Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.964 din 06.08.2013

privind informaţiile de interes public ce pot fi comunicate şi informaţiile exceptate de la comunicare, la nivelul Ministerului Sănătăţii
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 622 din 07 octombrie 2013



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare al Serviciului presă şi relaţii publice nr. E.N. 7.952/2013,în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, al Legii nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare, al Hotărârii Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare, şi al Hotărârii Guvernului nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Lista informaţiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă Lista informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă Lista informaţiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidenţialităţii, prevăzută în anexa nr. 3. Articolul 4Structurile competente din cadrul Ministerului Sănătăţii pentru verificarea respectării prevederilor art. 12 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la exceptarea de la accesul liber al cetăţenilor la unele informaţii, sunt prevăzute în anexa nr. 4 Articolul 5 (1) Asigurarea accesului la informaţiile de interes public se face din oficiu sau la cerere, prin intermediul Compartimentului relaţii publice sau al persoanei desemnate în acest scop.(2) Raportul periodic de activitate al Ministerului Sănătăţii, ce urmează a fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, potrivit art. 5 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, se elaborează anual de către Serviciul de politici publice din cadrul Direcţiei de asistenţă medicală şi politici publice. Articolul 6 (1) În scopul aplicării prevederilor art. 6 şi 7 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, direcţiile şi serviciile din cadrul Ministerul Sănătăţii vor transmite Compartimentului relaţii publice din cadrul Serviciului presă şi relaţii publice, după caz, astfel:a)răspunsul la solicitarea informaţiei de interes public, în termen de:

5 zile de la data înregistrării solicitării, la direcţiile şi serviciile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii;

cel mult 25 de zile, în cazul unor informaţii complexe; b)în termen de maximum 5 zile de la data înregistrării solicitării, o adresă motivată cu privire la imposibilitatea instituţiei de a formula un răspuns în 10 zile, răspunsul instituţiei urmând a fi transmis în termen de 30 de zile; c)refuzul comunicării informaţiilor solicitate, cu motivaţia corespunzătoare, în termen de 3 zile de la data înregistrării solicitării petentului.(2) În vederea respectării termenelor prevăzute la alin. (1), Serviciul presă şi relaţii publice va transmite, dacă este cazul, solicitarea de informaţie de interes public către direcţiile şi serviciile din cadrul Ministerului Sănătăţii, în termen de două zile de la data înregistrării. Articolul 7Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 8Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii, Raed Arafat, secretar de stat
ANEXA Nr. 1LISTA informaţiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit
art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare 1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii şi a direcţiilor de sănătate publică 2. Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare 3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Ministerului Sănătăţii şi funcţiile acestora, precum şi C.V.-ul şi declaraţiile de avere 4. Datele de contact ale departamentelor din aparatul central 5. Programul de audienţe al persoanelor din conducerea Ministerului Sănătăţii 6. Coordonatele de contact ale instituţiilor aflate în subordinea şi în coordonarea Ministerului Sănătăţii (denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet) 7. Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil 8. Politici publice ale Ministerului Sănătăţii (Planul strategic instituţional, Planul de acţiune pentru implementarea Planului strategic instituţional, Programe de sănătate, Plan de imunizări etc.) 9. Memorandumurile de finanţare dintre Guvernul României şi Comisia Europeană (Banca Mondială) 10. Programele cu finanţare UE, gestionate de Unitatea de implementare a programelor 11. Lista cuprinzând documentele de interes public 12. Modalităţile de contestare a deciziei Ministerului Sănătăţii, în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate 13. Situaţiile care constituie un risc pentru sănătatea publică şi măsurile care trebuie adoptate pentru a înlătura sau diminua efectele nefavorabile 14. Proiectele de acte normative aflate în avizare internă/dezbatere publică, conform Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu completările ulterioare 15. Raportul de activitate al Ministerului Sănătăţii (anual) 16. Acte normative în vigoare 17. Informaţii privind libera circulaţie a profesioniştilor din domeniul sanitar ANEXA Nr. 2LISTA informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare 1. Comunicate de presă, informări, precizări 2. Materiale informative (broşuri) editate de Ministerul Sănătăţii, în limita stocului disponibil 3. Concluziile şi măsurile acţiunilor de control/misiunilor de audit 4. Soluţiile adoptate pentru rezolvarea plângerilor/sesizărilor/reclamaţiilor 5. Indicatori anuali privind starea de sănătate a populaţiei 6. Numărul total al acţiunilor de control, misiunilor de audit, numărul sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate la Ministerul Sănătăţii, în condiţiile legii 7. Numărul total de controale efectuate, de decizii de suspendare a activităţii, de retrageri sau anulări de autorizaţii de funcţionare, precum şi valoarea totală a amenzilor aplicate de către inspecţiile sanitare de stat judeţene şi a municipiului Bucureşti 8. Contractele de achiziţii, în condiţiile legii 9. Programe de sănătate 10. Ghiduri 11. Regulamente comunitare 12. Legislaţie internă 13. Lista comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii 14. Avize/Autorizaţii acordate de Ministerul Sănătăţii 15. Proiecte cu finanţare nerambursabilă (fonduri Phare, fonduri structurale, fonduri bilaterale etc.) în condiţiile legii ANEXA Nr. 3LISTA informaţiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidenţialităţii 1. Rapoartele de control şi audit 2. Ordinele sau circularele cu caracter intern emise de ministrul sănătăţii, care nu vizează aspecte financiare 3. Notele de serviciu cu caracter intern 4. Sesizările şi documentele comisiei de disciplină 5. Sesizările, reclamaţiile, petiţiile 6. Corespondenţa scrisă cu instituţiile sau autorităţile publice interne şi internaţionale 7. Corespondenţa cu organizaţiile patronale şi sindicale, asociaţiile profesionale 8. Corespondenţa cu furnizorii de servicii medicale, medicamente, dispozitive medicale şi materiale sanitare, precum şi cu pacienţii 9. Registrul de intrare-ieşire a corespondenţei, a actelor emise de ministrul sănătăţii 10. Conţinutul dosarelor privind litigiile în care instituţia este implicată şi numele consilierilor juridici care susţin interesele Ministerului Sănătăţii 11. Documentele a căror comunicare publică poate afecta principiul liberei concurenţe sau care pot influenţa dosarele aflate pe rolul instanţelor de judecată 12. Planul privind controalele tematice 13. Anexa la referatul justificativ de stabilire a domeniilor auditabile, proiectul planului de audit şi planul de audit 14. Statele de funcţii şi statele de plată 15. Informaţii cu privire la datele personale, potrivit legii 16. Registrul de înregistrare a avizelor şi autorizaţiilor emise în aplicarea legii 17. Listele de inventariere a bunurilor 18. Procesele-verbale de constatare a contravenţiilor 19. Informaţiile individuale privind sănătatea cetăţenilor, deţinute de către Ministerul Sănătăţii 20. Informaţii care fac parte din categoria informaţiilor clasificate, potrivit legii 21. Documente clasificate 22. Documente ce pot fi considerate secrete de serviciu 23. Documentele de circuit intern, şi anume: Referatele care stau la baza:

aprobării/avizării structurilor organizatorice şi modificării acestora la unităţile sanitare publice şi private, indiferent de subordonare;

aprobării actelor normative, la nivel de ordin;

aprobării excepţiilor de la prevederile unor acte normative, precum şi referatele în baza cărora se aprobă liniile de gardă sau modificările statelor de funcţii etc. ANEXA Nr. 4STRUCTURILE COMPETENTE din cadrul Ministerului Sănătăţii pentru verificarea respectării prevederilor art. 12 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la exceptarea de la accesul liber al cetăţenilor la unele informaţii 1. Informaţiile din domeniul apărării naţionale, siguranţei şi ordinii publice, cele privind deliberările autorităţilor, precum şi cele care privesc interesele economice şi politice ale României, dacă fac parte din categoriile informaţiilor clasificate, potrivit legii Structuri competente:

ministrul sănătăţii;

secretarul general sau secretarul general adjunct;

compartimentul documente clasificate.2. Informaţiile privind activităţile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, precum şi principiului concurenţei loiale, potrivit legii Structuri competente:

Direcţia buget, finanţarea investiţiilor şi relaţia cu CNAS;

Direcţia contabilitate şi patrimoniu;

Direcţia juridică şi contencios.3. Informaţiile cu privire la datele personale, potrivit legii Structuri competente: Direcţia generală resurse umane şi certificare.4. Informaţiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidenţiale ori se pun în pericol viaţa, integritatea corporală şi sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfăşurare, informaţiile privind procedurile judiciare, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părţile implicate în proces, precum şi informaţiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecţie a tinerilor Structuri competente:

Direcţia generală resurse umane şi certificare;

Direcţia juridică şi contencios.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 964/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 964 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 140 2016
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm firme de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Norma 8 2020
    Sunt atât de încântat că am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am primit un împrumut ... Am încercat un serviciu diferit, dar nu am putut niciodată să obțin un împrumut de la acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente, iar la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după întâlnirea cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 € Euro acum afacerea mea merge bine și vreau să știți toate acestea astăzi, deoarece sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi din toată lumea. Luați legătura cu aceștia și nu pierdeți timp cu acești creditori contactați cu drag acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 15 2020
    GET Rich with ATM CARD BLANC ... Whatsapp: +18033921735 Vreau să depun mărturie despre cardurile de ATM-uri Dark Web care pot retrage bani de la orice mașini de ATM din întreaga lume. Am fost foarte sărac înainte și nu am nicio treabă. Am văzut atât de multe mărturii despre modul în care hackerii Dark Web le trimit cardul gol ATM și îl folosesc pentru a colecta bani în orice mașină ATM și a deveni bogat. (darkwebblankatmcard@gmail.com) Le trimit prin e-mail și mi-au trimis cardul bancomat gol. L-am folosit pentru a obține 120.000 de euro. retrageți maxim 5.000 EUR zilnic. Dark Web dă cartea doar pentru a ajuta săracii. Păstrați și luați bani direct de pe orice seif de mașină ATM folosind cardul programat ATM care rulează în modul automat. E-mail: darkwebblankatmcard@gmail.com Text & Call sau WhatsApp: +18033921735
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    * Utilizați această perioadă de blocare pentru a investi și a începe să câștigați direct de acasă ..... Inbox me pentru a începe! * Investiți 300 € pentru a câștiga 3000 € Investiți 400 € pentru a câștiga 4000 € Investiți 500 € pentru a câștiga 5000 € Investiți 600 EUR pentru a câștiga 6000 € Investiți 700 € pentru a câștiga 7000 € Investiți 8000 EUR pentru a câștiga 80 000 EUR Investiți 9000 EUR pentru a câștiga 90.000 € Totul în 7 zile de profit și plata de 100% este asigurată. Dacă sunteți interesat să investiți cu noi, contactați-ne acum prin WhatsApp +15022064419 sau prin e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 817 2017
    Sunt Brette M. Wagner, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știm că există o mulțime de familii care trăiesc din salariu și altele care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare care include: Planificarea afacerilor, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu