Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECRET Nr

DECRET   Nr. 79 din  2 martie 1979

privind ratificarea Acordului regional relativ la utilizarea de catre serviciile de radiodifuziune de frecvente din benzile de unde hectometrice in regiunile 1 si 3 si din benzile de unde kilometrice in regiunea 1, incheiat la Geneva la 22 noiembrie 1975

ACT EMIS DE: CONSILIUL DE STAT AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA

ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 21 din  7 martie 1979


SmartCity3


    Consiliul de Stat al Republicii Socialiste Romania decreteaza:

    Art. 1
    Se ratifica Acordul regional relativ la utilizarea de catre serviciile de radiodifuziune de frecvente din benzile de unde hectometrice in regiunile 1 si 3 din benzile de unde kilometrice in regiunea 1, incheiat la Geneva la 22 noiembrie 1975.
    La depunerea instrumentelor de ratificare se va face urmatoarea declaratie:
    "Republica Socialista Romania isi rezerva dreptul de a lua masurile necesare pentru a asigura ca emitatoarele sale de radiodifuziune sa acopere intregul teritoriu al tarii cu programe de radiodifuziune in conditiile corespunzatoare, in cazul in care coordonarile prevazute in planul anexa la acord nu se vor putea solutiona prin negocieri".
    Art. 2
    La data intrarii in vigoare a acordului mentionat la art. 1 se accepta abrogarea Conventiei europene de radiodifuziune, incheiata la Copenhaga in 1948, si a planului anexat la aceasta, cu exceptia drepturilor si obligatiilor relative la statiile de coasta, enumerate in cap. 2 al Planului de la Copenhaga.
    Ministrul Afacerilor Externe va notifica guvernului Regatului Danemarcei, depozitarul Conventiei europene de radiodifuziune, acceptarea abrogarii acestei conventii si planului anexat la aceasta, in conditiile prevazute in alineatul precedent.
    ACORD REGIONAL
    relativ la utilizarea de catre serviciile de radiodifuziune de frecvente din benzile de unde hectometrice in regiunile 1 si 3 din benzile de unde kilometrice in regiunea 1 *)
    Preambul
    In scopul facilitarii relatiilor, a intelegerii mutuale si a cooperarii in domeniul radiodifuziunii pe unde kilometrice si hectometrice,
    in vederea imbunatatirii utilizarii benzilor de frecvente atribuite serviciului de radiodifuziune si de a asigura astfel o receptie satisfacatoare a emisiunilor acestui serviciu pentru toate tarile,
    recunoscand ca toate tarile, mari si mici, sunt egale in drepturi si ca intrarea in vigoare a prezentului acord va trebui sa satisfaca cat mai bine necesitatile tuturor tarilor, si in particular necesitatile tarilor in curs de dezvoltare,
    delegatii membrilor Uniunii Internationale a Telecomunicatiilor mentionati mai jos, reuniti la Geneva intr-o conferinta administrativa regionala convocata in conformitate cu dispozitiile Conventiei internationale a telecomunicatiilor (Malaga-Torremolinos, 1973), au adoptat, sub rezerva aprobarii autoritatilor lor competente respective, dispozitiile urmatoare, relative la serviciul de radiodifuziune in regiunile 1 si 3 pentru benzile de unde hectometrice si in regiunea 1 pentru benzile de unde kilometrice:
    Republica Afganistan, Algeria, (Republica Algeriana Democratica si Populara), Republica Federala Germania, Regatul Arab Saudit, Australia, Austria, Republica Populara Bangladesh, Belgia, Republica Socialista Sovietica Bielorusa, Republica Botswana, Republica Populara Bulgaria, Republica Burundi, Republica Unita Camerun, Republica Centrafricana, Republica Populara Chineza, Republica Cipru, Statul orasului Vatican, Republica Populara Congo, Republica Coreea, Republica Coasta de Fildes, Republica Dahomey, Danemarca, Republica Araba Egipt, Emiratele Arabe Unite, Spania, Etiopia, Fidgi, Finlanda, Franta, Republica Gabon, Republica Gambia, Ghana, Grecia, Republica Guineea, Republica Volta Superioara, Republica Populara Ungara, Republica India, Republica Indonezia, Iran, Irlanda, Islanda, Statul Israel, Italia, Japonia, Regatul Hasemit al Iordaniei, Republica Kenya, Statul Kuweit, Regatul Lesotho, Liban, Republica Liberia, Republica Araba Libia, Principatul Liechtenstein, Luxemburg, Malayesia, Malawi, Republica Malgasa, Republica Mali, Regatul Maroc, Mauritius, Republica Islamica Mauritania, Monaco, Republica Populara Mongola, Republica Populara Mozambic, Nepal, Republica Niger, Republica Federala a Nigeriei, Norvegia, Noua Zeelanda, Republica Uganda, Pakistan, Papua - Noua Guinee, Regatul Tarilor de Jos, Republica Filipinelor, Republica Populara Polona, Portugalia, Statul Qatar, Republica Araba Siriana, Republica Democrata Germana, Republica Socialista Sovietica Ucrainiana, Republica Socialista Romania, Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, Republica Senegal, Republica Singapore, Republica Democratica Sudan, Republica Sri Lanka (Ceylon), Suedia, Confederatia Elvetia, Republica Unita Tanzania, Republica Ciad, Republica Socialista Cehoslovaca, Thailanda, Republica Togo, Tunisia, Turcia, Uniunea Republicilor Sovietice Socialiste, Republica Araba Yemen, Republica Democratica Populara a Yemenului, Republica Socialista Federativa Iugoslavia, Republica Zair, Republica Zambia.
------------
    *) Traducere

    Art. 1
    Definitii
    In cadrul prezentelor dispozitii:
    termenul uniune inseamna Uniunea Internationala a Telecomunicatiilor;
    termenul secretar general il reprezinta pe secretarul general al uniunii;
    initialele I.F.R.B. inseamna Comitetul international de inregistrare a frecventelor;
    initialele C.C.I.R. inseamna Comitetul consultativ international al radiocomunicatiilor;
    termenul conventiei inseamna Conventia internationala a telecomunicatiilor;
    termenul regulament inseamna Regulamentul radiocomunicatiilor  anexat la conventie;
    termenii regiunile 1 si 3 desemneaza zonele geografice definite la numerele 126 si de la 128 la 132 ale Regulamentului radiocomunicatiilor, Geneva, 1959;
    termenul acord inseamna ansamblul constituit de catre prezentul acord si anexele *) sale;
    termenul plan inseamna planul si apendicii sai, care constituie anexa nr. 1 la prezentul acord;
    termenul membru contractant desemneaza orice membru al uniunii care a aprobat acordul sau a aderat la el;
    termenul administratie inseamna orice serviciu sau departament guvernamental raspunzator pentru masurile de luat pentru indeplinirea obligatiilor conventiei si regulamentului.
----------------
    *) Anexele au fost comunicate institutiilor interesate.

    Art. 2
    Benzi de frecvente
    Dispozitiile prezentului acord se aplica benzilor de frecvente cuprinse intre 150 si 285 kHz si intre 525 si 1605 kHz, atribuite serviciului de radiodifuziune conform cu art. 5 al Regulamentului radiocomunicatiilor, Geneva, 1959.
    Art. 3
    Aplicarea acordului
    1. Membrii contractanti adopta, pentru statiile lor de radiodifuziune functionand in regiunile 1 si 3 in benzi de frecvente care fac obiectul prezentului acord, caracteristicile definite in plan.
    2. Membrii contractanti nu vor putea sa procedeze la punerea in functiune de asignari conforme cu planul, sa modifice caracteristicile tehnice ale statiilor specificate in plan sau sa puna in functiune statii noi, decat in conditiile aratate la art. 4 si 5 ale prezentului acord (de vazut Rezolutia nr. 7).
    3. Membrii contractanti se obliga sa studieze, de comun acord, masurile necesare in vederea reducerii perturbatiilor suparatoare care ar putea sa rezulte prin punerea in aplicare a acordului.
    Art. 4
    Procedura relativa la modificarile planului
    1. Daca un membru contractant isi propune sa efectueze o modificare a planului, adica:
    - fie sa modifice caracteristicile unei asignari de frecventa pentru o statie de radiodifuziune figurand in plan, fie ca statia este in functiune sau nu;
    - fie sa puna in functiune o asignare de frecventa pentru o statie de radiodifuziune care nu figureaza in plan;
    - fie sa modifice caracteristicile unei asignari de frecventa pentru o statie de radiodifuziune pentru care procedura prezentului articol a fost aplicata cu succes, fie ca statia este in functiune sau nu;
    - fie sa anuleze o asignare de frecventa pentru o statie de radiodifuziune, se aplica procedura urmatoare, inaintea oricarei notificari in sensul art. 9 din regulamentul *) (a se vedea art. 5 din prezentul acord).
-----------
    *) Sau articolului corespunzator din Regulamentul radiocomunicatiilor, in vigoare.

    3. Proiecte de modificare a caracteristicilor unei asignari sau proiecte de punere in serviciu a unei asignari noi
    3.1 Orice administratie care intentioneaza sa modifice caracteristicile unei asignari sau sa puna in functiune o noua asignare cauta sa obtina acordul oricarei alte administratii a carei asignare conforma cu acordul, in acelasi canal sau intr-un canal adiacent, este considerata ca fiind defavorabil influentata (vezi paragrafele 3.2.5 si 3.3.1).
    3.2 Canale, altele decat canalele pentru emitatoare de mica putere
    3.2.1 Orice administratie care intentioneaza sa modifice caracteristicile unei asignari sau sa puna in functiune o asignare noua informeaza I.F.R.B., comunicindu-i caracteristicile relative la modificare sau adaugare, sub forma adoptata in plan si apendicii sai.
    3.2.1.1 Daca modificarea propusa se incadreaza in limitele definite in paragraful 3.2.9, se cuvine sa se faca referire la acest paragraf.
    3.2.1.2 In celelalte cazuri, in vederea ajungerii la acordul prevazut la paragraful 3.1, administratia comunica I.F.R.B. numele administratiilor de la care considera ca trebuie sa se obtina acordul, precum si numele administratiilor cu care s-a realizat deja un acord.
    3.2.2 I.F.R.B. determina, cu ajutorul anexei nr. 2 la acord, administratiile ale caror asignari de frecventa, conforme cu acordul, sunt considerate ca fiind influentate defavorabil in sensul paragrafului 3.2.5. I.F.R.B. comunica de indata rezultatele calculelor sale administratiei care si-a propus sa aduca modificari la plan. I.F.R.B. include numele acestor administratii in informatiile primite si publica ansamblul intr-o sectiune speciala a circularei sale saptamanale.
    3.2.3 I.F.R.B. trimite o telegrama administratiilor mentionate in sectiunea speciala a circularei saptamanale, atragind atentia lor asupra publicarii acestor informatii si le comunica rezultatul calculelor sale.
    3.2.4 Orice administratie, care considera ca ar fi trebuit sa figureze in lista administratiilor ale caror asignari de frecventa sunt considerate ca fiind influentate defavorabil, poate cere I.F.R.B., aratand motivele, includerea in aceasta lista. O copie a cererii trebuie trimisa administratiei care intentioneaza sa modifice planul.
    3.2.5 Orice asignare poate fi considerata ca influentata defavorabil daca campul sau utilizabil rezulta crescut cu o valoare egala sau mai mare de 0,5 DB ca urmare a unui proiect de modificare a planului. Campul utilizabil este calculat in fiecare punct al conturului zonei de serviciu care rezulta din asignarea initiala inscrisa in plan; daca aceasta a facut obiectul unei modificari conforme cu acordul, calculul va tine seama de aceasta modificare. Cresterea campului utilizabil se calculeaza conform cu anexa nr. 2 a acordului.
    3.2.6 Orice administratie care cauta obtinerea unui acord in termenii paragrafului 3.1 pentru un orar de functionare a unei statii, limitat numai la orele de zi, poate, printr-un acord mutual cu administratiile avand asignari defavorabil influentate, sa utilizeze metoda simplificata de calcul, definita in paragrafele 3.3.4.3 sau 3.4.3.3, dupa caz, al anexei nr. 2 a acordului.
    3.2.7 Orice administratie poate sa ceara administratiei care are in vedere modificarea planului informatii suplimentare pe care le considera necesare pentru a putea calcula cresterea campului utilizabil. In acelasi timp, administratia care are in vedere modificarea planului poate sa ceara oricarei administratii de la care solicita acordul informatiile suplimentare pe care le considera necesare. Administratiile informeaza despre aceasta I.F.R.B.
    3.2.8 Observatiile administratiilor referitoare la informatiile publicate conform cu dispozitiile paragrafului 3.2.2 sunt adresate administratiei care are in vedere modificarea, fie direct, fie prin intermediul I.F.R.B. In toate cazurile, I.F.R.B. trebuie sa fie informat ca au fost formulate observatii.
    3.2.9 Acordul prevazut la paragraful 3.1 nu se solicita daca modificarea prevazuta:
    - nu mareste in nici o directie puterea aparent radiata, echivalenta pe o antena verticala scurta,
    - sau are ca obiect o deplasare a statiei cuprinsa in tolerantele specificate in paragraful 4.9 al anexei nr. 2 a acordului.
    In ambele cazuri, administratia care are in vedere modificarea planului poate trece la executarea proiectului ei, sub rezerva aplicarii dispozitiilor art. 9 al regulamentului *).
--------------
    *) Sau articolului corespunzator din Regulamentul radiocomunicatiilor, in vigoare.

    3.2.10 Orice administratie care nu a facut observatiile sale administratiei interesate, fie direct, fie prin intermediul I.F.R.B., intr-un termen de 16 saptamani dupa data circularei saptamanale mentionate la paragraful 3.2.2, este considerata ca si-a dat acordul la modificarea preconizata. Acest termen poate fi prorogat cu 8 saptamani pentru administratia care cere informatii suplimentare, conform cu dispozitiile paragrafului 3.2.7.
    3.2.11 Daca, pentru a ajunge la un acord, o administratie este nevoita sa modifice proiectul sau initial, ea aplica din nou dispozitiile paragrafului 3.2.1 si procedurile care decurg din ele.
    3.2.12 Daca nici o observatie nu-i parvine in termenele specificate la paragraful 3.2.10 sau daca a intervenit un acord cu administratiile care si-au formulat observatii, administratia care are in vedere modificarea poate pune in aplicare proiectul sau, ea informeaza I.F.R.B. despre aceasta, indicindu-i caracteristicile definitive ale asignarii, precum si numele administratiilor cu care a fost convenit un acord.
    3.2.13 Daca un proiect de modificare a planului intereseaza o tara in curs de dezvoltare, administratiile vor cauta orice solutie care sa permita asigurarea dezvoltarii economice a sistemului de radiodifuziune al tarii in curs de dezvoltare, tinand cont de principiile enuntate, in acest scop, in preambulul acordului.
    3.2.14 I.F.R.B. publica intr-o sectiune speciala a circularei sale saptamanale informatiile pe care le primeste potrivit paragrafului 3.2.12, completindu-le, daca e cazul, cu numele administratiilor cu care dispozitiile prezentului articol au fost aplicate cu succes. Fata de membrii contractanti asignarea va beneficia de acelasi statut ca si asignarile care figureaza in plan.
    3.3 Canale pentru emitatoare de putere mica
    3.3.1 Orice administratie care are in vedere modificarea caracteristicilor unei asignari de frecventa intr-un canal pentru emitatoare de mica putere sau punerea in functiune a unei statii noi intr-un astfel de canal cauta sa obtina acordul unei alte administratii, daca distanta dintre statia proiectata si punctul cel mai apropiat de limitele teritoriului acestei alte administratii este inferioara marimii limita corespunzatoare, indicata in paragraful 4.8.3 al anexei nr. 2 a acordului.
    3.3.2 Dupa obtinerea acordului de la administratiile interesate, administratia care are in vedere modificarea informeaza despre aceasta I.F.R.B. si ii indica caracteristicile statiei, precum si numele administratiilor cu care s-a incheiat un acord.
    3.3.3 I.F.R.B. publica aceste informatii intr-o sectiune speciala a circularei sale saptamanale. Fata de membrii contractanti, aceasta asignare va beneficia de acelasi statut ca si asignarile care figureaza in plan.
    3.3.4 Administratia poate, dupa aceasta, sa-si puna proiectul sau in aplicare.
    3.4 Dispozitii suplimentare pentru canalele din benzile partajate
    Dispozitiile din articolul prezent se aplica, de asemenea, asignarilor de frecventa pentru statiile de radiodifuziune din benzile de frecvente partajate cu alte servicii de radiocomunicatii. Totusi, sectiunile speciale ale circularei saptamanale a I.F.R.B., mentionate in paragrafele 3.2.2 si 3.2.3., nu trebuie sa fie considerate, de catre aceste alte servicii decat cu titlu informativ asupra proiectului in chestiune ( a se vedea si Rezolutia nr. 7).
    3.5 Dispozitii comune pentru toate canalele
    3.5.1 Daca nici un acord nu intervine intre administratiile interesate, I.F.R.B. procedeaza la orice studiu pe care i-l pot cere aceste administratii; el le informeaza despre rezultatul acestui studiu si le prezinta recomandarile pe care le poate formula in vederea rezolvarii problemei.
    3.5.2 Orice administratie poate, in orice stadiu al prevederilor descrise sau inainte de a aplica aceste proceduri, sa ceara ajutorul I.F.R.B., in special in cautarea unui acord cu o alta administratie.
    3.5.3 Daca, dupa punerea in aplicare a procedurii definite in prezentul articol, nu a intervenit nici un acord intre administratiile interesate, acestea pot recurge la procedura definita in art. 50 al conventiei. In cazul in care ele decid de comun acord, administratiile pot recurge, de asemenea, la Protocolul aditional facultativ al conventiei.
    3.5.4 In orice situatie, dispozitiile pertinente ale art. 9 din regulament *) vor fi aplicate cu ocazia notificarii asignarilor. In cazul in care un acord nu a putut fi realizat, I.F.R.B., ca urmare a notificarii, procedeaza la o inscriere in fisierul de referinta internationala al frecventelor, insotind aceasta inscriere cu un simbol care sa semnifice ca ea a fost efectuata sub rezerva de a nu provoca perturbatii suparatoare asignarilor de frecvente conforme cu acordul.
    3.5.5 I.F.R.B. va tine la zi un exemplar de referinta al planului si al apendicelui sau nr. 1, relativ la canalele pentru emitatoarele de mica putere; acest exemplar va tine cont de aplicarea procedurii descrise in prezentul articol; in acest scop, I.F.R.B. va elabora un document indicand amendamentele de adus planului si apendicelui sau nr. 1, ca urmare a modificarilor efectuate conform cu procedura din prezentul articol si a completarilor cu asignari noi conforme cu acordul.
    3.5.6 Secretarul general va fi informat de catre I.F.R.B. despre orice modificare adusa planului; el va publica sub o forma adecvata o versiune la zi a planului, daca circumstantele o vor justifica si, in orice caz, la fiecare 3 ani.
    4. Anularea unei asignari
    Dupa o asignare conforma cu acordul este definitiv abandonata, fie ca este sau nu consecinta unei modificari ( de exemplu o schimbare de frecventa), administratia interesata informeaza imediat I.F.R.B. Acesta va  publica aceasta informatie intr-o sectiune speciala a circularei sale saptamanale.
    *) Sau ale articolului corespunzator din Regulamentul radiocomunicatiilor, in vigoare.
    Art. 5
    Notificarea asignarilor de frecvente
    1. De fiecare data cand o administratie isi propune sa puna in functiune o asignare conforma cu acordul, ea notifica aceasta asignare la I.F.R.B., conform cu dispozitiile art. 9 din regulament *. Orice asignare de aceasta natura inscrisa in fisierul de referinta international al frecventelor, ca urmare a aplicarii dispozitiilor art. 9 al regulamentului *, va purta, in afara de o data inscrisa in coloana 2 a) sau coloana 2 b), un simbol special in coloana "Observatii".
    2. In masura in care este vorba de relatii intre membrii contractanti, toate asignarile de frecvente puse in functiune in conformitate cu acordul si inscrise in fisierul de referinta vor fi considerate ca beneficiind de acelasi statut, oricare ar fi data inscrisa in coloana 2 a) sau coloana 2 b) pentru fiecare dintre ele.
-------------
    *) Sau ale articolului corespunzator din Regulamentul radiocomunicatiilor, in vigoare.

    Art. 6
    Aranjamente particulare
    In completarea procedurilor prevazute la art. 4 al acordului si in scopul facilitarii aplicarii lor pentru imbunatatirea  utilizarii planului, membrii contractanti pot incheia aranjamente particulare in conformitate cu dispozitiile conventiei si regulamentului.
    Art. 7
    Domeniul de aplicare a acordului
    1. Prezentul acord angajeaza membrii contractanti in relatiile lor reciproce, dar nu ii angajeaza fata de tari necontractante.
    2. Daca un membru formuleaza rezerve fata de aplicarea unei dispozitii a prezentului acord, ceilalti membri nu sunt obligati sa respecte aceasta dispozitie in relatiile lor cu membrul care a formulat rezervele.
    Art. 8
    Aprobarea acordului
    Membrii vor notifica secretarului general, imediat ce va fi posibil, aprobarea prezentului acord, care va informa de indata pe ceilalti membri ai uniunii.
    Art. 9
    Aderarea la acord
    1. Orice membru al uniunii apartinand regiunilor 1 si 3, care nu e semnatar al acordului, poate sa adere oricand la el. Aceasta adeziune se extinde la plan astfel cum el este modificat in momentul aderarii si nu trebuie sa comporte nici o rezerva. Adeziunea este notificata secretarului general, care va informa pe ceilalti membri ai uniunii.
    2. Adeziunea la acord capata efect la data la care secretarul general a primit notificarea.
    3. Orice membru al uniunii, parte la Acordul regional pentru Zona africana de radiodifuziune (Geneva, 1966), care adera la prezentul acord in conformitate cu paragrafele 1 si 2 ale prezentului articol, inceteaza, prin actul adeziunii, de a fi parte la Acordul regional pentru Zona africana de radiodifuziune si la planul anexat la acesta.
    Art. 10
    Denuntarea acordului
    1. Orice membru contractant poate denunta in orice moment prezentul acord printr-o notificare adresata secretarului general, care va informa pe ceilalti membri ai uniunii.
    2. Denuntarea produce efecte la un an dupa data la care secretarul general a primit notificarea.
    Art. 11
    Abrogarea Conventiei europene de radiodifuziune (Copenhaga, 1948) si a Planului de la Copenhaga anexat la aceasta
    Protocolul aditional I *) la Actele finale ale conferintei prevede abrogarea Conventiei europene de radiodifuziune (Copenhaga, 1948) si a Planului de la Copenhaga anexat la aceasta.
--------------
    *) Protocolul aditional I a fost comunicat institutiilor interesate.

    Art. 12
    Abrogarea Acordului regional pentru Zona africana de radiodifuziune (Geneva, 1966) si a planului anexat la acesta
    Protocolul aditional II al Actelor finale ale conferintei prevede abrogarea Acordului regional pentru Zona africana de radiodifuziune (Geneva, 1966) si a planului anexat la acesta.
    Art. 13
    Intrarea in vigoare a acordului
    Prezentul acord intra in vigoare la 23 noiembrie 1978, ora 0001 GMT.
    Art. 14
    Durata acordului
    1. Acordul si planul anexat au fost stabilite cu scopul de a satisface cerintele serviciilor de radiodifuziune in benzile respective pentru o perioada de 11 ani, incepand cu data intrarii in vigoare a acordului.
    2. Acordul va ramane in vigoare pana la revizuirea sa de catre o conferinta competenta a membrilor uniunii apartinand regiunilor 1 si 3.
    Drept care delegatii membrilor uniunii, mentionati mai sus, au semnat, in numele autoritatilor lor competente, prezentul acord, intr un singur exemplar, redactat in limbile engleza, chineza, spaniola, franceza si rusa, textul francez prevaland in caz de contestatie. Acest exemplar va ramane depus in arhivele uniunii. Secretarul general va remite o copie certificata, pentru conformitate, fiecaruia dintre membrii apartinand regiunilor 1 si 3.
    Intocmit la Geneva la 22 noiembrie 1975.


SmartCity5

COMENTARII la Decretul 79/1979

Momentan nu exista niciun comentariu la Decretul 79 din 1979
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decretul 79/1979
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu