Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1018 din  1 septembrie 2005

pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Organizatia Mondiala a Sanatatii referitor la organizarea la Bucuresti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa (12 - 15 septembrie 2005), semnat la Bucuresti la 27 aprilie 2005

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 817 din  9 septembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 19 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strainilor in Romania, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 119 si 120 din Legea nr. 141/1997 privind Codul vamal al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Organizatia Mondiala a Sanatatii referitor la organizarea la Bucuresti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa (12 - 15 septembrie 2005), semnat la Bucuresti la 27 aprilie 2005.
    Art. 2
    (1) Cetatenii straini participanti la cea de-a 55-a sesiune a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa sunt exceptati de la obligativitatea obtinerii vizei de intrare in Romania pentru perioada 5 - 18 septembrie 2005.
    (2) Cetatenii straini prevazuti la alin. (1) sunt obligati sa prezinte la controlul de frontiera efectuat in punctele de trecere a frontierei documente prin care sa faca dovada participarii la lucrarile celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa.
    (3) La data incheierii lucrarilor celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa cetatenii straini prevazuti la alin. (1) au obligatia de a parasi teritoriul Romaniei.
    Art. 3
    Cheltuielile ocazionate de aplicarea prevederilor acordului prevazut la art. 1 se vor efectua cu respectarea reglementarilor legale in vigoare.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       p. Ministrul sanatatii,
                       Ioan Roman,
                       secretar de stat

                       p. Ministrul afacerilor externe,
                       Teodor Baconschi,
                       secretar de stat

                       p. Ministrul administratiei si internelor,
                       Anghel Andreescu,
                       secretar de stat

                       Ministrul finantelor publice,
                       Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

                                  ACORD
intre Guvernul Romaniei si Organizatia Mondiala a Sanatatii referitor la organizarea la Bucuresti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa (12 - 15 septembrie 2005)

    Guvernul Romaniei, denumit in continuare Guvernul, si Organizatia Mondiala a Sanatatii, denumita in continuare Organizatia,
    dorind sa dea curs invitatiei Romaniei de a organiza cea de-a 55-a sesiune a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa in Bucuresti, in perioada 12 - 15 septembrie 2005, si deciziilor celei de-a 54-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa,
    dorind sa incheie un acord in scopul de a stabili facilitatile, serviciile si statutul juridic acordat Organizatiei cu ocazia desfasurarii celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa, denumita in continuare sesiunea,
    au convenit dupa cum urmeaza:

    Art. 1
    Obligatiile Guvernului si ale Organizatiei
    Organizatia va pune, pe cheltuiala sa, la dispozitie sesiunii personalul necesar pentru functionarea efectiva a acesteia.
    Guvernul va oferi toate facilitatile locale si va suporta cheltuielile legate direct de desfasurarea sesiunii in Bucuresti, cu exceptia celor care ar fi fost suportate in mod normal de catre Organizatie, daca sesiunea s-ar fi desfasurat la Comitetul Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa, astfel cum se prevede in articolele urmatoare si in anexele nr. 1 - 3 care insotesc prezentul acord si fac parte integranta din acesta.
    Art. 2
    Facilitati, servicii, localuri si echipamente
    1. Guvernul va pune la dispozitie Organizatiei, in mod gratuit, pe durata sesiunii, personalul, localurile pentru intalniri si pentru birouri, dispozitivele de fixare, mobilierul, echipamentele si alte resurse, asa cum sunt solicitate de catre Organizatie si specificate in anexele nr. 2 si 3.
    2. Guvernul va pune, de asemenea, la dispozitie, in mod gratuit, birouri echipate in mod corespunzator pentru acei oficiali ai Organizatiei a caror prezenta in Romania, atat anterior deschiderii sesiunii, cat si dupa incheierea acesteia, este necesara pentru Organizatie in vederea functionarii efective a sesiunii.
    3. Toate echipamentele si materialele necesare desfasurarii sesiunii, inclusiv cele apartinand reprezentantilor mass-media care insotesc participantii, se plaseaza in regim de admitere temporara, cu exonerarea totala a platii taxelor vamale si a altor drepturi de import. Guvernul va emite fara intarziere orice permise pentru import sau export care ar fi necesare in acest scop.
    4. Guvernul va incheia intelegerile necesare pentru a oferi un program pentru persoanele insotitoare, evenimente sociale, precum si evenimente oficiale, in afara programului principal de lucru al Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa.
    5. Guvernul va oferi informatii pentru Ghidul participantilor, cat mai devreme posibil anterior sesiunii, daca este posibil pana la finele lunii ianuarie 2005.
    Art. 3
    Cazare
    1. Guvernul va lua toate masurile necesare in vederea rezervarii cazarii in hoteluri pentru reprezentantii, supleantii si consilierii membrilor regiunii, pentru membrii Secretariatului Organizatiei Mondiale a Sanatatii, precum si pentru persoanele care ii insotesc.
    2. Biroul regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii va informa Guvernul in legatura cu solicitarile de cazare la hotel in timp util; rezervarile ferme vor fi confirmate pana la termenul stabilit de comun acord de catre Organizatie si Guvern.
    Art. 4
    Transport
    1. Guvernul va lua masurile necesare in vederea facilitarii sosirii in Romania si plecarii din Romania a tuturor persoanelor care participa in calitate oficiala la lucrarile sesiunii, precum si a persoanelor care le insotesc.
    2. Guvernul va lua masurile necesare pentru organizarea unui birou special de primire la Aeroportul International Henri Coanda - Bucuresti - S.A., in vederea intampinarii la sosire a reprezentantilor, supleantilor si consilierilor membrilor regiunii, oficialilor Organizatiei si a altor persoane mentionate in art. VIII.1, si va asigura transportul la hoteluri, precum si la aeroport in momentul plecarii.
    3. Guvernul va pune la dispozitie Organizatiei, in mod gratuit, vehiculele necesare pentru transportul local al echipamentelor, materialelor si documentelor necesare in legatura cu sesiunea. Guvernul va lua in sarcina sa toate cheltuielile legate de acest transport, cum ar fi furnizarea de benzina si cheltuielile de intretinere a mijloacelor de transport.
    4. Guvernul va pune, de asemenea, la dispozitie Organizatiei, in mod gratuit, un serviciu special de transport intre localurile oficiale ale sesiunii si hotelurile in care reprezentantii, supleantii si consilierii membrilor regiunii si membrii Secretariatului Organizatiei Mondiale a Sanatatii vor fi cazati. Programul acestui serviciu va fi stabilit in consultare cu Organizatia.
    Art. 5
    Comunicatii
    Guvernul va lua toate masurile necesare in vederea furnizarii tuturor facilitatilor de telefonie, telefax si posta electronica necesare pentru functionarea efectiva a sesiunii si va suporta costurile telefoanelor oficiale si ale comunicatiilor efectuate de catre Organizatie, inclusiv ale comunicatiilor efectuate de aceasta pentru scopurile sesiunii si continand informatii destinate a fi date publicitatii in presa ori difuzarii la radio sau televiziune.
    Art. 6
    Statut juridic
    Pentru scopurile prezentului acord, Guvernul va aplica prevederile Conventiei privind privilegiile si imunitatile agentiilor specializate, adoptata la 21 noiembrie 1947, la care Romania este parte, cu rezerva facuta de catre Romania la conventia mentionata, si anexa VII corespunzatoare, denumita in continuare Conventia, precum si prevederile stabilite in articolele urmatoare.
    Art. 7
    Inviolabilitatea si protectia localurilor aflate la dispozitia Organizatiei
    1. Localurile aflate la dispozitia Organizatiei in legatura cu sesiunea vor fi considerate, pentru perioada in care sunt utilizate de catre Organizatie, ca localuri ale Organizatiei si se vor bucura in consecinta de beneficiile de inviolabilitate stabilite in sectiunea a 5-a a art. III din Conventie.
    2. Localurile Organizatiei se vor afla sub controlul si autoritatea Organizatiei, care va avea dreptul exclusiv de a autoriza sau de a interzice accesul oricarei persoane si care poate, de asemenea, sa decida ca orice persoana sa fie indepartata din acestea.
    3. Guvernul va lua toate masurile corespunzatoare pentru a se asigura ca localurile Organizatiei sa nu fie tulburate ca urmare a intrarii unor persoane sau a unor grupuri de persoane neautorizate, prin dezordine ori emiterea unor zgomote nejustificate in imediata vecinatate. In acest scop, Guvernul va dispune plasarea, in cazul in care este necesar, de ofiteri de politie pe langa localurile Organizatiei si va lua orice alte masuri considerate ca fiind necesare.
    4. La solicitarea directorului regional, Guvernul va pune la dispozitie ofiterii de politie necesari pentru a acorda asistenta in vederea mentinerii ordinii, in cazurile in care este necesar, in localurile Organizatiei si pentru a inlatura orice persoana care poate sa deranjeze activitatea acesteia si pentru a asigura securitatea generala a localurilor.
    Art. 8
    Dreptul de a intra si de a ramane in Romania si statutul juridic al participantilor la sesiune
    1. Autoritatile romane competente vor elibera in timp util vize, daca sunt necesare, pentru a permite intrarea in Romania, sederea si plecarea din Romania a urmatoarelor persoane:
    a) reprezentantii, supleantii si consilierii membrilor regiunii, precum si observatorii celorlalte state invitate de catre Organizatie sa participe la sesiune in conformitate cu practicile stabilite, care se vor bucura pe perioada desfasurarii sesiunii de privilegiile si imunitatile stabilite in art. V din Conventie;
    b) oficialii Organizatiei care se vor bucura, in timp ce actioneaza in calitate oficiala in legatura cu sesiunea, de privilegiile si imunitatile stabilite in art. VI din Conventie;
    c) expertii (altii decat oficialii) care desfasoara misiuni pentru Organizatie, care se vor bucura, in timp ce actioneaza in calitate oficiala in legatura cu sesiunea, de privilegiile si imunitatile stabilite in paragraful 2 al anexei nr. VII la Conventie;
    d) reprezentantii Natiunilor Unite si ai agentiilor specializate, precum si ai organizatiilor internationale guvernamentale si neguvernamentale cu care, in conformitate cu art. 69 si 71 din Constitutia OMS, Organizatia a stabilit legaturi si care participa la sesiune, care vor avea imunitate fata de orice procedura legala in privinta opiniilor scrise sau orale, precum si pentru actele efectuate in calitatea lor oficiala. Aceasta prevedere nu aduce atingere privilegiilor si imunitatilor pe care Romania ar putea fi obligata sa le aplice reprezentantilor Natiunilor Unite, agentiilor specializate si organizatiilor internationale guvernamentale mentionate anterior, in conformitate cu acordurile internationale in materie;
    e) orice alte persoane invitate de Organizatie sa participe la sesiune in calitate oficiala, care vor avea imunitate fata de orice procedura legala in privinta opiniilor scrise sau orale si actele efectuate in calitatea lor oficiala;
    f) persoanele care insotesc persoanele mentionate la lit. a) - e) ale prezentului articol.
    2. O lista exhaustiva cu numele persoanelor la care se face referire in paragraful 1 de mai sus si cu tara si organizatia pe care le reprezinta va fi inaintata de catre Organizatie Guvernului anterior inceperii sesiunii.
    3. Fara a aduce atingere imunitatilor speciale de care s-ar putea bucura persoanele mentionate in art. V si VI din Conventie, in paragraful 2 al anexei VII la Conventie, precum si la lit. d) - e) ale paragrafului 1 al prezentului articol, nu vor fi supuse, pe durata exercitarii functiei sau misiunii, inclusiv pe durata necesara in vederea calatoriei pe teritoriul Romaniei, nici unei masuri de retinere sau de expulzare, pentru actiunile din perioada exercitarii functiei ori misiunii.
    Art. 9
    Valuta
    Fara a aduce atingere prevederilor sectiunii a 7-a a art. III din Conventie, Organizatia poate, prin intermediul unui cont bancar deschis pe numele Organizatiei, sa transfere fonduri in Romania, pentru indeplinirea scopurilor sesiunii, in cantitatile necesare pentru a acoperi cheltuielile Organizatiei in Romania si, dupa terminarea sesiunii, sa transfere din Romania orice diferenta de fonduri ale Organizatiei, care nu au fost utilizate pentru sesiune.
    Art. 10
    Raspundere
    Guvernul va garanta protectia pentru Organizatie si oficialii acesteia si va lua in sarcina sa orice actiune, reclamatie sau alta cerere impotriva Organizatiei ori a oficialilor acesteia care rezulta din activitati in baza prezentului acord, cu exceptia acelor actiuni, reclamatii sau cereri cauzate prin neglijenta grava ori din culpa oficialilor Organizatiei.
    Art. 11
    Dispozitii finale
    Prezentul acord intra in vigoare la data la care Organizatia primeste notificarea scrisa, transmisa de catre Guvernul Romaniei, prin care se confirma ca cerintele interne pentru intrarea sa in vigoare au fost indeplinite. Drept care subsemnatii, pe deplin autorizati in acest scop, au semnat prezentul acord.
    Semnat la Bucuresti la 27 aprilie 2005, in doua exemplare originale in limba engleza.

                          Pentru Guvernul Romaniei,
                               Mircea Cinteza,
                             ministrul sanatatii

                   Pentru Organizatia Mondiala a Sanatatii,
                                Marc Danzon,
                             director regional

    ANEXA 1

                            CHELTUIELI SUPLIMENTARE
in vederea organizarii celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa (Bucuresti, 12 - 15 septembrie 2005) (ref. rezolutiile EUR/RC20/R8, EUR/RC21/R7, Document EUR/RC21/11)

    Contributii financiare care vor fi platite de Romania catre OMS/euro

                                                             - dolari S.U.A. -
________________________________________________________________________________
- Costuri de calatorie ale personalului Secretariatului,          216.840
inclusiv interpreti, consilieri temporari etc.
(aproximativ 65 de persoane)
(Tariful mediu dus-intors cu avionul, indemnizatia/zi si
cheltuielile neprevazute, aproximativ 3.336 dolari S.U.A./
persoana, incluzand 10% pentru a acoperi posibilele cresteri
ale costurilor)
________________________________________________________________________________
- Vizitele pregatitoare pentru personalul OMS                      30.000
________________________________________________________________________________
- Transport si costuri de asigurare: documentatie,                 15.000
echipament, rechizite etc.
________________________________________________________________________________
Suma totala care trebuie remisa de catre Romania Biroului         261.840
Regional pana la data de 31 martie 2005
(pe baza biletelor de avion si a sumelor/zi de la data de
1 martie 2005, la cursul de schimb al dolarului de
1 US $ = 6,00 DKK, de la data de 1 octombrie 2005)
________________________________________________________________________________

    Lista-sinteza a facilitatilor, echipamentelor, personalului si serviciilor care vor fi furnizate de catre Romania pentru sesiune si care sunt detaliate in anexele nr. 2 si 3 la acord

    - Sala de conferinta (pentru 350 - 400 de persoane), sali de reuniuni si birouri de secretariat
    - Echipamente necesare pentru traducerea din 4 limbi straine, microfoane, casti si un tehnician de sunet
    - Aparate de fotocopiat (heavy duty si standard), computere personale, laptopuri, printere laser, telefaxuri, telefoane, echipament multimedia, mobilier si echipament de birou pentru toate birourile si salile de reuniuni etc.
    - Cinci masini oficiale cu soferi (pentru presedinte, presedintele executiv, presedintele executiv adjunct, directorul general, directorul regional si Secretariatul Organizatiei Mondiale a Sanatatii)
    - Transport local pentru participanti de la/catre aeroport, de la/catre Centrul de congrese si de la/catre receptii etc.
    - Aranjamente pentru ceremonia inaugurala si receptia gazduita de ministrul sanatatii
    - Locatia pentru receptia care va fi oferita de catre directorul regional (cheltuielile pentru catering vor fi acoperite de catre Biroul regional)
    - Serviciile unui organizator de conferinta sau ale unui reprezentant guvernamental care sa se ocupe de aranjamentele locale, incluzand rezervari la hotel etc.
    - Forta de munca locala si personal de paza
    - Costuri de comunicare (telefon, telefax, e-mail, Internet, multimedia etc.)
    - Pauze zilnice de cafea (una in cursul diminetii, una in cursul dupa-amiezii) si apa imbuteliata in sala de conferinte
    - etc.

    Servicii pe care guvernul tarii-gazda le pune la dispozitie in mod normal, dar care sunt optionale (urmeaza a fi confirmate de catre Romania)

    - Excursie de o zi oferita in ziua urmatoare incheierii reuniunii (de obicei vineri)
    - Program special pentru persoanele insotitoare
    - Pranzuri
    Cu privire la Acordul dintre Guvernul Romaniei si Organizatia Mondiala a Sanatatii, Guvernul va depozita suma de 261.840 dolari S.U.A. pana la data de 31 martie 2005 in contul OMS (NORDEA Danemarca A/S, Norgaardsvej 2, DK-2800 Lyngby, numar de cont 500 555 3601 - Inregistrare 2228, Cod Swift: NDEADKKK, IBAN: dk79 2000 5005 553 601 - cota de referinta: RC55). Aceasta suma reprezinta cheltuielile medii de transport si indemnizatiile pe zi ale Secretariatului (calculate prin luarea in considerare a sumei corespunzatoare pe zi pentru fiecare oras capitala din cadrul regiunii europene si a costului biletelor de avion intre Copenhaga si fiecare oras capitala), precum si alte cheltuieli legate de desfasurarea Comitetului Regional in alta locatie, in afara orasului Copenhaga. In cazul in care, in septembrie 2005, recalcularea indemnizatiei pe zi si a tarifelor de transport aerian indica o suma mai mare sau mai mica decat cea de 261.840 dolari S.U.A., fie Guvernul va plati diferenta suplimentara, fie Organizatia va restitui orice suma in plus catre Guvern sau va dispune de aceasta suma in conditiile stabilite de catre Guvern.

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

                          DETALII DE ANGAJAMENT
Birouri si echipamente, sali pentru sedinte plenare, sali de reuniune, spatii pentru conferinte si de lucru (pot fi modificate in functie de resursele disponibile)

 ______________________________________________________________________________
|Camera|  Functie   |Date de        |      Echipament solicitat     | Cantitate|
|      |            |disponibilitate|                               |          |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   1. |Director    |  10 - 15.09   | - Birou de lucru              |    1     |
|      |General     |               | - Scaun de birou              |    1     |
|      |            |               | - Computer                    |    1     |
|      |            |               | - Masa de reuniune pentru 8   |          |
|      |            |               | persoane                      | 1 (sau 2)|
|      |            |               | - Scaune                      |    8     |
|      |            |               | - Grup de canapele (canapea + |          |
|      |            |               | 2 scaune-fotolii) + masa de   |          |
|      |            |               | cafea                         |    1     |
|      |            |               | - Lampa de birou              |    1     |
|      |            |               | - Punct telefonic analog      |          |
|      |            |               | pentru conexiunea laptopului  |          |
|      |            |               | la Internet                   |    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   2. |Secretar al |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |Directorului|               | - Scaun de secretariat        |    1     |
|      |General     |               | - Scaune                      |    4     |
|      |            |               | - Computer                    |    1     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   3. |Director    |  09 - 15.09   | - Birou de lucru              |    1     |
|      |Regional    |               | - Scaun de birou              |    1     |
|      |            |               | - Masa de reuniune pentru 8   |          |
|      |            |               | persoane                      | 1 (sau 2)|
|      |            |               | - Scaune                      |    8     |
|      |            |               | - Computer                    |    1     |
|      |            |               | - Grup de canapele (canapea + |          |
|      |            |               | 2 scaune-fotolii) + masa de   |          |
|      |            |               | cafea                         |    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   4. |Secretari ai|  09 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |Directorului|               | - Scaun de secretariat        |    2     |
|      |Regional (2 |               | - Scaune                      |    3     |
|      |persoane)   |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Fax (cu acces international)|    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|      |            |               | - Cosuri de gunoi             |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   5. |Organe de   |  07 - 15.09   | - Birou                       |    3     |
|      |conducere (3|               | - Computer                    |    2     |
|      |persoane)   |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaun de secretariat        |    2     |
|      |            |               | - Scaune                      |    4     |
|      |            |               | - Fax (cu acces international)|    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    2     |
|      |            |               | - Fotocopiator (in afara      |          |
|      |            |               | camerei)                      |          |
|      |            |               | - Cosuri de gunoi             |    3     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   6. |Functionarii|  10 - 15.09   | - Birou de lucru              |    2     |
|      |Comitetului |               | - Computer                    |    2     |
|      |Regional    |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaun de birou              |    2     |
|      |            |               | - Scaune                      |    4     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   7. |Coordonator |  08 - 15.09   | - Birou                       |    1     |
|      |de          |               | - Computer                    |    1     |
|      |documentatie|               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Fotocopiator (in afara      |          |
|      |            |               | camerei)                      |    1     |
|      |            |               | - Scaun de secretariat        |    1     |
|      |            |               | - Masa pentru expunerea       |          |
|      |            |               | documentelor                  |    1     |
|      |            |               | - Scaune                      |    2     |
|      |            |               | - Fax                         |    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   8. |Coordonator |  10 - 15.09   | - Birou                       |    1     |
|      |de raport   |               | - Computer                    |    1     |
|      |            |               | - Scaune                      |    2     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|   9. |Secretari   |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |engleza     |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaun de secretariat        |    2     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  10. |Secretari   |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |franceza    |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaun de secretariat        |    2     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  11. |Translatori |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |franceza    |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Scaune                      |    4     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  12. |Translatori |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |germana     |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Scaun                       |    4     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  13. |Secretari   |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |germana     |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaun de secretariat        |    2     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  14. |Translatori |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |rusa        |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Scaun                       |    4     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  15. |Secretari   |  10 - 15.09   | - Birou                       |    2     |
|      |rusa        |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaun de secretariat        |    2     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  16. |Raportori (4|  10 - 15.09   | - Birou                       |    3     |
|      |persoane)   |               | - Computer                    |    2     |
|      |            |               | - Scaune                      |    6     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces local)    |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  17. |Conducere   |  10 - 15.09   | - Birou                       |    1     |
|      |executiva   |               | - Scaun de birou              |    1     |
|      |6 birouri   |               | - Computer                    |    1     |
|      |mai mici    |               | - Imprimanta care va fi       |          |
|      |fiecare     |               | sharuita                      |    1     |
|      |birou cu    |               | - Masa de reuniune pentru 4   |          |
|      |acelasi     |               | persoane                      |    1     |
|      |echipament  |               | - Scaune                      |    4     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  18. |Consilieri  |  10 - 15.09   | - Birou                       |    4     |
|      |juridici si |               | - Computer                    |    3     |
|      |personal    |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |OMS/HQ      |               | - Scaune                      |    6     |
|      |(5 - 6      |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |persoane)   |               | international)                |    3     |
|      |            |               | - Telefon analog pentru       |          |
|      |            |               | conectarea laptopului la      |          |
|      |            |               | Internet                      |    1     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    4     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  19. |Sala de     |  09 - 15.09   | - Masa de reuniune (in forma  |          |
|      |reuniune 1  |               | de U) pentru 40 de persoane   |    1     |
|      |(SCRC si    |               | - Scaune pentru masa de       |          |
|      |grupul UE)  |               | reuniune                      |   40     |
|      |            |               | - Scaune detasabile aditionale|          |
|      |            |               | disponibile                   |   20     |
|      |            |               | - Microfoane                  |   20     |
|      |            |               | - Proiector de perete         |    1     |
|      |            |               | - Ecran de proiectie          |    1     |
|      |            |               | - Laptop si proiector         |          |
|      |            |               | multimedia                    |    1     |
|      |            |               | - Cabine de traducere         |          |
|      |            |               | simultana (2 limbi straine)   |          |
|      |            |               | conform standardelor ISO      |          |
|      |            |               | relevante                     | 2 cabine |
|      |            |               | - Casti                       |   30     |
|      |            |               | - Telefon (apeluri locale)    |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  20. |Sala de     |  10 - 15.09   | - Masa (mese) pentru 30       | 1 sau mai|
|      |intrunire 2 |               | persoane                      | multe    |
|      |(tara)      |               | - Scaune                      |   30     |
|      |            |               | - Telefon (apeluri locale)    |    1     |
|      |            |               | - Flipcharturi si carioci     |          |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  21. |Sala de     |               | - Mese pentru 15 - 20 de      |          |
|      |intrunire 3 |               | persoane                      |          |
|      |            |               | - Scaune                      |   20     |
|      |            |               | - Telefon (apeluri locale)    |          |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  22. |Sala pentru |  09 - 15.09   | - Scaune asezate ca la teatru |   25     |
|      |conferinte  |               | - Masa de prezidiu pentru 8   |          |
|      |de presa si |               | persoane                      |    1     |
|      |Biroul de   |               | - Microfoane fara fir         |    1     |
|      |de Presa    |               | - Microfoane pentru masa de   |          |
|      |            |               | prezidiu                      |    3     |
|      |            |               | - Scaune pentru masa de       |          |
|      |            |               | prezidiu                      |    8     |
|      |            |               | - Set TV cu cablu TV care sa  |          |
|      |            |               | receptioneze inclusiv CNN si  |          |
|      |            |               | BBC                           |    1     |
|      |            |               | - Birou                       |    2     |
|      |            |               | - Scaune                      |    3     |
|      |            |               | - Computer                    |    1     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  23. |Sala pentru |  07 - 15.09   | - Sala cu locuri pe scaun cu  |          |
|      |sedinte     |               | masa (aprox. in functie de    |          |
|      |plenare     |               | numarul final de participanti |  180     |
|      |            |               | - Scaune aditionale cu suport |          |
|      |            |               | pentru scris, aprox.          |  150     |
|      |            |               | - Masa de prezidiu si scaune  |          |
|      |            |               | (primul rand)                 |   10     |
|      |            |               | - Masa de prezidiu si scaune  |          |
|      |            |               | (rand din spate) (3 mese mici)|    6     |
|      |            |               | - Masa pentru raportor si     |          |
|      |            |               | scaune (cu acces pe ambele    |          |
|      |            |               | parti, stanga-dreapta)        |    6     |
|      |            |               | - Mese + scaune pentru        |          |
|      |            |               | directori si personal superior|          |
|      |            |               | HQ (masa de prezidiu cu acces |          |
|      |            |               | pe ambele parti,              |          |
|      |            |               | stanga-dreapta)               |   14     |
|      |            |               | - Podium pentru vorbitori cu  |          |
|      |            |               | microfoane si lampa de citit  |    1     |
|      |            |               | - Sistem de microfoane pentru |          |
|      |            |               | conferinta                    |  150     |
|      |            |               | - Microfoane fara fir         |    5     |
|      |            |               | - Casti de ascultat           |  350     |
|      |            |               | - Cabine pentru traducere     |          |
|      |            |               | simultana (4 limbi straine)   |          |
|      |            |               | conform standardelor ISO      | 4 cabine |
|      |            |               | - Proiector de perete         |    1     |
|      |            |               | - Ecran proiector, dimensiune |          |
|      |            |               | potrivita incaperii           |    2     |
|      |            |               | - Proiector multimedia        |    2     |
|      |            |               | - AV splitter pentru          |          |
|      |            |               | proiectii/Computer laptop     |    1     |
|      |            |               | - Proiector pentru slide-uri  |    2     |
|      |            |               | - Cabluri ISDN pentru acces   |          |
|      |            |               | internet                      |    4     |
|      |            |               | - Tabla cu hartie (tip        |          |
|      |            |               | flip-chart) cu carioca        |    1     |
|      |            |               | - Aranjamente florale         |    4     |
|      |            |               | - Apa imbuteliata (se va face |in functie|
|      |            |               | aprovizionarea in timpul      |de        |
|      |            |               | pauzelor de cafea sau pranz)  |necesitati|
|      |            |               | - Pahare de apa (se va face   |in functie|
|      |            |               | aprovizionarea in timpul      |de        |
|      |            |               | pauzelor de cafea sau pranz)  |necesitati|
|      |            |               | - Aparat video multi format   |          |
|      |            |               | conectat la proiector + Canal |          |
|      |            |               | de traducere in engleza       |    1     |
|      |            |               | - Mese pentru asistentii de   |          |
|      |            |               | Conferinta in spatele camerei |          |
|      |            |               | pentru a afisa documentatia)  |    3     |
|      |            |               | - Scaune pentru asistentii de |          |
|      |            |               | Conferinta                    |    4     |
|      |            |               | - Casute pentru distribuirea  |          |
|      |            |               | documentatiei in toate limbile|    2     |
|      |            |               | - Telefoane (apeluri locale)  |    2     |
|      |            |               | - Ecrane mari cu plasma (42") |          |
|      |            |               | in fata mesei de prezidiu     |          |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  24. |Birou de    |  09 - 15.09   | - Computer                    |    2     |
|      |tara        |               | - Birouri                     |    3     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaune de secretariat       |    3     |
|      |            |               | - Scaune                      |    4     |
|      |            |               | - Fax                         |    1     |
|      |            |               | - Xerox (model mic - situat   |          |
|      |            |               | in afara camerei)             |    1     |
|      |            |               | - Telefon (cu acces           |          |
|      |            |               | international)                |    2     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    4     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  25. |Multiplicare|  07 - 15.09   | - Mese pentru expunerea       |          |
|      |si Papetarie|               | documentelor                  |    4     |
|      |            |               | - Computer                    |    1     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Birou                       |    2     |
|      |            |               | - Scaune                      |    6     |
|      |            |               | - Telefon (acces              |          |
|      |            |               | international)                |    2     |
|      |            |               | - Xerox 2110 DC pentru        |          |
|      |            |               | incarcatura mare, cu o        |          |
|      |            |               | capacitate minima de 110      |          |
|      |            |               | copii/minut, cu incarcator de |          |
|      |            |               | hartie/capsator/sortator si   |          |
|      |            |               | tava de capacitate mare (LCT) |    2     |
|      |            |               | - Hartie alba A4 80 GRS       |  80.000  |
|      |            |               | - Hartie albastra A4 80 GRS   |   2.500  |
|      |            |               | - Hartie verde A4 80 GRS      |   2.500  |
|      |            |               | - Hartie galbena A4 80 GRS    |   2.500  |
|      |            |               | - Hartie alba A3 80 GRS       |   2.500  |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  26. |Zona de     |  09 - 15.09   | - Mese pentru inregistrare    |    4     |
|      |inregistrare|               | - Computer pentru inregistrare|    1     |
|      |            |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |            |               | - Scaune                      |    6     |
|      |            |               | - Telefon (apeluri locale)    |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  27. |Birou de    |  09 - 15.09   | - Computer                    |    2     |
|      |Informatii/ |               | - Imprimanta laser            |    1     |
|      |Agentie de  |               | - Xerox mic                   |    1     |
|      |Voiaj si    |               | - Fax                         |    1     |
|      |informatii  |               | - Birouri                     |    3     |
|      |privind     |               | - Scaun de secretariat        |    4     |
|      |facilitatile|               | - Telefon (acces              |          |
|      |bancare     |               | international)                |    2     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  28. |Internet    |  09 - 15.09   | - Computere sau laptopuri cu  |          |
|      |Cafe        |               | conexiune Internet            |    6     |
|      |            |               | - Imprimanta laser/Copiator/  |          |
|      |            |               | Scanner                       |    1     |
|      |            |               | - Scaune                      |    6     |
|      |            |               | - Cos de gunoi                |    2     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  29. |Zona pentru |  09 - 15.09   | - Ceai, cafea, suc si biscuiti|          |
|      |pauza de    |               | orele 10:30 pana la 11:30 si  |          |
|      |cafea       |               | 15:30 pana la 16:00 (supus    |          |
|      |            |               | modificarilor)                |          |
|      |            |               | - Mese inalte pentru cafea    | dupa     |
|      |            |               |                               | necesar  |
|      |            |               | - Ecran TV mare sau proiector |          |
|      |            |               | multimedia si ecran           |    1     |
|      |            |               | - Video player legat de TV sau|          |
|      |            |               | proiector multimedia          |    1     |
|      |            |               | - CD player si speaker/sistem |          |
|      |            |               | de adresare catre public      |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  30. |Pranzuri    |  12 - 15.09   | - orele 12:30 pana la 14:00   |          |
|      |            |               | (supus modificarilor)         |          |
|      |            |               | - mese si scaune pentru       |          |
|      |            |               | aproximativ 350 de persoane   |          |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|
|  31. |Diverse     |  09 - 15.09   | - Suporturi pentru steaguri   |          |
|      |            |               | (steagurile pentru Statele    |          |
|      |            |               | Membre ale UE si OMS vor fi   |          |
|      |            |               | furnizate de catre OMS)       |   53     |
|      |            |               | - Aranjamente florale in sala |          |
|      |            |               | pentru sedinte plenare        |          |
|      |            |               | (inclusiv la masa prezidiului)|    4     |
|      |            |               | - Flori (buchet) in camera    |          |
|      |            |               | Directorului General          |    1     |
|      |            |               | - Flori (buchet) in camera    |          |
|      |            |               | Directorului Regional         |    1     |
|      |            |               | - Aranjamente (buchet) florale|          |
|      |            |               | in sala pentru conferinte de  |          |
|      |            |               | presa                         |    1     |
|______|____________|_______________|_______________________________|__________|

    Computerele personale (sau laptopurile): in conformitate cu specificatiile anexate (urmeaza a fi revizuite in apropierea datei Comitetului Regional)

    Toate computerele trebuie sa aiba conexiune Internet (in conformitate cu specificatiile IT anexate)

    Datele indicate se refera la camerele si la echipamentul instalat si gata de a fi folosit

    Specificatii pentru computere, astfel cum sunt acestea prevazute in Anexa nr. 2

    Cele prezentate mai jos reprezinta specificatii minime, ce urmeaza a fi actualizate in apropierea datei desfasurarii evenimentului
    Softwarul specializat necesar pentru OMS va fi furnizat de catre OMS/EURO. De obicei, OMS/EURO solicita doua calculatoare (fara tastatura, mouse si ecran) sa fie trimise la Copenhaga cu 3 - 4 luni inainte de eveniment, pentru a le permite sa pregateasca suportul pe care furnizorul PC poate sa il incarce pentru intrunire.

    Secretariat IT

    Hardware:
    Hardware certificat pentru Windows XP Professional.
    Viteza: min. 2.4 GHz P4 sau echivalent.
    Min. 512 MB RAM.
    HD: min. 8 GB partitie de sistem si 12 Gb partitie de date.
    Floppy drive si DVD ROM reader.
    Video capabil sa redea 1024 x 768 in min. 15 bit.
    Interfata Rapida Ethernet.
    Min. 2 USB2 liberi in stare de functionare in fata computerului.
    Ecran min. 15" tft or 17" crt.
    Computer. Silentios

    Software:
    Windows XP Professional English int.
    Office XP Professional English int.
    Proofing Tools in English, French, German and Russian.
    Acrobat Reader 6 English.
    Winzip
    Antivirus si Firewall. personal
    Drivere de imprimat postscript

    Consideratii pentru instalare:
    Retea:
    Computerele trebuie sa fie conectate pentru mai multe scopuri, acces Internet access, sharuire de fisiere, imprimare si actualizare a antivirusului.
    Reteaua Secretariatului trebuie sa fie protejata de un Firewall care sa permita numai traficul "outbound".
    PC-ul trebuie sa fie instalat in asa maniera incat va avea SID-uri unice atunci cand apartin aceluiasi grup de lucru.
    Trebuie stabilit un dosar comun de depozitare accesibil numai din computerele Secretariatului.
    Pachetul Office si instrumentele de corectare lingvistica trebuie instalate dintr-un punct administrativ de instalare, situat ori pe dosarul comun de depozitare ori pe hard drive-ul local.
    Trebuie instalate 4 drivere de tastatura germana, franceza, rusa si unul special OMS.

    ANEXA 3

                   DETALII PRIVIND FURNIZAREA DE PERSONAL LOCAL

    Romania trebuie sa furnizeze urmatorul personal corespondent:
    1. ofiter de protocol, pentru a coordona in legatura cu OMS pregatirile pentru ceremoniile de deschidere, inaugurare si inchidere, discursuri, receptii si alte vizite oficiale, dupa caz;
    2. director de congres, care, in coordonare cu OMS, sa supravegheze aranjarea spatiilor pentru conferinta si diferitele servicii pe parcursul sesiunii;
    3. ofiter de informatii publice - un oficial guvernamental cu calificari corespunzatoare care sa actioneze in calitate de omolog al OMS si sa realizeze furnizarea de informatii publice detaliate in intreaga mass-media;
    4. ofiter de transport si asistenti care, in coordonare cu OMS, sa supravegheze toate aranjamentele de transport, precum si soferii masinilor oficiale;
    5. suport tehnic:
    - 2 tehnicieni IT vor avea rolul de a acorda asistenta la computere, imprimante, Internet etc. in timpul conferintei;
    - un tehnician IT disponibil sa fie prezent intr-un interval de 30 de minute, 24 de ore/zi;
    - 3 tehnicieni care au rolul de a acorda asistenta pentru conexiunile telefonice, echipamentul multimedia, reproducerea documentelor etc.
    Documentele Comitetului Regional sunt reproduse in mod continuu pe parcursul saptamanii. In orice caz, tehnicienii trebuie sa fie avertizati in legatura cu posibilitatea de a lucra in timpul dupa-amiezelor si noptilor, in special miercuri, 14 septembrie 2005, zi in care raportul sesiunii trebuie tiparit in timpul noptii;
    6. interpreti - tehnicieni de sunet si pentru interpretare, dupa cum sunt solicitati, pentru a opera cu echipamentele in coordonare cu tehnicianul OMS;
    7. calatorie/banca pentru valuta/birou de informatii - personalul necesar care sa asigure accesul adecvat la serviciile mai sus mentionate;
    8. personal hostess - dupa cum este solicitat, pentru biroul de primire de la aeroport si pentru excursiile ce pot face parte din program;
    9. fotograf   un fotograf profesionist disponibil pe durata sesiunii;
    10. ofiter de securitate   un oficial corespondent care va asigura si va supraveghea aranjamentele de securitate in conformitate cu liniile de actiune aplicabile pentru asigurarea securitatii conferintelor ONU.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1018/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1018 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1018/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu