Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.1100 din 10.12.2014

pentru stabilirea elementelor necesare acordării de majorări salariale în temeiul Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, personalului de specialitate din cadrul structurilor care au ca obiect de activitate gestionarea fondurilor acordate României prin Programul general „Solidaritatea şi gestionarea fluxurilor migratorii“
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 910 din 15 decembrie 2014



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 1 alin. (4) din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Prin prezenta hotărâre se stabilesc: a)structurile care au ca obiect de activitate gestionarea fondurilor acordate României prin Programul general „Solidaritatea şi gestionarea fluxurilor migratorii“, denumit în continuare PG SOLID; b)numărul şi structura posturilor; c)criteriile de încadrare a personalului pe funcţii specifice; d)numărul de clase de salarizare suplimentare ce urmează a fi acordate personalului; e)procedura determinării numărului de clase de salarizare suplimentare ce se acordă personalului în funcţie de rezultatele activităţii şi corespunzător atribuţiilor din fişa postului. Articolul 2 (1) În înţelesul prezentei hotărâri, prin gestionarea fondurilor acordate României prin PG SOLID se înţelege totalitatea activităţilor de programare, implementare, monitorizare, raportare, evaluare, contractare, audit, verificare şi control tehnic şi financiar, efectuare a plăţilor, certificare, recuperare a sumelor necuvenite, asigurare a funcţionării adecvate a sistemelor de management şi control, precum şi activităţi de natură financiar-contabilă şi activităţi specifice de coordonare cu privire la PG SOLID. (2) Prezenta hotărâre utilizează termeni şi expresii având semnificaţiile prevăzute în cuprinsul următoarelor acte normative:a)Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 604/2008 privind sistemul decizional şi de monitorizare a implementării proiectelor din cadrul Programului general „Solidaritatea şi gestionarea fluxurilor migratorii“, cu modificările ulterioare;b)Ordinul ministrului administraţiei şi internelor şi al ministrului finanţelor publice nr. 277/3.009/2011 privind stabilirea cadrului general pentru planificarea strategică şi financiară, gestionarea, implementarea şi auditarea utilizării fondurilor acordate României prin Fondul european pentru refugiaţi, Fondul european de returnare şi Fondul european de integrare a resortisanţilor ţărilor terţe din cadrul Programului general „Solidaritatea şi gestionarea fluxurilor migratorii“; c)Ordinul viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, şi al ministrului fondurilor europene nr. 105/761/2014 privind stabilirea cadrului general pentru planificarea strategică şi financiară, gestionarea, implementarea şi auditarea utilizării asistenţei financiare acordate României prin intermediul Fondului pentru Frontierele Externe din cadrul Programului general „Solidaritatea şi gestionarea fluxurilor migratorii“. Articolul 3Structurile care au ca obiect de activitate gestionarea fondurilor acordate României prin PG SOLID sunt următoarele: a)structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă; b)structura desemnată pentru îndeplinirea funcţiei de autoritate delegată; c)structura desemnată pentru îndeplinirea funcţiei de autoritate de certificare. Articolul 4Numărul de posturi cu atribuţii privind gestionarea fondurilor acordate României prin PG SOLID, la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, este de 13 posturi de conducere şi 51 posturi de execuţie. Articolul 5Pentru încadrarea pe funcţiile specifice necesare gestionării fondurilor acordate României prin PG SOLID, personalul cu funcţie de conducere sau de execuţie trebuie să îndeplinească în mod cumulativ următoarele criterii: a)este numit sau încadrat pe un post din cadrul structurilor prevăzute la art. 3; b)are prevăzute în fişa postului şi îndeplineşte efectiv în cadrul structurilor prevăzute la art. 3 atribuţii de gestionare a fondurilor acordate României prin PG SOLID; c)alocă pentru îndeplinirea atribuţiilor de gestionare a fondurilor acordate României prin PG SOLID minimum 30% din timpul total alocat îndeplinirii tuturor atribuţiilor de serviciu prevăzute în fişa postului. Articolul 6 (1) Salariile de bază, soldele de funcţie, salariile de funcţie sau indemnizaţiile de încadrare, după caz, corespunzătoare funcţiilor specifice în care este încadrat personalul care îndeplineşte criteriile prevăzute la art. 5, se majorează cu un număr de clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută, stabilite, până la prima evaluare, potrivit criteriilor prevăzute la alin. (2), iar după prima evaluare, prin cumularea criteriilor prevăzute la alin. (2) şi (3).(2) Numărul de clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută se stabileşte proporţional cu timpul alocat pentru îndeplinirea atribuţiilor de gestionare a fondurilor acordate României prin PG SOLID din timpul total alocat îndeplinirii tuturor atribuţiilor de serviciu prevăzute în fişa postului, după cum urmează:a)10 clase de salarizare pentru minimum 30% din timpul total alocat; b)15 clase de salarizare pentru minimum 45% din timpul total alocat; c)20 de clase de salarizare pentru minimum 60% din timpul total alocat; d)25 de clase de salarizare pentru minimum 75% din timpul total alocat. (3) După evaluarea activităţii/performanţelor profesionale individuale ale personalului prevăzut la art. 5 realizată în conformitate cu dispoziţiile statutare incidente fiecărei categorii de personal, numărul de clase de salarizare succesive cu care poate fi majorat salariul de bază poate fi menţinut, crescut, diminuat ori neacordat, până la următoarea evaluare, după cum urmează:a)în cazul obţinerii calificativului „foarte bine“ majorarea salarială va fi de până la 25 de clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută; b)în cazul obţinerii calificativului „bine“ majorarea salarială va fi de până la 15 clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută; c)în cazul obţinerii calificativelor „satisfăcător“ sau „nesatisfăcător“ nu se aplică majorare salarială. (4) Numărul de clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută se stabileşte potrivit alin. (1) fără a depăşi în total numărul de clase de salarizare prevăzut la art. 10 alin. (2) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare. Articolul 7 (1) Majorarea salarială prevăzută la art. 6 se acordă de către persoanele competente să stabilească drepturile salariale potrivit legislaţiei în vigoare, în baza avizului ministrului afacerilor interne.(2) Avizul ministrului afacerilor interne se emite:a)în cazul ofiţerului responsabil de program, la propunerea secretarului de stat din cadrul Ministerului Afacerilor Interne care coordonează activitatea structurii desemnate în calitate de autoritate responsabilă, formulată în baza documentelor prevăzute la alin. (3) lit. b) şi d); b)în cazul personalului din cadrul structurii desemnate în calitate de autoritate responsabilă, la propunerea ofiţerului responsabil de program, formulată în baza documentelor prevăzute la alin. (3) lit. b)-d); c)în cazul personalului din cadrul structurilor prevăzute la art. 3 lit. b) şi c), la propunerea ofiţerului responsabil de program, formulată în baza rezultatului analizei efectuate de către structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă asupra documentelor prevăzute la alin. (3). (3) Pentru obţinerea avizului ministrului afacerilor interne, conducătorii unităţilor, instituţiilor sau structurilor, după caz, în cadrul cărora funcţionează structurile prevăzute la art. 3 lit. b) şi c), depun la structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă următoarele documente:a)cererea cuprinzând solicitarea de aviz; b)regulamentul de organizare şi funcţionare şi organigrama unităţii, instituţiei sau structurii, după caz, în cadrul căreia funcţionează structura prevăzută la art. 3 din care face parte personalul pentru care se solicită avizul; c)notă cu privire la structura funcţiilor pentru structura prevăzută la art. 3 din care face parte personalul pentru care se solicită avizul; d)fişele de post ale personalului pentru care se solicită avizul, aprobate în condiţiile legii, care să cuprindă toate atribuţiile şi timpul alocat în procente pentru îndeplinirea acestora. (4) Ofiţerul responsabil de program formulează propunerea prevăzută la alin. (2) lit. c) în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data depunerii la structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă a documentelor prevăzute la alin. (3).(5) În cazul în care se constată că nu sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 5, procedura prevăzută la prezentul articol încetează. Încetarea procedurii se motivează de persoanele care pot formula propuneri potrivit alin. (2). Articolul 8 (1) Avizul ministrului afacerilor interne se emite în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data formulării propunerilor prevăzute la art. 7 alin. (2).(2) Prin avizul ministrului afacerilor interne se constată, în raport cu personalul pentru care a fost solicitat, că sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 5.(3) În cazul în care se constată că sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 5, se emite aviz, prin care se stabileşte:a)numărul de clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută cu care se majorează, potrivit art. 6 alin. (1), salariul de bază, solda de funcţie, salariul de funcţie sau indemnizaţia de încadrare, după caz; b)data de la care se acordă majorarea salarială. (4) Data de la care se acordă majorarea salarială se stabileşte în raport cu data de la care sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 5, care nu poate fi anterioară emiterii avizului. Articolul 9 (1) Cuantumul majorării salariale acordate potrivit art. 7 alin. (1) se modifică de către persoanele competente să stabilească drepturile salariale potrivit legislaţiei în vigoare, în baza unui nou aviz al ministrului afacerilor interne.(2) Avizul prevăzut la alin. (1) se emite în situaţia în care:a)după acordarea majorării salariale, timpul alocat pentru îndeplinirea atribuţiilor de gestionare a fondurilor acordate României prin PG SOLID se modifică, iar această modificare determină stabilirea unui nou număr de clase de salarizare potrivit art. 6 alin. (2); b)după realizarea evaluării performanţelor individuale ale personalului, calificativul obţinut determină stabilirea unui nou număr de clase de salarizare prin aplicarea cumulată a criteriilor prevăzute la art. 6 alin. (2) şi (3). (3) Avizul prevăzut la alin. (1) se emite potrivit procedurii prevăzute la art. 7 alin. (2)-(4). În cazul personalului din cadrul structurilor prevăzute la art. 3 lit. b) şi c), avizul prevăzut la alin. (1) se emite şi la propunerea directă a ofiţerului responsabil de program, formulată în baza rezultatului analizei efectuate de structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă.(4) Avizul prevăzut la alin. (1) stabileşte:a)noul număr de clase de salarizare succesive faţă de clasa deţinută cu care se majorează, potrivit art. 6, salariul de bază, solda de funcţie, salariul de funcţie sau indemnizaţia de încadrare; b)data de la care se acordă majorarea salarială în noul cuantum. (5) Data de la care se acordă majorarea salarială în noul cuantum se stabileşte în raport cu data de la care se modifică timpul alocat pentru îndeplinirea atribuţiilor de gestionare a fondurilor acordate României prin PG SOLID sau cu data stabilirii calificativului în urma evaluării performanţelor individuale ale personalului, care poate fi anterioară emiterii avizului. Articolul 10(1) În cazul personalului care îşi reia activitatea în cadrul structurilor prevăzute la art. 3 după o perioadă de modificare temporară sau suspendare a raporturilor de serviciu ori de muncă, după caz, majorarea salarială prevăzută la art. 6 se acordă de la data reluării activităţii, în baza avizului ministrului afacerilor interne emis anterior.(2) În termen de maximum 20 de zile de la reluarea activităţii, structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă prezintă ofiţerului responsabil de program o analiză cu privire la incidenţa dispoziţiilor cuprinse la art. 9. Articolul 11(1) Acordarea majorării salariale prevăzute la art. 6 încetează în cazul în care avizul ministrului afacerilor interne se retrage.(2) Avizul se retrage la propunerea ofiţerului responsabil de program, formulată în baza rezultatului analizei efectuate de structura desemnată în calitate de autoritate responsabilă, în situaţiile în care nu mai sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 5 sau în cazul obţinerii calificativului „satisfăcător“ sau „nesatisfăcător“ la evaluarea performanţelor individuale ale personalului.(3) Avizul se retrage prin act administrativ al ministrului afacerilor interne. Prin acesta se stabileşte data de la care încetează acordarea majorării salariale, în raport cu data de la care nu mai sunt îndeplinite criteriile prevăzute la art. 5 sau de la data obţinerii calificativului „satisfăcător“ sau „nesatisfăcător“ la evaluarea performanţelor individuale ale personalului, care poate fi anterioară emiterii actului. Articolul 12Conducătorii unităţilor, instituţiilor sau structurilor, după caz, în cadrul cărora funcţionează structurile prevăzute la art. 3 lit. b) şi c) din care face parte personalul ce beneficiază de majorarea salarială prevăzută la art. 6 comunică structurii desemnate în calitate de autoritate responsabilă, în termen de 5 zile lucrătoare, orice modificare de personal, atribuţii, structură, organizare şi/sau funcţionare. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne, Gabriel Oprea Ministrul finanţelor publice, Ioana-Maria Petrescu Ministrul delegat pentru buget, Darius-Bogdan Vâlcov Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Rovana Plumb Ministrul delegat pentru dialog social, Aurelia Cristea Ministrul fondurilor europene, Eugen Orlando Teodorovici


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1100/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1100 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1100/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu