Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Tratat Nr.- din 10.11.2010

privind extrădarea între România şi Republica Arabă Siriană
ACT EMIS DE: Act Internaţional
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 414 din 21 iunie 2012



SmartCity1

România şi Republica Arabă Siriană, denumite în continuare părţi contractante,dornice să intensifice relaţiile bilaterale şi să stabilească o cooperare eficientă în domeniul extrădării,în conformitate cu principiile respectării suveranităţii naţionale, neimplicării în afacerile interne ale fiecărei părţi şi protejării intereselor comune,au convenit după cum urmează: Articolul 1Fiecare dintre părţile contractante se angajează, la cererea celeilalte părţi contractante, să desfăşoare urmărirea penală şi judecata, în conformitate cu legislaţia proprie, împotriva cetăţenilor proprii care sunt acuzaţi de săvârşirea unei infracţiuni extrădabile pe teritoriul celeilalte părţi contractante. Aceasta va ataşa la cererea sa o descriere a tipului de infracţiune şi a tuturor mijloacelor de probă disponibile şi va notifica celeilalte părţi contractante rezultatele procedurilor penale, iar, dacă a fost pronunţată o hotărâre judecătorească, îi va transmite celeilalte Părţi Contractante o copie certificată a acesteia. Articolul 2Fiecare parte contractantă se angajează, în conformitate cu prevederile prezentului tratat, să extrădeze către cealaltă parte, la cererea acesteia, persoanele aflate pe teritoriul acesteia şi care sunt căutate în vederea urmăririi penale, a judecării sau a executării unei pedepse. Articolul 31. În sensul prezentului tratat, infracţiunile extrădabile sunt infracţiunile care sunt pedepsite potrivit legislaţiei ambelor părţi contractante cu o pedeapsă cu închisoarea de minimum un an sau cu o pedeapsă mai gravă. Dacă o cerere de extrădare se referă la o persoană condamnată, extrădarea se acordă numai dacă pedeapsa aplicată acesteia sau partea din pedeapsă rămasă de executat este de cel puţin 6 luni de închisoare. 2. Pentru efectuarea extrădării sunt necesare următoarele: a)partea solicitantă trebuie să aibă competenţa în ceea ce priveşte faptele care stau la baza cererii de extrădare, cu excepţia cazului în care partea solicitată deţine competenţa să judece infracţiunile potrivit legislaţiei proprii; b)faptele trebuie să fie prevăzute ca infracţiuni în legislaţia ambelor părţi, indiferent de denumirea atribuită acestora, şi să fie pedepsite cu închisoarea cu o durată de minimum un an; şi c)partea din pedeapsă rămasă de executat trebuie să fie de cel puţin 6 luni în cazul extrădării în scopul executării unei pedepse.3. Dacă cererea de extrădare se referă la mai multe infracţiuni conexe, va fi suficient ca una dintre acestea să îndeplinească cerinţele prevăzute la literele a) şi b) din prezentul articol, pentru ca extrădarea să poată fi acordată atât pentru această infracţiune, cât şi pentru celelalte. 4. Extrădarea în condiţiile prevăzute de prezentul tratat este aplicabilă autorilor, coautorilor şi complicilor, indiferent de gradul de participare la săvârşirea infracţiunii. 5. Faptele prevăzute de acorduri multilaterale ratificate în mod corespunzător de către părţi vor da loc, de asemenea, la extrădare. 6. În ceea ce priveşte infracţiunile fiscale săvârşite împotriva bugetului de stat, precum şi cele referitoare la regimul schimbului valutar, extrădarea se acordă potrivit prezentului tratat şi potrivit legislaţiei părţii solicitate. Extrădarea nu poate fi refuzată pentru simplul motiv că legislaţia Părţii Solicitate nu percepe acelaşi tip de impozit sau taxă ori că acestea nu sunt reglementate în acelaşi mod în legislaţia părţilor. Articolul 41. Dacă cererea de extrădare se referă la mai multe infracţiuni, aceasta se consideră ca fiind conformă şi corectă dacă una dintre aceste infracţiuni îndeplineşte condiţiile prevăzute la articolul 3 din prezentul tratat. 2. Extrădarea se acordă dacă infracţiunea pentru care se solicită extrădarea a fost săvârşită pe teritoriul părţii solicitante sau, în cazul în care a fost săvârşită în afara teritoriului acesteia, dacă legislaţia părţii solicitate permite exercitarea jurisdicţiei în materie penală pentru o infracţiune săvârşită în afara teritoriului său în împrejurări similare. Dacă legislaţia părţii solicitate nu permite exercitarea jurisdicţiei penale pentru o infracţiune săvârşită în afara teritoriului său în împrejurări similare, extrădarea poate fi acordată, însă numai dacă toate celelalte condiţii pentru extrădare sunt îndeplinite. Articolul 51. Extrădarea nu este admisibilă în următoarele cazuri: a)dacă persoana solicitată în vederea extrădării este cetăţean al părţii contractante căreia i se solicită extrădarea sau dacă acestei persoane i s-a acordat azil pe teritoriul acelei părţi. Dacă persoana solicitată în vederea extrădării deţine cetăţenia ambelor părţi, atunci partea solicitată o poate supune urmăririi penale sau judecăţii potrivit legilor sale interne ori o poate extrăda către partea solicitantă; b)dacă urmărirea sau executarea pedepsei nu este admisibilă, potrivit legilor părţii contractante căreia i se solicită extrădarea, pentru că a intervenit prescripţia sau din alte motive de natură juridică; c)dacă a fost pronunţată o hotărâre judecătorească prin care este declarată vinovată sau nevinovată ori a fost emisă o hotărâre judecătorească prin care se dispune punerea în libertate a acesteia sau dacă persoana a fost pedepsită ori achitată pentru aceeaşi infracţiune; d)dacă fapta care face obiectul cererii de extrădare constituie, potrivit legislaţiei uneia dintre părţile contractante, o infracţiune ce nu poate fi urmărită decât în baza plângerii prealabile a părţii vătămate; e)dacă infracţiunea pentru care se solicită extrădarea este o infracţiune politică sau o infracţiune cu caracter pur militar; f)dacă există motive temeinice să se considere că cererea de extrădare a fost formulată în scopul urmăririi, judecării sau pedepsirii unei persoane pe motivul rasei, religiei, naţionalităţii, etniei ori convingerilor politice ale acesteia sau dacă există riscul ca situaţia persoanei să fie agravată din cauza oricăruia dintre aceste motive; g)în cazul unei infracţiuni pentru care a fost înfiinţat un tribunal ad-hoc sau extraordinar după săvârşirea infracţiunii; h)dacă există dovezi clare cu privire la faptul că persoana solicitată în vederea extrădării ar fi supusă la torturi sau alte tratamente crude, inumane sau degradante pe teritoriul părţii solicitante.2. Extrădarea poate fi refuzată în următoarele cazuri: a)dacă infracţiunea a fost săvârşită pe teritoriul părţii contractante căreia i se solicită extrădarea; b)dacă persoana solicitată în vederea extrădării face, la momentul primirii cererii, obiectul unei cercetări penale sau al unei judecăţi aflate în curs în statul căruia i se solicită extrădarea, pentru aceeaşi infracţiune; c)autorităţile competente ale părţii solicitate au decis fie neînceperea, fie încetarea procedurilor penale împotriva persoanei solicitate, în legătură cu infracţiunea pentru care se solicită extrădarea.3. Potrivit prevederilor legale în vigoare în ambele părţi contractante, referitoare la pedeapsa capitală, dacă infracţiunea pentru care se solicită extrădarea este pedepsită cu pedeapsa capitală, atunci fiecare caz va fi soluţionat în mod separat, cu acordul ambelor părţi contractante. Articolul 61. Extrădarea poate fi amânată dacă persoana căutată în vederea extrădării a fost acuzată în cadrul unei acţiuni penale sau trebuie să execute o pedeapsă privativă de libertate aplicată de o autoritate judiciară a părţii contractante căreia i se solicită extrădarea; în cazul amânării, extrădarea nu va fi efectuată înainte de finalizarea acţiunii penale ori, dacă este pronunţată o hotărâre judecătorească de condamnare, înainte de executarea condamnării respective sau de punerea în libertate a acesteia în mod justificat din punct de vedere juridic. 2. În cazul în care amânarea ar duce la împlinirea termenului de prescripţie pentru infracţiune sau ar provoca dificultăţi în ceea ce priveşte dovedirea faptelor, extrădarea se acordă cu condiţia explicită a înapoierii persoanei a cărei extrădare se solicită, după îndeplinirea procedurilor corespunzătoare pentru care a fost acordată extrădarea. 3. Extrădarea poate fi de asemenea amânată dacă, ţinând cont de natura infracţiunii şi de interesele părţii solicitante, partea solicitată consideră că, date fiind împrejurările, este posibil ca extrădarea să aibă consecinţe deosebit de grave pentru persoana solicitată din cauza vârstei, stării de sănătate sau altei situaţii personale a acesteia. Totuşi, partea solicitată poate amâna extrădarea pe o perioadă de maximum 3 luni. Articolul 7Dacă extrădarea nu se efectuează, partea solicitată trebuie să notifice celeilalte părţi motivele refuzului de a acorda extrădarea, caz în care partea contractantă căreia i se solicită extrădarea se angajează să efectueze urmărirea penală împotriva acestei persoane, la cererea părţii solicitante, în conformitate cu prevederile prezentului tratat. Articolul 81. Cererea de extrădare se depune în scris, însoţită de: a)originalul sau o copie certificată în mod oficial a rechizitoriului, a hotărârii judecătoreşti de condamnare care a rămas definitivă sau a mandatului de arestare ori a mandatului de executare a pedepsei închisorii sau a oricărui alt document cu acelaşi efect, emis sub formele prevăzute de legislaţia părţii contractante care solicită extrădarea; b)o expunere detaliată a faptelor pentru care se solicită extrădarea, data şi locul săvârşirii acestora, încadrarea juridică, articolele de lege aplicabile, precum şi perioada din pedeapsă care nu a fost executată; c)o copie a prevederilor aplicate în cauza care face obiectul cererii; d)descrierea cât mai precis posibil a persoanei căutate, toate informaţiile care ar putea fi utile în stabilirea identităţii şi cetăţeniei acesteia, precum şi informaţii cu privire la reşedinţa sau domiciliul acesteia.2. Dacă informaţiile transmise de către partea contractantă care solicită extrădarea sunt insuficiente, atunci partea căreia i se solicită extrădarea poate solicita completarea informaţiilor necesare, iar cealaltă parte are obligaţia de a răspunde la această solicitare în termen de 30 de zile, care poate fi prelungit cu 15 zile din motive justificate şi prin coordonare între părţile contractante. 3. Dacă partea care solicită extrădarea nu depune o anexă cu informaţiile necesare în termenul menţionat la alineatul 2 din prezentul articol, atunci partea căreia i se solicită extrădarea va pune în libertate persoana deţinută. 4. Partea contractantă căreia i se solicită extrădarea va pune de îndată în libertate persoana deţinută dacă partea solicitantă îi notifică în scris faptul că nu mai este interesată de cererea de extrădare. 5. Cererile de extrădare şi documentele justificative vor fi transmise ministerelor justiţiei român şi sirian. Cele două ministere vor comunica direct sau pe canale diplomatice. Articolul 9Dacă condiţiile necesare pentru extrădare sunt îndeplinite, partea contractantă căreia i se solicită extrădarea va iniţia, fără întârziere şi în conformitate cu legislaţia proprie, procedura de arestare provizorie a persoanei solicitate, cu excepţia cazurilor în care este posibil ca extrădarea să nu fie admisibilă în conformitate cu prezentul tratat. Articolul 101. Dacă partea contractantă căreia i se solicită extrădarea este de acord, partea solicitantă informează cu privire la locul şi data la care persoana solicitată urmează să fie extrădată. 2. Persoana cu privire la care a fost obţinută aprobarea pentru extrădare va fi pusă în libertate dacă partea contractantă care solicită extrădarea nu primeşte această persoană în termen de 30 de zile de la data stabilită pentru extrădare. 3. În caz de forţă majoră care împiedică extrădarea sau primirea persoanei extrădabile, partea interesată va informa despre aceasta cealaltă parte contractantă; ulterior, ambele părţi contractante se vor pune de acord asupra unei noi date pentru extrădare, iar dispoziţiile alineatului 2 al prezentului articol vor fi aplicabile. Articolul 111. Persoana solicitată poate fi arestată provizoriu înainte de primirea cererii de extrădare, în caz de necesitate, la cererea autorităţilor competente ale părţii contractante care solicită extrădarea, iar cererea de arestare provizorie trebuie să precizeze prezenţa unuia dintre documentele prevăzute la alineatul 1 din articolul 8 al prezentului tratat, precum şi că o cerere de extrădare va fi transmisă ulterior; de asemenea, trebuie să se precizeze infracţiunea la care se referă cererea de extrădare, data şi locul săvârşirii acesteia, descrierea persoanei solicitate, precum şi orice informaţii posibile referitoare la persoana solicitată. 2. Cererea de arestare provizorie va fi transmisă de îndată autorităţilor competente ale părţii contractante căreia i se solicită extrădarea, în scris, prin poştă, fax sau pe orice altă cale care lasă o urmă scrisă, iar partea solicitată va informa imediat partea solicitantă cu privire la măsurile luate în legătură cu cererea formulată de aceasta. 3. Arestarea provizorie încetează dacă cererea de extrădare şi documentele prevăzute la articolul 8 din prezentul tratat nu sunt primite de către partea contractantă căreia i se solicită extrădarea în termen de 30 de zile de la data începerii detenţiei, termen ce poate fi prelungit cu 10 zile, la cererea părţii contractante care solicită extrădarea. Articolul 121. Persoana extrădată nu poate fi urmărită, judecată, arestată în vederea executării unei pedepse sau obligată să execute o pedeapsă privativă de libertate, pentru nicio faptă săvârşită anterior extrădării sale, alta decât fapta care face obiectul cererii de extrădare, cu excepţia următoarelor cazuri: a)dacă se obţine acordul prealabil al părţii contractante căreia i se solicită extrădarea; b)dacă persoana extrădată nu părăseşte teritoriul părţii contractante care a solicitat extrădarea în termen de 30 de zile de la încetarea executării pedepsei sau de la punerea sa definitivă în libertate, deşi a avut posibilitatea să îl părăsească sau, după ce l-a părăsit, a revenit pe acest teritoriu; totuşi, perioada în care aceasta nu a putut să părăsească teritoriul părţii contractante care a solicitat extrădarea, din motive pe care nu le putea influenţa, nu va fi luată în considerare.2. Persoana extrădată poate fi arestată de autorităţile competente ale părţii solicitante pe o perioadă ce corespunde prevederilor legislaţiei sale interne. 3. Partea solicitantă poate extrăda persoana care a fost extrădată către aceasta, dacă persoana respectivă este solicitată de un stat terţ în legătură cu infracţiuni săvârşite înaintea extrădării sale, numai cu acordul părţii contractante căreia i se solicită extrădarea. Articolul 13Dacă mai multe state, inclusiv state membre ale Uniunii Europene, solicită în concurs extrădarea, fie pentru aceeaşi faptă, fie pentru diverse fapte, partea contractantă căreia i se solicită extrădarea va fi cea care va stabili către care stat va fi efectuată extrădarea. Articolul 14Dacă una dintre părţile contractante primeşte din partea unui stat terţ o cerere de extrădare a unui cetăţean al celeilalte părţi contractante care este localizat pe teritoriul său, aceasta va notifica acest fapt imediat celeilalte părţi contractante. Dacă această parte contractantă transmite o cerere de extrădare (bazată pe acelaşi motiv sau pe alte motive) în termen de 60 de zile de la data primirii notificării, atunci partea contractantă căreia i se solicită extrădarea poate să extrădeze persoana către cealaltă parte contractantă, ţinând cont de condiţiile prevăzute de legislaţia sa internă. Dacă cererea de extrădare nu este primită în termenul menţionat, atunci partea contractantă căreia i se solicită extrădarea va putea să o extrădeze către statul terţ. Articolul 15Dacă persoana solicitată în vederea extrădării reuşeşte să se sustragă urmăririi penale sau să nu se prezinte în instanţă ori să nu execute pedeapsa, iar apoi revine pe teritoriul părţii căreia i se solicită extrădarea, ea va putea fi extrădată din nou. În asemenea cazuri, nu va mai fi obligatorie ataşarea la cererea de extrădare a documentelor justificative prevăzute de articolul 8 din prezentul tratat. Articolul 161. La cererea părţii contractante care solicită extrădarea, partea contractantă căreia i se solicită extrădarea va reţine şi va remite, în măsura permisă de legislaţia sa, obiectele: a)care pot fi folosite ca elemente doveditoare în sprijinul acuzării în cadrul acţiunii penale; b)care provin direct din săvârşirea infracţiunii sau au fost folosite la săvârşirea acesteia.2. Obiectele prevăzute la alineatul 1 al prezentului articol vor fi predate în schimbul unei chitanţe, iar predarea lor va avea loc chiar şi în cazul în care extrădarea persoanei a fost decisă, însă extrădarea nu are loc ca urmare a decesului sau a evadării persoanei solicitate. 3. Partea contractantă căreia i se solicită extrădarea are dreptul să reţină temporar obiectele menţionate la alineatul 1 din prezentul articol, dacă sunt necesare unei alte proceduri penale aflate în curs pe teritoriul său. 4. Niciun drept al unui terţ în legătură cu obiectele menţionate la alineatul 1 din prezentul articol nu va fi afectat, iar partea contractantă către care au fost predate obiectele are obligaţia să le restituie, fără compensaţie, părţii care le-a predat, la finalul procedurii penale. Articolul 171. Fiecare dintre părţile contractante acordă, la cererea celeilalte părţi contractante, tranzitul prin teritoriul său în legătură cu persoane care sunt extrădate acesteia de către un stat terţ, iar cererea de tranzit va fi transmisă şi soluţionată potrivit regulilor aplicabile cererilor de extrădare. 2. Partea contractantă căreia i se solicită tranzitul persoanelor pe teritoriul său va avea dreptul să desfăşoare tranzitul în modul pe care îl consideră drept cel mai adecvat. 3. Tranzitul poate fi refuzat în cazul persoanelor care nu îndeplinesc condiţiile de extrădare prevăzute de prezentul tratat. Articolul 18Cheltuielile de extrădare se suportă de către partea contractantă pe teritoriul căreia au fost efectuate, iar cheltuielile de tranzit se suportă de către partea contractantă care solicită extrădarea. Articolul 19Părţile contractante se informează reciproc cu privire la rezultatul urmăririi sau acţiunii penale începute împotriva persoanelor solicitate în vederea extrădării, la cererea oricăreia dintre părţile contractante. Articolul 20Dacă extrădarea a fost solicitată în vederea executării unei pedepse privative de libertate, partea solicitată va executa, la cererea părţii solicitante, hotărârea judecătorească pronunţată pe teritoriul părţii solicitante. Articolul 21În vederea aplicării eficiente a prezentului tratat, părţile contractante se pot consulta reciproc în legătură cu soluţionarea cazurilor individuale. De asemenea, părţile se pot consulta şi în scopul soluţionării eventualelor divergenţe apărute în legătură cu interpretarea şi aplicarea prezentului tratat. Articolul 22Prevederile prezentului tratat referitoare la extrădare sunt aplicabile şi infracţiunilor săvârşite anterior intrării în vigoare a prezentului tratat. Articolul 23La cererea uneia dintre părţile contractante, cealaltă parte contractantă va transmite informaţii cu privire la condamnările penale anterioare ale persoanelor urmărite penal pe teritoriul părţii solicitante, precum şi la hotărârile judecătoreşti de condamnare pronunţate împotriva cetăţenilor părţii solicitante de către instanţele părţii contractante căreia i se solicită extrădarea şi care au dobândit autoritatea lucrului judecat. Articolul 241. Documentele care poartă ştampila Ministerului român al Justiţiei sau pe aceea a Ministerului sirian al Justiţiei ori pe aceea a Ministerului Afacerilor Externe al părţii solicitante sau pe aceea a misiunilor diplomatice sau oficiilor consulare ale părţii solicitante vor fi admisibile în cadrul procedurii de extrădare, fără a mai fi necesară o altă certificare, autentificare sau legalizare. 2. Cererile de extrădare şi documentele justificative vor fi întocmite în limba părţii solicitante şi vor fi însoţite de traduceri în limba engleză. Traducerile vor fi certificate de către un traducător oficial sau de către misiunea diplomatică ori oficiul consular al uneia dintre părţi. Articolul 251. Prevederile prezentului tratat nu afectează drepturile şi obligaţiile părţilor contractante ce rezultă din convenţiile internaţionale la care acestea sunt părţi şi nici obligaţiile pe care partea română le are faţă de Uniunea Europeană. 2. Prezentul tratat este valabil pe o perioadă nedeterminată şi va intra în vigoare după data primirii ultimei notificări, pe cale diplomatică, din partea oricăreia dintre părţile contractante, prin care se comunică finalizarea procedurilor de ratificare, în conformitate cu legislaţia internă a fiecărei părţi contractante. 3. Fiecare dintre părţile contractante poate solicita modificarea prevederilor prezentului tratat printr-o notificare scrisă transmisă celeilalte părţi contractante, pe canale diplomatice. Asemenea modificări se elaborează sub forma unor protocoale separate şi vor produce efecte potrivit procedurilor de intrare în vigoare prevăzute de prezentul articol. 4. Prezentul tratat îşi încetează valabilitatea la 6 luni de la data la care oricare dintre părţile contractante notifică celeilalte, pe canale diplomatice, intenţia sa de a denunţa prezentul tratat. 5. Încetarea efectelor prezentului tratat nu afectează eventualele cereri de extrădare formulate în cadrul perioadei de valabilitate a acestuia. 6. Prezentul tratat înlocuieşte prevederile referitoare la extrădare cuprinse în Convenţia dintre Republica Socialistă România şi Republica Arabă Siriană privind asistenţa judiciară în materie civilă, familială şi penală, semnată la Damasc la 2 decembrie 1978. Întocmit în dublu exemplar la Bucureşti la 10 noiembrie 2010, în limbile română, arabă şi engleză, toate exemplarele fiind egal autentice. În caz de divergenţă de interpretare, textul în limba engleză va prevala. Pentru România Cătălin Marian Predoiu, ministrul justiţiei Pentru Republica Arabă Siriană Walid Al-Moalem, ministrul de externe


SmartCity5

COMENTARII la Tratat -/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Tratat - din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Tratat -/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu