Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 264 din 12 mai 2005

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratilor, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara si ale Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 560 din 30 iunie 2005


SmartCity3


    Ioan Vida               - presedinte
    Nicolae Cochinescu      - judecator
    Aspazia Cojocaru        - judecator
    Constantin Doldur       - judecator
    Acsinte Gaspar          - judecator
    Kozsokar Gabor          - judecator
    Petre Ninosu            - judecator
    Ion Predescu            - judecator
    Serban Viorel Stanoiu   - judecator
    Ion Tiuca               - procuror
    Cristina Catalina Turcu - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratilor, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara si ale Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, exceptie ridicata de Partidul Solidaritatii Democratice pentru Sanse Egale si o Societate mai Buna in Dosarul nr. 27/Partide/2000 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a IV-a civila.
    La apelul nominal raspund autorul exceptiei, prin reprezentant Ion Antonescu, si partile Livia Dima, Stefan Oprea, Marcel Coanda, lipsind partile Steluta Safta-Lambru, Catalina Coanda, Viorica Stefania Oprea, Elena Lupu, Roxana Oprea si Partidul Crestin Democrat, fata de care procedura de citare este legal indeplinita.
    Magistratul-asistent informeaza completul de judecata ca reprezentantul autorului exceptiei a depus trei cereri la dosar. In primele doua cereri solicita acordarea unui nou termen de judecata, iar in a treia cerere ridica exceptia de neconstitutionalitate a unor noi texte de lege, si anume: art. 32 alin. (5), art. 78 alin. (4), art. 83 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, art. 100, art. 101 alin. (5), art. 104, art. 121 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 si art. 269 alin. (1) din Codul de procedura civila, precum si art. 26, art. 30 alin. (4), art. 32 alin. (2), art. 138, art. 39 alin. (2), (4) si (6), art. 58 alin. (4), art. 61 alin. (2), art. 64 si art. 69 din Legea nr. 317/2004. Mentioneaza ca neconstitutionalitatea acestor din urma texte din Legea nr. 317/2004 a fost invocata si in fata instantei de judecata.
    Presedintele acorda cuvantul in legatura cu cererile formulate.
    Reprezentantul autorului exceptiei si partile prezente solicita admiterea acestor cereri.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a cererilor de acordare a unui nou termen de judecata. Cu privire la cererea prin care se ridica exceptia de neconstitutionalitate a unor noi texte de lege, solicita respingerea acesteia, intrucat incalca dispozitiile imperative ale art. 29 din Legea nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale.
    Curtea respinge, ca neintemeiate, cererile de amanare a judecarii cauzei, precum si cererea prin care se ridica exceptia de neconstitutionalitate a unor noi texte de lege, care contravine dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie si ale art. 29 alin. (1) si (4) din Legea nr. 47/1992.
    Presedintele constata cauza in stare de judecata si acorda cuvantul pe fond.
    Reprezentantul autorului exceptiei solicita admiterea acesteia, sustinand oral motivele formulate prin notele scrise depuse la instanta de judecata care a sesizat Curtea Constitutionala.
    Partile prezente solicita admiterea exceptiei de neconstitutionalitate.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate, in temeiul art. 29 alin. (6) din Legea nr. 47/1992, aratand ca textele de lege criticate nu au legatura cu solutionarea cauzei, cerinta prevazuta de alin. (1) al aceluiasi articol.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, retine urmatoarele:
    Prin Incheierea din 21 ianuarie 2005, pronuntata in Dosarul nr. 27/Partid/2000, Tribunalul Bucuresti - Sectia a IV-a civila a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratilor, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara si ale Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, exceptie ridicata de Partidul Solidaritatii Democratice pentru Sanse Egale si o Societate mai Buna intr-o cauza avand ca obiect solutionarea cererii de reinregistrare a acestui partid politic.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate, autorul acesteia reitereaza criticile formulate anterior prin numeroase exceptii de neconstitutionalitate, privind reglementarile cuprinse in art. 1 alin. (2) si art. 9 alin. (1) din Legea nr. 90/2003 privind vanzarea spatiilor aflate in proprietatea privata a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale, destinate sediilor partidelor politice, art. 3 alin. (3), art. 5 alin. (6), art. 6 alin. (2) si (3), art. 7, art. 11 alin. (3) si (5), art. 13 alin. (2) si art. 22 alin. (4) din Legea nr. 43/2003 privind finantarea activitatii partidelor politice si a campaniilor electorale, art. 21, art. 88 alin. 1 lit. a), b), c) si d), art. 117 alin. 3, art. 149 si art. 153 alin. 2 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, art. 2, art. 21 alin. (4), art. 26 alin. (4) din Legea partidelor politice nr. 14/2003, art. 49 alin. (2) si art. 54 din Legea nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale.
    Aceste texte de lege incalca, in opinia autorului exceptiei, dispozitiile urmatoarelor articole din Constitutie: art. 1, art. 4, art. 8, art. 10, art. 11, art. 15, art. 16, art. 20, art. 21, art. 24, art. 27 alin. (1), art. 28, art. 30 alin. (1), (2) si (3), art. 31, art. 36, art. 37 alin. (1), art. 40, art. 44, art. 45, art. 46, art. 47, art. 49, art. 50, art. 51, art. 52, art. 53, art. 54, art. 55, art. 56, art. 57, art. 124 alin. (2), art. 126 alin. (1) si (6), art. 129, art. 131, art. 132, art. 133, art. 135, art. 136, art. 137, art. 142 alin. (1), art. 146, art. 148, art. 149, art. 151 si art. 154 alin. (1).
    Autorul invoca, de asemenea, incalcarea urmatoarelor dispozitii din acte internationale ori a actelor internationale in integralitatea lor: Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale; Protocolul nr. 11 si Protocolul nr. 12 aditional la Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale; art. 1 privitor la protectia proprietatii, art. 3 referitor la dreptul la alegeri libere si art. 5 privitor la raportarea la conventie din primul Protocol aditional la Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale; art. 8, art. 9, art. 10, art. 21, art. 28 si art. 30 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului; Pactul international cu privire la drepturile civile si politice; art. 2, art. 3, art. 5 si art. 6 din Conventia internationala privind eliminarea tuturor formelor de discriminare, precum si Capitolul IV "Solidaritate" din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene.
    Cu privire la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratilor, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara si ale Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, nu invoca insa nici un motiv pe baza caruia acestea ar putea fi declarate neconstitutionale.
    Tribunalul Bucuresti - Sectia a IV-a civila apreciaza ca "noile legi de organizare judecatoreasca sunt in deplin acord cu cerintele Uniunii Europene si au ca scop reforma justitiei, astfel ca nu numai ca nu ingradesc in nici un mod accesul la justitie, dar creeaza cadrul legal pentru un act de justitie independent, conform normelor constitutionale".
    Potrivit dispozitiilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, incheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului si Avocatului Poporului, pentru a-si exprima punctele de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.
    Guvernul considera ca exceptia ridicata este inadmisibila pentru urmatoarele motive: acelasi autor, in aceeasi cauza, cu aceeasi motivare, a mai ridicat exceptii de neconstitutionalitate, vizand aceleasi dispozitii din Legea nr. 14/2003, Legea nr. 43/2003 si din Legea nr. 90/2003, iar constitutionalitatea dispozitiilor legale respective a fost constatata de Curtea Constitutionala prin Deciziile nr. 119 din 25 martie 2003, nr. 65 din 24 februarie 2004, respectiv nr. 517 din 25 noiembrie 2004, aceste decizii avand puterea lucrului judecat; dispozitiile Legii nr. 92/1992 au fost abrogate expres prin prevederile cuprinse in Legea nr. 303/2004, Legea nr. 304/2004 si Legea nr. 317/2004; textele de lege criticate din Legea nr. 303/2004, Legea nr. 304/2004 si Legea nr. 317/2004 nu au legatura cu solutionarea cauzei in care a fost ridicata exceptia, iar autorul acesteia nu a motivat, in nici un fel, in ce consta neconstitutionalitatea acestora.
    Avocatul Poporului apreciaza ca dispozitiile art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 si ale Legii nr. 317/2004 sunt constitutionale. Astfel, nu poate fi retinuta neconstitutionalitatea prevederilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004, fata de art. 21 din Constitutie, deoarece "accesul liber la justitie semnifica faptul ca orice persoana poate sesiza instantele judecatoresti in cazul in care considera ca drepturile, libertatile sau interesele sale legitime au fost incalcate, iar nu faptul ca acest drept nu poate fi supus nici unei conditionari".
    Nici termenul de prescriptie de un an a dreptului la actiune impotriva magistratului care a savarsit o eroare judiciara cauzatoare de prejudicii nu incalca dreptul partilor de a apela la instantele judecatoresti si de a se prevala de toate garantiile care conditioneaza intr-o societate democratica procesul echitabil. Asadar, dispozitiile referitoare la organizarea judiciara si la Consiliul Superior al Magistraturii nu contravin, sub nici un aspect, accesului liber la justitie.
    Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului si Avocatului Poporului, raportul intocmit de judecatorul-raportor, sustinerile reprezentantului autorului exceptiei si ale partilor prezente, concluziile procurorului, dispozitiile legale criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1992, retine urmatoarele:
    Curtea Constitutionala este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, precum si celor ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Din examinarea incheierii de sesizare se observa ca instanta de judecata a dispus sesizarea Curtii Constitutionale numai cu privire la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratilor, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, precum si a dispozitiilor Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii.
    Curtea retine ca textele de lege criticate reglementeaza: modul in care se stabileste tinuta vestimentara a magistratilor in timpul sedintei de judecata; exercitarea dreptului persoanei vatamate la repararea prejudiciilor cauzate prin erorile judiciare savarsite in alte procese decat cele penale si termenul de prescriptie a dreptului la actiune; modul in care se stabileste tinuta vestimentara a grefierilor in timpul sedintei de judecata; gestionarea bugetelor curtilor de apel, tribunalelor, tribunalelor specializate si ale judecatoriilor, respectiv organizarea si functionarea Consiliului Superior al Magistraturii.
    Fara a formula argumente din care sa rezulte motivele de neconstitutionalitate, autorul exceptiei invoca incalcarea urmatoarelor articole din Constitutie: art. 1 privitor la statul roman, art. 4 privitor la unitatea poporului si egalitatea intre cetateni, art. 8 referitor la pluralism si partidele politice, art. 10 privitor la relatii internationale, art. 11 referitor la dreptul international si dreptul intern, art. 15 referitor la universalitate, art. 16 referitor la egalitatea in drepturi, art. 20 referitor la tratatele internationale privind drepturile omului, art. 21 referitor la accesul liber la justitie, art. 24 referitor la dreptul la aparare, art. 27 alin. (1) referitor la inviolabilitatea domiciliului, art. 28 privitor la secretul corespondentei, art. 30 alin. (1) referitor la libertatea de exprimare, alin. (2) privitor la interzicerea cenzurii si alin. (3) referitor la libertatea presei, art. 31 privitor la dreptul la informatie, art. 36 privitor la dreptul de vot, art. 37 alin. (1) privitor la dreptul de a fi ales, art. 40 referitor la dreptul de asociere, art. 44 privitor la dreptul de proprietate privata, art. 45 referitor la libertatea economica, art. 46 privitor la dreptul de mostenire, art. 47 referitor la nivelul de trai, art. 49 privitor la protectia copiilor si a tinerilor, art. 50 referitor la protectia persoanelor cu handicap, art. 51 privitor la dreptul de petitionare, art. 52 referitor la dreptul persoanei vatamate de o autoritate publica, art. 53 privitor la restrangerea exercitiului unor drepturi sau al unor libertati, art. 54 referitor la fidelitatea fata de tara, art. 55 privitor la apararea tarii, art. 56 privitor la contributii financiare, art. 57 referitor la exercitarea drepturilor si a libertatilor, art. 124 alin. (2) privitor la unicitatea, impartialitatea si egalitatea justitiei, art. 126 alin. (1) referitor la instantele judecatoresti si (6) referitor la controlul judecatoresc al actelor administrative, art. 129 privitor la folosirea cailor de atac, art. 131 referitor la rolul Ministerului Public, art. 132 referitor la statutul procurorilor, art. 133 privitor la rolul si structura Consiliului Superior al Magistraturii, art. 135 privitor la economia Romaniei, art. 136 privitor la proprietate, art. 137 privitor la sistemul financiar, art. 142 alin. (1) referitor la Curtea Constitutionala, art. 146 privitor la atributiile Curtii Constitutionale, art. 148 privitor la integrarea in Uniunea Europeana, art. 149 referitor la aderarea la Tratatul Atlanticului de Nord, art. 151 privitor la procedura de revizuire a Constitutiei si art. 154 alin. (1) privitor la conflictul temporal de legi.
    Autorul invoca, de asemenea, incalcarea urmatoarelor dispozitii din acte internationale ori a actelor internationale in integralitatea lor: Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale; Protocolul nr. 11 si Protocolul nr. 12 aditionale la Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale; art. 1, art. 3 si art. 5 din primul Protocol aditional la Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale; art. 8, art. 9, art. 10, art. 21, art. 28 si art. 30 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului; Pactul international cu privire la drepturile civile si politice; art. 2, art. 3, art. 5 si art. 6 din Conventia internationala privind eliminarea tuturor formelor de discriminare, precum si Capitolul IV "Solidaritate" din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene.
    Examinand exceptia de neconstitutionalitate, Curtea constata ca aceasta a fost ridicata intr-o cauza avand ca obiect solutionarea cererii de reinregistrare a Partidului Solidaritatii Democratice pentru Sanse Egale si o Societate mai Buna. Asadar, fata de obiectul cauzei, Curtea apreciaza ca nici una dintre dispozitiile legale criticate nu are legatura cu solutionarea acesteia. Asa fiind, exceptia de neconstitutionalitate a textelor de lege criticate urmeaza a fi respinsa ca inadmisibila, in temeiul art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, potrivit caruia "Curtea Constitutionala decide asupra exceptiilor ridicate in fata instantelor judecatoresti sau de arbitraj comercial privind neconstitutionalitatea unei legi sau ordonante ori a unei dispozitii dintr-o lege sau dintr-o ordonanta in vigoare, care are legatura cu solutionarea cauzei in orice faza a litigiului si oricare ar fi obiectul acestuia".

    Pentru considerentele expuse mai sus, in temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, al art. 1 - 3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

    CURTEA CONSTITUTIONALA
    In numele legii
    DECIDE:

    Respinge, ca inadmisibila, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 91 alin. (2) si ale art. 94 alin. (4) si (8) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistratilor, ale art. 109 alin. (2) si ale art. 118 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara si ale Legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, exceptie ridicata de Partidul Solidaritatii Democratice pentru Sanse Egale si o Societate mai Buna in Dosarul nr. 27/Partide/2000 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a IV-a civila.
    Definitiva si general obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 12 mai 2005.

          PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
              prof. univ. dr. IOAN VIDA

                              Magistrat asistent,
                              Cristina Catalina Turcu



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 264/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 264 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 264/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu