Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 871 din  7 noiembrie 2002

privind declararea nominala obligatorie si evidenta bolnavilor de cancer

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 944 din 23 decembrie 2002


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile:
    - Legii nr. 100/1998 privind asistenta de sanatate publica;
    - Legii asigurarilor sociale de sanatate nr. 145/1997, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legii nr. 146/1999 privind organizarea, functionarea si finantarea spitalelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legii nr. 74/1995 privind exercitarea profesiunii de medic, infiintarea, organizarea si functionarea Colegiului Medicilor din Romania, republicata;
    - Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date,
    vazand Referatul de aprobare al Directiei generale asistenta medicala si programe nr. DB. 12.250 din 7 noiembrie 2002,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii si Familiei, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul sanatatii si familiei emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    (1) Se aproba reorganizarea activitatii de declarare nominala, raportare si evidenta a bolnavilor de cancer si reactualizarea registrelor institutionale (la nivelul unitatilor sanitare competente), teritoriale (la nivelul judetelor sau al municipiului Bucuresti), precum si a registrului national (la nivelul Centrului de Calcul, Statistica Sanitara si Documentare Medicala Bucuresti) de evidenta a bolnavilor de cancer, conform anexelor nr. 1, 2 si 3.
    (2) Activitatea de declarare, raportare, evidenta, precum si datele continute in registrele mai sus mentionate sunt confidentiale, conform legislatiei in vigoare.
    Art. 2
    (1) In cabinetele medicale ale medicilor de familie se va tine registrul de evidenta speciala a bolnavilor, care va contine scrisorile medicale referitoare la bolnavii de cancer, cu indicatiile privind controlul periodic de specialitate si asistenta la domiciliu.
    (2) Medicii de familie sunt obligati sa comunice lunar la cabinetul de oncologie judetean sau al municipiului Bucuresti toate datele referitoare la situatia bolnavilor de cancer.
    (3) Toate unitatile sanitare care depisteaza bolnavi de cancer au obligatia sa comunice cazurile la cabinetul de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti, conform reglementarilor legale in vigoare.
    Art. 3
    (1) Directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti vor desemna unul dintre cabinetele de oncologie existente, cu atributii de cabinet judetean/al municipiului Bucuresti, cabinet oncologic care va functiona in resedinta de judet prioritar in cadrul spitalelor judetene. Celelalte cabinete de profil din judetul respectiv/din municipiul Bucuresti au obligatia sa transmita toate informatiile privind bolnavii de cancer cabinetului oncologic judetean/al municipiului Bucuresti.
    (2) Directiile de sanatate publica vor nominaliza un medic de specialitatea oncologie medicala drept medic coordonator al registrului judetean/al municipiului Bucuresti, desemnat dintre medicii de specialitatea oncologie medicala existenti; activitatea acestuia este necesara aplicarii Programului National de Preventie si Control al Patologiei Oncologice.
    (3) Cabinetul de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti va avea incadrat, pe langa personalul medical, un registrator medical, un analist programator ajutor (cu studii medii) si un analist programator (cu studii superioare) care au in atributii actualizarea permanenta a acestui registru.
    Art. 4
    (1) Diagnosticul de cancer, indicatia terapeutica si aplicarea tratamentelor specifice pentru fiecare bolnav se stabilesc si se efectueaza numai de catre comisiile de diagnostic si indicatie terapeutica (respectandu-se criteriile de alcatuire a comisiilor prevazute in anexa nr. 2) din cadrul unitatilor sanitare care au competenta in acest scop, conform legislatiei in vigoare.
    (2) Bolnavii de cancer diagnosticati de catre comisiile de diagnostic si indicatie terapeutica vor fi luati in tratament imediat de catre unitatile sanitare nominalizate, tratamentul cancerului constituind o prioritate.
    (3) Asistenta religioasa si psihologica va fi asigurata de unitatea sanitara in care este internat pacientul cu afectiune oncologica.
    Art. 5
    Controlul, asistenta si indrumarea metodologica se vor efectua de catre institutele oncologice din Bucuresti si Cluj-Napoca in colaborare cu specialistii de profil din centrele universitare traditionale, potrivit competentelor teritoriale stabilite.
    Art. 6
    Anexele nr. 1, 2 si 3 fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 7
    Directia generala asistenta medicala si programe din cadrul Ministerului Sanatatii si Familiei, Centrul de Calcul, Statistica Sanitara si Documentare Medicala Bucuresti, institutele oncologice din Bucuresti si Cluj-Napoca, directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti vor aduce la indeplinire dispozitiile prezentului ordin.
    Art. 8
    Ministerele cu retea sanitara proprie vor aplica prevederile prezentului ordin in ceea ce priveste declararea si raportarea bolnavilor de cancer, avand obligatia sa raporteze cazurile cabinetului medical oncologic judetean/al municipiului Bucuresti.
    Art. 9
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si se va aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2003, data la care se abroga Ordinul ministrului sanatatii nr. 219/1980 privind declararea nominala a bolnavilor de cancer.

                    Ministrul sanatatii si familiei,
                            Daniela Bartos

    ANEXA 1

    REGISTRELE DE CANCER:

                DECLARAREA SI EVIDENTA BOLNAVILOR DE CANCER
                   Reactualizarea registrelor de cancer

    In Romania, prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 219/1980 s-a introdus declararea nominala obligatorie a bolnavilor de cancer, confirmati ca atare, constituindu-se registrul national de cancer.
    Incepand cu data de 1 ianuarie 2003 se reactualizeaza registrele de evidenta a bolnavilor de cancer, institutionale si teritoriale cu suport populational, precum si registrul national de cancer.
    Unitatile care au competenta pentru stabilirea diagnosticului si tratamentului bolnavilor de cancer si care au in evidenta peste 500 de cazuri noi pe an vor organiza registrul institutional al bolnavilor de cancer (ce va functiona la biroul de internari) si vor comunica datele cabinetului oncologic judetean (prin fisa statistica a bolnavului de cancer ONC.1).
    Celelalte unitati de diagnostic si tratament al cancerului vor fi controlate pe baza registrelor la biroul de internari sau a registrelor de consultatii din ambulatorii, din punct de vedere al raportarii cazurilor noi prin fisa statistica a bolnavului de cancer ONC.1.
    Imputernicitii si tertii au acces la informatii pe baza de contracte, cu posibilitate de autofinantare a registrelor in regim de cost inregistrare.

    A. Sarcinile unitatilor sanitare
    Unitatile sanitare cu competenta pentru stabilirea diagnosticului si a tratamentului complex sunt obligate sa declare toti bolnavii de cancer depistati.
    Celelalte unitati sanitare au obligatia de a indruma bolnavii suspecti de cancer prin bilet de trimitere (tip MSF) sau bilet de internare (tip MSF), dupa caz, pentru precizarea diagnosticului si stabilirea conduitei terapeutice, catre unitatile sanitare acreditate, respectand drepturile de adresabilitate ale pacientilor.
    Diagnosticul
    In cadrul fiecarei unitati sanitare nominalizate se organizeaza si functioneaza o comisie de diagnostic si indicatie terapeutica, care confirma diagnosticul de cancer si hotaraste conduita terapeutica, precum si unitatea sanitara unde se va aplica, pentru fiecare bolnav.
    Componenta, atributiile si modul de inregistrare a activitatii acestei comisii sunt prevazute in anexa nr. 2 la ordin.
    Declararea
    Registrul de evidenta a bolnavilor de cancer trebuie sa fie populational. Pentru a asigura o acoperire maxima a populatiei desemnate cancerele trebuie sa fie raportate, impreuna cu informatiile despre cazurile obtinute, de toate spitalele sau alte unitati care desfasoara activitati de screening, diagnostic sau servicii terapeutice, cabinete private si alte servicii medicale de ingrijire, diagnostic si tratament, cu exceptia cazurilor raportate la o internare anterioara la un spital sau alt serviciu medical de screening, diagnostic sau tratament de catre acest serviciu.
    Participarea tuturor spitalelor din aria de acoperire a registrului de evidenta a bolnavilor de cancer, care ar putea diagnostica sau trata cazurile de cancer, este esentiala pentru a asigura un grad inalt de completare a raportarii.
    Declararea bolnavului de cancer se face de catre medicul de specialitate (de profil) caruia i-a fost incredintat bolnavul pentru ingrijire - dupa confirmarea diagnosticului si precizarea indicatiei terapeutice - in termen de maximum o luna de la internare sau de la stabilirea diagnosticului, prin fisa statistica a bolnavului de cancer ONC.1 (tip MSF), denumita in continuare fisa statistica ONC.1, ce se expediaza oficial cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti, indiferent de domiciliul bolnavului. Este obligatorie consemnarea datelor examenului histopatologic in fisa statistica ONC.1 din buletinul de analize medicale - laboratorul anatomopatologic (tip MSF).
    In cazurile de cancer declarate o data cu decesul, cabinetul de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti va verifica lunar certificatele de deces din teritoriul supravegheat si va inregistra ca si cazuri noi (completand fise statistice ONC.1) acele decese care nu figurau in evidenta cabinetului oncologic.
    Laboratoarele de anatomie patologica vor raporta cazurile de cancer descoperite cu ocazia autopsiei la cabinetul de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti, prin buletin examen morfologic (tip MSF).
    Toate cazurile de cancer trebuie sa fie raportate anual registrului national de cancer.
    Comunicarea (instiintarea)
    Medicul care ingrijeste bolnavul de cancer va comunica obligatoriu medicului de familie, prin scrisoare medicala (pentru bolnavul ambulatoriu) sau bilet de iesire din spital (tip MSF) (pentru bolnavul internat), in mod oficial, datele despre bolnav ce vor fi incluse in registrul de evidenta speciala a bolnavului (tip MSF) de la nivelul cabinetului medicului de familie.
    Controlul medical periodic
    Supravegherea activa a starii de sanatate si tratamentul bolnavilor in continuare se asigura, pe baza de programare la consultatie medicala periodica, la cabinetul de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti care ii are in evidenta, fie la nivelul cabinetului de oncologie medicala, fie prin indrumarea acestora catre servicii sau sectii de specialitate din unitatile sanitare nominalizate; mobilizarea se face cu sprijinul medicului de familie.
    Examinarile medicale periodice efectuate in diverse unitati sanitare de specialitate, reinternarile in spital pentru cancer si tratamentele aplicate in ambulatoriu se vor comunica oficial, de fiecare data, pe baza scrisorilor medicale sau a biletelor de iesire din spital, cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti care are bolnavul in evidenta.
    Evidenta
    Medicul de familie, la primirea documentului medical de confirmare a cazului nou de boala, il inscrie in fisa de consultatii medicale adulti/copii (tip MSF), precum si in registrul de evidenta speciala a bolnavului (tip MSF).
    Bolnavul de cancer se tine in evidenta activa, se urmareste si i se aplica tratamentele recomandate de unitatea sanitara care l-a depistat si ingrijit sau care ii efectueaza controlul medical periodic de specialitate, pana la scoaterea sa din evidenta (prin transfer in alta localitate ori deces).
    Trimestrial medicul de familie inainteaza cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti o adresa-tabel privind bolnavii de cancer (tip MSF), cu modificarile survenite in situatia bolnavilor din evidenta - schimbari de domiciliu, decese -, precum si cu bolnavii de cancer nou-inregistrati, pe baza comunicarilor oficiale primite de la unitatile sanitare acreditate.
    Scoaterea din evidenta prin deces
    La eliberarea certificatului medical constatator al decesului pentru bolnavul de cancer, medicul de familie va inscrie in rubrica corespunzatoare diagnosticul "cancer", tinand seama de registrul de evidenta speciala a bolnavilor si/sau de ultimele documente medicale ale decedatului, prezentate de apartinatori.
    In situatia in care decesul bolnavului de cancer in evidenta (sau cunoscut ca atare) a survenit dintr-o alta cauza decat boala canceroasa (boala acuta, accident, otravire etc.), medicul va mentiona in certificatul medical constatator al decesului cauza propriu-zisa care a produs decesul, specificand la pct. II "Alte stari morbide importante" boala canceroasa inscrisa in registrul de evidenta a bolnavilor, in foaia de observatie clinica sau in protocolul de necropsie, dupa caz.

    NOTA:
    In cazul in care la un decedat, in orice spital, printr-o alta cauza decat cancerul, examenul necropsic pune in evidenta si leziuni canceroase nediagnosticate ca atare in timpul vietii, medicul care a ingrijit bolnavul va intocmi o fisa statistica ONC.1.

    B. Sarcinile cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti
    Sarcinile cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti, rezultate din atributiile prevazute in anexa nr. 3 la ordin, in ceea ce priveste registrul teritorial judetean de cancer cu suport populational (declararea si evidenta bolnavilor de cancer), sunt urmatoarele:
    1. Verifica corectitudinea completarii fiselor statistice ONC.1 primite de la unitatile sanitare nominalizate si le codifica, predandu-le lunar, pana la data de 10 a lunii urmatoare, serviciului de statistica si informatica din cadrul directiilor de sanatate publica judetene/a municipiului Bucuresti.
    2. Inscrie in registrul de evidenta speciala a bolnavului (tip MSF) toti bolnavii de cancer declarati de unitatile sanitare nominalizate, in ordine cronologica, numarul curent din registru fiind atribuit fiselor de declarare si de evidenta ale bolnavului.
    3. Completeaza fisa de evidenta a bolnavului de cancer ONC.2 (tip MSF), denumita in continuare fisa de evidenta ONC.2, pentru toti bolnavii de cancer declarati de unitatile sanitare nominalizate, pe baza datelor necesare extrase din fisa statistica ONC.1.
    Inregistreaza in fisa evolutia starii de sanatate si tratamentele aplicate bolnavului pentru urmarirea atat a activitatii proprii, cat si a comunicarilor primite de la unitatile sanitare care efectueaza controlul medical periodic sau reinterneaza si trateaza bolnavul.
    Fisa de evidenta ONC.2 se pastreaza in fisierul propriu, pe localitati si cabinete medicale de familie rurale/urbane de domiciliu, pe ani si in ordine cronologica.
    4. Completeaza si codifica suporturile de informatii prevazute la pct. 1 si 3, potrivit precizarilor metodologice.
    5. Consulta periodic (trimestrial) registrele institutionale si registrele de internari si iesiri din spital ale unitatilor sanitare nominalizate, precum si registrele de activitate ale cabinetelor de radiologie si ale laboratoarelor de anatomie patologica pentru depistarea cazurilor de cancer nedeclarate de unitatile sanitare in drept.
    6. Confrunta evidenta proprie a bolnavilor de cancer cu cea a cabinetelor medicale de familie rurale/urbane de domiciliu al bolnavilor, in cadrul activitatii de indrumare si control in teren, precum si cu prilejul sedintelor de analiza a planului de prevenire si combatere a cancerului.
    7. Transmite trimestrial cabinetelor medicilor de familie rurale/urbane in a caror raza isi au domiciliul bolnavii o adresa-tabel privind bolnavii de cancer (tip MSF) cu bolnavii de cancer nou-luati in evidenta, precum si cu modificarile survenite in situatia bolnavilor cunoscuti, pentru a se putea completa corespunzator si tine la zi registrele de evidenta speciala a bolnavilor.
    8. Verifica lunar in cadrul comisiei de verificare a buletinelor statistice de deces, la nivelul directiei judetene de statistica, buletinele deceselor survenite pe teritoriul judetului, semnand si parafand pe verso buletinele in care diagnosticul de cancer este cauza principala sau asociata de deces.
    9. Confrunta diagnosticul din buletinele in care cancerul apare printre cauzele de deces cu registrul de evidenta speciala a bolnavilor, consemnand scoaterea din evidenta a bolnavilor decedati.
    10. Opereaza in fisa de evidenta ONC.2 scoaterea din evidenta a cazurilor de deces, pe care le declara pe fisa statistica ONC.1, procedand ca la pct. 1.
    11. Declara pe fisa statistica ONC.1, procedand ca la pct. 1, urmatoarele modificari survenite in situatia bolnavilor de cancer din evidenta:
    - bolnavul prezinta o a doua localizare primitiva;
    - bolnavul si-a schimbat domiciliul stabil in alt judet (ori bolnavul cu domiciliul flotant s-a intors in judetul de domiciliu stabil).
    12. De asemenea, declara pe fisa statistica ONC.1, procedand ca la pct. 1, cazurile de deces prin cancer care nu se aflau in evidenta sa ori cand diagnosticul s-a pus la deces.
    13. Transmite oficial, in termen de 30 de zile de la aflare, fisa statistica ONC.1 si fisa de evidenta ONC.2 ale bolnavului de cancer care isi schimba domiciliul stabil in alt judet/municipiul Bucuresti cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti in cauza si inregistreaza in propria evidenta bolnavul de cancer care isi stabileste domiciliul pe teritoriul judetului/municipiului Bucuresti.
    14. Declara lunar cazurile din afara judetului cabinetului de oncologie judetean (registrul teritorial) din judetul de domiciliu al bolnavului.

    C. Sarcinile serviciului de statistica si informatica din cadrul directiilor de sanatate publica judetene/a municipiului Bucuresti
    La primirea fiselor statistice ONC.1 de la cabinetul de oncologie judetean/de sector, verifica numerotarea si corectitudinea codificarii acestora, dupa care actualizeaza registrul teritorial de cancer si transmite la Centrul de Calcul, Statistica Sanitara si Documentare Medicala Bucuresti fisierul de cancer actualizat pana la data de 31 martie pentru anul precedent.

    D. Masuri tranzitorii si finale
    La intrarea in vigoare a prezentului ordin, serviciul de statistica si informatica judetean din cadrul directiei de sanatate publica judeteana transmite cabinetului oncologic judetean lista bolnavilor de cancer in viata existenti in registrul teritorial de cancer.
    Cabinetul de oncologie judetean, la primirea listei cu bolnavii existenti in registrul teritorial de cancer, investigheaza concordanta dintre registrul de evidenta speciala a bolnavului de la nivelul cabinetului si lista primita de la registrul teritorial, neconcordantele rezolvandu-se ca la lit. B pct. 1; fisele statistice ONC.1 intocmite in urma verificarii sunt expediate la nivelul serviciului de statistica si informatica din cadrul directiei de sanatate publica judetene, avand termen de predare 60 de zile de la primirea listei.
    Serviciul de statistica si informatica din cadrul directiei de sanatate publica judetene are sarcina de a reactualiza registrul teritorial de cancer si de a transmite fisierul teritorial de cancer la Centrul de Calcul, Statistica Sanitara si Documentare Medicala Bucuresti.
    Cabinetul de oncologie judetean/de sector procedeaza dupa cum urmeaza cu documentele medicale ale bolnavilor de cancer care au domiciliul stabil pe teritoriul altui judet/sector:
    - transmite oficial, imediat de la primire, fisa statistica ONC.1 (codificata) cabinetului de oncologie judetean/de sector in raza caruia isi are domiciliul bolnavul de cancer care a stationat pe teritoriul sau numai timpul necesar precizarii diagnosticului si al efectuarii tratamentului prescris intr-o unitate sanitara nominalizata (bolnavul intorcandu-se in judetul de domiciliu);
    - codifica si preda fisele statistice ONC.1, potrivit lit. B, ale bolnavilor de cancer cu domiciliul flotant (cu sedere prelungita) pe teritoriul sau, inregistrandu-i in evidentele active si urmarindu-i pe intreaga perioada de sedere. La intoarcerea acestora in teritoriile de domiciliu stabil, procedeaza ca la lit. B pct. 13 si lit. C.
    Medicii din unitatile sanitare nominalizate raspund de corecta declarare si comunicare a bolnavilor de cancer pe care ii au in ingrijire.
    Unitatile sanitare nominalizate, subordonate altor ministere cu retea sanitara proprie, se vor conforma intocmai prezentelor instructiuni tehnice si metodologice privind declararea nominala obligatorie si evidenta bolnavilor de cancer. Aceste prevederi se aplica si unitatilor acreditate din sectorul privat.

             Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer
                                                                    _ _
    1. Judetul ........................                         1. |_|_|
    2. Localitatea ......................
                                                          _ _ _ _ _ _ _
    3. Unitatea sanitara ..................           3. |_|_|_|_|_|_|_|
                                                                    _ _
    4. Sectia (cabinetul) ..........................            4. |_|_|

    FISA STATISTICA A BOLNAVULUI DE CANCER ONC.1 Nr. ....... din .............
                            _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                       CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
                            |  |   |   |_________________________________
                            |  |   |______________________               |
                ____________|  |_____________             |              |
               |                             |            |              |
    5. Sexul: M/F 6. Data nasterii: anul ....... luna .......... ziua ..........
                                                                             _
    7. Natura comunicarii: ............................................. 7. |_|
    8. Numele .............. I.t*) .............. Prenumele ...................
        _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    8. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    9. Domiciliul stabil: Jud./sect. ........... Loc. (denumirea) ..............
        _ _ _ _ _ _ _ _
    9. |_|_|_|_|_|_|_|_| Str. ................................. Nr. ...........
    Bl. ........... Sc. ........ Et. ........ Ap. ........ Tel. ...............
    10. Domiciliul actual (flotant): Jud./sect. ...............................
                                         _ _ _ _ _ _ _ _
    Loc. (denumirea) .............. 10. |_|_|_|_|_|_|_|_| Str. ................
    Nr. ...... Bl. ....... Sc. .... Et. ..... Ap. ........ Tel. ...............
    11. Ocupatia (anterior imbolnavirii) ......................................
                                                                           _ _
    Locul de munca .................................................. 11. |_|_|
                                                                       _ _ _ _
    12. Diagnosticul clinic ..................................... 12. |_|_|_|_|
                                                                     _ _ _ _ _
    13. Diagnosticul histopatologic ........................... 13. |_|_|_|_|_|
    14. Stadiul clinic: 1) STADIUL 0
                        2) Stadiul I (A Sau B)
                        3) Stadiul II (A sau B)                         T N M
                        4) Stadiul III (A sau B)                       _ _ _ _
                        5) Stadiul IV (A sau B)                   14. |_|_|_|_|
    T = ................. N = ........................ M = ....................
------------
    *) Initiala tatalui
                                                                22.26; A5; t2
                                                                         _ _ _
    15. Metode de diagnosticare: ...............................    15. |_|_|_|
    16. Data stabilirii diagnosticului: anul ................. luna ...........
                            _ _ _ _ _ _ _ _
    ziua ............. 16. |_|_|_|_|_|_|_|_|
                                                                   _ _ _ _ _ _
    17. Data scoaterii din evidenta: anul ....... luna ...... 17. |_|_|_|_|_|_|
                                                                       _ _ _ _
    18. Cauzele decesului:                                        18. |_|_|_|_|
                                                                       _ _ _ _
                                                                    E |_|_|_|_|
    I. Propriu-zise: a) .......................................................
                     b) .......................................................
                     c) .......................................................
                     d) .......................................................
    II. Alte stari morbide importante: ........................................

            Data completarii:                  Semnatura si parafa medicului:
    anul ..... luna ..... ziua .......         ..............................

    19. Comisia de indicatie terapeutica Nr. ............ din .................
                                                                   _ _ _ _ _ _
    Unitatea sanitara ....................................... 19. |_|_|_|_|_|_|
                                                                       _ _ _ _
    20. Diagnosticul comisiei: .................................. 20. |_|_|_|_|
                   _                _                 _
    21. Chirurgie |_| Radioterapie |_| Chimioterapie |_|
                    _                _                _
    Hormonoterapie |_| Imunoterapie |_| Simptomatice |_|
                               _ _ _                _
    Tip combinatie (acronime) |_|_|_| Nr. secvente |_|

                                            ................................
    Semnatura si parafa membrilor comisiei: ................................
                                            ................................
                                       _ _ _ _
    Anul completarii ................ |_|_|_|_|

          Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer

    Judetul .....................                      Nr. ..............
    Localitatea .................                                  ONC.2
    Unitatea sanitara ....................

                 FISA DE EVIDENTA A BOLNAVULUI DE CANCER

               CNP                           DATA LUARII IN EVIDENTA
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|          anul ..... luna ...... ziua .......

    I. IDENTITATE

    Numele .................. Prenumele .............................. Sexul M/F
    Data nasterii: anul ............... luna ............. ziua ...............
    Domiciliul: judetul ........... localitatea ........... str. .............. nr. ............. bl. ......... sc. ........... et. ........... ap. ...........
    Ocupatia ................................. Locul de munca ................. judetul .................. localitatea .................. .Daca bolnavul a fost expus la noxe cancerigene: da/nu. Cabinet medic de familie ....................

    II. DIAGNOSTIC (localizare primara)

    ...........................................................................
    Tipul histologic ..........................................................
    Stadiul evolutiv ..........................................................
    Diagnostic confirmat prin (metode) ........................................
    Data stabilirii diagnosticului: ...........................................
    Cine a stabilit diagnosticul (unitatea sanitara, sectia, cabinetul): ......
    ...........................................................................
    Judetul .............. localitatea ................

                    schimbari de:
     __________________________________________
    |      domiciliu:    |    loc de munca:    |
    |____________________|_____________________|
    |____________________|_____________________|
    |____________________|_____________________|
    |____________________|_____________________|
    |____________________|_____________________|
                                                              22.25; A4; t2

    III. ANAMNEZA

    1. Riscuri cancerigene ....................................................
    a) familiale ..............................................................
...............................................................................
    b) personale ..............................................................
...............................................................................
    c) expunere profesionala la noxe cancerigene (denumirea noxelor, durata si perioada de expunere, locul de munca): ........................................
...............................................................................
...............................................................................
    d) alti factori de risc ...................................................
    2. Data debutului observata de bolnav, simptome si semne de debut: ........
    ...........................................................................
    3. Examene medicale ale bolnavului de la debut la data stabilirii diagnosticului de cancer:

    - Consultarii
 ___________________________________________________________________________
| Localitatea | Unitatea |   Cabinetul     | Data consultatiei | Diagnostic |
|             | sanitara | (specialitatea) |  (an, luna, zi)   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|

    - Internari in unitati sanitare
 ___________________________________________________________________________
| Localitatea | Unitatea |   Cabinetul     | Data consultatiei | Diagnostic |
|             | sanitara | (specialitatea) |  (an, luna, zi)   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|

    - Examene radiologice
 ___________________________________________________________________________
| Localitatea | Unitatea |   Cabinetul     | Data consultatiei | Diagnostic |
|             | sanitara | (specialitatea) |  (an, luna, zi)   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|
|             |          |                 |                   |            |
|_____________|__________|_________________|___________________|____________|

    - Alte examene sau analize medicale:
    ...........................................................................

    4. Masuri luate de medicul oncolog (fata de punctele 1 - 3): ..............
    ...........................................................................
    ...........................................................................

    IV. CONSULTATII LA CABINETUL DE ONCOLOGIE

 ______________________________________________________________________________
| Data consultatiei:| Simptome | Rezultatele | Diagnostic | Tratament prescris |
| anul, luna, ziua  | si semne | examenelor  |  evolutiv  |     (nr. zile      |
|                   | clinice  | paraclinice |            | concediu medical)  |
|___________________|__________|_____________|____________|____________________|
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|                   |          |             |            |                    |
|___________________|__________|_____________|____________|____________________|

    V. TRATAMENTE ONCOLOGICE (inainte si dupa completarea cap. I, II si III)

    1. Interventii chirurgicale cu scop oncologic (denumirea interventiei, data, unitatea sanitara in care s-a efectuat si rezultatul examenului histologic al piesei operatorii): ...........................................................
...............................................................................
    2. Radioterapia antitumorala (perioada si unitatea sanitara in care s-a efectuat, metoda, numar campuri, numar sedinte, doza totala pentru fiecare perioada):
...............................................................................
    3. Citostatice administrate (perioada si unitatea sanitara in care s-au administrat, doza zilnica si doza totala administrata): .......................
...............................................................................

    ___________________________________________________________________________

                        VI. SCOATEREA DIN EVIDENTA

    1. Mutat din teritoriu in: judetul .............. localitatea ............. str. ....................... nr. ..... bl. ...... sc. ..... et. ...... ap. ....
    Data: anul ........... luna ............... ziua ...........
    Medic de familie ................ Tel. ............ Adresa: ...............
    2. Vindecat: anul ........... luna ................ ziua ............
    3. Decedat: anul ....... luna .......... ziua .......... Locul: ...........
    Cauzele de deces: a) ...................................................
                      b) ...................................................
                      c) ...................................................
    Durata supravietuirii - in luni implinite de la data stabilirii diagnosticului ................................................................



    Semnatura si parafa medicului,
    ..............................

            Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer





    Judetul ......................
    Unitatea sanitara ..................


                          REGISTRU DE ACTIVITATE
                      A COMISIEI PENTRU DIAGNOSTIC
                        SI INDICATIE TERAPEUTICA
                         PENTRU CANCER - ONC.3







                                                                  27.12; A4

    Anul ........
 ______________________________________________________________________________
|    |   Data   |                    |        |                   |            |
|    |examinarii|                    |  Sexul |                   |            |
|    | medicale |     Bolnavul       |   M/F  |   Medicul care    |Diagnosticul|
|Nr. |__________|    - adresa -      |________|  prezinta cazul   |     la     |
|crt.|luna|ziua |                    |  Anul  |                   |prezentarea |
|    |    |     |                    |nasterii|                   |  cazului   |
|____|____|_____|____________________|________|___________________|____________|
| 1  |  2 |  3  |         4          |   5    |         6         |      7     |
|____|____|_____|____________________|________|___________________|____________|
|    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |        |                   |            |
|    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_||        |Nume ..............|            |
|    |                               |        |                   |            |
|    |    |     |Nume ...............|        |Prenume ...........|            |
|    |    |     |Prenume ............|        |Functia ...........|            |
|    |    |     |Judet/sect. ........|        |Specialitatea .....|            |
|    |    |     |Loc. ...............|        |Unitatea sanitara  |            |
|    |    |     |Str. ...............|        |...................|Nr. f.o. ...|
|    |    |     |........... Nr. ....|        |                   |Nr. fisa    |
|    |    |     |                    |        |                   |cons. med.  |
|    |    |     |                    |        |                   |............|
|____|____|_____|____________________|________|___________________|____________|
|    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |        |                   |            |
|    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_||        |Nume ..............|            |
|    |                               |        |                   |            |
|    |    |     |Nume ...............|        |Prenume ...........|            |
|    |    |     |Prenume ............|        |Functia ...........|            |
|    |    |     |Judet/sect. ........|        |Specialitatea .....|            |
|    |    |     |Loc. ...............|        |Unitatea sanitara  |            |
|    |    |     |Str. ...............|        |...................|Nr. f.o. ...|
|    |    |     |........... Nr. ....|        |                   |Nr. fisa    |
|    |    |     |                    |        |                   |cons. med.  |
|    |    |     |                    |        |                   |............|
|____|____|_____|____________________|________|___________________|____________|
|    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |        |                   |            |
|    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_||        |Nume ..............|            |
|    |                               |        |                   |            |
|    |    |     |Nume ...............|        |Prenume ...........|            |
|    |    |     |Prenume ............|        |Functia ...........|            |
|    |    |     |Judet/sect. ........|        |Specialitatea .....|            |
|    |    |     |Loc. ...............|        |Unitatea sanitara  |            |
|    |    |     |Str. ...............|        |...................|Nr. f.o. ...|
|    |    |     |........... Nr. ....|        |                   |Nr. fisa    |
|    |    |     |                    |        |                   |cons. med.  |
|    |    |     |                    |        |                   |............|
|____|____|_____|____________________|________|___________________|____________|
|    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |        |                   |            |
|    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_||        |Nume ..............|            |
|    |                               |        |                   |            |
|    |    |     |Nume ...............|        |Prenume ...........|            |
|    |    |     |Prenume ............|        |Functia ...........|            |
|    |    |     |Judet/sect. ........|        |Specialitatea .....|            |
|    |    |     |Loc. ...............|        |Unitatea sanitara  |            |
|    |    |     |Str. ...............|        |...................|Nr. f.o. ...|
|    |    |     |........... Nr. ....|        |                   |Nr. fisa    |
|    |    |     |                    |        |                   |cons. med.  |
|    |    |     |                    |        |                   |............|
|____|____|_____|____________________|________|___________________|____________|
 ______________________________________________________________________________
|    Diagnostic     | Indicatie terapeutica  |   Unitati   | Semnatura si  |   |
|    1 - clinic,    |   1 - radioterapie,    |   sanitare  |    parafa     |   |
|2 - histo-patologic|2 - chimio-imunoterapie,|  desemnate  |   membrilor   |Nr |
|                   | 3 - cura chirurgicala  |    pentru   |   comisiei    |crt|
|                   |    Doze, cantitati,    |  efectuarea |1 = responsabil|   |
|                   |       proceduri        |tratamentului| 2 - 5 = membri|   |
|___________________|________________________|_____________|_______________|___|
|       8           |          9             |     10      |      11       | 12|
|___________________|________________________|_____________|_______________|___|
| 1.                | 1.                     |             |               |   |
|                   |                        |             | 1. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 2.                     |             | 2. .......... |   |
|___________________|                        |             |               |   |
| 2.                |                        |             | 3. .......... |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 3.                     |             | 4. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |                        |             | 5. .......... |   |
|___________________|________________________|_____________|_______________|___|
| 1.                | 1.                     |             |               |   |
|                   |                        |             | 1. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 2.                     |             | 2. .......... |   |
|___________________|                        |             |               |   |
| 2.                |                        |             | 3. .......... |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 3.                     |             | 4. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |                        |             | 5. .......... |   |
|___________________|________________________|_____________|_______________|___|
| 1.                | 1.                     |             |               |   |
|                   |                        |             | 1. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 2.                     |             | 2. .......... |   |
|___________________|                        |             |               |   |
| 2.                |                        |             | 3. .......... |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 3.                     |             | 4. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |                        |             | 5. .......... |   |
|___________________|________________________|_____________|_______________|___|
| 1.                | 1.                     |             |               |   |
|                   |                        |             | 1. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 2.                     |             | 2. .......... |   |
|___________________|                        |             |               |   |
| 2.                |                        |             | 3. .......... |   |
|                   |________________________|             |               |   |
|                   | 3.                     |             | 4. .......... |   |
|                   |                        |             |               |   |
|                   |                        |             | 5. .......... |   |
|___________________|________________________|_____________|_______________|___|

            Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer

    Judetul ...............                        Nr. ..........
    Cabinet medical .................    anul ........ luna ...... ziua .......
    Cabinetul oncologic judetean

                   Adresa tabel privind bolnavii de cancer

    Va inaintam tabelul cu modificarile survenite in situatia bolnavilor de cancer din evidenta, precum si cu bolnavii nou inregistrati, in cursul trim. ....... 20 .......
 ______________________________________________________________________________
|    |                         |     |        |              |  Specificatie   |
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |    Numele si prenumele  |     |        |              |- data schimbarii|
|Nr. |         bolnavului      |     |        |              |de domiciliu     |
|crt.|  Localitatea, str. nr., | Sex |  Anul  | Diagnosticul |(intrat-iesit)   |
|    |        sector, CNP      | M/F |nasterii|  clinic si   |- deces*)        |
|    |                         |     |        |histopatologic|- bolnav nou     |
|    |                         |     |        |              |inregistrat      |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
| 01 |          02             | 03  |   04   |       05     |       06        |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
    *) Se va inscrie diagnosticul complet conform certificatului medical constatator al mortii.

                                                                  11.1; A5; t2
 ______________________________________________________________________________
|    |                         |     |        |              |  Specificatie   |
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |    Numele si prenumele  |     |        |              |- data schimbarii|
|Nr. |         bolnavului      |     |        |              |de domiciliu     |
|crt.|  Localitatea, str. nr., | Sex |  Anul  | Diagnosticul |(intrat-iesit)   |
|    |        sector, CNP      | M/F |nasterii|  clinic si   |- deces*)        |
|    |                         |     |        |histopatologic|- bolnav nou     |
|    |                         |     |        |              |inregistrat      |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
| 01 |          02             | 03  |   04   |       05     |       06        |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|
|    |                         |     |        |              |                 |
|    |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|     |        |              |                 |
| CNP|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|     |        |              |                 |
|____|_________________________|_____|________|______________|_________________|

    Semnatura si parafa medicului,
    ..............................

             Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer










                            REGISTRU DE EXAMENE
                              HISTOPATOLOGICE








                                                                 27.28; A4; t2

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Nr. de inregistrare
    B - Nr. fisei de consultatii sau a F.O. si cabinetul sau sectia care trimite piesa
 ______________________________________________________________________________
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
| A|Ziua|     Numele si prenumele      |Sex|Varsta|Profesia| B|  Piesa  |      |
|  |    |                              |   |      |        |  | trimisa |Fixare|
|  |    |                              |   |      |        |  |    si   |  in: |
|  |    |                              |   |      |        |  |locul de |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |recoltare|      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
| 1|  2 |             3                | 4 |  5   |   6    | 7|   8     |   9  |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
|  |    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|   |      |        |  |         |      |
|  |    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |      |        |  |         |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
|  |    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|   |      |        |  |         |      |
|  |    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |      |        |  |         |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
|  |    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|   |      |        |  |         |      |
|  |    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |      |        |  |         |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
|  |    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|   |      |        |  |         |      |
|  |    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |      |        |  |         |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
|  |    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|   |      |        |  |         |      |
|  |    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |      |        |  |         |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|
|  |    |     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|   |      |        |  |         |      |
|  |    |CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|   |      |        |  |         |      |
|  |    |                              |   |      |        |  |         |      |
|__|____|______________________________|___|______|________|__|_________|______|

    Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Diagnosticul histopatologic
 ______________________________________________________________________________
| Diagnostic|        |          |          |   |            |       |          |
|   clinic  |   Data | Metoda de|          |   |    Data    |  Nr.  | Mentiuni |
| prezumptiv| punerii| includere| Coloratii| A | trimiterii |borcan,| speciale |
|           |    in  |          |          |   |rezultatului| raft, |          |
|    Date   |  lucru |          |          |   |            | lame  |          |
|  clinice  |        |          |          |   |            |oprite |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|    10     |   11   |    12    |    13    | 14|     15     |  16   |    17    |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|           |        |          |          |   |            |       |          |
|___________|________|__________|__________|___|____________|_______|__________|

         Anexa la Declararea si evidenta bolnavilor de cancer

Judetul ........  Anul .... luna .... ziua ....    - continuare -
Localitatea .....     Codul numeric personal       ............................
Unitatea             _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _     ............................
sanitara .........  |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|    ............................
                                                   ............................
    BULETIN DE ANALIZE MEDICALE Nr. .........      ............................
    LABORATORUL DE ANATOMIE PATOLOGICA             ............................
                                                   ............................
Numele ............. Prenumele ................    ............................
Sexul: M/F; Varsta .... ani; Domiciliul:           ............................
judetul .............. loc. ...................    ............................
str. ...................... nr. ...............    ............................
Trimis de (unitate/sectie, medic):                 ............................
...............................................    ............................
...............................................    ............................
Produsul biologic/examenul solicitat:              ............................
...............................................    ............................
...............................................    ............................
...............................................    ............................
...............................................    ............................
                                                   ............................
    REZULTATUL ANATOMO-PATOLOGIC                   ............................
    COD MORFOLOGIC ................                ............................
                                                   ............................
...............................................    ............................
...............................................    ............................
...............................................    ............................ ...............................................    ............................ ...............................................    ............................ ...............................................    ............................ ...............................................    ............................

                                                   Lucrat de:    Semnatura si
                          15.17; A5; t2                        parafa medicului,
                                                   ..........  ................

            Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer






                       REGISTRU DE EVIDENTA SPECIALA
                               A BOLNAVULUI











                                                                27.23; A4; t2

    Luat in evidenta pentru (boala): ..........................................
 ______________________________________________________________________________
|    |         |               |            |    Data programarii/   |         |
|    |         |               |            | prezentarii la control |         |
|Nr. |  Anul,  |   Numele si   |            |________________________| Data si |
|crt.|  luna,  |   prenumele   |            |anul|anul|anul|anul|anul| motivul |
|    |  ziua   |  Localitatea, |Diagnosticul|luna|luna|luna|luna|luna|scoaterii|
|    |luarii in|    str. nr.   |            |ziua|ziua|ziua|ziua|ziua|   din   |
|    |evidenta |Locul de munca |            |    |    |    |    |    |evidenta |
|____|_________|_______________|____________|____|____|____|____|____|_________|
| 1  |    2    |        3      |     4      |  5 |  6 |  7 |  8 |  9 |    10   |
|____|_________|_______________|____________|____|____|____|____|____|_________|
|Nr. Fisa/carnet de            |            |    |    |    |    |    |         |
|sanatate ................     |____________|____|____|____|____|____|         |
|     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|            |    |    |    |    |    |         |
|CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|____________|____|____|____|____|____|         |
|                              |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|____|_________|_______________|____________|____|____|____|____|____|_________|
|Nr. Fisa/carnet de            |            |    |    |    |    |    |         |
|sanatate ................     |____________|____|____|____|____|____|         |
|     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|            |    |    |    |    |    |         |
|CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|____________|____|____|____|____|____|         |
|                              |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|____|_________|_______________|____________|____|____|____|____|____|_________|
|Nr. Fisa/carnet de            |            |    |    |    |    |    |         |
|sanatate ................     |____________|____|____|____|____|____|         |
|     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|            |    |    |    |    |    |         |
|CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|____________|____|____|____|____|____|         |
|                              |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|____|_________|_______________|____________|____|____|____|____|____|_________|
|Nr. Fisa/carnet de            |            |    |    |    |    |    |         |
|sanatate ................     |____________|____|____|____|____|____|         |
|     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|            |    |    |    |    |    |         |
|CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|____________|____|____|____|____|____|         |
|                              |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|    |         |               |____________|____|____|____|____|____|         |
|    |         |               |            |    |    |    |    |    |         |
|____|_________|_______________|____________|____|____|____|____|____|_________|

              Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer

Judetul ..........   anul .... luna ...... ziua ...        OBSERVATII:
Localitatea ........
Unitatea sanitara ..........
                        Codul numeric personal
                       _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                  CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

                BILET DE TRIMITERE
    catre: ..................................

Numele ............... Prenumele ..................
Sexul M/F, varsta ................ ani. Domiciliul:
judetul: ................. localitatea ............
str. ............................ nr. .............
Diagnostic prezumtiv ..............................
...................................................
Motivul trimiterii ................................
...................................................
Investigatii si tratamente ........................
...................................................
...................................................
...................................................
...................................................
                                                      Semnatura si parafa
    Semnatura si parafa medicului,                         medicului,
    ..............................                   .....................  L.S.

                                      14.1; A5; t2

             Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer

Judetul ..........   anul .... luna ...... ziua ...        Continuare:
Localitatea ........
Unitatea sanitara ..........
                       _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                  CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

           BILET DE IESIRE DIN SPITAL

Numele ................. Prenumele .................
Sexul M/F in varsta de ...... ani, cu domiciliul in:
judetul ................. localitatea ..............
str. ............................. nr. .............
Cabinetul medical: .................................
A fost internat in sectia ..........................
Cu diagnosticul: ...................................
....................................................
ESTE/NU ESTE purtator de germeni. Felul: ...........
..................... Tipul: .......................

           REZUMATUL FOII DE OBSERVATIE
              (Epicriza, indicatii)

                                                         Semnatura si parafa
                                                              medicului,
                                                        .....................
                                        14.3; A5; t2

            Anexa la Declararea si evidenta bolnavilor de cancer

    Judetul .................                     Nr. .............
    Localitatea ...............           anul .... luna ...... ziua .......
    Unitatea sanitara .................

    Catre,
               Directia sanitara a judetului ......................

             CERTIFICAT MEDICAL PENTRU ELIBERAREA STUPEFIANTELOR

    Pe baza consultatiei date de noi, certificam ca: ..........................
                                                        (numele si prenumele)
in varsta de ...... ani, sexul M/F domiciliat in: judetul ...................... loc. .................. str. ................. nr. ............... cu B.I./C.I.
                                 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
seria .... nr. ............ CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| este suferind de:
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
si are nevoie de tratament prelungit cu produsul ...............................
in doza zilnica de ........................ pentru perioada de 10 - 15 zile.
                     (in cifre si litere)
    Va rugam a desemna farmacia de unde se va ridica produsul prescris.

              Medic director,                     Medic de specialitate,
            ..................                   ........................
            L.S.
                                                            17.6; A5; t2

           Anexa la declararea si evidenta bolnavilor de cancer
                                                  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                                          C.N.P. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

CERTIFICAT MEDICAL   |Judetul ..................        Data inregistrarii:
CONSTATATOR AL       |Comuna/orasul               Anul .... Luna .... ziua ....
DECESULUI NR. .......|(municipiul) ..............
                     |Unitatea sanitara ........
                     |    CERTIFICAT MEDICAL CONSTATATOR AL DECESULUI NR. ....
                     |
Data inregistrarii:  |Numele .................. Prenumele .....................
an ... luna ... zi ..|Sexul: M/F
Decedatul:           |Data nasterii: anul ........... luna ................
Numele ..............|ziua .........
Prenumele ...........|Data decesului: anul .......... luna ................
Sexul: M/F           |ziua ......... ora ......
Data nasterii: an ...|Starea civila .............. Nationalitatea .............
luna ....... zi .....|Religia .................................................
Starea civila .......|Nivelul de instruire ......................... Activitatea
Nationalitatea ......|economica ...............................................
Religia .............|Domiciliul legal: judetul ............... comuna/orasul
Nivelul de instruire |(municipiul) ............................................
.....................|Satul (str.) ..................... Nr. ..................
Activitatea economica|Domiciliul de resedinta: judetul ........................
.....................|comuna/orasul (municipiul) ..............................
Domiciliul legal:    |Satul (str.) ..................... Nr. ..................
judetul .............|Locul decesului .........................................
comuna/orasul        |Cine a certificat decesul (specialitatea medicului)
(municipiul) ........|.........................................................
Satul (str.) ........|
Nr. .................|
                     |
  CAUZELE DECESULUI  |                    CAUZELE DECESULUI
                     |
I. Boala sau         | I. Boala sau afectiunea morbida care a provocat decesul
afectiunea morbida   | a) Cauza directa (imediata)           a) ...............
care a provocat      |    Boala sau starea morbida care      ..................
decesul              |    a provocat direct decesul          ..................
a) Cauza directa     |
(imediata) ..........|
b) Cauze antecedente | b) Cauze antecedente                  b) ...............
.....................|    Stari morbide intermediare care    ..................
                     |    au dus la starea inscrisa mai sus  ..................
                     |    (pct. "a")                         ..................
Starea morbida       | c - d) Starea morbida initiala        c) ...............
initiala             |    Boala sau bolile initiale care au  ..................
c) ................. |    declansat starile inscrise la      ..................
.................... |    pct. "b" si "a" si care constituie d) ...............
d) ................. |    cauza/cauzele determinante (c)     ..................
.................... | II. Alte stari morbide importante
II. Alte stari       | Stari morbide care au contribuit la   ..................
morbide importante   | deces dar fara legatura cu boala sau  ..................
.................... | starea morbida care l-a provocat      ..................
                     |
 Semnatura si parafa |              Semnatura si parafa medicului,
     medicului,      |             ................................
 ................... |
                                                               17.4; A4; t1

    ANEXA 2

                   ORGANIZAREA, ATRIBUTIILE SI SARCINILE
comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica din cadrul centrelor de tratament acreditate

    In activitatea de prevenire si control al cancerului, in scopul asigurarii controlului calitatii diagnosticului si tratamentului complex individualizat prognostic al bolii canceroase, Directia generala asistenta medicala si programe din cadrul Ministerului Sanatatii si Familiei, directiile de sanatate publica judetene, a municipiului Bucuresti si ministerele cu retele sanitare proprii vor acredita centrele de tratament din subordinea lor. Din comisii de acreditare si control vor face parte si specialisti din institutele oncologice coordonatoare ale intregului proces. Totodata, in fiecare dintre aceste centre acreditate se va stabili de catre comisiile de acreditare si control cate o comisie de diagnostic si indicatie terapeutica, pe baza urmatoarelor criterii organizatorice, tehnice si de functionare:
    Acreditarea centrelor de tratament
    Avand in vedere ca in ultimul timp in Romania se inregistreaza anual circa 42.000 decese prin cancer si aproximativ 57.000 (2000 - 2001) cazuri noi, numarul total de bolnavi fiind in jur de 260.000 - date estimative -, se impune stabilirea unui numar suficient de unitati sanitare competente in a asigura diagnosticul de certitudine si efectuarea tratamentului complex.
    In procesul de acreditare se tine seama de:
    - incidenta bolii la populatia din teritoriu;
    - competentele profesionale medicale, incadrarea cu personal sanitar superior de specialitate si supraspecialitate, dotarea cu aparatura si instalatii a acestor unitati sanitare (existenta obligatorie a laboratorului de anatomie patologica, capabil de diagnostic prognostic standard), resursele globale de diagnostic precoce, pozitiv si stadial necesare depistarii si urmaririi in timp a cazurilor si resursele globale de tratament multimodal, dublate de o experienta consistenta privind numarul de cazuri tratate din fiecare localizare, al caror tratament va fi evaluat-acreditat.
    Vor fi acreditate pentru inceput centrele universitare traditionale, efectuandu-se in paralel evaluari ale spitalelor judetene, in vederea completarii resurselor umane si materiale pana la minimul necesar acreditarii.
    Lista centrelor de tratament interjudetene incluse in procesul de acreditare prioritar in anul 2003:
    1. Bihor
    2. Brasov
    3. Sibiu
    4. Arad
    5. Constanta
    6. Maramures.
    Centrele vor avea acreditari individualizate pe localizari si tipuri de terapii, in functie de epidemiologia teritoriala a bolii si de resursele particulare constatate la fata locului.
    Procesul de acreditare-reacreditare-control este continuu; el consta in evaluarea permanenta de noi centre pana la acreditarea de sectii din spitale judetene si chiar orasenesti, acolo unde incidenta bolii si dotarile o justifica; centrele acreditate vor fi reacreditate la fiecare 5 ani.
    Fiecare centru acreditat va fi controlat cel putin o data la 2 ani la fata locului si va raporta anual indicatorii solicitati de catre institute.
    Reteaua sanitara din judetele Romaniei va fi informata sistematic, prin intermediul directiilor de sanatate publica, asupra centrelor de tratament acreditate, pe tipuri de tumori si tratamente, si va indruma cazurile pentru confirmare de diagnostic si tratament numai spre acestea, respectand dreptul bolnavilor de a alege centrul de tratament si medicul curant. Se va restructura astfel reteaua de diagnostic si tratament in cancer.
    Criteriile de acreditare
    Metodologia de acreditare va fi elaborata de catre institutele oncologice cu avizul comisiei de specialitate a Ministerului Sanatatii si Familiei pentru urmatoarele:
    - sectii de tratament chirurgical oncologic;
    - sectii supraspecializate de chirurgie si ginecologie oncologica - sectii din institutele oncologice si din centrele universitare conduse de medici primari cu supraspecializare atestata, care pot trata chirurgical, in urma acreditarii, orice tip de tumora solida. Sunt acreditate prin acest ordin sectiile cu profil chirurgical din institutele oncologice si Clinica de Chirurgie Oncologica Timisoara;
    - sectii chirurgicale universitare - vor fi acreditate cu prioritate sectiile cu supraspecialisti atestati pentru chirurgie si ginecologie; vor fi supraspecializati chirurgi si ginecologi din toate centrele nominalizate, cel putin un specialist/centru/supraspecialitate in nomenclator. Aceste sectii vor primi acreditari pe localizari (chirurgie de organ);
    - sectii chirurgicale din spitale judetene/orasenesti - vor fi acreditate cu atributii limitate in diagnosticul si tratamentul tumorilor specificate individual, in functie de resursele umane si materiale specifice.
    Organizarea (componenta) comisiilor de diagnostic si indicatie terapeutica
    In fiecare dintre centrele de tratament acreditate se numeste prin decizie cate o comisie de diagnostic si indicatie terapeutica, a carei componenta se stabileste in raport cu profilul unitatii sanitare, astfel:
    - medic oncolog medical - responsabil de comisie;
    - medic radioterapie;
    - un medic de specialitate anatomie patologica;
    - medicul de specialitate care prezinta bolnavul (primar sau principal de specialitate), care activeaza intr-un centru de tratament acreditat,
acestia constituind modulul fix al comisiei.
    In institute si centre universitare supraspecializate comisiile au aceeasi structura, dar pot fi organizate pe localizari, in care specialistii desemnati au preocupari recunoscute (doctorate, activitate stiintifica recunoscuta); responsabilii de comisii sunt specialistii sau supraspecialistii cu ponderea cea mai mare in diagnostic si tratament, in functie de localizare.
    Medicul cabinetului de oncologie judetean/de sector face parte de drept din comisia de diagnostic si indicatie terapeutica a spitalului judetean/de sector caruia ii este subordonat centrul de diagnostic.
    Medicul cabinetului de oncologie poate participa, la solicitare sau din proprie initiativa, la lucrarile comisiilor din alte unitati sanitare nominalizate, existente in teritoriul sau de activitate.
    Comisiile de acreditare si control al centrelor de tratament organizate de directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, precum si conducerile institutelor vor nominaliza prin decizie componenta modulului fix al comisiilor de diagnostic si indicatie terapeutica, stabilindu-se in acelasi timp programul de lucru al comisiilor si ritmicitatea in raport cu aprecierea masei de bolnavi existenti in teritoriu, intrunirea comisiei fiind cel putin saptamanala.
    Medicii directori ai unitatilor sanitare in care sunt nominalizate centre de tratament raspund de asigurarea functionarii organizatorice si tehnice a comisiilor de diagnostic si indicatie terapeutica din cadrul unitatilor pe care le conduc.
    Modul de lucru al comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica
    Comisia de diagnostic si indicatie terapeutica se intruneste conform planului de lucru programat, precum si ori de cate ori se considera necesar, in functie de numarul bolnavilor ce urmeaza a fi examinati medical.
    Modul de lucru al comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica il constituie cercetarea documentelor medicale cu ultimele rezultate ale examinarilor clinice si paraclinice (imagistic, biologic si buletin anatomo-patologic complet) ale acestora si, la nevoie, examinarea clinica a bolnavilor, pe baza carora sa se poata confirma diagnosticul de cancer si sa se stabileasca tratamentul complex ce urmeaza a se aplica.
    Bolnavul este prezentat colectivului de catre medicul care l-a examinat (ambulatoriu sau spitalizat), cu toata documentatia medicala necesara confirmarii diagnosticului si stabilirii planului terapeutic.
    In anumite situatii si in functie de specialitatea medicala careia ii apartine bolnavul, la lucrarile comisiei va putea participa si un medic primar de alta specialitate decat cele ale membrilor colectivului (obstetrica-ginecologie, pediatrie, O.R.L., urologie, oftalmologie si, ori de cate ori este necesar, medicul specialist in imagistica), pentru asigurarea motivatiei stiintifice de profil asupra diagnosticului si masurilor terapeutice prescrise.
    Consemnarea activitatii comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica
    Bolnavii examinati medical de comisia de diagnostic si indicatie terapeutica sunt inregistrati, in ordinea cronologica a prezentarii, in registrul de activitate a comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica ONC.3, consemnandu-se diagnosticul complet (localizare, stadializare conform Clasificatiei internationale tip histologic), precum si indicatia terapeutica in unitatea sanitara in care se va aplica, sub semnatura si parafa membrilor comisiei.
    Diagnosticul si indicatiile de tratament radio-, chimio-, chirurgical se vor inscrie in foaia de observatie clinica sau in fisa de consultatii a bolnavului, dupa caz, mentionandu-se si unitatea sanitara in care se va aplica tratamentul (total sau partial).
    Orice modificare in conduita terapeutica se va putea face numai cu avizul comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica.
    In situatia in care comisia de diagnostic si indicatie terapeutica decide ca anumite procedee terapeutice sa fie aplicate in alt centru de tratament acreditat, la cererea sau cu consimtamantul bolnavului, acesta, la randul lui, va supune bolnavul spre examinare comisiei proprii de diagnostic si indicatie terapeutica, in vederea stabilirii actului terapeutic.
    Registrul de activitate a comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica se pastreaza la medicul primar responsabil al comisiei.

    NOTA:
    1. Directiile de sanatate publica din centrele nominalizate vor organiza, sub indrumarea institutelor oncologice, comisiile de acreditare si control pana la finele anului 2002.
    2. Celelalte directii de sanatate publica si directiile medicale ale ministerelor cu retea sanitara proprie vor organiza comisii de evaluare-acreditare-control la cererea institutelor oncologice.

    ANEXA 3

                          ATRIBUTIILE SI SARCINILE
       cabinetului de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti

    In activitatea de prevenire si combatere a cancerului, cabinetul de oncologie judetean/al municipiului Bucuresti are, in principal, urmatoarele atributii si sarcini:
    1. organizeaza, coordoneaza si urmareste actiunile permanente de depistare precoce a cancerului;
    2. initializeaza, coordoneaza si urmareste respectarea masurilor de profilaxie primara si secundara in teritoriu;
    3. intocmeste si pastreaza evidenta starii de sanatate a bolnavilor de cancer din teritoriu, urmarind prezentarea acestora la unitatile sanitare nominalizate pentru efectuarea tratamentului de specialitate;
    4. asigura tratamentul medical specific (radio-, chimio- sau imuno-terapie) ambulatoriu, precum si tratamentul de sustinere simptomatic al afectiunilor asociate;
    5. colaboreaza la intocmirea planurilor de recuperare si urmareste reinsertia socioprofesionala a bolnavilor. Recomanda pensionarea temporara sau definitiva a bolnavilor nerecuperabili, cu mentiunea inscrierii in registrul teritorial de cancer;
    6. preia si asigura asistenta medicala a bolnavilor incurabili prin tratamente paliative, simptomatice, in ambulatoriu sau la domiciliul acestora;
    7. efectueaza supravegherea periodica activa si sistematica postterapeutica, pana la scoaterea din evidenta cu ocazia decesului sau a emigrarii din teritoriul supravegheat, a tuturor bolnavilor aflati in evidenta si existenti in teritoriu, indiferent de unitatea sanitara unde acestia au fost tratati. Transferul bolnavilor prin migratia in alt teritoriu se face cu mentionarea registrului teritorial (cabinetul de oncologie judetean) in care migreaza. Datele bolnavului si fisa statistica ONC.1 vor fi trimise noului registru;
    8. asigura, controleaza si indruma actiunea de declarare obligatorie a bolnavilor de cancer de catre unitatile sanitare nominalizate din teritoriu;
    9. tine la zi si urmareste dinamica morbiditatii si mortalitatii prin cancer din teritoriu, conform sistemului informational sanitar in prevenirea si combaterea cancerului;
    10. face schimb de informatii privind bolnavii de cancer din teritoriu cu spitalele, cu unitatile sanitare din judet, cu medicii de familie care acorda asistenta medicala bolnavului, cu cabinetele de oncologie din alte judete pentru bolnavii de cancer extrateritoriali, cu unitatile medicale din cadrul ministerelor cu retea sanitara proprie, precum si cu cele din sectorul privat;
    11. participa de drept la lucrarile comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica din unitatea sanitara nominalizata din a carei structura face parte cabinetul de oncologie in care functioneaza. In celelalte unitati sanitare nominalizate, aflate in teritoriul sau de activitate, participa la lucrarile comisiilor de diagnostic si indicatie terapeutica, la solicitarea acestora sau din proprie initiativa;
    12. asigura investigarea completa a bolnavilor depistati in cadrul cabinetului sau trimisi de alte unitati sanitare pentru precizare de diagnostic, supunandu-i spre examinare medicala comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica din unitatea sanitara nominalizata;
    13. prezinta comisiei de diagnostic si indicatie terapeutica, spre examinare medicala, cazurile din evidenta proprie la care au survenit modificari importante in starea lor de sanatate - recidiva, noi localizari, metastaze -, pentru a se stabili prin consult conduita terapeutica;
    14. colaboreaza cu inspectia sanitara din cadrul directiei sanitare judetene/a municipiului Bucuresti la identificarea cauzelor si factorilor de mediu care reprezinta riscuri de imbolnavire prin cancer, participand la anchete epidemiologice in unitati sau zone, care sa conduca la impunerea unor masuri de remediere;
    15. initiaza si participa la actiuni de educatie sanitara, adresate populatiei sau unor grupe expuse la risc de imbolnavire, in scopul mobilizarii acestora la actiuni organizate pentru depistarea in masa a cancerului sau pentru prezentarea la medic in timp util.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 871/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 871 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 871/2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu