Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECRET Nr

DECRET   Nr. 32 din 30 ianuarie 1954

pentru punerea in aplicare a Codului Familiei si a Decretului privitor la


SmartCity3

persoanele fizice si persoanele juridice
ACT EMIS DE: MAREA ADUNARE NATIONALA
ACT PUBLICAT IN: BULETINUL OFICIAL  NR. 32 din 31 ianuarie 1954

    CAP. 1
    Dispozitiuni referitoare la Codul Familiei

    Art. 1
    Validitatea casatoriei incheiate inainte de data intrarii in vigoare a Codului Familiei se stabileste potrivit cu dispozitiunile legii in vigoare la data incheierii ei.
    Cu toate acestea, in cazul cand casatoria este nula sau anulabila potrivit legii anterioare, insa valabila potrivit Codului Familiei, ori daca, dupa incheierea casatoriei, a intervenit oricand un fapt care, potrivit dispozitiunilor acestui Cod, acopera nulitatea, casatoria nu mai poate fi declarata nula sau nu mai poate fi anulata dupa intrarea in vigoare a Codului, chiar daca la aceasta data actiunea in declarare a nulitatii sau cea in anulare este in curs de judecata.
    Art. 2
    In cazul nulitatii casatoriei, copilul din casatoria declarata nula, daca se afla in viata la data intrarii in vigoare a Codului Familiei, are de la data conceptiei situatia unui copil din casatorie, chiar daca ambii soti au fost de rea credinta la incheierea acesteia si chiar daca hotararea judecatoreasca de declarare a nulitatii casatoriei a ramas definitiva inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei.
    Drepturile de mostenire dobandite potrivit legii in vigoare la data deschiderii succesiunii, raman neatinse.
    Art. 3
    Oricand s-ar fi casatorit, sotii, cat priveste relatiile lor personale, sunt supusi, de la data intrarii sale in vigoare, dispozitiunilor Codului Familiei.
    Art. 4
    Sotii vor fi supusi, de la data intrarii in vigoare a Codului Familiei, dispozitiunilor acestui Cod in privinta relatiilor lor patrimoniale, indiferent de data casatoriei si oricare ar fi fost regimul lor matrimonial legal sau conventional, de mai inainte.
    Bunurile ce sotii au la data intrarii in vigoare a Codului Familiei devin comune sau proprii, potrivit dispozitiunilor acestui Cod.
    Calitatea de bun comun, dobandita in temeiul dispozitiunilor de mai sus, nu poate fi opusa celor de al treilea care, la data intrarii in vigoare a Codului Familiei, sunt titulari ai vreunui drept real asupra acelui bun.
    Art. 5
    Dovada ca un bun este propriu se va putea face, intre soti, prin orice mijloc de proba.
    In cazul casatoriilor incheiate inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei, dovada ca un bun este propriu se va putea face, de toti cei interesati, prin orice mijloc de proba, chiar fata de cei de al treilea.
    Art. 6
    In relatiile patrimoniale dintre sotii membri ai unei gospodarii agricole colective, dispozitiunile Codului Familiei privitoare la bunurile sotilor se intregesc cu dispozitiunile speciale ale statutului model al gospodariilor agricole colective.
    Art. 7
    Dispozitiunile Codului Familiei privitoare la divort se aplica fara a se deosebi intre casatoriile incheiate inainte sau dupa intrarea sa in vigoare. Casatoria incheiata inainte de intrarea in vigoare a Codului va putea fi desfacuta potrivit dispozitiunilor acestuia, chiar daca motivul pe care se intemeiaza cererea nu era cauza de divort potrivit prevederilor legii anterioare. Dispozitiunile alineatului de fata se aplica chiar si cererilor in curs de judecata la data intrarii in vigoare a Codului Familiei.
    Divortul produce efectele stabilite de legea in vigoare la data cand s-a pronuntat hotararea ramasa definitiva.
    Cu toate acestea, dispozitiunile hotararilor judecatoresti, privitoare la relatiile personale si patrimoniale dintre copii si parintii lor divortati inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei, vor putea fi modificate potrivit dispozitiunilor art. 44 din Codul Familiei, de autoritatea tutelara, de cate ori schimbarea imprejurarilor justifica o asemenea masura.
    Art. 8
    Stabilirea filiatiei, tagaduirea paternitatii sau orice alta actiune privitoare la starea civila, este supusa dispozitiunilor Codului Familiei si produce efectele prevazute de acest Cod si in cazul copiilor nascuti inainte de intrarea lui in vigoare, chiar daca cererea se afla in curs de judecata.
    Actiunea in stabilire a paternitatii copilului din afara casatoriei, nascut inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei, se poate porni in termen de un an de la intrarea in vigoare a acestui Cod, dispozitiunile art. 60 din Codul Familiei fiind aplicabile.
    Recunoasterile valabile facute potrivit legilor anterioare, precum si hotararile declarative de paternitate ramase definitive la data intrarii in vigoare a Codului Familiei, vor produce efectele prevazute de acest Cod. Cat priveste numele copiilor a caror filiatie a fost stabilita, prin recunoastere sau hotarare judecatoreasca, inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei, acestia raman cu numele dobandit potrivit legii in vigoare la data stabilirii filiatiei; ei vor putea cere insa, in termen de sase luni de la intrarea in vigoare a Codului Familiei, sa se faca aplicatiunea dispozitiunilor art. 64 din acest Cod.
    Drepturile de mostenire dobandite potrivit legii in vigoare la data deschiderii succesiunii raman neatinse.
    Art. 9
    Adoptiile si infierile incuviintate inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei raman supuse legilor in vigoare la data cand au fost incuviintate, numai in ce priveste validitatea lor. Toate celelalte dispozitiuni din Codul Familiei privitoare la infiere vor fi aplicabile, de la data intrarii in vigoare a acestui Cod, atat adoptiilor, cat si infierilor incuviintate inainte de aceasta data.
    Cererile de adoptie si de infiere, in curs de solutionare in fata instantelor judecatoresti la data intrarii in vigoare a Codului Familiei, raman in competenta acestor instante, solutionarea lor facandu-se insa potrivit dispozitiunilor Codului Familiei.
    Art. 10
    Obligatia de intretinere stabilita prin hotarare judecatoreasca sau prin contract, inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei, va continua sa-si produca efectele numai daca este in folosul si in sarcina unor persoane care, potrivit dispozitiunilor Codului Familiei, indeplinesc conditiile cerute pentru a avea dreptul si a fi obligate la intretinere si numai in masura prevazuta de acest Cod.
    Pensiile de intretinere stabilite in baza art. 14 al Decretului nr. 130 din 2 Aprilie 1949, prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva inainte de intrarea in vigoare a Codului Familiei, raman in fiinta.
    Art. 11
    Dispozitiunile Codului Familiei privitoare la drepturile si indatoririle parintilor fata de copii, precum si la tutela minorului, se vor aplica si in privinta copiilor care sunt minori la data intrarii in vigoare a Codului Familiei.
    Minorii care, la data intrarii in vigoare a Codului Familiei, avand un parinte in viata, se afla, potrivit dispozitiunilor legale anterioare, sub tutela, trec sub ocrotirea parinteasca, daca nu intra in prevederile Codului Familiei privitoare la instituirea tutelei minorului. Dispozitiunile art. 140 si 141 din Codul Familiei vor fi aplicabile in mod corespunzator; daca tutor a fost parintele, acesta este scutit de prezentarea darii de seama generale.
    Art. 12
    Dispozitiunile Codului Familiei privitoare la incredintarea copiilor unei alte persoane decat parintii lor ori unei institutii de ocrotire, precum si cele privitoare la decaderea parintilor din drepturile parintesti, se vor aplica, de la intrarea in vigoare a Codului Familiei, chiar daca faptele care ar putea indreptati aceste masuri s-au intimplat inainte de aceasta data.
    Dispozitiunile alineatului precedent se vor aplica si cererilor aflate in curs de judecata la data intrarii in vigoare a Codului Familiei.
    Art. 13
    Parintii care, inainte de data intrarii in vigoare a Codului Familiei, au fost decazuti din drepturile parintesti, lipsiti in parte sau vremelnic de exercitiul acestor drepturi, vor putea fi repusi in drepturile lor parintesti sau in exercitiul acestor drepturi, potrivit dispozitiunilor Codului Familiei.
    Art. 14
    Persoanele aflate la data intrarii in vigoare a Codului Familiei sub tutela, curatela, consiliu judiciar sau alte masuri de ocrotire vor fi supuse, cat priveste capacitatea lor sau masurile de ocrotire ce vor trebui luate, dispozitiunile acestui Cod privitoare la tutela sau curatela.
    In acest scop, instantele judecatoresti, din oficiu sau la cerere, vor examina toate cauzele in care s-au instituit masuri de ocrotire potrivit legilor anterioare si, dupa caz, vor dispune:
    a) inlocuirea masurilor de ocrotire instituite potrivit legilor anterioare prin instituirea tutelei sau curatelei, daca potrivit dispozitiunilor Codului Familiei este cazul sa se instituie o asemenea masura. In termen de 15 zile de la pronuntarea hotararii, instanta va inainta dosarul autoritatii tutelare, care va proceda potrivit dispozitiunilor Codului Familiei privitoare, dupa caz, la tutela sau curatela. Dispozitiunile art. 145 alin. 2 din Codul Familiei se vor aplica prin asemanare;
    b) desfiintarea masurilor de protectie instituite potrivit legilor anterioare, daca potrivit dispozitiunilor Codului Familiei nu este cazul sa se instituie nici tutela si nici curatela. In acest caz, instanta insasi va face in mod corespunzator aplicatiunea dispozitiunilor art. 140 si 141 din Codul Familiei.
    Pana la pronuntarea hotararii, masurile de ocrotire existente se mentin, acelea privitoare la tutela minorului sau la tutela interzisului functionand potrivit dispozitiunilor corespunzatoare ale Codului Familiei. Celelalte masuri de ocrotire vor functiona potrivit dispozitiunilor legii aplicabile la data cand Codul Familiei a intrat in vigoare.
    Art. 15
    In aplicarea art. 14 lit. a din prezentul decret starea de imbecilitate prevazuta de Codul Civil se va socoti, in intelesul Codului Familiei, debilitate mintala, iar starea de sminteala ori nebunie cu furie, prevazuta de Codul Civil, se va socoti, in intelesul Codului Familiei, alienatie mintala.
    Art. 16
    Cererile privitoare la orice masuri de ocrotire, facute in baza legilor anterioare si aflate in curs de judecata la intrarea in vigoare a Codului Familiei, vor fi solutionate, de instantele judecatoresti, potrivit dispozitiunilor acestui Cod.
    Art. 17
    In cazul prevazut de art. 14 lit. a din prezentul decret, persoanele care, potrivit legilor anterioare, erau insarcinate cu exercitarea masurilor de ocrotire vor fi mentinute de catre instanta judecatoreasca, dupa caz, in sarcina de tutor sau curator, afara daca, potrivit legii, nu pot avea aceasta calitate. Cererea prin care tutorul sau curatorul refuza sarcina tutelei sau curatelei sau reclama inlocuirea, se va putea face ulterior, la autoritatea tutelara.
    Art. 18
    Validitatea actelor juridice incheiate de incapabili, singuri sau prin reprezentantii lor legali ori cu incuviintarea celor ce-i asistau inainte de data intrarii in vigoare a Codului Familiei, se stabileste potrivit cu dispozitiunile legii in vigoare la data incheierii lor.
    Art. 19
    Acceptarea mostenirii cuvenita unui minor, indiferent de varsta sau unei persoane pusa sub interdictie, va fi socotita intotdeauna  ca fiind facuta sub beneficiu de inventar.
    Art. 20
    Ipoteca legala asupra bunurilor tutorilor se stinge de drept, pe data intrarii in vigoare a Codului Familiei.
    Pentru radierea inscriptiei acestei ipoteci va fi suficienta cererea tutorelui.
    Art. 21
    Dreptul de folosinta legala al parintilor asupra bunurilor copilului lor minor inceteaza pe data intrarii in vigoare a Codului Familiei.
    In cazul cand copilul are si alte bunuri decat cele de uz personal, parintii sunt obligati ca, in termen de trei luni de la intrarea in vigoare a Codului Familiei, sa alcatuiasca inventarul lor si sa-l supuna autoritatii tutelare spre verificare si aprobare.
    Art. 22
    Indepartarea tutorilor se va putea dispune numai potrivit prevederilor Codului Familiei, chiar daca faptele, care ar putea indreptati aceasta masura, s-au intimplat inainte de intrarea in vigoare a acestui Cod.
    Cererile de indepartare a tutorului, aflate in curs, se vor solutiona de instantele judecatoresti, inainte ca acestea sa trimita dosarele, potrivit dispozitiunilor art. 14 din prezentul decret, autoritatii tutelare.
    Art. 23
    In cazul prevazut de art. 55 din Codul Familiei, prescriptia inceputa sub regimul Codului Civil nu se va socoti indeplinita decat la expirarea termenului prevazut de Codul Familiei.
    Art. 24
    In cazul prevazut de art. 60 alin. 1 din Codul Familiei, prescriptia inceputa sub regimul legii anterioare se va socoti indeplinita la expirarea unui termen de un an de la data intrarii in vigoare a Codului Familiei,  afara numai daca termenul prevazut de legea anterioara expira mai curand.
    Dispozitiunile alineatului precedent sunt aplicabile si prescriptiei prevazuta de art. 60 alin. 3 din Codul familiei, in cazul in care mama a convietuit cu pretinsul tata.
    Daca un copil a pierdut calitatea de copil din casatorie, prin efectul unei hotarari judecatoresti ramasa definitiva inainte de data intrarii in vigoare a Codului Familiei, termenul de un an prevazut de art. 60 alin. 2 din acest Cod va curge de la data intrarii sale in vigoare.
    Dispozitiunile alineatului precedent sunt aplicabile si prescriptiei prevazute de art. 60 alin. 3 din Codul Familiei, in cazul in care pretinsul tata a prestat copilului intretinere.

    CAP. 2
    Dispozitiile referitoare la Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice

    Art. 25
    De la data intrarii in vigoare a Decretului privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, aplicarea dispozitiilor legale referitoare la actiunea in anulare pentru leziune se restrange la minorii care, avand varsta de patrusprezece ani impliniti, incheie singuri, fara incuviintarea parintilor sau a tutorelui, acte juridice pentru a caror validitate nu se cere si incuviintarea prealabila a autoritatii tutelare, daca aceste acte le pricinuiesc vreo vatamare.
    Actele juridice, ce se incheie de minorii care nu au implinit varsta de patrusprezece ani, sunt anulabile pentru incapacitate, chiar daca nu este leziune.
    Minorii care nu au implinit varsta de patrusprezece ani nu raspund pentru fapta lor ilicita decat daca se dovedeste ca au lucrat cu discernamint.
    Art. 26
    Dispozitiile art. 16 si 17 din Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, vor fi aplicabile chiar si in cazul cand ultimile stiri din care rezulta ca cel ce lipseste de la domiciliul sau era in viata s-au primit la o data anteriora intrarii in vigoare a acestui decret, ori cand faptele prevazute de art. 16 alin. 3 s-au intimplat inainte ca Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice sa fi intrat in vigoare.
    Dispozitiile art. 16, 17 si 19 din Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice se vor aplica si cererilor ce se afla in curs de judecata la data intrarii in vigoare a Decretului privitor la persoanele fizice si persoanele juridice.
    Art. 27
    Dispozitiile art. 18 alineat final si art. 20 din decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice sunt aplicabile si in cazul celor a caror moarte a fost declarata inainte de intrarea in vigoare a acestui decret.
    Art. 28
    De la data intrarii in vigoare a Decretului privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, persoanele juridice existente la aceasta data vor fi supuse, in totul, dispozitiilor acestui decret.
    Art. 29
    De la data intrarii in vigoare a Decretului privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, dispozitiile art. 54-56 inclusiv ale acestuia se vor aplica si atingerilor aduse drepturilor personale nepatrimoniale anterior acestei date.
    Dispozitiile alineatului precedent se aplica si cererilor in curs de judecata.

    CAP. 3
    Dispozitiile de procedura civila legate de Codul Familiei si Decretul persoanelor fizice si juridice

    Art. 30
    Presedintele instantei sesizata cu o cerere de punere sub interdictie va lua masuri ca cererea, impreuna cu inscrisurile anexate, sa fie comunicate procurorului. Acesta va dispune efectuarea cercetarilor ce le va socoti necesare, va lua si parerea unei comisii de medici specialisti, iar daca cel a carui punere sub interdictie este ceruta, se gaseste internat intr-o institutie sanitara, va lua si parerea medicului sub supravegherea caruia se afla.
    Presedintele instantei sesizeaza totodata autoritatea tutelara de la domiciliul celui a carui punere sub interdictie este ceruta, pentru a se face aplicarea dispozitiilor art. 146 din Codul Familiei, referitoare la numirea curatorului.
    Art. 31
    Luand concluziile procurorului, instanta tutelara va putea dispune internarea provizorie a celui a carui punere sub interdictie este ceruta, pe timp de cel mult sase saptamani, daca observarea mai indelungata a starii lui mintale este necesara, potrivit avizului unui medic specialist, iar aceasta observare nu se poate face in alt mod.
    Art. 32
    Dupa ce primeste rezultatul cercetarilor si avizul comisiei de medici specialisti, precum si, daca va fi cazul, parerea medicului institutiei sanitare, presedintele va fixa termenul pentru judecata cererii, dispunand citirea partilor. Cererea si toate inscrisurile depuse se vor comunica celui a carui punere sub interdictie este ceruta.
    Art. 33
    Judecata se va face ascultind concluziile procurorului.
    La termenul de judecata, instanta va asculta pe cel a carui punere sub interdictie este ceruta, pentru a constata starea sa mintala.
    Daca cel a carui punere sub interdictie este ceruta nu este in stare sa se infatiseze la instanta, el va fi ascultat, in prezenta procurorului, la locul unde se afla.
    Art. 34
    Prin ingrijirea instantei, hotararea de punerea sub interdictie, ramasa definitiva, se va publica in extras intr-un ziar indicat de instanta.
    Instanta judecatoreasca va comunica autoritatii tutelare, de la domiciliul celui a carui punere sub interdictie este ceruta, hotararea data asupra cererii de punere sub interdictie, pentru ca autoritatea tutelara sa dispuna ridicarea curatelei, daca aceasta a fost instituita, iar in caz ca instanta a hotarat punerea sub interdictie, sa dispuna numirea unui tutor.
    Art. 35
    Ridicarea interdictiei se face cu aceeasi procedura si publicitate, ca si pronuntarea ei.
    Art. 36
    Cererea de declarare a disparitiei unei persoane se introduce la instanta judecatoreasca in circumscriptia careia aceasta persoana si-a avut ultimul domiciliu.
    Art. 37
    Primind cererea, presedintele instantei judecatoresti dispune ca, prin organele Sfatului Popular si prin organele Militiei, sa se culeaga cat mai multe informatii cu privire la persoana a carei disparitie se cere a fi declarata.
    Totodata, va dispune sa se faca la ultimul domiciliu al acestuia, la Sfatul Popular si prin ziar, publicatii despre cerere, cu invitatia ca orice persoana, care ar putea da informatii pentru solutionarea cererii, sa le comunice instantei.
    Presedintele instantei va putea sesiza autoritatea tutelara, de la domiciliul celui a carui disparitie se cere a fi declarat, spre a se face, daca este cazul, aplicarea art. 152 din Codul Familiei referitoare la numirea curatorului.
    Art. 38
    Dupa trecerea a 30 de zile de la facerea publicatiilor prevazute de art. 37 alin. 2 din prezentul decret, presedintele va fixa termen de judecata, cu citarea partilor. Persoana a carei disparitie se cere a fi declarata se citeaza la ultimul domiciliu; in caz cand a avut un mandatar general, va fi citat si acesta.
    Judecata se va face ascultind concluziile procurorului.
    Art. 39
    Prin ingrijirea instantei, hotararea de declarare a disparitiei, ramasa definitiva, se va afisa timp de 30 de zile la usa instantei de fond si a Sfatului Popular al ultimului domiciliu al celui disparut si se va publica in extras intr-un ziar indicat de instanta.
    Deasemeni, hotararea va putea fi comunicata autoritatii tutelare spre a se face, daca va fi cazul, aplicarea art. 16 alin. 1 din Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice.
    Art. 40
    Pentru declararea mortii prin hotarare judecatoreasca se va urma potrivit art. 36-38 inclusiv, din prezentul decret, care se aplica in mod corespunzator.
    Art. 41
    Hotararea de declarare a mortii, ramasa definitiva va fi comunicata serviciului de stare civila pentru a fi inscrisa in registrul de stare civila.
    Art. 42
    Cererea de anulare a hotararii care declara moartea unei persoane, in cazul prevazut de art. 20 din Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, se face la instanta care a pronuntat hotararea.
    Judecata se face de urgenta cu citirea persoanelor care au fost parti la procedura declarativa de moarte si ascultind concluziile procurorului.
    In cazul in care se dovedeste ca cel declarat mort traieste, instanta va anula hotararea, dispunand sa se comunice aceasta serviciului de stare civila pentru a se face cuvenita rectificare in registrul actelor de stare civila.
    Art. 43
    Dispozitiile art. 42 din prezentul decret sunt aplicabile prin asemanare si in caz de rectificare a datei mortii in temeiul art. 18 alin. final din Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice.

    CAP. 4
    Dispozitiuni finale

    Art. 44
    Sotii sunt indreptatiti ca, de comun acord, sa ceara inscrierea in cartea funciara a dreptului sotilor asupra unui bun comun sau mentionarea calitatii de bun comun in registrul de transcriptii, pe marginea actului de dobandire.
    Art. 45
    La art. 615 din Codul de procedura civila se adauga urmatorul alineat final:
    "Cererea de divort se judeca fara a se incerca impacarea sotilor, in cazul cand se intemeiaza pe alienatia mintala cronica dau debilitatea mintala cronica ori pe o grava boala si contagioasa a sotului impotriva caruia divortul este cerut ori daca acesta este condamnat la o pedeapsa privata de libertate de cel putin 3 ani sau daca este declarat disparut prin hotarare judecatoreasca."
    Art. 46
    Inventarul prevazut de art. 105 si 126 din Codul Familiei va cuprinde descrierea amanuntita a bunurilor, aratarea calitatii si cantitatii lor, precum si pe cat este cu putinta, evaluarea lor.
    Art. 47
    In materiile reglementate de Codul Familiei si Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, procurorul are dreptul, de la data intrarii lor in vigoare, sa intervina in orice faza a procesului, daca socoteste ca aceasta este necesar pentru apararea intereselor statului sau ale oamenilor muncii.
    Tot astfel, el va putea introduce cereri de chemare in judecata, dar numai in cazurile in care aceasta este cu putinta potrivit caracterului drepturilor prevazute de Codul Familiei si Decretul privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, precum si in cazul nerespectarii art. 134 din Codul Civil.
    Art. 48
    Societatile comerciale raman supuse legilor comerciale si celorlalte dispozitiuni ce le privesc.
    Art. 49
    Pe data intrarii in vigoare a Codului Familiei si a Decretului privitor la persoanele fizice si persoanele juridice, se abroga: dispozitiunile art. 6 133 inclusiv si art. 1.223   1.293 inclusiv, din Codul civil, in masura in care nu au fost abrogate anterior; dispozitiunile Legii XX/1877 si VI/1885 privitoare la tutele si curatela, in masura in care nu au fost abrogate anterior; art. 602 606 inclusiv, art. 677 691 inclusiv si art. 698 709 inclusiv din Codul de procedura civila; Legea pentru declararea mortii prezumate a celor disparuti din 4 Martie 1941, Decretul nr. 130 din 2 Aprilie 1949,



SmartCity5

COMENTARII la Decretul 32/1954

Momentan nu exista niciun comentariu la Decretul 32 din 1954
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 140 2016
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm firme de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Norma 8 2020
    Sunt atât de încântat că am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am primit un împrumut ... Am încercat un serviciu diferit, dar nu am putut niciodată să obțin un împrumut de la acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente, iar la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după întâlnirea cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 € Euro acum afacerea mea merge bine și vreau să știți toate acestea astăzi, deoarece sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi din toată lumea. Luați legătura cu aceștia și nu pierdeți timp cu acești creditori contactați cu drag acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 15 2020
    GET Rich with ATM CARD BLANC ... Whatsapp: +18033921735 Vreau să depun mărturie despre cardurile de ATM-uri Dark Web care pot retrage bani de la orice mașini de ATM din întreaga lume. Am fost foarte sărac înainte și nu am nicio treabă. Am văzut atât de multe mărturii despre modul în care hackerii Dark Web le trimit cardul gol ATM și îl folosesc pentru a colecta bani în orice mașină ATM și a deveni bogat. (darkwebblankatmcard@gmail.com) Le trimit prin e-mail și mi-au trimis cardul bancomat gol. L-am folosit pentru a obține 120.000 de euro. retrageți maxim 5.000 EUR zilnic. Dark Web dă cartea doar pentru a ajuta săracii. Păstrați și luați bani direct de pe orice seif de mașină ATM folosind cardul programat ATM care rulează în modul automat. E-mail: darkwebblankatmcard@gmail.com Text & Call sau WhatsApp: +18033921735
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    * Utilizați această perioadă de blocare pentru a investi și a începe să câștigați direct de acasă ..... Inbox me pentru a începe! * Investiți 300 € pentru a câștiga 3000 € Investiți 400 € pentru a câștiga 4000 € Investiți 500 € pentru a câștiga 5000 € Investiți 600 EUR pentru a câștiga 6000 € Investiți 700 € pentru a câștiga 7000 € Investiți 8000 EUR pentru a câștiga 80 000 EUR Investiți 9000 EUR pentru a câștiga 90.000 € Totul în 7 zile de profit și plata de 100% este asigurată. Dacă sunteți interesat să investiți cu noi, contactați-ne acum prin WhatsApp +15022064419 sau prin e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 817 2017
    Sunt Brette M. Wagner, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știm că există o mulțime de familii care trăiesc din salariu și altele care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare care include: Planificarea afacerilor, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu