Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.830 din 07.04.2015

privind aprobarea Procedurii de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă
ACT EMIS DE: Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 428 din 16 iunie 2015



SmartCity1

În temeiul art. 1 alin. (5) din Legea nr. 170/2014 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, al art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, precum şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice şi ministrul finanţelor publice emit următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Procedura de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Predarea-primirea se va face între Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice prin inspectoratele teritoriale de muncă ca organe competente în administrarea comisionului datorat de angajatori conform legii şi Ministerul Finanţelor Publice prin organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în administrarea contribuabililor, potrivit procedurii prevăzute la art. 1. Articolul 3Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, prin inspectoratele teritoriale de muncă, şi Ministerul Finanţelor Publice, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, coordonează şi sprijină acţiunile necesare pentru predarea-primirea documentelor stabilite prin procedura aferentă activităţii de executare silită a comisionului datorat până la data de 31 decembrie 2010 de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă pentru păstrarea şi completarea carnetelor de muncă, respectiv pentru certificarea legalităţii înregistrărilor efectuate în baza prevederilor Legii nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, precum şi obligaţiile accesorii aferente, stabilite prin titluri de creanţă şi neachitate până la data intrării în vigoare a Legii nr. 170/2014 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă.Articolul 4Direcţiile de specialitate şi structurile subordonate din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, ale Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice - Inspecţia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de muncă, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Rovana Plumb Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici ANEXĂ PROCEDURĂ de predare-primire a titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratele teritoriale de muncă Capitolul IDispoziţii generale 1. Obiectul prezentei proceduri îl reprezintă predarea-primirea titlurilor executorii în care sunt individualizate creanţele reprezentând comisionul datorat până la data de 31 decembrie 2010 de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă pentru păstrarea şi completarea carnetelor de muncă, respectiv pentru certificarea legalităţii înregistrărilor efectuate în baza prevederilor Legii nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, a obligaţiilor accesorii aferente, stabilite prin titluri de creanţă şi neachitate până la data intrării în vigoare a Legii nr. 170/2014 privind administrarea creanţelor bugetare reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, denumită în continuare lege, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse de inspectoratul teritorial de muncă. 2. Procedurile de administrare a acestor creanţe bugetare vor fi continuate, după 60 de zile de la data publicării legii în Monitorul Oficial al României, Partea I, de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale subordonate, care se subrogă în drepturile şi obligaţiile inspectoratelor teritoriale de muncă. Administrarea creanţelor prevăzute la pct. 1 se îndeplineşte potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.3. Predarea-primirea titlurilor de creanţă/executorii se realizează între: a)inspectoratele teritoriale de muncă ca organe competente în administrarea comisionului datorat de angajator, până la data intrării în vigoare a legii, denumite în continuare predător; b)organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în administrarea contribuabililor, denumite în continuare primitor. Capitolul IIDesfăşurarea procedurii 1. Obiectul predării-primirii îl constituie: a)înscrisurile, în original, în care sunt individualizate creanţele datorate şi neachitate şi care reprezintă titluri executorii, neatacate în termenul legal, sau dispozitivul hotărârii judecătoreşti irevocabile prin care s-a soluţionat contestaţia formulată împotriva acestora; b)dosarele aflate pe rolul instanţelor de judecată pentru litigiile având ca obiect contestaţiile la executarea silită sau contestaţiile împotriva actelor prin care se dispun şi se duc la îndeplinire măsurile asigurătorii, precum şi în cazul litigiilor care privesc procedurile de insolvenţă, aferente creanţelor.2. Predarea-primirea titlurilor de creanţă/titlurilor executorii/dosarelor aflate pe rolul instanţelor de judecată, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse se va efectua în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a legii. 3. Documentaţia prevăzută la pct. 2, întocmită de predător, va cuprinde, în mod obligatoriu, titlurile de creanţă/executorii, în original, în care sunt individualizate creanţele nestinse, potrivit legii, împreună cu dovada comunicării acestora şi, după caz, următoarele documente opisate:

situaţia soldurilor creanţelor prevăzute la pct. 1 lit. a);

situaţia sumelor plătite în plus faţă de obligaţia de plată;

somaţia emisă în temeiul titlului executoriu asupra angajatorului, împreună cu dovada comunicării acesteia, în cazul în care s-a început executarea silită;

adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti aflate în conturile bancare ale debitorului, împreună cu dovada comunicării acesteia;

adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate de către terţe persoane debitorului, împreună cu dovada comunicării acesteia;

procesul-verbal de sechestru asupra bunurilor mobile ale debitorului, împreună cu actele care atestă dreptul de proprietate asupra acestora;

procesul-verbal de sechestru asupra bunurilor imobile ale debitorului, împreună cu dovada înscrierii la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară;

întreaga documentaţie întocmită în vederea valorificării bunurilor sechestrate, prin una dintre modalităţile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

orice alte informaţii/documente disponibile, necesare urmăririi şi verificării sumelor datorate.4. Procesul-verbal de predare-primire a documentelor şi informaţiilor privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta procedură, şi borderourile centralizatoare se întocmesc de către predător, iar confirmarea de predare-primire a acestora se realizează după verificarea şi semnarea acestor documente de către primitor. 5. Procesul-verbal de predare-primire reprezintă documentul justificativ care stă la baza preluării în evidenţa fiscală a acestor tipuri de creanţe bugetare de către organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în administrarea contribuabililor şi, totodată, documentul justificativ care stă la baza scoaterii din evidenţa contabilă a inspectoratelor teritoriale de muncă. 6. Inspectoratele teritoriale de muncă care efectuează predarea răspund de valabilitatea, realitatea şi actualitatea datelor şi documentelor care fac obiectul predării-primirii. 7. Începând cu data preluării în administrare de către primitor, respectiv 60 de zile de la data publicării legii, acest tip de creanţă se achită în contul de venituri ale bugetului de stat 20.A.36.27.00 „Venituri din comisionul perceput de către inspectoratele teritoriale de muncă, datorat până la data de 31 decembrie 2010“ deschis la unităţile Trezoreriei Statului din cadrul organelor fiscale în raza cărora sunt luaţi în administrare contribuabilii, codificat cu codul de identificare fiscală a contribuabililor. 8. Predarea datelor şi informaţiilor existente în evidenţele organelor predătoare, potrivit prezentei proceduri, în format electronic, se realizează pe o bază de date conform structurii prevăzute în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezenta procedură. Baza de date se va preda de către Inspecţia Muncii la Direcţia generală de tehnologia informaţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în baza procesului-verbal de predare-primire a bazelor de date, prevăzut în anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezenta procedură, urmând ca organele fiscale competente să preia datele şi informaţiile aferente angajatorilor care îşi au domiciliul pe raza lor teritorială. 9. În cazul în care există modificări ale soldului predat către organele fiscale competente ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, se întocmeşte act adiţional la procesul-verbal de predare-primire, încheiat între părţile implicate. 10. Predarea-primirea dosarelor pe suport hârtie se realizează la sediul administraţiilor judeţene ale finanţelor publice/administraţiilor de sector ale finanţelor publice/ administraţiilor fiscale pentru contribuabili mijlocii/Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili, după caz, pe baza procesului-verbal de predare-primire a dosarelor, prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta procedură, pentru angajatorii care au domiciliul în judeţul în care se află predătorul. 11. Pentru angajatorii care nu au domiciliul în judeţul în care se află predătorul, predarea-primirea dosarelor pe suport hârtie se poate realiza şi prin poştă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, urmând ca procesul-verbal de predare-primire a documentelor şi informaţiilor şi anexele aferente să fie retransmise ulterior, tot prin intermediul poştei, după confirmarea acestora de către primitor. Capitolul IIIDispoziţii tranzitorii 1. Eventualele plăţi efectuate de angajatori reprezentând sume prevăzute de art. 1 din lege, în contul 50.32 „Disponibil din sume colectate pentru bugetul de stat“ deschis pe numele inspectoratelor teritoriale de muncă, după data preluării în administrare de către primitori, se vor transfera în contul de venituri ale bugetului de stat 20.A.36.27.00 „Venituri din comisionul perceput de către inspectoratele teritoriale de muncă, datorat până la data de 31 decembrie 2010“ codificat cu codul de identificare fiscală al angajatorului, deschis la unitatea de Trezorerie a Statului la care este arondat organul fiscal competent care administrează creanţele angajatorului. 2. Operaţiunile de transfer prevăzute la pct. 1 se efectuează de către inspectoratele teritoriale de muncă, pe bază de ordine de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), până la data de 31 mai 2015. După această dată, eventualele plăţi efectuate eronat de către angajatori se vor returna plătitorilor. 3. După data preluării în administrare a acestor creanţe de către primitori, inspectoratele teritoriale de muncă nu vor mai efectua nicio operaţiune în evidenţa fiscală a angajatorului şi nu vor mai emite niciun document pe seama acestuia. 4. Inspectoratele teritoriale de muncă vor notifica angajatorii cu privire la preluarea în administrare de către organul fiscal competent a creanţelor fiscale datorate de aceştia, precum şi cu privire la unitatea Trezoreriei Statului şi conturile în care acestea vor fi achitate. 5. Inspectoratele teritoriale de muncă vor notifica terţii popriţi (inclusiv instituţiile bancare) cu privire la conturile deschise la unităţile Trezoreriei Statului unde urmează a se vira sumele reţinute după data predării în administrare a acestor creanţe. ANEXA Nr. 1la procedură Organ fiscal ........ ........ ...............*) Nr. .............../................2015 Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ ................ ......... Nr. .........../................2015 PROCES-VERBAL de predare-primire a documentelor şi informaţiilor privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse Încheiat între Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ ................ ........., în calitate de predător, şi organul fiscal ........ .........*), în calitate de primitor, cu ocazia predării-primirii documentelor şi informaţiilor privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse, evidenţiate în: 1. „Opis dosare predate“, prezentat în anexa nr. 1.1, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire; 2. „Borderou centralizator privind sumele încasate în plus faţă de obligaţia de plată“, prezentat în anexa nr. 1.2, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire; 3. „Borderou centralizator privind titlurile de creanţă pentru care nu s-a început executarea silită“, prezentat în anexa nr. 1.3, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire; 4. „Borderou centralizator privind titlurile executorii şi măsurile de executare silită întreprinse“, prezentat în anexa nr. 1.4, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire; 5. „Borderou centralizator privind dosarele contribuabililor aflaţi în procedura insolvenţei“, prezentat în anexa nr. 1.5, care face parte integrantă din prezentul proces-verbal de predare-primire. Primitor: Organ fiscal ........ ........ ............ *) Conducător ........ ........ .............. Predător: Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ ................ ............. Conducător ........ ................ ................ ........ ........ *) Se va menţiona organul fiscal competent în administrarea creanţelor angajatorului. ANEXA Nr. 1.1la procesul-verbal de predare-primire Opis dosare predate

Nr. crt. Denumire CIF*) Nr. dosar Nr. pagini Observaţii

*) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.ANEXA Nr. 1.2la procesul-verbal de predare-primire Borderou centralizator privind sumele încasate în plus faţă de obligaţia de plată

Nr. crt. Debitor Titlul de creanţă Suma plătită în plus Observaţii
CIF*) Denumire Domiciliul Tip**) Nr. Data
0 1 2 3 4 5 6 7 8

*) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.**) Se va menţiona tipul titlului de creanţă, cum ar fi: declaraţie fiscală privind stabilirea comisionului, decizie de impunere, decizie referitoare la obligaţiile de plată şi calcul accesorii etc. ANEXA Nr. 1.3la procesul-verbal de predare-primire Borderou centralizator privind titlurile de creanţă pentru care nu s-a început executarea silită

Nr. crt. Titlul de creanţă Suma rămasă nestinsă Observaţii
CIF*) Debitor Domiciliul Tip**) Nr. Data
0 1 2 3 4 5 6 7 8

*) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.**) Se va menţiona tipul titlului de creanţă, cum ar fi: declaraţie fiscală privind stabilirea comisionului, decizie de impunere, decizie referitoare la obligaţiile de plată şi calcul accesorii etc. ANEXA Nr. 1.4la procesul-verbal de predare-primire Borderou centralizator privind titlurile executorii şi măsurile de executare silită întreprinse

Nr. crt. Debitor Titlu executoriu Somaţie Măsuri de executare silită Observaţii****)
CIF*) Denumire Domiciliul Tip**) Nr. Data Creanţa Emise Confirmare primire
Iniţială Rămasă de încasat Nr. Data Data Tip***) Nr. Data
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

*) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.**) Se va menţiona tipul titlului de creanţă, cum ar fi: declaraţie fiscală privind stabilirea comisionului, decizie de impunere, decizie referitoare la obligaţiile de plată şi calcul accesorii etc. ***) Se va menţiona tipul măsurii de executare silită întreprinse: poprire sau sechestru. ****) În situaţia în care a fost suspendată măsura de executare silită, potrivit legii, se va menţiona acest lucru în această coloană. ANEXA Nr. 1.5la procesul-verbal de predare-primire Borderou centralizator privind dosarele contribuabililor aflaţi în procedura insolvenţei*)

Nr. crt. Denumire CIF**) Nr. dosar Instanţa Suma datorată de angajator (societatea în insolvenţă) faţă de ITM şi solicitată la masa credală Suma (admisă) înscrisă la masa credală Stadiu procedură (perioada observaţie-reorganizare- faliment) Nr. pagini dosar constituit Observaţii: (dacă e cazul) Se vor menţiona eventuale contestaţii faţă de modalitatea de înscriere, soluţii etc. Următorul termen de judecată

*) Fiecare dosar opisat va fi însoţit de un borderou în care sunt evidenţiate documentele (înscrisurile) din dosar. **) Conform art. 72 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.ANEXA Nr. 2la procedură Organ fiscal ................*) Nr. ........ ............./.............. 2015 Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ ................ ......... Nr. .............../........ ................ 2015 PROCES-VERBAL de predare-primire a dosarelor În data de ............., cu ocazia predării-primirii dosarelor conţinând documente şi informaţii privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi a documentelor privind măsurile de executare silită întreprinse, au fost predate la organul fiscal .........*) de către Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ .......... un număr de .......... dosare. Primitor: Organ fiscal ........ ........ ............ *) Conducător ........ ........ .............. Predător: Inspectoratul Teritorial de Muncă ........ ................ ............. Conducător ........ ................ ................ ........ ........ *) Se va menţiona organul fiscal competent în administrarea creanţelor angajatorului. ANEXA Nr. 3la procedură Agenţia Naţională de Administrare Fiscală Direcţia generală de tehnologia informaţiei ........ ........ .......... Nr. .........../........ ........ ........ 2015 Inspecţia Muncii Serviciul informatică ............... ........ ................ ........ Nr. ............/........ .............. 2015 PROCES-VERBAL de predare-primire a bazelor de date În data de ................ 2015, cu ocazia predării-primirii bazelor de date conţinând datele şi informaţiile, în format electronic, privind creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă, au fost predate la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Direcţia generală de tehnologia informaţiei de către Inspecţia Muncii - Serviciul informatică informaţii cu privire la un număr de .......... contribuabili. Soldurile existente în baza de date sunt următoarele:

negative, în sumă de ............. lei;

pozitive, în sumă de ............... lei.Primitor: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Direcţia generală de tehnologia informaţiei Director general, ........ ............. Predător: Inspecţia Muncii - Serviciul informatică Şef serviciu, ............. ANEXA Nr. 4la procedură Structura bazelor de date ce vor face obiectul predării-primirii Tabelul 1 - Date despre creanţele reprezentând comisionul datorat de angajatori inspectoratelor teritoriale de muncă 1. CREANTE_NEACHITATE

Denumirea coloanei Descriere Obligatoriu Tip
CON_ID CIF DA NUMBER (13)
NR_DOC numar document titlu de creanta DA VARCHAR2 (10)
DATA_DOC data document titlu de creanta DA DATE
SUMA Suma nestinsa din titlu de creanta DA NUMBER (15)
SCADENTA scadenta creantei DA DATE
TERM_PLATA termenul de plata al creantei DA DATE
DATA_ACCESORII data pana la care au fost calculate accesorii pentru creanta respectiva categoria DEBIT DA DATE
TDC_COD tip document creanta: 1. Declaratie 2. Decizie de impunere 3. Procese verbale de contraventii 4. Decizie de calcul accesorii 5. Hotarare judecatoreasca 6. Decizie de solutionare a contestatiilor DA NUMBER (2)
NTI_COD tip informatie creanta: 1.Declaratie 2.Corectie 3.Rectificativa DA NUMBER (2)
NCS_COD categoria sumei: 1 (DEBIT) 2 (DOBANDA) 3 (AMENDA) 6 (PENALITATE DE INTARZIERE) DA NUMBER (2)
ARE_TITLU_EXECUTORIU 1 (DA) 0 (NU) DA NUMBER (1)
ID_TITLU_EXECUTORIU id-ul titlului executoriu pentru aceasta creanta daca ARE_TITLU=1 NUMBER (20)

2. CREANTE_SOMATII

Denumirea coloanei Descriere Obligatoriu Tip
TIT_ID id-ul titlului executoriu din CREANTE_NEACHITATE DA NUMBER (20)
NR_TIT numarul titlului executoriu DA VARCHAR2 (10)
DATA_TIT data titlului executoriu DA DATE
SUMA_TIT suma totala a titlului executoriu NUMBER (15)
DATA_GEN_TIT data generarii titlului executoriu DA DATE
NR_SOM numarul somatiei DA VARCHAR2 (10)
DATA_SOM data somatiei DA DATE
SUMA_SOMATIE suma totala a somatiei NUMBER (15)
DATA_GEN_SOM data generarii somatiei DA DATE
DATA_CONF_SOM data confirmarii somatiei DA DATE
ARE_POPRIRE 1 (DA) 0 (NU) DA NUMBER (1)
ID_POPRIRE id-ul popririi pentru aceasta creanta daca ARE_POPRIRE=1 NUMBER (20)

3. CREANTE_POPRIRI

Denumirea coloanei Descriere Obligatoriu Tip
POP_ID id-ul popririi din CREANTE_SOMATII DA NUMBER (20)
NR_POPRIRE numarul documentului poprire DA VARCHAR2 (10)
DATA_POPRIRE data documentului poprire DA DATE
DATA_GEN_POPRIRE data generarii popririi DA DATE
DATA_CONF_POP data confirmarii popririi DA DATE
COD_FISCAL_POP codul fiscal poprit (CUI-ul bancii CIF-ul tertului sau COD centrale, TREZORERIE din ANEXA) DA NUMBER (13)
DOSAR_EXECUTARE numarul dosarului de executare silita VARCHAR2 (20)
TIP_POP C (instiintarea de poprire transmisa contribuabilului), B (poprire trimisa catre o banca centrala), T (poprire trimisa catre un tert), Z (poprire trimisă către o trezorerie) DA VARCHAR2 (1)
SUMA_POPRITA suma poprita initial NUMBER (15)

4. PLATI_FARA_CREANTE

Denumirea coloanei Descriere Obligatoriu Tip
CON_ID CIF DA NUMBER (13)
NR_DOC Numar document de plata DA VARCHAR2 (10)
DATA_DOC Data document de plata DA DATE
SUMA Suma platita DA NUMBER (15)
NR_REFERINTA Numarul de referinta al platii VARCHAR2 (23)
DATA_PLATII Data platii DA DATE
DATA_EXTRAS Data extrasului de la ITM DA DATE

Precizări: 1. Inspecţia Muncii (IM) predă centralizat către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) următoarele fişiere text cu delimitator ‘#’: CREANTE_NEACHITATE.txt - cu structura descrisă în tabelul 1; CREANTE_SOMATII.txt - cu structura descrisă în tabelul 2; CREANTE_POPRIRI.txt - cu structura descrisă în tabelul 3; PLATI_FARA_CREANTE.txt - cu structura descrisă în tabelul 4. 2. Câmpurile pentru care nu există date în bazele de date de la sursă rămân în structura fişierului cu valori null - se înscriu în fişier doi delimitatori succesivi pe poziţia respectivă. 3. Câmpurile de tip data se vor preciza în formatul „dd.mm.yyyy“; ex: 23.08.2012. 4. Câmpurile de tip varchar sunt delimitate de caracterul “; ex: “denumire“. 5. Contribuabilii se identifică prin CIF (Cod de identificare fiscală). Datele conţinute în fişiere despre contribuabili care nu pot fi identificaţi prin CIF în bazele de date ANAF vor fi returnate către IM. 6. Tabelul 1 conţine informaţii despre creanţele rămase în sold la data preluării în evidenţa ANAF, cu detaliere pe fiecare creanţă. 7. Tabelul 2 conţine informaţii referitoare la titlurile executorii şi somaţiile transmise pentru creanţele din tabelul 1. 8. Tabelul 3 conţine informaţii referitoare la popririle transmise în baza titlurilor executorii din tabelul 2. 9. Tabelul 4 conţine informaţii referitoare la plăţile fără titlu de creanţă din evidenţele inspectoratelor teritoriale de muncă. 10. Valorile numerice (sume) se înscriu ca întregi în fişierele transmise la ANAF .


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 830/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 830 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 830/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu