Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 5742 din 28 octombrie 2008

privind Calendarul miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2009-2010

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 757 din 10 noiembrie 2008



In baza prevederilor art. 141 lit. p) din Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza Hotărârii Guvernului nr. 366/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul educaţiei, cercetării si tineretului emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă „Calendarul mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2009-2010", cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţia generală managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi inspectoratele şcolare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul educaţiei, cercetarii şi tineretului,

Anton Anton

ANEXĂ

CALENDARUL

mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2009-2010

In conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi completările ulterioare, lucrările privitoare la mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat se organizează la nivelul inspectoratelor şcolare şi sunt coordonate de comisia de mobilitate a personalului didactic, numită prin decizie a inspectorului şcolar general, până la data de 5 ianuarie 2009. Comisia de mobilitate a personalului didactic este formată din:

a) preşedinte - inspector şcolar general adjunct cu atribuţii în domeniul managementului resurselor umane;

b) vicepreşedinte - inspector cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspector şcolar cu managementul instituţional/inspector şcolar de specialitate;

c) secretari - inspectori cu atribuţii referitoare la managementul resurselor umane/inspectori şcolari cu managementul instituţional/ inspectori şcolari de specialitate/directori de liceu;

d) membri - inspectori şcolari de specialitate/inspectori şcolari/profesori metodisti, câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic şi analistul programator de la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti.

Comisia menţionată mai sus îşi desfăşoară activitatea conform prezentului calendar şi este abilitată să ia decizii şi în afara perioadei prevăzute de acesta pentru rezolvarea tuturor situaţiilor care pot să apară, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu informarea şi cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, cu excepţia pretransferării şi a transferării pentru restrângere de activitate.

Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic îşi desfăşoară activitatea pe durata unui an calendaristic.

Reprezentanţii organizaţiilor sindicale reprezentative la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti participă ca observatori la toate etapele mişcării personalului didactic de predare şi pregătire/instruire practică din învăţământul preuniversitar. In această calitate au acces la documentele comisiei de mobilitate a personalului didactic, au dreptul de a semnala preşedintelui acesteia eventualele nerespectări ale prevederilor legale şi semnează alături de membrii comisiei documentele finale.

I. Ca urmare a restructurării reţelei şcolare, a transformării unor unităţi de învăţământ în unităţi de alt nivel şi a schimbării denumirii unităţilor de învăţământ, inspectoratele şcolare vor revizui deciziile de restructurare a reţelei şcolare şi, în baza acestora şi a art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare, vor emite noi documente de numire pentru personalul didactic titular afectat de aceste schimbări.

Perioada: 5 -23 ianuarie 2009

II. Ordinea de prioritate a mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2009-2010 este următoarea:

1. Intocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular care urmează să fie pensionat cu data de 1 septembrie 2009:

a) pentru limită de vârstă standard;

b) la cerere, conform art. 127 alin. (3) din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare;

Perioada: 26 ianuarie -6 februarie 2009

c) cadrele didactice care doresc să îşi continue activitatea didactică în anul şcolar 2009-2010, în condiţiile prevăzute de art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare, depun cererile la inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti (care trebuie să conţină avizul consiliului profesoral al unităţii de învăţământ);

Perioada: 26 ianuarie -6 februarie 2009

d) cadrele didactice titulare care solicită continuarea activităţii în învăţământ, conform art. 128 din Legea nr. 128/1997, cu modificările şi completările ulterioare, pot fi menţinute ca titulare în funcţia didactică peste vârsta standard de pensionare numai dacă a fost asigurat numărul necesar de posturi didactice/ catedre vacante corespunzătoare pentru soluţionarea restrângerilor de activitate. Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar aprobă menţinerea în activitate a cadrelor didactice peste vârsta standard de pensionare, în funcţie de: evoluţia demografică, planurile de şcolarizare, dinamica resurselor umane, politicile de personal şi evoluţia planurilor de învăţământ;

Perioada: 9 -10 februarie 2009

e) comunicarea acordului/refuzului de menţinere în activitate sau a avizului de pensionare;

Termen: 11 februarie 2009

f) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;

Perioada: 11-13 februarie 2009

g) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;

Termen: 16 februarie 2009

h) comunicarea rezultatelor la contestaţii.

Termen: 17 februarie 2009

2. Constituirea catedrelor şi încadrarea personalului didactic titular în învăţământ (conform actului de numire/transfer) pentru anul şcolar 2009-2010:

a) la nivelul unităţilor de învăţământ;

b) la nivelul inspectoratului şcolar.

Perioada: 18 februarie -6 martie 2009

3. Soluţionarea completărilor şi a întregirilor de normă didactică a cadrelor didactice titulare pentru anul şcolar 2009-2010:

a) înregistrarea cererilor de întregire a normei didactice la inspectoratul şcolar;

Perioada: 9 -10 martie 2009

b) soluţionarea, în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, a cererilor de întregire a normei didactice, prin transferul cadrelor didactice titulare în două sau în mai multe unităţi de învăţământ/specializări într-o singură unitate de învăţământ/ specializare;

Termen: 11 martie 2009

c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei orelor/catedrelor vacante/rezervate;

Termen: 13 martie 2009

d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul şcolar;

Perioada: 16-19 martie 2009

e) completarea de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic a normei didactice cu ore la altă/alte specializare/specializări la nivelul unităţii de învăţământ, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an şcolar;

f) completarea, în şedinţă publică organizată de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic, a normei didactice cu ore la altă/alte unităţi de învăţământ, la solicitarea şi cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an şcolar;

Perioada: 23-24 martie 2009

g) emiterea şi comunicarea deciziilor de completare a normei didactice/transfer. Termen: 25 martie 2009

4. Pretransferarea personalului didactic titular la cerere şi transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea reţelei şcolare:

a) afişarea la inspectoratele şcolare a listei posturilor didactice/catedrelor care intră în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2009;

Termen: 13 martie 2009

b) afişarea la inspectoratul şcolara listei cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate, menţionându-se în listă posturile didactice/catedrele alocate pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar;

Termen: 27 martie 2009

c) afişarea la inspectoratele şcolare a listei cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2009;

Termen: 6 aprilie 2009

d) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicită pretransferare şi transferare pentru restrângere de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din cadrul inspectoratului şcolar;

Perioada: 7-16 aprilie 2009

e) afişarea la inspectoratul şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită pretransferul şi transferul pentru restrângere de activitate;

Termen: 23 aprilie 2009

f) înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de către inspectoratul şcolar;

Perioada: 23 -24 aprilie 2009

g) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea listelor finale;

Termen: 27 aprilie 2009

h) efectuarea, în ordine, mai întâi a pretransferărilor şi apoi a transferărilor pentru restrângere de activitate în aceeaşi şedinţă publică;

Perioada: 28 -29 aprilie 2009

i) înregistrarea contestaţiilor la inspectoratul şcolar;

Perioada: 4 -6 mai 2009

j) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, emiterea şi comunicarea deciziilor de pretransfer şi transfer pentru restrângere de activitate.

Termen: 7 mai 2009

5. Detaşarea în interesul învăţământului:

a) înregistrarea, de către inspectorii de specialitate, a solicitărilor unităţilor de învăţământ;

Perioada: 8 -15 mai 2009

b) discutarea şi soluţionarea propunerilor făcute de inspectorii şcolari de specialitate în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;

Termen: 18 mai 2009

c) afişarea listei cadrelor didactice detaşate în interesul învăţământului la inspectoratele şcolare;

Termen: 19 mai 2009

d) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare în interesul învăţământului.

Termen: 20 mai 2009

6. Ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante:

a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile/ netitularizabile propuse pentru concurs de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar;

Termen: 22 mai 2009

b) stabilirea listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile pentru concurs de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;

Termen: 27 mai 2009

c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/ netitularizabile, stabilite de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar;

Termen: 29 mai 2009

d) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaţilor la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la secretariatul comisiei de mobilitate din cadrul inspectoratului şcolar (inclusiv pentru absolvenţii promoţiei 2009):

Perioada: 1-19 iunie 2009

- absolvenţii promoţiei 2009 depun adeverinţa de absolvire şi validează fişa de înscriere (prin semnătură);

Termen: 8 iulie 2009

NOTĂ:

Pentru posturile didactice/catedrele care nu necesită probă practică, absolvenţii promoţiei 2009 care susţin examenul de licenţă/absolvire după data de 8 iulie 2009 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate numai după prezentarea adeverinţei de absolvire.

e) verificarea şi avizarea dosarelor candidaţilor de către comisia de mobilitate a personalului didactic;

Perioada: 22-26 iunie 2009

f) validarea fişelor de înscriere de către candidaţi (prin semnătură), conform graficului stabilit de inspectoratul şcolar;

Perioada: 29 iunie - 3 iulie 2009

g) extragerea din aplicaţia Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a situaţiei preliminare cu numărul total de posturi didactice/catedre vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile pe specialităţi şi numărul total al candidaţilor înscrişi;

Termen: 9 iulie 2009

h) desfăşurarea concursului (locul va fi anunţat public cu cel puţin 30 de zile înainte);

Termen: 15 iulie 2009

i) transmiterea situaţiei statistice a derulării concursului (numărul candidaţilor prezenţi şi numărul candidaţilor absenţi) la Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului;

Termen: 15 iulie 2009 ora 12,00

j) afişarea rezultatelor finale;

Termen: 24 iulie 2009

etapa I de repartizare -repartizarea computerizată, la nivel judeţean, a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 7,00 (şapte) pe posturi didactice/catedre vacante titularizabile:

k) depunerea şi verificarea opţiunilor (cu fişa-martor) de către candidaţii care şi-au validat fişa de înscriere;

Perioada: 27-28 iulie 2009

l) repartizarea computerizată, în ordinea descrescătoare a mediei obţinute la concurs, pe posturi didactice/catedre vacante titularizabile a cadrelor didactice participante la concursul naţional care au obţinut minimum nota 7,00 (şapte);

Termen: 29 iulie 2009

m) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Termen: 31 iulie 2009

7. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, prin concurs, în unităţile de învăţământ preuniversitar din municipiul Bucureşti şi judeţele nominalizate în Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 5.573/2008:

a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/ netitularizabile şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar şi la unităţile de învăţământ/centrele care organizează concurs;

Termen: 22 mai 2009

b) stabilirea centrelor de concurs şi a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;

Termen: 27 mai 2009

c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate titularizabile/ netitularizabile, stabilite de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, şi afişarea acesteia la inspectoratul şcolar şi la unităţile de învăţământ/centrele care organizează concurs;

Termen: 29 mai 2009

d) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaţilor pentru concurs (inclusiv pentru absolvenţii promoţiei 2009), detaşare la cerere prin concurs/concurs specific, continuitate pentru detaşare la cerere sau suplinire şi suplinire, însoţite de documentele prevăzute în cerere, la secretariatul unităţii de învăţământ sau la centrul care organizează concurs;

Perioada: 1-12 iunie 2009

e) verificarea dosarelor de către comisia de concurs şi avizarea acestora de către consilierul juridic al inspectoratului şcolar, la sediul inspectoratului şcolar, cu excepţia dosarelor absolvenţilor promoţiei 2009. Verificarea şi evaluarea dosarelor cadrelor didactice care solicită detaşare la cerere, în baza criteriilor de evaluare a personalului didactic, cuprinse în anexa nr. 2 la Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;

Perioada: 15-17 iunie 2009

f) afişarea la centrele de concurs a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită detaşare la cerere prin concurs specific;

Termen: 18 iunie 2009

g) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind punctajele acordate;

Perioada: 18-19 iunie 2009

h) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;

Termen: 22 iunie 2009

i) comunicarea soluţiilor la contestaţii;

Termen: 23 iunie 2009

j) validarea fişelor de înscriere de către candidaţi (prin semnătură);

Perioada: 22-24 iunie 2009

k) organizarea concursului cu probe scrise şi a probelor practice/orale în profilul postului;

Perioada: 25 iunie-14 iulie 2009

l) repartizarea candidaţilor admişi la concurs;

Perioada: 16-28 iulie 2009

m) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Termen: 31 iulie 2009

NOTĂ:

Absolvenţii promoţiei 2009 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar din municipiul Bucureşti şi judeţele nominalizate în Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 5.573/2008 numai după prezentarea adeverinţei de absolvire.

8. Publicarea pe portalul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a listei cu posturile didactice/ catedrele netitularizabile rămase vacante, inclusiv a celor titularizabile rămase neocupate, care au devenit netitularizabile, şi a posturilor didactice/catedrelor rezervate şi afişarea acestora la inspectoratul şcolar

Termen: 3 august 2009

9. Detaşarea la cerere a persoanelor interesate şi/sau prin continuitate:

a) comunicarea acordului/refuzului continuităţii cadrelor didactice pentru detaşare la cerere de către unitatea de învăţământ la inspectoratul şcolar;

Perioada: 11-15 mai 2009

b) înregistrarea cererilor cadrelor didactice titulare care solicită detaşare la cerere;

Perioada: 1-19 iunie 2009

c) verificarea şi evaluarea dosarelor în baza criteriilor de evaluare a personalului didactic, cuprinse în anexa nr. 2 la metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;

Perioada: 22-25 iunie 2009

d) afişarea la inspectoratul şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită detaşare la cerere prin concurs specific;

Termen: 26 iunie 2009

e) depunerea contestaţiilor la inspectoratul şcolar privind punctajele acordate;

Perioada: 26-29 iunie 2009

f) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar;

Termen: 30 iunie 2009

g) comunicarea soluţiilor la contestaţii;

Termen: 1 iulie 2009

h) validarea fişelor de înscriere de către candidaţi (prin semnătură);

Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009

i) afişarea la inspectoratul şcolar a listei cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate netitularizabile şi numele cadrelor didactice care beneficiază de continuitate pentru detaşare la cerere pe aceste posturi didactice/catedre, conform prevederilor art. 81 din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007:

- afişarea listei cadrelor didactice titulare care au solicitat detaşare la cerere;

- actualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/catedrele rămase vacante/rezervate netitularizabile;

Termen: 3 august 2009

etapa a II-a de repartizare - repartizarea în şedinţă publică, la nivel judeţean, a candidaţilor care au solicitat detaşare la cerere:

j) repartizarea, în şedinţă publică, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la concursul naţional/concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar din municipiul Bucureşti şi judeţele nominalizate în Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 5.573/2008 sau a punctajului obţinut prin aplicarea criteriilor şi punctajelor de evaluare a personalului didactic, cuprinse în anexa nr. 2 la metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, a cadrelor didactice care au solicitat detaşare la cerere, conform art. 81 din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;

Perioada: 17-18 august 2009

k) emiterea şi comunicarea deciziilor de detaşare la cerere.

Termen: 1 septembrie 2009

10. Ocuparea, prin suplinire/cumul/plata cu ora, a posturilor didactice/catedrelor rezervate şi a posturilor didactice/catedrelor rămase vacante:

a) comunicarea acordului/refuzului continuităţii pentru suplinire a cadrelor didactice de către unităţile de învăţământ la inspectoratul şcolar;

Perioada: 11-15 mai 2009

b) înregistrarea cererilor cadrelor didactice care solicită continuitate pentru suplinire;

Perioada: 1-19 iunie 2009

c) înregistrarea cererilor candidaţilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate netitularizabile prin suplinire;

Perioada: 1-19 iunie 2009

d) verificarea şi avizarea dosarelor candidaţilor de către comisia de mobilitate a personalului didactic;

Perioada: 22-26 iunie 2009

e) validarea fişelor de înscriere de către candidaţi (prin semnătură);

Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009

f) revalidarea fişelor de înscriere de către candidaţi (prin semnătură) pentru candidaţii care s-au înscris în perioadele 1-12 iunie 2009/1-19 iunie 2009; depunerea şi înregistrarea dosarelor pentru detaşare la cerere prin concurs specific şi suplinire pentru candidaţii care nu s-au înscris în perioadele 1-12 iunie 2009/1-19 iunie 2009;

Perioada: 24-25 august 2009

g) organizarea la nivel judeţean a concursului pentru suplinire;

Termen: 28 august 2009

h) afişarea rezultatelor;

Termen: 31 august 2009

i) depunerea contestaţiilor, analizarea şi rezolvarea acestora;

Perioada: 31 august - 1 septembrie 2009

j) afişarea rezultatelor definitive;

Termen: 2 septembrie 2009

etapa a III-a de repartizare - repartizarea, în şedinţă publică, la nivel judeţean, a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota/media 5,00 (cinci) şi solicită suplinire:

k) actualizarea şi afişarea listei cu posturile didactice/ catedrele vacante/rezervate netitularizabile;

Termen: 18 august 2009

l) soluţionarea cererilor de continuitate prin suplinire şi repartizarea în şedinţă publică a suplinitorilor calificaţi, conform prevederilor art. 82 şi 83 din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007;

Perioada: 19-21 august 2009

m) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră;

Termen: 1 septembrie 2009

n) depunerea şi înregistrarea dosarelor pentru cumul/plata cu ora ale candidaţilor prevăzuţi la art. 81 alin. (11) din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007 şi ale suplinitorilor fără studii corespunzătoare postului;

Perioada: 24-25 august 2009

o) organizarea testării suplinitorilor fără studii corespunzătoare postului;

Perioada: 27-28 august 2009

p) afişarea rezultatelor;

Termen: 31 august 2009

q) depunerea contestaţiilor, analizarea şi rezolvarea acestora;

Perioada: 31 august-1 septembrie 2009

r) afişarea rezultatelor definitive;

Termen: 2 septembrie 2009

etapa a IV-a de repartizare - repartizarea, în şedinţă publică la nivel judeţean, a candidaţilor prevăzuţi la art. 81 alin. (11) din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007, a suplinitorilor cu studii corespunzătoare postului, care au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la concurs, şi acordarea orelor în regim de plata cu ora/cumul cadrelor didactice titulare, asociate şi pensionate

s) şedinţă publică pentru:

- corecturi;

- repartizarea candidaţilor rămaşi nerepartizaţi în etapele anterioare, a candidaţilor prevăzuţi la art. 81 alin. (11) din metodologia aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 2.573/2007 şi a suplinitorilor calificaţi admişi la concursul din data de 28 august 2009;

Perioada: 3-4 septembrie 2009

t) acordarea orelor rămase neocupate în regim de cumul/plata cu ora personalului didactic titular şi cadrelor didactice asociate/pensionate;

Perioada: 7-8 septembrie 2009

u) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră;

Termen: 11 septembrie 2009

etapa a V-a de repartizare - repartizarea, în şedinţă publică la nivel judeţean, a suplinitorilor fără studii corespunzătoare postului, care au obţinut cel puţin media 5,00 (cinci) la testarea din perioada 27-28 august 2009

v) repartizarea în şedinţă publică a suplinitorilor fără studii corespunzătoare pe posturile didactice/catedrele rămase vacante/rezervate;

Perioada: 9-10 septembrie 2009

x) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Termen: 11 septembrie 2009

III. Transmiterea la Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului a situaţiei statistice globale privind repartizarea candidaţilor pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate.

Termen: 25 septembrie 2009


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 5742/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 5742 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 5742/2008
Ordin 4038 2009
pentru modificarea Calendarului miscarii personalului didactic din învatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2009-2010, aprobat prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5.742/2008
Ordin 3607 2009
privind prorogarea unor termene si perioade prevazute în Calendarul miscarii personalului didactic din învatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2009-2010, aprobat prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5.742/2008, în Metodologia privind miscarea personalului didactic din învatamantul preuniversitar, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5.743/2008, si în Metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante în unitatile de învatamant preuniversitar din municipiul Bucuresti si judetele nominalizate în Ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5.573/2008, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5.741/2008
Ordin 3317 2009
pentru modificarea Calendarului miscarii personalului didactic din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2009-2010, aprobat prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5.742/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu