ORDIN Nr. 71 din 31
ianuarie 2006
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2006 al Companiei
Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, aflata in subordinea
Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 116 din 7 februarie 2006
In conformitate cu prevederile art. 11 alin. (8) din Legea nr. 192/2001
privind resursele acvatice vii, pescuitul si acvacultura, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul Hotararii Consiliului de administratie al Companiei Nationale
de Administrare a Fondului Piscicol nr. 171 din 14 decembrie 2005,
potrivit Referatului nr. 9.255 din 21 decembrie 2005, aprobat de
conducerea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, si
Referatului de aprobare nr. 118.076 din 29 decembrie 2005 al Directiei
buget-finante,
in baza prevederilor Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea
si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, cu
modificarile si completarile ulterioare,
ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite prezentul
ordin.
Art. 1. - (1) Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2006 al
Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, prevazut in anexa care
face parte integranta din prezentul ordin.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevazuti in bugetul de
venituri si cheltuieli mentionat la alin. (1) se aproba de ordonatorul
principal de credite, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a
prezentului ordin.
Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor inscrise in bugetul
de venituri si cheltuieli prevazut la art. 1 reprezinta limite maxime ce nu pot
fi depasite decat in cazuri justificate si numai cu aprobarea ordonatorului
principal de credite.
(2) In cazul in care in executia bugetului de venituri si cheltuieli se
inregistreaza depasiri sau nerealizari ale veniturilor aprobate, nivelul
cheltuielilor efectuate va fi proportional cu gradul de realizare a
veniturilor.
Art. 3. - Directia buget-finante din cadrul Ministerului Agriculturii,
Padurilor si Dezvoltarii Rurale va transmite Companiei Nationale de
Administrare a Fondului Piscicol bugetul de venituri si cheltuieli, in vederea
ducerii la indeplinire a prevederilor acestuia.
Art. 4. - Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I.
Ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale,
Gheorghe Flutur
ANEXA 1*)
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL
SE APROBA
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2006
______________________________________________________________________________
| | | INDICATORI | Prevederi
|
| | | | an 2006
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| 0 | 1 | 2 | 3
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| I. | VENITURI TOTALE |
28.556.745|
|___________|______________________________________________________|___________|
| | 1,1 | Venituri din incasarea redeventei, conform |
|
| | | contractelor de concesionare a resurselor acvatice |
|
| | | vii, a terenurilor pe care sunt amplasate amenajarile|
|
| | | piscicole, a bunurilor, a activitatilor si a |
|
| | | serviciilor specifice; |
5.200.895|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,2 | Venituri incasate din vanzarea actiunilor emise de |
|
| | | societatile comerciale aflate in portofoliul |
|
| | | Companiei Nationale de Administrare a Fondului |
|
| | | Piscicol; |
6.500.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,3 | Venituri incasate din vanzarea activelor cu |
|
| | | destinatie piscicola din patrimoniul Companiei | |
| | | Nationale de Administrare a Fondului Piscicol; |
3.500.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,4 | Tarife pentru desfasurarea activitatii de acvacultura|
|
| | | in bazinele piscicole naturale; |
605.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,5 | Venituri obtinute din contracte de arenda, precum si |
|
| | | cele obtinute in baza altor contracte; |
730.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,6 | Venituri din dobanzi bancare |
60.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,7 | Venituri din dividende; |
5.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,8 | Venituri realizate din vanzarea caietelor de sarcini |
|
| | | si a dosarelor de prezentare; |
13.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,9 | Alte venituri |
11.342.850|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,10 | Venituri din anii precedenti |
600.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| II.| | CHELTUIELI TOTALE |
28.556.745|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1 | Cheltuieli materiale |
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,1 | Cheltuieli pentru finantarea programelor de populare |
|
| | | si repopulare; |
343.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,2 | Cheltuieli pentru finantarea activitatii de |
|
| | | cercetare, pentru protectia resurselor acvatice vii, |
|
| | | pentru stabilirea capturilor totale admisibile, |
|
| | | pentru studii de promovare si marketing al produselor|
|
| | | piscicole; |
4.569.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,3 | Cheltuieli legate de plata onorariilor pentru |
|
| | | consultanti, cabinete sau societati profesionale de |
|
| | | avocatura; |
300.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,4 | Costuri implicate de inchiderea operationala, |
|
| | | reorganizarea si/sau lichidarea societatilor | |
| | | comerciale cu profil piscicol; |
350.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,5 | Plata rapoartelor de evaluare, cheltuieli de |
|
| | | publicitate, taxe notariale, taxe de registru, taxe |
|
| | | judiciare si de timbru, taxe pentru avize de mediu; |
400.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,6 | Cheltuieli pentru inregistrare transferului |
|
| | | actiunilor de la Agentia Domeniului Statului la |
|
| | | Compania Nationala de Administrare a Fondului |
|
| | | Piscicol |
10.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,7 | Sumele platite efectiv cumparatorilor in executarea |
|
| | | garantiilor acordate acestora si/sau cheltuielile |
|
| | | efectuate pentru combaterea ori stingerea |
|
| | | pretentiilor formulate de cumparatori; | 50.000
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,8 | Sumele platite efectiv concesionarilor in executarea |
|
| | | contractelor de concesiune cu titlu de despagubiri |
|
| | | pentru nerespectarea obligatiilor de mediu si/sau |
|
| | | cheltuielile efectuate pentru combaterea ori |
|
| | | stingerea pretentiilor formulate de cumparatori; |
50.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,9 | Sumele platite efectiv tertilor in vederea pregatirii|
|
| | | procesului de concesionare; |
10.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,10 | Cheltuieli corespunzatoare intocmirii balantei |
|
| | | terenurilor, stabilirii bonitatii terenurilor pe |
|
| | | clase de calitate, in vederea calcularii redeventei, |
|
| | | pentru verificarea respectarii tehnologiilor, alte |
|
| | | impozite si taxe; |
490.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,11 | Alte cheltuieli prevazute in bugetul de venituri si |
|
| | | cheltuieli aprobat; |
2.976.711|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | TOTAL |
9.548.711|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,12 | Cheltuieli intretinere si gospodaresti |
3.222.800|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,13 | Obiecte de inventar de mica valoare sau scurta durata|
|
| | | si echipament |
677.150|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,14 | Reparatii curente |
50.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 1,15 | Carti si publicatii |
10.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | |
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 2 | Cheltuieli cu personalul din care: |
8.738.234|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - salarii |
6.042.759|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - contributia la asigurari sociale |
1.439.407|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - contributia de asigurari pt. somaj |
163.569|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - contributia la asigurari sociale de sanatate |
457.993|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - contributii pentru asigurarile de accidente de |
|
| | | munca si boli profesionale |
32.714|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - deplasari |
77.600|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | - tichete de masa |
524.192|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | |
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | 3 | CHELTUIELI PENTRU INVESTITII |
6.309.850|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | Investitii ale institutiilor publice - anexa nr. 1 |
6.209.850|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | Rambursari de rate si dobanzi aferente achizitiilor |
|
| | | in leasing |
100.000|
|____|______|______________________________________________________|___________|
| | | |
|
|____|______|______________________________________________________|___________|
Presedinte - Director General Sef Serviciu Contabilitate
Corneliu Popescu Camelia Tudor
ANEXA 1*)
la buget
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL
Aprobat
Ordonatorul principal de credite
LISTA
obiectivelor de investitii pe anul 2006 cu finantare integrala extrabugetara*)
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
V - Valoarea totala actualizata*)
C - Credite externe
F - Fond special
B - Buget
INV lei
________
C + M
______________________________________________________________________________
|N | Nominalizarea |Valoarea | V |Cheltuieli| Finantare din |Capacitate|
|r.| pe obiective de |totala*)| |din total | |Termen |
| | investitii, | | |surse de |__________________|P.I.F.
|
|c | dotari si alte | | |finantare | Surse |C |F |B |
|
|r | cheltuieli de | | | | proprii | | | |
|
|t.| investitii | | | | | | | |
|
|__|____________________|_________|___|__________|_________|__|__|__|__________|
| 0| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| 7| 8| 9
|
|__|____________________|_________|___|__________|_________|__|__|__|__________|
| |TOTAL, |6.209.850| | |6.209.850| | | |
|
| |din care: | | | | | | | |
|
|A.|Obiective de | 97.000| | | 97.000| | | |
|
| |investitii in | | | | | | | |
|
| |continuare - total, | | | | | | | |
|
| |din care: | | | | | | | |
|
|1.|Obiectivul ........ | 97.000| | | 97.000| | | |
|
| |autoturisme leasing | | | | | | | |
|
| |............ | | | | | | | |
|
|2.|................... | | | | | | | |
|
| |Obiectivul ........ | | | | | | | |
|
| |................... | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | |
|
|B.|Obiective noi de |4.520.000| | |4.520.000| | | | |
| |investitii - total, | | | | | | | |
|
| |din care: | | | | | | | |
|
| |Obiectivul | | | | | | | |
|
| |autoturisme ....... | | | | | | | |
|
|1.|12 buc ............ | 420.000| | | 420.000| | | |
|
|2.|Obiectivul ........ |1.000.000| | |1.000.000| | | |
|
| |cladire sediu ..... | | | | | | | |
|
| |1 ............ | | | | | | | |
|
|3.|Obiectivul nava ... | 600.000| | | 600.000| | | |
|
| |... 1 buc. ........ | | | | | | | |
|
|4.|Obiectiv .......... |2.100.000| | |2.100.000| | | |
|
| |salupe 7 buc. | | | | | | | |
|
|5.|Obiectiv .......... | 400.000| | | 400.000| | | |
|
| |autoviviera 1 buc. | | | | | | | |
|
| |Alte cheltuieli de |1.592.850| | |1.592.850| | | |
|
| |investitii | | | | | | | |
|
| |(anexa nr. 1b) | | | | | | | |
|
|__|____________________|_________|___|__________|_________|__|__|__|__________|
PRESEDINTE - DIRECTOR GENERAL, SEF SERVICIU CONTABILITATE,
CORNELIU POPESCU CAMELIA TUDOR
------------
*) Se inscrie: bugetul de stat, bugetul fondurilor speciale sau bugetul
asigurarilor sociale de stat.
*) Valoarea investitiilor la data aprobarii studiului de fezabilitate
*) Valoarea investitiilor, in preturi valabile, la data inscrierii in
lista a obiectivelor, a dotarilor sau a altor cheltuieli de investitii,
insusita de ordonatorul principal de credite.
ANEXA 1b)*)
la buget
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL
APROBAT
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE
LISTA
pozitiei <<Alte cheltuieli de investitii>>, defalcata pe categorii
de bunuri
_____________________________________________________________________________
Nominalizarea achizitiilor U.M. Cantitatea Valoarea Plati efectuate*)
de bunuri si a altor __________________
cheltuieli de investitii Nr. si data Suma
documentului
_____________________________________________________________________________
II. Dotari independente
1. Calculator PC buc. 207 745.200
2. Laptop buc. 24 96.000
3. Licente Windows buc. 231 154.770
4. Licente Office buc. 231 254.100
5. Licente antivirus buc. 263 131.500
6. Programe informatice buc. 100.000
7. Copiator xerox buc. 1 2.500
8. Casa de valori buc. 9 27.000
9. Camera video buc. 9 18.000
10. Generator electric buc. 1 44.780
11. Oxigenometru buc. 1 8.000
12. PH-metru buc. 1 9.000
13. Cantar electronic buc. 1 2.000
TOTAL 1.592.850
_____________________________________________________________________________
PRESEDINTE, SEF SERVICIU CONTABILITATE,
POPESCU CORNELIU TUDOR CAMELIA
------------
*) Se completeaza de catre trezoreria statului.