Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 236 din 20 noiembrie 2008

privind unele masuri pentru organizarea si functionarea Cancelariei Primului-Ministru

ACT EMIS DE: PRIMUL-MINISTRU

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 789 din 25 noiembrie 2008



In temeiul prevederilor art. 19 şi ale art. 21 alin. (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

primul-ministru emite următoarea decizie:

Art. I. - (1) In structura Cancelariei Primului-Ministru şi în directa subordonare a unui consilier de stat se înfiinţează Secretariatul permanent pentru urmărirea implementării proiectelor cu finanţare europeană, denumit în continuare Secretariatul permanent, prin preluarea atribuţiilor şi personalului Compartimentului dezvoltare regională şi urmărire fonduri structurale şi unităţii de management al Fondului de solidaritate al Uniunii Europene, care se desfiinţează.

(2)   Secretariatul permanent raportează periodic stadiul implementării proiectelor cu finanţare europeană, are rolul şi autoritatea de a monitoriza procesul de derulare a programelor structurale şi de a urmări cu prioritate absorbţia acestor resurse financiare.

(3) Personalul Secretariatului permanent care monitorizează, gestionează, implementează programele comunitare şi analizează datele şi informaţiile primite de la Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor şi autorităţile de management responsabile, Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, privind posibilele blocaje apărute în implementarea programelor cu finanţare europeană, în vederea soluţionării şi asigurării unei implementări corespunzătoare, beneficiază de prevederile art. 8 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 1/2006 privind unele măsuri pentru întărirea capacităţii administrative a României pentru integrarea în Uniunea Europeană, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2008.

Art. II. - In structura Cancelariei Primului-Ministru şi în directa subordonare a şefului Cancelariei Primului-Ministru se înfiinţează Direcţia generală e-guvernare şi proiecte IT, prin preluarea atribuţiilor şi personalului Compartimentului pentru e-guvernare, proiecte IT şi comunicaţii şi ale compartimentului specializat care asigură administrarea sistemului informatic al instituţiilor şi structurilor care funcţionează în sediul Guvernului, precum şi ale altor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, care se desfiinţează.

Art. III. - Decizia primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea şi funcţionarea Cancelariei Primului-Ministru, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 449 din 3 iulie 2007, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  La articolul 4, litera e) se abrogă.

2.  La articolul 5 alineatul (1), după litera g) se introduce o nouă literă, litera h), cu următorul cuprins:

,,h) actualizează site-ul oficial al Guvernului www.gov.ro".

3. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - (1) In subordinea directă a unui consilier de stat funcţionează Secretariatul permanent pentru urmărirea implementării proiectelor cu finanţare europeană, denumit în continuare Secretariat permanent.

(2)  Secretariatul permanent este condus de un director general.

(3) Secretariatul permanent are în componenţă:

a) Direcţia pentru monitorizarea programelor din agricultură, pescuit şi Fondul Social European;

b)   Direcţia dezvoltare regională, teritorială şi urmărirea fondurilor europene.

(4)   Secretariatul permanent are următoarele atribuţii principale:

a) monitorizează procesul de derulare a proiectelor finanţate din fonduri europene şi urmăreşte cu prioritate absorbţia acestor resurse financiare;

b)   raportează periodic stadiul implementării proiectelor finanţate de fondurile europene către primul-ministru, Comitetul Naţional de Coordonare şi alte organisme cu atribuţii în acest domeniu;

c)   solicită date şi informaţii de la Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, autorităţile de management responsabile, organismele cu atribuţii în domeniu, Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice şi Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;

d)  gestionează şi analizează datele şi informaţiile primite privind posibile blocaje apărute în implementarea programelor cu finanţare europeană;

e)  asigură, împreună cu Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, prin directorii generali, activitatea de secretariat a Comitetului Naţional de Coordonare;

f)   elaborează strategii şi propuneri legislative pentru perfecţionarea cadrului instituţional şi procedural al gestionării fondurilor europene;

g)  monitorizează atragerea de fonduri europene la nivelul administraţiei publice centrale şi implementarea programelor comunitare;

h) colaborează cu toate instituţiile implicate în vederea dezvoltării capacităţii administrative;

i) solicită şi primeşte date şi informaţii de la ministere, instituţii publice centrale şi locale, necesare realizării atribuţiilor;

j) coordonează întreaga activitate de implementare a fondurilor alocate din Fondul de solidaritate al Uniunii Europene;

k) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de către consilierul de stat.

(5) Atribuţiile personalului din cadrul Secretariatul permanent se stabilesc prin fişele posturilor, aprobate conform legii."

4.  La articolul 8 alineatul (1), literele c) şi i) se abrogă.

5.  La articolul 8 alineatul (1), după litera k) se introduce o nouă literă, litera I), cu următorul cuprins:

,,l) Compartimentul de analiză şi planificare politică."

6.  La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - (1) In subordinea directă a şefului Cancelariei Primului-Ministru funcţionează:

I.  Direcţia generală juridică, formată din Direcţia contencios şi coordonare legislativă şi Direcţia avizare şi asistenţă juridică;

II.    Direcţia generală economică, formată din Direcţia financiar-contabilă, Serviciul salarizare şi Serviciul bugetare programe;

III.  Direcţia generală e-guvernare şi proiecte IT, formată din Direcţia informatică şi Direcţia e-guvernare şi proiecte IT;

IV.  Direcţia resurse umane;

V.  Direcţia administrativă;

VI.  Direcţia audit public intern;

VII.  Serviciul informaţii clasificate;".

7.  La articolul 10, după alineatul (2) se introduc două noi alineate, alineatele (21) şi (22), cu următorul cuprins:

„(21) Direcţia generală e-guvernare şi proiecte IT are următoarele atribuţii:

a) realizează planul strategic privind tehnologia informaţiei la nivelul aparatului de lucru al Guvernului;

b)  urmăreşte îmbunătăţirea calităţii actului de guvernare şi a procesului de luare a deciziei prin folosirea resurselor de tehnologia informaţiei;

c)    asigură dezvoltarea şi coordonarea implementării proiectelor de e-guvernare şi a proiectelor IT cu finanţare europeană;

d)  identifică, conduce şi dezvoltă proiectele de tehnologia informaţiei necesare trecerii la un mediu colaborativ de lucru bazat pe documente exclusiv electronice, în concordanţă cu efortul depus în acest sens în cadrul celorlalte ministere pentru asigurarea schimbului facil de documente si informaţii;

e) furnizează consiliere şi asistenţă primului-ministru pentru elaborarea unei concepţii şi politici unitare şi integrate în domeniul tehnologiei informaţiei;

f)  administrează domeniul gov. ro şi stabileşte criteriile şi procedurile necesare implementării acestuia;

g)     asigură suportul tehnic de specialitate pentru administrarea paginii de internet a Guvernului, precum şi a paginilor de internet ale structurilor din cadrul aparatului de lucru al Guvernului;

h) asigură administrarea sistemului informatic la nivelul aparatului de lucru al Guvernului, precum şi al instituţiilor şi structurilor care funcţionează în sediul Guvernului.

i) defineşte necesităţile în ceea ce priveşte achiziţiile publice de echipamente, servicii şi produse informatice şi cerinţele pentru acestea la nivelul aparatului de lucru al Guvernului;

j) asigură administrarea şi dezvoltarea sistemului informatic pentru şedinţele Guvernului.

(22) Direcţia generală e-guvernare şi proiecte IT este coordonată de un consilier de stat, numit prin decizie a primului-ministru."

8.  La articolul 16, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Numărul maxim de posturi alocat Cancelariei Primului-Ministru este de 313, inclusiv demnitarii şi posturile aferente Cabinetului primului-ministru, Cabinetului şefului Cancelariei Primului-Ministru şi Cabinetului secretarului de stat pentru autorităţi de reglementare."

9. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.

Art. IV. - Decizia primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea şi funcţionarea Cancelariei Primului-Ministru, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 449 din 3 iulie 2007, cu modificările aduse prin prezenta decizie, se va republica, dându-se articolelor o nouă numerotare.

Art. V. - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia primului-ministru nr. 262/2007 privind organizarea, funcţionarea şi stabilirea atribuţiilor Compartimentului dezvoltare regională şi urmărire fonduri structurale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 687 din 9 octombrie 2007.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,

Marian Marius Dorin

ANEXĂ*) (Anexa nr. 1 la Decizia primului-ministru nr. 190/2007)

STRUCTURA CANCELARIEI PRIMULUI-MINISTR

*) Anexa este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 236/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 236 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu