Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 69 din 24 februarie 2004

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, devenite dispozitiile art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv art. 72 si 73 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 339 din 19 aprilie 2004


SmartCity3


    Nicolae Popa            - presedinte
    Costica Bulai           - judecator
    Nicolae Cochinescu      - judecator
    Constantin Doldur       - judecator
    Kozsokar Gabor          - judecator
    Petre Ninosu            - judecator
    Lucian Stangu           - judecator
    Serban Viorel Stanoiu   - judecator
    Ioan Vida               - judecator
    Dana Titian             - procuror
    Ioana Marilena Chiorean - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, devenite dispozitiile art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv art. 72 si 73 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, exceptie ridicata de Niculae Cretu in Dosarul nr. 4.052/AS/2003 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte si litigii de munca.
    La apelul nominal raspunde autorul exceptiei, Niculae Cretu, personal, precum si partea Ministerul Apararii Nationale, prin consilier juridic Dan Cimpoeru, cu delegatie la dosar, lipsa fiind partea Ministerul Public - Sectia Parchetelor Militare, fata de care procedura de citare este legal indeplinita.
    Cauza fiind in stare de judecata, autorul exceptiei Niculae Cretu solicita admiterea exceptiei astfel cum a fost formulata in fata instantei de judecata, depunand si concluzii scrise in acest sens. Astfel, arata ca dispozitiile art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992, republicata, sunt neconstitutionale intrucat nu fac referire si la magistratii militari, lasandu-se loc la interpretari arbitrare, ceea ce conduce la inechitati care contravin principiului egalitatii cetatenilor, prevazut de art. 16 din Constitutie. In ceea ce priveste dispozitiile criticate din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, arata ca aceasta a fost abrogata in intregime prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, dar dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si ale art. 44 din ordonanta au fost preluate in art. 41 alin. (1) lit. e) si art. 72 din Codul fiscal. Totodata, apreciaza ca aceste dispozitii sunt neconstitutionale deoarece, prin modul lor de redactare, au dus la dubla impozitare a pensiei de serviciu a magistratilor, ceea ce contravine principiului impozitarii unice a aceleiasi surse de venit, precum si principiului egalitatii cetatenilor, prevazut de art. 16 din Constitutie.
    Consilierul juridic Dan Cimpoeru, pentru Ministerul Apararii Nationale, solicita respingerea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992, republicata, ca fiind inadmisibila, intrucat se solicita de catre autorul exceptiei interpretarea acestor dispozitii, ceea ce este inadmisibil, fata de prevederile art. 2 alin. (3) din Legea nr. 47/1992, republicata. In ceea ce priveste dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001, apreciaza ca acestea sunt constitutionale, deoarece nu instituie discriminari intre diversele categorii de pensii.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere ca inadmisibila a exceptiei de neconstitutionalitate a art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992, republicata, fata de prevederile art. 2 alin. (3) din Legea nr. 47/1992, republicata, intrucat Curtea Constitutionala nu poate interpreta dispozitiile legale supuse controlului de constitutionalitate. Cu privire la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001, pune concluzii de respingere ca neintemeiata, intrucat dispozitiile legale criticate nu contravin prevederilor constitutionale ale art. 16 alin. (1) referitoare la egalitatea cetatenilor in fata legii.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, constata urmatoarele:
    Prin Incheierea din 7 octombrie 2003, pronuntata in Dosarul nr. 4.052/AS/2003, Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte si litigii de munca a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare. Exceptia a fost ridicata de Niculae Cretu intr-o cauza avand ca obiect contestatia la decizia de stabilire a pensiei de serviciu.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate autorul acesteia sustine ca art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992, republicata, datorita omisiunii de a face precizari corespunzatoare referitoare la baza de calcul a pensiilor de serviciu pentru magistratii militari, "lasa loc la interpretari arbitrare, care au condus la inechitati ce contravin principiului egalitatii in drepturi a tuturor cetatenilor, inscris in art. 16 din Constitutia tarii". Din aceasta cauza, la calcularea drepturilor de pensie de serviciu ale magistratilor militari, pe langa venitul net al celorlalti magistrati, nu se au in vedere si veniturile pe care le-au realizat in calitate de militar activ, potrivit legislatiei privind salarizarea personalului militar. Autorul exceptiei mai sustine ca principiul egalitatii in drepturi a cetatenilor este incalcat si prin dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 referitoare la impozitarea pensiilor. Conform regulilor generale, pensia de asigurari sociale, ca si pensia militara de stat, se stabileste in raport cu venitul brut al fostului angajat, situatie in care este justificata impozitarea venitului din pensie. In schimb, potrivit dispozitiilor art. 103 din Legea nr. 92/1992, republicata, pensia de serviciu a magistratilor se stabileste in raport cu venitul net, iar impozitarea pensiei astfel acordate reprezinta o dubla impunere a venitului obtinut din aceeasi sursa.
    Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte si litigii de munca, in ceea ce priveste art. 103 din Legea nr. 92/1992, republicata, apreciaza ca "nu poate fi invocata neconstitutionalitatea unui text de lege decat pentru normele pe care le contine, nu si pentru acelea pe care nu le contine", imprecizia formularii textului tine de tehnica legislativa, iar nu de constitutionalitatea sa. Motivele invocate privind neconstitutionalitatea dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 "vizeaza mai degraba aspecte ce tin de aplicare, nu si de constitutionalitate".
    Potrivit dispozitiilor art. 24 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, republicata, incheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului si Guvernului, pentru a-si exprima punctele de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate. De asemenea, potrivit dispozitiilor art. 18^1 din Legea nr. 35/1997, cu modificarile ulterioare, s-a solicitat si punctul de vedere al institutiei Avocatul Poporului.
    Guvernul considera ca art. 103 din Legea nr. 92/1992, republicata, "nu incalca dispozitiile art. 16 din Constitutie, intrucat se aplica tuturor magistratilor care indeplinesc conditiile legii, fara a crea privilegii sau discriminari". Nici dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 nu sunt contrare principiului constitutional al egalitatii in drepturi a cetatenilor, deoarece aceste dispozitii se aplica tuturor pensionarilor ale caror pensii depasesc cuantumul de 5 milioane lei si "nu se poate sustine ca incalca principiul constitutional al impozitarii unice, deoarece Constitutia nu statueaza un astfel de principiu".
    Avocatul Poporului apreciaza, in punctul sau de vedere, ca, in ceea ce priveste dispozitiile art. 103 din Legea nr. 92/1992, republicata, prevederile art. 16 din Constitutie nu au relevanta. Arata, in acest sens, ca "Sustinerile autorului exceptiei, potrivit carora interpretarea si aplicarea dispozitiilor legale privitoare la calcularea pensiei de serviciu in cazul magistratilor militari prejudiciaza, prin diminuarea cuantumului pensiei, pe toti magistratii militari pensionati, nu reprezinta critici de neconstitutionalitate". Curtea Constitutionala nu se poate pronunta asupra modului de interpretare si aplicare a legii, ci numai asupra intelesului sau contrar Constitutiei. Critica dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 este nefondata, deoarece "tuturor categoriilor de pensionari li se impoziteaza partea din pensie care depaseste suma de 5.700.000 lei". Cu exceptia modului de stabilire si calculare a pensiei, beneficiarii pensiei de serviciu pentru magistrati se afla in situatie identica cu celelalte categorii de pensionari, iar tratamentul juridic identic este conform prevederilor art. 16 din Constitutie.
    Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat Curtii Constitutionale punctele lor de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului si Avocatului Poporului, raportul intocmit de judecatorul-raportor, sustinerile partilor prezente, concluziile procurorului, dispozitiile legale criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1992, republicata, retine urmatoarele:
    Curtea Constitutionala a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, republicata, precum si celor ale art. 1 alin. (1), ale art. 2, 3, 12 si 23 din Legea nr. 47/1992, republicata, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il constituie dispozitiile art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 259 din 30 septembrie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare, dispozitii care au urmatorul continut: "Magistratii cu o vechime de cel putin 25 de ani in magistratura beneficiaza, la implinirea varstei prevazute de lege, de pensie de serviciu, in cuantum de 80% din venitul net realizat din salariul de baza, sporul pentru vechime in munca si sporul de stabilitate in magistratura, avute la data pensionarii."
    De asemenea, obiect al exceptiei de neconstitutionalitate il constituie si dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, dispozitii cu urmatorul continut:
    - Art. 4 alin. (1) lit. e): "Categoriile de pensii care se supun impozitului pe venit sunt: [...] e) venituri din pensii, pentru suma ce depaseste 5.700.000 lei pe luna;";
    - Art. 44: "(1) Este impozabila totalitatea veniturilor nete, incasate cu titlu de pensie de catre contribuabili, platite atat din fonduri constituite prin contributii obligatorii la un sistem de asigurare sociala, cat si cele primite cu titlu de pensie finantata de la bugetul de stat, potrivit legii, pentru partea care depaseste suma de 5.700.000 lei pe luna.
    (2) Venitul net din pensie reprezinta diferenta dintre venitul brut din pensie si contributia pentru asigurarile sociale de sanatate.
    (3) Venitul brut din pensie reprezinta sumele platite cu titlu de pensii de asigurari sociale de stat si, dupa caz, pensii platite din bugetul de stat, pensii suplimentare inclusiv majorarea acordata pentru asigurari sociale de sanatate.
    (4) Venitul impozabil lunar din pensii se determina prin deducerea din suma veniturilor nete din pensii, calculate potrivit alin. (2), a unei sume fixe neimpozabile lunare de 5.700.000 lei."
    Ulterior sesizarii, prin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003), care a intrat in vigoare la 1 ianuarie 2004, Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, a fost abrogata in intregime, dar solutia legislativa prevazuta de dispozitiile criticate din actul normativ abrogat a fost preluata, in esenta, in actul normativ abrogator - Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, in continutul prevederilor art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv ale art. 72 si 73. Conform jurisprudentei constante a Curtii Constitutionale, daca prevederile unui act normativ au fost abrogate, insa solutia legislativa prevazuta de acestea a fost preluata in continutul altui act normativ, Curtea se va pronunta asupra dispozitiilor corespunzatoare din noua reglementare. Astfel, in cazul de fata, Curtea urmeaza sa se pronunte asupra dispozitiilor art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv art. 72 si 73 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, dispozitii care au urmatorul cuprins:
    - Art. 41 alin. (1) lit. e): "Categoriile de venituri supuse impozitului pe venit, potrivit prevederilor prezentului titlu, sunt urmatoarele: [...] e) venituri din pensii, definite conform art. 72;";
    - Art. 72: "Veniturile din pensii reprezinta sume primite ca pensii de la fondurile infiintate din contributiile sociale obligatorii, facute catre un sistem de asigurari sociale, inclusiv cele din schemele facultative de pensii ocupationale, si cele finantate de la bugetul de stat.";
    - Art. 73: "Venitul impozabil lunar din pensii se stabileste prin scaderea unei sume neimpozabile lunare de 8.000.000 lei din venitul din pensii."
    In sustinerea exceptiei de neconstitutionalitate autorul acesteia apreciaza ca dispozitiile legale criticate contravin prevederilor constitutionale ale art. 16 alin. (1) din Constitutia Romaniei, care, ulterior sesizarii, a fost revizuita si republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 767 din 31 octombrie 2003, insa prevederile art. 16 alin. (1) au ramas neschimbate, avand urmatorul continut: "Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari."
    Examinand exceptia de neconstitutionalitate, Curtea retine urmatoarele:
    I. In ceea ce priveste dispozitiile art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, autorul exceptiei sustine ca acestea sunt neconstitutionale, pentru omisiunea de a fi facut precizari in legatura cu totalitatea veniturilor realizate de magistratii militari, venituri in baza carora urmeaza a se calcula pensia de serviciu a acestora, iar urmarea acestei omisiuni este interpretarea arbitrara a textului de lege in defavoarea magistratilor militari pensionati.
    Curtea constata ca prin exceptia de neconstitutionalitate ridicata nu se urmareste declararea neconstitutionalitatii unei prevederi legale, ci completarea sau interpretarea acesteia in alt sens decat cea facuta de catre organele care au stabilit cuantumul pensiei autorului exceptiei, iar, potrivit art. 2 alin. (3) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, republicata, "In exercitarea controlului, Curtea Constitutionala se pronunta numai asupra problemelor de drept, fara a putea modifica sau completa prevederea legala supusa controlului. De asemenea, Curtea Constitutionala nu se poate pronunta asupra modului de interpretare si aplicare a legii, ci numai asupra intelesului sau contrar Constitutiei."
    Astfel, pe de o parte, completarea dispozitiilor legale tine de competenta exclusiva a legiuitorului, iar, pe de alta parte, interpretarea continutului unor norme juridice, ca faza indispensabila procesului de aplicare a legii, apartine instantelor judecatoresti. In cauza in care s-a ridicat exceptia de neconstitutionalitate, instanta judecatoreasca urmeaza sa stabileasca ce anume venituri sunt incluse in notiunea "salariul de baza", aceasta fiind singura competenta sa interpreteze dispozitiile art. 103 din Legea nr. 92/1992, republicata, precum si dispozitiile corespunzatoare din legislatia privind salarizarea militarilor, in general, si a magistratilor militari, in special.
    Ca atare, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 103 alin. (1) din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, urmeaza a fi respinsa ca inadmisibila.
    II. Cu privire la dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, devenite dispozitiile art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv art. 72 si 73 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, Curtea retine ca obiectul litigiului dedus instantei de judecata care a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate este solutionarea cererii prin care autorul exceptiei contesta, in principal, modul de calcul al pensiei de serviciu care a stat la baza emiterii deciziei de pensionare, prin neincluderea in cuantumul pensiei sale de serviciu a drepturilor ce i s-ar fi cuvenit ca pensionar militar (prin decizia de pensionare retinandu-i-se doar baza de calcul cuvenita ca pensionar magistrat).
    Astfel, avand in vedere ca solutionarea cauzei deduse instantei de judecata nu depinde de dispozitiile art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, devenite dispozitiile art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv art. 72 si 73 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, si ca, potrivit art. 23 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, republicata, Curtea se pronunta numai asupra exceptiilor de neconstitutionalitate "de care depinde solutionarea cauzei", exceptia urmeaza a fi respinsa ca inadmisibila.
    De altfel, Curtea Constitutionala s-a mai pronuntat cu privire la constitutionalitatea dispozitiilor legale criticate, prin Decizia nr. 39 din 7 februarie 2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 298 din 7 mai 2002, respingand toate criticile de neconstitutionalitate, inclusiv cea privind dubla impozitare a veniturilor realizate dintr-o sursa unica. Astfel, Curtea a retinut ca "reglementarea modului de calcul al pensiei, determinarea categoriilor de venituri supuse impozitarii si a conditiilor de impozitare intra in atributiile exclusive ale legiuitorului. Pe de alta parte, reglementarea diferita a modului de calcul al pensiilor de serviciu ale magistratilor este justificata obiectiv si rational, tinandu-se seama ca aceste pensii de serviciu reprezinta o categorie speciala de pensii, care se deosebeste esential, inclusiv prin modul de calcul si prin cuantum, de pensia reglementata prin Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale."

    Pentru considerentele expuse mai sus, in temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, republicata, precum si al art. 13 alin. (1) lit. A.c), al art. 23 si al art. 25 alin. (1) si (4) din Legea nr. 47/1992, republicata,

    CURTEA
    In numele legii
    DECIDE:

    Respinge, ca fiind inadmisibila, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 103 alin. 1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a dispozitiilor art. 4 alin. (1) lit. e) si art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 493/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, devenite dispozitiile art. 41 alin. (1) lit. e), respectiv art. 72 si 73 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, exceptie ridicata de Niculae Cretu in Dosarul nr. 4.052/AS/2003 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte si litigii de munca.
    Definitiva si obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 24 februarie 2004.

          PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
              prof. univ. dr. NICOLAE POPA

                              Magistrat asistent,
                              Ioana Marilena Chiorean



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 69/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 69 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 69/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu