Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 132 din 18 decembrie 1998

ACT EMIS DE: CONSILIUL CONCURENTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 67 din 18 februarie 1999


SmartCity3


    Presedintele Consiliului Concurentei,

    avand in vedere:

    1. Decretul nr. 316 din 25 iulie 1996 privind numirea membrilor Consiliului Concurentei;
    2. Legea concurentei nr. 21/1996;
    3. Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice;
    4. Regulamentul de organizare, functionare si procedura al Consiliului Concurentei;
    5. Materialele din dosarul cauzei nr. RS - 175 din 27 noiembrie 1998;
    6. Nota Departamentului servicii;

    luand in considerare ca:

    1. prin contractul de vanzare de actiuni, incheiat la data de 12 noiembrie 1998 intre:
    - Fondul Proprietatii de Stat, in calitate de vanzator;
    - Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A., in calitate de emitent;
    - OTEROM Ltd., in calitate de cumparator;
    - Hellenic Telecommunications Organization - S.A., ca actionar al partenerului strategic, OTEROM Ltd. achizitioneaza un pachet de actiuni reprezentand 35% din capitalul social al Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A., rezultat in urma majorarii acestuia potrivit prevederilor legale; si
    prin contractul de uzufruct, anexa la contractul de vanzare, ce urmeaza a fi incheiat intre:
    - Fondul Proprietatii de Stat, in calitate de proprietar;
    - OTEROM Ltd., in calitate de uzufructuar la data perfectarii contractului de vanzare de actiuni, se va constitui si se va acorda uzufructuarului un drept de uzufruct asupra unui numar din actiunile detinute de proprietar, inclusiv asupra actiunilor dobandite in orice moment ulterior, daca este cazul, care sa fie egal cu procentul cel mai mic dintre:
    a) 16% din totalul actiunilor; si
    b) acel procent mai mic, necesar in orice moment pentru ca, adunat la numarul de actiuni detinute de uzufructuar, sa insumeze 51% din totalul actiunilor emise la momentul respectiv si, ca urmare, sa ii confere OTEROM Ltd. controlul asupra votului in adunarile generale ordinare ale actionarilor,
    se realizeaza o concentrare economica in sensul art. 11 alin. (2) lit. b) din Legea concurentei nr. 21/1996;
    2. cifra de afaceri a partilor implicate in aceasta concentrare economica indeplineste conditia de prag prevazuta la art. 15 din Legea concurentei nr. 21/1996, adica depaseste 25 de miliarde lei;
    3. pietele relevante, afectate de concentrarea economica analizata, sunt:
    - piata serviciilor de telecomunicatii de baza;
    - piata serviciilor de inchiriere a circuitelor pentru transmisii;
    - piata serviciilor de telefonie mobila celulara;
    - piata serviciilor de transmisii de date pe retele de televiziune prin cablu.
    In cadrul pietei telecomunicatiilor de baza principala piata afectata este cea a serviciilor fixe de telefonie vocala locale, interurbane si internationale, inclusiv a serviciilor de "call-back" si a serviciilor de telefoane publice conectate la o retea fixa de telecomunicatii. Structura acestei piete ramane neschimbata, Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. fiind singurul operator si inainte si dupa operatiunea analizata. Inainte de concentrare, societatea era controlata de statul roman prin Fondul Proprietatii de Stat, dupa acest moment controlul urmand a fi preluat de catre grupul OTE. In aceste conditii Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. isi va mentine cota de piata de 100%, imbunatatindu-si managementul (preluat de GTE - firma recunoscuta in domeniul telecomunicatiilor) si asigurandu-si dezvoltarea in baza unui plan. In Planul de afaceri si dezvoltare - Anexa A la Acordul actionarilor, parte integranta a contractului de vanzare de actiuni - s-a convenit asupra obiectivelor de dezvoltare a societatii, astfel incat la sfarsitul perioadei de dezvoltare de 5 ani sa se realizeze, printre altele:
    - numar de linii in functiune                                 5,2 milioane
    - procentul liniilor comutate la centrale digitale            70%
    - numarul de telefoane publice in functiune in sate cu mai
      putin de 100 de locuitori                                   1
    - rata de finalizare a convorbirilor internationale initiate
      in strainatate                                              62%
    - deranjamente confirmate pe 100 LTP                          0,12
    - crearea unei infrastructuri de telecomunicatii model
    - reechilibrarea tarifelor pentru a face fata concurentei
    - dezvoltarea retelei mobile pentru a concura cu succes cu
      operatorii GSM existenti.
    Toate acestea creeaza premisele cresterii puterii economico-financiare a societatii si asigura o tranzitie fireasca la liberalizarea completa a sectorului telecomunicatiilor.
    Faptul ca societatea achizitoare, grupul OTE, activeaza tot in domeniul telecomunicatiilor (fiind operatorul national grec), in plina expansiune in sud-estul Europei, iar managementul este asigurat de catre GTE (firma specializata in acelasi domeniu) asigura premisele realizarii obiectivelor propuse prin privatizarea Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. si prin aceasta, progresul tehnic in activitatea de telecomunicatii din Romania.
    Pe piata serviciilor de inchiriere a circuitelor pentru transmisii Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. era si va ramane, de asemenea, si dupa operatiunea de concentrare, pana la data de 31 decembrie 2002, singurul operator.
    Piata serviciilor de telefonie mobila este o piata concurentiala. Intrarea Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. pe aceasta piata va conduce la cresterea concurentei prin marirea ofertei. Telefonia mobila reprezinta in sine un progres tehnic in domeniul telefoniei.
    Piata serviciilor de transmisii de date pe retele de televiziune prin cablu este o piata concurentiala pe care activeaza un numar de aproximativ 400 de agenti. Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. este prezenta pe aceasta piata prin Cable Vision of Romania - S.A., la care are o participare de 95,67% la capitalul social. Astfel, prin realizarea operatiunii de concentrare economica, grupul OTE va patrunde pe aceasta piata.
    4. Grupul OTE nu este prezent pe piata telecomunicatiilor din Romania; in plus, el nu este nici macar un concurent potential, in conditiile in care piata serviciilor de telefonie fixa este inchisa prin reglementari legale.
    5. Hotararea Guvernului nr. 670/1998 privind modul de stabilire si de ajustare a tarifelor practicate de catre Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. pentru furnizarea serviciilor de telecomunicatii de baza si Hotararea Guvernului nr. 793/1998 pentru completarea cadrului dezvoltarii in continuare a sectorului telecomunicatiilor si al finalizarii procesului de privatizare a Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. nu au fost supuse, inainte de adoptare, avizarii Consiliului Concurentei. Acest aviz ar putea fi necesar in baza art. 4 alin. (4) din Legea nr. 21/1996, in cazul Hotararii Guvernului nr. 670/1998, si, respectiv, in baza art. 27 lit. j) din aceasta lege, in cazul Hotararii Guvernului nr. 793/1998.
    Hotararea Guvernului nr. 670/1998 prevede o formula de stabilire si de ajustare a tarifelor pentru serviciile de telefonie fixa interna si internationala care are la baza rata inflatiei (RI), la care se mai adauga o suma calculata pe baza unui coeficient X, a carui valoare este stabilita la nivelul de 5% prin Hotararea Guvernului nr. 793/1998. In practica internationala pretul reglementat prin aceasta metoda ("reglementarea prin pret-plafon") este ajustat periodic cu rata inflatiei, plus sau minus o suma predeterminata. In Marea Britanie, spre exemplu, firmelor carora li se aplica aceasta metoda li se permite sa isi majoreze preturile, cu modificarea indicelui preturilor de consum (IPC), plus sau minus o anumita suma specificata (X). Astfel, la gaze naturale si energie electrica, regula este IPC - X, in care X reprezinta sporul anticipat de eficienta al firmei in cauza. In cazul apei, regula este IPC + X, in care X reprezinta atat sporul anticipat de productivitate, cat si o crestere anuala admisa, in termeni reali, a pretului apei. Incepand cu anul 1989, aceasta metoda a fost practicata si in Statele Unite ale Americii pentru ajustarea tarifelor folosite de firma AT&T. Alte tari, cum ar fi Malaysia, Mexic si Peru, o utilizeaza in telecomunicatii, iar Argentina, in domeniul gazelor si electricitatii.
    In cazul economiilor in tranzitie, in situatia in care preturile sau tarifele sunt asezate inca pe baze nerealiste, este nevoie de o perioada de ajustare (de tip IPC + X), care sa compenseze eliminarea subventiilor, precum si efortul investitional ce urmeaza a fi facut.
    Tarifele calculate in baza prevederilor acestei hotarari se notifica Oficiului Concurentei si Ministerului Comunicatiilor pentru verificarea respectarii formulei de stabilire si ajustare a tarifelor.
    Hotararea Guvernului nr. 793/1998 mentine exclusivitatea acordata prin licenta Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. in domeniul telefoniei de baza, pana la data de 31 decembrie 2002, si desemneaza Societatea Nationala de Telecomunicatii "Romtelecom" S.A. ca operator comercial exclusiv pentru furnizarea de servicii de telefonie mobila celulara digitala (DCS 1800) pana la aceeasi data.
    Piata telefoniei mobile este o piata concurentiala (piata relevanta conform pct. 3 din Nota Departamentului servicii din cadrul Consiliului Concurentei). Prin acordarea exclusivitatii in domeniul telefoniei mobile Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A., in sistem DCS 1800, pana la data de 31 decembrie 2002, si prin "neemiterea unor alte licente pentru operarea retelelor de telefonie mobila, indiferent de tehnologia utilizata, decat daca exista in mod evident cerere suficienta*) pe piata si numai prin licitatie publica", se instituie bariere la intrarea pe aceasta piata. Cu toate acestea intrarea Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. pe piata telefoniei mobile va conduce la cresterea concurentei pe aceasta piata prin cresterea ofertei, in conditiile in care cererea s-a dovedit a fi in prezent peste asteptarile operatorilor. In plus, situatia existenta pe plan international releva ca sunt rare cazurile cand pe piata telefoniei mobile exista mai mult de 3 operatori, respectiv mai mult de unul in banda de 1800; astfel, tari ca Italia, Spania, Austria, Grecia, Portugalia, Polonia au un singur operator in banda de 1800, Belgia - nici unul, singurele cu 2 operatori fiind Marea Britanie si Germania (dar, in conditiile unei rate de penetrare de 40%).
-------------
    *) Cuvintele "evident cerere suficienta" sunt subliniate in Monitorul Oficial.

    Aspectele prezentate nu ridica probleme concurentiale majore. In plus, se desprind urmatoarele constatari:

    A. In legatura cu Hotararea Guvernului nr. 670/1998:

    Aspecte de procedura:

    A1. Ministerul Comunicatiilor a prezentat totusi aceasta hotarare Consiliului Concurentei, spre avizare, la data de 11 decembrie 1998. Urmeaza ca, cu sprijinul Consiliului Legislativ, Consiliul Concurentei sa analizeze daca, din punct de vedere legal, mai este abilitat sa avizeze o hotarare a Guvernului deja publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, atata vreme cat art. 27 lit. j) din Legea nr. 21/1998 face referire la "proiectele de hotarari ale Guvernului".

    A2. Tot cu sprijinul Consiliului Legislativ, Consiliul Concurentei va analiza daca avizul prevazut la art. 4 alin. (4) din Legea 21/1996 - "interventia Guvernului in situatiile prevazute la alin. (2) si (3) se face cu avizul Consiliului Concurentei" - se refera in sine doar la intentia Guvernului de a interveni pe anumite piete sau si la forma concreta sub care aceasta se produce (in cazul de fata, formula prevazuta a fi aplicata). In eventualitatea in care interpretarea corecta are in vedere doar aprobarea intentiei de a interveni pe anumite piete, atunci, probabil pentru a nu constitui doar o simpla formalitate, avizul Consiliului Concurentei nu mai este necesar, tinand seama ca pe piata in discutie Guvernul a mentinut in permanenta, in perioada de dupa 1990, un control asupra tarifelor practicate.

    Aspecte de fond:

    A3. Dupa cum s-a mentionat mai sus, formula prevazuta in hotarare este practicata pe plan international (insasi compania OTE a folosit-o in Grecia in anii 1996 si 1997, IPC + 2% si, respectiv, IPC + 3%). In plus, usoara crestere in termeni reali a tarifelor (5% pe an) este din plin compensata, din punctul de vedere al consumatorilor, de beneficiile obtinute de acestia de pe urma obiectivelor de dezvoltare pe care si le-a propus societatea.

    B. In legatura cu Hotararea Guvernului nr. 793/1998:

    A4. Aceasta hotarare a Guvernului nu necesita avizul Consiliului Concurentei, deoarece:
    - exclusivitatea Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. pentru servicii de telefonie de baza i-a fost acordata in baza legislatiei existente deja in vigoare si a acordurilor internationale la care Romania este parte. Logica acestei exclusivitati este aceea de a oferi operatorului national o perioada in care sa devina capabil sa faca fata concurentei internationale in momentul deschiderii pietei;
    - in domeniul telefoniei mobile, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 17/1998, Ministerul Comunicatiilor este abilitat sa atribuie, prin incredintare directa, unei filiale a Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. licenta de operare pentru sistemul de telefonie celulara digitala DCS 1800; ordonantele nu trebuie sa obtina avizul Consiliului Concurentei;
    - formularea "neemiterea unor alte licente pentru operarea retelelor de telefonie mobila, indiferent de tehnologia utilizata, decat daca exista in mod evident cerere suficienta*) pe piata si numai prin licitatie publica" nu constituie (datorita introducerii partii subliniate) in realitate o exclusivitate. Oricum, aceasta conditie nu apare in nici unul dintre documentele legate de privatizarea Societatii Nationale de Telecomunicatii "Romtelecom" - S.A. si, in concluzie, nu afecteaza procesul de analiza a notificarii;
    - stabilirea la 5% a valorii lui X din formula prevazuta in Hotararea Guvernului nr. 670/1998 este un atribut al Guvernului Romaniei si nu unul care trebuie avizat de Consiliul Concurentei.
-------------
    *) Cuvintele "evident cerere suficienta" sunt subliniate in Monitorul Oficial.

    Avand in vedere ca operatiunea de concentrare economica analizata nu ridica probleme privind concurenta in sensul ca: (i) structura pietei serviciilor de telefonie fixa si a pietei serviciilor de inchiriere a circuitelor pentru transmisii nu se modifica; (ii) in domeniul telefoniei mobile exista premisele imbunatatirii mediului concurential; si (iii) piata serviciilor de transmisii de date pe retele de televiziune prin cablu nu este influentata,
    ia urmatoarea decizie:

    Art. 1
    In conformitate cu dispozitiile art. 51 alin. 1 lit. b) din Legea concurentei nr. 21/1996 si ale art. 9.1 lit. b) din partea a III-a a cap. II din Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice, se constata ca, desi operatiunea notificata cade sub incidenta legii, nu exista motive pentru a fi refuzata.
    Art. 2
    Taxa de autorizare prevazuta la art. 33 alin. (2) din Legea concurentei nr. 21/1996 este de 3.412.117.108 lei (trei miliarde patru sute douasprezece milioane una suta saptesprezece mii una suta opt lei) si se va vira in termen de 15 zile, cu ordin de plata tip trezorerie, la bugetul de stat in contul 60170103, deschis, pe seama administratiilor financiare, la Banca Comerciala Romana - S.A., Sucursala municipiului Bucuresti. O copie de pe ordinul de plata va fi transmisa neintarziat Consiliului Concurentei.
    Art. 3
    In conformitate cu art. 62 din Legea concurentei nr. 21/1996, se dispune publicarea prezentei decizii de catre Hellenic Telecommunications Organization - S.A., prin OTEROM Ltd., in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, in termen de 30 de zile de la data comunicarii acesteia.
    Art. 4
    Nerespectarea masurilor stabilite prin prezenta decizie atrage sanctionarea conform art. 56 lit. b) din Legea concurentei nr. 21/1996.
    Art. 5
    Prezenta decizie intra in vigoare la data comunicarii ei persoanelor interesate.
    Art. 6
    Decizia Consiliului Concurentei poate fi atacata in termen de 30 de zile de la comunicare la Curtea de Apel, Sectia contencios-administrativ.
    Art. 7
    Secretariatul general va comunica neintarziat prezenta decizie partilor implicate in concentrarea economica.
    Art. 8
    Aceasta decizie este adresata:

    Hellenic Telecommunications Organization - S.A. prin  OTEROM Ltd.
    Blvd. Kifissias nr. 99, 15124, Maroussi,              Blvd. Arch.
    Atena, Grecia                                         Makarios III nr. 199
    Telefon: +301-6115173                                 Neocleous House
                                                          3030, Limasol, Cipru

                 P. PRESEDINTELE CONSILIULUI CONCURENTEI,
                             GHEORGHE OPRESCU



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 132/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 132 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu