Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.68 din 07.07.2015

privind constituirea Comisiei ministeriale pentru romi la nivelul Ministerului Afacerilor Interne şi pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 516 din 10 iulie 2015



SmartCity1

Având în vedere prevederile pct. 11 „Etape esenţiale şi instituţii responsabile“ subpct. 2 „Etape organizatorice“ lit. a) din Strategia Guvernului României de incluziune a cetăţenilor români aparţinând minorităţii rome pentru perioada 2015-2020, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 18/2015,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, emite următorul ordin: Articolul 1Se constituie Comisia ministerială pentru romi, denumită în continuare comisie, la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare M.A.I. Articolul 2(1) Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei ministeriale pentru romi, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Componenţa şi atribuţiile comisiei sunt stabilite în regulamentul de organizare şi funcţionare prevăzut la alin. (1). Articolul 3 (1) Structurile M.A.I. care au atribuţii în implementarea prevederilor Strategiei Guvernului României de incluziune a cetăţenilor români aparţinând minorităţii rome pentru perioada 2015-2020, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 18/2015, denumită în continuare Strategie, ori a măsurilor cuprinse în planurile de măsuri sectoriale ale Strategiei, răspund de realizarea activităţilor/măsurilor din aria de competenţă. (2) Structurile M.A.I. prevăzute la alin. (1) au obligaţia de a transmite la punctul de contact al comisiei, lunar, trimestrial, semestrial, anual, după caz, date şi informaţii privind stadiul îndeplinirii activităţilor/măsurilor prevăzute în Strategie şi în planurile de măsuri sectoriale ale Strategiei, din aria de competenţă. Articolul 4La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 58/2012 privind constituirea Comisiei ministeriale pentru romi la nivelul Ministerului Afacerilor Interne şi pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 156 din 8 martie 2012, se abrogă.Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne, Ilie Botoş, secretar de stat
ANEXĂREGULAMENT de organizare şi funcţionare a Comisiei ministeriale pentru romi Articolul 1Comisia ministerială pentru romi, denumită în continuare comisie, este alcătuită din: a)preşedinte: secretarul de stat pentru relaţia cu Parlamentul şi Guvernul; b)membri: directorul general al Direcţiei generale management resurse umane, directorul general al Direcţiei generale pentru îndrumarea şi controlul instituţiei prefectului, directorul Direcţiei afaceri europene şi relaţii internaţionale, directorul Unităţii de politici publice, directorul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date şi inspectorul general al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române; c)secretar: persoana din cadrul Unităţii de politici publice, desemnată să asigure punctul de contact responsabil pentru monitorizarea şi evaluarea Strategiei la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare punct de contact. Articolul 2Comisia are ca obiectiv monitorizarea modului de implementare a Strategiei Guvernului României de incluziune a cetăţenilor români aparţinând minorităţii rome pentru perioada 2015-2020, aprobată prin
Hotărârea Guvernului nr. 18/2015, denumită în continuare Strategie, în domeniul de activitate al Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare M.A.I.Articolul 3În vederea realizării obiectivului, comisia îndeplineşte următoarele atribuţii specifice: a)analizează şi propune măsuri şi acţiuni necesare pentru implementarea Strategiei, în domeniul de responsabilitate al M.A.I.; b)analizează şi îşi exprimă acordul cu privire la conţinutul raportului de monitorizare privind modul de implementare a Strategiei pe domeniul de activitate, întocmit de către punctul de contact; c)stabileşte măsuri în vederea implementării deciziilor adoptate de Comitetul interministerial de evaluare şi monitorizare a Strategiei, constituit conform pct. 12 subpct. 1 din Strategie; d)elaborează propuneri de modificare a Strategiei, pe domeniul de competenţă al M.A.I. Articolul 4(1) Comisia se întruneşte trimestrial sau ori de câte ori este nevoie, ca urmare a apariţiei unei situaţii care impune acest fapt, la solicitarea ori cu acordul preşedintelui.(2) În cazul în care unul dintre membri consideră că este necesară întrunirea comisiei, informează în scris punctul de contact, comunicând motivul întrunirii, data propusă pentru desfăşurarea şedinţei şi, după caz, informaţii referitoare la documentele ce urmează a fi distribuite în cadrul acesteia.(3) Punctul de contact informează în scris preşedintele comisiei cu privire la necesitatea întrunirii acesteia, solicitând acordul în vederea convocării membrilor comisiei.(4) Convocarea membrilor comisiei şi a invitaţilor se face în scris, cu cel puţin 3 zile înainte de data programată pentru desfăşurarea şedinţei.(5) Odată cu invitaţia de participare se transmite şi ordinea de zi. Articolul 5 (1) În cazul în care un membru nu poate participa la şedinţa comisiei, din motive întemeiate, acesta va fi înlocuit de un supleant.(2) În termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a ordinului, conducătorii structurilor prevăzute la art. 1 lit. b) vor comunica la punctul de contact datele de identificare a supleantului. Articolul 6 (1) Lucrările şedinţei sunt conduse de către preşedintele comisiei, iar, în lipsa acestuia, de către membrul desemnat de către preşedinte şi se desfăşoară în prezenţa a cel puţin jumătate din numărul membrilor cu drept de vot.(2) Au drept de vot persoanele prevăzute la art. 1 lit. a) şi b).(3) Comisia aprobă rapoartele de progres semestriale cu majoritatea voturilor persoanelor cu drept de vot prezente la şedinţă. În caz de paritate, votul preşedintelui sau al membrului care prezidează şedinţa este decisiv.(4) Rapoartele de progres semestriale se transmit Comitetului interministerial de monitorizare şi evaluare a Strategiei, sub semnătura preşedintelui Comisiei. Articolul 7 (1) În funcţie de ordinea de zi şi de tematica discuţiilor, la şedinţele comisiei pot participa, în calitate de invitaţi, şi reprezentanţi ai altor structuri M.A.I., precum şi reprezentanţi ai altor instituţii ale administraţiei publice centrale, şi, după caz, reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale care reprezintă interesele romilor, din aria specifică de activitate a M.A.I.(2) Comisia poate organiza şi reuniuni cu reprezentanţi ai societăţii civile. Articolul 8 (1) Comisia poate constitui grupuri de lucru pentru analizarea stadiului îndeplinirii activităţilor/măsurilor prevăzute în Strategie şi în planurile de măsuri sectoriale ale Strategiei care revin structurilor M.A.I.(2) La solicitarea comisiei, în grupurile de lucru pot participa şi reprezentanţi, la nivel de experţi, ai altor structuri M.A.I.(3) Solicitările comisiei, adresate conducătorilor structurilor M.A.I., potrivit dispoziţiilor alin. (1) şi (2), reprezintă sarcini de serviciu. Articolul 9În termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a ordinului, directorul Unităţii de politici publice va desemna persoana, din cadrul acestei structuri, care va asigura activitatea punctului de contact, precum şi un supleant al acesteia. Articolul 10 (1) Punctul de contact are următoarele atribuţii principale:a)evaluează modul de implementare a Strategiei la nivelul M.A.I. şi asigură relaţia cu Secretariatul tehnic al Comitetului interministerial de monitorizare şi evaluare a Strategiei; b)întocmeşte trimestrial raportul de monitorizare privind modul de implementare a Strategiei pe domeniul de activitate, în baza datelor şi informaţiilor transmise de structurile M.A.I. care au atribuţii în implementarea prevederilor Strategiei ori a măsurilor cuprinse în planurile de măsuri sectoriale ale Strategiei; c)asigură participarea la reuniunile periodice de lucru ale Secretariatului tehnic al Comitetului interministerial de monitorizare şi evaluare a Strategiei, în vederea elaborării raportului integrat de monitorizare; d)participă la întâlnirile punctelor de contact naţionale, la atelierele de lucru şi la schimburile de experienţă; e)asigură activitatea de secretariat a comisiei. (2) Activitatea de secretariat a comisiei constă, în principal, în:a)asigurarea condiţiilor pentru buna desfăşurare a şedinţelor comisiei; b)informarea preşedintelui cu privire la necesitatea întrunirii comisiei şi formularea de propuneri privind data, locul de desfăşurare a şedinţei şi ordinea de zi, cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte de desfăşurarea acesteia; c)convocarea, în scris, a membrilor comisiei şi a invitaţiilor, la solicitarea preşedintelui, cu menţionarea datei, a locului de desfăşurare a şedinţei, precum şi a ordinii de zi; d)elaborarea documentelor necesare desfăşurării activităţii comisiei şi asigurarea arhivării acestora; e)întocmirea proceselor-verbale ale şedinţelor comisiei, care vor fi semnate, după caz, de preşedinte sau de membrul comisiei care prezidează şedinţa, precum şi de toţi membrii prezenţi. Articolul 11 (1) La solicitarea directorului Unităţii de politici publice, la activitatea punctului de contact poate participa şi câte un reprezentant, la nivel de expert, al Direcţiei generale management resurse umane, al Direcţiei generale pentru îndrumarea şi controlul instituţiei prefectului, al Direcţiei afaceri europene şi relaţii internaţionale, respectiv al Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date.(2) Solicitările directorului Unităţii de politici publice, adresate conducătorilor structurilor M.A.I., potrivit dispoziţiilor alin. (1), reprezintă sarcini de serviciu.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 68/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 68 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 68/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu