BUCUREŞTI

71.281,066

53

Societatea Comercială WIEE ROMÂNIA- S.R.L. BUCUREŞTI

87.500,000

3.151.092,828

54

Societatea Comercială COMPA- S.A. SIBIU

16.137,000

55

Societatea Comercială DGN TRANSILVANIA- S.A.

372,098

56

Societatea Comercială ECO ENERGY - S.R.L. TARGOVIŞTE

13.187,500

57

Societatea Comercială GDF SUEZ ENERGY TRADING ROMÂNIA

6.250,000

58

Societatea Comercială ELECTROCENTRALE BUCUREŞTI - S.A.

13.250,000

59

Societatea Comercială GLOBAL NRG ROM - S.R.L.

26.400,000

60

Societatea Comercială G-ON EUROGAZ - S.R.L.

65,288

61

Societatea Comercială PRO FAUR INVEST - S.A.

1.906,250

62

Societatea Comercială TETAROM - S.R.L.

306,370

TOTAL:

24.491.983,821

31.408.157,059


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1365/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1365 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1365/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu