Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 537 din 3 aprilie 2007

pentru aprobarea modelului si continutului formularului „Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri"

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 260 din 18 aprilie 2007



In temeiul art. 11 alin. (5) din Hotărarea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 1564 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 196 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Declaraţie recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri" (390 VIES), cod MFP: 14.13.01.02/r, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Formularul prevăzut la art. 1 se completează şi se depune conform Instrucţiunilor de completare prevăzute în anexa nr. 2.

Art. 3. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi arhivare ale formularului prevăzut la art. 1 sunt stabilite în anexa nr. 3.

Art. 4. - Procedura de gestionare a declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri este stabilită în anexa nr. 4.

Art. 5. - Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 6. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 955/2006 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularului „Declaraţie recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri", publicat în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 703 din 16 august 2006.

Art. 7. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Art. 8. - Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor şi Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală legislaţie impozite indirecte şi Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXA Nr. 1*)

390 VIES

DECLARAŢIE RECAPITULATIVĂ

PRIVIND LIVRĂRILE/ACHIZIŢIILE

INTRACOMUNITARE DE BUNURI

PERIOADA DE RAPORTARE

ANUL

PERIOADA :

Perioada trimestrială : TI, T2, T3 sau T4

FELUL DECLARAŢIEI

DECLARAŢIE INIŢIALĂ

DECLARAŢIE RECTIFICATIVĂ

DATE DE IDENTIFICARE

COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ

RO

DENUMIRE / NUME, PRENUME

DOMICILIUL FISCAL

JUDEŢ

SECTOR

LOCALITATE

STRADA

COD POŞTAL

NR

BLOC

SCARA

ETAJ

AP

TELEFON

FAX

E-MAIL

REZUMAT DECLARAŢIE

NUMĂR TOTAL PAGINI ANEXĂ LA DECLARAŢIE

NUMĂRUL TOTAL AL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI

SUMA LIVRĂRILOR/ACHIZIŢIILOR INTRACOMUNITARE DE BUNURI

LIVRĂRI

ACHIZIŢII

LIVRĂRI ÎN CADRUL UNEI OPERAŢIUNI TRIUNGHIULARE

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete

Numele persoanei care face declaraţia

Funcţia

Ştampila

Semnătura

Se completează de personalul organului fiscal

Organ fiscal

Număr înregistrare

Dată înregistrare

/

/

Numele persoanei care a verificat

Cod MFP: 14.13.01.02/r

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

COD

RO

ANUL

PERIOADA

PAG

LISTA OPERAŢIUNILOR INTRACOMUNITARE

ŢARA

COD OPERATOR INTRACOMUNITAR

DENUMIRE/NUME, PRENUME OPERATOR INTRACOMUNITAR

TIP*)   (A/L/T)

BAZA IMPOZABILĂ

TOTAL pagină

TOTAL GENERAL

*) TIP operaţiune se completează cu : A achiziţie si achiziţie in cadrul unei operaţiuni triunghiulare, L livrare, T livrări în cadrul unei operaţiuni triunghiulare

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

pentru completarea declaraţiei recapitulative

1. Declaraţia recapitulativă se depune trimestrial, în condiţiile prevăzute la art. 1564 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, pană la data de 25, inclusiv, a lunii următoare încheierii trimestrului, de către persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 153 şi 1531 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, care au efectuat în trimestrul de raportare livrări şi/sau achiziţii intracomunitare, precum şi livrări şi achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare, aşa cum sunt definite în titlul VI din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

2.1.   Declaraţia recapitulativă se depune în format electronic, astfel:

-   la registratura organului fiscal competent;

-   la poştă, prin scrisoare recomandată;

-   prin completare, pe pagina de web a Ministerului Finanţelor Publice;

-   prin SEN.

2.2.  Formatul electronic depus pe suport electronic va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formatul se editează în două exemplare:

-   un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

-    un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.

Formatul electronic al declaraţiei recapitulative se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice şi se transmite organului competent pe suport electronic.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia persoanelor impozabile, gratuit, de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

Direct pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice depun contribuabilii care dispun de un certificat digital eliberat de Ministerul Finanţelor Publice.

Prin SEN depun contribuabilii care dispun de un certificat digital eliberat de Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei.

3. Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA vor depune declaraţia recapitulativă numai în trimestrul de raportare în care ia naştere exigibilitatea taxei pentru livrările/achiziţiile intracomunitare, precum şi pentru livrările şi achiziţiile în cadrul unei operaţiuni triunghiulare efectuate.

Modul de completare a declaraţiei recapitulative

Secţiunea 1

Cartuşul Perioada de raportare se completează cu:

-   anul la care se referă declaraţia; se înscrie cu cifre arabe cu 4 caractere (exemplu: 2007);

perioada de raportare aferentă operaţiunilor realizate; este formată din două caractere, primul fiind litera „T" şi al doilea fiind cifra aferentă trimestrului respectiv (exemplu: pentru trimestrul 2 se va înscrie „T2").

Declaraţia depusă iniţial se rectifică prin depunerea unei noi declaraţii, pe acelaşi format, bifand căsuţa corespunzătoare de pe formular.

In declaraţia rectificativă se rectifică tranzacţii declarate în orice perioadă de raportare anterioară şi se cuprind numai informaţiile corecte referitoare la tranzacţiile pentru care se operează rectificarea.

Se completează cate o declaraţie rectificativă pentru fiecare perioadă de raportare pentru care se operează rectificări.

Declaraţia rectificativă se foloseşte şi pentru reducerea bazei de impozitare a achiziţiilor intracomunitare în situaţia prevăzută de lege.

Cartuşul Date de identificare conţine:

1.  Cod de identificare fiscală - se înscrie codul primit la înregistrarea în scopuri de TVA, înscris în certificatul de înregistrare în scopuri de TVA.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

2.  Denumire/nume, prenume - se înscriu, după caz, denumirea sau numele şi prenumele persoanei impozabile.

3Domiciliul fiscal - se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

Cartuşul Rezumat declaraţie conţine:

-   numărul total al paginilor anexă la declaraţie;

-   numărul total al operatorilor intracomunitari, indiferent de numărul operaţiunilor;

-  valoarea operaţiunilor, defalcată pe tipuri: livrări, livrări în cadrul operaţiunilor triunghiulare şi achiziţii.

Secţiunea a 2-a

Se completează cu tranzacţiile intracomunitare efectuate, în următoarea ordine:

1.  livrări intracomunitare de bunuri (L);

2.   livrări ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare (T);

3.  achiziţii intracomunitare de bunuri şi achiziţii de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare (A).

Fiecare pagină aferentă secţiunii a 2-a va conţine, în antet, informaţii privind codul de înregistrare în scopuri de TVA, perioada aferentă şi numărul paginii.

1.  Livrări intracomunitare de bunuri - se înscrie suma totală a livrărilor intracomunitare de bunuri scutite de la plata taxei în condiţiile art. 143 alin. (2) lit. a) şi d) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, pe fiecare cumpărător pentru care exigibilitatea taxei ia naştere în trimestrul calendaristic respectiv.

2.  Livrări de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare - se înscrie suma totală a livrărilor de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare, prevăzute la art. 1321 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, efectuate în statul membru de sosire a bunurilor expediate sau transportate, pe fiecare beneficiar al livrării ulterioare ce are desemnat un cod T şi pentru care exigibilitatea taxei ia naştere în trimestrul calendaristic respectiv;

-    se va completa doar de către cumpărătorul revanzător.

3.   Achiziţii intracomunitare de bunuri - se înscrie suma totală a achiziţiilor intracomunitare de bunuri, pe fiecare furnizor, pentru care persoana impozabilă care depune declaraţia este obligată la plata taxei conform art. 151 din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care exigibilitatea taxei intervine în trimestrul calendaristic.

4. Achiziţii de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare - se înscrie suma totală a achiziţiilor de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare pentru care furnizorul a desemnat persoana impozabilă beneficiară drept persoana obligată la plata taxei, în conformitate cu art. 150 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Coloana Ţara - codul ţării care a emis codul de înregistrare în scopuri de TVA al clientului/furnizorului.

Coloana Cod operator intracomunitar - codul de înregistrare în scopuri de TVA al operatorului fără codul de ţară. Acesta trebuie introdus fără spaţii, virgule sau puncte.

Coloana Tipul operaţiunii

L - pentru livrări intracomunitare către alte state membre;

T - pentru livrări în cadrul unei operaţiuni triunghiulare;

A - pentru achiziţii intracomunitare şi achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare din alte state membre;

Coloana Baza impozabilă - valoarea tranzacţiei/ tranzacţiilor efectuate în perioada de raportare cu respectivul client/furnizor (baza impozabilă pentru calculul TVA, stabilită potrivit prevederilor titlului VI din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare).

In subsolul paginii se înscrie suma totală a tranzacţiilor înscrise în pagina respectivă, iar pe ultima pagină a declaraţiei se înscrie şi totalul general al operaţiunilor.

Toate sumele se înscriu în lei.

NOTĂ:

Pentru achiziţii intracomunitare de bunuri şi achiziţii de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare, în cazul în care furnizorul nu comunică un cod valabil de TVA, dar bunurile sunt transportate de pe teritoriul unui stat membru al Uniunii Europene, achiziţia se declară în declaraţia recapitulativă, astfel:

Coloana Ţara - codul ţării membre din care s-a efectuat livrarea intracomunitară

Coloana Cod operator intracomunitar - nu se va înscrie nimic.

Coloana Denumire/Nume, prenume operator intracomunitar - se va înscrie denumirea/numele şi prenumele a/ale furnizorului care a emis factura.

Coloana Tipul operaţiunii - se va înscrie A.

Coloana Baza impozabilă - valoarea tranzacţiei/ tranzacţiilor efectuate în perioada de raportare cu respectivul furnizor (baza impozabilă pentru calculul TVA, stabilită potrivit prevederilor titlului VI din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare).

ANEXA Nr. 3

CARACTERISTICILE   DE   TIPĂRIRE

modul de difuzare, utilizare şi arhivare ale Declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

Denumirea formularului: Declaraţie recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

Cod: 14.13.01.02/r

Format: A4/t1

Caracteristici de tipărire:

-  pe o singură faţă;

-  se utilizează echipament informatic pentru completare şi editare, cu ajutorul programului de asistenţă pus la dispoziţie, gratuit, de Ministerul Finanţelor Publice.

Se difuzează: gratuit.

Se utilizează la: declararea operaţiunilor intracomunitare.

Se întocmeşte de: persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, care realizează operaţiuni intracomunitare.

Circulă: - în format electronic, la organul fiscal în a cărui rază teritorială persoana impozabilă înregistrată în scopuri de taxă pe valoarea adăugată îşi are domiciliul fiscal;

- în format hartie, în două exemplare listate, semnate şi ştampilate, potrivit legii, din care:

-  un exemplar la contribuabil;

-  un exemplar la organul fiscal.

Se arhivează:    - formatul  electronic,  în  arhiva de documente electronice;

   - formatul de hartie, la dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA Nr. 4

PROCEDURA

de gestionare a Declaraţiei recapitulative privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri

In vederea îndeplinirii cerinţelor Regulamentului CE nr. 1798/2003, persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, care realizează operaţiuni intracomunitare, au obligaţia să depună, trimestrial, Declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile intracomunitare de bunuri (390 VIES), potrivit dispoziţiilor art. 1564 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

1. Depunerea declaraţiei recapitulative

1.1.  Declaraţia recapitulativă se depune trimestrial, pană la data de 25, inclusiv, a lunii următoare încheierii trimestrului, la organul fiscal competent.

1.2.   Persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA depun declaraţia recapitulativă numai în trimestrul de raportare în care ia naştere exigibilitatea taxei pentru livrările/achiziţiile intracomunitare, precum şi pentru livrările şi achiziţiile în cadrul unei operaţiuni triunghiulare efectuate.

2. Prelucrarea declaraţiei recapitulative

2.1.   Prelucrarea declaraţiilor recapitulative depuse de persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA se realizează de către organul fiscal competent, prin folosirea programului informatic de prelucrare pus la dispoziţie de Direcţia generală a tehnologiei informaţiei, pană la data de 5 a lunii următoare termenului de depunere a declaraţiei.

2.2.   După prelucrare, declaraţia recapitulativă se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

3.  Verificarea formală a declaraţiilor recapitulative

3.1.   Pentru fiecare declaraţie recapitulativă, organul fiscal competent verifică:

a)   corectitudinea codului de înregistrare în scopuri de TVA al persoanei impozabile care realizează operaţiuni intracomunitare, prin verificarea datelor de identificare din declaraţie cu cele existente în Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA;

b)   integralitatea codurilor de înregistrare în scopuri de TVA ale operatorilor străini înscrişi în declaraţie: înscrierea corectă a codului de ţară, precum şi a numărului de caractere al codului;

c)  corelarea totalului sumelor aferente livrărilor/achiziţiilor intracomunitare din declaraţia recapitulativă cu cele înscrise în randurile corespunzătoare din Decontul de TVA sau Decontul special de TVA, după caz, astfel:

-   livrări + livrări în cadrul unei operaţiuni triunghiulare din declaraţia recapitulativă = livrări intracomunitare din Decontul de TVA;

-    achiziţii + achiziţii în cadrul unei operaţiuni triunghiulare din declaraţia recapitulativă = achiziţii intracomunitare din decont de TVA sau decont special de TVA, după caz;

d)   îndeplinirea obligaţiei de depunere a declaraţiei recapitulative, prin încrucişarea informaţiilor referitoare la persoanele impozabile care au declarat livrări/achiziţii în deconturile de TVA şi deconturile speciale de TVA depuse cu informaţiile referitoare la persoanele impozabile care au depus declaraţii recapitulative.

3.2.   In cazul persoanelor impozabile cu obligaţii declarative lunare, precum şi în cazul în care în cadrul trimestrului de raportare au fost depuse mai multe deconturi speciale de TVA de către contribuabil, corelaţiile se verifică avand în vedere totalul livrărilor, respectiv al achiziţiilor înscrise în toate declaraţiile depuse în cadrul perioadei la care se referă declaraţia recapitulativă.

4.  Notificarea persoanelor impozabile

4.1.   După prelucrarea declaraţiilor recapitulative se identifică:

-   persoanele impozabile care nu au depus declaraţia recapitulativă, deşi în Decontul de TVA sau în Decontul special de TVA au declarat livrări/achiziţii intracomunitare, potrivit pct. 3.1 lit. d);

-   persoanele impozabile care au depus declaraţii recapitulative care prezintă erori, potrivit pct. 3.1 lit. a)-c).

4.2.   Pentru persoanele impozabile prevăzute la pct. 4.1 se emit:

a)  notificări pentru nedepunerea declaraţiei;

b)  notificări pentru corectarea declaraţiei.

4.3.   Notificările prevăzute la pct. 4.2 se emit pană cel tarziu la data de 25 a lunii următoare termenului legal de depunere a declaraţiei recapitulative.

4.4.   Persoanele impozabile care depun cu întarziere declaraţia recapitulativă sunt sancţionate potrivit art. 189 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu amendă de la 50 lei la 1.500 lei pentru persoanele fizice şi cu amendă de la 500 lei la 10.000 lei pentru persoanele juridice.

4.5.   Declaraţiile recapitulative depuse sau corectate ca urmare a notificărilor transmise se prelucrează în momentul primirii lor de la persoanele impozabile.

4.6.  Declaraţiile recapitulative care prezintă erori, potrivit pct. 3.1 lit. a)-c), pentru care organul fiscal competent a transmis notificarea prevăzută la pct. 4.2.b) se corectează prin depunerea unei noi declaraţii corect completate, pa cel tarziu la data de 25 a lunii următoare termenului legal de depunere a declaraţiei recapitulative pe care o corectează, fără a se bifa căsuţa de rectificare.

4.7. Declaraţia recapitulativă prevăzută la pct. 4.6 înlocuieşte declaraţia recapitulativă depusă iniţial şi, după prelucrare, se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

5.   Prelucrarea declaraţiilor recapitulative rectificative

5.1.   Declaraţiile recapitulative se rectifică, din oficiu, de către persoana impozabilă, prin depunerea unei declaraţii recapitulative rectificative.

5.2.    In declaraţia recapitulativă rectificativă se corectează informaţiile eronate declarate în perioade de raportare anterioare, precum şi informaţii din declaraţia recapitulativă aferentă ultimei perioade de raportare, care nu au fost corectate pană la data de 25 a lunii următoare datei de raportare, în urma notificărilor transmise potrivit pct. 4.

5.3.  Declaraţiile recapitulative rectificative se prelucrează în momentul primirii lor de la persoanele impozabile.

5.4.   Se verifică existenţa bifei în căsuţa prevăzută de formular, în vederea marcării corespunzătoare în sistemul informatic.

5.5.    După prelucrare, declaraţiile rectificative se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

6.   Organizarea bazei centrale de date „Declaraţii recapitulative"

6.1.   Informaţiile din declaraţiile recapitulative depuse la termenele legale de depunere, precum şi cele depuse ca urmare a notificărilor transmise de organele fiscale competente se introduc într-o bază de date denumită „Declaraţii recapitulative".

6.2.   Baza de date „Declaraţii recapitulative" cuprinde două secţiuni:

-    livrări - în care se înscriu toate livrările intracomunitare de bunuri (cod L) şi toate livrările ulterioare de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare (cod T);

-     achiziţii - în care se înscriu achiziţiile intracomunitare de bunuri şi achiziţiile de bunuri efectuate în cadrul unei operaţiuni triunghiulare (cod A).

6.3.   Informaţiile din declaraţiile recapitulative rectificative depuse de persoanele impozabile se introduc în aceeaşi bază centrală de date, însă se marchează corespunzător.

7.      Centralizarea informaţiilor din declaraţiile recapitulative

7.1.  Pană la sfarşitul lunii următoare termenului legal de depunere a declaraţiei recapitulative, organul fiscal competent transmite direcţiei generale a finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti baza de date cuprinzand declaraţiile recapitulative depuse, şi anume:

-  declaraţiile recapitulative corecte;

-   declaraţiile recapitulative corectate ca urmare a notificărilor transmise persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA; şi

-   declaraţii recapitulative cu erori, pentru care nu a fost efectuată corecţia ca urmare a notificărilor transmise persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA.

Organul fiscal competent este responsabil pentru completitudinea şi corectitudinea informaţiilor transmise.

7.2.   In termen de maximum 5 zile, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili transmit informaţiile din declaraţiile recapitulative Direcţiei generale a tehnologiei informaţiei şi sunt responsabile pentru completitudinea informaţiilor transmise.

7.3. In termen de 5 zile, Serviciul central de legături verifică dacă informaţiile din declaraţiile recapitulative au fost transmise de către toate direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili.

8. Centralizarea datelor din declaraţiile recapitulative rectificative

8.1. La sfarşitul fiecărei luni, organul fiscal competent transmite direcţiei generale a finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti baza de date cuprinzand declaraţiile  recapitulative  rectificative depuse în  luna respectivă.

Organul fiscal competent este responsabil pentru completitudinea şi corectitudinea informaţiilor transmise.

8.2.   In termen de maximum 5 zile, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili transmit informaţiile din declaraţiile recapitulative rectificative Direcţiei generale a tehnologiei informaţiei şi sunt responsabile pentru completitudinea informaţiilor transmise.

8.3.   La solicitările punctuale formulate de statele membre, Serviciul central de legături verifică existenţa unor eventuale declaraţii recapitulative rectificative.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 537/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 537 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu