E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 23 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 27 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 32 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 1 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 2 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 3 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 4 din actul Regulament 1 2002
Articolul 6 din actul Circulara 22 2003 republica Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 2 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 3 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 4 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 5 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 6 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 8 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 16 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 17 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 18 din actul Regulament 1 2002
Articolul 1 din actul Circulara 22 2003 modifica articolul 22 din actul Regulament 1 2002
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

CIRCULARA Nr

CIRCULARA   Nr. 22 din  3 iulie 2003

pentru modificarea Regulamentului Bancii Nationale a Romaniei nr. 1/2002 privind sistemul de transfer de fonduri de mare valoare

ACT EMIS DE: BANCA NATIONALA A ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 546 din 30 iulie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (2) si ale art. 23 din Legea nr. 101/1998 privind Statutul Bancii Nationale a Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 160 si 161 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 privind organizatiile cooperatiste de credit, aprobata si modificata prin Legea nr. 200/2002, precum si ale Conventiei nr. 3/26 iunie 2003/181.201/16 mai 2003, incheiata intre Banca Nationala a Romaniei si Ministerul Finantelor Publice,
    in temeiul art. 50 din Legea nr. 101/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 285 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000, aprobata prin Legea nr. 200/2002,

    Banca Nationala a Romaniei emite prezenta circulara.

    Art. 1
    Regulamentul Bancii Nationale a Romaniei nr. 1/2002 privind sistemul de transfer de fonduri de mare valoare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 44 din 22 ianuarie 2002, modificat si completat prin Circulara Bancii Nationale a Romaniei nr. 31/2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 683 din 16 septembrie 2002, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 2 se modifica dupa cum urmeaza:
    1.1. Literele a), i) si j) vor avea urmatorul cuprins:
    "a) participant*1) - orice banca, persoana juridica romana, sucursala din Romania a unei banci, persoana juridica straina, denumite in continuare banci, orice casa centrala a cooperativelor de credit sau Banca Nationala a Romaniei, care are acces la sistemul de transfer de fonduri de mare valoare, prin intermediul unui unic punct de acces, de preferinta la sediul sau central, precum si Trezoreria statului, care are acces la sistemul de transfer de fonduri de mare valoare, prin intermediul a 49 de puncte de acces, respectiv: Ministerul Finantelor Publice, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti si administratiile finantelor publice ale sectoarelor municipiului Bucuresti, denumite in continuare trezorerii participante;
    ...........................................................................
    i) unitate subparticipanta initiatoare - orice unitate subparticipanta din sistemul intrabancar/intraretea/intertrezorerii al participantului, care initiaza o plata de mare valoare in nume propriu sau in numele clientilor sai;
    j) unitate subparticipanta destinatara - orice unitate subparticipanta din sistemul intrabancar/intraretea/intertrezorerii al participantului, care accepta o plata de mare valoare in nume propriu sau pentru a pune la dispozitia clientilor sai o anumita suma de bani;"
------------
    *1) In aceasta categorie este inclusa si orice banca aflata in regim special de decontare sau in procedura de faliment declarata inainte de intrarea in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 138/2001 pentru modificarea si completarea Legii nr. 83/1998 privind procedura falimentului bancilor, aprobata si modificata prin Legea nr. 597/2002.

    1.2. Dupa litera m) se introduc literele n) si o) cu urmatorul cuprins:
    "n) unitate subparticipanta - orice unitate teritoriala a unei banci, sediu secundar al unei case centrale a cooperativelor de credit, cooperativa de credit sau trezorerie municipala, oraseneasca sau de comuna care nu are acces direct la sistemul de transfer de fonduri de mare valoare decat prin intermediul unui participant;
    o) sistem intertrezorerii - totalitatea trezoreriilor participante si a unitatilor lor subparticipante si a relatiilor dintre acestea direct sau prin reteaua TransFonD privind transferurile de fonduri de mare valoare."
    2. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 3
    (1) Accesul participantilor, altii decat Trezoreria statului, in sistemul de transfer de fonduri de mare valoare se efectueaza centralizat, prin intermediul unui unic punct de acces, situat la centrala TransFonD.
    (2) Accesul Trezoreriei statului in sistemul de transfer de fonduri de mare valoare se efectueaza astfel:
    a) directiile generale ale finantelor publice judetene in cadrul sucursalelor TransFonD din judetul respectiv (40 de puncte de acces);
    b) directiile generale ale finantelor publice ale municipiului Bucuresti si judetului Ilfov, precum si administratiile finantelor publice ale sectoarelor municipiului Bucuresti in cadrul Sucursalei Municipiului Bucuresti a TransFonD (8 puncte de acces);
    c) Ministerul Finantelor Publice in cadrul centralei TransFonD (un singur punct de acces)."
    3. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    Bancile sau casele centrale ale cooperativelor de credit care au sediul central situat in alta localitate decat in Bucuresti au posibilitatea ca, in baza unei notificari oficiale transmise in prealabil TransFonD, sa delege in calitate de participant propria unitate teritoriala/propriul sediu secundar din Bucuresti."
    4. Articolul 5 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 5
    Participantii au obligatia sa colecteze si/sau sa difuzeze in propriul sistem intrabancar/intraretea/intertrezorerii informatia privind initierea si, respectiv, acceptarea platilor de mare valoare in cadrul intervalelor maximale precizate in anexa nr. 1."
    5. Articolul 6 se modifica dupa cum urmeaza:
    5.1. Alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 6
    (1) In categoria platilor de mare valoare sunt incluse urmatoarele tipuri de operatiuni:
    a) instructiunile de transfer-credit intre participanti, efectuate in nume propriu sau in numele si pe conturile clientilor (persoane fizice, persoane juridice sau unitati subparticipante), in suma de minimum 500 milioane lei sau indiferent de valoare, in cazul in care initiatorul acestora decide sa utilizeze sistemul de transfer de fonduri de mare valoare, denumite in continuare plati de mare valoare proprii sau ale clientilor;
    b) instructiunile de transfer-credit intre participanti, aferente pietelor valutara si monetara, inclusiv cele aferente facilitatilor permanente acordate de Banca Nationala a Romaniei."
    5.2. Dupa alineatul (2) se introduce alineatul (3) cu urmatorul cuprins:
    "(3) Nu sunt acceptate in sistemul de transfer de fonduri de mare valoare instructiunile de transfer-credit intre diferite trezorerii participante, efectuate in nume propriu sau in numele si pe conturile clientilor (persoane fizice, persoane juridice sau unitati subparticipante), indiferent de valoarea acestora, cu exceptia cazurilor speciale definite in conventia incheiata intre Banca Nationala a Romaniei si Ministerul Finantelor Publice. Pentru procesarea transferurilor de fonduri intertrezorerii, Trezoreria statului va utiliza sistemul de transfer de fonduri de mica valoare."
    6. Articolul 8 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 8
    Participantul-platitor are obligatia ca la platile de mare valoare initiate pe suport hartie sa anexeze, daca este necesar, unul dintre urmatoarele documente:
    a) exemplarul roz/rosu al ordinului de plata intocmit de clientul sau, de unitatea subparticipanta sau de clientul acesteia si acceptat in original de catre participant;
    b) exemplarul roz/rosu al ordinului de plata sau transmisia telex/modem a acestuia (acceptata de catre participantul-platitor) apartinand unitatii subparticipante sau clientului acesteia, care va contine toate informatiile cuprinse in ordinul de plata original;
    c) comunicarea de refuz la executare, emisa in conformitate cu reglementarile in vigoare in domeniu, in situatia refuzului la incasare al unei plati de mare valoare;
    d) documentele mentionate la lit. a) sau b), intocmite de participantul-platitor sau de unitatea subparticipanta si aferente instrumentelor de plata de debit, acceptate total sau partial, in situatia excluderii temporare din calculul compensarii fie a participantului-platitor, fie a participantului-beneficiar."
    7. Articolul 16 va avea urmatorul cuprins:
    "ART 16
    (1) In situatia insuficientei disponibilitatilor in conturile bancilor sau caselor centrale ale cooperativelor de credit, TransFonD este autorizat sa refuze procesarea platilor de mare valoare receptionate, in ordinea prioritatii la refuz atribuita acestora de catre fiecare participant-platitor. Platile de mare valoare refuzate sunt restituite participantilor-platitori insotite de comunicari de refuz la executare semnate de persoanele autorizate sa angajeze TransFonD, in cadrul intervalelor de eliberare a extraselor de cont.
    (2) In situatia insuficientei disponibilitatilor in contul curent general al Trezoreriei statului, TransFonD este autorizat sa refuze/amane procesarea platilor de mare valoare receptionate, in conformitate cu dispozitiile primite in scris, pana la ora 4,15 p.m., de la Ministerul Finantelor Publice. Platile de mare valoare refuzate sunt fie restituite Trezoreriei statului insotite de comunicari de refuz la executare semnate de persoanele autorizate sa angajeze TransFonD, in cadrul intervalelor de eliberare a extraselor de cont, fie amanate la plata, cu o zi bancara, conform dispozitiilor primite in acest sens de la Ministerul Finantelor Publice."
    8. Articolul 17 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 17
    In cazul in care:
    - bancile sau casele centrale ale cooperativelor de credit nu au stabilit prioritati la refuz platilor de mare valoare;
    - valoarea platilor de mare valoare carora li s-au stabilit prioritati la refuz este mai mica decat lipsa de lichiditati din contul bancilor sau caselor centrale ale cooperativelor de credit;
    - Trezoreria statului nu a remis TransFonD, pana la ora 4,15 p.m., dispozitiile in scris privind platile de mare valoare care urmeaza a fi refuzate/amanate, refuzul acestora se va efectua de catre TransFonD conform principiului: "plata/platile de mare valoare cu cea mai apropiata valoare de lipsa de lichiditati din contul participantului este/sunt respinsa/respinse".
    9. Articolul 18 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 18
    Daca pana in ziua bancara urmatoare datei debitarii contului clientului platitor care a initiat o plata de mare valoare participantul nu a fost in masura sa-si asigure in contul sau curent deschis la Banca Nationala a Romaniei disponibilitatile necesare efectuarii acestei plati, acesta are obligatia ca, pana la sfarsitul intervalului precizat anterior, sa crediteze contul clientului platitor, direct sau prin intermediul unitatii sale subparticipante, cu suma de bani care nu poate fi transferata in contul participantului-beneficiar, inclusiv, unde este cazul, comisioanele, spezele si orice alte taxe retinute in vederea efectuarii serviciului de transfer de fonduri."
    10. Litera a) a articolului 22 va avea urmatorul cuprins:
    "a) situatia platilor de mare valoare refuzate in ziua respectiva din cauza insuficientei disponibilitatilor in conturile participantilor-platitori si a celor refuzate, respectiv amanate la plata de catre Trezoreria statului din cauza insuficientei disponibilitatilor in conturile participantilor-platitori;"
    11. Alineatul (1) al articolului 23 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 23
    (1) Pentru serviciile oferite in cadrul sistemului de transfer de fonduri de mare valoare, Banca Nationala a Romaniei, prin intermediul TransFonD, percepe automat comisioane participantilor, altii decat Banca Nationala a Romaniei si Trezoreria statului."
    12. La articolul 27 se introduce alineatul (2) cu urmatorul cuprins:
    "(2) TransFonD asigura trezoreriilor care nu au organizate propriile structuri intertrezorerii procesarea platilor de mare valoare prin intermediul sucursalelor sale deschise in toate orasele resedinta de judet si in municipiul Bucuresti."
    13. La articolul 32 se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmatorul cuprins:
    "(3) Ministerul Finantelor Publice poate incheia un contract de prestari de servicii privind furnizarea prin fax, in regim de confidentialitate, a extraselor de cont analitic aferente procesarii platilor de mare valoare, in conformitate cu prevederile prezentului regulament."
    14. Anexele nr. 1 si 4, modificate prin Circulara Bancii Nationale a Romaniei nr. 31/2002, se inlocuiesc cu anexa nr. 1 si, respectiv, anexa nr. 4a) si anexa nr. 4b) la prezenta circulara.
    15. Anexele nr. 2 si 3 se inlocuiesc cu anexele nr. 2 si 3 la prezenta circulara.
    Art. 2
    TransFonD asigura bancilor si unitatilor caselor centrale ale organizatiilor cooperatiste de credit care nu au organizate propriile structuri intrabancare/intraretea procesarea platilor de mare valoare in relatia cu Trezoreria statului prin intermediul sucursalelor sale deschise in toate orasele resedinta de judet si in municipiul Bucuresti, pentru un interval de timp de 4 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei circulare.
    Art. 3
    Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei circulare transferurile de fonduri aferente pietelor valutara si monetara, inclusiv piata primara a titlurilor de stat, intre banci si Trezoreria statului se vor efectua de catre TransFonD, in calitate de agent al Bancii Nationale a Romaniei.
    Art. 4
    La data intrarii in vigoare a prezentei circulare orice alte dispozitii contrare isi inceteaza aplicabilitatea.
    Art. 5
    Prezenta circulara intra in vigoare la data de 1 septembrie 2003.
    Art. 6
    Regulamentul Bancii Nationale a Romaniei nr. 1/2002 privind sistemul de transfer de fonduri de mare valoare, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv cu cele aduse de prezenta circulara, se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se articolelor o noua numerotare.

                 Presedintele Consiliului de administratie
                     al Bancii Nationale a Romaniei,
                        Mugur Constantin Isarescu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

           _____________  (2')    ___________  (3')    _____________
          | Sucursala   |      z |           |      z | Sucursala   |
          | TransFonD   |------->| TransFonD |------->| TransFonD   |
          | initiatoare |  ----->| Centrala  |------  | destinatara |
          |_____________| |      |___________| (3) z| |_____________|
                      ^   |                         |   |
                   z  |   |  z                      |   | (3') z
                  (2')|   | (2)                     |   |
                      |   |                         |   |
                     _|___|________         ________v___v_
 __________ (1) z-1 | Participant- |       | Participant- | (4) z  ____________
| Platitor |------->| platitor     |       | beneficiar   |------>| Beneficiar |
|__________|        |______________|       |______________|       |____________|
                          ^                         |
                          | z-1                     | z+1
                     _____|___________   ___________v_____
 __________ (1) z-1 | Unitate         | | Unitate         |(4) z+1 ____________
| Platitor |------->| subparticipanta | | subparticipanta |------>| Beneficiar |
|__________|        | initiatoare     | | destinatara     |       |____________|
                    |_________________| |_________________|

    unde:
    (1) data debitarii contului clientului platitor;
    (2) data receptiei platilor de mare valoare de la banci, casele centrale ale cooperativelor de credit, BNR si MFP;
    (2') data receptiei platilor de mare valoare de la Directiile Generale ale finantelor publice judetene, a Municipiului Bucuresti, precum si de la Administratiile finantelor publice ale sectoarelor Municipiului Bucuresti;
    (3) data eliberarii extraselor de cont sub sigla BNR bancilor, caselor centrale ale cooperativelor de credit, BNR si MFP;
    (3') data eliberarii extraselor de cont sub sigla BNR Directiilor Generale ale finantelor publice judetene, a Municipiului Bucuresti precum si Administratiilor finantelor publice ale sectoarelor Municipiului Bucuresti;
    (4) data creditarii contului clientului beneficiar.

                  _______________________________________________
                 | Circuitul maximal al platilor de mare valoare |
                 |_______________________________________________|

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|        Tip plata de mare valoare       |Interval de |Ora        |Interval de |
|                                        |receptie al |decontarii |eliberare a |
|                                        |platilor de |finale si  |extraselor  |
|                                        |mare valoare|irevocabile|de cont     |
|________________________________________|____________|___________|____________|
|instructiuni de    |- plati ale         | 8:00 a.m. -| 4:30 p.m. | 4:30 p.m. -|
|transfer-credit    |participantilor,    |12:00 a.m.  |           | 7:30 p.m.  |
|intre participanti,|proprii sau ale     |            |           |            |
|proprii sau ale    |clientilor in       |            |           |            |
|clientilor in suma |relatia cu          |            |           |            |
|de minimum 500     |Trezoreria statului |            |           |            |
|milioane lei sau   |- plati             |            |           |            |
|indiferent de      |intertrezorerii     |            |           |            |
|valoare;           |____________________|____________|___________|____________|
|                   |- plati intre       | 8:00 a.m. -| 5:00 p.m. | 5:00 p.m. -|
|                   |participanti,       | 1:00 p.m.  |           | 7:30 p.m.  |
|                   |proprii sau ale     |            |           |            |
|                   |clientilor          |            |           |            |
|___________________|____________________|____________|___________|____________|
|instructiuni de    |- plati aferente    | 8:00 a.m. -|10:15 a.m. |10:15 a.m. -|
|transfer-credit    |constituirii/       | 9:45 a.m.  |           | 7:30 p.m.  |
|intre participanti,|restituirii         |            |           |            |
|aferente pietelor  |depozitelor cu scop |            |           |            |
|valutara si        |de garantare,       |            |           |            |
|monetara           |inclusiv dobanzile  |            |           |            |
|                   |acestora;           |            |           |            |
|                   |- plati aferente    |            |           |            |
|                   |restituirilor de    |            |           |            |
|                   |depozite/credite la/|            |           |            |
|                   |de la BNR, inclusiv |            |           |            |
|                   |dobanzile acestora. |            |           |            |
|                   |____________________|____________|___________|____________|
|                   |- plati aferente    |10:00 a.m. -| 7:00 p.m. | 7:00 p.m. -|
|                   |pietelor valutara si| 3:00 p.m.  |           | 7:30 p.m.  |
|                   |monetara ale        |            |           |            |
|                   |institutiilor de    |            |           |            |
|                   |credit si ale BNR in|            |           |            |
|                   |relatia cu          |            |           |            |
|                   |Trezoreria statului;|            |           |            |
|                   |____________________|____________|           |            |
|                   |- plati aferente    |10:00 a.m. -|           |            |
|                   |pietelor valutara si| 5:45 p.m.  |           |            |
|                   |monetara ale        |            |           |            |
|                   |institutiilor de    |            |           |            |
|                   |credit si ale BNR;  |            |           |            |
|                   |- plati aferente    |            |           |            |
|                   |reconstituirii      |            |           |            |
|                   |depozitelor cu scop |            |           |            |
|                   |de garantare        |            |           |            |
|                   |executate in aceeasi|            |           |            |
|                   |zi bancara;         |            |           |            |
|                   |- plati aferente    |            |           |            |
|                   |facilitatilor       |            |           |            |
|                   |permanente acordate |            |           |            |
|                   |de Banca Nationala a|            |           |            |
|                   |Romaniei.           |            |           |            |
|___________________|____________________|____________|___________|____________|

             ________________________________________________________
            | Intervalele de prelucrare ale platilor de mare valoare |
            |________________________________________________________|

    ANEXA 3*)

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|   Tip plata de mare valoare    |      Denumire cont analitic     |Simbol cont|
|                                |                                 |analitic   |
|________________________________|_________________________________|___________|
|instructiuni de transfer-credit |Plati proprii sau ale clientilor |    302    |
|intre participanti, proprii sau |in relatia cu Trezoreria Statului|           |
|ale clientilor, in suma de      |_________________________________|___________|
|minimum 500 milioane lei sau    |Plati intertrezorerii            |    303    |
|indiferent de valoare;          |_________________________________|___________|
|                                |Plati proprii sau ale clientilor |    701    |
|________________________________|_________________________________|___________|
|instructiuni de transfer-credit |Plati aferente pietei valutare   |    801    |
|intre participanti aferente     |_________________________________|___________|
|pietelor valutara si monetara   |Plati aferente pietei secundare a|    802    |
|                                |certificatelor de depozit        |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente pietei primare a  |    803    |
|                                |titlurilor de stat               |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente pietei secundare a|    805    |
|                                |titlurilor de stat               |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente plasamentelor     |    809    |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente dobanzilor la     |    810    |
|                                |plasamente                       |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente depozitelor cu    |    905    |
|                                |scop de garantare                |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente dobanzilor la     |    906    |
|                                |depozitele cu scop de garantare  |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente pietei primare a  |    407    |
|                                |certificatelor de depozit        |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente depozitelor la BNR|    411    |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente dobanzilor la     |    412    |
|                                |depozitele la BNR                |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente creditelor de la  |    400    |
|                                |BNR                              |           |
|                                |_________________________________|___________|
|                                |Plati aferente dobanzilor la     |    406    |
|                                |creditele de la BNR              |           |
|________________________________|_________________________________|___________|

              _____________________________________________________
             | Conturi analitice utilizate in cadrul sistemului de |
             |        transfer de fonduri de mare valoare          |
             |_____________________________________________________|

    ANEXA 4a)*)

    *) Anexa nr. 4a) este reprodusa in facsimil.

           _____________          ___________          _____________
          | Sucursala   |  z+1   |           |   z+1  | Sucursala   |
          | TransFonD   |<-------| TransFonD |<-------| TransFonD   |
          | initiatoare |  ------| Centrala  |<-----  | destinatara |
          |_____________| |      |___________|      | |_____________|
                      |   |                         |   ^
                  z+1 |   | z+1                 z+1 |   | z+1
                  (2')|   | (2)                 (1) |   | (1')
                      |   |                         |   |
          (3)        _v___v________         ________|___|_
 __________    z+1  | Participant- |       | Participant- |        ____________
| Platitor |<-------| platitor     |       | beneficiar   |       | Beneficiar |
|__________|        |______________|       |______________|       |____________|
                          |
                          | z+2
                          |
          (3)        _____v___________   _________________
 __________    z+2  | Unitate         | | Unitate         |        ____________
| Platitor |<-------| subparticipanta | | subparticipanta |       | Beneficiar |
|__________|        | initiatoare     | | destinatara     |       |____________|
                    |_________________| |_________________|

    unde:
    (1) data receptiei refuzului la incasare al platilor de mare valoare de la banci, casele centrale ale cooperativelor de credit, BNR si MFP;
    (1') data receptiei refuzului la incasare al platilor de mare valoare de la Directiile Generale ale finantelor publice judetene, a Municipiului Bucuresti precum si Administratiile finantelor publice ale sectoarelor Municipiului Bucuresti;
    (2) data eliberarii extraselor de cont sub sigla BNR bancilor, caselor centrale ale cooperativelor de credit, BNR si MFP;
    (2') data eliberarii extraselor de cont sub sigla BNR Directiilor Generale ale finantelor publice judetene, a Municipiului Bucuresti precum si Administratiilor finantelor publice ale sectoarelor Municipiului Bucuresti;
    (3) data creditarii contului clientului beneficiar.

              ________________________________________________________
             | Circuitul maximal al refuzului la incasare al platilor |
             |     de mare valoare - al participantului beneficiar    |
             |________________________________________________________|

    ANEXA 4b)*)

    *) Anexa nr. 4b) este reprodusa in facsimil.

           _____________          ___________          _____________
          | Sucursala   |   z+2  |           |  z+2   | Sucursala   |
          | TransFonD   |<-------| TransFonD |<-------| TransFonD   |
          | initiatoare |  ------| Centrala  |<-----  | destinatara |
          |_____________| |      |___________|      | |_____________|
                      |   |                         |   ^
                  z+2 |   | z+2                 z+2 |   | z+2
                  (2')|   | (2)                 (1) |   | (1')
                      |   |                         |   |
          (3)        _v___v________         ________|___|_
 __________    z+2  | Participant- |       | Participant- |        ____________
| Platitor |<-------| platitor     |       | beneficiar   |       | Beneficiar |
|__________|        |______________|       |______________|       |____________|
                          |                         ^
                          | z+3                     | z+1/z+2
                          |                         |
          (3)        _____v___________   ___________|_____
 __________    z+3  | Unitate         | | Unitate         |        ____________
| Platitor |<-------| subparticipanta | | subparticipanta |       | Beneficiar |
|__________|        | initiatoare     | | destinatara     |       |____________|
                    |_________________| |_________________|

    unde:
    (1) data receptiei refuzului la incasare al platilor de mare valoare de la banci, casele centrale ale cooperativelor de credit, BNR si MFP;
    (1') data receptiei refuzului la incasare al platilor de mare valoare de la Directiile Generale ale finantelor publice judetene, a Municipiului Bucuresti, precum si Administratiile finantelor publice ale sectoarelor Municipiului Bucuresti;
    (2) data eliberarii extraselor de cont sub sigla BNR bancilor, caselor centrale ale cooperativelor de credit, BNR si MFP;
    (2') data eliberarii extraselor de cont sub sigla BNR Directiilor Generale ale finantelor publice judetene, a Municipiului Bucuresti precum si Administratiilor finantelor publice ale sectoarelor Municipiului Bucuresti;
    (3) data creditarii contului clientului beneficiar.

             ___________________________________________________________
            |   Circuitul maximal al refuzului la incasare al platilor  |
            | de mare valoare   al unitatii subparticipante destinatare |
            |___________________________________________________________|



SmartCity5

COMENTARII la Circulara 22/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Circulara 22 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu