Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 955 din 9 iunie 2006

pentru aprobarea modelului si continutului formularului „Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri"

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 703 din 16 august 2006



In temeiul art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 121 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 196 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Declaraţie recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri" (390 VIES), prevăzut în anexa nr. 1*).

Art. 2. - Formularul prevăzut la art. 1 se completează şi se depune conform instrucţiunilor de completare prevăzute în anexa nr. 2.

Art. 3. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi arhivare ale formularului prevăzut la art. 1 sunt stabilite în anexa nr. 3.

Art. 4. - Procedura de gestionare a declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri este stabilită în anexa nr. 4.

Art. 5. - Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 7. - Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor şi Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală de legislaţie impozite indirecte şi Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 1

390

VIES

DECLARAŢIE RECAPITULATIVĂ

PRIVIND LIVRĂRILE/ACHIZIŢIILE

INTRACOMUNITARE DE BUNURI

PERIOADA DE RAPORTARE

ANUL

PERIOADA

Perioada trimestrială : T1, T2, T3 sau T4

FELUL DECLARAŢIEI

DECLARAŢIE INIŢIALĂ

DECLARAŢIE RECTIFICATIVĂ

DATE DE IDENTIFICARE

COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ

RO

DENUMIRE / NUME. PRENUME

DOMICILIUL FISCAL

JUDEŢ

SECTOR

LOCALITATE

STRADA

COD POŞTAL

NR

BLOC

SCARA

ETAJ

AP

TELEFON

FAX

E-MAIL

REZUMAT DECLARAŢIE

NUMĂR TOTAL PAGINI ANEXĂ LA DECLARAŢIE

NUMĂRUL TOTAL AL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI

SUMA LIVRĂRILOR/ACHIZIŢII LOR INTRACOMUNITARE DE BUNURI

LIVRĂRI

ACHIZIŢII

LIVRĂRI ÎN CADRUL UNEI OPERAŢIUNI TRIUNGHIULARE

ACHIZIŢII ÎN CADRUL UNEI OPERAŢIUNI TRIUNGHIULARE

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte si complete

Numele persoanei care face declaraţia

Funcţia

Ştampila

Semnătura

Se completează de personalul organului Fiscal

Organ fiscal

Număr înregistrare

Data înregistrare

/

/

Numele persoanei care a verificat

COD

RO

ANUL

PERIOADA

PAG

LISTA OPERAŢIUNILOR INTRACOMUNITARE

ŢARA

COD OPERATOR INTRACOMUNITAR

DENUMIRE /NUME, PRENUME OPERATOR INTRACOMUNITAR

TIP*) (A/L/T/Z)

BAZA IMPOZABILĂ

TOTAL pagină

TOTAL GENERAL

*) TIP operaţiune se completează cu : A achiziţie, L livrare, T livrări în cadrul unei operaţiuni triunghiulare, Z achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

pentru completarea Declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

1. Declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri, denumită în continuare declaraţie recapitulativă, se depune trimestrial, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare încheierii trimestrului de către persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA care au efectuat în trimestrul de raportare livrări şi/sau achiziţii intracomunitare, precum şi livrări şi achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare, astfel cum sunt definite în titlul VI din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

2.1.   Declaraţia recapitulativă se depune, în format electronic, astfel:

-   la registratura organului fiscal competent;

-   la poştă, prin scrisoare recomandată;

-   prin completare pe pagina de web a Ministerului Finanţelor Publice;

-  prin SEN, de către marii contribuabili.

2.2.   Formatul electronic, depus pe suport electronic, va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formatul se editează în două exemplare:

-   un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

-    un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.

Formatul electronic al declaraţiei recapitulative se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice şi se transmite organului competent pe suport electronic.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia persoanelor impozabile, gratuit, de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

Contribuabilii care dispun de un certificat digital eliberat de Ministerul Finanţelor Publice depun formatul electronic al declaraţiei recapitulative direct pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.

3.   Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA vor depune declaraţia recapitulativă numai în trimestrul de raportare în care ia naştere exigibilitatea taxei pentru livrările/achiziţiile intracomunitare, precum şi pentru livrările şi achiziţiile în cadrul unei operaţiuni triunghiulare efectuate.

4.   Există o relaţie clară între faptul generator în cazul unei livrări de bunuri şi faptul generator în cazul unei achiziţii intracomunitare de bunuri, care intervine în acelaşi moment, respectiv în momentul livrării de bunuri.

Pentru a evita orice neconcordanţă între livrările intracomunitare de bunuri, scutite de TVA, care se includ în declaraţia recapitulativă pentru astfel de livrări în statul membru de origine şi achiziţiile intracomunitare, evidenţiate în decontul de TVA şi în declaraţia recapitulativă pentru achiziţii intracomunitare, în statul membru de destinaţie, momentul exigibilităţii taxei intervine:

-  în a cincisprezecea zi a lunii următoare celei în care a avut loc faptul generator, respectiv livrarea; sau

-    dacă a fost emisă o factură pentru livrarea respectivă către persoana care cumpără bunurile, cu excepţia facturilor pentru încasarea de avansuri parţiale, înainte de data de 15 a lunii următoare lunii în care a intervenit faptul generator, respectiv livrarea, exigibilitatea taxei intervine la data emiterii acestei facturi, atât pentru livrări intracomunitare, cât şi pentru achiziţiile intracomunitare.

Prin următoarele două exemple se face un rezumat al acestor reguli.

a) Factura este emisă ulterior datei de 15 a lunii următoare celei în care se efectuează livrarea

Alt stat membru

România

Livrare intracomunitară, scutită de TVA

Achiziţie intracomunitară, supusă TVA si taxabilă

Data livrării: 25/06/2007 Data facturii: 20/07/2007

Data achiziţiei intracomunitare: 25/06/2007

Faptul generator: 25/06/2007

Faptul generator: 25/06/2007

Exigibilitatea: 15/07/2007

Livrarea este inclusă în declaraţia recapitulativă aferentă trimestrului III al anului 2007

Exigibilitatea: 15/07/2007

Achiziţia intracomunitară se evidenţiază în decontul de TVA pentru luna iulie 2007 sau pentru trimestrul III al anului 2007, precum şi în declaraţia recapitulativă aferentă trimestrului III al anului 2007

Se poate face astfel o corelare între livrările intracomunitare efectuate în statul membru de origine şi achiziţiile intracomunitare efectuate în România, pentru trimestrul III al anului 2007.

b) Factura este emisă anterior datei de 15 a lunii următoare celei în care se efectuează livrarea

Alt stat membru

România

Livrare intracomunitară, scutită de TVA

Achiziţie intracomunitară, supusă TVA si taxabilă

Data livrării: 25/06/2007 Data facturii: 29/06/2007

Data achiziţiei intracomunitare: 25/06/2007

Faptul generator: 25/06/2007

Faptul generator: 25/06/2007

Exigibilitatea: 29/06/2007

Livrarea este inclusă în declaraţia recapitulativă aferentă

trimestrului II al anului 2007

Exigibilitatea: 29/06/2007

Achiziţia intracomunitară se evidenţiază în decontul de TVA pentru luna iunie 2007 sau pentru trimestrul II al anului 2007, precum şi în declaraţia recapitulativă aferentă trimestrului II al anului 2007

Se poate face astfel o corelare între livrările intracomunitare efectuate în statul membru de origine şi achiziţiile intracomunitare efectuate în România, pentru trimestrul II al anului 2007.

Secţiunea 1

Cartuşul „Perioada de raportare" se completează cu:

anul la care se referă declaraţia; se înscrie cu cifre arabe cu 4 caractere (de exemplu: 2007);

perioada de raportare aferentă operaţiunilor realizate; formată din două caractere, primul fiind litera „T" şi al doilea fiind cifra aferentă trimestrului respectiv (de exemplu: pentru trimestrul II se va înscrie „T2").

Declaraţia depusă iniţial se rectifică prin depunerea unei noi declaraţii, pe acelaşi format, bifând căsuţa corespunzătoare de pe formular.

In declaraţia rectificativă se rectifică tranzacţii declarate în orice perioadă de raportare anterioară şi se cuprind numai informaţiile corecte referitoare la tranzacţiile pentru care se operează rectificarea.

Declaraţia rectificativă se foloseşte şi pentru reducerea bazei de impozitare a achiziţiilor intracom unitare în situaţia prevăzută de lege.

Cartuşul „Date de identificare" conţine:

1.   „Codul de identificare fiscală" - se înscrie codul primit la înregistrarea în scopuri de TVA, înscris în certificatul de înregistrare fiscală.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

2.  „Denumire/nume, prenume" - se înscrie, după caz, denumirea sau numele şi prenumele persoanei impozabile.

3.   „Domiciliul fiscal" - se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

Cartuşul „Rezumat declaraţie" conţine:

-  numărul total al paginilor anexate la declaraţie;

-  numărul total al operatorilor intracomunitari, indiferent de numărul operaţiunilor;

-   valoarea operaţiunilor, defalcată pe tipuri: livrări şi livrări în cadrul operaţiunilor triunghiulare şi, după caz, achiziţii şi achiziţii în cadrul operaţiunilor triunghiulare.

Secţiunea a 2-a

Se completează cu tranzacţiile intracom unitare efectuate, în următoarea ordine:

1.  livrări intracomunitare de bunuri;

2.   livrări ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare;

3.  achiziţii intracomunitare de bunuri;

4.  achiziţii de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare.

Fiecare pagină aferentă secţiunii a 2-a va conţine în antet informaţii privind codul de înregistrare în scopuri de TVA, perioada aferentă şi numărul paginii.

1. Livrări intracomunitare de bunuri - se înscrie suma totală a livrărilor intracomunitare de bunuri scutite de la plata taxei în condiţiile art. 143 alin. (2) lit. a) şi d) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, pe fiecare cumpărător, pentru care exigibilitatea taxei ia naştere în trimestrul calendaristic respectiv.

2.   Livrări ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare - se înscrie suma totală a livrărilor ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare, prevăzute la art. 1321 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, efectuate în statul membru de sosire a bunurilor expediate sau transportate, pe fiecare beneficiar al livrării ulterioare ce are desemnat un cod T şi pentru care exigibilitatea taxei ia naştere în trimestrul calendaristic respectiv.

3.   Achiziţii intracomunitare de bunuri - se înscrie suma totală a achiziţiilor intracomunitare de bunuri, pe fiecare furnizor, pentru care această persoană impozabilă este obligată la plata taxei conform art. 151 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care exigibilitatea taxei intervine în acelaşi trimestru calendaristic.

4.  Achiziţii de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare - se înscrie suma totală a achiziţiilor de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare pentru care furnizorul a desemnat persoana impozabilă beneficiară drept persoana obligată la plata taxei, în conformitate cu art. 150 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Coloana „Ţara" - se înscrie codul ţării care a emis codul de înregistrare în scopuri de TVA al clientului/furnizorului.

Coloana „Cod operator intracomunitar" - se înscrie codul de identificare al operatorului fără codul de ţară. Acesta trebuie introdus fără spaţii, virgule sau puncte.

Coloana „Tipul operaţiunii":

L - pentru livrări intracomunitare către alte state membre;

T - pentru livrări în cadrul unei operaţiuni triunghiulare;

A - pentru achiziţii intracomunitare din alte state membre;

Z - pentru achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare.

Coloana „Baza impozabilă" - valoarea tranzacţiei/tranzacţiilor efectuate în perioada de raportare cu respectivul client/furnizor (baza impozabilă pentru calculul TVA, stabilită potrivit prevederilor titlului VI din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare).

In subsolul paginii va fi înscrisă suma totală a tranzacţiilor înscrise în pagina respectivă, iar pe ultima pagină a declaraţiei va fi înscris şi totalul general al operaţiunilor.

Toate sumele vor fi înscrise în lei.

ANEXA Nr. 3

CARACTERISTICILE

de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi arhivare a Declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

Denumire formular: Declaraţie recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

Cod: 14.13.01.02/r

Format: A4/t1

Caracteristici de tipărire:

-  pe o singură faţă;

-  se utilizează echipament informatic pentru completare şi editare, cu ajutorul programului de asistenţă pus la dispoziţie gratuit de către unităţile fiscale teritoriale.

Se difuzează: gratuit.

Se utilizează la: declararea operaţiunilor intracomunitare

Se întocmeşte de: persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, care realizează operaţiuni intracomunitare.

Circulă: - în format electronic, la organul fiscal în a cărui rază teritorială plătitorul de taxă pe valoarea adăugată îşi are domiciliul fiscal;

-  în format hârtie, în două exemplare listate, semnate şi ştampilate, potrivit legii, din care:

-  un exemplar la contribuabil;

-  un exemplar la organul fiscal.

Se arhivează: - formatul electronic, în arhiva de documente electronice;

-  formatul hârtie, la dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA Nr. 4

PROCEDURĂ

de gestionare a Declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

In vederea îndeplinirii cerinţelor Regulamentului CE nr. 1798/2003, persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, care realizează operaţiuni intracomunitare, au obligaţia să depună trimestrial Declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri (390 VIES).

1.  Depunerea declaraţiei recapitulative

1.1.  Declaraţia recapitulativă se depune trimestrial, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare încheierii trimestrului, la organul fiscal competent.

1.2.   Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA vor depune declaraţia recapitulativă numai în trimestrul de raportare în care ia naştere exigibilitatea taxei pentru livrările/achiziţiile intracomunitare, precum şi pentru livrările şi achiziţiile în cadrul unei operaţiuni triunghiulare efectuate.

2.  Prelucrarea declaraţiei recapitulative

2.1.   Prelucrarea declaraţiilor recapitulative depuse de persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA se realizează de către organul fiscal competent, prin folosirea programului informatic de prelucrare pus la dispoziţie de Direcţia generală a tehnologiei informaţiei, până la data de 5 a lunii următoare termenului de depunere a declaraţiei.

2.2.   Informaţiile din declaraţiile recapitulative se introduc într-o bază centrală de date.

3.   Transmiterea informaţiilor din baza centrală de date către organul fiscal competent

In ziua lucrătoare imediat următoare, din baza de date centrală se transmit către fiecare organ fiscal competent informaţiile din declaraţiile recapitulative depuse de persoanele impozabile din raza lui de competenţă, în vederea verificării formale.

4.  Verificarea formală a declaraţiilor recapitulative

4.1. Pentru fiecare declaraţie recapitulativă organul fiscal competent va verifica:

a) corectitudinea codului de înregistrare în scopuri de TVA al persoanei impozabile care realizează operaţiuni intracomunitare, prin verificarea datelor de identificare din declaraţie cu cele existente în Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA;

b)   integralitatea codurilor de înregistrare în scopuri de TVA ale operatorilor străini înscrişi în declaraţie: înscrierea corectă a codului de ţară, precum şi a numărului de caractere al codului;

c)  corelarea totalului sumelor aferente livrărilor/achiziţiilor intracomunitare din declaraţia recapitulativă cu cele înscrise în rândurile corespunzătoare din decontul de TVA sau decontul special de TVA, după caz, astfel:

-   livrări + livrări în cadrul unei operaţiuni triunghiulare din declaraţia recapitulativă = livrări intracomunitare din decontul de TVA;

-    achiziţii + achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare din declaraţia recapitulativă = achiziţii intracomunitare din decontul de TVA sau decontul special de TVA, după caz;

d)   îndeplinirea obligaţiei de depunere a declaraţiei recapitulative, prin încrucişarea informaţiilor referitoare la persoanele impozabile care au declarat livrări/achiziţii în deconturile de TVA şi deconturile speciale de TVA depuse, cu informaţiile referitoare la persoanele impozabile care au depus declaraţii recapitulative.

4.2. In cazul persoanelor impozabile cu obligaţii declarative lunare, precum şi în cazul în care, în cadrul trimestrului de raportare au fost depuse mai multe deconturi speciale de TVA de către contribuabil, corelaţiile se verifică avându-se în vedere totalul livrărilor, respectiv al achiziţiilor, înscrise în toate declaraţiile depuse în cadrul perioadei la care se referă declaraţia recapitulativă.

5. Notificarea persoanelor impozabile

5.1.   După prelucrarea declaraţiilor recapitulative vor fi identificate:

-   persoanele impozabile, care nu au depus declaraţia recapitulativă deşi în decontul de TVA sau decontul special de TVA au declarat livrări/achiziţii intracomunitare, potrivit pct. 4.1 lit. d);

-   persoanele impozabile care au depus declaraţii recapitulative care prezintă erori, potrivit pct. 4.1 lit. a)-c).

5.2.   Pentru persoanele impozabile prevăzute la pct. 5.1 se emit:

-   notificări pentru nedepunerea declaraţiei;

-   notificări pentru corectarea declaraţiei.

5.3.   Notificările prevăzute la pct. 5.2 se emit până cel târziu la data de 25 a lunii următoare termenului legal de depunere a declaraţiei recapitulative.

5.4.   Persoanele impozabile care depun cu întârziere declaraţia recapitulativă sunt sancţionate potrivit art. 189 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu amendă de la 50 RON la 1.500 RON, pentru persoanele fizice, şi cu amendă de la 500 RON la 10.000 RON, pentru persoanele juridice.

5.5.   Declaraţiile recapitulative depuse sau corectate ca urmare a notificărilor transmise se prelucrează în momentul primirii lor de la persoanele impozabile.

6. Prelucrarea declaraţiilor recapitulative rectificative

6.1.   Declaraţiile recapitulative se rectifică, în urma notificării pentru corectarea declaraţiei, transmisă de organul fiscal competent sau, din oficiu, de către persoana impozabilă, prin depunerea unei declaraţii recapitulative rectificative.

6.2.  Declaraţiile recapitulative rectificative se prelucrează în momentul primirii lor de la persoanele impozabile.

6.3. Se verifică existenţa bifei în căsuţa prevăzută de formular, în vederea marcării corespunzătoare în sistemul informatic.

7. Organizarea bazei centrale de date „Declaraţii recapitulative"

7.1.   Informaţiile din declaraţiile recapitulative depuse la termenele legale de depunere, precum şi cele depuse ca urmare a notificărilor transmise de organele fiscale competente se introduc într-o bază centrală de date denumită „Declaraţii recapitulative".

7.2.   Baza de date „Declaraţii recapitulative" cuprinde două secţiuni:

-    livrări - în care se înscriu toate livrările intracomunitare de bunuri (cod L) şi toate livrările ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare (cod T);

-   achiziţii - în care se înscriu achiziţiile intracomunitare de bunuri (cod A) şi achiziţiile de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare (cod Z).

7.3.   Informaţiile din declaraţiile recapitulative rectificative depuse de persoanele impozabile se introduc în aceeaşi bază centrală de date, însă se marchează corespunzător.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 955/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 955 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu