Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1833 din 22 decembrie 2005

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului national de admitere la programele de formare specializata in administratia publica - anul de studii 2005 - 2006

ACT EMIS DE:      GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN:  MONITORUL OFICIAL  NR. 33 din 13 ianuarie 2006



    
    
     In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 6 din Ordonanta Guvernului nr. 81/2001 privind infiintarea si organizarea Institutului National de Administratie, aprobata cu modificari prin Legea nr. 106/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,
    
     Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
    
     ARTICOL UNIC
     Se aproba Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursului national de admitere la programele de formare specializata in administratia publica - anul de studii 2005 - 2006, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    
     PRIM-MINISTRU
     CALIN POPESCU-TARICEANU
     
     Contrasemneaza:
     p. Ministrul administratiei si internelor,
     Paul Victor Dobre,
     secretar de stat
    
     Ministrul finantelor publice,
     Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu
    
     ANEXA 1
    
     REGULAMENT
     privind organizarea si desfasurarea concursului national de admitere la programele de formare specializata in administratia publica - anul de studii 2005 - 2006
    
     CAP. 1
     Dispozitii generale
    
     Art. 1. - Institutul National de Administratie, denumit in continuare Institutul, organizeaza in anul de studii 2005 - 2006 urmatoarele programe de formare specializata in administratia publica, cu durata de 1 an, in conditiile legislatiei in domeniu, dupa cum urmeaza:
     a) Programul de formare specializata, destinat inaltilor functionari publici;
     b) Programul de formare specializata, destinat functionarilor publici de conducere.
     Art. 2. - (1) Pentru organizarea si desfasurarea concursului national de admitere la programele mentionate la art. 1 se constituie: Comisia de organizare, Comisia de admitere si Comisia de contestatii.
     (2) Componenta nominala a comisiilor mentionate la alin. (1) se stabileste prin ordin al ministrului administratiei si internelor, la propunerea Institutului.
     (3) O persoana nu poate face parte din mai multe comisii.
     Art. 3. - (1) Comisia de organizare gestioneaza organizarea concursului, selecteaza dosarele de concurs si gestioneaza repartizarea candidatilor admisi la programul prevazut la art. 1 lit. b).
     (2) Comisia de organizare este compusa din:
     a) Comisia centrala, organizata la nivelul Institutului;
     b) comisiile teritoriale, organizate la nivelul centrelor regionale de formare continua pentru administratia publica locala, denumite in continuare centre regionale.
     (3) Comisiile prevazute la alin. (2) sunt compuse din 3 membri: un reprezentant desemnat de Institut, un reprezentant desemnat de Agentia Nationala a Functionarilor Publici si un reprezentant desemnat de Unitatea Centrala pentru Reforma in Administratia Publica.
     (4) Institutul asigura logistica si secretariatul comisiei centrale, iar centrele regionale asigura logistica si secretariatul comisiilor teritoriale corespondente.
     Art. 4. - (1) Comisia de admitere gestioneaza procedura de evaluare a candidatilor la programele prevazute la art. 1 si este compusa din subcomisii organizate la nivelul Institutului si la centrele regionale, in functie de numarul de candidati inscrisi la programe.
     (2) Fiecare dintre subcomisiile prevazute la alin. (1) are 3 membri: un reprezentant desemnat de Institut, un reprezentant desemnat de Agentia Nationala a Functionarilor Publici si un reprezentant desemnat de Unitatea Centrala pentru Reforma in Administratia Publica.
     (3) Institutul asigura logistica si secretariatul comisiei centrale, iar centrele regionale asigura logistica si secretariatul comisiilor teritoriale corespondente.
     Art. 5. - (1) Comisia de contestatii primeste si rezolva contestatiile depuse de candidati la proba de interviu prevazuta pentru programele mentionate la art. 1.
     (2) Comisia de contestatii se constituie la nivelul Institutului si este compusa din 3 membri: un reprezentant al Institutului, un reprezentant al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si un reprezentant al Unitatii Centrale pentru Reforma in Administratia Publica.
     (3) Institutul asigura logistica si secretariatul comisiei de contestatii.
     Art. 6. - (1) Tarifele de participare la programele prevazute la art. 1, ce cuprind tariful de inscriere la concurs si tarifele de scolarizare, precum si modalitatile privind plata acestora se stabilesc prin ordin al ministrului administratiei si internelor, la propunerea Institutului, cu cel putin 5 zile inainte de desfasurarea concursului.
     (2) Tarifele mentionate la alin. (1) se platesc de catre autoritatile sau institutiile publice in cadrul carora participantii isi desfasoara activitatea, daca prin contractele de scolarizare incheiate cu Institutul nu se prevede altfel.
    
     CAP. 2
     Programe de formare specializata in administratia publica
    
     SECTIUNEA 1
     Programul de formare specializata, cu durata de 1 an, destinat inaltilor functionari publici
    
     Art. 7. - La concursul pentru acest program pot participa persoanele care ocupa sau ar putea ocupa o functie din categoria corespunzatoare inaltilor functionari publici, conform legislatiei in vigoare.
     Art. 8. - (1) Cifra de scolarizare pentru acest program este de maximum 100 de locuri.
     (2) Calendarul de desfasurare al concursului se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor, la propunerea Institutului.
    
     SECTIUNEA a 2-a
     Programul de formare specializata, cu durata de 1 an, destinat functionarilor publici de conducere
    
     Art. 9. - (1) Acest program se organizeaza de Institut prin centrele regionale si in parteneriat cu institutiile de invatamant superior interesate, acreditate in conditiile legii.
     (2) La concursul pentru acest program pot participa functionari publici de conducere din autoritatile si institutiile publice locale si centrale, precum si persoane care ocupa sau care ar putea ocupa functii de conducere in autoritatile si in institutiile publice locale si centrale, in conditiile legii.
     Art. 10. - (1) Cifra de scolarizare pentru acest program este de maximum 1.000 de locuri.
     (2) Calendarul de desfasurare al concursului se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor, la propunerea Institutului.
     Art. 11. - Repartizarea candidatilor admisi pentru a studia la Institut, la centrele regionale si la celelalte institutii de invatamant superior partenere se face de comisia de organizare, pe baza rezultatului obtinut la concurs, in functie de optiunile candidatilor si de numarul de locuri scoase la concurs.
    
     CAP. 3
     Admiterea la programele de formare specializata in administratia publica pentru inaltii functionari publici si functionarii publici de conducere
    
     SECTIUNEA 1
     Admiterea la concurs
    
     Art. 12. - (1) Inscrierile pentru programele prevazute la art. 1 se fac la sediul Institutului din Bucuresti, precum si la sediile centrelor regionale.
     (2) Inscrierea la concursul de admitere se face pe baza unui dosar care contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
     a) cerere-tip de inscriere, potrivit modelului pus la dispozitie pe site-ul www.ina.gov.ro;
     b) o adresa din partea autoritatii sau institutiei publice in cadrul careia candidatul isi desfasoara activitatea, prin care se atesta acceptul acesteia de a-i permite candidatului sa participe la programul de formare specializata pe toata durata acestuia si, respectiv, de a achita tariful de participare, in cazul finantarii de catre institutie;
     c) copie de pe diploma de licenta sau de pe diploma echivalenta acesteia;
     d) copie de pe certificatul de nastere;
     e) copie de pe certificatul de casatorie, daca este cazul;
     f) 4 fotografii tip pasaport;
     g) chitanta de plata a taxei de inscriere;
     h) curriculum vitae, in format european, al candidatului;
     i) o scrisoare de intentie, prin care candidatul prezinta motivele pentru care doreste sa participe la programul de formare specializata.
     (3) Pentru candidatii care achita tariful de scolarizare conform contractului de scolarizare incheiat cu Institutul, documentul prevazut la art. 12 alin. (2) lit. c) nu este obligatoriu.
     (4) Documentele prevazute la alin. (2) lit. d) - f) se prezinta in copie legalizata sau impreuna cu originalul, care se va restitui dupa certificarea conformitatii copiei.
     (5) Secretariatul comisiei de organizare a concursului primeste si gestioneaza documentele prevazute la alin. (2) si certifica conformitatea copiilor.
     Art. 13. - (1) Comisia de organizare selecteaza toate dosarele de inscriere, pe baza indeplinirii conditiilor de participare la concurs.
     (2) Nu pot fi selectate dosarele de inscriere daca nu cuprind documentele prevazute la art. 12.
     (3) Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza, cu mentiunea admis sau respins, la sediul Institutului si la centrele regionale, dupa caz.
     Art. 14. - Comisia de organizare afiseaza, cu cel putin 24 de ore inaintea inceperii concursului, listele nominale ale candidatilor inscrisi, repartizati pe sali in ordine alfabetica, si programul desfasurarii probelor.
     Art. 15. - Candidatilor inscrisi li se elibereaza legitimatii de concurs. Pe parcursul desfasurarii concursului candidatii vor avea asupra lor actul de identitate si legitimatia de concurs.
     Art. 16. - Candidatii au obligatia de a verifica exactitatea datelor inscrise pe listele afisate si de a sesiza imediat comisia de organizare cu privire la eventualele neconcordante cu datele precizate in cererea de inscriere. Orice modificari pe listele afisate se fac numai inaintea inceperii concursului.
    
     SECTIUNEA a 2-a
     Desfasurarea concursului
    
     Art. 17. - (1) Concursul de admitere la programul de formare specializata, cu durata de 1 an, destinat inaltilor functionari publici se organizeaza la sediul Institutului si consta intr-un interviu care testeaza cunostintele generale de administratie publica si abilitatile manageriale.
     (2) Bibliografia pentru aceasta proba va fi afisata la sediul Institutului, precum si pe site-ul www.ina.gov.ro.
     (3) Sunt declarati admisi la program candidatii care promoveaza interviul.
     Art. 18. - (1) Concursul de admitere la programul de formare specializata, cu durata de 1 an, destinat functionarilor publici de conducere consta intr-un interviu care testeaza cunostintele generale de administratie publica si abilitatile manageriale.
     (2) Bibliografia pentru aceasta proba va fi afisata la sediul Institutului si al centrelor regionale, precum si pe site-ul www.ina.gov.ro.
     (3) Sunt declarati admisi la program candidatii care promoveaza interviul.
     Art. 19. - (1) Proba de interviu, la concursul prevazut la art. 18 alin. (1), se desfasoara atat la sediul Institutului, cat si la sediile centrelor regionale.
     (2) Elaborarea criteriilor de evaluare si punctajul aferent fiecarui criteriu in parte sunt de competenta comisiei de admitere.
     Art. 20. - (1) Comisia de admitere va alcatui un set de criterii de evaluare pentru interviu si va aloca un punctaj de la 1 la 5 pentru fiecare criteriu in parte, unde 1 este calificativul minim, iar 5 este calificativul maxim.
     (2) Setul de criterii de evaluare cu punctajul aferent este semnat de toti membrii comisiei de admitere si se afiseaza pe site-ul www.ina.gov.ro, precum si la sediul Institutului si la sediile centrelor regionale, cu cel putin 5 zile inainte de data desfasurarii acestei probe.
     Art. 21. - (1) Proba de interviu se desfasoara in sali care pot sa asigure prezenta doar a candidatului intervievat, a membrilor comisiei de admitere si a persoanelor care asigura secretariatul.
     (2) Este interzisa introducerea in sali a oricaror aparate si dispozitive electronice, precum si a materialelor bibliografice care ar putea influenta desfasurarea concursului.
     Art. 22. - (1) Accesul candidatilor in sali este permis, conform listelor afisate, sub supravegherea persoanelor care asigura secretariatul sau a responsabilului de sala desemnat de comisia de organizare.
     (2) Candidatii au obligatia de a prezenta la intrare actul de identitate (carte de identitate, buletin de identitate sau pasaport) si legitimatia de concurs. Acestea vor ramane pe masa candidatului pe toata durata probei, pentru a putea fi efectuate verificari suplimentare.
     (3) Responsabilul de sala noteaza intr-un catalog candidatii prezenti si absenti.
     (4) Durata interviului nu poate depasi 45 de minute pentru fiecare candidat in parte.
    
     SECTIUNEA a 3-a
     Evaluarea concursului
    
     Art. 23. - Alocarea punctajelor pe fiecare criteriu de evaluare se face individual de catre fiecare membru al comisiei de admitere, iar punctajul final se va calcula conform mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de admitere care a intervievat candidatul.
     Art. 24. - Proba de interviu se noteaza cu puncte de la 1 la 5. Punctajul minim pentru promovarea acestei probe este de 3 puncte, cu conditia ca pentru fiecare criteriu de evaluare in parte punctajul stabilit de comisie pentru candidat sa fie de minimum 3.
     Art. 25. - Rezultatele concursului de admitere se afiseaza la sediul Institutului si la sediul centrelor regionale, dupa caz, si se publica pe site-ul www.ina.gov.ro.
     Art. 26. - Candidatii declarati respinsi la proba de interviu pot contesta punctajul obtinut la aceasta proba, sesizand in scris comisia de contestatii in termen de 24 de ore de la afisare.
     Art. 27. - (1) Rezultatele contestatiilor se stabilesc in termen de 24 de ore de la depunerea lor si se afiseaza la sediul Institutului si al centrelor regionale, dupa caz, precum si pe site-ul www.ina.gov.ro.
     (2) Dupa rezolvarea contestatiilor, rezultatele concursului de admitere raman definitive.
    
     SECTIUNEA a 4-a
     Inmatricularea participantilor la programe
    
     Art. 28. - Candidatii declarati admisi la programele prevazute la art. 1 se inmatriculeaza la Institut prin ordin al directorului general al Institutului, cu exceptia celor admisi la programul prevazut la art. 1 lit. b), care sunt repartizati la celelalte institutii de invatamant superior partenere si care se inmatriculeaza de catre acestea.
    
     CAP. 4
     Dispozitii finale
    
     Art. 29.   Ordinele ministrului administratiei si internelor prevazute la art. 2 alin. (2), art. 6 alin. (1), art. 8 alin. (2) si art. 10 alin. (2) se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, precum si pe site ul www.ina.gov.ro.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1833/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1833 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1833/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu