Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.93 din 21.01.2014

pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare de declaraţii informative
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 76 din 31 ianuarie 2014



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 1563 alin. (4)-(6) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale pct. 801 alin. (3)-(5) din Normele metodologice de aplicare a titlului VI „Taxa pe valoarea adăugată“, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru a se asigura informaţiile necesare determinării bazei TVA pentru resursa proprie a României, potrivit prevederilor Regulamentului (CEE, EURATOM) nr. 1.553/89 al Consiliului din 29 mai 1989 privind regimul unitar definitiv de colectare a resurselor proprii provenite din taxa pe valoarea adăugată,în temeiul art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“, cod 14.13.01.02/ia, prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ....“, cod 14.13.01.02/ib, prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul ....“, cod 14.13.01.02/v, prevăzut în anexa nr. 3. Articolul 4Formularele de la art. 1-3 se completează şi se depun conform instrucţiunilor de completare prevăzute în anexa nr. 4. Articolul 5Procedura de gestionare a formularelor (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“, (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ....“ şi (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....“, este prevăzută în anexa nr. 5. Articolul 6Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare a formularelor de la art. 1-3 sunt prevăzute în anexa nr. 6. Articolul 7Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se utilizează începând cu declaraţiile aferente anului 2013, cu termen legal de depunere până la data de 25 februarie 2014, inclusiv. Articolul 9La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.081/2011 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare de declaraţii informative, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 103 din 9 februarie 2011, cu modificările ulterioare. Articolul 10Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi unităţile fiscale subordonate acestora vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu Ştefan Diaconu
ANEXA Nr. 1*) *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal 759 Cod 14.13.01.02/ia ANEXA Nr. 2*) *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil. ANEXA Nr. 3*) *) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil. Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal 759 Cod 14.13.01.02/v ANEXA Nr. 4INSTRUCŢIUNI pentru completarea formularului (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“ Formularul (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“ se completează de către persoanele impozabile care, la data de 31 decembrie a anului de referinţă, respectiv a anului pentru care se depune acest formular, erau înregistrate în scopuri de TVA, potrivit
art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi a căror cifră de afaceri, efectiv realizată la acea dată, este inferioară sumei de 220.000 lei. Nu se depune acest formular dacă persoanele impozabile nu au desfăşurat livrări de bunuri şi prestări de servicii în anul de referinţă în interiorul ţării. Formularul (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“ se depune la organul fiscal competent, până la data de 25 februarie, inclusiv, a anului următor celui de raportare. Formularul (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“ se depune, în format electronic, astfel: la registratura organului fiscal competent;

la poştă, prin scrisoare recomandată.Formatul electronic depus pe suport electronic va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii. Formularul se editează în două exemplare: un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.Formatul electronic al formularului (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ....“ se obţine prin folosirea programului de asistenţă. Programul de asistenţă este pus la dispoziţia contribuabililor gratuit de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Completarea formularului se face astfel: Secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA“ Caseta „Cod de identificare fiscală“ se completează prin înscrierea codului de înregistrare în scopuri de TVA (codul de identificare fiscală precedat de prefixul RO), valabil la finele anului de referinţă. Înscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta. Caseta „Denumire/Nume, prenume“ se completează cu denumirea persoanei juridice, asociaţiei sau a entităţii fără personalitate juridică ori cu numele şi prenumele persoanei fizice, după caz. Caseta „Domiciliul fiscal“ se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile. Secţiunea „Date de identificare a reprezentantului fiscal“ Se completează doar în cazul în care depunerea declaraţiei informative se realizează prin reprezentantul fiscal desemnat potrivit legii. Denumirea/Nume, prenume - se înscriu denumirea/numele şi prenumele persoanei impozabile care a fost desemnată ca reprezentant fiscal de către persoana impozabilă străină.

Cod de identificare fiscală - se înscrie codul de înregistrare în scopuri de TVA atribuit reprezentantului fiscal pentru activitatea proprie.

Domiciliul fiscal se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal al reprezentantului desemnat de persoana impozabilă.Secţiunea „Cifra de afaceri“ Se înscrie cifra de afaceri realizată la finele anului de raportare, care trebuie să fie inferioară sumei de 220.000 lei. Secţiunea „Livrări de bunuri şi prestări de servicii către:“ Operaţiunile care fac obiectul acestei notificări sunt livrările de bunuri/prestările de servicii în interiorul ţării. Rândul 1 - Coloana „Valoare“ se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări“, pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoanele înregistrate în scopuri de TVA. Rândul 1 - Coloana „TVA“ se completează cu valoarea TVA înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări“, pentru livrările de bunuri, prestările de servicii efectuate către persoanele înregistrate în scopuri de TVA. Rândul 2 - Coloana „Valoare“ se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări“, pentru livrările de bunuri, prestările de servicii efectuate către persoanele neînregistrate în scopuri de TVA. Rândul 2 - Coloana „TVA“ se completează cu valoarea TVA înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări“, pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoane neînregistrate în scopuri de TVA. INSTRUCŢIUNI pentru completarea formularului (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ....“ Formularul (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ....“ se completează de către persoanele impozabile care, la data de 31 decembrie a anului de referinţă, respectiv a anului pentru care se depune acest formular, nu erau înregistrate în scopuri de TVA, potrivit dispoziţiilor art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi a căror cifră de afaceri realizată la acea dată, excluzând veniturile obţinute din vânzarea de bilete de transport internaţional rutier de persoane, este inferioară sumei de 220.000 lei. Nu se depune acest formular în situaţia în care persoanele impozabile nu au desfăşurat în anul de referinţă livrări de bunuri şi prestări de servicii în interiorul ţării şi/sau achiziţii efectuate din ţară. Formularul (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ....“ se depune la organul fiscal competent, până la data de 25 februarie, inclusiv, a anului următor celui de raportare. Formularul (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ....“ se depune, în format electronic, astfel: la registratura organului fiscal competent;

la poştă, prin scrisoare recomandată.Formatul electronic depus pe suport electronic va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii. Formularul se editează în două exemplare: un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.Formatul electronic al formularului (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul....“ se obţine prin folosirea programului de asistenţă. Programul de asistenţă este pus la dispoziţia contribuabililor gratuit de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Completarea formularului se face astfel: Secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile neînregistrate în scopuri de TVA“ Caseta „Cod de identificare fiscală“ se completează prin înscrierea codului de identificare fiscală al persoanei impozabile, valabil la finele anului de referinţă. Înscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta. Caseta „Denumire/Nume, prenume“ se completează cu denumirea persoanei juridice, asociaţiei sau a entităţii fără personalitate juridică ori cu numele şi prenumele persoanei fizice, după caz. Caseta „Domiciliul fiscal“ se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz, al persoanei impozabile). Secţiunea „Date de identificare a împuternicitului“ Se completează doar în cazul în care depunerea declaraţiei informative se realizează printr-un împuternicit desemnat în condiţiile art. 18 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Denumirea/Nume, prenume - se înscriu denumirea/numele şi prenumele persoanei impozabile care a fost împuternicită de persoana impozabilă;

Cod de identificare fiscală - se înscrie codul de identificare fiscală al persoanei împuternicite;

Domiciliul fiscal - se înscriu datele privind adresa domiciliului fiscal al împuternicitului desemnat;

Nr. act împuternicire şi data - se înscriu datele privind numărul şi data actului de împuternicire.Secţiunea „Cifra de afaceri“ Se înscrie cifra de afaceri realizată la finele anului de raportare, care trebuie să fie inferioară sumei de 220.000 lei. Secţiunea „Livrări de bunuri şi prestări de servicii către:“ Operaţiunile care fac obiectul acestei notificări sunt livrările de bunuri/prestările de servicii în interiorul ţării. Rândul 1 - Coloana „Valoare“ se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări“, pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoanele înregistrate în scopuri de TVA. Rândul 2 - Coloana „Valoare“ se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări“, pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoane neînregistrate în scopuri de TVA. Secţiunea „Achiziţii de la:“ Operaţiunile care fac obiectul acestei notificări sunt achiziţiile efectuate din ţară. Rândul 1 - Coloana „Valoare“ se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru cumpărări“, pentru achiziţii efectuate de la persoane înregistrate în scopuri de TVA. Rândul 1 - Coloana „TVA“ se completează cu valoarea TVA înscrisă în „Jurnalul pentru cumpărări“, pentru achiziţiile efectuate de la persoane înregistrate în scopuri de TVA. Rândul 2 - Coloana „Valoare“ se completează baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru cumpărări“, pentru achiziţii efectuate de la persoane neînregistrate în scopuri de TVA. Rândul 2 - Coloana „TVA“ nu se completează. INSTRUCŢIUNI pentru completarea formularului (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....“ Formularul (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....“ se completează de către persoanele înregistrate în scopuri de TVA, potrivit dispoziţiilor art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, care în cursul anului precedent au prestat servicii de transport internaţional de persoane. Formularul (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....“ se depune la organul fiscal competent, până la data de 25 februarie, inclusiv, a anului următor celui de raportare. Formularul „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....“ se depune în format electronic, astfel: la registratura organului fiscal competent;

la poştă, prin scrisoare recomandată.Formatul electronic, depus pe suport electronic, va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii. Formularul se editează în două exemplare: un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.Formatul electronic al formularului „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....“ se obţine prin folosirea programului de asistenţă. Programul de asistenţă este pus la dispoziţia contribuabililor gratuit de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Completarea formularului se face astfel: Secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile“ Caseta „Cod de identificare fiscală“ se completează cu codul de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată. Înscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta. Casetele „Serie licenţă de transport“ şi „Număr licenţă de transport“ se completează cu seria şi, respectiv, numărul licenţei de transport acordate de autoritatea competentă, respectiv de Autoritatea Rutieră Română - ARR. Caseta „Denumire/Nume, prenume“ se completează cu denumirea persoanei juridice, asociaţiei sau a entităţii fără personalitate juridică ori cu numele şi prenumele persoanei fizice, după caz. Caseta „Domiciliul fiscal“ se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile. Reprezentantul fiscal desemnat de o persoană impozabilă stabilită în străinătate înscrie la secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile“: Denumire/Nume şi prenume - persoana impozabilă stabilită în străinătate;

Cod de identificare fiscală - codul de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată atribuit persoanei impozabile străine, înscris în certificatul de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată;

Domiciliul fiscal - adresa din străinătate a persoanei impozabile.Secţiunea „Date de identificare a reprezentantului fiscal“ Se completează doar în cazul în care depunerea declaraţiei informative se realizează prin reprezentantul fiscal desemnat potrivit legii. Denumirea/Nume, prenume - se înscriu denumirea/numele şi prenumele persoanei impozabile care a fost desemnată ca reprezentant fiscal de către persoana impozabilă străină. Cod de identificare fiscală - se înscrie codul de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată atribuit reprezentantului fiscal pentru activitatea proprie. Domiciliul fiscal se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal al reprezentantului desemnat de persoana impozabilă. Secţiunea „Venituri din vânzarea biletelor“ Se completează cu suma totală a veniturilor obţinute în anul precedent din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România. ANEXA Nr. 5PROCEDURA de gestiune a formularelor (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul....“, (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul......“şi (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul.....“ 1. Depunerea declaraţiilor informative Declaraţiile informative se depun până la data de 25 februarie a anului următor celui de raportare, la organul fiscal competent. 2. Verificarea formală a declaraţiilor informative Pentru fiecare declaraţie informativă, organul fiscal competent va verifica corectitudinea codului de identificare fiscală a persoanei impozabile, prin verificarea datelor de identificare din declaraţie cu cele existente în Registrul contribuabililor, valabile la data de 31 decembrie a anului de referinţă, respectiv a anului pentru care se depune notificarea. 3. Prelucrarea declaraţiilor informative 3.1. Prelucrarea declaraţiilor informative depuse de persoanele impozabile se realizează de către organul fiscal competent, cu ajutorul programului informatic de prelucrare pus la dispoziţie de Direcţia generală de tehnologia informaţiei. 3.2. În vederea prelucrării declaraţiei informative se creează o bază de date „Declaraţii informative TVA“, care cuprinde 3 secţiuni: a)declaraţii informative depuse de persoane impozabile, cu cifră de afaceri mai mică de 220.000 lei, înregistrate în scopuri de TVA la data de 31 decembrie a anului de referinţă; b)declaraţii informative depuse de persoane impozabile, cu cifră de afaceri mai mică de 220.000 lei, neînregistrate în scopuri de TVA la data de 31 decembrie a anului de referinţă; c)declaraţii informative privind veniturile obţinute din vânzarea biletelor pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România.3.3. Informaţiile din declaraţiile informative se preiau, până la data de 15 martie, în secţiunea corespunzătoare din baza de date „Declaraţii informative TVA“. 3.4. După prelucrare, declaraţiile informative depuse de persoanele impozabile se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile. 4. Centralizarea informaţiilor din declaraţiile informative 4.1. Până la data de 15 martie, organul fiscal competent transmite direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice baza de date „Declaraţii informative TVA“. Organul fiscal competent este responsabil pentru completitudinea şi corectitudinea datelor transmise. 4.2. În termen de maximum 5 zile, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili transmit datele din baza de date „Declaraţii informative TVA“ Direcţiei generale de tehnologia informaţiei din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi sunt responsabile pentru completitudinea informaţiilor transmise. 4.3. Direcţia generală de tehnologia informaţiei efectuează prelucrările solicitate şi pune la dispoziţia Unităţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeană, din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, datele primite de la organele fiscale teritoriale. ANEXA Nr. 6Caracteristici de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor 1. Denumire: (392A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul...“ 1.1. Cod: 14.13.01.02/ia 1.2. Format: A4/t1 1.3. U/M: seturi 1.4. Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă. 1.5. Se difuzează gratuit. 1.6. Se utilizează la: declararea livrărilor de bunuri şi prestărilor de servicii efectuate în anul de referinţă. 1.7. Se întocmeşte, în două exemplare, de către persoana impozabilă care, la data de 31 decembrie a anului de referinţă, era înregistrată în scopuri de TVA, potrivit art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi a cărei cifră de afaceri efectiv realizată la acea dată este inferioară sumei de 220.000 lei sau de către reprezentantul fiscal al acesteia. 1.8. Circulă: originalul, la organul fiscal competent;

copia, la persoana impozabilă.1.9. Se păstrează la dosarul fiscal al contribuabilului. 2. Denumire: (392B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul....“ 2.1. Cod: 14.13.01.02/ib 2.2. Format: A4/t1 2.3. U/M: seturi; 2.4. Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă. 2.5. Se difuzează gratuit. 2.6. Se utilizează la: declararea livrărilor de bunuri, prestărilor de servicii şi achiziţiilor efectuate în anul de referinţă. 2.7. Se întocmeşte, în două exemplare, de către persoana impozabilă care, la data de 31 decembrie a anului de referinţă, nu era înregistrată în scopuri de TVA potrivit art. 153 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi a cărei cifră de afaceri realizată la acea dată, excluzând veniturile obţinute din vânzarea de bilete de transport internaţional rutier de persoane, este inferioară sumei de 220.000 lei sau de către împuternicitul acesteia. 2.8. Circulă: originalul, la organul fiscal competent;

copia, la persoana impozabilă.2.9. Se păstrează la dosarul fiscal al contribuabilului. 3. Denumire: (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul......“ 3.1. Cod: 14.13.01.02/v 3.2. Format: A4/t1 3.3. U/M: seturi 3.4. Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă. 3.5. Se difuzează gratuit. 3.6. Se utilizează la declararea veniturilor obţinute, în anul de raportare, din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România. 3.7. Se întocmeşte de către persoana impozabilă sau de către reprezentantul fiscal al acesteia, în două exemplare. 3.8. Circulă: originalul, la organul fiscal competent;

copia, la persoana impozabilă.3.9. Se păstrează la dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 93/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 93 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu