Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.792 din 20.06.2013

pentru aprobarea Metodologiei privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi la data publicării Hotărârii Guvernului nr. 278/2013 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2013
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 426 din 12 iulie 2013



SmartCity1

Văzând referatele de aprobare nr. E.N. 6.319 din 19 iunie 2013 şi D.G. 1.222 din 21 iunie 2013,în temeiul prevederilor art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41/2013 privind reglementarea unor măsuri financiare, ale art. 3 alin. (12) din Hotărârea Guvernului nr. 278/2013 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2013, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin: Articolul 1(1) Se aprobă Metodologia privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi la data publicării Hotărârii Guvernului nr. 278/2013 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2013, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă prevăzute la alin. (1) reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi, prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului 278/2013, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. Articolul 2Verificarea şi certificarea datelor se fac de către comisiile constituite la nivelul fiecărui judeţ şi al municipiului Bucureşti, iar rezultatele analizei efectuate vor fi consemnate în procese-verbale de constatare. Articolul 3Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, casele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi unităţile sanitare cu paturi vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Gheorghe-Eugen Nicolăescu p. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Leana Stoea ANEXĂMETODOLOGIE privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de unităţile sanitare publice cu paturi la data publicării
Hotărârii Guvernului nr. 278/2013 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2013 1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile de plată reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea unităţilor sanitare publice cu paturi, prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 278/2013 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2013, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. 2. Unităţile sanitare publice cu paturi întocmesc situaţia obligaţiilor de plată, potrivit modelului din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 278/2013, completată cu o coloană în care sunt înscrise numerele ordinelor de plată, pe răspunderea managerului şi a conducătorului compartimentului financiar-contabil de la nivelul fiecărei unităţi sanitare cu paturi, care semnează pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând prin semnătură că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, în cadrul prevederilor bugetare aprobate, şi sunt evidenţiate în contabilitatea proprie pe baza documentelor justificative. 3. Situaţiile prevăzute la pct. 2 sunt prezentate, în termen de două zile lucrătoare de la efectuarea plăţilor, direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, însoţite de copii ale facturilor care au stat la baza stabilirii cuantumului obligaţiilor, precum şi de copii ale ordinelor de plată şi ale extraselor de cont. 4. La nivelul fiecărui judeţ se constituie comisii mixte formate din directorul executiv al direcţiei de sănătate publică şi preşedintele director general al casei de asigurări de sănătate, în calitate de preşedinţi ai comisiei, precum şi din 1-2 specialişti din cele două instituţii sau de la nivel local. 5. Comisiile mixte vor analiza următoarele aspecte: a)corespondenţa datelor din situaţiile menţionate la pct. 2, transmise de fiecare unitate sanitară cu paturi, cu cele înscrise în facturile anexate la acestea, atât din punct de vedere al naturii cheltuielilor, respectiv produse, bunuri şi servicii, investiţii şi reparaţii capitale, cât şi al concordanţei sumelor; b)încadrarea facturilor în termenele de plată stabilite de lege, respectiv mai vechi de 90 de zile; c)existenţa avizării şi certificării prin semnătură de către persoanele în drept; d)transmiterea de către unităţile sanitare cu paturi a situaţiei obligaţiilor stinse, pe furnizori, a copiilor ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de 48 de ore de la data efectuării plăţilor, potrivit legii; e)în cazul unor sume rămase neutilizate, existenţa documentelor de virare a acestora către Ministerul Sănătăţii în termen de 15 zile de la încheierea operaţiunilor de plată.6. Constatările comisiilor, ca urmare a analizei efectuate, vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare pentru sumele de plată, conform modelului din anexă care face parte integrantă din prezenta metodologie, denumit în continuare proces-verbal. 7. Procesele-verbale vor fi întocmite conform modelului prezentat în anexă şi vor fi semnate de preşedinţii şi membrii comisiei mixte de la nivelul fiecărui judeţ. 8. Procesele-verbale se emit în 4 exemplare originale şi se transmit, însoţite de situaţia menţionată la pct. 2, după cum urmează:

un exemplar Ministerului Sănătăţii;

un exemplar Casei de Asigurări de Sănătate;

un exemplar rămâne la nivelul direcţiei de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti;

un exemplar rămâne la nivelul comisiei mixte. ANEXĂla metodologie Comisia mixtă a judeţului ........ ............ Proces-verbal de constatare pentru sumele de plată Încheiat astăzi ........ ......... Comisia mixtă formată din dna/dl ........ ........ .............. preşedinte director general al CAS ........ ......... şi dna/dl director executiv al Direcţiei de Sănătate Publică ........ ............, în calitate de preşedinţi ai comisiei, precum şi dna/dl ........ ........ ........... din partea Casei de asigurări de sănătate/Direcţiei de sănătate publică/Autorităţii publice locale, în calitate de membri ai comisiei, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate, a constatat următoarele:

unităţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate, pe categorii de furnizori, în conformitate cu modelul prezentat în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 278/2013 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2013;

managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil ai fiecărei unităţi sanitare cu paturi au semnat situaţia mai sus menţionată, certificând realitatea şi exactitatea datelor;

managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil au certificat pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale din situaţia prezentată au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în limita prevederilor bugetare aprobate;

managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil au transmis Direcţiei de Sănătate Publică a Judeţului ........ ........ ........ situaţia obligaţiilor stinse, pe furnizori, copiile ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de 48 ore de la data efectuării plăţilor, potrivit legii;

managerii şi conducătorii compartimentului financiar-contabil au virat Ministerului Sănătăţii, în termen de 15 zile de la încheierea operaţiunilor de plată, suma de ........... mii lei, rămasă neutilizată, conform documentului nr. ............. .Faţă de cele de mai sus, comisia stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai mari de 90 de zile şi neachitate, de către următoarele unităţi sanitare cu paturi: 1. Spitalul ........ ........ .............. total obligaţii de plată ........ ........ ........... lei, din care:

medicamente ........ ................ ......... lei

materiale sanitare ........ ................ ......... lei

alţi furnizori de bunuri şi servicii ........ ................ ......... lei

investiţii ........ ................ ......... lei

reparaţii capitale ........ ................ ......... lei2. Spitalul ........ ........ .............. . ........ ........ .............. . Total judeţ obligaţii în sumă de ........ ................ ......... lei, din care: medicamente ........ ................ ......... lei

materiale sanitare ........ ................ ......... lei

alţi furnizori de bunuri şi servicii ........ ................ ......... lei

investiţii ........ ................ ......... lei

reparaţii capitale ........ ................ ......... leiAlte menţiuni*): ........ ................ ......... Comisia mixtă a judeţului ........ ................ .......... Semnătura: Dna/Dl ........ ................ ........ ............. preşedinte director general, ........ ................ ........ .......... Dna/Dl ........ ................ ........ ............. director coordonator al DSP ........ ................ ........ .............. Dna/Dl ........ ................ ........ ............. din partea CAS/DSP/APL ........ ................ ................ .......... Data ........ .............. *) Se vor enumera cazurile sau situaţiile în care comisia constată că nu sunt îndeplinite condiţiile legale.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 792/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 792 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 792/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu