Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 79 din 21 aprilie 2005

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 422 din 19 mai 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 26^1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ale subpct. 6.1 alin. (2) din anexa la Hotararea Guvernului nr. 1.461/2004 privind aprobarea Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit si ale Deciziei Consiliului Concurentei pentru autorizarea ajutorului de stat nr. 305/2004,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Procedura de implementare a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare de la data publicarii.

                   Presedintele Agentiei Nationale pentru
                Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                           Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

                          PROCEDURA DE IMPLEMENTARE
a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit

    1. Obiectivul Programului
    Obiectivul principal al Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, denumit in continuare Programul, il constituie cresterea competitivitatii si capitalizarea intreprinderilor mici si mijlocii prin alocarea de fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, realizandu-se astfel o mai buna consolidare a capitalului autohton in perspectiva integrarii Romaniei in Uniunea Europeana si a competitiei la care vor fi supuse aceste societati pe piata unica.

    2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2005 este de 245 miliarde lei, din care:
    a) 99% pentru alocarea de fonduri conform pct. 4.1;
    b) 1% la dispozitia Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, constand in cheltuieli pentru implementarea, promovarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului.

    3. Beneficiari eligibili
    3.1. Pot beneficia de prevederile Programului agentii economici, astfel cum sunt definiti in art. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
    3.2. Agentii economici mentionati la pct. 3.1 pot beneficia de prevederile Programului, daca indeplinesc cumulativ la data solicitarii urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) au capital social integral privat;
    b) indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, de Regulamentul privind ajutorul de stat pentru intreprinderile mici si mijlocii, pus in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 55/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si de Instructiunile privind incadrarea unei intreprinderi in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 57/2005, pentru a fi intreprinderi mici si mijlocii;
    c) si-au indeplinit la termen obligatiile exigibile de plata a contributiilor, impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru accidente de munca si boli profesionale si bugetele locale, prevazute de legislatia in vigoare;
    d) nu sunt in stare de faliment ori de lichidare, nu au afacerile administrate de un judecator-sindic, nu au activitatile comerciale suspendate sau nu se afla intr-o situatie similara cu cele mentionate mai sus, reglementata de lege;
    e) nu fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea lor in una dintre situatiile prevazute la lit. d);
    f) au incheiat anul fiscal anterior anului in curs cu bilant pozitiv si au reinvestit in tot sau in parte profitul;
    g) nu au aplicat amortizarea accelerata prevazuta de Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru activul respectiv.
    3.3. Nu beneficiaza de prevederile Programului agentii economici care desfasoara activitati legate de productia, procesarea sau comercializarea produselor prevazute in anexa nr. 3 la Regulamentul privind ajutorul de stat pentru intreprinderile mici si mijlocii, pus in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 55/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

    4. Tipurile de ajutor financiar
    4.1. (1) Prin Program, beneficiarii eligibili primesc fonduri in limita impozitului aferent profitului pe care societatea l-a reinvestit (de exemplu: profitul unei societati la sfarsitul anului 2004 este de 10 milioane lei. Din acest profit societatea investeste 5 milioane lei. Valoarea ajutorului de stat este in acest caz 5.000.000 lei x 25% = 1.250.000 lei. Daca societatea ar fi investit intregul profit realizat, de 10 milioane lei, atunci ar fi putut beneficia de un ajutor de stat in valoare maxima de 10.000.000 lei x 25% = 2.500.000 lei), dar nu mai mult de 2 miliarde lei pentru fiecare beneficiar.
    (2) Beneficiarii fondurilor alocate prin Program sunt obligati sa asigure din surse proprii, care nu sunt atinse de ajutor de stat, minimum 25% din costurile eligibile aferente investitiei.
    4.2. Profitul brut reinvestit reprezinta sumele utilizate pentru efectuarea de investitii in active corporale (echipamente tehnologice, respectiv masini, unelte si instalatii, precum si pentru computerele si echipamentele periferice ale acestora) si necorporale (brevete, drepturi de autor, licente, marci de comert sau de fabrica si alte valori similare, precum si achizitionarea ori producerea programelor informatice) prevazute la art. 24 alin. (6) lit. b) si alin. (10) din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, aferente obiectului de activitate, exclusiv cele care au alte surse de finantare decat profitul brut, cum sunt: credite, imprumuturi nerambursabile sau civile.
    4.3. Suma maxima asupra careia se calculeaza valoarea fondului de stimulare este cea platita cu titlu de impozit pe profitul reinvestit, dar nu mai mult de 2 miliarde lei pentru fiecare beneficiar, incepand cu trimestrul IV al anului 2004.
    4.4. Fondurile vor fi alocate in anul 2005 in limita sumelor platite pentru impozitul aferent profitului pe care societatea l-a reinvestit in activele mentionate la pct. 4.2, dar nu mai mult de 2 miliarde lei pentru fiecare beneficiar, achizitionate dupa data de 1 octombrie 2004 si puse in functiune pana la sfarsitul anului 2004.
    4.5. In cazul echipamentelor tehnologice, respectiv al masinilor, uneltelor si instalatiilor, precum si al computerelor si echipamentelor periferice ale acestora, ajutorul financiar va fi acordat numai daca acestea sunt noi, introduse pe piata si puse in functiune cu respectarea reglementarilor tehnice aplicabile si pentru care nu s-a aplicat amortizarea accelerata prevazuta de Legea nr. 571/2003.
    4.6. Nu se acorda ajutor financiar pentru activele corporale si necorporale achizitionate in sistem de leasing si pentru activele corporale second hand.
    4.7. Agentii economici beneficiari ai fondurilor alocate conform acestui Program se angajeaza sa mentina investitia pentru care au primit fonduri pentru o perioada de minimum 5 ani, in caz contrar fiind obligati sa restituie fondurile alocate.
    4.8. Intensitatea bruta a ajutorului de stat nu poate depasi pragul pentru ajutor de stat regional cu mai mult de 15% procentul brut, cu conditia ca intensitatea neta a ajutorului de stat sa nu depaseasca 75% .

    5. Modalitatea de derulare a Programului
    5.1. (1) Beneficiarul potential va inainta, personal sau prin posta, cu confirmare de primire, cererea-tip pentru alocarea de fonduri, prevazuta in anexa nr. 1 la prezenta procedura, la sediul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie - Unitatea de implementare a Programului (UIP), insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) certificatul constatator, in original, emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza teritoriala isi are sediul societatea, in care sa mentioneze actionarii/asociatii, reprezentantii legali ai societatii, situatia juridica, precum si toate domeniile de activitate principale si secundare ale societatii solicitante;
    b) declaratia pe propria raspundere privind numarul mediu anual al salariatilor;
    c) copie de pe bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente, semnata, pentru conformitate cu originalul, de reprezentantul legal al societatii;
    d) declaratia pe propria raspundere si certificatul de obligatii fiscale, din care rezulta ca nu are datorii exigibile de plata a contributiilor, impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru accidente de munca si boli profesionale si bugetele locale, prevazute de legislatia in vigoare;
    e) documentele care atesta plata impozitului pe profit datorat la nivelul anului 2004;
    f) documente in copie certificata care atesta valoarea investitiei (contracte, facturi fiscale, extrase de cont, ordine de plata, chitante fiscale si alte documente fiscale care pot dovedi efectuarea de plati care atesta investitia);
    g) declaratia pe propria raspundere, prevazuta in anexa nr. 2 la prezenta procedura;
    h) declaratia pe propria raspundere ca nu aplica amortizarea accelerata, cu privire la activul respectiv.
    (2) Formularul cererii-tip si modelul declaratiei pe propria raspundere sunt disponibile si pe pagina web a ANIMMC la adresa www.animmc.ro.
    5.2. Evaluarea cererilor-tip pentru alocarea de fonduri in conditiile pct. 4.1 va fi efectuata de catre Unitatea de implementare a Programului.
    5.3. Decizia cu privire la acordarea fondurilor prevazute la pct. 4.1 este de competenta UIP.
    5.4. (1) Acordarea fondurilor se face pe baza documentelor justificative prezentate de beneficiar.
    (2) Fondurile vor fi acordate dupa varsarea la bugetul de stat a impozitului aferent profitului realizat.

    6. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    6.1. (1) Cererea-tip pentru alocarea de fonduri, completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP-ANIMMC, in Registrul special al Programului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare al cererii.
    (2) Inregistrarea cererilor pentru alocarea de fonduri va incepe dupa intrarea in vigoare a prezentului ordin si se va efectua conform urmatorului program: Luni - Vineri, ora 8,30 - 16,30.
    6.2. Solicitarile vor fi analizate si selectate in concordanta cu data si ora inregistrarii la ANIMMC a documentelor prevazute la pct. 5.1, in baza verificarii cererii-tip pentru finantare, conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activitatilor si investitiilor eligibile.
    6.3. (1) UIP va finaliza procesul de evaluare a solicitarii in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii cererii-tip pentru alocarea de fonduri, insotita de toate documentele justificative, sau de la data primirii clarificarilor solicitate conform alin. (3).
    (2) In cazul in care cererea-tip pentru alocarea de fonduri nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii unei noi cereri-tip pentru alocarea de fonduri cu completarile si corectiile corespunzatoare efectuate.
    (3) Verificarea cantitativa a continutului dosarului se face la momentul depunerii acestuia, iar existenta neconcordantelor in informatiile furnizate se va comunica solicitantului in termen de maximum 15 zile de la depunerea sa.
    6.4. UIP va transmite solicitantilor o notificare cu privire la alocarea sau nealocarea fondurilor respective si modalitatea de plata a acestora.

    7. Confidentialitate
    Documentele justificative depuse de solicitanti in cadrul Programului sunt confidentiale, membrii UIP avand obligatia de a nu dezvalui informatiile mentionate in acestea catre terte persoane.

    8. Solutionarea contestatiilor
    8.1. Orice persoana vatamata poate formula contestatie impotriva deciziilor UIP sau poate depune sesizari cu privire la activitatea acesteia. Contestatiile se depun la sediul ANIMMC, in scris, personal, prin posta sau fax.
    8.2. Contestatiile formulate impotriva deciziilor UIP sau sesizarile privind activitatea acesteia vor fi prezentate Comitetului consultativ pentru dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii si vor fi solutionate in baza avizului acestuia.
    8.3. Termenul de solutionare a contestatiilor si sesizarilor este de 7 zile lucratoare de la depunerea acestora.
    8.4. Persoanele nemultumite de raspunsurile la contestatii pot solicita solutionarea acestora de catre instantele judecatoresti competente.
    8.5. Obiectul contestatiilor si modul de solutionare a acestora vor fi publicate pe site-ul ANIMMC.

    9. Prevederi finale
    9.1. ANIMMC, prin membrii UIP, are dreptul sa verifice respectarea de catre beneficiari a conditiilor impuse de prezentul ordin.
    9.2. ANIMMC, prin UIP, va prezenta lunar Comitetului consultativ pentru dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii un raport de activitate privind derularea Programului.
    9.3. In vederea asigurarii monitorizarii, beneficiarii alocatiilor financiare nerambursabile au obligatia de a raporta efectele participarii la Program catre UIP din cadrul ANIMMC, pentru o perioada de 5 ani, incepand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare nerambursabile, prin completarea si transmiterea prin posta, fax sau e-mail a formularului prevazut in anexa nr. 3 la prezenta procedura. Perioada de transmitere a formularului de raportare tehnica este 1 - 30 aprilie a anului urmator expirarii exercitiului financiar de referinta.

    ANEXA 1
    la procedura

                               CERERE-TIP
pentru alocarea de fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit
    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa ........................, avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ........................., avand calitatea de ............................, identificat/identificata cu actul de identitate seria ..... nr. ......., eliberat de .................... la data de .........., cu domiciliul in localitatea ..................., str. ........... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul .............., codul postal ..........., solicit alocarea sumei de ............ lei reprezentand 25% din profitul reinvestit, dar nu mai mult de 2 miliarde lei, in conditiile prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.461/2004, ale Deciziei Consiliului Concurentei pentru autorizarea ajutorului de stat nr. 305/2004 si ale Ordinului presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. ............. .

    Datele de identificare a societatii solicitante:
    Denumirea societatii comerciale .........................................
    Adresa ..................................................................
    Telefon .............., fax ..............., e-mail .....................
    Data inregistrarii societatii comerciale ................................
    Numarul de inmatriculare in registrul comertului ........................
    Codul fiscal ............................................................
    Codul unic de inregistrare ..............................................
    Cont IBAN nr. ............... deschis la Trezoreria .....................
    Anexez la prezenta urmatoarele documente prevazute la pct. 5 din Procedura de implementare a Programului pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit:
    - certificatul constatator, in original, emis de oficiul
      registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza
      teritoriala isi are sediul societatea, in care sa mentioneze
      actionarii/asociatii, reprezentantii legali ai societatii,
      situatia juridica, precum si toate domeniile de activitate
      principale si secundare ale societatii solicitante;                _____
    - declaratia pe propria raspundere privind numarul mediu anual al
      salariatilor;                                                      _____
    - copie de pe bilantul contabil din anul precedent, vizat si
      inregistrat de organele competente, semnata, pentru conformitate
      cu originalul, de reprezentantul legal al societatii;              _____
    - declaratia pe propria raspundere si certificatul de obligatii
      fiscale, din care rezulta ca nu are datorii exigibile de plata a
      contributiilor, impozitelor si taxelor catre bugetul de stat,
      bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor
      pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari
      sociale de sanatate, bugetul asigurarilor pentru accidente de
      munca si boli profesionale si bugetele locale, prevazute de
      legislatia in vigoare;                                             _____
    - documente in copie certificata care atesta valoarea investitiei
      (contracte, facturi fiscale, extrase de cont, ordine de plata,
      chitante fiscale si alte documente fiscale care pot dovedi
      efectuarea de plati care atesta investitia);                       _____
    - declaratia pe propria raspundere prevazuta in anexa nr. 2 la
      procedura;                                                         _____
    - declaratia pe propria raspundere ca nu aplica amortizarea
      accelerata, cu privire la activul respectiv.                       _____

    NOTA:
    Solicitantul nu este obligat sa suporte nici o taxa din partea nici unei persoane sau institutii care il ajuta in completarea acestei cereri. Reprezentantii ANIMMC pot discuta cu solicitantii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sa completeze cererea in locul acestora.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*)         Functia
    .................................................   .....................

    Data semnarii
    .......................

------------
    *) Toate cererile depuse pentru Program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 2
    la procedura

            APLICANT
    ..........................
        (denumirea/numele)

                      DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

    1. Subsemnatul
..............................................................................
(numele, prenumele, functia in cadrul societatii comerciale, cartea de identitate: seria, numarul, data eliberarii si institutia care a emis-o)
reprezentant imputernicit al ................................................,
                             (denumirea/numele si sediul/adresa aplicantului)
declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in acte publice si respingerii cererii-tip pentru alocarea de fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit, ca societatea comerciala pe care o reprezint indeplineste criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 3.2 lit. a) - g) din Programul pentru sprjinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit.
    2. Subsemnatul declar ca informatiile furnizate sunt complete si corecte in fiecare detaliu si inteleg ca ANIMMC, prin Unitatea de implementare a Programului, are dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii, orice informatii suplimentare privind eligibilitatea noastra, precum si experienta, competenta si resursele de care dispunem.
    3. Subsemnatul declar ca societatea comerciala a luat cunostinta de prevederile procedurii de implementare a Programului, de dispozitiile legale referitoare la ajutorul de stat.
    4. Subsemnatul declar ca societatea comerciala se angajeaza sa mentina investitia pentru care a beneficiat de fondurile alocate prin Program pentru o perioada de minimum 5 ani.
    5. Subsemnatul declar ca societatea comerciala pe care o reprezint se angajeaza sa restituie fondurile alocate in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit impreuna cu dobanzile si penalitatile stabilite de prevederile Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile ulterioare, pentru intarzierea platii datoriilor bugetare in situatia in care se constata ulterior ca societatea comerciala nu indeplinea criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 3.2 lit. a) - g) din Program.

    Data completarii ...................
                                                             Aplicant,
                                                    ..........................
                                                      (semnatura autorizata)

    ANEXA 3
    la procedura

                       FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICA*)
pentru Programul pentru sprijinirea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prin fonduri in limita sumelor platite pentru impozitul pe profitul reinvestit
    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

    *) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toti beneficiarii de alocatii financiare nerambursabile in cadrul Programului, pentru o perioada de 5 ani, incepand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare de catre ANIMMC.

    Perioada pentru raportare:         anul ..........

    Datele de identificare a societatii:
    Denumirea societatii comerciale ..........................................
    Adresa ...................................................................
    Telefon ..............., fax ..............., e-mail .....................
    Data inregistrarii societatii comerciale .................................
    Numarul de inmatriculare in registrul comertului .........................
    Codul unic de inregistrare ...............................................
    Am obtinut Notificarea de alocare a sumei de ......... nr. ...../zz.ll.aa.

    Date de raportare tehnica:

    - Cifra de afaceri ......................... lei;
    - Profitul brut ............................ lei;
    - Ponderea valorii investitiei finantate din profit in totalul cifrei de afaceri .............................%;
    - Numarul mediu scriptic anual de personal ..............................;
    Subsemnatul/Subsemnata ..........................., identificat/identificata cu actul de identitate seria .......... nr. ...................., eliberat de ................... la data de ................, cu domiciliul in localitatea ............., str. ................ nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. ...., sectorul/judetul ............., in calitate de reprezentant legal al societatii ................, declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezentul formular sunt corecte si complete.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului    Functia ...............
    ...............................................

    Data semnarii .................................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 79/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 79 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 79/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu