Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.84 din 08.05.2013

pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea performanţelor profesionale individuale anuale şi promovarea personalului contractual din cadrul Ministerului Public
ACT EMIS DE: Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 303 din 28 mai 2013



SmartCity1

În aplicarea prevederilor art. 26 alin. (5), (6) şi (8) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare,văzând şi art. 4 alin. (1) din cap. II. lit. L din anexa nr. I şi anexa nr. II la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare, şi art. 2, 3 şi 42 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,în temeiul art. 62 alin. (1), art. 70 alin. (1) şi (2), art. 76 şi art. 133 alin. (1) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie emite următorul ordin1:1 Ordinul este emis conform art. 7 alin. (3) din Regulamentul de ordine interioară al parchetelor, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 529/C/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 154 din 5 martie 2007, cu modificările ulterioare. Articolul 1Se aprobă Regulamentul privind evaluarea performanţelor profesionale individuale anuale şi promovarea personalului contractual din cadrul Ministerului Public, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2(1) La data intrării în vigoare a prezentului ordin îşi încetează aplicabilitatea Ordinul procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 15 din 16 martie 1999 privind aprobarea Metodologiei pentru stabilirea normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale şi de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de bază între limite pentru salariaţii Ministerului Public cărora li se aplică prevederile Legii nr. 154/1998, nepublicat. (2) Secţia de resurse umane şi documentare va lua măsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor regulamentului aprobat prin prezentul ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Gabriela Scutea
ANEXĂREGULAMENT privind evaluarea performanţelor profesionale individuale anuale şi promovarea personalului contractual din cadrul Ministerului Public Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Evaluarea performanţelor profesionale individuale anuale şi promovarea personalului contractual din cadrul Ministerului Public se realizează potrivit legii şi prezentului regulament. Articolul 2(1) Prezentul regulament stabileşte cadrul general pentru realizarea următoarelor obiective:a)asigurarea concordanţei dintre cerinţele şi standardele postului, descrise în fişa postului, şi calităţile angajatului: profesionale, aptitudinale şi atitudinale; b)asigurarea unui sistem motivaţional, care să determine creşterea performanţelor profesionale individuale, prin promovarea în grade ori trepte profesionale imediat superioare. (2) Pentru atingerea acestor obiective prezentul regulament prevede:a)evaluarea posturilor în funcţie de caracteristicile descriptive privind exigenţele şi performanţele pe care acestea le impun angajaţilor; b)evaluarea performanţelor profesionale ale angajaţilor în raport cu cerinţele posturilor. Capitolul IIEvaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual Articolul 3Evaluarea performanţelor profesionale individuale are ca scop aprecierea obiectivă a activităţii personalului, prin compararea gradului de îndeplinire a obiectivelor şi criteriilor de evaluare stabilite pentru perioada respectivă cu rezultatele obţinute în mod efectiv. Articolul 4Evaluarea performanţelor profesionale individuale trebuie făcută cu probitate, deontologie profesională şi obiectivitate. Articolul 5Procedura evaluării se realizează în următoarele etape: a)completarea fişei de evaluare de către evaluator; b)interviul; c)contrasemnarea fişei de evaluare. Articolul 6Are calitatea de evaluator: a)persoana aflată în funcţia de conducere care coordonează compartimentul în cadrul căruia îşi desfăşoară activitatea salariatul aflat într-o funcţie de execuţie sau care coordonează activitatea acestuia; b)persoana aflată în funcţia de conducere ierarhic superioară, potrivit structurii organizatorice a parchetului, pentru salariatul aflat într-o funcţie de conducere. Articolul 7(1) Sunt supuşi evaluării anuale salariaţii care au desfăşurat activitate cel puţin 6 luni în cursul perioadei evaluate.(2) Sunt exceptaţi de la evaluarea anuală salariaţii care ocupă funcţia de debutant şi care sunt evaluaţi la sfârşitul perioadei de debut. Articolul 8(1) Activitatea profesională se apreciază anual, prin evaluarea performanţelor profesionale individuale.(2) Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea, dar nu mai puţin de 6 luni de activitate pe funcţia respectivă.(3) Evaluarea se finalizează cel târziu la data de 31 martie a anului următor perioadei evaluate. Articolul 9În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual se face şi în cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri: a)atunci când pe parcursul perioadei evaluate contractul individual de muncă al salariatului evaluat încetează, cu excepţia pensionării, sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz, salariatul va fi evaluat pentru perioada de până la încetarea sau modificarea raporturilor de muncă; b)atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de muncă al evaluatorului încetează, se suspendă sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz, evaluatorul are obligaţia ca, înainte de încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de muncă ori, după caz, într-o perioadă de cel mult 15 zile calendaristice de la încetarea ori modificarea raporturilor de muncă, să realizeze evaluarea performanţelor profesionale individuale ale salariaţilor din subordine. Calificativul acordat se va lua în considerare la evaluarea anuală a performanţelor profesionale individuale ale acestora; c)atunci când pe parcursul perioadei evaluate salariatul dobândeşte o diplomă de studii de nivel superior şi urmează să fie promovat, în condiţiile legii, într-o funcţie corespunzătoare studiilor absolvite. Articolul 10(1) Criteriile generale de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual sunt prevăzute la art. 5 lit. c) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare.(2) De asemenea, evaluarea se realizează şi în baza următoarelor criterii specifice de evaluare pentru funcţiile de conducere, respectiv pentru funcţiile de execuţie:a)criterii specifice de evaluare pentru funcţiile de conducere:

capacitatea de a conduce;

capacitatea de coordonare;

capacitatea de control;

competenţa decizională;

capacitatea de a delega;

capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului;

abilităţi de mediere şi negociere;

capacitatea de a rezolva eficient problemele;

capacitatea de asumare a responsabilităţilor;

capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite;

creativitate şi spirit de iniţiativă;

capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru;

capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate;

integritatea morală şi etică profesională; b)criterii specifice de evaluare pentru funcţiile de execuţie:

capacitatea de a rezolva eficient problemele;

capacitatea de asumare a responsabilităţii;

capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite;

creativitate şi spirit de iniţiativă;

capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru;

capacitatea de a lucra independent;

capacitatea de a lucra în echipă;

capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate;

integritatea morală şi etică profesională.
(3) În funcţie de activităţile efectiv desfăşurate de către salariat şi de specificul domeniului de activitate, evaluatorul poate stabili şi alte criterii de evaluare care, astfel stabilite, se aduc la cunoştinţa salariatului evaluat la începutul perioadei evaluate.(4) Salariaţii care exercită, cu caracter temporar, o funcţie de conducere vor fi evaluaţi pentru perioada exercitării temporare pe baza criteriilor de evaluare stabilite pentru funcţia de conducere respectivă.
Articolul 11Persoanele care au calitatea de evaluator, potrivit art. 6, completează fişele de evaluare, al căror model este prevăzut în anexa nr. 1a, respectiv nr. 1b, după cum urmează: a)stabilesc gradul de îndeplinire a obiectivelor, prin raportare la atribuţiile stabilite prin fişa postului, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 2; b)stabilesc calificativul final de evaluare a performanţelor profesionale individuale; c)consemnează, după caz, rezultatele deosebite ale salariatului, dificultăţile obiective întâmpinate de acesta în perioada evaluată şi orice alte observaţii pe care le consideră relevante; d)stabilesc obiectivele şi criteriile specifice de evaluare pentru următoarea perioadă de evaluare; e)stabilesc eventualele necesităţi de formare profesională pentru anul următor perioadei evaluate. Articolul 12(1) Interviul, ca etapă a procesului de evaluare, reprezintă un schimb de informaţii care are loc între evaluator şi persoana evaluată, în cadrul căruia:a)se aduc la cunoştinţa persoanei evaluate notările şi consemnările făcute de evaluator în fişa de evaluare; b)se semnează şi se datează fişa de evaluare de către evaluator şi de către persoana evaluată. (2) În cazul în care între persoana evaluată şi evaluator există diferenţe de opinie asupra notărilor şi consemnărilor făcute, în fişa de evaluare se va consemna punctul de vedere al persoanei evaluate; evaluatorul poate modifica fişa de evaluare. Articolul 13(1) Pentru stabilirea calificativului, evaluatorul va proceda la notarea obiectivelor şi criteriilor de evaluare, prin acordarea pentru fiecare obiectiv şi criteriu a unei note de la 1 la 5, nota exprimând aprecierea gradului de îndeplinire.(2) Pentru a obţine nota finală a evaluatorului se face media aritmetică a notelor obţinute ca urmare a aprecierii obiectivelor şi criteriilor, rezultate din media aritmetică a notelor acordate pentru fiecare obiectiv sau criteriu, după caz.(3) Semnificaţia notelor prevăzute la alin. (1) este următoarea: nota 1 - nivel minim şi nota 5 - nivel maxim. Articolul 14Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează: a)între 1,00 - 2,00 - nesatisfăcător; b)între 2,01 - 3,50 - satisfăcător; c)între 3,51 - 4,50 - bun; d)între 4,51 - 5,00 - foarte bun. Articolul 15(1) După finalizarea etapelor procedurii de evaluare menţionate la art. 5 lit. a) şi b), fişa de evaluare se înaintează persoanei, care contrasemnează.(2) În sensul prezentului regulament, are competenţa de a contrasemna salariatul aflat în funcţia superioară evaluatorului, potrivit structurii organizatorice a parchetului.(3) În situaţia în care calitatea de evaluator o are conducătorul parchetului, fişa de evaluare nu se contrasemnează. Articolul 16(1) Fişa de evaluare poate fi modificată conform deciziei persoanei care contrasemnează, în următoarele cazuri:a)aprecierile consemnate nu corespund realităţii; b)între evaluator şi persoana evaluată există diferenţe de opinie care nu au putut fi soluţionate de comun acord. (2) Fişa de evaluare modificată în condiţiile prevăzute la alin. (1) se aduce la cunoştinţa salariatului evaluat. Articolul 17(1) Salariaţii nemulţumiţi de rezultatul evaluării pot formula contestaţie la conducătorul parchetului.(2) Contestaţia se formulează în termen de 5 zile calendaristice de la luarea la cunoştinţă de către salariatul evaluat a calificativului acordat şi se soluţionează în termen de 15 zile calendaristice de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei de către conducătorul parchetului.(3) Rezultatul contestaţiei se comunică salariatului în termen de 5 zile calendaristice de la soluţionarea contestaţiei.(4) Salariatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei formulate potrivit alin. (1) se poate adresa instanţei competente, în condiţiile legii.
Capitolul IIIPromovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual Articolul 18Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad superior sau într-o treaptă profesională superioară. Articolul 19Promovarea persoanelor încadrate cu contract individual de muncă în grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant ori temporar vacant, iar în situaţia în care nu există un asemenea post se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acestea sunt încadrate în unul de nivel imediat superior. Articolul 20În vederea aprecierii posibilităţii şi oportunităţii promovării personalului în grade sau trepte profesionale, desfăşurării examenului şi stabilirii datei acestuia, Biroul de organizare şi resurse umane din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, respectiv compartimentul de resurse umane al parchetului de pe lângă curtea de apel înaintează angajatorului propunerea de promovare, pe baza cererii salariatului. Articolul 21(1) Promovarea în grade şi trepte profesionale a personalului contractual se face prin examen.(2) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual se organizează de către angajator şi constă în susţinerea unei probe scrise sau a unei probe practice, după caz.(3) Proba practică se susţine în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice.(4) Tematica se stabileşte pe baza propunerii conducătorului compartimentului în care este funcţia pe care se promovează, aprobată de angajator. Articolul 22Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: a)are vechimea minimă prevăzută de lege pentru gradul sau treapta în care urmează să fie promovat; b)a obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor profesionale individuale în ultimii 3 ani calendaristici dinaintea organizării examenului de promovare; c)nu a fost sancţionat disciplinar după acordarea ultimului calificativ. Articolul 23(1) Data organizării examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare, precum şi tematica stabilită potrivit art. 21 alin. (4) se comunică de către parchetele de pe lângă curţile de apel parchetelor din circumscripţia acestora cu cel puţin 30 de zile înainte de data desfăşurării acestuia şi se aduc la cunoştinţă prin afişare în termen de cel mult două zile de la primire.(2) Anunţul va cuprinde obligatoriu următoarele informaţii:a)documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de examen, data-limită şi ora până la care se pot depune acestea, locul unde se depun dosarele de examen, cu precizarea persoanelor şi datelor de contact; b)tipul probelor de examen, locul şi data desfăşurării acestora; c)alte date necesare desfăşurării examenului. (3) În condiţiile modificării unor aspecte referitoare la organizarea sau desfăşurarea examenului se face publicitatea modificării respective în condiţiile prezentului articol. Articolul 24(1) În vederea participării la examen, în termen de 10 zile de la data afişării anunţului, candidaţii depun cereri de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare la conducătorul parchetului unde aceştia îşi desfăşoară activitatea.(2) Cererile vor fi înaintate la parchetul de pe lângă curtea de apel în maximum 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1). Articolul 25(1) Comisia de examinare efectuează selecţia dosarelor de examen în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii dosarelor.(2) Rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de examinare, cu menţiunea „admis“ sau „respins“, însoţite de motivul respingerii dosarului, la sediul parchetului care organizează examenul, precum şi la sediile parchetelor unde candidaţii îşi desfăşoară activitatea.(3) Candidaţii ale căror cereri de înscriere la examen au fost respinse pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen.(4) Contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se soluţionează în termen de două zile lucrătoare. Articolul 26(1) Cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării examenului, conducătorul parchetului care organizează examenul numeşte, prin decizie, comisia de examinare, comisia de soluţionare a contestaţiilor, precum şi secretariatul examenului.(2) Comisia de examinare, precum şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt formate din câte 3 membri, după cum urmează:a)un membru din cadrul angajatorului; b)un membru de la nivelul ordonatorului de credite terţiar; c)un membru de sindicat sau, după caz, un reprezentant al salariaţilor. (3) Membrii trebuie să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea; pot fi desemnate persoane din cadrul departamentului economico-financiar şi administrativ sau consilierul juridic.(4) Preşedintele comisiei de examinare, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor acestora, prin actul administrativ de constituire a comisiilor.(5) Secretariatul comisiei de examinare şi secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor se asigură de către o persoană din cadrul compartimentului de resurse umane al angajatorului.(6) Persoanele desemnate în comisiile de examinare sau de soluţionare a contestaţiilor trebuie să deţină o funcţie, inclusiv funcţie publică, cel puţin egală sau echivalentă cu funcţia contractuală pentru care se organizează examenul de promovare şi să nu se afle în cazurile de incompatibilitate sau conflict de interese. Articolul 27 (1) Nu poate fi desemnată în calitatea de membru în comisia de examinare sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care a fost sancţionată disciplinar, iar sancţiunea aplicată nu a fost radiată, conform legii.(2) Nu poate fi desemnată în calitate de membru în comisia de examinare sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care se află în una dintre următoarele situaţii:a)are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele sale patrimoniale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării; b)este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de examinare sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor. (3) Calitatea de membru în comisia de examinare este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor. Articolul 28(1) Situaţiile de incompatibilitate sau conflict de interese pot fi sesizate de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de angajator sau de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării şi desfăşurării examenului.(2) Membrii comisiei de examinare şi comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, de îndată, conducătorul parchetului despre apariţia oricărei situaţii de incompatibilitate sau conflict de interese şi să se abţină de la participarea ori de la luarea vreunei decizii cu privire la examen.(3) În cazul constatării existenţei uneia dintre aceste situaţii, actul de numire a comisiei se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data constatării, prin înlocuirea membrului aflat în situaţia respectivă. Articolul 29Comisia de examinare are următoarele atribuţii principale: a)selectează dosarele candidaţilor; b)stabileşte tipul probelor de examen: proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviul; c)stabileşte subiectele pentru proba scrisă; d)stabileşte planul probei practice şi asigură condiţiile pentru desfăşurarea acesteia; e)stabileşte planul interviului şi realizează interviul; f)notează pentru fiecare candidat proba scrisă sau proba practică şi interviul; g)transmite secretarului comisiei rezultatele examenului pentru a fi comunicate candidaţilor; h)semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei după fiecare etapă de examen, precum şi raportul final al examenului. Articolul 30(1) Comisia de examinare evaluează performanţele profesionale individuale pe baza următoarelor criterii:a)cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate; b)comportamentul în situaţii de criză; c)abilităţi de comunicare; d)capacitate de analiză şi sinteză. (2) Criteriul prevăzut la alin. (1) lit. a) se evaluează pe baza unei probe scrise din domeniul de activitate al angajatului, care să ateste pregătirea profesională şi gradul de acumulare a experienţei profesionale în domeniul respectiv. Proba scrisă poate fi susţinută şi sub forma unui test-grilă.(3) Criteriile prevăzute la alin. (1) lit. b)-d) se evaluează în cadrul interviului.(4) Comisia de examinare poate stabili şi alte criterii de evaluare specifice care vor fi evaluate în cadrul interviului, cum ar fi:a)complexitate, iniţiativă, creativitate şi diversitate a activităţilor; b)judecata şi impactul deciziilor; c)influenţă, coordonare şi supervizare; d)asumarea responsabilităţii; e)motivaţia candidatului. Articolul 31Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale: a)soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selecţia dosarelor şi cu privire la notarea probei scrise, probei practice şi a interviului; b)transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor. Articolul 32Secretarul comisiei de examinare şi comisiei de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale: a)primeşte dosarele de examen ale candidaţilor, respectiv contestaţiile, după caz; b)convoacă membrii comisiei de examinare, respectiv membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la solicitarea preşedintelui comisiei; c)întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de examinare, respectiv de comisia de soluţionare a contestaţiilor întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv raportul final al examenului, care va fi semnat de către toţi membrii comisiei; d)asigură transmiterea/afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele examenului, respectiv a rezultatelor eventualelor contestaţii; e)îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului. Articolul 33(1) În ziua desfăşurării examenului, comisia de examinare elaborează subiectele şi baremele de corectare pentru proba scrisă, pe baza tematicii aprobate.(2) Locul desfăşurării examenului, timpul afectat elaborării lucrării, precum şi modalitatea de securizare a lucrărilor sunt stabilite de comisia de examinare.(3) Frauda dovedită atrage eliminarea candidatului din examen. În acest caz, lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă“ şi se încheie un proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.(4) La sfârşitul susţinerii probei scrise se afişează baremul de corectare. Articolul 34 (1) În cadrul examenului de promovare fiecare dintre cele două probe, respectiv proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviul, vor fi notate cu un punctaj maxim de 100 de puncte.(2) Membrii comisiei de examinare acordă individual punctaje pentru fiecare dintre cele două probe menţionate la alin. (1), consemnate în borderoul de notare.(3) Punctajul final al fiecăreia dintre cele două probe se calculează ca medie aritmetică a punctajelor prevăzute la alin. (2). Articolul 35(1) Punctajul examenului de promovare se calculează ca medie aritmetică a punctajelor finale obţinute la fiecare dintre cele două probe, proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviul.(2) Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte. Articolul 36(1) Nota la examenul de promovare poate fi contestată în termen de 3 zile calendaristice de la comunicare la comisia de soluţionare a contestaţiilor.(2) Contestaţia se rezolvă şi se comunică persoanei în cauză în termen de 3 zile calendaristice de la data-limită de depunere a contestaţiei. Dispoziţiile art. 34 şi 35 se aplică în mod corespunzător.(3) Hotărârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivă. Capitolul IVPromovarea personalului debutant Articolul 37Persoanele încadrate în funcţii contractuale de debutant pot fi promovate, la sfârşitul perioadei de debut, stabilită în condiţiile legii, în funcţia, gradul sau treapta profesională imediat superioară. Articolul 38Persoanele încadrate în funcţii de personal contractual de debutant vor fi salarizate cu salariul de debutant pe o perioadă de 6 luni şi vor fi promovate, pe bază de examen de promovare, în gradul sau treapta profesională imediat superioară. Articolul 39(1) Examenul de promovare se organizează conform art. 21-36, care se aplică în mod corespunzător.(2) În situaţia în care persoana în cauză nu a obţinut punctajul minim prevăzut la art. 35, aceasta poate susţine un nou examen de promovare până la expirarea termenului de un an de la încadrare, în aceleaşi condiţii.(3) Dacă nici în aceste condiţii persoana în cauză nu obţine la examenul de promovare punctajul minim la expirarea termenului de un an de la încadrare, contractul individual de muncă încetează în condiţiile legii.(4) În cazul neprezentării la examenul pentru definitivare în funcţie din motive neimputabile, candidatul poate participa la următoarea sesiune organizată de către parchetul în care îşi desfăşoară activitatea, în limita termenului de un an de la încadrare. Capitolul VDispoziţii tranzitorii şi finale Articolul 40Fişa postului salariatului va fi completată cu noi atribuţii, ca urmare a promovării, în raport cu nivelul postului, prin grija superiorului ierarhic. Articolul 41(1) În anul 2013, până la data de 15 iulie, se va realiza o singură evaluare a personalului în funcţie, pentru perioada 1 ianuarie 2011-31 decembrie 2012.(2) În cazul îndeplinirii condiţiilor de vechime pentru promovare în treaptă sau grad în anul 2013, condiţia calificativelor anterioare prevăzută de art. 22 lit. b) se raportează numai la evaluarea efectuată conform alin. (1). Articolul 42Anexele nr. 1a, 1b şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1ala regulament FIŞĂ DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale persoanelor care ocupă funcţii contractuale de conducere

Numele şi prenumele persoanei evaluate:
Funcţia:
Gradul:
Data ultimei promovări:
Numele şi prenumele evaluatorului:
Funcţia:
Perioada evaluată: de la ........ ................ ........ ............. la ........ ................ ................ ................ .............
Obiective în perioada evaluată Nota
1.
2.
....
Obiective revizuite în perioada evaluată Nota
1.
2.
...
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor
Criteriile de evaluare a performanţei profesionale individuale Nota Comentarii
1. Capacitatea de a conduce
2. Capacitatea de coordonare
3. Capacitatea de control
4. Competenţa decizională
5. Capacitatea de a delega
6. Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului
7. Abilităţi de mediere şi negociere
8. Capacitatea de a rezolva eficient problemele
9. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor
10. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite
11. Creativitate şi spirit de iniţiativă
12. Capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru
13. Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate
14. Integritatea morală şi etică profesională
15. Alte criterii specifice
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare)/2
Calificativul evaluării:
Rezultate deosebite:
1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată:
1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Alte observaţii:
1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Propuneri de formare profesională pentru perioada următoare:
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Obiectivul % din timp
1.
2.
...

Criterii specifice pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Criteriul
1.
2.
...
Comentariile persoanei evaluate:
Numele şi prenumele persoanei evaluate:
Funcţia:
Semnătura:
Data:
Numele şi prenumele evaluatorului:
Funcţia:
Semnătura:
Data:
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează:
Funcţia:
Semnătura persoanei care contrasemnează:
Data:
Luarea la cunoştinţă a fişei de evaluare după contrasemnare:
Semnătura persoanei evaluate:
Data:

ANEXA Nr. 1bla regulament FIŞĂ DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale persoanelor care ocupă funcţii contractuale de execuţie

Numele şi prenumele persoanei evaluate:
Funcţia:
Gradul:
Data ultimei promovări:
Numele şi prenumele evaluatorului:
Funcţia:
Perioada evaluată: de la ........ ................ ........ ............. la ........ ................ ................ ................ .............
Obiective în perioada evaluată % din timp Realizat (%) Nota
1.
2.
...
Obiective revizuite în perioada evaluată % din timp Realizat (%) Nota
1.
2.
...
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor
Criteriile de evaluare a performanţei profesionale individuale Nota Comentarii
1. Capacitatea de a rezolva eficient problemele
2. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor
3. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite
4. Creativitate şi spirit de iniţiativă
5. Capacitatea de planificare şi organizare a timpului de lucru
6. Capacitatea de a lucra independent
7. Capacitatea de a lucra în echipă
8. Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate
9. Integritatea morală şi etică profesională
10. Alte criterii specifice
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare
Nota finală a evaluării: (nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + nota pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare)/2
Calificativul evaluării:
Rezultate deosebite:
1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată:
1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Alte observaţii:
1. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
2. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................
Propuneri de formare profesională pentru perioada următoare:
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........

Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Obiectivul % din timp
1.
2.
...

Criterii specifice pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

Criteriul
1.
2.
...
Comentariile persoanei evaluate:
Numele şi prenumele persoanei evaluate:
Funcţia:
Semnătura:
Data:
Numele şi prenumele evaluatorului:
Funcţia:
Semnătura:
Data:
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează:
Funcţia:
Semnătura persoanei care contrasemnează:
Data:
Luarea la cunoştinţă a fişei de evaluare după contrasemnare:
Semnătura persoanei evaluate:
Data:

ANEXA Nr. 2la regulament Denumirea parchetului: Direcţia/Serviciul/Biroul/Compartimentul: Aprobat1 FIŞA POSTULUI Nr. ........ Informaţii generale privind postul 1. Denumirea postului: 2. Nivelul postului (de conducere/de execuţie): 3. Obiectivul/Obiectivele postului: Condiţii specifice pentru ocuparea postului2 1. Studii de specialitate: 2. Perfecţionări (specializări)3: 3. Vechimea în muncă/specialitate necesară: 4. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator: 5. Limbi străine4: 6. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: 7. Cerinţe specifice5: 8. Competenţa managerială (cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale): Descrierea sarcinilor ce revin postului 1. 2. ........ ................ ................ ................ .............. Responsabilitatea implicată de post 1. De pregătire/luare a deciziilor6: 2. Delegarea de atribuţii şi competenţă: 3. De păstrare a confidenţialităţii: Sfera relaţională a titularului postului 1. Sfera relaţională internă: a)relaţii ierarhice

subordonat faţă de:

superior pentru: b)relaţii funcţionale: c)relaţii de control: d)relaţii de reprezentare:2. Sfera relaţională externă: a)cu autorităţi şi instituţii publice: b)cu organizaţii internaţionale: c)cu persoane juridice private:Întocmit de7: 1. Numele şi prenumele: 2. Funcţia: 3. Semnătura: 4. Data întocmirii: Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului 1. Numele şi prenumele: 2. Funcţia şi gradaţia corespunzătoare tranşei de vechime (dacă este cazul): 3. Semnătura: 4. Data: Avizat de8: 1. Numele şi prenumele: 2. Funcţia: 3. Semnătura: 4. Data: 1 Se va semna de către conducătorul parchetului şi se va ştampila în mod obligatoriu. 2 Se va completa cu informaţiile privind condiţiile prevăzute de lege şi stabilite la nivelul Ministerului Public pentru ocuparea funcţiei corespunzătoare. 3 Dacă este cazul. 4 Pentru fiecare dintre criteriile „citit“, „scris“ şi „vorbit“ se va stabili nivelul de cunoaştere cerut, după cum urmează: „cunoştinţe de bază“, „nivel mediu“, „nivel avansat“. 5 De exemplu: călătorii frecvente, delegări, detaşări, disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiţii. 6 Limitele libertăţii decizionale de care beneficiază titularul postului pentru îndeplinirea sarcinilor care îi revin. 7 Se întocmeşte de conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea titularul postului. 8 Se avizează de către superiorul ierarhic al persoanei prevăzute la pct. 7.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 84/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 84 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 84/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu