Amendament Nr.1 din 10.02.2010dintre Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria şi Ministerul Apărării al Republicii Cehe şi Ministerul Apărării al Republicii Estonia şi Ministerul Apărării al Republicii Finlanda şi Guvernul Republicii Ungare şi Ministerul Apărării al Republicii Italiene şi Ministerul Apărării al Republicii Letonia şi Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Lituania şi ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos şi Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei şi ministrul apărării naţionale al Republicii Polone şi Guvernul României şi Ministerul Apărării al Republicii Slovenia şi Guvernul Regatului Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii privind Capabilitatea de transport strategic aerian ACT EMIS DE: Act Internaţional ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 513 din 25 iulie 2012
INTRODUCEREMinisterul Apărării al Republicii Bulgaria, Ministerul Apărării al Republicii Estonia, Ministerul Apărării al Republicii Finlanda, Guvernul Republicii Ungare, Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Lituania, ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos, Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei, ministrul apărării naţionale al Republicii Polone, Guvernul României, Ministerul Apărării al Republicii Slovenia, Guvernul Regatului Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii, denumite în continuare participanţi,luând în considerare Memorandumul de înţelegere privind Capabilitatea de transport strategic aerian (denumit în continuare SAC MoU), intrat în vigoare la 23 septembrie 2008,având în vedere că Ministerul Apărării al Republicii Cehe, Ministerul Apărării al Republicii Italiene şi Ministerul Apărării al Republicii Letonia au informat că nu vor mai adera la SAC MoU ca participanţi iniţiali,luând în considerare faptul că participanţii au ajuns la înţelegerea că SAC MoU intră în vigoare fără Ministerul Apărării al Republicii Cehe, Ministerul Apărării al Republicii Italiene şi Ministerul Apărării al Republicii Letonia ca participanţi iniţiali şi au confirmat această înţelegere prin semnarea „Scrisorii de confirmare între participanţii la SAC MoU cu privire la suspendarea şi reducerea unor costuri ale Programului privind Capabilitatea de Transport Strategic Aerian şi alocarea orelor de zbor neprevăzute în Program“ la conţinutul căreia se face trimitere, la data de 18 septembrie 2008, şihotărând că SAC MoU trebuie actualizat pentru a reflecta drepturile şi obligaţiile curente ale participanţilor,au ajuns la următoarea înţelegere: Articolul 1Scop Scopul prezentului amendament este actualizarea SAC MoU pentru a reflecta drepturile şi obligaţiile curente ale participanţilor, precum şi detaliile programului şi referinţele care s-au schimbat după ce participanţii au încheiat negocierea SAC MoU. Articolul 2Modificări 1. Pagina de titlu: Se înlocuieşte actuala pagină de titlu cu următoarea pagină de titlu: MEMORANDUMUL DE ÎNŢELEGERE între Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria şi Ministerul Apărării al Republicii Estonia şi Ministerul Apărării al Republicii Finlanda şi Guvernul Republicii Ungare şi Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Lituania şi ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos şi Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei şi ministrul apărării naţionale al Republicii Polone şi Guvernul României şi Ministerul Apărării al Republicii Slovenia şi Guvernul Regatului Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii privind capabilitatea de transport strategic aerian 2. La art. 1, Introducere: În primul alineat se elimină „Ministerul Apărării al Republicii Cehe“, „Ministerul Apărării al Republicii Italiene“ şi „Ministerul Apărării al Republicii Letonia“. 3. La art. 2, Acronime şi definiţii: Se elimină „HAA, Acord de Găzduire a Agenţiei“ şi se introduce „MoA, Memorandum de înţelegere“ după „LoA, Scrisoare de ofertă/acceptare“. 4. La art. 3, Obiective şi arie de aplicare: Alineatul 3.3.5 se înlocuieşte cu: „Să opereze şi să susţină aeronavele C-17, aflate în proprietatea NAMO“. 5. La art. 4, Organizarea şi managementul Programului SAC: La alineatul 4.1.2, la sfârşitul frazei se elimină punctul şi se introduce „şi administrarea financiară a operaţiilor şi sprijinului HAW.“ 6. La art. 6, Organizarea şi managementul Programului de management al transportului aerian: a)Se renumerotează alin. 6.5.1. ca 6.5; se renumerotează 6.5.1.1 ca 6.5.1; şi b)La alin. 6.6, în prima frază se înlocuieşte: „Acord de Găzduire a Agenţiei (HAA)“ cu „Memorandum de înţelegere (MOA)“ şi în a doua frază se înlocuieşte „HAA“ cu „MOA“.7. La art. 8, Principii şi proceduri financiare: a)la alin. 8.1 se înlocuieşte „5,944.1“ cu „5,311.587“; b)la alin. 8.1.1 se înlocuieşte „1,319.2“ cu „1,139.525“; c)la alin. 8.1.2 se înlocuieşte „176.6“ cu „159.288“; d)la alin. 8.1.3 se înlocuieşte „33.6“ cu „30.574“; e)la alin. 8.3.1 se înlocuieşte „1,199.2“ cu „1,083.940“; f)la alin. 8.3.2 se înlocuieşte „147.2 cu „133.159“; g)la alin. 8.3.3 se înlocuieşte „28“ cu „27.980“; h)la alin. 8.10.5, a doua frază, se înlocuiesc cuvintele „fiecare cont“ cu „conturile NAMA“; i)la alin. 8.10.6, a doua frază, se elimină „în toate monedele“ şi, de asemenea, se elimină „pentru contractele în cauză“; j)la alin. 8.10.8 se înlocuieşte „va“ cu „trebuie“; k)se introduce un nou alineat: „8.10.16 Există ore de zbor neprevăzute în program, cuprinse în tabelul 2, anexa B (Aspecte financiare) a prezentului SAC MoU, pentru care costurile variabile nu sunt finanţate. Un participant poate utiliza cota sa din cele 335 de ore de zbor neprevăzute în program, proporţional cu procentul pe care participantul îl are din cota pentru costurile segmentului operaţii. Până la data la care un participant îşi va creşte numărul de ore de zbor declarate sau un nou membru va deveni participant la programul SAC, un participant care va folosi ore de zbor neprevăzute în program va plăti costurile variabile de operare asociate cu acele ore de zbor finanţate potrivit art. 42(e)(3) din Carta NAMO. Aceste fonduri sunt în afara contribuţiilor normale descrise la art. 42(e)(1) din Carta NAMO şi astfel nu fac obiectul ţintei de cost şi plafonului de cost pentru segmentul operaţii.“8. La art. 21, Principii şi proceduri financiare pentru Grupul de transport aerian de mare capacitate: a)la alin. 21.2.1 se introduce „şi civil“ după „militar“; b)la alin. 21.3 se introduce „şi civil“ după „militar“; c)la alin. 21.3.1 se introduce „şi civil“ după „militar“; şi d)la alin. 21.3.3 se introduce „şi civil“ după „militar“.9. La art. 27, Aderarea unor participanţi ulteriori şi schimbarea orelor de zbor declarate: – La alin. 27.3 se introduce „în consultare cu NAMO BoD“ după „SAC SB“ şi se înlocuieşte „40“ cu „45“.10. La art. 28, Taxe, impuneri vamale şi alte impuneri similare: – La alin. 28.2 se elimină expresia „În măsura în care“ şi se introduce la începutul alineatului „aşa cum este prevăzut mai sus şi dacă“.11. La art. 33, Data intrării în vigoare şi durata: a)la alin. 33.1 se elimină din fraza a doua „iar pentru participanţii care vor aproba SAC MoU după aceea, SAC MoU va intra în vigoare pentru acei participanţi la data la care îl aprobă“; b)se introduce un nou alineat „33.1.1 Numărul total de 3500 de ore de zbor este compus din 3165 de ore de zbor declarate şi 335 de ore de zbor neprevăzute în program aşa cum au fost prezentate în alin. 8.10.16 al SAC MoU“ şi se renumerotează în consecinţă alineatele de la 33.1.1 la 33.1.3; c)la alin 33.2 se înlocuieşte „tabelul 4, anexa B (Aspecte financiare) a prezentului SAC MoU“ cu „tabelul 1, anexa B (Aspecte financiare) a prezentului SAC MoU pentru segmentul achiziţie şi tabelul 2, anexa B (Aspecte financiare) a acestui SAC MoU pentru segmentul operaţii“; şi d)se elimină alin. 33.3.12. Anexa B, Aspecte financiare: a. Se elimină tabelul 4 şi se înlocuiesc actuala anexă şi tabelele 1, 2 şi 3 cu anexa şi tabelele 1, 2 şi 3, după cum urmează: ANEXA BAspecte financiare
BY 2007 în milioane USD |
|
COSTUL - ŢINTĂ |
PLAFON DE COST |
Total segment achiziţie (SAC MOU paragraful 8.3.1/8.1.1) |
|
$1,083.940 |
$1,139.525 |
Achiziţia aeronavelor prin FMS |
$497.562 |
|
|
Sprijin prin FMS |
$324.190 |
|
|
Costuri de locare - BA Papa, Ungaria |
$13.406 |
|
|
În natură |
|
|
|
Aeronave FMS în natură (o aeronavă) |
$248.782 |
|
|
Segment operaţional anual (SAC MOU paragraful 8.3.2/8.1.2) |
|
$133.159 |
$159.288 |
Costuri fixe |
|
|
|
Sprijinul ulterior prin FMS |
$64.388 |
|
|
Personalul în misiune* |
$14.965 |
|
|
Sprijinul indirect |
$2.030 |
|
|
Costuri recurente pentru facilităţi la Papa |
$1.007 |
|
|
Pregătire |
$5.165 |
|
|
Modificări importante |
$4.000 |
|
|
Certificare + înregistrare |
$0.207 |
|
|
TCTO/Mentenanţă |
$3.000 |
|
|
Costuri administrative ale NAMO |
$13.503 |
|
|
Costuri variabile |
|
|
|
Aprovizionarea cu consumabile |
$0.653 |
|
|
Carburant |
$15.222 |
|
|
DLR (Nivel depozit reparabil) |
$0.385 |
|
|
Alimentare în aer |
$3.793 |
|
|
Costuri administrative |
$0.746 |
|
|
Servicii aeroportuare |
$4.095 |
|
|
Investiţie opţională ulterioară (SAC MOU paragraful 8.3.3/8.1.3) |
|
$27.980 |
$30.574 |
Simulator |
$26.840 |
|
|
Facilitate simulator |
$1.140 |
|
|
SAC MOU |
|
|
|
Segment achiziţie |
|
$ 1,083.940 |
$ 1,139.525 |
Segment operaţii (26 ani) |
|
$ 3,462.784 |
$ 4,155.346 |
Opţiune simulator |
|
$ 27.980 |
$ 30.574 |
TOTAL SAC MOU |
|
$ 4,574.054 |
$ 5,311.587 |
* Documentul de încadrare a unităţii |
|
|
Posturi pentru personal în misiune |
129 |
155 |
Estimări de cost pentru personalul în misiune |
$ 14.965 |
$ 17.958 |
TABELUL 1 Cota de participare în segmentul achiziţie
Ţara |
Numărul de ore declarate |
Cota de participare în segmentul achiziţie |
Bulgaria |
65 |
2,0015% |
Estonia |
45 |
1,3857% |
Finlanda |
100 |
3,0793% |
Ungaria |
50 |
1,5396% |
Lituania |
45 |
1,3857% |
Olanda |
500 |
15,3965% |
Norvegia |
400 |
12,3172% |
Polonia |
150 |
4,6189% |
România |
200 |
6,1586% |
Slovenia |
60 |
1,8476% |
Suedia |
550 |
16,9361% |
Statele Unite ale Americii |
1000 |
33,3333% |
Total* |
3165 |
100.0000% |
* La 1000 de ore de zbor per aeronavă, SUA vor pune la dispoziţie un avion echivalent. Cotele de participare sunt ajustate pentru a contabiliza cota de 33,3 % a SUA. TABELUL 2 Cota de participare în segmentul operaţii
Ţara |
Numărul de ore declarate |
Cota de participare în segmentul operaţii |
Bulgaria |
65 |
2,0537% |
Estonia |
45 |
1,4218% |
Finlanda |
100 |
3,1596% |
Ungaria |
50 |
1,5798% |
Lituania |
45 |
1,4218% |
Olanda |
500 |
15,7978% |
Norvegia |
400 |
12,6382% |
Polonia |
150 |
4,7393% |
România |
200 |
6,3191% |
Slovenia |
60 |
1,8957% |
Suedia |
550 |
17,3776% |
Statele Unite ale Americii |
1000 |
31,5956% |
Ore de zbor neprevăzute |
335 |
0.0000% |
Total* |
3500 |
100.0000% |
* Costurile variabile totale vor fi repartizate pe baza actualelor ore zburate. TABELUL 3 Cota de participare în funcţie de categorie
|
Cota de participare segment achiziţie (Tabel 1) |
Cota de participare segment operaţii (Tabel 2) |
Numărul actual de ore de zbor |
Segment achiziţie |
|
|
|
Achiziţie aeronave prin FMS |
X |
|
|
Sprijin prin FMS |
X |
|
|
Costuri de locare - BA Papa, Ungaria |
X |
|
|
Segment operaţii |
|
|
|
Costuri fixe |
|
|
|
Sprijin ulterior prin FMS |
|
X |
|
Personal în misiune |
|
X |
|
Sprijin indirect |
|
X |
|
Costuri recurente pentru facilităţile de la Papa. Pregătire |
|
X X |
|
Modificări majore |
|
X |
|
Certificare + înregistrare |
|
X |
|
TCTO/Mentenanţă |
|
X |
|
Costuri administrative ale NAMO |
|
X |
|
Costuri variabile |
|
|
|
Furnizarea de consumabile |
|
|
X |
Carburant |
|
|
X |
DLR (Nivel depozit reparabil) |
|
|
X |
Alimentare în aer |
|
|
X |
Costuri administrative |
|
|
X |
Servicii aeroportuare |
|
|
X |
Investiţie opţională ulterioară |
|
|
|
Simulator |
|
X |
|
Facilitate simulator |
|
X |
|
Opţional ulterior pentru operaţii Costuri recurente pentru simulator |
|
X |
|
Articolul 3Dispoziţii generale Toate celelalte prevederi ale prezentului MoU, care nu au fost modificate prin prezentul amendament, rămân în vigoare. Articolul 4Semnarea şi intrarea în vigoare Prezentul amendament, care cuprinde patru (4) articole, este semnat într-un exemplar original şi transmis participantului american în calitate de depozitar al SAC MoU. Prezentul amendament va intra în vigoare la data la care participantul american este notificat că toţi participanţii au semnat şi au aprobat amendamentul în conformitate cu procedurile lor naţionale. Participantul american va pune la dispoziţia fiecărui participant copii autentificate.
Pentru Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria |
Semnătură |
Nume |
Valentin Radev |
Funcţie |
ministrul adjunct al apărării din Bulgaria |
Data |
8 martie 2010 |
Locul |
Sofia, Bulgaria |
|
Pentru Ministerul Apărării al Republicii Estonia |
Semnătură |
|
Nume |
Jaak Aaviksoo |
Funcţie |
ministrul apărării |
Data |
2 februarie 2010 |
Locul |
Tallinn |
Pentru Ministerul Apărării al Republicii Finlanda |
Semnătură |
Nume |
Arto Koski |
Funcţie |
director al Unităţii Asigurare Materială |
Data |
27 februarie 2010 |
Locul |
Helsinki |
|
Pentru Guvernul Republicii Ungare |
Semnătură |
Nume |
Szekeres Imre |
Funcţie |
ministrul apărării |
Data |
26 februarie 2010 |
Locul |
Budapesta |
Pentru Ministerul Apărării al Republicii Lituania |
Semnătură |
Nume |
Kestutis Macijauskas |
Funcţie |
şeful Statului Major al Apărării |
Data |
1 februarie 2010 |
Locul |
Vilnius, Lituania |
|
Pentru ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos |
Semnătură |
Nume |
R.A. Hendrichs |
Funcţie |
directorul Organizaţiei Materiale |
|
pentru Apărare |
Data |
5 ianuarie 2010 |
Locul |
Haga |
|
Pentru Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei |
Semnătură |
Nume |
Per A. Christensen |
Funcţie |
director general adjunct |
Data |
11 ianuarie 2010 |
Locul |
Oslo, Norvegia |
|
Pentru ministrul apărării naţionale al Republicii Polone |
Semnătură |
Nume |
Bogdan Klich |
Funcţie |
ministrul apărării naţionale al Republicii |
Polone |
Data |
22 martie 2011 |
Locul |
Varşovia |
Pentru Guvernul României |
Semnătură |
Nume |
Gabriel Oprea |
Funcţie |
ministrul apărării naţionale |
Data |
10 februarie 2010 |
Locul |
Bucureşti |
|
Pentru Ministerul Apărării al Republicii Slovenia |
Semnătură |
Nume |
Igor Nered |
Funcţie |
director general, secretar |
Data |
15 februarie 2010 |
Locul |
Ministerul Apărării, Direcţia Logistică, |
|
Liubliana |
|
Pentru Guvernul Regatului Suediei |
Semnătură |
Nume |
Mats Nilsson |
Funcţie |
director |
Data |
18 martie 2010 |
Locul |
Stockholm, Suedia |
|
Pentru Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii |
Semnătură |
Nume |
Richard A. Genaille, Jr. |
Funcţie |
director politici |
Data |
21 ianuarie 2010 |
Locul |
Arlington, Virginia |
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 1475 2004
Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Amendament 1/2010
|