Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.964 din 06.08.2013

privind informaţiile de interes public ce pot fi comunicate şi informaţiile exceptate de la comunicare, la nivelul Ministerului Sănătăţii
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 622 din 07 octombrie 2013



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare al Serviciului presă şi relaţii publice nr. E.N. 7.952/2013,în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, al Legii nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare, al Hotărârii Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare, şi al Hotărârii Guvernului nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Lista informaţiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă Lista informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă Lista informaţiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidenţialităţii, prevăzută în anexa nr. 3. Articolul 4Structurile competente din cadrul Ministerului Sănătăţii pentru verificarea respectării prevederilor art. 12 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la exceptarea de la accesul liber al cetăţenilor la unele informaţii, sunt prevăzute în anexa nr. 4 Articolul 5 (1) Asigurarea accesului la informaţiile de interes public se face din oficiu sau la cerere, prin intermediul Compartimentului relaţii publice sau al persoanei desemnate în acest scop.(2) Raportul periodic de activitate al Ministerului Sănătăţii, ce urmează a fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, potrivit art. 5 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, se elaborează anual de către Serviciul de politici publice din cadrul Direcţiei de asistenţă medicală şi politici publice. Articolul 6 (1) În scopul aplicării prevederilor art. 6 şi 7 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, direcţiile şi serviciile din cadrul Ministerul Sănătăţii vor transmite Compartimentului relaţii publice din cadrul Serviciului presă şi relaţii publice, după caz, astfel:a)răspunsul la solicitarea informaţiei de interes public, în termen de:

5 zile de la data înregistrării solicitării, la direcţiile şi serviciile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii;

cel mult 25 de zile, în cazul unor informaţii complexe; b)în termen de maximum 5 zile de la data înregistrării solicitării, o adresă motivată cu privire la imposibilitatea instituţiei de a formula un răspuns în 10 zile, răspunsul instituţiei urmând a fi transmis în termen de 30 de zile; c)refuzul comunicării informaţiilor solicitate, cu motivaţia corespunzătoare, în termen de 3 zile de la data înregistrării solicitării petentului.(2) În vederea respectării termenelor prevăzute la alin. (1), Serviciul presă şi relaţii publice va transmite, dacă este cazul, solicitarea de informaţie de interes public către direcţiile şi serviciile din cadrul Ministerului Sănătăţii, în termen de două zile de la data înregistrării. Articolul 7Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 8Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii, Raed Arafat, secretar de stat
ANEXA Nr. 1LISTA informaţiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit
art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare 1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii şi a direcţiilor de sănătate publică 2. Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare 3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Ministerului Sănătăţii şi funcţiile acestora, precum şi C.V.-ul şi declaraţiile de avere 4. Datele de contact ale departamentelor din aparatul central 5. Programul de audienţe al persoanelor din conducerea Ministerului Sănătăţii 6. Coordonatele de contact ale instituţiilor aflate în subordinea şi în coordonarea Ministerului Sănătăţii (denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet) 7. Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil 8. Politici publice ale Ministerului Sănătăţii (Planul strategic instituţional, Planul de acţiune pentru implementarea Planului strategic instituţional, Programe de sănătate, Plan de imunizări etc.) 9. Memorandumurile de finanţare dintre Guvernul României şi Comisia Europeană (Banca Mondială) 10. Programele cu finanţare UE, gestionate de Unitatea de implementare a programelor 11. Lista cuprinzând documentele de interes public 12. Modalităţile de contestare a deciziei Ministerului Sănătăţii, în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate 13. Situaţiile care constituie un risc pentru sănătatea publică şi măsurile care trebuie adoptate pentru a înlătura sau diminua efectele nefavorabile 14. Proiectele de acte normative aflate în avizare internă/dezbatere publică, conform Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu completările ulterioare 15. Raportul de activitate al Ministerului Sănătăţii (anual) 16. Acte normative în vigoare 17. Informaţii privind libera circulaţie a profesioniştilor din domeniul sanitar ANEXA Nr. 2LISTA informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare 1. Comunicate de presă, informări, precizări 2. Materiale informative (broşuri) editate de Ministerul Sănătăţii, în limita stocului disponibil 3. Concluziile şi măsurile acţiunilor de control/misiunilor de audit 4. Soluţiile adoptate pentru rezolvarea plângerilor/sesizărilor/reclamaţiilor 5. Indicatori anuali privind starea de sănătate a populaţiei 6. Numărul total al acţiunilor de control, misiunilor de audit, numărul sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate la Ministerul Sănătăţii, în condiţiile legii 7. Numărul total de controale efectuate, de decizii de suspendare a activităţii, de retrageri sau anulări de autorizaţii de funcţionare, precum şi valoarea totală a amenzilor aplicate de către inspecţiile sanitare de stat judeţene şi a municipiului Bucureşti 8. Contractele de achiziţii, în condiţiile legii 9. Programe de sănătate 10. Ghiduri 11. Regulamente comunitare 12. Legislaţie internă 13. Lista comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii 14. Avize/Autorizaţii acordate de Ministerul Sănătăţii 15. Proiecte cu finanţare nerambursabilă (fonduri Phare, fonduri structurale, fonduri bilaterale etc.) în condiţiile legii ANEXA Nr. 3LISTA informaţiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidenţialităţii 1. Rapoartele de control şi audit 2. Ordinele sau circularele cu caracter intern emise de ministrul sănătăţii, care nu vizează aspecte financiare 3. Notele de serviciu cu caracter intern 4. Sesizările şi documentele comisiei de disciplină 5. Sesizările, reclamaţiile, petiţiile 6. Corespondenţa scrisă cu instituţiile sau autorităţile publice interne şi internaţionale 7. Corespondenţa cu organizaţiile patronale şi sindicale, asociaţiile profesionale 8. Corespondenţa cu furnizorii de servicii medicale, medicamente, dispozitive medicale şi materiale sanitare, precum şi cu pacienţii 9. Registrul de intrare-ieşire a corespondenţei, a actelor emise de ministrul sănătăţii 10. Conţinutul dosarelor privind litigiile în care instituţia este implicată şi numele consilierilor juridici care susţin interesele Ministerului Sănătăţii 11. Documentele a căror comunicare publică poate afecta principiul liberei concurenţe sau care pot influenţa dosarele aflate pe rolul instanţelor de judecată 12. Planul privind controalele tematice 13. Anexa la referatul justificativ de stabilire a domeniilor auditabile, proiectul planului de audit şi planul de audit 14. Statele de funcţii şi statele de plată 15. Informaţii cu privire la datele personale, potrivit legii 16. Registrul de înregistrare a avizelor şi autorizaţiilor emise în aplicarea legii 17. Listele de inventariere a bunurilor 18. Procesele-verbale de constatare a contravenţiilor 19. Informaţiile individuale privind sănătatea cetăţenilor, deţinute de către Ministerul Sănătăţii 20. Informaţii care fac parte din categoria informaţiilor clasificate, potrivit legii 21. Documente clasificate 22. Documente ce pot fi considerate secrete de serviciu 23. Documentele de circuit intern, şi anume: Referatele care stau la baza:

aprobării/avizării structurilor organizatorice şi modificării acestora la unităţile sanitare publice şi private, indiferent de subordonare;

aprobării actelor normative, la nivel de ordin;

aprobării excepţiilor de la prevederile unor acte normative, precum şi referatele în baza cărora se aprobă liniile de gardă sau modificările statelor de funcţii etc. ANEXA Nr. 4STRUCTURILE COMPETENTE din cadrul Ministerului Sănătăţii pentru verificarea respectării prevederilor art. 12 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la exceptarea de la accesul liber al cetăţenilor la unele informaţii 1. Informaţiile din domeniul apărării naţionale, siguranţei şi ordinii publice, cele privind deliberările autorităţilor, precum şi cele care privesc interesele economice şi politice ale României, dacă fac parte din categoriile informaţiilor clasificate, potrivit legii Structuri competente:

ministrul sănătăţii;

secretarul general sau secretarul general adjunct;

compartimentul documente clasificate.2. Informaţiile privind activităţile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, precum şi principiului concurenţei loiale, potrivit legii Structuri competente:

Direcţia buget, finanţarea investiţiilor şi relaţia cu CNAS;

Direcţia contabilitate şi patrimoniu;

Direcţia juridică şi contencios.3. Informaţiile cu privire la datele personale, potrivit legii Structuri competente: Direcţia generală resurse umane şi certificare.4. Informaţiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidenţiale ori se pun în pericol viaţa, integritatea corporală şi sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfăşurare, informaţiile privind procedurile judiciare, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părţile implicate în proces, precum şi informaţiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecţie a tinerilor Structuri competente:

Direcţia generală resurse umane şi certificare;

Direcţia juridică şi contencios.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 964/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 964 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 1094 2010
    Atenţie! Sunt doamna Ruth Hunt, o împrumutată a împrumutului privat, care acordă împrumuturi cu o rată a dobânzii foarte mică de 3%. Acordăm tot felul de împrumuturi precum împrumut educațional, împrumut de afaceri, împrumut la domiciliu, împrumut agricol, împrumut personal, împrumut auto și alte motive bune, acordăm și împrumuturi de la 5.000 USD USD- 100.000.000.00 USD la o dobândă de 3% . Durata de 1- 15 ani în funcție de suma de care aveți nevoie ca împrumut. Reveniți la noi pentru mai multe informații prin: ruthhuntfinancialservice@gmail.com Contact pentru mai multe informații: Toate cele bune Dna Ruth Hunt CEO / Președinte E-mail: ruthhuntfinancialservice@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 458 2019
    Atenţie! Sunt doamna Ruth Hunt, o împrumutată a împrumutului privat, care acordă împrumuturi cu o rată a dobânzii foarte mică de 3%. Acordăm tot felul de împrumuturi precum împrumut educațional, împrumut de afaceri, împrumut la domiciliu, împrumut agricol, împrumut personal, împrumut auto și alte motive bune, acordăm și împrumuturi de la 5.000 USD USD- 100.000.000.00 USD la o dobândă de 3% . Durata de 1- 15 ani în funcție de suma de care aveți nevoie ca împrumut. Reveniți la noi pentru mai multe informații prin: ruthhuntfinancialservice@gmail.com Contact pentru mai multe informații: Toate cele bune Dna Ruth Hunt CEO / Președinte E-mail: ruthhuntfinancialservice@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 110 2007
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 545 2004
    Sunt creditor privat și investitor, aveți nevoie de o finanțare legitimă, onestă, de încredere și repede? Te pot ajuta cu un împrumut de garanție 100%, ofer afaceri, finanțări imobiliare și împrumuturi individuale, Mai mult, finanțez tot felul de proiecte. Aplicați azi prin e-mail: ruthhuntfinancialservice@gmail.com pentru informații suplimentare
ANONIM a comentat Legea 12 2018
    mesajul tauSunt investitor. Scriu pentru a vă informa despre oferta de credit oferită de compania noastră pentru a ajuta persoanele fizice și organizațiile, inclusiv proprietarii de afaceri mici. oferta noastră este de până la 3% rata dobânzii timp de 1 până la 10 ani. Interesul dvs. va răspunde urgent de către agenții noștri online. răspundeți cu următoarele detalii, toate cerințele vă vor fi prezentate de agentul nostru online atunci când contactați agentul: ivanmarko110@gmail.com Număr WhatsApp: +1(504)603-3666
ANONIM a comentat Decizia 292 2018
    Sunt Saara Kemi un creditor privat care acordă împrumuturi diferite tipurilor de împrumuturi către companii / companii de pe întregul glob de urgență, cu 3% rata dobânzii, dacă sunteți interesat, contactați-mă prin e-mail: saara.kemi@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 458 2019
    Sunt Saara Kemi un creditor privat care acordă împrumuturi diferite tipurilor de împrumuturi către companii / companii de pe întregul glob de urgență, cu 3% rata dobânzii, dacă sunteți interesat, contactați-mă prin e-mail: saara.kemi@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 458 2019
    Sunt Saara Kemi un creditor privat care acordă împrumuturi diferite tipurilor de împrumuturi către companii / companii de pe întregul glob de urgență, cu 3% rata dobânzii, dacă sunteți interesat, contactați-mă prin e-mail: saara.kemi@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 129 2016
    Dear Sir/Ma, We are project funder as well as financial lender. We have BG/SBLC specifically for BUY/LEASE at a leasing price of 4%+2% of face value Issuance by HSBC London and many other 25 top AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. We also secure funding. Also We are into the provision of short term and long term business/personal loans for both small and large scale business funds. * FOR LEASING OF BG/SBLC MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2% * FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2% MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved. ENNIE OWEN E-mail : evergrowthfinancialltd@gmail.com Skype id : evergrowthfinancialltd@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 3 2018
    Oferim toate tipurile de împrumuturi * Împrumut comercial * Împrumut personal * Împrumut comercial * Rambursare împrumut * Împrumut studențesc * Împrumut ipotecar * Împrumut auto * Împrumut de credit Bad Credit credit * Credit ipotecar * Împrumut / Contract de proiect * Tipuri de împrumuturi pe datorie Consolidarea este disponibilă și Împrumut momentan - 2.000 euro - 5.000 euro (1 până la 2 ore) Împrumuturi - 3.000 euro - 10.000 euro (2 până la 24 ore) Împrumuturi personale - 5.000 - 500.000 euro Oferim o rată minimă foarte scăzut de 3%. Anii de la 1 la 25 de ani, programul de rambursare maximă pentru toate regiunile lumii. Ne acordă împrumuturi de la 1.000.000 la 100.000.000 de euro. împrumuturile noastre sunt bine garantate, deoarece securitatea maximă este prioritatea noastră. Intrebare: dancilatania@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu