Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Acordul Nr.- din 21.04.2016

între Guvernul României şi Cabinetul de Miniştri al Ucrainei privind cooperarea în domeniul transporturilor militare
ACT EMIS DE:
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 981 din 11 decembrie 2017



SmartCity1

Guvernul României şi Cabinetul de Miniştri al Ucrainei, denumite în continuare „părţi",în scopul dezvoltării unei cooperări bilaterale de lungă durată, în spiritul încrederii şi respectului reciproc şi având în vedere interesele ambelor părţi,luând în considerare prevederile Acordului dintre statele părţi la Tratatul Atlanticului de Nord cu privire la statutul forţelor lor, semnat la Londra la 19 iunie 1951, denumit în continuare „NATO SOFA",având în vedere prevederile Acordului dintre statele părţi la Tratatul Atlanticului de Nord şi celelalte state participante la Parteneriatul pentru Pace cu privire la statutul forţelor lor, semnat la Bruxelles la 19 iunie 1995, denumit în continuare „PfP NATO SOFA",ţinând seama de prevederile Acordului dintre Guvernul României şi Cabinetul de Miniştri al Ucrainei privind colaborarea în domeniul transportului feroviar, semnat la Kiev la 21 octombrie 2003, denumit în continuare „Acordul privind transportul feroviar",bazându-se pe obiective comune şi pe principiile suveranităţii, neamestecului în afacerile interne ale statelor părţilor şi al soluţionării diferendelor pe cale paşnică,exprimându-şi interesul de a reglementa cooperarea în domeniul transporturilor militare,au convenit următoarele: Articolul 1Scopul Scopul prezentului acord este de a crea cadrul juridic necesar cooperării în domeniul transporturilor militare între Guvernul României şi Cabinetul de Miniştri al Ucrainei. Articolul 2Definiţii În scopul prezentului acord, termenii enumeraţi mai jos au următorul înţeles: a)„transport militar" înseamnă transportul încărcăturii militare sau al personalului militar prin teritoriile României şi Ucrainei; b)„autorităţile de transport militar" înseamnă autorităţile statelor părţilor care au atribuţii privind organizarea, coordonarea şi planificarea transporturilor militare necesare pentru forţele armate, alte structuri militare şi instituţii de aplicare a legii ale statelor părţilor; c)„autorităţile de transport" înseamnă autorităţile statului uneia dintre părţi care, în limitele competenţei lor, administrează infrastructura de transport rutier, feroviar, aerian, maritim şi fluvial, inclusiv coordonarea sistemului de control al traficului şi de monitorizare a siguranţei traficului; d)„autorităţile competente" înseamnă autorităţile statului uneia dintre părţi sau entităţile care, conform competenţelor, emit autorizaţii privind transportul militar prin România sau Ucraina, potrivit legislaţiei din statul părţii prin al cărui teritoriu se realizează transportul; e)„personal" înseamnă personalul militar neînarmat şi personalul civil angajat însoţitor, aparţinând uneia dintre părţi; f)„încărcătură militară" înseamnă muniţie, echipament militar şi material tehnic, mijloace logistice, provizii, bunuri, combustibil, piese de schimb, aparatură şi componente şi orice alt suport material, precum şi bunuri şi echipament aparţinând contractorilor ce sprijină activitatea zilnică a personalului; g)„tranzit" înseamnă transportul rutier, feroviar, aerian, maritim şi fluvial al încărcăturii militare şi/sau al personalului pe teritoriul României sau al Ucrainei, fără îmbarcarea sau debarcarea personalului militar pe teritoriul statului părţii respective, începutul sau sfârşitul traseului fiind pe teritoriul statului celeilalte părţi. Încărcarea sau descărcarea materialului militar aflat în tranzit poate fi efectuată doar cu respectarea condiţiilor menţionate la articolul 9 al prezentului acord; h)„gardă militară" înseamnă forţele armate desemnate de către fiecare parte pentru însoţirea şi paza încărcăturii militare şi a personalului, pe teritoriul statului prin care este efectuat transportul; i)„gardă înarmată" înseamnă efectivul însoţitor înarmat, altul decât cel al forţelor armate, desemnat de către fiecare parte pentru însoţirea şi paza încărcăturii militare şi a personalului, pe timpul transportului, pe teritoriul statului prin care este efectuat transportul; j)„operatori de transport" înseamnă persoane fizice sau persoane juridice care desfăşoară activităţi de transport în baza unor contracte şi sunt înregistrate şi/sau certificate în conformitate cu legislaţia în vigoare a statului părţii în cauză; k)„contract de transport" înseamnă un contract potrivit căruia un operator de transport se angajează să transporte material militar şi/sau personal la locul de destinaţie, pentru o taxă prestabilită; l)„autorizaţie specială de transport" este documentul eliberat de către autorităţile competente în conformitate cu legislaţia statului părţii interesate, în baza căruia poate fi efectuat transportul încărcăturii care depăşeşte masa şi/sau dimensiunile maxime admise. Autorizaţia specială de transport va stabili condiţiile şi ruta prin care se permite transportul unei astfel de încărcături în condiţii de siguranţă. Articolul 3Domeniul de aplicare(1) Acest acord stabileşte cadrul, termenii şi condiţiile, procedura generală şi aranjamentele pentru transportul militar prin teritoriile statelor celor două părţi pe căi rutiere, ferate, aeriene, fluviale şi/sau căi de comunicaţie maritimă şi defineşte punctele de trecere a frontierei de stat şi condiţiile de trecere a frontierei de stat, astfel:a)din Ucraina în România sau în tranzit pe teritoriul României; b)din România în Ucraina sau în tranzit pe teritoriul Ucrainei, ca o modalitate de sprijinire a operaţiunilor internaţionale, de menţinere/restabilire a păcii, a exerciţiilor militare comune şi a altor activităţi de cooperare militară internaţională în cadrul acordurilor internaţionale la care România şi Ucraina sunt părţi. (2) Orice transport militar va putea fi efectuat doar după obţinerea autorizaţiilor necesare de la autorităţile competente, eliberate în conformitate cu legislaţia statului părţii interesate. Articolul 4Autorităţile responsabile pentru transport militar Pentru implementarea prevederilor prezentului acord şi în vederea planificării, organizării, coordonării şi desfăşurării cooperării în domeniul transporturilor militare, părţile desemnează următoarele autorităţi competente: a)în România:Ministerul Apărării Naţionale al României, pentru transporturile militare efectuate în interesul ministerelor apărării ale celor două părţi - prin Centrul de Coordonare a Mişcării; Ministerul Afacerilor Interne al României, pentru transporturile militare efectuate în interesul organelor de aplicare a legii; b)în Ucraina:Ministerul Apărării al Ucrainei, pentru transportul militar efectuat în interesul ministerelor apărării ale celor două părţi - prin Direcţia Centrală de Transporturi Militare, Logistică din cadrul Forţelor Armate ale Ucrainei; Ministerul Afacerilor Interne al Ucrainei, pentru transporturile militare efectuate în interesul altor structuri militare şi organe de aplicare a legii ale părţilor - prin divizia de transporturi militare şi speciale, Direcţia Centrală Convoaie a Gărzii Naţionale a Ucrainei. Articolul 5Organizarea(1) Organizarea şi realizarea transportului militar pe teritoriile statelor părţilor, inclusiv trecerea frontierei de stat, se vor face în conformitate cu acordurile internaţionale la care statele părţilor sunt părţi, precum şi în conformitate cu legislaţia naţională relevantă.(2) În vederea punerii în aplicare în mod corespunzător a prevederilor prezentului acord, ministerele părţilor, prevăzute la articolul 4 al Acordului, pot încheia înţelegeri suplimentare, în conformitate cu legislaţia naţională a statelor părţilor.(3) Părţile împuternicesc autorităţile de transport militar:a)să asigure interacţiunea cu autorităţile de transport şi operatorii de transport, în scopul achiziţionării serviciilor de transport; b)să menţină cooperarea continuă, utilizând mijloacele de comunicaţie existente, pentru rezolvarea eficientă a problemelor legate de transportul militar. (4) Părţile se vor informa reciproc în cazul unor modificări în legislaţia naţională a statelor lor, care pot afecta organizarea şi implementarea eficientă a transportului militar. Articolul 6Planificarea şi implementarea(1) Planificarea, organizarea şi coordonarea transportului militar vor fi realizate de către autorităţile de transport militar(2) Solicitările de planificare a transporturilor militare vor fi remise de autorităţile de transport militar către organismele competente, însărcinate cu implementarea acestora pe teritoriul României, respectiv al Ucrainei, numai după ce problemele de organizare în legătură cu transporturile respective vor fi discutate şi convenite de către autorităţile de transport militar ale statelor părţilor.(3) Orice solicitare de planificare a transportului militar sau de tranzitare a teritoriului unuia dintre statele părţilor, precum şi soluţiile la orice probleme privind asigurarea de transport, garda militară sau înarmată vor fi înaintate în scris, prin fax, telex sau e-mail, autorităţilor de transport militar, cu cel puţin 60 de zile lucrătoare înainte de data efectivă a transportului. Autorităţile de transport militar se vor notifica reciproc cât mai curând posibil după intrarea în vigoare a acestui acord cu privire la punctele de contact.(4) Planificarea transportului militar sau a tranzitului prin teritoriul unuia dintre statele părţilor se va face sub rezerva aprobării de către autorităţile competente. Încărcătura militară şi personalul vor fi transportate pe teritoriul statelor părţilor în vagoane, vehicule sau compartimente navale separate. (5) Anularea sau orice modificare a solicitării privind garda militară sau înarmată a transporturilor militare se face în scris, prin fax, telex sau e-mail, de către autorităţile de transport militar, cu cel puţin 7 zile lucrătoare înainte de data programată a transportului.(6) Confirmarea planului de transport de către partea primitoare se va face în scris, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data efectivă a transportului. Confirmarea trebuie să includă date privind natura transportului, procedura de implementare, autorizarea rutei pentru transporturile militare care depăşesc masa şi/sau dimensiunile maxime admise, precum şi orice alte informaţii necesare.(7) Autorităţile de transport militar trimiţătoare vor informa în scris, prin fax, telex sau e-mail, autorităţile de transport militar primitoare, precum şi orice alte autorităţi de transport competente din statele celor două părţi, cu privire la data şi ora sosirii încărcăturii militare şi a personalului în staţiile de cale ferată sau la punctele de trecere a frontierei de stat, cu cel puţin 3 zile înainte.(8) Forma, conţinutul şi modul de utilizare a documentelor de transport sunt prevăzute în acordurile internaţionale în domeniul respectiv la care părţile sunt parte; cerinţele referitoare la conţinutul şi forma informaţiilor ce se transmit se stabilesc de către ministerele părţilor menţionate în articolul 4 al acestui acord.(9) Părţile vor asigura în mod gratuit, pe bază de reciprocitate, schimbul de informaţii.(10) În scopul punerii în aplicare a prevederilor Acordului, părţile vor face schimb numai de informaţii neclasificate, cu excepţia cazului în care un transport militar impune schimbul de informaţii clasificate. Schimbul de informaţii clasificate se va face în baza acordului bilateral relevant.(11) Dacă este necesar, trecerea frontierei de către încărcătura militară şi/sau de către personal va fi tratată „cu prioritate", în conformitate cu legislaţia naţională a statelor părţilor, dacă acest fapt nu contravine obligaţiilor internaţionale asumate de părţi.(12) Fiecare parte se angajează să nu transporte arme nucleare, biologice, chimice sau orice alt tip de arme de distrugere în masă pe teritoriul statului celeilalte părţi.(13) Lista cu materialele militare interzise pentru transport pe teritoriul României şi Ucrainei va fi stabilită în conformitate cu legislaţia naţională a statelor părţilor. Părţile vor schimba informaţii cu privire la lista cu materialele interzise pentru transport cât mai curând posibil după intrarea în vigoare a prezentului acord.(14) Fiecare dintre părţi se angajează să efectueze transporturi militare doar în scopurile prevăzute în prezentul acord.(15) Membrii personalului fiecărei părţi vor respecta suveranitatea şi legile statului primitor, nu se vor amesteca în treburile interne ale acestuia şi se vor abţine de la orice activitate care contravine prezentului acord.(16) Pe durata transportului pe teritoriile statelor părţilor, membrii personalului vor respecta reglementările de sănătate publică. Fiecare parte va asigura prevenirea şi neproliferarea bolilor contagioase în rândurile membrilor personalului, în timpul transportului sau tranzitului pe teritoriile statelor părţilor.(17) Tranzitul încărcăturii şi al personalului pe teritoriul României nu va depăşi 5 zile, iar prin teritoriul Ucrainei 10 zile, fără a lua în calcul perioada necesară transbordării încărcăturii la punctele de trecere a frontierei de stat, conform articolului 9 al prezentului acord.(18) Anterior intrării pe teritoriul statului uneia dintre părţi, va fi obţinută autorizarea din partea autorităţilor competente cu privire la masa şi/sau dimensiunile maxime admise pe itinerarul de parcurs.(19) Cererea pentru obţinerea autorizaţiei privind masa şi/sau dimensiunile maxime admise pe itinerarul de parcurs se va depune de către autorităţile militare de transport la autorităţile competente cu cel puţin 60 de zile înaintea transportului efectiv.(20) Transporturile care depăşesc masele şi sau dimensiunile maxime admise se vor face în baza unei autorizaţii speciale de transport obţinute în conformitate cu legislaţia fiecărui stat al părţilor. Articolul 7Planul de transport(1) La activităţile militare comune de cooperare desfăşurate pe teritoriile statelor părţilor, partea primitoare, prin ministerul de resort, va colabora cu partea trimiţătoare în vederea redactării planului de transport pentru deplasarea încărcăturii şi a personalului înspre/dinspre zonele de dislocare, precum şi pentru transportul lor în interiorul zonelor de desfăşurare a activităţilor menţionate.(2) Cerinţele privind conţinutul şi forma planului de transport se vor stabili prin acordul reciproc al autorităţilor de transport militar, în timpul pregătirii activităţii. Articolul 8Punctele de trecere a frontierei de stat şi condiţiile în care se desfăşoară trecerea frontierei de stat(1) În vederea efectuării transporturilor peste frontiera de stat a României şi a Ucrainei se vor folosi:a)pentru transporturile militare efectuate pe căile rutiere, punctele de trecere a frontierei Halmeu-Diacovo şi Siret-Porubnoe; b)pentru transporturile militare efectuate pe căile feroviare, staţiile de cale ferată Halmeu-Diacovo, Vicşani-Vadul Siret; c)punctele de trecere a frontierei maritime portul special Oktiabrsk, portul maritim comercial Ust-Dunaisk, portul maritim comercial Odesa. (2) Pentru optimizarea itinerarului de tranzit, încărcătura militară şi/sau personalul vor putea fi transportate şi prin alte puncte de trecere a frontierei de stat ale părţilor, deschise traficului internaţional şi transporturilor militare. În acest caz, partea trimiţătoare, prin cererea de facilitare a transportului militar, va notifica părţii primitoare punctul de trecere a frontierei de stat prin care intenţionează să efectueze transportul încărcăturii militare şi/sau al personalului, cu cel puţin 48 de ore înainte.(3) Verificarea efectuată la frontiera de stat şi controlul vamal la punctul de trecere a frontierei de stat se vor efectua în conformitate cu procedurile vamale şi de trecere a frontierei ale statelor părţilor.(4) Intrarea personalului se va face în baza documentelor şi în conformitate cu cerinţele prevăzute de legislaţia statelor părţilor. Articolul 9Transbordarea şi schimbarea boghiurilor(1) Transbordarea încărcăturii şi schimbarea boghiurilor între ecartamentul de 1435 mm şi cel de 1520 mm şi viceversa se efectuează în conformitate cu Acordul privind transportul feroviar.(2) În timpul transportului militar pe cale ferată, transbordarea încărcăturii se va efectua în următoarele staţii de cale ferată:Dorneşti şi Halmeu - pentru România; Vadul Siret, Mukacheve, Batiovo - pentru Ucraina. (3) În timpul transportului militar pe cale ferată, schimbarea boghiurilor se va efectua în următoarele staţii de cale ferată:Vicşani - pentru România; Vadul Siret şi Yesen - pentru Ucraina. Articolul 10Paza transporturilor militare(1) Paza se realizează după cum urmează:a)pentru transportul în România, garda militară va fi asigurată de partea română, începând de la staţiile de cale ferată Halmeu şi Vicşani, pentru transporturile militare efectuate pe căile de comunicaţie feroviare, şi de la punctele de trecere a frontierei Halmeu şi Siret, pentru transporturile militare efectuate pe căile de comunicaţie rutiere; b)pentru transportul în Ucraina, garda militară va fi asigurată de partea ucraineană, începând de la staţiile de cale ferată Diacovo şi Vadul Siret, pentru transporturile militare efectuate pe căile ferate, şi de la punctele de trecere a frontierei Diacovo şi Porubnoe, pentru transporturile militare efectuate pe căile de comunicaţii rutiere; la punctele de trecere a frontierei maritime portul special Oktiabrsk, portul maritim comercial Ust-Dunaisk, portul maritim comercial Odesa. (2) Garda înarmată va fi asigurată pentru transporturile militare feroviare şi rutiere de pe teritoriul statului uneia dintre părţi la solicitarea celeilalte părţi sau dacă aceasta este impusă de prevederile legislaţiei statului părţii primitoare.(3) Stabilirea efectivului gărzii şi a echipamentului acesteia se face de către fiecare parte tranzitată, conform legislaţiei în vigoare a statelor părţilor.(4) Sprijinul logistic pentru garda care efectuează paza transportului militar în desfăşurare se asigură de către autorităţile de transport militar ale fiecărei părţi(5) Fiecare parte va asigura securitatea personalului şi siguranţa încărcăturii militare transportate pe teritoriul statului fiecăreia dintre părţi. Articolul 11Răspunderea(1) Orice cerere de acoperire a daunelor rezultate ca urmare a aplicării prezentului acord se va soluţiona în conformitate cu prevederile relevante din NATO SOFA şi PfP NATO SOFA.(2) Partea trimiţătoare poartă întreaga răspundere pentru daunele cauzate ca urmare a împachetării defectuoase sau neasigurării încărcăturii militare sau pentru daunele cauzate de reacţii fizice sau chimice ale încărcăturii ca urmare a condiţiilor de transport sau pentru daunele rezultate din nerespectarea cerinţelor din autorizaţia specială de transport.(3) În cazul producerii unor prejudicii în legătură cu transportul militar, investigarea se va face de către autorităţile competente ale statului pe al cărui teritoriu s-au produs daunele, potrivit normelor naţionale şi internaţionale. Articolul 12Transportul materialelor periculoase Transportul armamentului, muniţiei, al materialelor explozive şi periculoase se va face cu respectarea prevederilor referitoare la transportul materialelor periculoase din legislaţia statelor părţilor şi din acordurile internaţionale la care acestea sunt părţi. Articolul 13Rearanjarea încărcăturii militare(1) În cazul în care, pe timpul transportului terestru prin teritoriul statului uneia dintre părţi, apar situaţii care impun rearanjarea încărcăturii militare, reparaţia mijloacelor de transport sau transbordarea mărfurilor militare pe alte mijloace de transport sau apar alte împrejurări din cauza cărora nu se mai poate continua deplasarea, întregul transport va fi oprit până la eliminarea completă a cauzei întreruperii.(2) Dacă este necesar, operaţiunile de rearanjare a încărcăturii militare, de reparare a mijloacelor de transport, de transbordare a încărcăturii militare pe alte mijloace de transport şi alte operaţiuni se realizează pe baza înţelegerii între autorităţile de transport militar şi autorităţile competente de transport ale ambelor părţi. Aceste înţelegeri vor menţiona timpul necesar pentru efectuarea remedierilor (reluarea transportului).(3) Plata pentru mijloacele de transport staţionate din cauzele menţionate la alineatul (1) al acestui articol se va face potrivit înţelegerilor existente între cele două părţi.(4) În cazul producerii unor evenimente deosebite în timpul efectuării transporturilor militare, autoritatea de transport a părţii pe teritoriul statului căreia s-a produs evenimentul deosebit asigură paza încărcăturii militare şi informează autoritatea de transport militar a celeilalte părţi cu privire la eveniment şi, dacă este necesar, îi solicită acesteia să participe la înlăturarea urmărilor acestuia.(5) În cazul unor defecţiuni tehnice la vehiculul de transport militar care duc la oprirea transportului, descărcarea sau încărcarea încărcăturii militare sau debarcarea sau îmbarcarea personalului se va face cu consimţământul prealabil al autorităţilor militare de transport ale statului tranzitat.(6) În cazul producerii unui incident sau accident aviatic în timpul transportului militar pe calea aerului, aeronava implicată va primi asistenţă conform reglementărilor internaţionale aplicabile, inclusiv prin punerea la dispoziţie, dacă este cazul, a unui aeroport în vederea aterizării de urgenţă. În cazul unei aterizări de urgenţă, încărcătura şi personalul militar vor fi supuse controlului vamal şi de frontieră. Articolul 14Aspecte financiare(1) Modalităţile de plată pentru transporturile militare, pentru asigurarea pazei cu garda militară/înarmată, precum şi pentru alte eventuale cheltuieli vor fi evidenţiate în contractele de transport.(2) Furnizarea altor servicii (de logistică, medicale etc.) care nu sunt prevăzute în contractul de transport va fi taxată adiţional.(3) În cazul transportului militar pe calea aerului, operatorul de transport aerian răspunde pentru plata taxelor şi tarifelor în legătură cu transportul aerian impuse pe teritoriul statelor părţilor, inclusiv a celor datorate pentru folosirea aeroporturilor şi a infrastructurii de navigaţie. Articolul 15Obligaţii internaţionale Prevederile prezentului acord nu vor afecta drepturile şi obligaţiile statelor părţilor rezultând din acordurile internaţionale la care acestea sunt părţi şi nici obligaţiile care decurg din calitatea României ca membru al Uniunii Europene. Articolul 16Competenţa jurisdicţională Toate chestiunile privind exercitarea jurisdicţiei asupra personalului părţilor vor fi gestionate în conformitate cu prevederile relevante din NATO SOFA şi PfP NATO SOFA. Articolul 17Diferende Orice diferende privind interpretarea sau aplicarea prezentului acord vor fi soluţionate prin consultări şi negocieri între părţi. Articolul 18Dispoziţii finale(1) Prezentul acord va intra în vigoare la data primirii ultimei notificări trimise pe canale diplomatice prin care părţile se înştiinţează reciproc despre îndeplinirea procedurilor legale interne necesare intrării lui în vigoare.(2) Prezentul acord se încheie pe durată nedeterminată.(3) Prezentul acord poate fi amendat în orice moment, prin încheierea unui protocol între părţi. Protocolul va fi parte integrantă din prezentul acord şi va intra în vigoare conform alineatului (1) al prezentului articol.(4) Prezentul acord poate fi denunţat oricând de către oricare dintre părţi prin trimiterea, pe canale diplomatice, a unei notificări către cealaltă parte despre intenţia de a-l denunţa. Prezentul acord îşi va înceta valabilitatea la 6 luni după data primirii respectivei notificări.Semnat la Bucureşti, la data de 21 aprilie 2016, în două exemplare originale, fiecare în limbile română, ucraineană şi engleză, toate textele fiind egal autentice. În cazul unor diferenţe de interpretare, textul în limba engleză va prevala. Pentru Guvernul României, Mihnea Ioan Motoc, ministrul apărării naţionale Pentru Cabinetul de Miniştri al Ucrainei, Stepan Poltorak, ministrul apărării


SmartCity5

COMENTARII la Acord -/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Acord - din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Acord -/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu