Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.521 din 30.04.2014

privind publicarea acceptării amendamentelor la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.338(91) a Comitetului de siguranţă maritimă din 30 noiembrie 2012
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 373 din 21 mai 2014



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. VIII(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. VIII (b)(vii)(2) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS 1974), precum şi ale art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 2 pct. 20 şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: Articolul 1Se publică amendamentele la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.338(91) a Comitetului de siguranţă maritimă din 30 noiembrie 2012, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data de 1 iulie 2014. p. Ministrul transporturilor, Iulian-Ghiocel Matache, secretar de stat
ANEXĂREZOLUŢIA MSC.338(91) (adoptată la 30 noiembrie 2012) Adoptarea amendamentelor la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată Comitetul de siguranţă maritimă, amintind articolul 28(b) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile comitetului, amintind, de asemenea, articolul VIII(b) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumită în continuare „Convenţie“), referitor la procedura de modificare aplicabilă anexei la Convenţie, altele decât dispoziţiile prevăzute în capitolul I, luând în considerare amendamentele la Convenţie în cadrul celei de-a nouăzeci şi una sesiuni propuse şi difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din aceasta, 1. adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Convenţie al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie; 2. stabileşte, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, că amendamentele menţionate se vor considera ca fiind acceptate la 1 ianuarie 2014, cu excepţia cazului în care până la această dată mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă nu mai puţin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale au notificat obiecţiile lor la aceste amendamente; 3. invită guvernele contractante la SOLAS să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 iulie 2014, după acceptarea în conformitate cu paragraful 2 de mai sus; 4. solicită secretarului general, în conformitate cu articolul VIII(b)(v) din Convenţie, să transmită copii certificate ale prezentei rezoluţii şi textul amendamentelor cuprinse în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenţie; 5. solicită de asemenea secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie. ANEXĂla Rezoluţia MSC.338(91) AMENDAMENTE la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată Capitolul II-1Construcţie - structură, compartimentare şi stabilitate, maşini şi instalaţii electrice PARTEA A-1Structura navelor 1 Se adaugă o nouă regulă 3-12, după regula existentă 3-11: Regula 3-12 - Protecţie împotriva zgomotului 1 Prezenta regulă se aplică navelor cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 1600: .1 pentru care contractul de construcţie este încheiat la 1 iulie 2014 sau după această dată; sau .2 în lipsa unui contract de construcţie, la care chila a fost pusă ori aflată într-un stadiu similar de construcţie la 1 ianuarie 2015 sau după această dată; ori .3 la care livrarea are loc la 1 iulie 2018 sau după această dată, cu excepţia cazului în care Administraţia consideră că respectarea unei dispoziţii speciale este nerezonabilă ori impracticabilă. 2 La navele livrate înainte de 1 iulie 2018 şi: .1 la care contractul de construcţie este încheiat înainte de 1 iulie 2014 şi la care chila a fost pusă sau aflată într-un stadiu similar de construcţie la 1 ianuarie 2009 ori după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2015; sau .2 în lipsa unui contract de construcţie, la care chila a fost pusă ori aflată într-un stadiu similar de construcţie la 1 ianuarie 2009 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 2015, măsurile* trebuie luate pentru a reduce zgomotul maşinilor din compartimentul maşini până la niveluri acceptabile astfel cum sunt stabilite de către Administraţie. Dacă zgomotul în cauză nu poate fi redus suficient, sursa de zgomot excesiv trebuie izolată sau trebuie prevăzut un refugiu contra zgomotului dacă este necesar ca spaţiul să fie supravegheat. Trebuie furnizată, dacă este necesară, protecţie pentru urechi pentru personalul care trebuie să intre în spaţiile respective. 3 Navele trebuie să fie construite pentru a reduce zgomotul la bord şi pentru a proteja personalul de zgomot, în conformitate cu Codul privind nivelurile de zgomot la bordul navelor, adoptat de Comitetul de siguranţă maritimă prin Rezoluţia MSC.337(91), aşa cum poate fi amendat de Organizaţie, cu condiţia ca aceste amendamente să fie adoptate, să fie în vigoare şi să aibă efect în conformitate cu dispoziţiile articolului VIII din prezenta Convenţie privind procedurile de amendare aplicabile anexei, altele decât cele din capitolul I. În sensul acestei reguli, deşi Codul privind nivelurile de zgomot la bordul navelor este considerat ca fiind un instrument obligatoriu, părţile cu valoare de recomandare ce sunt menţionate în capitolul I al Codului sunt tratate ca facultative, cu condiţia ca amendamentele la asemenea părţi cu valoare de recomandare să fie adoptate de către Comitetul de siguranţă maritimă în conformitate cu regulile sale de procedură. 4 Prin derogare de la cerinţele paragrafului 1, prezenta regulă nu se aplică tipurilor de nave enumerate la paragraful 1.3.4 din Codul privind nivelurile de zgomot la bordul navelor * Se referă la Codul privind nivelurile de zgomot la bordul navelor, adoptat de Organizaţie prin Rezoluţia A.468(XII). PARTEA CInstalaţii de maşini 2 Regula existentă 36 se elimină şi rămâne necompletat. Capitolul II-2Construcţie - protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului PARTEA AGeneralităţi Regula 1 - Aplicare 3 Următoarea notă de subsol se adaugă la titlul Regulii 1: * Data de aplicare de 1 iulie 2012 a fost introdusă prin Rezoluţia MSC.308(88). Cu toate acestea, această rezoluţie a modificată, în contextul capitolului II-2, numai regulile II-2/3.23 (definiţia de «Codul metodelor de încercare la foc») şi II-2/7.4.1 (noul alineat .3), iar toate celelalte reguli cu data de aplicare iniţială de 1 iulie 2002 nu au fost modificate. 4 În paragraful existent 2.4 se adaugă următoarele subparagrafe noi, după subparagraful existent .6: .7 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 februarie 1992 ori după această dată, dar înainte de 1 iulie 2002 nu trebuie să ţină cont de prevederile din regula 19.3.3, cu condiţia ca acestea să respecte prevederile din regula 54.2.3 aşa cum au fost adoptate prin Rezoluţia MSC.13(57); şi .8 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500 şi navele de pasageri construite la 1 septembrie 1984 ori după această dată, dar înainte de 1 iulie 2002 nu trebuie să ţină cont de prevederile din regulile 19.3.1, 19.3.5, 19.3.6, 19.3.9, cu condiţia ca acestea să respecte prevederile din regulile 54.2.1, 54.2.5, 54.2.6, 54.2.9 aşa cum au fost adoptate prin Rezoluţia MSC.1(XLV). 5 Se adaugă următorul paragraf nou 2.5: 2.5 Navele construite înainte de 1 iulie 2012 trebuie de asemenea să satisfacă cerinţele din regula 10.10.1.2, aşa cum au fost adoptate prin Rezoluţia MSC.338(91). PARTEA CStingerea incendiului Regula 9 - Localizarea incendiului 6 În tabelul 9.3, coloana (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), rândul (2) (Coridoare), simbolul „A-15“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 7 În tabelul 9.3, coloana (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), rândul (4) (Scări), simbolul „A-15“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 8 În tabelul 9.3, coloana (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), simbolul „A-0“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 9 În tabelul 9.4, coloana (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), rândul (1) (Posturi de comandă), simbolul „A-30“ se înlocuieşte cu simbolul „A-60g“. 10 În tabelul 9.4, coloana (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), rândul (2) (Coridoare), simbolul „A-0“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 11 În tabelul 9.4, coloana (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), rândul (4) (Scări), simbolul „A-0“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 12 În tabelul 9.4, coloana şi rândul (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), simbolul „A-0“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 13 În tabelul 9.4, coloana (2) (Coridoare), rândul (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), simbolul „A-15“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 14 În tabelul 9.4, coloana (4) (Scări), rândul (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), simbolul „A-15“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30g“. 15 În tabelul 9.4, coloana (6) (Spaţii de maşini de categorie A), rândul (11) (Spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro), simbolul „A-30“ se înlocuieşte cu simbolul „A-60g“. 16 În tabelul 9.4 se adaugă o notă nouă, după cum urmează: g Navele construite înainte de 1 iulie 2014 trebuie să fie conforme, cel puţin, cu cerinţele anterioare aplicabile în momentul în care nava a fost construită, specificate în conformitate cu regula 1.2. 17 În tabelul 9.5, coloana şi rândul (11) (Spaţii ro-ro şi spaţii pentru vehicule), simbolul „*h“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30j“. 18 În tabelul 9.6, coloana (11) (Spaţii ro-ro şi spaţii pentru vehicule), rândul (10) (Punţi deschise) simbolul „*“ se înlocuieşte cu simbolul „A-0j“. 19 În tabelul 9.6, coloana şi rândul (11) (Spaţii ro-ro şi spaţii pentru vehicule), simbolul „*h“ se înlocuieşte cu simbolul „A-30j“. 20 În tabelul 9.6, coloana (10) (Punţi deschise), rândul (11) (Spaţii ro-ro şi spaţii pentru vehicule), simbolul „*“ se înlocuieşte cu simbolul „A-0j“. 21 În tabelul 9.6, textul existent notat „h“ se înlocuieşte cu cuvântul „Şters“. 22 În tabelul 9.6 se adaugă o notă nouă, după cum urmează: j Navele construite înainte de 1 iulie 2014 trebuie să fie conforme, cel puţin, cu cerinţele anterioare aplicabile în momentul în care nava a fost construită, specificate în conformitate cu regula 1.2. 23 Paragrafele 6.2 şi 6.3 se elimină şi paragrafele următoare se renumerotează în consecinţă. Regula 10 - Combaterea incendiului 24 La paragraful 5.6.3, subparagraful existent .1 se înlocuieşte cu următorul text: .1 părţi ale motoarelor cu ardere internă care prezintă un risc de incendiu sau, în cazul navelor construite înainte de 1 iulie 2014, părţi ale motoarelor cu combustie internă folosite pentru propulsia principală a navei şi producerea de energie care prezintă un risc de incendiu; 25 Paragraful existent 10.1 se înlocuieşte cu următorul text: 10.1 Tipuri de echipamente pentru pompieri .1 Echipamentele pentru pompieri trebuie să corespundă prevederilor Codului pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului; şi .2 Aparatele de respiraţie autonome cu aer comprimat ale echipamentelor pentru pompieri trebuie să fie conforme cu paragraful 2.1.2.2 din capitolul 3 din Codul pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului până la 1 iulie 2019. 26 Se adaugă un nou paragraf după paragraful existent 10.3: 10.4 Comunicarea între pompieri Pentru navele construite la 1 iulie 2014 sau după această dată, un minim de două aparate emisie-recepţie radiotelefonice portabile trebuie să se găsească la bord pentru fiecare echipă de incendiu pentru a permite pompierilor să comunice. Aceste aparate emisie-recepţie radiotelefonice portabile trebuie să fie de un tip antiexploziv sau de siguranţă intrinsecă. Navele construite înainte de 1 iulie 2014 trebuie să îndeplinească cerinţele prezentului paragraf nu mai târziu de data primei inspecţii după 1 iulie 2018. PARTEA ECerinţe operaţionale Regula 15 - Instrucţiuni, pregătire şi exerciţii la bordul navei 27 Se adaugă un nou paragraf după paragraful existent 2.2.5: 2.2.6 Trebuie să existe la bord un mijloc de a reîncărca buteliile folosite în timpul exerciţiilor ale aparatului de respirat sau un număr de butelii de rezervă suficient pentru a putea să le înlocuiască pe cele utilizate. PARTEA GCerinţe speciale Regula 20 - Protecţia spaţiilor pentru vehicule, spaţiilor de categorie specială şi spaţiilor ro-ro 28 Actualul paragraf 6.1 şi paragrafele 6.1.1 şi 6.1.2 se înlocuiesc cu următoarele: „6.1 Instalaţii fixe pentru stingerea incendiului (Cerinţele paragrafelor 6.1.1 şi 6.1.2 se aplică navelor construite la 1 iulie 2014 sau după această dată. Navele construite înainte de 1 iulie 2014 trebuie să satisfacă cerinţele prevăzute în paragrafele 6.1.1 şi 6.1.2 care se aplicau anterior.) 6.1.1 Spaţiile pentru vehicule şi spaţiile ro-ro, care nu sunt spaţii de categorie specială şi care nu pot fi etanşate la gaze, dintr-un loc din exteriorul încăperilor de marfă trebuie să fie echipate cu una dintre următoarele instalaţii fixe pentru stingerea incendiilor: .1 o instalaţie fixă pentru stingerea incendiului cu gaz conformă dispoziţiilor din Codul pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului; .2 o instalaţie fixă de stingere a incendiului cu spumă cu coeficient mare de spumare conformă dispoziţiilor din Codul pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului; sau .3 o instalaţie fixă de stingere a incendiului pe bază de apă pentru spaţii de categorie specială şi spaţii ro-ro conformă dispoziţiilor din Codul pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului şi paragrafelor de la 6.1.2.1 la 6.1.2.4. 6.1.2 Spaţiile ro-ro şi spaţiile pentru vehicule care nu pot fi etanşate la gaze, precum şi spaţiile de categorie specială trebuie prevăzute cu o instalaţie fixă de stingerea incendiului pe bază de apă pentru spaţiile de categorie specială şi spaţii ro-ro conformă dispoziţiilor din Codul pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului, care trebuie să protejeze toate porţiunile de pe oricare punte şi platformă pentru vehicule în astfel de spaţii. Această instalaţie fixă de stingere a incendiului pe bază de apă trebuie să aibă: .1 un manometru pe colectorul cu supape; .2 pe fiecare supapă a colectorului o marcare vizibilă indicând încăperile deservite; .3 instrucţiuni de întreţinere şi funcţionare a instalaţiei afişate în locul în care se găsesc supapele; şi .4 un număr suficient de supape de drenare pentru a asigura un drenaj complet al instalaţiei.“ Capitolul IIIMijloace şi dispozitive de salvare PARTEA BCerinţe aplicabile navelor şi mijloacelor de salvare 29 Se adaugă o nouă regulă 17-1 după regula 17 existentă: Regula 17-1 Recuperarea persoanelor din apă 1 Toate navele trebuie să aibă planuri şi proceduri specifice pentru recuperarea persoanelor din apă, luând în considerare liniile directoare elaborate de către Organizaţie.* Planurile şi procedurile trebuie să identifice echipamentele destinate a fi utilizate în scopuri de recuperare şi măsurile care trebuie luate pentru a reduce riscul personalului de la bordul navelor implicat în operaţiunile de recuperare. Navele construite înainte de 1 iulie 2014 trebuie să îndeplinească această cerinţă înainte de prima inspecţie periodică sau de reînnoire a echipamentelor de siguranţă ale navei după 1 iulie 2014, ţinând cont de data cea mai apropiată._____* Se referă la Liniile directoare pentru elaborarea de planuri şi proceduri de recuperare a persoanelor (MSC.1\/Circ.1447). 2 Navele de pasageri ro-ro care respectă regula 26.4 se consideră ca fiind conforme cu această regulă. APENDICE Certificate 30 Toate modelele de certificate şi de liste referitoare la echipament cuprinse în apendicele la anexă se înlocuiesc cu următoarele: MODEL DE CERTIFICAT DE SIGURANŢĂ PENTRU NAVELE DE PASAGERI Certificat de siguranţă pentru nava de pasageri Prezentul certificat se va suplimenta cu o Listă a echipamentului de siguranţă pentru nava de pasageri (Formular P) (sigiliul oficial) (statul) pentru un/un scurt1 voiaj internaţional Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ................ ................ ........ .......... (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ........ ........... (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei2 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Zonele maritime pentru care nava are certificat de operare (regula IV/2) ........ ................ ................ ................ ................ Numărul IMO3 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Data construcţiei: Data de contract pentru construcţie ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Data la care a fost pusă chila sau data la care nava a fost într-un stadiu similar de construcţie ........ ................ ........ ........ Data de livrare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ Data la care au început lucrările pentru o conversie, o transformare sau modificare majoră (dacă este cazul) ........ ................ ................ ................ ............. Toate datele aplicabile trebuie să fie completate. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ: 1 Nava a fost inspectată în conformitate cu cerinţele regulii I/7 din Convenţie. 2 În urma inspecţiei s-a constatat că: 2.1 nava respectă cerinţele Convenţiei cu privire la: .1 structură, maşini principale şi auxiliare, căldări şi alte recipiente sub presiune; .2 dispunerea şi detaliile privind compartimentarea etanşă; .3 următoarele linii de încărcare de compartimentare:

Liniile de încărcare de compartimentare determinate şi marcate pe bordaj la mijlocul navei (regula II-1/18)4 Bord liber Se foloseşte când spaţiile destinate pasagerilor cuprind următoarele spaţii ce pot fi ocupate fie de pasageri, fie de mărfuri
P1 P2 P3 ........ ......... ........ ......... ........ ......... ........ ................ ........ ............. ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ ..........

1 Ştergeţi, după caz. 2 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. 3 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. 4 Pentru navele construite înainte de 1 ianuarie 2009 trebuie utilizată notaţia de compartimentări „C.1, C.2 şi C.3“. 2.2 nava respectă cerinţele Convenţiei cu privire la protecţia constructivă contra incendiilor, la instalaţiile şi mijloacele de protecţie contra incendiului şi planurile de combatere a incendiilor; 2.3 mijloacele de salvare şi echipamentele bărcilor de salvare, plutelor de salvare şi ale bărcilor de urgenţă au fost prevăzute în conformitate cu cerinţele Convenţiei; 2.4 nava a fost dotată cu un aparat de lansare a bandulei şi instalaţii radio folosite la mijloacele de salvare în conformitate cu cerinţele Convenţiei; 2.5 nava corespunde cerinţelor Convenţiei cu privire la instalaţiile radio; 2.6 funcţionarea instalaţiilor radio folosite pe mijloacele de salvare respectă cerinţele Convenţiei; 2.7 nava respectă cerinţele Convenţiei cu privire la echipamentul de navigaţie de la bord, mijloacele de ambarcare pentru piloţi şi publicaţiile nautice; 2.8 nava a fost dotată cu lumini, figuri, mijloace de producere a semnalelor sonore şi a semnalelor de alertare pentru cazuri de pericol în conformitate cu cerinţele Convenţiei şi cu Regulamentul internaţional pentru prevenirea abordajelor pe mare în vigoare; 2.9 nava respectă din toate celelalte puncte de vedere cerinţele relevante ale Convenţiei; 2.10 nava a făcut/nu a făcut1 obiectul unor metode de proiectare şi dispozitive alternative în conformitate cu regula/regulile II-1/55/II-2/17/III/381 din Convenţie; 2.11 un document de aprobare a unor metode de proiectare şi dispozitive alternative pentru maşini şi instalaţii electrice/protecţie contra incendiului/instalaţii şi mijloace de salvare1 este/nu este1 anexat prezentului certificat. 3 S-a emis/Nu s-a emis1 un certificat de scutire. Prezentul certificat este valabil până la ........ ................ ................ ................ ............. . Data terminării inspecţiei pe baza căreia a fost eliberat acest certificat ........ ................ ................ ................ ........ .......... (zz/ll/aaaa) Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ (locul de emitere a certificatului ........ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (data emiterii) (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) 1 Ştergeţi, după caz. LISTA echipamentului de siguranţă pentru nava de pasageri (Formular P) LISTA ECHIPAMENTULUI PENTRU CONFORMITATE CU CONVENŢIA INTERNAŢIONALĂ DIN 1974 PENTRU OCROTIREA VIEŢII OMENEŞTI PE MARE, AŞA CUM A FOST AMENDATĂ 1 Caracteristicile navei Numele navei ........ ................ ................ ........ ............... Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ........ ............... Numărul persoanelor de la bord pentru care este autorizată să le transporte ........ ................ ................ ................ ......... Numărul minim de persoane cu calificările necesare pentru a opera instalaţiile radio ........ ................ ................ ............... 2 Detalii privind mijloacele de salvare 1 Se referă la amendamentele din 1983 la SOLAS [MSC.6(48)] aplicabile navelor construite la 1 iulie 1986 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998. 2 Excluzând cele cerute prin Codul LSA, paragrafele 4.1.5.1.24, 4.4.8.31 şi 5.1.2.2.13. 3 Detalii privind instalaţiile radio 4 Metode folosite pentru a asigura disponibilitatea instalaţiilor radio (regulile IV/15.6 şi 15.7) 4.1 Dublarea echipamentului ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 4.2 Întreţinerea la ţărm ........ ................ ................ ................ ................ ................ .......... 4.3 Capacitatea de întreţinere pe mare. ........ ................ ................ ................ ................ 5 Detalii privind echipamentul şi sistemele de navigaţie 3 Alte mijloace care respectă această cerinţă sunt permise în temeiul regulii V/19. Dacă sunt utilizate alte mijloace, acestea trebuie să fie specificate. 4 Ştergeţi, după caz. 3 Alte mijloace care respectă această cerinţă sunt permise în temeiul regulii V/19. Dacă sunt utilizate alte mijloace, acestea trebuie să fie specificate. 4 Ştergeţi, după caz. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTA că această listă este corectă din toate punctele de vedere. Emisă la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. (locul de emitere a listei) ........ ................ ........ ............ ........ ........ .............. (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ................ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate corespunzător care emite lista) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite lista, după caz) MODEL DE CERTIFICAT DE SIGURANŢĂ A CONSTRUCŢIEI PENTRU NAVELE DE MARFĂ Certificat de siguranţă a construcţiei pentru nava de marfă (sigiliul oficial) (statul) Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ........ ............ (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ............ (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei1 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... 1 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Deadweight navă (tone metrice)2 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Numărul IMO3 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Tipul navei4 Vrachier Petrolier Navă-cisternă pentru transport produse chimice Navă pentru transport gaz Navă pentru transportul mărfurilor, altele decât cele de mai sus Data construcţiei: Data de contract pentru construcţie ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ Data la care a fost pusă chila sau data la care nava a fost într-un stadiu similar de construcţie ........ ................ ................ ............... Data de livrare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Data la care au început lucrările pentru o conversie, o transformare sau modificare majoră (dacă este cazul) ........ ............... Toate datele aplicabile trebuie să fie completate. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ: 1 Nava a fost inspectată în conformitate cu cerinţele regulii I/10 din Convenţie. 2 În urma inspecţiei s-a constatat că starea structurii, maşinilor şi echipamentului, astfel cum sunt definite în regula de mai sus este satisfăcătoare şi nava este în conformitate cu cerinţele relevante ale capitolelor II-1 şi II-2 din Convenţie (altele decât cele referitoare la instalaţiile şi mijloacele de protecţie contra incendiului şi la planurile de combatere a incendiilor). 3 S-a emis/Nu s-a emis4 un certificat de scutire. 4 Nava a făcut/nu a făcut4 obiectul unor metode de proiectare şi dispozitive alternative în conformitate cu regula/regulile II-1/55/II-2/174 din Convenţie. 5 Un document de aprobare a unor metode de proiectare şi dispozitive alternative pentru maşini şi instalaţii electrice/protecţie contra incendiului4/este/nu este4 anexat prezentului certificat. Prezentul certificat este valabil până la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Data terminării inspecţiei pe baza căreia a fost eliberat acest certificat ........ ................ ................ ................ ........ ............ (zz/ll/aaaa) Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... (locul de emitere a certificatului) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ........ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) 2 Numai pentru petroliere, nave-cisternă pentru transportul produselor chimice şi nave pentru transportul gazelor. 3 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. 4 Ştergeţi, după caz. MODEL DE CERTIFICAT DE SIGURANŢĂ A ECHIPAMENTULUI PENTRU NAVELE DE MARFĂ Certificat de siguranţă a echipamentului pentru nava de marfă Prezentul certificat se va suplimenta cu o listă a echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular E) (sigiliul oficial) (statul) Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ........ ............ (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ............ (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei1 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... 1 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Deadweight navă (tone metrice)2........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Lungimea navei (regula III/3.12) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ Numărul IMO3........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Tipul navei4 Vrachier Petrolier Navă-cisternă pentru transport produse chimice Navă pentru transport gaz Navă pentru transportul mărfurilor, altele decât cele de mai sus. Data la care a fost pusă chila sau data la care nava a fost într-un stadiu similar de construcţie ori, dacă este cazul, data la care au început lucrările pentru o conversie, o transformare sau modificare majoră ........ ................ ................ ................ ......... SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ: Prezentul certificat este valabil până la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Data terminării inspecţiei pe baza căreia a fost eliberat acest certificat ........ ................ ................ ................ ........ ........... (zz/ll/aaaa) Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. (locul de emitere a certificatului) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ........ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) 2 Numai pentru petroliere, nave-cisternă pentru transportul produselor chimice şi nave pentru transportul gazelor. 3 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. 4 Ştergeţi, după caz. 5 Se referă la amendamentele din 1983 la SOLAS [MSC.6(48)] aplicabile navelor construite la 1 iulie 1986 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998, pentru ambarcaţiuni de salvare parţial închise cu autoredresare de la bord. LISTA echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular E) LISTA ECHIPAMENTULUI PENTRU CONFORMITATE CU CONVENŢIA INTERNAŢIONALĂ DIN 1974 PENTRU OCROTIREA VIEŢII OMENEŞTI PE MARE, AŞA CUM A FOST AMENDATĂ 1 Caracteristicile navei Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. 2 Detalii privind mijloacele de salvare 1 Se referă la amendamentele din 1983 la SOLAS [MSC.6(48)] aplicabile navelor construite la 1 iulie 1986 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998. 3 Detalii privind echipamentul şi sistemele de navigaţie SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTA că această listă este corectă din toate punctele de vedere. Emisă la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... (locul de emitere a listei) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ........ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate corespunzător care emite lista) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite lista, după caz) 2 Alte mijloace care respectă această cerinţă sunt permise în virtutea regulii V/19. Dacă sunt utilizate alte mijloace, acestea trebuie să fie specificate. 3 Ştergeţi, după caz. MODEL DE CERTIFICAT DE SIGURANŢĂ RADIO PENTRU NAVELE DE MARFĂ Certificat de siguranţă radio pentru nava de marfă Prezentul certificat se va suplimenta cu o listă a echipamentului de siguranţă radio pentru nava de marfă (Formular R) (sigiliul oficial) (statul) Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ........ ............ (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ............ (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei1 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Zonele maritime pentru care nava are certificat de operare (regula IV/2) ........ ................ ................ ................ ........ .......... Numărul IMO2........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Data la care a fost pusă chila sau data la care nava a fost într-un stadiu similar de construcţie ori, dacă este cazul, data la care au început lucrările pentru o conversie, o transformare sau modificare majoră ........ ................ ................ ................ ............. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ: Prezentul certificat este valabil până la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Data terminării inspecţiei pe baza căreia a fost eliberat acest certificat ........ ................ ................ ................ ........ ............ (zz/ll/aaaa) Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... (locul de emitere a certificatului) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ........ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) 1 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. 2 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. 3 Ştergeţi, după caz. LISTA echipamentului de siguranţă radio pentru nava de marfă (Formular R) LISTA ECHIPAMENTULUI PENTRU CONFORMITATE CU CONVENŢIA INTERNAŢIONALĂ DIN 1974 PENTRU OCROTIREA VIEŢII OMENEŞTI PE MARE, AŞA CUM A FOST AMENDATĂ 1 Caracteristicile navei Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Numărul minim de persoane având calificările necesare pentru a opera instalaţii radio ........ ................ ................ ................ ............ 2 Date cu privire la instalaţii radio

Articolul Existent la bord
1 1.1 1.1.1 1.1.2 1.1.3 1.2 1.2.1 1.2.2 1.2.3 1.3 1.3.1 1.3.2 1.3.3 1.3.4 1.4 2 3 3.1 3.2 3.3 4 4.1 5 6 6.1 6.2 Sisteme primare Instalaţie radio VHF Procesor DSC Receptor de veghe DSC Radiotelefonie Instalaţie radio MF Procesor DSC Receptor de veghe DSC Radiotelefonie Instalaţie radio MF/HF Procesor DSC Receptor de veghe DSC Radiotelefonie Radiotelegrafie cu imprimare directă Staţie de comunicaţii navă-uscat INMARSAT Mijloace secundare de alarmare Echipamente pentru recepţionarea informaţiilor privind siguranţa maritimă Receptor NAVTEX Receptor EGC Receptor radiotelegrafic HF cu imprimare directă Radiobalize EPIRB COSPAS - SARSAT Radiobalize VHF-EPIRB Dispozitiv de localizare pentru căutare şi salvare de la bordul navei Transponder radar pentru căutare şi salvare (SART) Transmiţător AIS pentru căutare şi salvare (AIS-SART) ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ........ ........ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................ ........ ................

3 Metode folosite pentru a asigura disponibilitatea instalaţiilor radio (regulile IV/15.6 şi 15.7) 3.1 Dublarea echipamentului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ 3.2 Întreţinerea la ţărm ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. 3.3 Capacitatea de întreţinere pe mare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTA că această listă este corectă din toate punctele de vedere. Emisă la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ (locul de emitere a listei) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ........ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate corespunzător care emite lista) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite lista, după caz) MODEL DE CERTIFICAT DE SCUTIRE Certificat de scutire (sigiliul oficial) (statul) Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ........ ............ (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ............ (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei1 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Numărul IMO2........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ: În conformitate cu dreptul conferit de regula ........ ................ ................ ........ ........... a Convenţiei, nava este scutită de cerinţele ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ale Convenţiei. Condiţii, dacă este cazul, în care se acordă certificatul de scutire: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Voiaje, dacă este cazul, pentru care se acordă certificatul de scutire: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Prezentul certificat este valabil până la ........ .............., cu condiţia ca certificatul ........ ................ ........ .........., la care se anexează prezentul certificat, să rămână valabil. Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. (locul de emitere a certificatului) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ........ ............. (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) 1 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. 2 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. MODEL DE CERTIFICAT DE SIGURANŢĂ PENTRU NAVA NUCLEARĂ DE PASAGERI Certificat de siguranţă pentru nava nucleară de pasageri Prezentul certificat se va suplimenta cu o Listă a echipamentului de siguranţă pentru nava de pasageri (Formular P) (sigiliul oficial) (statul) pentru un/un scurt1 voiaj internaţional Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ........ ............ (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ............ (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei2 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Zonele maritime pentru care nava are certificat de operare (regula IV/2) ........ ................ ................ ................ ........ ............. Numărul IMO3 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Data construcţiei: Data de contract pentru construcţie ........ ................ ................ ........ ............. Data la care a fost pusă chila sau data la care nava a fost într-un stadiu similar de construcţie ........ ................ ............. Data de livrare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Data la care au început lucrările pentru o conversie, o transformare sau modificare majoră (dacă este cazul) ........ ........ ........ Toate datele aplicabile trebuie să fie completate. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ:

Liniile de încărcare de compartimentare determinate şi marcate pe bordaj la mijlocul navei (regula II-1/18)4 Bord liber Se foloseşte când spaţiile destinate pasagerilor cuprind următoarele spaţii ce pot fi ocupate fie de pasageri, fie de mărfuri
P1 ........ ......... ........ ................ ........ .............
P2 ........ ......... ........ ................ ........ ..............
P3 ........ ........ ........ ................ ........ ..............

1 Ştergeţi, după caz. 2 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. 3 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. 4 Pentru navele construite înainte de 1 ianuarie 2009 trebuie utilizată notaţia de compartimentări „C.1, C.2 şi C.3“. 1 Ştergeţi, după caz. Prezentul certificat este valabil până la ........ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Data terminării inspecţiei pe baza căreia a fost eliberat acest certificat ........ ................ ................ ................ ........ ............

(zz/ll/aaaa)

Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. (locul de emitere a certificatului) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ................ ........... (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) MODEL DE CERTIFICAT DE SIGURANŢĂ PENTRU NAVA NUCLEARĂ DE MARFĂ Certificat de siguranţă pentru nava nucleară de marfă Prezentul certificat se va suplimenta cu o Listă a echipamentului de siguranţă pentru nava nucleară de marfă (Formular C) (sigiliul oficial) (statul) Emis în virtutea prevederilor Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată din împuternicirea Guvernului ........ ................ ........ ............ (numele statului) de către ........ ................ ................ ................ ............ (persoana sau organizaţia autorizată) Caracteristicile navei1 Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Portul de înmatriculare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Tonajul brut ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... 1 În mod alternativ, caracteristicile navei pot fi puse orizontal în casete. Deadweight navă (tone metrice)2 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Lungimea navei (regula III/3.12) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Zonele maritime pentru care nava are certificat de operare (regula IV/2) ........ ................ ................ ................ ........ ............. Numărul IMO3 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. Tipul navei4 Vrachier Petrolier Navă-cisternă pentru transport produse chimice Navă pentru transport gaz Navă pentru transportul mărfurilor altele decât cele de mai sus Data construcţiei: Data de contract pentru construcţie ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Data la care a fost pusă chila sau data la care nava a fost într-un stadiu similar de construcţie ........ ................ ............. Data de livrare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. Data la care au început lucrările pentru o conversie, o transformare sau modificare majoră (dacă este cazul) ........ ........ ........ Toate datele aplicabile trebuie să fie completate. 2 Numai pentru petroliere, nave-cisternă pentru transportul produselor chimice şi nave pentru transportul gazului. 3 Schema cu numerele IMO de identificare a navelor, în conformitate cu Rezoluţia A.600(15), adoptată de Organizaţie. 4 Ştergeţi, după caz. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ: 3 Ştergeţi, după caz. Prezentul certificat este valabil până la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Data terminării inspecţiei pe baza căreia a fost eliberat acest certificat ........ ................ ................ ................ ........ ...........

(zz/ll/aaaa)

Emis la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. (locul de emitere a certificatului) ........ ................ ........ ............ (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ................ ........... (semnătura persoanei oficiale autorizate care emite certificatul) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite certificatul, după caz) LISTA echipamentului de siguranţă pentru nava de marfă (Formular C) LISTA ECHIPAMENTULUI PENTRU CONFORMITATE CU CONVENŢIA INTERNAŢIONALĂ DIN 1974 PENTRU OCROTIREA VIEŢII OMENEŞTI PE MARE, AŞA CUM A FOST AMENDATĂ 1 Caracteristicile navei Numele navei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... Numărul sau literele distinctive ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Numărul minim de persoane cu calificări necesare pentru a opera instalaţiile radio ........ ................ ................ ........ .......... 2 Detalii privind mijloacele de salvare 1 Se referă la amendamentele din 1983 la SOLAS [MSC.6(48)] aplicabile navelor construite la 1 iulie 1986 sau după această dată, dar înainte de 1 iulie 1998, pentru ambarcaţiuni de salvare parţial închise cu autoredresare la bord. 3 Detalii privind instalaţiile radio 4 Metode folosite pentru a asigura disponibilitatea instalaţiilor radio (regulile IV/15.6 şi 15.7) 4.1 Dublarea echipamentului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 4.2 Întreţinerea la ţărm ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... 4.3 Capacitatea de întreţinere pe mare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 5 Detalii privind echipamentul şi sistemele de navigaţie 2 Alte mijloace care respectă această cerinţă sunt permise în virtutea regulii V/19. Dacă sunt utilizate alte mijloace, acestea trebuie să fie specificate. 3 Ştergeţi, după caz. 2 Alte mijloace care respectă această cerinţă sunt permise în virtutea regulii V/19. Dacă sunt utilizate alte mijloace, acestea trebuie să fie specificate. SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTA că această listă este corectă din toate punctele de vedere. Emisă la ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ (locul de emitere a listei) ........ ................ .............. (data emiterii) ........ ................ ................ ................ ................ ............ (semnătura persoanei oficiale autorizate corespunzător care emite lista) (sigiliul sau ştampila autorităţii care emite lista, după caz)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 521/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 521 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 521/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu