Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.- din 16.08.2011

de organizare şi funcţionare al Unităţii Executive pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării
ACT EMIS DE: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului și Sportului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 585 din 18 august 2011



SmartCity1

Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, denumită în continuare UEFISCDI, funcţionează în baza Ordonanţei Guvernului nr. 62/1999 privind înfiinţarea Unităţii Executive pentru Finanţarea Învăţământului Superior şi a Cercetării Ştiinţifice Universitare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 150/2000, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 2UEFISCDI este instituţie publică cu personalitate juridică, având sediul central în municipiul Bucureşti, str. Mendeleev nr. 21-25, sectorul 1, şi sediul de lucru în bd. Schitu Măgureanu nr. 1, sectorul 5. Articolul 3UEFISCDI se subordonează administrativ Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, denumit în continuare MECTS, care îşi realizează atribuţiile în domeniul cercetării prin Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, denumită în continuare ANCS, conform legii. Articolul 4Consiliile consultative ale MECTS, cu atribuţii în domeniul învăţământului superior, cercetării ştiinţifice, dezvoltării şi inovării, care coordonează activitatea executivă a UEFISCDI, denumite în continuare consilii coordonatoare, sunt: Consiliul Naţional pentru Finanţarea Învăţământului Superior, denumit în continuare CNFIS, Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice, denumit în continuare CNCS, Consiliul Naţional pentru Dezvoltare şi Inovare, denumit în continuare CNDI, Colegiul Consultativ pentru Cercetare, Dezvoltare şi Inovare, denumit în continuare CCCDI, şi Consiliul Naţional de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare, denumit în continuare CNATDCU. Secţiunea 1Misiunea şi atribuţiile Articolul 5Misiunea UEFISCDI constă în asigurarea suportului administrativ şi logistic al activităţii consiliilor consultative ale MECTS cu atribuţii în domeniul învăţământului superior, cercetării ştiinţifice, dezvoltării şi inovării, precum şi în desfăşurarea altor activităţi privind implementarea în sistem descentralizat a proiectelor şi programelor MECTS şi ANCS privind învăţământul superior, cercetarea, dezvoltarea şi inovarea, cu respectarea prevederilor legale referitoare la conflictele de interese şi la transparenţa administrativă, decizională şi a informaţiilor de interes public. Articolul 6Lista de personal, declaraţiile de interese şi de avere ale personalului, contractul instituţional încheiat cu ANCS şi rapoartele prevăzute de contractul instituţional constituie informaţii de interes public şi se publică pe site-ul UEFISCDI. Articolul 7Pentru asigurarea suportului administrativ şi logistic al activităţii executive a CNFIS, CNCS, CNDI, CNATDCU, Consiliului Naţional de Statistică şi Prognoză a Învăţământului Superior, denumit în continuare CNSPIS, şi a Consiliului Naţional al Bibliotecilor Universitare, denumit în continuare CNBU, UEFISCDI are următoarele atribuţii: 1. administrează şi gestionează resursele destinate activităţilor consiliilor, în condiţiile legii şi în conformitate cu deciziile fiecărui consiliu; 2. asigură secretariatul tehnic al consiliilor; 3. asigură buna desfăşurare a activităţii curente a consiliilor în relaţiile cu MECTS, cu ANCS, cu instituţiile de cercetare, dezvoltare, inovare, de învăţământ superior şi cu alte organizaţii şi instituţii publice sau private. Articolul 8UEFISCDI asistă CNFIS în elaborarea propunerilor de metodologii şi documentaţii referitoare la finanţarea învăţământului superior, care se aprobă potrivit prevederilor Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011. Articolul 9UEFISCDI conduce, sub coordonarea ştiinţifică a CNCS, CNDI şi CCCDI, programe din cadrul Planului Naţional pentru Cercetare, Dezvoltare şi Inovare II şi alte programe de finanţare a cercetării, dezvoltării şi inovării aprobate de către ANCS. Pentru aceste activităţi, UEFISCDI are următoarele atribuţii: 1. asigură consiliului coordonator al programului sprijinul tehnic necesar elaborării propunerilor de pachete de informaţii pentru program şi pentru subprogramele acestuia, în vederea aprobării de către ANCS; 2. asigură condiţiile materiale şi financiare necesare organizării competiţiilor de finanţare a proiectelor şi organizează competiţiile, pe baza contractului instituţional încheiat cu ANCS; 3. asistă consiliul coordonator al programului în evaluarea şi monitorizarea proiectelor, asigurând şi realizând procesele operative necesare, conform legislaţiei în vigoare, pachetelor de informaţii aprobate şi procedurilor stabilite de consiliul coordonator al programului, sub supravegherea şi controlul acestui consiliu, pe baza contractului instituţional încheiat cu ANCS; 4. întocmeşte documentaţiile pentru alocarea resurselor financiare destinate proiectelor finanţate şi contractează şi finanţează proiectele selectate, pe baza contractului instituţional de conducere de programe încheiat cu ANCS şi conform legislaţiei în vigoare. Articolul 10UEFISCDI poate desfăşura şi următoarele activităţi: 1. conducerea în sistem descentralizat şi/sau implementarea unor proiecte de dezvoltare instituţională şi de sistem, referitoare la învăţământul superior, cercetare, dezvoltare sau inovare, cu finanţare naţională sau internaţională, cu avizul MECTS sau al ANCS; 2. oferirea de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru elaborarea şi conducerea de proiecte în cadrul programelor interne şi internaţionale de cercetare ştiinţifică, dezvoltare tehnologică şi stimulare a inovării; 3. gestionarea resurselor financiare contractate prin programele de profil, naţionale şi internaţionale, pe care le conduce sau implementează, pe baza contractului instituţional încheiat cu ANCS sau a contractului încheiat cu o altă autoritate contractantă; 4. pregătirea şi perfecţionarea resurselor umane în domenii de conducere şi execuţie a proiectelor, prin organizarea de sesiuni de pregătire şi de formare continuă; 5. diseminarea la nivel naţional şi internaţional a informaţiilor cu privire la programele pe care le conduce sau implementează; 6. oferirea de consultanţă în găsirea de parteneri şi formarea de parteneriate pentru proiecte în cadrul programelor internaţionale de cercetare, dezvoltare şi inovare; 7. organizarea de manifestări ştiinţifice sau tehnice, editare-multiplicare, publicitate, precum şi alte servicii în corelare cu obiectul său de activitate; 8. promovarea transferului tehnologic şi a inovării în vederea sporirii competitivităţii economiei româneşti, în conformitate cu strategiile şi politicile naţionale elaborate de autorităţile publice de resort; 9. colaborarea cu alte instituţii publice sau private, interne sau internaţionale, inclusiv cu organizaţii profesionale, în vederea îndeplinirii obiectului său de activitate; 10. dezvoltarea şi implementarea proiectelor cu finanţare naţională şi internaţională, inclusiv strategice, pentru învăţământul superior, cercetare, dezvoltare şi inovare. Pentru implementarea acestor proiecte se vor stabili comitete de coordonare naţionale şi internaţionale. Coordonarea generală a proiectelor va fi realizată de către directorul general al UEFISCDI sau de o altă persoană desemnată de ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului şi are ca scop monitorizarea procesului de asigurare a calităţii în implementarea proiectelor, corelarea între proiecte, asigurarea sustenabilităţii şi continuităţii instituţionale ale acestora; 11. alte activităţi stabilite de către MECTS sau ANCS ori prevăzute de legislaţia în vigoare. Secţiunea a 2-aPersonalul Articolul 11Atribuţiile şi sarcinile personalului UEFISCDI se stabilesc prin fişe de post, anexe la contractele individuale de muncă. Articolul 12Ocuparea posturilor se face numai prin concurs public, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Anunţurile concursurilor sunt publicate pe site-ul UEFISCDI, al ANCS şi al MECTS, precum şi pe cel puţin două dintre principalele site-uri de nivel naţional specializate în publicarea ofertelor de locuri de muncă, cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte de termenul limită pentru înscrierea la concurs. Articolul 13(1) Componenţa comisiei de concurs pentru ocuparea funcţiei de director general al UEFISCDI se stabileşte de către ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului.(2) Componenţa comisiilor de concurs pentru ocuparea funcţiilor de director general adjunct se stabileşte de către ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, la propunerea directorului general.(3) Componenţa comisiilor de concurs pentru ocuparea funcţiilor de director direcţie, şef serviciu şi şef birou se stabileşte de către ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, la propunerea directorului general al UEFISCDI şi a consiliilor coordonatoare.(4) Componenţa comisiilor de concurs pentru celelalte posturi din cadrul UEFISCDI, din care face parte şi un reprezentant al MECTS, se stabileşte de către directorul general al UEFISCDI. Articolul 14Pentru efectuarea lucrărilor de evaluare, monitorizare, audit şi implementare a proiectelor finanţate din fonduri naţionale şi internaţionale, UEFISCDI are dreptul să utilizeze, pe perioade determinate, colaboratori externi. Secţiunea a 3-aStructura organizatorică şi statul de funcţii Articolul 15Statul de funcţii este prevăzut în anexa nr. 2 la ordin. Articolul 16Numărul maxim de posturi finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat este 120. Articolul 17Structura organizatorică este prevăzută în anexa nr. 3 la ordin. Articolul 18Direcţia programe de cercetare şi dezvoltare a resurselor umane are următoarele atribuţii: 1. implementează conducerea programelor Resurse umane, Idei şi Capacităţi, în coordonarea CNCS; 2. asigură suportul administrativ şi logistic al activităţilor executive ale CNCS; 3. poate desfăşura şi alte activităţi referitoare la cercetarea ştiinţifică, resursele umane de cercetare-dezvoltare şi infrastructura de cercetare, la cererea ANCS sau MECTS. Articolul 19
(1) Direcţia programe de cercetare şi dezvoltare a resurselor umane are în structură:

(i) Serviciul administrarea programelor de cercetare exploratorie;
(ii) Compartimentul administrarea programelor de dezvoltare a resurselor umane;
(iii) Compartimentul administrarea programului Capacităţi.

(2) Activitatea directorului direcţiei şi a şefului Serviciului administrarea programelor de cercetare exploratorie este evaluată anual de către CNCS şi de către directorul general. Articolul 20Direcţia programe de dezvoltare şi inovare are următoarele atribuţii: 1. implementează conducerea programelor Parteneriate în domeniile prioritare şi Inovare, coordonate de către CNDI; 2. asigură suportul administrativ şi logistic al activităţilor executive ale CNDI; 3. poate desfăşura şi alte activităţi de implementare a politicilor specifice sistemului naţional de cercetare-dezvoltare, la cererea ANCS sau MECTS. Articolul 21
(1) Direcţia programe de dezvoltare şi inovare are în structură:

(i) Serviciul administrarea programului Parteneriate în domeniile prioritare;
(ii) Compartimentul administrarea programelor de inovare.

(2) Activitatea directorului direcţiei şi a şefului Serviciului administrarea programului parteneriate în domeniile prioritare este evaluată anual de către CNDI şi de către directorul general. Articolul 22Direcţia de finanţare şi evaluare instituţională are următoarele atribuţii: 1. întocmeşte documentaţia pentru alocarea resurselor financiare de la bugetul de stat şi din alte venituri pentru finanţarea învăţământului superior, în coordonarea CNFIS; 2. asigură suportul administrativ şi logistic al activităţilor executive ale CNFIS; 3. asigură activităţile de secretariat executiv ale CNFIS şi ale CNSPIS; 4. implementează conducerea programului Susţinerea performanţei instituţionale, în coordonarea CCCDI; 5. organizează procesul de verificare a datelor raportate la nivel instituţional pentru învăţământul superior şi cercetare; 6. poate desfăşura şi alte activităţi de implementare a politicilor specifice învăţământului superior, la cererea ANCS sau MECTS. Articolul 23
(1) Direcţia de finanţare şi evaluare instituţională are în structură:

(i) Serviciul de finanţare a învăţământului superior;
(ii) Biroul program Susţinerea performanţei instituţionale;
(iii) Compartimentul analiză date instituţionale şi secretariat CNSPIS.

(2) Activitatea directorului direcţiei este evaluată anual de către CNFIS, CCCDI, CNSPIS şi de către directorul general.(3) Activitatea şefului Serviciului de finanţare a învăţământului superior este evaluată anual de către CNFIS şi de către directorul general.(4) Activitatea şefului Biroului program Susţinerea performanţei instituţionale este evaluată anual de către CCCDI şi de către directorul general. Articolul 24Direcţia secretariate consilii are următoarele atribuţii: 1. asigură activităţile de secretariat executiv ale CNATDCU şi CNBU; 2. realizează secretariatul Procesului Bologna şi îşi desfăşoară activităţile în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei, cercetării şi inovării nr. 5.890/2009 privind instituirea mecanismelor necesare preluării de către România a Secretariatului Procesului Bologna pentru perioada 1 iulie 2010 - 1 iulie 2012, contribuind la punerea în aplicare şi implementarea Procesului Bologna (BFUG); 3. realizează activităţi de scientometrie; 4. poate desfăşura şi alte activităţi de implementare a politicilor specifice învăţământului superior, la cererea MECTS sau ANCS. Articolul 25
(1) Direcţia secretariate consilii are în structură:

(i) Biroul secretariatului CNATDCU;
(ii) Biroul secretariatul Procesului Bologna;
(iii) Biroul scientometrie şi biblioteci universitare.

(2) Activitatea directorului direcţiei este evaluată anual de către CNATDCU, CNBU şi de către directorul general.(3) Activitatea şefului Biroului secretariatului CNATDCU este evaluată anual de către CNATDCU şi de către directorul general.(4) Activitatea şefului Biroului scientometrie şi biblioteci universitare este evaluată anual de către CNBU, CCCDI, CNCS, CNDI, CNFIS şi CNATDCU. Articolul 26Direcţia buget, finanţe, resurse umane, administrativ are în structură: 1. Serviciul financiar-contabil; 2. Compartimentul de resurse umane; 3. Compartimentul administrativ. Articolul 27(1) Serviciul financiar-contabil are următoarele atribuţii:

(i) asigură activităţile privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli, a patrimoniului aflat în administrare şi a contului anual de execuţie, conform contractului instituţional încheiat cu ANCS şi potrivit legislaţiei în vigoare;
(ii) asigură înregistrarea cronologică şi sistematică, prelucrarea, publicarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la poziţia financiară, performanţa financiară şi fluxurile de trezorerie, atât pentru cerinţele interne ale unităţii, cât şi pentru relaţiile cu ordonatorii de credite, organismele fiscale şi de control şi alţi utilizatori;
(iii) elaborează planul anual de achiziţii al instituţiei şi asigură organizarea achiziţiilor publice cu respectarea normelor legislative în vigoare.
(2) Compartimentul de resurse umane are următoarele atribuţii:
(i) asigură implementarea politicilor de personal ale instituţiei;
(ii) asigură evidenţa personalului şi a fluctuaţiei acestuia;
(iii) implementează, menţine şi îmbunătăţeşte continuu sistemul de management al calităţii;
(iv) asigură documentaţia privind plata drepturilor de natură salarială sau a altor venituri.
(3) Compartimentul administrativ are următoarele atribuţii:
(i) asigură gestiunea bunurilor materiale ale instituţiei;
(ii) stabileşte necesarul de cheltuieli materiale şi servicii pentru întreţinere;
(iii) organizează arhiva instituţiei;
(iv) asigură menţinerea curăţeniei în spaţiile folosite de instituţie;
(v) organizează şi asigură controlul privind respectarea normelor de protecţia muncii şi de prevenire şi stingere a incendiilor.

Articolul 28Compartimentul juridic, armonizare legislativă şi contencios are următoarele atribuţii: 1. asigură consilierea juridică pentru toate activităţile specifice instituţiei; 2. avizează şi contrasemnează acte cu caracter juridic emise de instituţie; 3. reprezintă interesele instituţiei în faţa instanţelor judecătoreşti, a altor organe de jurisdicţie, precum şi în raporturile cu persoane juridice şi fizice pe baza delegării atribuite de directorul general. Articolul 29Serviciul relaţii internaţionale şi implementare proiecte are următoarele atribuţii: 1. asigură derularea proiectelor implementate direct de UEFISCDI, având finanţare internaţională sau naţională; 2. asigură promovarea cooperării şi schimbului de informaţii cu instituţii specializate din ţară şi din străinătate în vederea atragerii de fonduri; 3. asigură coordonarea proiectelor finanţate din fonduri europene şi de coeziune. Articolul 30Compartimentul comunicare şi relaţii publice are următoarele atribuţii: 1. creează şi evaluează imaginea publică a instituţiei; 2. elaborează strategiile de comunicare; 3. organizează activităţile publice ale instituţiei; 4. organizează conferinţele de presă ale reprezentanţilor instituţiei; 5. asigură comunicarea internă între departamentele instituţiei. Articolul 31Serviciul informatică şi infrastructură de suport are următoarele atribuţii: 1. asigură funcţionarea sistemelor de colectare, prelucrare şi management al informaţiilor şi datelor statistice specifice instituţiei; 2. asigură funcţionarea şi utilizarea corectă a sistemului informatic al instituţiei; 3. asigură integritatea şi protecţia datelor (politici antivirus, politici de back-up şi politici de recuperare a datelor în caz de dezastru); 4. asigură suport tehnic pentru utilizatorii sistemului informatic. Articolul 32Compartimentul secretariat are următoarele atribuţii: 1. asigură înregistrarea corespondenţei destinate instituţiei şi o prezintă conducerii instituţiei pentru înscrierea ordinelor rezolutive; 2. urmăreşte reprimirea corespondenţei vizate de conducerea instituţiei, o înregistrează în registrul general de corespondenţă, o sortează şi o distribuie structurilor/persoanelor, conform ordinelor rezolutive; 3. sprijină derularea activităţii curente a instituţiei. Articolul 33Compartimentul audit public intern are atribuţiile stabilite prin Legea 672/2002 privind auditul public intern, cu modificările şi completările ulterioare, şi prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.702/2005 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi exercitarea activităţii de consiliere desfăşurate de către auditorii interni din cadrul entităţilor publice. Articolul 34UEFISCDI are o comisie de etică, ce funcţionează conform prevederilor Legii nr. 206/2004 privind buna conduită în cercetarea ştiinţifică, dezvoltarea tehnologică şi inovare, cu modificările şi completările ulterioare. Componenţa comisiei de etică a UEFISCDI este propusă de consiliile coordonatoare şi se aprobă prin decizie a directorului general al UEFISCDI. Capitolul IIConducerea şi evaluarea Articolul 35(1) UEFISCDI este condusă administrativ de un director general, ajutat de 2 directori generali adjuncţi şi 5 directori de direcţii.(2) UEFISCDI este condusă funcţional de un comitet de monitorizare. Secţiunea 1Comitetul de monitorizare Articolul 36Comitetul de monitorizare este format din câte un membru al următoarelor consilii: CNFIS, CNCS, CNDI, CCCDI, CNATDCU, CNSPIS, CNBU, fiecare fiind desemnat prin vot de către membrii respectivului consiliu. Comitetul de monitorizare funcţionează în baza unui regulament propriu şi are următoarele atribuţii: 1. monitorizează activitatea UEFISCDI şi informează consiliile coordonatoare despre rezultatele monitorizării; 2. elaborează propuneri referitoare la creşterea calităţii şi eficienţei activităţii UEFISCDI, care se transmit MECTS, ANCS, conducerii UEFISCDI şi consiliilor coordonatoare. Secţiunea a 2-aConducerea UEFISCDI Articolul 37(1) Conducerea UEFISCDI este asigurată de un director general numit prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului în urma promovării concursului organizat pentru ocuparea postului şi de 2 directori generali adjuncţi cu atribuţii specifice pentru învăţământ superior, cercetare, dezvoltare şi inovare şi, respectiv, suport administrativ.(2) Directorul general poate participa la şedinţele CNFIS, CNCS şi CNDI în calitate de observator, fără drept de vot, cu excepţia şedinţelor în care se evaluează activitatea UEFISCDI sau a personalului acestuia.(3) Directorul general poate introduce subiecte pe ordinea de zi a şedinţelor consiliilor prevăzute la alin. (2), cu acordul consiliilor respective. Articolul 38Directorul general are în principal următoarele atribuţii: 1. asigură conducerea administrativă a instituţiei şi o reprezintă în relaţiile cu terţi; 2. îndeplineşte obligaţiile prevăzute de lege în calitate de ordonator de credite; 3. îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de către MECTS, ANCS sau consiliile coordonatoare, conform prevederilor legale în vigoare; 4. are dreptul de a delega, prin decizie, o parte din atribuţiile sale, pe cale ierarhică, personalului din subordine. Articolul 39În cazul în care postul de director general al UEFISCDI este vacant, atribuţiile acestuia se preiau temporar de către unul dintre directorii generali adjuncţi. În cazul în care atât postul de director general al UEFISCDI, cât şi posturile de director general adjunct sunt vacante, atribuţiile acestora se preiau temporar de către directori interimari numiţi prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului. Secţiunea a 3-aEvaluarea Articolul 40
(1) Activitatea directorului general UEFISCDI este evaluată anual de către consiliile coordonatoare prevăzute la art. 4.(2) Fiecare dintre consiliile coordonatoare evaluează anual activitatea directorului general şi acordă, prin votul membrilor consiliului, unul dintre următoarele calificative: „foarte bine“, bine“, „satisfăcător“, „nesatisfăcător“, împreună cu justificarea acordării respectivului calificativ. Calificativele însoţite de justificările aferente se înaintează ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, în vederea aprobării. (3) În cazul în care directorul general primeşte calificativul „nesatisfăcător“ din partea a cel puţin unuia dintre consiliile coordonatoare, acesta este destituit din funcţie, conform prevederilor art. 61 lit. d) din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, denumită în continuare Codul muncii, sau reîncadrat pe o funcţie inferioară, prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului.
Articolul 41(1) În cazul directorilor de direcţii şi al şefilor de servicii sau birouri a căror activitate este prevăzută a fi evaluată de către consilii consultative ale MECTS, conform prezentului regulament, consiliile respective evaluează anual activitatea acestora şi acordă, prin votul membrilor consiliului, unul dintre următoarele calificative: „foarte bine“, „bine“, „satisfăcător“, „nesatisfăcător“, împreună cu justificarea acordării respectivului calificativ. Calificativele însoţite de justificările aferente se înaintează ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, în vederea aprobării.(2) În cazul în care directorul de direcţie, respectiv şeful de serviciu sau birou primeşte calificativul „nesatisfăcător“ din partea a cel puţin unuia dintre consiliile care îi evaluează activitatea potrivit prezentului regulament, acesta este destituit din funcţie, conform prevederilor art. 61 lit. d) din Codul muncii, sau reîncadrat pe o funcţie inferioară, prin decizie a directorului general. Articolul 42Activitatea personalului UEFISCDI, pentru care prezentul regulament nu prevede evaluarea de către consiliile consultative ale MECTS, se evaluează anual conform unor proceduri stabilite de conducerea UEFISCDI, iar persoanele a căror activitate este nesatisfăcătoare pot fi concediate, conform prevederilor art. 61 lit. d) din Codul muncii, sau reîncadrate pe o funcţie inferioară, prin decizie a directorului general. Articolul 43Contractele de muncă ale conducerii administrative şi ale personalului UEFISCDI trebuie să includă clauze referitoare la evaluarea anuală şi implementarea prevederilor prezentului regulament, potrivit prevederilor art. 17 alin. (3) lit. e) şi ale art. 17 alin. (4) din Codul muncii.
Capitolul IIIDispoziţii finale Articolul 44Prevederile prezentului regulament se completează cu celelalte dispoziţii legale în vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Regulament -/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament - din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu