Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 26 din 20 ianuarie 2005

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, precum si ale art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 216 din 15 martie 2005


SmartCity3


    Ion Predescu          - presedinte
    Nicolae Cochinescu    - judecator
    Aspazia Cojocaru      - judecator
    Constantin Doldur     - judecator
    Acsinte Gaspar        - judecator
    Kozsokar Gabor        - judecator
    Petre Ninosu          - judecator
    Serban Viorel Stanoiu - judecator
    Aurelia Popa          - procuror
    Cristina Toma         - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti si ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, exceptie ridicata de Licu Dimitrie Bogdan, Nita Laurentia Camelia, Stoichitescu Daniela Mihaela, Carp Marilena, Dabu Valerica, Balasescu Maximilian Ion, Rusu Simona Cristina, Cimpoeru Camelia Viviana, Cojoaca Andreea Corina, Voinescu Petre Dragos, Aldea Cristina, Marcu Ioana, Lucan Florina, Blaj Maria Luiza, Nica Andreea Ruxandra, Mocanu Mihai, Ilie Ana Maria, Buruiana Daniela, Cretu Codruta Mariana, Albu Alina, Bulgaru Nicoleta, Oancea Nicoleta Rozalia, Visan Alin Valentin, Serbanoiu Eusebiu Octavian, Neagoe Nicolae, Mihai Alexandra, Cojoaca Florin, Puntaru Costel Danut, Lazar Andrei, Raileanu Ruxandra, Tintea Oana Camelia, Alexandrescu Ioana Nicoleta, Nan Florica, Ciolca Iuliana Marilena, Vraciu Mariean, Oprea Steluta Lili, Bucur Elena, Savescu Carmen, Udroiu Mihai, Ghidersa Ana Maria, Damian Carmen, Costea Gratiela Camelia, Anton Eugen, Anghel Cristian, Petrianu Florentina, Bartha Ioana, Scarlat Madalina, Grancea Mihail Cosmin, Crivat Marius Marian, Burcea Mihaela, Udangiu Viorel Razvan, Nuta Alexa Caterina, Craescu Doina, Pavel Ioana, Nestor Dragos, Iacob Marius Constantin, Budai Remus Damian, Gavadia Emiliea Elena, Bobe Claudia, Stan Gheorghe, Mihailiuc Alexandru, Neagu Tomita Ionut, Francu Constantin, Serbanoiu Nadin Andreea, Bulcu Aurel, Ifrim Nicoleta, Chiujdea Dan Nicolae, Gulii Mihaela, Dabija Eugen, Gherman Ionel Marian, Delcea Marian, Georgescu Alexandru Bogdan, Tomescu Remus Emilian, Burduja Dana Cristina, Roman Mihai Radu, Mustareata Petruta, Chiriazi Ioan Sorin Daniel, Badea Viorel, Iordache Sandu Gabriel, procurori in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, si Petcu Elena, Iordache Sorica, Constantin Ioana, Condret Cristina, Stefan Gheorghita, Birsu Nicoleta Mirela, Dragomir Ecaterina, Serbanescu Lucian, Stan Camelia Mirela, Cernat Ioana, Dudu Mariana, Cirjaliu Ioana, Irimia Valerica, Rotaru Lucia, Mirea Georgeta, Mica Elena, Munteanu Daniela Pusa, Nechita Elisaveta, Simtea Elena Otilia, Gheondea Liliana Roxana, Puica Maria, Ene Lavinia Daniela, Silter Marinela Cristina, Manescu Sorina, Matache Ana, Ivan Steluta, Marin Nina, Andreescu Sorina, Frincu Cornelia, Famfir Teodora, Olteanu Gheorghe, Popescu Doina, Pavelescu Bogdan Romica, Ghergut Irina, Ion Ionela, personal auxiliar in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, in Dosarul nr. 6.254/LM/2004 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca.
    La apelul nominal lipsesc partile, fata de care procedura de citare este legal indeplinita.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei de neconstitutionalitate ca fiind inadmisibila. In acest sens arata ca dispozitiile de lege criticate nu mai sunt in vigoare, ca urmare a aplicarii pe o perioada determinata a acestora, asa cum se mentioneaza in insusi textul criticat.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, retine urmatoarele:
    Prin Incheierea din 18 noiembrie 2004, pronuntata in Dosarul nr. 6.254/LM/2004, Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti si celor ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, exceptie ridicata de Licu Dimitrie Bogdan, Nita Laurentia Camelia, Stoichitescu Daniela Mihaela, Carp Marilena, Dabu Valerica, Balasescu Maximilian Ion, Rusu Simona Cristina, Cimpoeru Camelia Viviana, Cojoaca Andreea Corina, Voinescu Petre Dragos, Aldea Cristina, Marcu Ioana, Lucan Florina, Blaj Maria Luiza, Nica Andreea Ruxandra, Mocanu Mihai, Ilie Ana Maria, Buruiana Daniela, Cretu Codruta Mariana, Albu Alina, Bulgaru Nicoleta, Oancea Nicoleta Rozalia, Visan Alin Valentin, Serbanoiu Eusebiu Octavian, Neagoe Nicolae, Mihai Alexandra, Cojoaca Florin, Puntaru Costel Danut, Lazar Andrei, Raileanu Ruxandra, Tintea Oana Camelia, Alexandrescu Ioana Nicoleta, Nan Florica, Ciolca Iuliana Marilena, Vraciu Mariean, Oprea Steluta Lili, Bucur Elena, Savescu Carmen, Udroiu Mihai, Ghidersa Ana Maria, Damian Carmen, Costea Gratiela Camelia, Anton Eugen, Anghel Cristian, Petrianu Florentina, Bartha Ioana, Scarlat Madalina, Grancea Mihail Cosmin, Crivat Marius Marian, Burcea Mihaela, Udangiu Viorel Razvan, Nuta Alexa Caterina, Craescu Doina, Pavel Ioana, Nestor Dragos, Iacob Marius Constantin, Budai Remus Damian, Gavadia Emiliea Elena, Bobe Claudia, Stan Gheorghe, Mihailiuc Alexandru, Neagu Tomita Ionut, Francu Constantin, Serbanoiu Nadin Andreea, Bulcu Aurel, Ifrim Nicoleta, Chiujdea Dan Nicolae, Gulii Mihaela, Dabija Eugen, Gherman Ionel Marian, Delcea Marian, Georgescu Alexandru Bogdan, Tomescu Remus Emilian, Burduja Dana Cristina, Roman Mihai Radu, Mustareata Petruta, Chiriazi Ioan Sorin Daniel, Badea Viorel, Iordache Sandu Gabriel, procurori in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, si Petcu Elena, Iordache Sorica, Constantin Ioana, Condret Cristina, Stefan Gheorghita, Birsu Nicoleta Mirela, Dragomir Ecaterina, Serbanescu Lucian, Stan Camelia Mirela, Cernat Ioana, Dudu Mariana, Cirjaliu Ioana, Irimia Valerica, Rotaru Lucia, Mirea Georgeta, Mica Elena, Munteanu Daniela Pusa, Nechita Elisaveta, Simtea Elena Otilia, Gheondea Liliana Roxana, Puica Maria, Ene Lavinia Daniela, Silter Marinela Cristina, Manescu Sorina, Matache Ana, Ivan Steluta, Marin Nina, Andreescu Sorina, Frincu Cornelia, Famfir Teodora, Olteanu Gheorghe, Popescu Doina, Pavelescu Bogdan Romica, Ghergut Irina, Ion Ionela, personal auxiliar in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, intr-o cauza avand ca obiect plata unei prime de concediu.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate, autorii acesteia sustin ca dispozitiile de lege criticate sunt neconstitutionale, deoarece suspendarea aplicarii unei legi prin care se recunoaste un drept echivaleaza cu restrangerea exercitiului acelui drept, fara a exista vreuna dintre situatiile in care art. 53 din Constitutie permite restrangerea exercitiului unor drepturi.
    Tribunalul Bucuresti - Sectia a VIII-a conflicte de munca si litigii de munca considera ca dispozitiile legale criticate sunt conforme prevederilor art. 53 din Constitutie. Astfel, arata ca dreptul de a beneficia de plata unei prime de concediu nu reprezinta unul dintre drepturile fundamentale reglementate si garantate de Legea fundamentala.
    In conformitate cu dispozitiile art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, incheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului si Avocatului Poporului, pentru a-si formula punctele de vedere cu privire la exceptia ridicata.
    Guvernul apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata. In acest sens arata ca este atributia legiuitorului sa dispuna suspendarea aplicarii unui act normativ, acest eveniment legislativ fiind expres reglementat de lege, tocmai pentru a nu aduce atingere drepturilor sau libertatilor persoanelor. Dispozitiile criticate nu privesc drepturi fundamentale ale cetatenilor statuate de Constitutie. Prima de concediu este un drept salarial suplimentar, care nu este prevazut de Constitutie, ci a fost reglementat cu scopul imbunatatirii calitatii vietii salariatilor, in masura in care resursele financiare ale bugetului permit aceasta, dispozitiile art. 53 din Constitutie nefiind relevante in cauza dedusa judecatii.
    Avocatul Poporului, in ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 fata de art. 53 din Constitutie, arata ca aceasta este neintemeiata. Astfel, suspendarea aplicarii unor dispozitii legale in baza carora se acorda magistratilor prima pentru concediul de odihna nu pune in discutie restrangerea exercitiului unor drepturi sau libertati fundamentale.
    In ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 fata de cele ale art. 53 din Constitutie, arata ca, potrivit principiului anualitatii bugetului de stat, care este de natura constitutionala, Legea nr. 743/2001 a fost in vigoare in cursul anului 2002, perioada pentru care s-a aprobat bugetul de stat. Actul normativ care contine textul criticat nu mai este in vigoare, fiind incidente prevederile art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, astfel incat exceptia dispozitiilor art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 este inadmisibila.
    Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la exceptia de neconstitutionalitate.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului si Avocatului Poporului, raportul intocmit de judecatorul-raportor, concluziile procurorului, dispozitiile legale criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1992, retine urmatoarele:
    Curtea Constitutionala a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, precum si ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il constituie dispozitiile art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 108 din 2 martie 2001, aprobata si modificata prin Legea nr. 386/2001, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 390 din 17 iulie 2001, dispozitii potrivit carora: "De asemenea, se suspenda pana la data de 1 ianuarie 2002 aplicarea prevederilor art. 41^1 alin. (1) care cuprind dispozitii referitoare la acordarea primei pentru concediul de odihna si ale art. 45 alin. (1) referitoare la cuantumul sporului cu care se platesc orele lucrate peste durata normala a timpului de munca din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 563 din 18 noiembrie 1999, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 83/2000 pentru modificarea si completarea Legii nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 425 din 1 septembrie 2000, precum si aplicarea prevederilor art. IV referitoare la acordarea primei cu ocazia plecarii in concediul de odihna din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 237/2000 pentru modificarea Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 614 din 29 noiembrie 2000."
    De asemenea, autorii exceptiei critica si dispozitiile art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 784 din 11 decembrie 2001, dispozitii potrivit carora "Termenele prevazute la art. III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, aprobata si modificata prin Legea nr. 386/2001, se prelungesc pana la data de 31 decembrie 2002".
    In sustinerea neconstitutionalitatii acestor texte de lege, autorii exceptiei invoca incalcarea prevederilor art. 53 din Constitutie, care au urmatorul continut:
    - Art. 53: "(1) Exercitiul unor drepturi sau al unor libertati poate fi restrans numai prin lege si numai daca se impune, dupa caz, pentru: apararea securitatii nationale, a ordinii, a sanatatii ori a moralei publice, a drepturilor si a libertatilor cetatenilor; desfasurarea instructiei penale; prevenirea consecintelor unei calamitati naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.
    (2) Restrangerea poate fi dispusa numai daca este necesara intr-o societate democratica. Masura trebuie sa fie proportionala cu situatia care a determinat-o, sa fie aplicata in mod nediscriminatoriu si fara a aduce atingere existentei dreptului sau a libertatii."
    Examinand exceptia de neconstitutionalitate si dispozitiile legale criticate, Curtea constata ca termenul de suspendare prevazut de art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 a fost prelungit in continuare si prin dispozitiile art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 863 din 29 noiembrie 2002, si ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 853 din 2 decembrie 2003, pana la data de 31 decembrie 2003, respectiv pana la 31 decembrie 2004. Dispozitia referitoare la suspendarea acordarii primei pentru concediul de odihna a fost preluata si in Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.121 din 29 noiembrie 2004, in art. 8 alin. (7) conform caruia: "Aplicarea prevederilor din actele normative in vigoare referitoare la primele ce se acorda cu ocazia plecarii in concediul de odihna, precum si a celor ale art. 32 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile ulterioare, se suspenda pana la data de 31 decembrie 2005."
    Curtea observa ca textele de lege supuse controlului de constitutionalitate au avut caracter temporar, iar efectele lor au incetat la data prevazuta pentru aplicare. Astfel, dispozitiile art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 si-au incetat aplicarea la data de 1 ianuarie 2002, cele ale art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, la 31 decembrie 2002, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002 si art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, la 31 decembrie 2003, respectiv la 31 decembrie 2004.
    Asa fiind, in virtutea prevederilor art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, potrivit carora Curtea Constitutionala nu se poate pronunta decat asupra constitutionalitatii unui text de lege in vigoare, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001, art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 si ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002 urmeaza a fi respinsa ca inadmisibila.
    In ceea ce priveste dispozitiile art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, avand in vedere ca la data sesizarii Curtii acestea mai erau inca in vigoare, exceptia de neconstitutionalitate a acestui text de lege urmeaza a fi respinsa ca devenita inadmisibila.
    In ceea ce priveste dispozitiile art. 8 alin. (7) din Legea nr. 511/2004, Curtea observa ca acestea sunt in vigoare si, in consecinta, urmeaza a analiza constitutionalitatea acestora in raport cu prevederile constitutionale invocate.
    Astfel, autorii exceptiei sustin ca prin dispozitiile legale criticate a fost restrans exercitiul dreptului legal la prima de concediu, fara a exista vreuna dintre situatiile prevazute de art. 53 din Constitutie, care reglementeaza posibilitatea restrangerii prin lege a exercitiului unor drepturi sau libertati.
    Curtea constata ca premisele de la care pleaca autorii exceptiei sunt gresite. Beneficiul unor drepturi salariale suplimentare, cum este si prima de concediu, nu constituie un drept constitutional fundamental, iar prevederile art. 53 din Constitutie nu sunt incidente in privinta reglementarii lor. In consecinta, legiuitorul este in drept sa le acorde, sa le modifice ori sa inceteze acordarea lor, precum si sa stabileasca perioada in care le acorda. De altfel, aplicand acest principiu, legiuitorul a inteles ca prin prevederile art. 50 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 177/2002 sa abroge toate dispozitiile Legii nr. 50/1996 referitoare la salarizarea si alte drepturi ale magistratilor si personalului de specialitate juridica asimilat, astfel ca prevederile art. 41^1 alin. (1) din Legea nr. 50/1996 si-au incetat aplicarea cu privire la aceste categorii de persoane inca de la data intrarii in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 177/2002.

    Pentru considerentele expuse, in temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, al art. 1 - 3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

    CURTEA CONSTITUTIONALA
    In numele legii
    DECIDE:

    1. Respinge, ca fiind inadmisibila, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 si ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, exceptie ridicata de Licu Dimitrie Bogdan, Nita Laurentia Camelia, Stoichitescu Daniela Mihaela, Carp Marilena, Dabu Valerica, Balasescu Maximilian Ion, Rusu Simona Cristina, Cimpoeru Camelia Viviana, Cojoaca Andreea Corina, Voinescu Petre Dragos, Aldea Cristina, Marcu Ioana, Lucan Florina, Blaj Maria Luiza, Nica Andreea Ruxandra, Mocanu Mihai, Ilie Ana Maria, Buruiana Daniela, Cretu Codruta Mariana, Albu Alina, Bulgaru Nicoleta, Oancea Nicoleta Rozalia, Visan Alin Valentin, Serbanoiu Eusebiu Octavian, Neagoe Nicolae, Mihai Alexandra, Cojoaca Florin, Puntaru Costel Danut, Lazar Andrei, Raileanu Ruxandra, Tintea Oana Camelia, Alexandrescu Ioana Nicoleta, Nan Florica, Ciolca Iuliana Marilena, Vraciu Mariean, Oprea Steluta Lili, Bucur Elena, Savescu Carmen, Udroiu Mihai, Ghidersa Ana Maria, Damian Carmen, Costea Gratiela Camelia, Anton Eugen, Anghel Cristian, Petrianu Florentina, Bartha Ioana, Scarlat Madalina, Grancea Mihail Cosmin, Crivat Marius Marian, Burcea Mihaela, Udangiu Viorel Razvan, Nuta Alexa Caterina, Craescu Doina, Pavel Ioana, Nestor Dragos, Iacob Marius Constantin, Budai Remus Damian, Gavadia Emiliea Elena, Bobe Claudia, Stan Gheorghe, Mihailiuc Alexandru, Neagu Tomita Ionut, Francu Constantin, Serbanoiu Nadin Andreea, Bulcu Aurel, Ifrim Nicoleta, Chiujdea Dan Nicolae, Gulii Mihaela, Dabija Eugen, Gherman Ionel Marian, Delcea Marian, Georgescu Alexandru Bogdan, Tomescu Remus Emilian, Burduja Dana Cristina, Roman Mihai Radu, Mustareata Petruta, Chiriazi Ioan Sorin Daniel, Badea Viorel, Iordache Sandu Gabriel, procurori in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, si Petcu Elena, Iordache Sorica, Constantin Ioana, Condret Cristina, Stefan Gheorghita, Birsu Nicoleta Mirela, Dragomir Ecaterina, Serbanescu Lucian, Stan Camelia Mirela, Cernat Ioana, Dudu Mariana, Cirjaliu Ioana, Irimia Valerica, Rotaru Lucia, Mirea Georgeta, Mica Elena, Munteanu Daniela Pusa, Nechita Elisaveta, Simtea Elena Otilia, Gheondea Liliana Roxana, Puica Maria, Ene Lavinia Daniela, Silter Marinela Cristina, Manescu Sorina, Matache Ana, Ivan Steluta, Marin Nina, Andreescu Sorina, Frincu Cornelia, Famfir Teodora, Olteanu Gheorghe, Popescu Doina, Pavelescu Bogdan Romica, Ghergut Irina, Ion Ionela, personal auxiliar in cadrul Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, in Dosarul nr. 6.254/LM/2004 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a VIII-a pentru conflicte de munca si litigii de munca.
    2. Respinge, ca devenita inadmisibila, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, exceptie ridicata de aceiasi autori in acelasi dosar.
    3. Respinge, ca fiind neintemeiata, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 8 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2005 nr. 511/2004, exceptie ridicata de aceiasi autori in acelasi dosar.
    Definitiva si general obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 20 ianuarie 2005.

                           PRESEDINTE,
                          ION PREDESCU

                              Magistrat asistent,
                              Cristina Toma



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 26/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 26 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 26/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu