Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ACORD Nr

ACORD   Nr. 0 din 31 iulie 2006

intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind trecerea frontierei de catre persoane, mijloace de transport, echipamente si materiale in procesul de construire si dare in exploatare a unui nou pod mixt (rutier si feroviar) de frontiera intre cele doua tari, peste fluviul Dunarea

ACT EMIS DE: ACT INTERNATIONAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 498 din 25 iulie 2007



Guvernul României şi Guvernul Republicii Bulgaria, denumiteîn continuare părţi contractante,

având în vedere relaţiile de prietenie şi cooperare dintre cele două ţări,

în scopul creării condiţiilor necesare pentru traficul la frontiera româno-bulgară în legătură cu construirea „Podului peste Dunăre la Calafat-Vidin", denumit în continuare podul,

în aplicarea prevederilor Acordului dintre Guvernul României şi Guvernul Republicii Bulgaria privind aspectele tehnice, financiare, juridice şi organizatorice referitoare la construirea unui nou pod mixt (rutier şi feroviar) de frontieră peste fluviul Dunărea, semnat la 5 iunie 2000, denumit în continuare Acord-cadru,

au convenit cele ce urmează:

CAPITOLUL I

Prevederi generale

ARTICOLUL 1

Scop

Prezentul acord se aplică traficului la frontiera româno-bulgară al persoanelor, al mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor pe perioada construirii şi dării în exploatare a podului, precum şi controlului de frontieră aferent acestui trafic.

ARTICOLUL2

Definiţii

In sensul prezentului acord:

1.  teritoriu al statului părţii contractante reprezintă teritoriul României sau, respectiv, teritoriul Republicii Bulgaria;

2. obiectiv reprezintă podul propriu-zis şi cele două sisteme de infrastructură conexă până la punctele de legătură cu infrastructurile rutiere şi feroviare existente pe teritoriile statelor părţilor contractante;

3.  şantier reprezintă zona special amenajată şi delimitată corespunzător, situată pe uscat şi pe fluviul Dunărea, în zonele de frontieră aflate pe teritoriile statelor părţilor contractante, unde se efectuează lucrări de construire a podului, pe baza autorizaţiei de construire;

4.   lucrări de şantier reprezintă lucrări de investigare, proiectare, construire, asamblare, montaj şi testare aferente podului, efectuate în cadrul şantierului;

5. echipamente reprezintă toate maşinile, utilajele, instalaţiile, aparatura de măsură şi control şi alte active, precum şi piesele de schimb şi accesoriile necesare funcţionării acestora, care vor fi utilizate în legătură cu lucrările de şantier, pe perioada construirii podului propriu-zis, fără a fi fixate permanent în obiectiv;

6.  materiale reprezintă toate materialele de construcţii şi bunurile care vor fi integral utilizate la lucrările de şantier sau care vorfi fixate permanent în podul propriu-zis;

7. mijloace de transport reprezintă toate vehiculele şi navele destinate să transporte persoane, materiale şi echipamente, în legătură cu lucrările de şantier;

8.   efecte personale reprezintă toate articolele, noi sau folosite, inclusiv produse alimentare, care nu sunt destinate comerţului şi care sunt menite utilizării în scop personal de către persoanele ce au acces pe şantier;

9. autoritate contractantă reprezintă Ministerul Transporturilor din Republica Bulgaria pentru podul propriu-zis;

10.  antreprenor principal reprezintă o entitate comercială care se află în relaţii contractuale cu autoritatea contractantă pentru efectuarea lucrărilor de şantier;

11.  subantreprenor reprezintă o entitate comercială care se află în relaţii contractuale cu antreprenorul principal pentru efectuarea unei părţi din lucrările de şantier;

12.  muncitori reprezintă muncitorii, experţii, consultanţii, personalul administrativ şi orice alt personal, angajat sau contractat de către antreprenorul principal şi subantreprenorii acestuia în legătură cu lucrările de şantier;

13. reprezentanţi ai autorităţii contractante reprezintă persoanele din cadrul autorităţii contractante desemnate pentru a o reprezenta;

14. reprezentanţi aiinstituţiilor financiare reprezintă persoanele desemnate să reprezinte toate instituţiile care finanţează lucrările de şantier;

15.  membri ai Comisiei mixte reprezintă membrii Comisiei mixte româno-bulgare pentru realizarea proiectului podului peste Dunăre, la Calafat-Vidin;

16.  reprezentanţi ai consultantului reprezintă persoanele aflate în relaţii contractuale sau de muncă cu consultantul internaţional tehnic şi de management al Proiectului, desemnate pentru a-l reprezenta;

17.  persoane reprezintă toate persoanele care corespund definiţiilor de la pct. 12-16 ale prezentului articol;

18.   control de frontieră reprezintă aplicarea legislaţiei naţionale a României şi a Republicii Bulgaria şi a prevederilor prezentului acord în ceea ce priveşte controlul la trecerea frontierei pentru persoane, mijloace de transport, echipamente şi materiale;

19.   autorităţi de control de frontieră reprezintă toate autorităţile statelor părţilor contractante competente să efectueze, în punctele de trecere a frontierei de stat, controlul de frontieră şi care sunt reprezentate de:

pentru partea română:

• Poliţia de Frontieră Română;

• Autoritatea Naţională a Vămilor;

• Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor;

• Direcţia Fitosanitară;

•  Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a României - S.A.; şi

• Ministerul Sănătăţii Publice;

şi,

pentru partea bulgară:

• Ministerul de Interne, Serviciul Naţional de Poliţie - Poliţia de Frontieră;

Ministerul Finanţelor, Agenţia Naţională Vamală;

• Ministerul Sănătăţii;

• Ministerul Agriculturii şi Pădurilor, Serviciul Naţional pentru Protecţia Plantelor;

•   Ministerul Agriculturii şi Pădurilor, Serviciul Naţional Veterinar; şi

•   Ministerul Dezvoltării Regionale şi Lucrărilor Publice, Agenţia Executivă a Drumurilor.

Părţile contractante îşi vor notifica reciproc orice modificare privind desemnarea autorităţilor lor de control de frontieră;

20.  autorităţi de control reprezintă autorităţile de control ale statului, cu excepţia celor menţionate la paragraful precedent, care în conformitate cu legislaţia naţională a României şi a Republicii Bulgaria exercită controlul asupra activităţilor derulate în cadrul şantierului;

21.  taxe de import şi impozite reprezintă taxele vamale şi orice alte taxe şi sume plătibile, care sunt colectate la sau în legătură cu importul de bunuri, dar care nu includ orice sume plătibile al căror cuantum este limitat la costul aproximativ al serviciilorfurnizate sau colectate de către autoritatea vamală în numele altei autorităţi naţionale.

CAPITOLULII

Organizarea şantierului

ARTICOLUL 3

Descriere

1. Amplasamentul şantierului a fost stabilit la km 796 ± 1 km al fluviului Dunărea.

2.  Sub rezerva prevederilor prezentului acord, sectoarelor terestre şi fluviale care intră în perimetrul şantierului li se aplică legislaţia statului părţii contractante pe teritoriul căruia chiar se află.

3.  Sectoarele terestre ale şantierului vor fi delimitate şi împrejmuite de antreprenorul principal.

4. Infiinţarea şi delimitarea teritorială a şantierului se fac în conformitate cu planul de situaţie prezentat la obţinerea autorizaţiei de construire.

5. Antreprenorul principal va coordona activitatea din cadrul şantierului.

6. Activitatea în şantier va fi reglementată prin Regulamentul de organizare şi funcţionare, elaborat de antreprenorul principal în conformitate cu legislaţia statelor părţilor contractante, care va fi adus la cunoştinţă persoanelor prevăzute la pct. 17 al art. 2.

ARTICOLUL4

Securitatea şantierului

Antreprenorul principal va lua toate măsurile necesare pentru a asigura securitatea şantierului pe perioada realizării lucrărilor de şantier, în conformitate cu legislaţia naţională a României şi a Republicii Bulgaria.

ARTICOLUL 5

Accesul în şantier

1.   Pentru a asigura accesul pe şantier, antreprenorul principal va organiza puncte de acces la intrarea terestră în şantier, amplasate pe teritoriile statelor ambelor părţi contractante. Punctele de acces vor fi stabilite cu acordul autorităţilor de control de frontieră.

2. Antreprenorul principal va controla accesul în şantier al persoanelor definite la pct. 17 al art. 2, precum şi al mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor, prin punctele de acces stabilite conform paragrafului 1.

3. Autorităţile de control de frontieră ale statului fiecărei părţi contractante vor avea dreptul în orice moment să efectueze control de frontieră asupra accesului persoanelor, mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor la punctele de acces şi în cadrul şantierului, pe teritoriul statului acelei părţi contractante.

ARTICOLUL6

Deplasareaîn interiorul şantierului

Deplasarea persoanelor, mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor în cadrul şantierului, în legătură cu lucrările de şantier, nu va fi considerată trecere a frontierei de stat.

CAPITOLULIII

Controlul de frontieră

ARTICOLUL 7

Dispoziţii generale privind controlul de frontieră

1. Părţile contractante vor lua toate măsurile necesare pentru a asigura implementarea eficientă a prevederilor prezentului acord şi a legislaţiei României şi legislaţiei Republicii Bulgaria, astfel încât să evite provocarea de întârzieri ale lucrărilor de şantier şi obstrucţionarea traficului de frontieră regulat între cele două state.

2.  Autorităţile de control de frontieră vor coopera pentru asigurarea supravegherii şi controlului trecerii frontierei de stat româno-bulgare, pentru a preveni şi combate migraţia ilegală şi faptele specifice criminalităţii transfrontaliere săvârşite în zona lor de competenţă şi pentru a asigura respectarea procedurilor legale la frontiera de stat româno-bulgară.

ARTICOLUL 8

Controlul poliţiei de frontieră

1. Persoanele prevăzute la pct. 17 al art. 2 vor trece frontiera de stat româno-bulgară în baza prevederilor prezentului acord numai prin punctul de trecere a frontierei Calafat şi, respectiv, prin punctul de trecere a frontierei Vidin, de fiecare dată când nevoile serviciului cero astfel de trecere, pe baza unui paşaport individual şi a unei liste nominale, care va cuprinde următoarele titluri:

a) numele întreg aşa cum apare în paşaport;

b) data naşterii;

c) cetăţenia;

d) seria paşaportului şi statul emitent.

In astfel de cazuri, autorităţile de control de frontieră ale statelor părţilor contractante nu vor aplica ştampile nici de intrare, nici de ieşire în paşapoartele individuale.

2. Antreprenorul principal va întocmi lista nominală prevăzută la paragraful 1 în limbile română, bulgară şi engleză. Autoritatea contractantă va aproba şi va certifica lista şi o va transmite autorităţilor de control de frontieră din punctul de trecere a frontierei Calafat si, respectiv, punctul de trecere a frontierei Vidin.

3.  In cazul oricărei modificări privind persoanele din lista nominală, autoritatea contractantă va comunica aceste modificări în cel mai scurt timp, în conformitate cu procedura la care se face referire în paragraful 2.

4. Lista va fi valabilă pentru treceri repetate peste frontiera de stat şi va fi actualizată corespunzător în fiecare lună calendaristică.

5.  Cu 3 (trei) zile înainte de data de 1 a lunii următoare, autoritatea contractantă va confirma lista nominală, incluzând şi posibilele modificări şi completări, în conformitate cu procedura la care se face referire în paragraful 2.

6. In cazul în care o persoană înscrisă pe lista nominală nu mai este în posesia paşaportului cu care a intrat pe teritoriul statului celeilalte părţi contractante, în conformitate cu paragraful 1, ca urmare a pierderii, distrugerii sau furtului, reîntoarcerea unei astfel de persoane de pe teritoriul statului părţii contractante unde s-a produs evenimentul va fi permisă fără alte documente, în prezenţa antreprenorului principal sau a reprezentantului său special desemnat, care va confirma identitatea persoanelor, şi a reprezentanţilor autorităţilor de control de frontieră ai ambelor state.

7.  Orice persoană care trece frontiera de stat româno-bulgară în baza condiţiilor paragrafului 1 se va reîntoarce pe teritoriul statului părţii contractante trimiţătoare prin acelaşi punct de trecere a frontierei pe unde aceasta a intrat.

8. In cazurile în care legislaţia statelor părţilor contractante prevede regim de viză de intrare, prevederile prezentului acord nu vor excepta de la aplicarea regimului de vize.

9.  Orice persoană care trece frontiera de stat româno-bulgară în conformitate cu prevederile paragrafului 1 are dreptul:

a) să treacă frontiera de stat româno-bulgară de mai multe ori pe zi;

b) să circule pe teritoriul statului celeilalte părţi contractante într-un sector care nu va depăşi limita exterioară a oraşului Calafat sau a oraşului Vidin.

10. Autorităţile de control de frontieră vor avea dreptul să refuze accesul persoanelor prevăzute la pct. 17 al art. 2, în conformitate cu legislaţia lor naţională.

11. Persoanele care trec frontiera de stat româno-bulgară în conformitate cu prevederile prezentului acord sunt obligate ca, pe timpul şederii lor pe teritoriul statului celeilalte părţi contractante, să respecte legislaţia naţională a statului respectiv şi acordurile bilateriale în vigoare aplicabile.

12. Dacă persoanele care au trecut frontiera de stat româno-bulgară încalcă prevederile prezentului acord, autorităţile de control de frontieră le vor expulza neîntârziat pe teritoriul statului părţii contractante trimiţătoare, fără să fie necesară îndeplinirea vreunei formalităţi. Cele două autorităţi de control de frontieră se vor informa reciproc despre astfel de cazuri. Prevederile prezentului paragraf nu exclud angajarea responsabilităţii contravenţionale sau penale.

ARTICOLUL 9

Controlul vamal

1.  Echipamentele şi mijloacele de transport având statutul de bunuri străine, în conformitate cu legislaţia naţională a statului fiecărei părţi contractante, vor fi supuse procedurii vamale de import temporar, în conformitate cu legislaţia naţională a statului părţii contractante în care se realizează importul temporar. In aceste cazuri, nu vor fi solicitate garanţii cu privire la drepturile de import. In scopul supravegherii vamale, sunt desemnate următoarele birouri vamale:

a) Biroul Vamal Calafat - pentru partea română;

b) Biroul Vamal Vidin - pentru partea bulgară.

2. Materialele având statutul de bunuri străine, în conformitate cu legislaţia naţională a statului respectivei părţi contractante, care vor fi utilizate la lucrările de construire, vor fi supuse procedurii vamale de import cu scutire de la plata drepturilor de import.

3.  Facilităţile vamale prevăzute la paragrafele 1 şi 2 vor fi acordate cu condiţia de a se prezenta autorităţilor vamale un document (Side Letter) pentru fiecare livrare, care să certifice utilizarea bunurilor. Acest document va fi emis:

-   pentru partea română de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului;

-  pentru partea bulgară de Ministerul Transporturilor, în baza solicitării antreprenorului principal, şi va conţine în mod necesardate privind identificarea fizică şi cantitativă a bunurilor transportate, precum şi valoarea şi originea acestora.

4.   Introducerea în şantier a mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor având statutul de bunuri româneşti, în conformitate cu legislaţia naţională a României, sau având statutul de bunuri locale, în conformitate cu legislaţia naţională a Republicii Bulgaria, nu va fi considerată părăsire a teritoriului vamal al statului acelei părţi contractante. Introducerea unor asemenea mijloace de transport, echipamente şi materiale în cadrul şantierului nu va fi supusă formalităţilor vamale.

In scopul implementării prevederilorde mai sus:

a) bunuri având statutul de bunuri locale în conformitate cu legislaţia naţională a României înseamnă:

-  bunuri obţinute sau produse în întregime pe teritoriul României;

-  bunuri obţinute în România din materiale obţinute sau produse în întregime pe teritoriul României şi din materiale care nu au fost obţinute în întregime în România.

b) bunuri având statutul de bunuri locale în conformitate cu legislaţia naţională a Republicii Bulgaria înseamnă:

-  bunuri obţinute sau produse în întregime pe teritoriul vamal al Republicii Bulgaria, în conformitate cu legislaţia naţională bulgară şi care nu cuprind bunuri importate din alte ţări;

- bunuri importate pe teritoriul vamal al Republicii Bulgaria, care au fost scoase pentru libera circulaţie, în conformitate cu procedurile stabilite;

- bunuri produse pe teritoriul vamal al Republicii Bulgaria, fie din bunuri la care se face referire doar în al doilea paragraf, fie din bunuri la care se face referire în primele două paragrafe.

5.  In scopul controlului şi supravegherii vamale, părţile contractante vor schimba listele de echipamente, mijloace de transport şi materiale.

6.   Limitele scutirii de plata drepturilor de import pentru efectele personale, în conformitate cu legislaţia naţională a statului părţii contractante, vorfi aplicate în funcţie de necesităţi, depinzând de numărul de intrări/ieşiri de persoane în intervalul unei luni.

7. Părţile contractante se angajează să aplice procedurile şi scutirile cele mai avantajoase, în conformitate cu legislaţiile naţionale ale statelor lor.

8.Scoaterea din şantier a mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor care nu au fost încorporate în podul propriu-zis se va face prin punctele de acces situate pe acelaşi teritoriu al statului părţii contractante pe care este situat punctul de acces prin care s-a efectuat introducerea în şantier a mijloacelor de transport, echipamentelor şi materialelor.

ARTICOLUL10

Controlul rutier

1.  Vehiculele se supun controlului rutier în conformitate cu legislaţia naţională a fiecărei părţi contractante şi reglementărilor bilaterale în domeniul transportului rutier.

2. Vehiculele nu sunt scutite de la autorizaţiile rutiere şi taxele sau tarifele percepute de către administratorul rutier.

ARTICOLUL11

Controale sanitare

1.   Autorităţile de control de frontieră îşi vor exercita prerogativele de control, inspecţie şi supraveghere în conformitate cu legislaţia naţională privind sănătatea oamenilor, animalelor şi plantelor în zona şantierului. Ele se vor informa reciproc despre modificările potenţiale sau reale ale stării de sănătate a celor 3 categorii.

2.   In circumstanţe speciale, mai ales în caz de risc epidemiologic, epizootic şi fitosanitar, autorităţile competente pe linie de sănătate pot impune, prin propriile autorităţi de control de frontieră pe teritoriul statului lor, măsuri specifice de protecţie şi control, inclusiv prin aplicarea unor restricţii temporare sau permanente, privind circulaţia persoanelorşi/sau anumitortipuri de mijloace de transport, echipamente şi materiale.

3.  Intr-o situaţie de alertă epidemiologică internaţională, activităţile de specialitate desfăşurate de autorităţile de control de frontieră sunt coordonate de către autoritatea naţională de sănătate publică a fiecărei părţi contractante.

CAPITOLUL IV

Diverse

ARTICOLUL12

Prevederi speciale privind asistenţa medicală în caz de urgenţă

1.  Pe perioada valabilităţii prezentului acord, antreprenorul principal va respecta normele de protecţie a muncii, în vederea prevenirii accidentelorde muncă.

2. Antreprenorul principal va lua măsurile necesare pentru acordarea asistenţei medicale de urgenţă, în mod gratuit, persoanelor prevăzute la pct. 17 al art. 2.

ARTICOLUL13

Prevederi privind protecţia mediului

Pe durata valabilităţii prezentului acord, toate măsurile necesare pentru protejarea şi conservarea mediului şi prevenirea accidentelor industriale majore în zona şantierului suntîn sarcina antreprenorului principal.

ARTICOLUL 14

Accesul altor autorităţi de control în şantier

In vederea respectării prevederilor legislaţiei statelor părţilor contractante cu privire la siguranţa naţională, ordinea şi liniştea publică, bunele moravuri, sănătatea publică şi sănătatea animalelor şi a plantelor şi alte domenii similare, nicio prevedere a prezentului acord nu poate fi interpretată ca restricţionând accesul autorităţilor de control ale statelor părţilor contractante, atât naţionale cât şi locale, în şantier, conform competenţelor lor.

CAPITOLULV

Dispoziţii finale

ARTICOLUL15

Soluţionarea divergenţelor

Orice divergenţă care apare din sau în legătură cu interpretarea şi aplicarea prezentului acord va fi soluţionată pe cale amiabilă, în cadrul comisiei mixte înfiinţate în baza art. 12 din Acordul-cadru. în cazul în care nu se ajunge la o înţelegere, divergenţele se soluţionează pe căi diplomatice.

ARTICOLUL16

Intrarea în vigoare şi încetarea valabilităţii acordului

1. Prezentul acord va intra în vigoare la data ultimei notificări scrise prin care părţile contractante se informează reciproc pe căi diplomatice despre îndeplinirea procedurilor legale interne necesare pentru intrarea sa în vigoare.

2. Prezentul acord poate fi amendat prin acordul scris al celor două părţi contractante. Amendamentele vor intra în vigoare în conformitate cu prevederile paragrafului 1.

3.  Prezentul acord îşi va înceta valabilitatea la data dării în exploatare a podului.

4. Niciuna dintre părţile contractante nu va fi responsabilă de angajamentele care decurg din contractele sau alte înţelegeri pe care antreprenorul principal şi subantreprenorii săi le-au încheiat pentru lucrările de şantier.

Semnat la 31 iulie 2006 la Sofia, în două exemplare originale, fiecare în limbile română, bulgară şi engleză, toate textele fiind egal autentice. în caz de diferenţe de interpretare, textul în limba engleză va prevala.

Pentru Guvernul României,

Alexandru Mircea,

secretar de stat în Ministerul Administratiei si Internelor

Pentru Guvernul Republicii Bulgaria,

Vessela Gospodinova,

adjunct al ministrului transporturilor


SmartCity5

COMENTARII la Acord 0/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Acord 0 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu