Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 14 din  4 ianuarie 2001

privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 16 din 10 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Ministerul Integrarii Europene se organizeaza si functioneaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, in subordinea Guvernului, care asigura fundamentarea si coordonarea procesului de pregatire a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, precum si conducerea negocierilor de aderare.
    (2) Ministerul Integrarii Europene este minister de sinteza, cu personalitate juridica.
    (3) Ministerul Integrarii Europene are sediul in municipiul Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sectorul 5.
    Art. 2
    Ministerul Integrarii Europene are urmatoarele atributii:
    a) coordoneaza raporturile ministerelor si ale altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale romane cu institutiile Uniunii Europene si cu statele membre ale acesteia in procesul de aderare la Uniunea Europeana;
    b) asigura, sprijina sau coordoneaza, dupa caz, indeplinirea obligatiilor care decurg din dispozitiile Acordului european instituind o asociere intre Romania, pe de o parte, si Comunitatile Europene si statele membre ale acestora, pe de alta parte, ratificat de Romania prin Legea nr. 20/1993 si denumit in continuare Acordul european, precum si activitatile desfasurate de partea romana in cadrul institutiilor create prin acest acord;
    c) conduce si coordoneaza activitatea Delegatiei nationale pentru negocierea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, precum si procesul negocierilor de aderare in ansamblul sau, prin corelarea actiunilor sale specifice cu ministerele si cu celelalte autoritati ale administratiei publice;
    d) fundamenteaza si coordoneaza procesul de pregatire a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, indeplinind urmatoarele atributii specifice:
    1. elaboreaza, impreuna cu ministerele si cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, propuneri privind politica guvernamentala de integrare europeana a Romaniei;
    2. colaboreaza cu Ministerul Dezvoltarii si Prognozei in vederea elaborarii Programului national pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, a altor programe care vizeaza pregatirea pentru aderare si urmareste transpunerea in practica a acestora;
    3. avizeaza, prezinta si sustine in relatia cu institutiile Uniunii Europene, impreuna cu ministerele implicate, Programul national pentru agricultura si dezvoltare rurala, Programul national de dezvoltare, precum si alte programe;
    4. avizeaza acordurile, conventiile si alte intelegeri internationale pe care le incheie ministerele si celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale cu Uniunea Europeana, cu statele membre si cu statele candidate pentru aderarea la Uniunea Europeana sau cu entitati aflate sub jurisdictia acestora;
    5. avizeaza propunerile de strategii sectoriale de pregatire pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    6. asigura presedintia partii romane la lucrarile comitetului de asociere prevazut de Acordul european;
    7. asigura presedintia partii romane in subcomitetele de asociere prevazute de Acordul european, colaborand cu ministerele si cu celelalte autoritati ale administratiei publice centrale in pregatirea acestor subcomitete;
    8. coordoneaza elaborarea documentelor de raportare a pregatirilor pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    9. asigura secretariatul Consiliului interministerial pentru integrare europeana;
    e) urmareste asigurarea compatibilitatii diferitelor programe si actiuni guvernamentale in materie de dezvoltare, restructurare si reforma cu obiectivele aderarii la Uniunea Europeana;
    f) coordoneaza programarea si monitorizeaza utilizarea asistentei financiare nerambursabile acordate Romaniei de Uniunea Europeana si indeplineste rolul de coordonator national al asistentei in relatia cu Uniunea Europeana, asigurand:
    1. stabilirea, impreuna cu Ministerul Dezvoltarii si Prognozei si cu Ministerul Finantelor Publice, in concordanta cu Programul de guvernare, a prioritatilor dezvoltarii, pe baza carora ministerele vor elabora propunerile de proiecte de finantare din fondurile de preaderare;
    2. programarea asistentei, prin stabilirea de prioritati impreuna cu celelalte institutii guvernamentale interesate, precum si elaborarea de programe indicative cu donatorii, in concordanta cu strategia Guvernului de reforma economica si sociala si pe baza solicitarilor primite de la institutiile si organizatiile beneficiare;
    3. colaborarea cu secretarii de stat pentru integrare europeana si relatii externe din ministere care raspund de coordonarea elaborarii proiectelor de asistenta financiara cu Uniunea Europeana in domeniul specific de activitate si care participa la corelarea acestora cu prioritatile nationale si sectoriale;
    4. cooperarea, impreuna cu institutiile publice competente, cu organismele statelor donatoare, in vederea stabilirii eligibilitatii proiectelor pentru finantare;
    5. cooperarea in derularea proiectelor cu institutiile beneficiare, in vederea eliminarii blocajelor, suprapunerilor, paralelismelor si a asigurarii convergentei cu strategia Guvernului;
    6. crearea si exploatarea sistemului de monitorizare si evaluare a programelor de asistenta;
    g) urmareste, in colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, procesul de reforma a institutiilor si politicilor Uniunii Europene si propune masurile care decurg din acestea pentru autoritatile romane;
    h) colaboreaza cu Ministerul Afacerilor Externe la organizarea reuniunilor informale ale ministrilor de resort ai statelor membre ale Uniunii Europene si ai statelor candidate la aderare, in functie de calendarul si tematica stabilite de Consiliul Afacerilor Generale al Uniunii Europene;
    i) avizeaza in mod obligatoriu proiectele de acte normative care urmaresc armonizarea legislatiei nationale cu cea comunitara. Initiatorii proiectelor de acte normative vor include in mod obligatoriu in cuprinsul motivarii mentiuni exprese privind denumirea reglementarilor comunitare armonizate, dispozitiile acestora care sunt transpuse in cuprinsul respectivelor proiecte, precum si indicarea masurilor viitoare de transpunere;
    j) coordoneaza evaluarea gradului de compatibilitate a legislatiei nationale in vigoare cu actele normative comunitare si formuleaza propuneri in vederea accelerarii procesului de armonizare;
    k) propune Guvernului, in vederea sustinerii in fata Parlamentului, lista cuprinzand actele normative prioritare, insotita de argumentarea necesara, in vederea accelerarii procesului de aderare la Uniunea Europeana;
    l) initiaza masuri si participa, impreuna cu institutiile de profil, la elaborarea programelor menite sa sprijine pregatirea profesionala a functionarilor publici, precum si a agentilor economici in domeniul integrarii europene;
    m) stabileste, impreuna cu ministerele si cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, sistemul de date, informatii si raportari periodice privind reflectarea evolutiei integrarii, pe care le supune analizei si, dupa caz, aprobarii Guvernului;
    n) asigura fluxuri de informatii, sub forma unor publicatii periodice privind evolutia procesului national si european de integrare, si urmareste promovarea valorilor si spiritului european in cadrul societatii civile;
    o) organizeaza, impreuna cu Ministerul Informatiilor Publice, actiuni pentru familiarizarea opiniei publice din Romania cu efectele procesului de aderare;
    p) promoveaza, in colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, strategia de informare, comunicare si imagine in statele membre ale Uniunii Europene si in statele candidate la aderare privind evolutia procesului de pregatire a Romaniei pentru aderare;
    q) indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative.
    Art. 3
    Ministerul Integrarii Europene va supune dezbaterii Guvernului, semestrial, rapoarte privind negocierile cu Uniunea Europeana, stadiul pregatirii pentru aderare, modul de utilizare a fondurilor pentru asistenta, evaluarea gradului de armonizare a legislatiei romane cu reglementarile comunitare, precum si masurile corespunzatoare.
    Art. 4
    Ministerul Finantelor Publice va raporta Ministerului Integrarii Europene asupra desfasurarii procesului de acordare si utilizare a asistentei financiare acordate Romaniei de Uniunea Europeana si gestionate prin Fondul National si agentiile de implementare si va furniza ministrului integrarii europene toate datele pe care acesta le solicita.
    Art. 5
    (1) Ministrul integrarii europene conduce activitatea Ministerului Integrarii Europene, reprezinta ministerul in raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritati publice si organizatii interne si internationale, precum si cu persoane fizice si juridice romane si straine si este ordonator principal de credite.
    (2) Ministrul integrarii europene este presedintele partii romane la reuniunile Comitetului de asociere Romania - Uniunea Europeana si presedinte executiv al Consiliului interministerial pentru integrare europeana.
    (3) In exercitarea atributiilor sale ministrul integrarii europene emite ordine si instructiuni.
    Art. 6
    (1) Ministrul-delegat, negociator-sef pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, este membru al Guvernului, inlocuitor de drept al ministrului integrarii europene.
    (2) Ministrul-delegat, negociator-sef pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, este seful Delegatiei nationale pentru negocierea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana.
    Art. 7
    Organizarea, atributiile si componenta Consiliului interministerial pentru integrare europeana, condus de primul-ministru, si ale Delegatiei nationale pentru negocierea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana vor fi stabilite prin hotarare a Guvernului in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 8
    (1) In structura organizatorica a Ministerului Integrarii Europene functioneaza directii; in cadrul directiilor pot fi constituite servicii si birouri.
    (2) Structura organizatorica a Ministerului Integrarii Europene este prevazuta in anexa nr. 1.
    (3) Numarul maxim de posturi in Ministerul Integrarii Europene este de 100, exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetelor ministrilor.
    Art. 9
    (1) Ministrul integrarii europene si ministrul-delegat, negociator-sef pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, sunt asistati de 4 secretari de stat numiti prin decizii ale primului-ministru, precum si de secretarul general al Ministerului Integrarii Europene, numit in conditiile legii.
    (2) Atributiile si raspunderile secretarilor de stat, ale secretarului general, precum si ale compartimentelor din aparatul ministerului se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare, care se aproba prin ordin al ministrului integrarii europene.
    Art. 10
    (1) Ministerul Integrarii Europene este incadrat cu functionari publici cu functii specifice ministerului, alti functionari publici si cu personal angajat cu contract individual de munca.
    (2) Functionarii publici, precum si personalul angajat cu contract individual de munca, care lucreaza in cadrul directiilor: Pregatire negocieri, Acquis comunitar I, Acquis comunitar II, Asistenta pentru aderare si Monitorizare si probleme orizontale ale fostului Departament pentru Afaceri Europene al Ministerului Afacerilor Externe, ale caror atributii sunt preluate de Ministerul Integrarii Europene se considera transferati in interesul serviciului in cadrul acestuia din urma, dupa sustinerea unor teste cu caracter strict profesional.
    Art. 11
    (1) Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se constituie Comitetul interministerial pentru integrare europeana, ca organ operativ de lucru care coordoneaza, analizeaza si dezbate documentele elaborate de institutiile cu responsabilitati privind aderarea la Uniunea Europeana si discuta orice alte probleme legate de bunul mers al proceselor de pregatire a aderarii.
    (2) Comitetul interministerial pentru integrare europeana este constituit din secretarii de stat pentru integrare europeana din ministere si responsabilii din celelalte institutii cu atributii in domeniu si este condus de ministrul integrarii europene.
    (3) Comitetul interministerial pentru integrare europeana analizeaza si rezolva punctual problemele aparute in derularea programelor de pregatire a aderarii la Uniunea Europeana si realizeaza planificarea curenta si de perspectiva a acestor activitati.
    (4) Comitetul interministerial pentru integrare europeana se intruneste bilunar.
    (5) La lucrarile Comitetului interministerial pentru integrare europeana, care se desfasoara in plen si in grupe de lucru, la convocarea presedintelui acestuia, pot fi invitati ministri, reprezentanti ai partenerilor sociali, ai societatii civile si ai altor grupuri de interese.
    Art. 12
    Ministerul Integrarii Europene coordoneaza, in numele Guvernului, activitatea Institutului European din Romania, potrivit anexei nr. 2.
    Art. 13
    Tehnica de calcul si birotica aflate in administrarea directiilor fostului Departament pentru Afaceri Europene din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, ale caror competente sunt preluate de Ministerul Integrarii Europene, se transmit fara plata in administrarea acestuia, prin protocol incheiat intre cele doua ministere, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 14
    Ministerul Integrarii Europene va fi dotat cu un numar de autoturisme si cu carburanti, potrivit reglementarilor in vigoare.
    Art. 15
    (1) Ministerul Integrarii Europene va prelua pe baza de protocol, in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, sediul din str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sectorul 5, al fostului Minister al Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului.
    (2) Ministerul Integrarii Europene isi desfasoara temporar activitatea, in spatiile de lucru pe care le utilizeaza in prezent directiile din fostul Departament pentru Afaceri Europene din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, ale caror atributii sunt preluate de acesta. Folosinta dotarilor existente in aceste spatii se va face pe baza unui contract de comodat incheiat intre Ministerul Afacerilor Externe si Ministerul Integrarii Europene in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 16
    Pana la intrarea in vigoare a legii bugetului de stat pe anul 2001 Ministerul Finantelor Publice va asigura fondurile necesare in vederea organizarii Ministerului Integrarii Europene, potrivit legii.
    Art. 17
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 18
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari orice dispozitii contrare se abroga.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul integrarii europene,
                         Hildegard Carola Puwak

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         Ministrul afacerilor externe,
                         Mircea Geoana

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

                                             Numarul maxim de posturi = 100
                                             (exclusiv demnitarii si posturile
                                             aferente cabinetelor ministrilor)

                             ORGANIGRAMA
                   Ministerului Integrarii Europene

                                                          _____________________
                                                       __|Colegiul ministerului|
                                                      |  |_____________________|
                                          ________    |   _____________________
                       ________________  |MINISTRU|___|__|   Cabinet demnitar  |
 ________________     |                | |________|   |  |_____________________|
|Cabinet demnitar|____|MINISTRU-DELEGAT|_____|        |   _____________________
|________________|    |________________|     |        |__|        Audit        |
          ________________|  |               |           |_____________________|
         |___________________|_______________|_______________________
    _____|_____       _______|___       _____|_____      |      _____|_____
   |  MODUL 1  |     |  MODUL 2  |     |  MODUL 3  |     |     |  MODUL 4  |
   |___________|     |___________|     |___________|     |     |___________|
                                               __________|_________
                                              |  Secretar general  |
                                              |____________________|
                                                  _______|________
                                         ________|______    ______|______
                                        |   Directia    |  |  Directia   |
                                        | logistica si  |  |  relatii    |
                                        | administratie |  |  externe,   |
                                        |               |  | cancelarie  |
                                        |               |  | si protocol |
                                        |_______________|  |_____________|
                               ___________
                              |  MODUL 1  |
                              |___________|
                            ________|_________
                           | Secretar de stat |
                           |__________________|
                 ___________________|___________________
           _____|_______     _______|_______     _______|______
          | Directia    |   |   Directia    |   |   Directia   |
          | analiza     |   | negocieri si  |   | cooperare si |
          | strategica, |   | fundamentarea |   |  comunicare  |
          | evaluare si |   |   pozitiilor  |   |  europeana   |
          | sinteze     |   |               |   |  cu tarile   |
          |             |   |               |   |  membre si   |
          |             |   |               |   |  candidate   |
          |_____________|   |_______________|   |______________|
                               ___________
                              |  MODUL 2  |
                              |___________|
                            ________|_________
                           | Secretar de stat |
                           |__________________|
                 ___________________|______________________
          ______|______       _______________     _________|________
         |  Directia   |     |   Directia    |   |    Directia      |
         | coordonarea |     |  coordonarea  |   |   evaluarea      |
         | programelor |     |      si       |   |   pregatirii     |
         |     de      |     | monitorizarea |   |     pentru       |
         | dezvoltare  |     |  asistentei   |   |   aderare si     |
         |             |     |    pentru     |   |    cooperare     |
         |             |     |    aderare    |   | interminsteriala |
         |_____________|     |_______________|   |__________________|

                               ___________
                              |  MODUL 3  |
                              |___________|
                            ________|_________
                           | Secretar de stat |
                           |__________________|
                     _______________|________________
               _____|____     _____________     _____|______
              | Directia |   |  Directia   |   |  Directia  |
              |  piata   |   |  coeziunea  |   | informare, |
              | interna  |   |  economica, |   |  educare,  |
              |          |   |   sociala,  |   | comunicare |
              |          |   | justitie si |   |            |
              |          |   |   afaceri   |   |            |
              |          |   |   interne   |   |            |
              |__________|   |_____________|   |____________|

                               ___________
                              |  MODUL 4  |
                              |___________|
                            ________|_________
                           | Secretar de stat |
                           |__________________|
                ____________________|_________________________
    ___________|_________     _________________      _________|_____________
   |  Directia resurse   |   |    Directia     |    |  Directia buget si   |
   | umane si contencios |   | comunicatii si  |    | economico-financiara |
   |                     |   |  informatizare  |    |                      |
   |_____________________|   |_________________|    |______________________|

    ANEXA 2

    Institutii aflate in coordonarea Ministerului Integrarii Europene

    1. Institutul European din Romania.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 14/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 14 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu