Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.- din 20.10.2011

de organizare şi funcţionare a Consiliului Naţional de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării
ACT EMIS DE: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului și Sportului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 786 din 04 noiembrie 2011



SmartCity1

Capitolul I Misiunea, rolul şi atribuţiile Articolul 1 Consiliul Naţional de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării, denumit în continuare CNECSDTI, este un consiliu consultativ de nivel naţional, fără personalitate juridică, care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 206/2004 privind buna conduită în cercetarea ştiinţifică, dezvoltarea tehnologică şi inovare, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 2 CNECSDTI are misiunea de a coordona şi monitoriza aplicarea normelor de bună conduită morală şi profesională în activităţile de cercetare-dezvoltare din România. În acest scop CNECSDTI are următoarele atribuţii: a)urmăreşte aplicarea şi respectarea de către unităţile şi instituţiile de cercetare-dezvoltare, precum şi de către personalul de cercetare-dezvoltare a dispoziţiilor legale referitoare la normele de conduită morală şi profesională; b)realizează rapoarte cu analize, opinii şi recomandări în legătură cu problemele de natură etică ridicate de evoluţia ştiinţei şi a cunoaşterii şi cu etica şi deontologia profesională în activitatea de cercetare-dezvoltare; c)analizează cazurile referitoare la încălcarea normelor de bună conduită, în urma sesizărilor sau contestaţiilor ori prin autosesizare; d)emite hotărâri prin care constată dacă a fost realizată o abatere de la normele de bună conduită; în cazurile în care au fost constatate abateri, în hotărâri se numesc persoana sau persoanele fizice vinovate de respectivele abateri şi se stabilesc sancţiunile ce urmează a fi aplicate, conform legii; e)propune modificări ale Codului de etică şi deontologie profesională al personalului de cercetare-dezvoltare; f)elaborează coduri de etică pe domenii ştiinţifice, pe care le propune spre aprobare Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, denumit în continuare MECTS. Articolul 3 CNECSDTI are şi următoarele atribuţii: a)întocmeşte anual un raport de activitate pe care îl prezintă conducerii MECTS şi Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică, denumită în continuare ANCS; b)analizează respectarea normelor de bună conduită în cadrul programelor de finanţare a cercetării-dezvoltării şi inovării şi face propuneri referitoare la respectarea normelor de bună conduită în activitatea de evaluare a proiectelor înscrise în cadrul competiţiilor de proiecte, precum şi referitoare la evaluarea, monitorizarea şi controlul bunei conduite în cercetare-dezvoltare şi inovare în cadrul activităţilor finanţate sau ce urmează a fi finanţate; c)analizează şi face propuneri pentru stabilirea condiţiilor de colaborare cu structuri şi organisme străine sau internaţionale cu responsabilităţi similare; d)colaborează, în realizarea atribuţiilor sale, cu Colegiul consultativ pentru cercetare-dezvoltare şi inovare, Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice, Consiliul Naţional pentru Dezvoltare şi Inovare, Consiliul Naţional de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare, Consiliul de etică şi management universitar, cu Academia Română, academiile de ramură, cu ministerele, cu reprezentanţi ai mediului academic, ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile. Articolul 4 La solicitarea MECTS sau a ANCS, CNECSDTI derulează activităţi de analiză sau evaluare a bunei conduite în activitatea de cercetare-dezvoltare şi inovare, incluzând evaluarea instituţiilor, a centrelor, a proiectelor de cercetare-dezvoltare şi inovare sau a cercetătorilor. Articolul 5 CNECSDTI poate elabora recomandări către Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior, denumită în continuare ARACIS, la solicitarea acesteia, în ceea ce priveşte stabilirea criteriilor, procedurilor şi standardelor de evaluare a bunei conduite în cercetarea ştiinţifică universitară, utilizate în evaluarea şi ierarhizarea programelor de studii universitare sau în evaluarea şi clasificarea instituţiilor de învăţământ superior. Articolul 6 CNECSDTI poate coopera cu alte organisme, naţionale, internaţionale sau străine, din domeniul eticii şi deontologiei profesionale din activitatea de cercetare-dezvoltare şi inovare, potrivit mandatului acordat de MECTS sau ANCS. Articolul 7 Pe baza mandatului acordat de MECTS sau ANCS, CNECSDTI poate desfăşura şi alte activităţi sau acţiuni în domeniul eticii şi deontologiei profesionale din activitatea de cercetare-dezvoltare şi inovare, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Articolul 8 Raportul anual de activitate al CNECSDTI, precum şi alte documente cuprinzând analize, opinii şi recomandări se publică pe site-ul web al acestuia, administrat de către compartimentul de specialitate din cadrul ANCS. Capitolul IIOrganizarea şi funcţionarea CNECSDTI Articolul 9CNECSDTI este format din 11 membri, numiţi prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului pentru un mandat de 4 ani. Mandatul poate fi reînnoit o singură dată. Articolul 10Membrii CNECSDTI pot fi din ţară sau din străinătate şi sunt persoane cu activitate recunoscută în domeniul cercetării-dezvoltării şi/sau specialişti în domeniul juridic şi în domeniul eticii cercetării şi ştiinţei. Articolul 11(1) În cazul existenţei unui loc vacant în componenţa CNECSDTI sau în situaţia în care un membru este în imposibilitatea de a-şi exercita mandatul, se procedează la numirea altui membru prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului.(2) Mandatul noului membru expiră la expirarea mandatului membrului pe care îl înlocuieşte. Articolul 12(1) În cazul în care un membru al CNECSDTI încalcă normele etice sau de deontologie profesională ori nu se implică, în mod sistematic, în activităţile consiliului, acesta poate fi revocat din calitatea de membru al CNECSDTI.(2) Se consideră că un membru nu se implică, în mod sistematic, în activităţile CNECSDTI, în următoarele cazuri:a)nu participă, fizic sau prin teleconferinţă, la mai mult de 50% din şedinţele din decursul a 6 luni consecutive; b)în cazul votului prin mijloace electronice, nu îşi exprimă opţiunea pentru mai mult de 25% din hotărârile supuse votului în decursul a 6 luni consecutive; c)în alte cazuri stabilite prin regulamentul intern de funcţionare. (3) Procedura de revocare se desfăşoară după cum urmează:a)unul sau mai mulţi dintre membrii CNECSDTI ori ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului sau preşedintele ANCS solicită declanşarea procedurii de revocare; b)revocarea se confirmă prin votul secret al majorităţii absolute a membrilor CNECSDTI; c)în cazul în care revocarea nu se confirmă conform prevederilor lit. b), procedura de revocare încetează; d)în cazul în care revocarea nu a fost solicitată de către ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, revocarea se aprobă de către acesta. (4) Pe locul rămas vacant în urma revocării se numeşte un nou membru, conform prevederilor art. 11. Articolul 13(1) CNECSDTI are un preşedinte şi un vicepreşedinte.(2) Odată cu numirea componenţei CNECSDTI ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului desemnează preşedintele şi vicepreşedintele.(3) Preşedintele şi vicepreşedintele CNECSDTI pot fi înlocuiţi în urma alegerilor desfăşurate conform alin. (4), care pot avea loc după cel puţin un an de activitate a consiliului nou-numit.(4) Ulterior termenului prevăzut la alin. (3), preşedintele şi vicepreşedintele CNECSDTI sunt aleşi prin vot secret, cu majoritate simplă, de către membrii CNECSDTI, pe baza propunerilor făcute de oricare din membrii CNECSDTI, inclusiv a autopropunerilor.(5) O persoană nu poate ocupa funcţia de preşedinte al CNECSDTI pentru o perioadă cumulată mai mare de 4 ani, indiferent de perioada în care a fost preşedinte şi de eventualele întreruperi.(6) Ulterior termenului prevăzut la alin. (3), preşedintele şi vicepreşedintele pot fi revocaţi din respectivele funcţii de conducere prin votul secret a cel puţin 8 dintre membrii CNECSDTI, la cererea unuia sau mai multor membri ai CNECSDTI. Articolul 14Preşedintele CNECSDTI are următoarele atribuţii: a)propune planificarea activităţilor necesare pentru îndeplinirea misiunii atribuite explicit prin prezentul regulament şi o supune aprobării membrilor; b)conduce şi moderează şedinţele de lucru ale CNECSDTI şi aprobă minuta întâlnirilor; c)stabileşte ordinea de zi a şedinţelor de lucru ale CNECSDTI; ordinea de zi se transmite prin mijloace electronice tuturor membrilor cu cel puţin 48 de ore înaintea şedinţelor, se aprobă la începutul fiecărei şedinţe şi, la cererea oricărui membru al CNECSDTI, poate fi modificată prin decizie a membrilor CNECSDTI; d)asigură legătura operativă a CNECSDTI cu ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului şi cu preşedintele ANCS, în vederea informării acestora despre activitatea CNECSDTI; e)reprezintă CNECSDTI în relaţia cu terţii, conform mandatului acordat explicit de către membrii acestuia, pe perioade determinate. Articolul 15În cazul indisponibilităţii preşedintelui, atribuţiile sale sunt preluate de vicepreşedinte. Articolul 16În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale, CNECSDTI poate constitui comisii sau grupuri de lucru, temporare ori permanente, în conformitate cu prevederile Legii nr. 206/2004, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt numite, restructurate, desfiinţate şi coordonate de către CNECSDTI şi cărora CNECSDTI le poate delega unele din atribuţiile proprii. Articolul 17CNECSDTI poate adopta un regulament intern de funcţionare. Articolul 18(1) Toate sesizările şi contestaţiile direcţionate către CNECSDTI se înregistrează la registratura ANCS din Bucureşti, str. Mendeleev nr. 21-25.(2) CNECSDTI funcţionează cu sprijinul unui secretariat numit prin decizie a preşedintelui ANCS; secretariatul înregistrează toate sesizările sau contestaţiile primite şi le transmite, în format electronic, către toţi membrii CNECSDTI, în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii.(3) Compartimentul informatizare al ANCS pune la dispoziţia membrilor CNECSDTI un forum de discuţii online securizat pentru facilitarea colaborării la distanţă şi administrează site-ul web al CNECSDTI.(4) Pentru îndeplinirea atribuţiilor sale, CNECSDTI are acces la toate datele existente în cadrul compartimentelor informatizare din cadrul ANCS sau al Unităţii executive pentru finanţarea învăţământului superior, a cercetării, dezvoltării şi inovării, denumită în continuare UEFISCDI, şi la orice alte date care sunt necesare pentru desfăşurarea activităţilor sale. Articolul 19(1) Pentru a adopta o hotărâre sau o decizie, membrii CNECSDTI votează în cadrul şedinţelor; în situaţia în care o hotărâre sau o decizie nu poate fi supusă votului pe parcursul şedinţei, se poate adopta procedura de vot la distanţă, prin mijloace electronice, cu precizarea subiectului votului şi a termenului-limită până la care acesta poate fi exprimat.(2) Acei membri care se află în conflict de interese conform cap. V nu vor participa la dezbateri şi se vor abţine de la vot. Articolul 20Cvorumul de lucru al CNECSDTI este de minimum 8 membri. În cazul voturilor exprimate prin mijloace electronice, hotărârea sau decizia poate fi adoptată dacă cel puţin 8 membri votează până la termenul-limită stabilit conform prevederilor art. 19. Articolul 21Şedinţele CNECSDTI se convoacă de către preşedintele CNECSDTI, de către ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, de către preşedintele ANCS sau la cererea a cel puţin 4 dintre membrii CNECSDTI. Articolul 22Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului sau un reprezentant al acestuia şi preşedintele ANCS sau un reprezentant al acestuia pot participa, de drept, la şedinţele CNECSDTI, în calitate de observatori. Articolul 23CNECSDTI poate invita în cadrul şedinţelor proprii persoane externe consiliului, în calitate de observatori şi/sau consultanţi. Articolul 24(1) Secretariatul CNECSDTI pune la dispoziţia membrilor, în termen de 48 de ore de la fiecare şedinţă, o minută a şedinţei, în format electronic.(2) Minuta consemnează lista membrilor participanţi, fie fizic, fie prin mijloace electronice, subiectele discutate şi hotărârile adoptate, fie prin consens, fie prin vot; în cazul hotărârilor adoptate prin vot, minuta va consemna numărul de voturi pentru, împotrivă şi abţineri.(3) Secretariatul asigură transmiterea invitaţiilor şi a documentelor aferente subiectelor de discuţie din ordinea de zi cu cel puţin 48 de ore înaintea fiecărei şedinţe. Capitolul IIIFinanţarea CNECSDTI Articolul 25Sprijinul tehnic, secretariatul şi resursele materiale necesare funcţionării CNECSDTI sunt asigurate de către ANCS. Cheltuielile salariale ale membrilor CNECSDTI şi cheltuielile de transport şi cazare necesare funcţionării consiliului şi în vederea îndeplinirii atribuţiilor acestuia sunt asigurate prin UEFISCDI. Articolul 26(1) Membrii CNECSDTI pot fi remuneraţi, în afara activităţii de bază, în funcţie de numărul orelor efectiv lucrate, la nivelul maxim al gradului profesional celui mai mare din activitatea de cercetare-dezvoltare stabilit pentru unităţile bugetare.(2) Membrilor CNECSDTI şi organelor de lucru constituite de către acesta le sunt decontate cheltuielile de transport şi cazare necesare îndeplinirii atribuţiilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Capitolul IVAnaliza sesizărilor şi contestaţiilor Articolul 27CNECSDTI analizează cazurile referitoare la abateri de la normele de bună conduită în activitatea de cercetare-dezvoltare, în urma sesizărilor, contestaţiilor sau prin autosesizare, conform legii. Articolul 28(1) CNECSDTI este obligat să analizeze cazurile sesizate în oricare dintre următoarele situaţii:a)dacă la sesizare sau contestaţie este anexată o copie simplă, în format scris ori electronic, după raportul elaborat de către comisia de analiză din cadrul unităţii sau instituţiei în care presupusa abatere s-a produs; b)dacă comisia de analiză din cadrul unităţii sau instituţiei în care presupusa abatere s-a produs nu a produs un raport în termenul prevăzut la art. 11 alin. (3) din Legea nr. 206/2004, cu modificările şi completările ulterioare; c)dacă sesizarea sau contestaţia vizează un conducător de unitate sau instituţie de cercetare-dezvoltare sau al unei instituţii publice, un membru al unui consiliu de administraţie, al unui comitet de direcţie, al unui consiliu ştiinţific ori al unei comisii de etică a unei unităţi sau instituţii de cercetare-dezvoltare ori persoane cu funcţii de demnitate publică. (2) În alte situaţii decât cele prevăzute la alin. (1), CNECSDTI transmite sesizarea către conducerea unităţii de cercetare-dezvoltare, în vederea analizei de către comisia de etică a acesteia, conform legii. Articolul 29(1) Sesizările şi contestaţiile pot include orice date, documente sau probe materiale care susţin textul sesizării, în copie simplă, legalizată sau în original, în limba română ori în limbi străine.(2) Dacă sesizarea nu conţine numele expeditorului sau expeditorilor, atunci CNECSDTI poate folosi datele, documentele şi probele materiale pentru a iniţia o autosesizare.(3) În vederea respectării prevederilor art. 42 alin. (4) şi ale art. 11 alin. (6) din Legea nr. 206/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi a termenelor prevăzute de acestea, secretariatul CNECSDTI are obligaţia de a informa conducerea unităţii sau instituţiei în care presupusa abatere a avut loc, cel puţin prin fax şi scrisoare recomandată cu aviz de primire, privind recepţia unei contestaţii sau a unei sesizări şi data la care aceasta a fost primită. Articolul 30(1) În urma fiecărei sesizări sau contestaţii CNECSDTI elaborează un raport în termen de maximum 90 de zile calendaristice de la data primirii sesizării sau a contestaţiei ori de la data autosesizării.(2) În cadrul analizei sale, CNECSDTI poate realiza audieri cu persoanele implicate direct ori indirect în faptele sesizate sau contestate, cu expeditorul/expeditorii sesizării ori contestaţiei, cu persoane din conducerea unităţilor sau instituţiilor implicate în faptele sesizate, precum şi cu experţi independenţi, cu păstrarea anonimităţii expeditorului/ expeditorilor. (3) În vederea analizării sesizărilor şi contestaţiilor, CNECSDTI poate constitui grupuri de lucru permanente sau pe perioadă determinată, cărora le poate delega unele din propriile atribuţii; componenţa grupurilor de lucru se stabileşte prin hotărâre a CNECSDTI şi se face publică pe site-ul web al acestuia.(4) Raportul final al CNECSDTI pentru fiecare sesizare sau contestaţie se aprobă prin hotărâre a CNECSDTI, pentru luarea căreia nu votează membrii aflaţi în conflicte de interese, conform art. 19 şi cap. V.(5) Hotărârile CNECSDTI referitoare la aprobarea rapoartelor care stabilesc sancţiunile prevăzute la art. 14 alin. (1) lit. c)-i) şi l) din Legea nr. 206/2004, cu modificările şi completările ulterioare, sau sancţiunile prevăzute la art. 324 lit. c)-h) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, sunt valide dacă întrunesc cel puţin 8 voturi favorabile.(6) Deciziile CNECSDTI, precum şi hotărârile, altele decât cele prevăzute la alin. (5), sunt valide dacă întrunesc un număr de voturi mai mare de jumătate din numărul membrilor prezenţi, cu respectarea cvorumului de lucru conform art. 20.(7) Modul în care a votat fiecare membru al CNECSDTI pentru luarea hotărârilor vizând cazurile referitoare la încălcarea normelor de bună conduită, poziţiile luate individual de membrii CNECSDTI sau ai grupurilor de lucru în cadrul discuţiilor referitoare la încălcarea normelor de bună conduită şi minutele şedinţelor în care au loc astfel de discuţii constituie secrete profesionale şi nu pot fi dezvăluite decât ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, preşedintelui ANCS, reprezentanţilor acestora ori organelor abilitate de control.(8) Pentru încălcarea prevederilor alin. (5), persoanele în culpă răspund conform legii. Articolul 31(1) Raportul final al CNECSDTI pentru fiecare sesizare sau contestaţie conţine cel puţin următoarele elemente:a)o sinteză a conţinutului sesizării sau contestaţiei; b)o discuţie şi o analiză a informaţiilor, datelor, documentelor şi probelor materiale din conţinutul sesizării sau contestaţiei, precum şi a oricăror alte elemente semnificative obţinute în cursul analizei, inclusiv în cursul audierilor; c)constatarea argumentată a existenţei sau, după caz, a absenţei uneia ori unor abateri de la buna conduită, etica şi deontologia în activitatea de cercetare-dezvoltare; d)în cazul în care o abatere a fost constatată, identificarea argumentată a persoanei/persoanelor vinovate, precum şi sancţiunile care se aplică acestora; persoanele vinovate pot fi diferite de cele vizate de sesizare sau de contestaţie; e)o discuţie comparativă a concluziilor analizei CNECSDTI cu concluziile comisiei de analiză a unităţii sau instituţiei în cadrul căreia presupusa abatere a avut loc, în cazul în care a existat o analiză anterioară la nivelul unităţii ori instituţiei, conform legii; în urma analizei proprii, CNECSDTI se poate autosesiza dacă constată existenţa unor abateri de la normele de bună conduită, conform art. 2 şi 21 din Legea nr. 206/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi poate stabili anularea sancţiunilor stabilite de comisia de analiză, dacă este cazul. (2) Hotărârea CNECSDTI pentru aprobarea raportului prevăzut la alin. (1) este avizată de Direcţia generală juridică din cadrul MECTS, conform art. 323 alin. (3) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi transmisă de către secretariatul CNECSDTI, în termen de două zile lucrătoare de la avizarea acestuia, către ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, către ANCS, către conducătorul unităţii sau instituţiei şi către organismele ori persoanele îndreptăţite legal pentru aplicarea sancţiunilor recomandate, conform prevederilor art. 326 din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi este publicată în acelaşi termen pe site-ul web al CNECSDTI. Capitolul VNorme de etică şi deontologie profesională Articolul 32Membrii CNECSDTI şi ai organelor de lucru ale acestuia au obligaţia de a respecta reglementările aplicabile şi normele de etică şi deontologie profesională, conform prevederilor legale. Articolul 33(1) Membrii CNECSDTI şi ai organelor de lucru ale acestuia au obligaţia de a raporta CNECSDTI, respectiv organelor de lucru orice situaţie în care consideră că se află întrun conflict de interese, imediat după ce constată existenţa conflictului de interese, şi de a se recuza de la luarea hotărârilor sau deciziilor supuse direct conflictului de interese.(2) Membrii CNECSDTI şi ai organelor de lucru ale acestuia, persoanele nominalizate de către aceştia sau care participă la şedinţe şi evaluări, precum şi personalul secretariatului CNECSDTI au obligaţia păstrării confidenţialităţii asupra identităţii expeditorilor sesizărilor sau contestaţiilor, asupra documentelor supuse dezbaterii şi poziţiilor exprimate pe parcursul acestora, cu excepţia acelor documente care sunt făcute publice. Articolul 34Constituie conflict de interese situaţiile prevăzute de legislaţia în vigoare, precum şi situaţia în care o persoană, membru al CNECSDTI sau al unui grup de lucru al acestuia, analizează o sesizare ori o contestaţie ce implică persoane care se află în una dintre următoarele relaţii cu membrul CNECSDTI sau al grupului de lucru al acestuia: a)sunt soţi, afini sau rude până la gradul al III-lea inclusiv; b)sunt angajate în aceeaşi unitate sau instituţie; c)au colaborat în ultimii 5 ani, având publicaţii sau proiecte de cercetare-dezvoltare dezvoltate în comun; d)furnizează sau au furnizat membrului CNECSDTI sau al unui grup de lucru al acestuia, în ultimii 5 ani anteriori analizei, servicii ori foloase de orice natură. Articolul 35Hotărârile CNECSDTI sunt avizate de Direcţia generală juridică din cadrul MECTS; răspunderea juridică pentru hotărârile CNECSDTI revine MECTS, conform legii. Articolul 36Întreaga activitate a CNECSDTI se va baza pe corectitudine, principialitate şi responsabilitate. Capitolul VISancţiuni Articolul 37Pentru nerespectarea atribuţiilor, competenţelor şi obligaţiilor stabilite prin prezentul regulament, membrii CNECSDTI, evaluatorii, membrii panelurilor, ai comisiilor sau grupurilor de lucru constituite de CNECSDTI răspund disciplinar, contravenţional şi penal, în condiţiile legii. Articolul 38Membrii CNECSDTI, membrii comisiilor sau grupurilor de lucru constituite de CNECSDTI se sancţionează în conformitate cu prevederile generale ale legislaţiei în vigoare. Articolul 39Procedura de sancţionare disciplinară a membrilor CNECSDTI se desfăşoară de către o comisie de disciplină numită prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului. Pentru evaluatori, membrii panelurilor, ai comisiilor sau ai grupurilor de lucru constituite de CNECSDTI, sancţionarea disciplinară se desfăşoară de către o comisie numită prin hotărâre a CNECSDTI, sancţiunea fiind aplicată prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului.


SmartCity5

COMENTARII la Regulament -/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament - din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu