Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 559 din  9 iunie 2003

privind aprobarea Normelor metodologice de evaluare pentru acreditarea furnizorilor de ingrijiri la domiciliu

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 516 din 17 iulie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 3 alin. (1) lit. e), art. 30 lit. a) si ale art. 37 alin. (1) si (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate si prevederile art. 4 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 1.511/2002 pentru aprobarea Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale spitalicesti, ingrijirilor la domiciliu, serviciilor medicale de urgenta si transport sanitar, precum si a serviciilor de recuperare a sanatatii, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate,
    vazand Referatul de aprobare al Directiei generale asistenta medicala si programe nr. DB 5.330/2003,
    in temeiul prevederilor Hotararii Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii si Familiei, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul sanatatii si familiei emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice de evaluare pentru acreditarea furnizorilor de ingrijiri la domiciliu, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prevederile prezentului ordin se aplica furnizorilor de ingrijiri la domiciliu, persoane fizice sau juridice, care stabilesc relatii contractuale cu casele de asigurari de sanatate.
    Art. 3
    Directia generala asistenta medicala si programe din cadrul Ministerului Sanatatii si Familiei, Directia acreditare furnizori si servicii medicale si Directia norme contractuale si relatii cu furnizorii din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 4
    Prezentul ordin se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                      Ministrul sanatatii si familiei,
                              Daniela Bartos

    ANEXA 1

                            NORME METODOLOGICE
de evaluare pentru acreditarea furnizorilor de ingrijiri la domiciliu

    CAP. 1
    Etapele procesului de acreditare

    Art. 1
    Acreditarea furnizorului de ingrijiri la domiciliu se face de catre Subcomisia Nationala de Acreditare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu, denumita in continuare SCNAFID, pentru fiecare punct de lucru*1).
------------
    *1) Prin punct de lucru se intelege locul unde se asigura respectarea conditiilor prevazute la art. 7 lit. e), f) si g) din Normele privind organizarea si functionarea ingrijirilor la domiciliu, precum si autorizarea persoanelor juridice si fizice care acorda aceste servicii, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si familiei nr. 318/2003.

    Art. 2
    SCNAFID este infiintata in baza Deciziei presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, a presedintelui Colegiului Medicilor din Romania, a presedintelui Colegiului Farmacistilor din Romania si a presedintelui Ordinului Asistentilor Medicali din Romania nr. 127/903/199/41/2003, ca parte a Comisiei Nationale de Acreditare in Sistemul de Asigurari de Sanatate.
    Art. 3
    In vederea acreditarii sunt parcurse urmatoarele etape:
    a) furnizorul de ingrijiri la domiciliu care doreste acreditarea face o cerere, al carei model este prevazut in anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice, adresata SCNAFID, prin care furnizeaza date de structura si se angajeaza sa permita accesul evaluatorilor in toate spatiile acestuia, precum si la toate datele necesare acreditarii;
    b) SCNAFID desemneaza prin dispozitii scrise, al caror model este prevazut in anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, un numar de 2 evaluatori care viziteaza punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu pentru a constata in ce masura acesta corespunde standardelor de acreditare stabilite de SCNAFID;
    c) rezultatul evaluarii este consemnat intr-un raport de evaluare, al carui model este prevazut in anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice, care are atasata grila de scor corespondenta standardelor, completata de catre evaluator conform scalei de evaluare prevazute in anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice, grila de scor care se depune la Directia acreditare furnizori si servicii medicale din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, denumita in continuare CNAS;
    d) Directia acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS agrega scorurile din grila de scor conform regulilor de agregare stabilite de SCNAFID si intocmeste fisa de evaluare sintetica aprobata de SCNAFID;
    e) fisa de evaluare sintetica (primita sub semnatura de la persoana care a elaborat-o), avand anexata cererea de acreditare (al carei numar corespunde cu numarul vizitei de evaluare, precum si cu cel al fisei de evaluare sintetica), este luata in discutie de catre SCNAFID care emite certificatul de acreditare a furnizorului de ingrijiri la domiciliu, al carui model este prevazut in anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice, certificatul de acreditare provizorie, al carui model este prevazut in anexa nr. 6 la prezentele norme metodologice, respectiv notificarea de neacreditare, al carei model este prevazut in anexa nr. 7 la prezentele norme metodologice.

    CAP. 2
    Evaluarea punctului de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu

    Art. 4
    Persoanele desemnate sa evalueze punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu, denumite in continuare evaluatori, trebuie sa indeplineasca obligatoriu urmatoarele cerinte:
    a) sunt angajati ai Directiei acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS;
    b) nu pot fi decat medici sau asistenti medicali;
    c) au experienta de minimum 1 an de lucru in sistemul sanitar;
    d) nu lucreaza si nu fac parte din conducerea unor furnizori de ingrijiri la domiciliu;
    e) se angajeaza in scris printr-o declaratie de compatibilitate, al carei model este prevazut in anexa nr. 8 la prezentele norme metodologice, ca indeplinesc conditiile mentionate mai sus si ca vor notifica orice situatie de incompatibilitate pentru a se evita conflictele de interese;
    f) evaluatorii sunt raspunzatori de evaluarea corecta si de pastrarea confidentialitatii datelor, in caz contrar fiind pasibili de sanctiuni disciplinare si administrative, la propunerea SCNAFID.
    Art. 5
    Evaluatorii primesc din partea SCNAFID unde s-a depus cererea de acreditare de catre furnizorul de ingrijiri la domiciliu o dispozitie pentru vizita de evaluare a furnizorului de ingrijiri la domiciliu respectiv (anexa nr. 2).
    Art. 6
    Vizita de evaluare a furnizorului de ingrijiri la domiciliu are urmatoarele caracteristici:
    a) se face dupa un program stabilit in prealabil cu furnizorul de ingrijiri la domiciliu;
    b) programarea vizitelor de evaluare se va face de preferinta in ordinea depunerii cererilor sau astfel incat timpul de lucru al evaluatorilor sa fie folosit cat mai eficient;
    c) vizitele de evaluare au loc numai in zilele lucratoare;
    d) evaluatorii sunt desemnati de catre directorul Directiei acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS;
    e) evaluatorii au o copie de pe cererea de acreditare depusa de furnizorul de ingrijiri la domiciliu si completeaza pe parcursul vizitei o grila de scor corespondenta standardelor, conform scalei de evaluare;
    f) reprezentantul legal al furnizorului de ingrijiri la domiciliu contrasemneaza un raport de evaluare (anexa nr. 3), care are atasate grilele de scor;
    g) grilele de scor nu contin date de identificare directa a furnizorului de ingrijiri la domiciliu (nume, adresa), ci numai un numar care este numarul vizitei de evaluare;
    h) Directia acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS tine un registru la care are acces numai directorul acesteia si in care sunt consemnate cererile de acreditare, precum si numarul vizitei de evaluare aferente;
    i) dupa vizita de evaluare, evaluatorul preda raportul de evaluare impreuna cu grila de scor, sub semnatura, persoanei din cadrul Directiei acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS, desemnata pentru agregarea datelor.

    CAP. 3
    Elaborarea fisei de evaluare sintetica

    Art. 7
    Fisa de evaluare sintetica se alcatuieste prin agregarea datelor rezultate in urma vizitei de evaluare.
    Art. 8
    Agregarea datelor se organizeaza la nivelul Directiei acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS.
    Art. 9
    Personalul care efectueaza agregarea datelor este desemnat de directorul Directiei acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS, este angajat cu norma intreaga la CNAS si a declarat pe propria raspundere ca nu lucreaza si nu face parte din conducerea unor furnizori de ingrijiri la domiciliu.
    Art. 10
    Personalul care efectueaza agregarea datelor este responsabil de prelucrarea in conditii de confidentialitate a datelor primite de la evaluatori sub semnatura. Persoana desemnata pentru agregarea datelor nu mai indeplineste nici un fel de alte activitati in cadrul acreditarii furnizorilor de ingrijiri la domiciliu.
    Art. 11
    Agregarea datelor se efectueaza conform regulilor de agregare aprobate de SCNAFID si puse in aplicare de Directia acreditare furnizori si servicii medicale din CNAS, in urma careia se intocmeste fisa de evaluare sintetica ce se inainteaza sub semnatura SCNAFID.
    Art. 12
    Persoana care agrega datele va pastra fiecare agregare a datelor corespunzatoare evaluarii unui furnizor de ingrijiri la domiciliu sub forma unui fisier electronic avand ca element de identificare numarul vizitei de evaluare, respectiv al fisei de evaluare sintetica; fisierele cu fiecare agregare vor fi pastrate si pe suport hartie.
    Art. 13
    Agregarea datelor se face potrivit unui algoritm elaborat de Directia acreditare furnizori si servicii medicale, respectandu-se cerintele prevazute mai jos:
    a) prelucrarea datelor se face in programul Excel;
    b) pentru fiecare vizita de evaluare exista un fisier separat;
    c) identificarea fiselor de evaluare se face dupa numarul vizitei, care este singurul element de identificare;
    d) personalul care face agregarea datelor este raspunzator pentru pastrarea confidentialitatii datelor si a formatului de agregare, angajandu-se in acest sens printr-o declaratie de compatibilitate (anexa nr. 8).

    CAP. 4
    Decizia de acreditare

    Art. 14
    Decizia de acreditare este ultima etapa a procesului de acreditare. Pe baza acesteia SCNAFID emite certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, dupa caz.
    Art. 15
    Decizia de acreditare se ia de catre SCNAFID in urma analizei fisei de evaluare sintetica, conform regulilor prevazute la art. 16 - 30.
    Art. 16
    Punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu se acrediteaza, primind documentul aferent (anexa nr. 5), daca la toate grupele de standarde, precum si la standardele independente din fisa de evaluare sintetica nota obtinuta este maxima (5).
    Art. 17
    Punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu se acrediteaza provizoriu pe o perioada de 6 luni, daca a obtinut la toate standardele independente nota maxima (5) si la fiecare din grupele de standarde (de la I la IV) cel putin nota 4.
    Art. 18
    La primirea acreditarii provizorii reprezentantul legal al furnizorului de ingrijiri la domiciliu poate solicita o noua vizita de evaluare la o data care nu va depasi data de expirare a acreditarii provizorii, dar nu mai devreme de 3 luni.
    Art. 19
    Daca se constata in urma celei de a doua vizite de evaluare ca furnizorul de ingrijiri la domiciliu nu a facut remedierile necesare pentru a satisface standardele, in perioada de acreditare provizorie, punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu nu se acrediteaza.
    Art. 20
    Acreditarea provizorie nu poate fi urmata de o alta acreditare provizorie.
    Art. 21
    La reevaluarea unui punct de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu in perioada de acreditare provizorie, daca se constata ca punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu nu indeplineste conditiile de acreditare, acreditarea inceteaza cu data zilei urmatoare emiterii notificarii de neacreditare.
    Art. 22
    Punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu nu se acrediteaza in oricare dintre urmatoarele situatii:
    a) daca punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu nu a obtinut la toate standardele independente nota maxima (5);
    b) daca punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu a obtinut la toate standardele independente nota maxima (5), dar nu a obtinut cel putin nota 4 la fiecare dintre celelalte grupe de standarde (I - IV).
    Art. 23
    In cazul in care punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu nu se acrediteaza, acesta primeste o notificare scrisa (anexa nr. 7) din partea SCNAFID prin care se comunica motivele neacreditarii (standardele neindeplinite), precum si faptul ca furnizorul de ingrijiri la domiciliu nu poate face o noua cerere de acreditare pentru acest punct de lucru mai devreme de 3 luni de la data notificarii neacreditarii.
    Art. 24
    Atat deciziile de acreditare, cat si notificarile de neacreditare se comunica in scris, in aceeasi zi, serviciului contractare al casei de asigurari de sanatate judetene cu care are contract furnizorul de ingrijiri la domiciliu pentru acel punct de lucru. Notificarea de neacreditare se aduce la cunostinta furnizorului de ingrijiri la domiciliu prin fax si prin scrisoare recomandata.
    Art. 25
    Acreditarile, acreditarile provizorii si notificarile de neacreditare emise de SCNAFID sunt valabile din ziua urmatoare datei emiterii acestora si anuleaza acreditarea curenta sau acreditarea provizorie curenta, emise pentru furnizorul respectiv, dupa caz.
    Art. 26
    In vederea luarii deciziei de acreditare, SCNAFID urmeaza procedura de mai jos:
    a) ia in discutie fisa de evaluare sintetica care nu are elemente directe de identificare a furnizorului de ingrijiri la domiciliu si pe baza ei emite certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, dupa caz;
    b) identifica furnizorul de ingrijiri la domiciliu pentru care se elibereaza certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, dupa caz.
    Art. 27
    Acreditarea se acorda pentru o perioada de maximum 2 ani fara a depasi termenul de valabilitate a unui document in baza caruia s-a facut acreditarea.
    Art. 28
    Acreditarea provizorie se acorda pentru o perioada de maximum 6 luni fara a depasi termenul de valabilitate a unui document in baza caruia s-a facut acreditarea.
    Art. 29
    In situatia in care exista o sesizare scrisa catre SCNAFID prin care se semnaleaza ca cel putin unul dintre standardele de acreditare nu mai este indeplinit de catre punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu, se face o verificare de catre SCNAFID (printr-o vizita de evaluare, in termen de 7 zile lucratoare), desemnandu-se alti evaluatori decat cei care au efectuat evaluarea initiala. Anonimele nu se iau in considerare. In urma noii evaluari se emite o noua decizie de acreditare, acreditare provizorie sau notificare de neacreditare, care corespunde situatiei prezente. Refuzul furnizorului de ingrijiri la domiciliu de a primi vizita de evaluare in situatia mentionata mai sus duce la emiterea unei notificari de neacreditare de catre SCNAFID.
    Art. 30
    SCNAFID pastreaza un dosar pentru fiecare furnizor de ingrijiri la domiciliu care a solicitat acreditarea si care contine urmatoarele documente:
    a) cerere;
    b) dispozitie pentru vizita de evaluare;
    c) raport de evaluare;
    d) grila de scor;
    e) fisa de evaluare sintetica;
    f) copie de pe autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii si Familiei;
    g) copie de pe certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie sau notificarea de neacreditare, dupa caz.
    Art. 31
    Casele de asigurari de sanatate judetene pot incheia contracte de furnizare de ingrijiri la domiciliu numai pentru punctele de lucru acreditate ale respectivului furnizor de ingrijiri la domiciliu; contractul de furnizare de ingrijiri la domiciliu nu poate depasi durata acreditarii.

    CAP. 5
    Procedura de contestare

    Art. 32
    Furnizorii de ingrijiri la domiciliu pot contesta acreditarea provizorie sau notificarea de neacreditare emisa de SCNAFID la Comisia Nationala de Acreditare in Sistemul de Asigurari de Sanatate. Contestatiile trimise de furnizorii de ingrijiri la domiciliu la Comisia Nationala de Acreditare in Sistemul de Asigurari de Sanatate vor fi insotite de o copie a acreditarii provizorii, respectiv a notificarii de neacreditare.
    Art. 33
    Comisia Nationala de Acreditare in Sistemul de Asigurari de Sanatate va lua o decizie ce va fi comunicata furnizorului de ingrijiri la domiciliu, SCNAFID si casei de asigurari de sanatate judetene in termen de 30 de zile calendaristice de la depunerea contestatiei; in acest interval Comisia Nationala de Acreditare in Sistemul de Asigurari de Sanatate ia toate masurile in vederea solutionarii contestatiei, inclusiv prin investigatii la fata locului.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

                             Domnule presedinte,

    Subsemnatul ........................., reprezentant legal al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ................................., adresa: localitatea ...................., str. .................. nr. ..., judetul ................, telefon .............., cod fiscal/CNP ...................., solicit acreditarea punctului de lucru ..................., adresa: localitatea ..................., str. .................. nr. ..., judetul ...................., pentru a intra in relatie contractuala cu Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului ............ .
    Declar prin prezenta ca punctul de lucru ............................... al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ................................. acorda servicii de ingrijire la domiciliu in mod nediscriminatoriu.
    Ma oblig prin prezenta sa furnizez evaluatorului desemnat de Subcomisia Nationala de Acreditare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu informatiile si documentele necesare evaluarii, precum si acces liber in spatiile acestui punct de lucru.
    Punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu este condus de ......................, care se legitimeaza cu BI/CI seria .... nr. ............ si are contractul de munca nr. ..................... .
    La punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu lucreaza urmatoarele persoane:
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........
    ................, in functia de ............... conform C.M. nr. ...........

              Data ...............          Semnatura ................

    Domnului presedinte al Subcomisiei Nationale de Acreditare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu

    NOTA:
    Spatiile punctate se completeaza cu majuscule, iar spatiile libere se bareaza.

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    Nr. ................
    Data ...............

    SUBCOMISIA NATIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

                                DISPOZITIE
pentru vizita de evaluare a punctului de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu

    Se numeste domnul/doamna ........................................, care se legitimeaza cu BI/CI seria ..... nr. ............, precum si domnul/doamna ........................., care se legitimeaza cu BI/CI seria .... nr. ........, pentru a efectua vizita de evaluare nr. ......................... la punctul de lucru .............................. al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ................................................, punct de lucru cu adresa ......................................................................., la data ................... . A primit in acest scop grila de scor nr. .............. .

                              Presedinte,
                         ....................

    Am luat la cunostinta.
    Evaluator,
    ......................

    Am luat la cunostinta.
    Evaluator,
    ......................

    ANEXA 3
    la normele metodologice

    SUBCOMISIA NATIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

                              RAPORT DE EVALUARE

    Subsemnatul/subsemnata .......................................... si subsemnatul/subsemnata .........................................., evaluatori desemnati de Subcomisia Nationala de Acreditare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu, prin dispozitia de evaluare nr. .........., sa efectueze vizita de evaluare nr. .......... la punctul de lucru ................................... al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ...................................., am efectuat aceasta vizita la adresa indicata la data ..................... si am completat grila de scor nr. .........., aferenta dispozitiei pentru vizita de evaluare. Evaluarea a fost efectuata in prezenta reprezentantului legal, domnul/doamna .........................................., iar rezultatele acesteia sunt consemnate in grila de scor nr. ....................., atasata la prezentul raport.

    Reprezentantul legal ...................... al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ...........................

    Semnatura .......................

    Stampila furnizorului de ingrijiri la domiciliu

                                                   Evaluator,
                                                .................

                                                   Semnatura
                                                .................

                                                   Evaluator,
                                                .................

                                                   Semnatura
                                                .................

    Data .................

    ANEXA 4
    la normele metodologice

                              SCALA DE EVALUARE
pentru acreditarea punctelor de lucru ale furnizorilor de ingrijiri la domiciliu

 _____________________________________________
| Cod |   Caracter  |   Interpretare   | Scor |
|_____|_____________|__________________|______|
|  L  | Logica      | da/nu            |  5/1 |
|_____|_____________|__________________|______|
|  C  | Cantitativa | 90 - 100%        |  5   |
|     |             |__________________|______|
|     |             | 80 - 89%         |  4   |
|     |             |__________________|______|
|     |             | 70 - 79%         |  3   |
|     |             |__________________|______|
|     |             | 60 - 69%         |  2   |
|     |             |__________________|______|
|     |             | mai putin de 60% |  1   |
|_____|_____________|__________________|______|

    ANEXA 5
    la normele metodologice

    SUBCOMISIA NATIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

                           CERTIFICAT DE ACREDITARE

    Punctul de lucru ............................. al furnizorului de ingrijiri la domiciliu .................................., cu adresa: judetul (sectorul) .........................., localitatea ..................................., str. ............................ nr. .........., cu Autorizatia de functionare nr. .......... din ................, emisa de ...............................,

    este acreditat pana la data de ........................... .

    Data ...................

                                        Presedinte,
                                 ..........................

    ANEXA 6
    la normele metodologice

    SUBCOMISIA NATIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

                       CERTIFICAT DE ACREDITARE PROVIZORIE

    Punctul de lucru ............................. al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ........................................, cu adresa: judetul (sectorul) ....................., localitatea ................................, str. ........................... nr. .........., cu Autorizatia de functionare nr. .......... din ................, emisa de ................................,

    este acreditat provizoriu pana la data de ........................... .

    Data ...................

                                        Presedinte,
                                 ..........................

    ANEXA 7
    la normele metodologice

    SUBCOMISIA NATIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

                           NOTIFICARE DE NEACREDITARE

    Subcomisia Nationala de Acreditare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu a analizat fisa de evaluare sintetica aferenta vizitei de evaluare nr. ..............., intocmita in urma vizitei de evaluare efectuate la data de .................. la punctul de lucru .........................., cu adresa ....................................., al furnizorului de ingrijiri la domiciliu ....................., avandu-l ca reprezentant legal pe ....................... si ca .............................. pe .........................., si a hotarat sa emita prezenta notificare de neacreditare pentru ca punctul de lucru ................................. nu a indeplinit in masura adecvata standardele pentru acreditare dupa cum urmeaza*1):
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    Prezenta notificare de neacreditare se aduce la cunostinta furnizorului de ingrijiri la domiciliu prin scrisoare recomandata si casei de asigurari de sanatate printr-o adresa. Furnizorul de ingrijiri la domiciliu poate face contestatie impotriva prezentei notificari de neacreditare la SCNAFID, mentionand motivele pentru care nu este de acord cu prezenta notificare. Furnizorul de ingrijiri la domiciliu poate face cerere de acreditare dupa 90 de zile de la emiterea prezentei notificari de neacreditare.

              Presedintele Subcomisiei Nationale de Acreditare
                 a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu,
              .................................................

    Data ....................

------------
    *1) Se mentioneaza standardele sau grupele de standarde neindeplinite de punctul de lucru al furnizorului de ingrijiri la domiciliu.

    ANEXA 8
    la normele metodologice

    SUBCOMISIA NATIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU

                        DECLARATIE DE COMPATIBILITATE

    Subsemnatul ....................................., angajat al Directiei acreditare furnizori si servicii medicale din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, propus ca evaluator pentru acreditarea furnizorilor de ingrijiri la domiciliu, declar ca nu am rude sau afini care au parti sociale sau lucreaza ori fac parte din conducerea unor furnizori de ingrijiri la domiciliu, distribuitori/producatori de medicamente si materiale sanitare si, de asemenea, ca nici eu nu am parti sociale, nu lucrez, nu fac parte din conducerea unor furnizori de ingrijiri la domiciliu, distribuitori/producatori de medicamente si materiale sanitare. Ma oblig sa solicit incetarea calitatii de evaluator pentru acreditarea furnizorilor de ingrijiri la domiciliu in cazul in care conditiile de mai sus nu mai sunt satisfacute.

                                           .......................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 559/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 559 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu