Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 1357 din 21 octombrie 2010

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. II pct. 1, 2, 5, 9,11 si 12 din Legea nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, astfel cum au fost modificate prin pct. 8 al articolului unic din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru  modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 65 din 26 ianuarie 2011



Augustin Zegrean                  - presedinte

Acsinte Gaspar                     -judecator

Petre Lazaroiu                       -judecator

Ion Predescu                         -judecator

Puskas Valentin Zoltan         -judecator

Tudorel Toader                      -judecator

Maria Bratu                           - magistrat-asistent

Cu participarea reprezentantului Ministerului Public, procuror Carmen-Catalina Gliga.

Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a prevederilor art. II pct. 1 din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, exceptie ridicata de Seraphina Ivona Fulicea, Ion Mihnea Alexandru Romalo, Gilles Maurice Marie Bragadir, Irene Jaqueline Marie Lodin de Lepinay, Serban George Costandaky, Sabine Anne-Marie Dioudonnat, Helene Yvonne Germaine Bragadir Davis si Nicolas Andre Bragadir în Dosarul nr. 43.485/3/2006 al Curtii de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civila si pentru cauze cu minori si familie.

La apelul nominal se prezinta avocatul Anca Ghencea, pentru Seraphina Ivona Fulicea, Ion Mihnea Alexandru Romalo, Gilles Maurice Marie Bragadir, Irene Jaqueline Marie Lodin de Lepinay, Sabine Anne-Marie Dioudonnat, Helene Yvonne Germaine Bragadir Davis si Nicolas Andre Bragadir, având împuternicire avocatiala depusa la dosar. Pentru Serban George Costandaky se prezinta avocata Cristiana I. Stoica, cu împuternicire avocatiala depusa la dosar.

Lipsesc celelalte parti, fata de care procedura de citare este legal îndeplinita.

Presedintele dispune sa se faca apelul si în dosarele nr. 748D/2010 si nr. 1.053D/2010, având în vedere obiectul exceptiei de neconstitutionalitate ridicate de Societatea Comerciala „Flamingo Fun Club" - S.R.L. din Pitesti în Dosarul nr. 44.192/3/2007 al Inaltei Curti de Casatie si Justitie - Sectia comerciala si de R.A.D.E.F. „România Film" în Dosarul nr. 687/64/2009 al Curtii de Apel Brasov - Sectia contencios administrativ si fiscal.

La apelul nominal lipsesc partile, fata de care procedura de citare este legal îndeplinita.

Curtea, din oficiu, pune în discutie conexarea dosarelor.

Partile prezente nu se opun conexarii dosarelor.

Reprezentantul Ministerului Public este de acord cu conexarea dosarelor.

Curtea, în temeiul art. 14 si al art. 53 alin. (5) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, raportate la art. 164 din Codul de procedura civila,   dispune   conexarea   dosarelor   nr.   748D/2010   si nr. 1.053D/2010 la Dosarul nr. 654D/2010, care este primul înregistrat.

Cauza fiind în stare de judecata, presedintele acorda cuvântul aparatorilor partilor prezente care solicita admiterea exceptiei de neconstitutionalitate pentru motivele invocate în fata instantei de judecata.

Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere ca inadmisibila a exceptiei de neconstitutionalitate a prevederilor art. II pct. 2, 11 si 12 din Legea nr .328/2006 si ca neîntemeiata a prevederilor art. II pct. 1, 5 si 9 din aceeasi lege, aratând ca aceeasi solutie cu privire la constitutionalitatea textelor de lege criticate în prezenta cauza a fost pronuntata de Curtea Constitutionala prin Decizia nr. 269/2010.

CURTEA,

având în vedere actele si lucrarile dosarelor, constata urmatoarele:

Prin Incheierea din 26 ianuarie 2010, pronuntata în Dosarul nr. 43.485/3/2006, Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civila si pentru cauze cu minori si familie a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor „art. II pct.1 din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia".

Exceptia a fost ridicata de Seraphina Ivona Fulicea, Ion Mihnea Alexandru Romalo, Gilles Maurice Marie Bragadir, Irene Jaqueline Marie Lodin de Lepinay, Serban George Costandaky, Sabine Anne-Marie Dioudonnat, Helene Yvonne Germaine Bragadir Davis si Nicolas Andre Bragadir.

Prin Incheierea din 17 februarie 2010, pronuntata în Dosarul nr. 44.192/3/2007, Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia comerciala a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor „articolului unic pct. 8 din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr.328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.39/2005 privind cinematografia, cu referire la punctele 1, 2, 5, 9, 11 si 12 ale art. II", exceptie ridicata de Societatea Comerciala „Flamingo Fun Club" - S.R.L. din Pitesti.

Prin Incheierea din 15 februarie 2010, pronuntata în Dosarul nr. 687/64/2009, Curtea de Apel Brasov - Sectia contencios administrativ si fiscal a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor „pct. 8 (art. II punctele 1, 2, 5, 9, 11 si 12) din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia", exceptie ridicata de R.A.D.E.F. „România Film".

In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate autorii acesteia sustin ca prevederile din lege criticate sunt neconstitutionale pentru urmatoarele motive, redate în ordinea invocarii lor:

- contravin art. 16 alin. (1) si (2) din Constitutie, deoarece prin aceasta masura statul a intervenit în favoarea unei parti, prin transferul bunului în patrimoniul altei persoane juridice, ceea ce face ca demersul lor juridic sa fie inutil. De asemenea, se considera ca textul de lege criticat contravine art. 21 alin. (1)-(3) din Constitutie, art. 44 alin. (1) si (2) si art. 136 alin. (5) din Constitutie, precum si art. 6 paragraful 1 din Conventia pentru apararea drepturilor omului si libertatilor fundamentale, întrucât, desi au câstigat un drept printr-o hotarâre irevocabila, nu îl pot valorifica, deoarece bunul nu mai exista în patrimoniul persoanei obligate sa îl restituie;

-  dispun trecerea din proprietatea privata a statului în proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale a unor bunuri imobile si mobile, fara ca acestea sa fie declarate ca fiind bunuri de uz sau de interes public local, încalcând astfel dispozitiile art. 136 alin. (2) din Constitutie si prevederile Legii nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, care „nu prevede nicio modalitate de trecere a unui bun din domeniul privat al statului în domeniul public al unitatii administrativ-teritoriale", ceea ce prevede, în schimb, Legea nr. 303/2008;

- „nu exista si nu poate exista, potrivit Constitutiei si Legii nr. 213/1998, un domeniu public sau privat al autoritatii-administrativ teritoriale", astfel cum prevede „art. II pct. 9 din Legea nr. 303/2008", si nici subiectul de drept public determinat de „sectoarele municipiului Bucuresti", deoarece unitatile administrativ-teritoriale mentionate în art. 136 alin. (2) din Constitutie reprezinta, potrivit art. 21 din Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, „comuna, orasul si judetul";

- contravin principiului autonomiei locale, statuat de art. 120 alin. (1) din Constitutie, deoarece „consiliul local al unitatii administrativ-teritoriale beneficiare este obligat sa îsi însuseasca, prin hotarâre, preluarea unui bun, în proprietate publica, doar pe baza vointei primarului si a reprezentantului Regiei Autonome de Distributie si Exploatare a Filmelor «România-Film», exprimata prin intermediul unui simplu protocol";

- contravin art. 136 alin. (4) din Constitutie, potrivit caruia „Bunurile proprietate publica sunt inalienabile[...]". Astfel, cu toate ca prin art. II pct. 1 din legea criticata salile si gradinile de spectacol cinematografic sunt trecute din domeniul privat al statului în domeniul public al unitatilor administrativ-teritoriale, iar prin pct. 9 al aceluiasi articol se interzice autoritatilor administratiei publice locale trecerea imobilelor preluate în temeiul acestor prevederi legale din domeniul public în domeniul privat al respectivelor autoritati, totusi, la pct. 11, se dispune ca autoritatile administratiei publice locale pot initia procedura de privatizare în favoarea titularului contractului de închiriere a respectivului imobil. Cu privire la bunurile mobile rezultate prin investitiile contractantului, se arata ca, „desi pct. 1 al art. II din Legea nr. 303/2008 dispune ca bunurile mobile trec în domeniul public, la pct. 2 al aceluiasi articol se arata ca aceste bunuri trec, în acelasi timp, si în proprietatea privata a unitatilor administrativ-teritoriale si în administrarea consiliilor locale ale acestora". Se realizeaza astfel o nationalizare, un transfer silit de proprietate care opereaza din patrimoniul Regiei Autonome de Distributie si Exploatare a Filmelor „România Film", ceea ce reprezinta o încalcare a dispozitiilor art. 44 alin. (1) din Constitutie;

- Legea nr. 303/2008 a fost adoptata cu încalcarea art. 76 alin. (1) din Constitutie, deoarece prevederile art. II din Legea nr. 303/2008 au fost introduse si adoptate în Camera Deputatilor, dupa ce legea fusese dezbatuta si adoptata în Senat ca prima Camera sesizata, iar la adoptarea legii nu a fost întrunit cvorumul necesar, respectiv votul majoritatii fiecarei Camere, ci votul majoritatii membrilor prezenti, necesar adoptarii legilor ordinare.

Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civila si pentru cauze cu minori si familie considera ca prevederile de lege criticate nu contravin dispozitiilor constitutionale invocate.

Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia comerciala considera ca prevederile de lege criticate nu contravin dispozitiilor constitutionale invocate, întrucât legiuitorul poate sa reglementeze transmiterea unor bunuri din domeniul privat al statului în domeniul public si/sau privat al unitatilor administrativ-teritoriale locale. Potrivit art. 136 alin. (1) din Constitutie, proprietatea este publica sau privata, iar în calitate de proprietar, statul are dreptul, prin organele sale competente, sa afecteze unei utilitati publice sau locale oricare dintre bunurile pe care le detine în proprietate privata, în speta salile si gradinile de spectacol cinematografic. Dreptul de administrare a unor astfel de bunuri confera titularului doar un drept de posesie si folosinta în scopul pentru care au fost atribuite.

Curtea de Apel Brasov - Sectia contencios administrativ si fiscal considera ca prevederile pct. 8 (art. II pct. 11 si 12) din Legea nr. 303/2008 contravin dispozitiilor constitutionale ale art. 1 alin. (5) si art. 136 alin. (4), iar prevederile pct. 8 (art. II pct. 1) din aceeasi lege sunt neconstitutionale în raport cu art. 1 alin. (5) din Constitutie, în masura în care se interpreteaza în sensul ca aceste consilii locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti ar avea în privinta administrarii domeniului public sau privat al municipiului alte atributii decât cele date prin hotarârea Consiliului General al Municipiului Bucuresti.

Potrivit art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierile de sesizare au fost comunicate presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului si Avocatului Poporului, pentru a-si exprima punctele de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate.

Guvernul, în punctul sau de vedere, considera ca exceptia referitoare la prevederile art. II pct. 1, 5 si 9 din Legea nr. 328/2006, astfel cum au fost modificate prin pct. 8 al art. unic din Legea nr. 303/2008 este neîntemeiata. Invoca în acest sens Decizia Curtii Constitutionale nr. 1.217/2008. In ceea ce priveste exceptia referitoare la prevederile art. II pct. 2, 11 si 12 din aceeasi lege, arata ca este inadmisibila, întrucât Curtea Constitutionala, prin Decizia nr. 269/2010, a statuat ca aceste prevederi de lege sunt neconstitutionale.

Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului si Avocatul Poporului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate.

CURTEA,

examinând încheierile de sesizare, punctul de vedere al Guvernului, sustinerile partilor prezente, raportul întocmit de judecatorul-raportor, concluziile procurorului, prevederile de lege criticate, raportate la dispozitiile Constitutiei, precum si Legea nr. 47/1992, retine urmatoarele:

Curtea Constitutionala a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2,3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate.

Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate, astfel cum rezulta din încheierile de sesizare, îl constituie prevederile art. II pct. 1, 2, 5, 9, 11 si 12 din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia.

Analizând prevederile de lege criticate, Curtea constata ca, în realitate, obiectul acesteia îl constituie, din examinarea succesiunii actelor normative în materie, dispozitiile art. II pct. 1, 2, 5, 9, 11 si 12 din Legea nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 649 din 27 iulie 2006. Aceste texte au fost modificate si completate prin art. II pct. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 120 din 15 februarie 2008, astfel cum dispozitiile art. II pct. 1 din aceasta ordonanta au fost, la rândul lor, modificate si completate prin pct. 8 al articolului unic din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, lege publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 894 din 30 decembrie 2008. Textele legale criticate au urmatorul continut:

„Art. II. - 1. La data intrarii în vigoare a prezentei legi, salile si gradinile de spectacol cinematografic, prevazute în anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 328/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, aflate în domeniul privat al statului si în administrarea Regiei Autonome de Distributie si Exploatare a Filmelor «România Film», împreuna cu terenurile si bunurile mobile aferente, trec în domeniul public al unitatilor administrativ-teritoriale locale, comunale, orasenesti, municipale si al sectoarelor municipiului Bucuresti, dupa caz, si în administrarea consiliilor locale respective.

2. Bunurile mobile aflate în inventarul salilor si gradinilor de spectacol cinematografic trec în proprietatea privata a unitatilor administrativ-teritoriale locale si în administrarea consiliilor locale ale acestora.

[...]

5. Punerea în aplicare a dispozitiilor pct. 1-4 se face pe baza unui protocol încheiat între primarul unitatii administrativ-teritoriale beneficiare si reprezentantul mandatat de catre conducerea Regiei Autonome de Distributie si Exploatare a Filmelor «România Film», în acest scop, în termen de 6 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi. Protocolul încheiat va fi asumat de catre consiliile locale respective prin hotarâre.

[...]

9. Prin derogare de la dispozitiile art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, cu modificarile si completarile ulterioare, se interzice autoritatilor administratiei publice locale trecerea imobilelor preluate în baza prezentei legi din domeniul public în domeniul privat al respectivelor autoritati administrativ-teritoriale.

11. In cazul salilor si gradinilor de spectacol cinematografic care la data preluarii fac obiectul unui contract de închiriere ce prevede în mod expres obligativitatea difuzarii de film cinematografic, autoritatile administratiei publice locale pot initia procedura de privatizare în favoarea contractantului, în baza dispozitiilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, daca difuzarea de film cinematografic s-a facut constant si au fost respectate toate clauzele contractuale.

12. In termen de maximum 30 de zile de la preluarea salilor si gradinilor de spectacol cinematografic, în baza prezentei legi, beneficiarii contractelor de închiriere pot sa notifice intentia de cumparare consiliului local al autoritatii administrativ-teritoriale respective, cu respectarea prevederilor în vigoare. [...]"

In opinia autorului exceptiei de neconstitutionalitate, prevederile legale criticate contravin dispozitiilor constitutionale cuprinse în art. 1 alin. (4) privind principiul separatiei puterilor în stat si alin. (5) care consacra suprematia Constitutiei, art. 16 alin. (1) si (2) privind egalitatea în drepturi, ale art. 73 alin. (3) lit. m) conform carora regimul juridic general al proprietatii si al mostenirii se reglementeaza prin lege organica, art. 76 alin. (1) potrivit caruia „Legile organice (...) se adopta cu votul majoritatii membrilor fiecarei Camere", art. 120 alin. (1) referitor la principiul autonomiei locale si art. 136 - „Proprietatea".

Examinând exceptia de neconstitutionalitate, Curtea Constitutionala constata ca asupra dispozitiilor legale criticate s-a mai pronuntat prin Decizia nr. 269 din 16 martie 2010, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 265 din 23 aprilie 2010, si Decizia nr. 1.217 din 12 noiembrie 2008, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 808 din 3 decembrie 2008. Cu acele prilejuri, instanta de contencios constitutional a constatat ca prevederile art. II pct. 2 (în masura în care se refera la bunurile mobile, proprietate a persoanelor fizice sau a persoanelor juridice de drept privat, aflate în inventarul salilor si al gradinilor de spectacol cinematografic), pct. 11 si 12 din Legea nr. 328/2006 sunt neconstitutionale. Prin aceeasi decizie a respins exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. II pct. 1, 5 si 9 din aceeasi lege.

Intrucât prevederile art. II pct. 2, 11 si 12 au fost declarate neconstitutionale (în masura în care se refera la bunurile mobile, proprietate a persoanelor fizice sau a persoanelor juridice de drept privat, aflate în inventarul salilor si al gradinilor de spectacol cinematografic) prin decizia mentionata si având în vedere dispozitiile art. 29 alin. (3) din Legea nr. 47/1992, republicata, Curtea urmeaza sa respinga ca devenita inadmisibila exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. II pct. 2, 11 si 12 din Legea nr. 328/2006.

Referitor la dispozitiile art. II pct. 1, 5 si 9 din Legea nr. 328/2006, Curtea, prin Decizia nr. 1.217 din 12 noiembrie 2008, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 808 din 3 decembrie 2008, a retinut ca dispozitiile art. II pct. 1 din legea criticata corespund exigentelor impuse de art. 44 alin. (1), (2) si (3) din Constitutie. Dispozitiile art. II pct. 5 din lege reglementeaza modalitatea practica prin care unitatea administrativ-teritoriala preia în proprietate publica si spre administrare bunurile mobile si imobile prevazute la pct. 1-4 din actul normativ criticat, fara ca prin aceasta sa se poata sustine încalcarea principiului autonomiei locale, prevazut de art. 120 alin. (1) din Constitutie. In sfârsit, dispozitiile art. II pct. 9, de asemenea criticate, interzic autoritatilor administratiei publice locale trecerea respectivelor bunuri imobile din domeniul public în domeniul lor privat. Or, aceasta este o masura menita sa asigure respectarea principiului inalienabilitatii proprietatii publice.

Avându-se în vedere ca nu au intervenit elemente noi, de natura a determina reconsiderarea jurisprudentei în materie a Curtii Constitutionale, argumentarea si solutia retinute în decizia mentionata îsi mentin valabilitatea si în prezenta cauza. Astfel, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. II pct. 1, 5 si 9 din Legea nr. 328/2006 urmeaza sa fie respinsa ca neîntemeiata.

Pentru motivele expuse mai sus, în temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, precum si al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit.A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

CURTEA  CONSTITUTIONALA

In numele legii

DECIDE:

1.  Respinge, ca devenita inadmisibila, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. II pct. 2, 11 si 12 din Legea nr. 328/2006, astfel cum au fost modificate prin pct. 8 al articolului unic din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, exceptie ridicata de Societatea Comerciala „Flamingo Fun Club" - S.R.L. din Pitesti în Dosarul nr. 44.192/3/2007 al Inaltei Curti de Casatie si Justitie - Sectia comerciala si de R.A.D.E.F „România Film" în Dosarul nr. 687/64/2009 al Curtii de Apel Brasov - Sectia contencios administrativ si fiscal.

2.  Respinge, ca neîntemeiata, exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. II pct. 1, 5 si 9 din Legea nr. 328/2006, astfel cum au fost modificate prin pct. 8 al articolului unic din Legea nr. 303/2008 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 7/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, precum si pentru modificarea Legii nr. 328/2006 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 39/2005 privind cinematografia, exceptie ridicata de Seraphina Ivona Fulicea, Ion Mihnea Alexandru Romalo, Gilles Maurice Marie Bragadir, Irene Jaqueline Marie Lodin de Lepinay, Serban George Costandaky, Sabine Anne-Marie Dioudonnat, Helene Yvonne Germaine Bragadir Davis si Nicolas Andre Bragadir în Dosarul nr. 43.485/3/2006 al Curtii de Apel Bucuresti - Sectia a III-a civila si pentru cauze cu minori si familie, de Societatea Comerciala „Flamingo Fun Club" - S.R.L. din Pitesti în Dosarul nr. 44.192/3/2007 al Inaltei Curti de Casatie si Justitie - Sectia comerciala si de R.A.D.E.F. „România Film" în Dosarul nr. 687/64/2009 al Curtii de Apel Brasov - Sectia contencios administrativ si fiscal.

Definitiva si general obligatorie.

Pronuntata în sedinta publica din data de 21 octombrie 2010.

PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,

AUGUSTIN ZEGREAN

Magistrat-asistent,

Maria Bratu


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 1357/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 1357 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 1357/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu