Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 504/501 din 20 aprilie 2005

pentru aprobarea Normelor privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE


SmartCity3

              Nr. 504 din 20 aprilie 2005
              MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
              Nr. 501 din 8 aprilie 2005
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 442 din 25 mai 2005

    In temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare, ale art. 11 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si ale art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul finantelor publice si ministrul transporturilor, constructiilor si turismului emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului finantelor publice si al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.491/1.627/2004 pentru aprobarea Normelor privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate consiliilor locale pentru intretinerea, repararea si construirea de drumuri locale, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 971 din 22 octombrie 2004.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                      p. Ministrul finantelor publice,
                              Sebastian Bodu,
                             secretar de stat

         Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
                              Gheorghe Dobre

    ANEXA 1

                                  NORME
privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane

    Unitati care vor aplica prevederile prezentelor norme
    Art. 1
    (1) Agentii economici care beneficiaza pentru desfasurarea activitatii de sume de la bugetul de stat, destinate acoperirii de cheltuieli materiale, subventii/transferuri, precum si de sume destinate rambursarii creditelor externe/interne, platii dobanzilor si comisioanelor, in baza prevederilor art. 3 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare, dupa caz, sunt:
    a) Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.;
    b) Regia Autonoma "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos";
    c) Societatea Nationala "Aeroportul International Bucuresti Baneasa - Aurel Vlaicu" - S.A.;
    d) Societatea Nationala "Aeroportul International Constanta" - S.A.;
    e) Societatea Nationala "Aeroportul International Timisoara - Traian Vuia" - S.A.;
    f) Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.;
    g) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A.;
    h) Autoritatea Feroviara Romana - AFER;
    i) Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti "Metrorex" - S.A.
    j) Compania Nationala "Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti" - S.A.;
    k) Societatea Comerciala "Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane - TAROM" - S.A.;
    l) Compania Nationala "Administratia Porturilor Maritime" - S.A. Constanta;
    m) Compania Nationala de Radiocomunicatii Navale "Radionav" - S.A.;
    n) Societatea Comerciala "NAVROM Delta" - S.A. Tulcea;
    o) Compania Nationala "Administratia Canalelor Navigabile" - S.A.
    (2) Prevederile prezentelor norme se vor aplica si altor agenti economici care vor beneficia de sume de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru cheltuielile prevazute la alin. (1).

    Inscrierea in bugetul de stat
    Art. 2
    (1) Agentii economici mentionati la art. 1 au obligatia de a prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului propuneri pentru inscrierea in bugetul de stat a sumelor ce reprezinta cheltuieli curente, rambursari de credite externe/interne si plati de dobanzi si comisioane, in vederea cuprinderii acestora in bugetul ministerului, in termenele stabilite de Legea nr. 500/2002, cu modificarile ulterioare.
    (2) Anual, in etapa de elaborare a proiectului bugetului de stat, fiecare agent economic care beneficiaza de sume de la bugetul statului fundamenteaza necesarul acestora, urmarind realizarea in conditii corespunzatoare a obiectului de activitate, cu incadrarea in limitele transmise de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului. Sumele destinate rambursarii creditelor externe/interne si platilor de dobanzi si comisioane se vor stabili in functie de scadente.
    (3) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in calitate de ordonator principal de credite, transmite fiecarui agent economic sumele aprobate in bugetul de stat pentru anul respectiv, cu defalcare pe trimestre.
    (4) Agentii economici beneficiari ai sumelor respective raspund de utilizarea acestora potrivit scopului pentru care au fost acordate.
    (5) Bugetele de venituri si cheltuieli ale agentilor economici mentionati la art. 1 sunt aprobate conform prevederilor legale privind infiintarea acestora, in cadrul termenului prevazut de legea anuala a bugetului de stat.

    Solicitarea lunara a subventiilor/transferurilor de catre unii agenti economici.
    Art. 3
    (1) Agentii economici care beneficiaza de subventii/transferuri vor intocmi lunar, in 5 exemplare, formularul prevazut in anexa nr. 1 "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru .... la data de ....".
    (2) Nivelul subventiilor/transferurilor solicitate pentru perioada respectiva va rezulta ca diferenta intre veniturile si cheltuielile prognozate a se realiza in luna respectiva si se va incadra in bugetul aprobat pentru fiecare agent economic care beneficiaza de sumele respective, potrivit actului constitutiv. Justificarea sumelor primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului se va face lunar, pe baza datelor rezultate din balanta de verificare.
    (3) Veniturile se vor defalca in functie de natura lor, conform prevederilor legale. Veniturile din coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1 vor corespunde totalului veniturilor din clasa 7 din balanta de verificare diminuat cu sumele reprezentand surse de investitii, subventii/transferuri, inclusiv veniturile cu destinatie speciala, rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane la credite externe/interne primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, conform legii anuale a bugetului de stat, si inregistrate.
    (4) Cheltuielile se vor defalca pe naturi de cheltuieli, iar acolo unde anumite cheltuieli prezinta o pondere insemnata, acestea se inscriu ca alineat distinct, mentionandu-se documentul in baza caruia se efectueaza cheltuiala (de exemplu: contract ....).
    (5) Cheltuielile din coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1 vor corespunde totalului cheltuielilor din clasa 6 din balanta de verificare, diminuat cu sumele aferente cheltuielilor de investitii, cheltuielilor efectuate din fondurile cu destinatie speciala, rambursarilor de credite externe/interne, platilor de dobanzi si comisioane la credite externe/interne si programelor cu finantare rambursabila/nerambursabila.
    (6) Pentru transportul feroviar public de calatori, agentul economic prestator intocmeste, in 5 exemplare, documentatia conform anexei nr. 2 "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru transportul feroviar public de calatori la data de .....". Veniturile (rd. 4 + rd. 5) din coloana nr. 4 din anexa nr. 2 vor corespunde totalului veniturilor din clasa 7 din balanta de verificare, diminuat cu sumele reprezentand surse de investitii, subventii/transferuri, rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane la credite externe/interne primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, conform legii anuale a bugetului de stat, si inregistrate. Cheltuielile din coloana nr. 4 din anexa nr. 2 vor corespunde totalului cheltuielilor din clasa 6 din balanta de verificare, diminuat cu cheltuielile de investitii si cheltuielile aferente derularii creditelor externe si a programelor cu finantare rambursabila/nerambursabila.
    (7) Agentii economici vor prezenta formularele prevazute in anexele nr. 1 si nr. 2 spre avizare directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si Directiei generale de administrare a marilor contribuabili, pana la data de 25 a lunii curente, pentru sumele justificate in luna precedenta. Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si Directia generala de administrare a marilor contribuabili verifica si avizeaza "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru .... la data de ...." si "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de a bugetul de stat pentru transportul feroviar public de calatori la data de ....", pentru coloana nr. 3, respectiv coloana nr. 4, in baza datelor prezentate in balanta de verificare contabila pentru luna precedenta, la sediul organului de avizare. Avizul se acorda pe baza datelor prezentate sub responsabilitatea agentului economic, cu rezerva controlului ulterior asupra modului de utilizare a acestor surse bugetare, ocazie cu care se dispun masurile de regularizare a eventualelor diferente.
    (8) In cursul lunilor ianuarie - februarie agentii economici nu vor completa coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1 si coloana nr. 4 a formularului prevazut in anexa nr. 2, dupa caz.
    (9) Veniturile din coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1 vor fi defalcate conform anexei nr. 1/a) "Defalcarea veniturilor ce se realizeaza la luna .... de agentul economic ....".
    (10) "Cheltuielile preliminate pentru luna in curs" (coloana nr. 4 din formularul prevazut in anexa nr. 1) vor fi prezentate detaliat in formularul prevazut in anexa nr. 1/b) "Memoriu privind justificarea sumelor preliminate a se plati in luna in curs", ce va cuprinde toate platile efective ale agentilor economici pana la data de 20 a lunii respective, la care se vor adauga platile preliminate a se efectua pana la sfarsitul lunii. In platile respective se pot regasi si avansurile acordate potrivit legii pentru achizitii de bunuri si servicii.
    (11) Aceste plati urmeaza sa se regaseasca in conturile de cheltuieli si stocuri, conturi care permit, conform prezentelor norme, justificarea in anul financiar curent a utilizarii sumelor primite. Daca la finele anului financiar platile respective nu se regasesc in conturile de cheltuieli sau in variatia de stoc, se va proceda la regularizarea acestora cu bugetul de stat.
    (12) In cazul platilor mai mari de 800 milioane lei, se vor anexa copii de pe documentele care dovedesc oportunitatea efectuarii platii.
    (13) In cazul lucrarilor de intretinere si reparatii capitale la infrastructura, formularul prevazut in anexa nr. 1/b) va fi insotit de documentatia aprobata conform prevederilor legale.
    (14) In cazul in care apar disponibilitati in cont la finele lunii precedente celei in care se solicita deschiderea de credite, se vor explica motivele care au determinat acest disponibil. Neprezentarea acestei explicatii va conduce in mod automat la diminuarea subventiilor/transferurilor in perioada pentru care se solicita deschiderea de credite.
    (15) La fundamentarea subventiilor/transferurilor se vor lua in calcul si cresterile de stocuri fata de luna precedenta.
    (16) Stocurile avute in vedere sunt de regula cele legate de caracterul sezonier al unor activitati (de exemplu, in cazul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. - procurarea bitumului pentru perioadele de vara, stocurile de nisip, sare, motorina, combustibil etc. pentru perioada de iarna - si al Regiei Autonome "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos" Galati - asigurarea stocurilor de combustibil pentru cazuri de inghet al Dunarii).
    (17) Valoarea acestor stocuri se cumuleaza cu sumele ce figureaza la pct. II "Cheltuieli" din formularul prevazut in anexa nr. 1. Suma acestora va sta la baza justificarii subventiilor/transferurilor solicitate.
    (18) O data cu transmiterea acestor documente se va prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in mod obligatoriu, si balanta de verificare contabila intocmita pentru luna precedenta celei in care se solicita deschiderea de credite, precum si formularul "Situatia obligatiilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul fondurilor speciale la data de ....", prevazut in anexa nr. 1/c).
    (19) Notele de fundamentare si justificare (formularele prevazute in anexele nr. 1 si 2), avizate conform alin. (7), inclusiv formularele prevazute in anexele nr. 1/a), 1/b) si 1/c), dupa caz, se prezinta pana la data de 28 a fiecarei luni la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului - Directia generala economica si buget, in vederea analizarii utilizarii sumelor primite, a fundamentarii unor noi sume pentru luna urmatoare si a intocmirii cererii de deschidere a creditelor bugetare.
    (20) In cazul in care un agent economic nu mai solicita subventii/transferuri pentru o anumita perioada, acesta are obligatia de a prezenta justificarea subventiilor/transferurilor primite, in fiecare luna, cu cheltuielile perioadei respective.
    (21) Pentru solicitarea creditelor bugetare, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului prezinta la Ministerul Finantelor Publice cererea de deschidere a creditelor, impreuna cu documentatia intocmita in conformitate cu Normele metodologice privind deschiderea creditelor bugetare din bugetul de stat, elaborate de Ministerul Finantelor Publice.
    (22) Agentii economici care au beneficiat in cursul anului de subventii sau de transferuri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului au obligatia de a verifica, pe baza deconturilor definitive, daca alocatiile bugetare primite sunt justificate si, in cazul in care se constata ca s-au primit sume in plus, acestea vor fi restituite in contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului, pana la data de 31 ianuarie a anului urmator, daca legea nu prevede altfel.

    Solicitarea si justificarea sumelor de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii de transporturi, precum si a sumelor destinate rambursarii creditelor externe/interne, platilor de dobanzi si comisioane
    Art. 4
    (1) Agentii economici care primesc sume de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii de transporturi, precum si sume destinate rambursarii creditelor externe/interne, platilor de dobanzi si comisioane aferente, completeaza in 5 exemplare formularul prevazut in anexa nr. 3 "Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a ....., rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane". In sustinerea datelor se intocmesc formularele prevazute in anexele nr. 3/a) - 3/f), conform modelelor prezentate.
    (2) Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si Directia generala de administrare a marilor contribuabili verifica si avizeaza formularul prevazut in anexa nr. 3 pentru coloanele nr. 3 si 4, pe baza datelor rezultate din documentele bancare ce atesta cumpararea valutei utilizate pentru rambursarea creditelor externe/interne, a platilor de dobanzi si comisioane aferente, la sediul organului de avizare. Avizul se acorda pe baza datelor prezentate sub responsabilitatea agentului economic, cu rezerva controlului ulterior asupra modului de utilizare a acestor surse bugetare, ocazie cu care se dispun masurile de regularizare a eventualelor diferente.
    (3) Notele de fundamentare si justificare, cuprinzand formularele prevazute in anexele nr. 3/a) - 3/f), avizate conform alin. (2), se prezinta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului - Directia generala economica si buget, in vederea analizarii modului de utilizare a sumelor primite si a modului de fundamentare a sumelor pentru luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.
    (4) In cazul in care din formularul prevazut in anexa nr. 3 rezulta ca agentul economic respectiv nu a utilizat integral sumele puse la dispozitie pentru perioada de la inceputul anului pana la sfarsitul lunii anterioare celei in care se solicita deschiderea creditelor bugetare, cu sumele respective se va diminua necesarul pe luna pentru care se solicita deschiderea de credite bugetare.
    (5) In situatia inversa, cu sumele de primit se va majora necesarul pe luna pentru care se solicita deschiderea de credite bugetare, in limita sumelor aprobate in bugetul de stat.
    (6) Agentii economici care au beneficiat in cursul anului de sume de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pot pastra la finele anului in conturile deschise la unitati bancare numai valuta procurata in scopul rambursarii la extern a ratelor de imprumuturi externe guvernamentale si al platii dobanzilor sau comisioanelor acestora, cu termene scadente pana la data de 15 ianuarie a anului urmator. Sumele ramase neconsumate vor fi restituite in contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului, pana la data de 31 ianuarie, daca legea nu prevede altfel.

    Solicitarea, acordarea si justificarea sumelor de la bugetul de stat, reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale
    Art. 5
    (1) Cheltuielile curente ce se pot finanta din sume de la bugetul de stat pentru drumurile nationale sunt:
    a) cheltuieli pentru administrare, intretinere si reparatii curente si periodice la drumurile publice, lucrarile de arta, constructiile, utilajele, echipamentele si mijloacele de transport specifice sectorului de drumuri, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si pentru serviciile aferente;
    b) cheltuieli pentru reparatii capitale la drumurile publice, lucrari de arta si constructii, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si serviciile aferente.
    (2) a) Unitatile teritoriale din subordinea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. vor intocmi cererea justificativa conform modelului prevazut in anexa nr. 4 "Cerere justificativa privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...... 200....", pe care o vor transmite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. pana la data de 16 a lunii curente pentru luna urmatoare.
    b) Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. va analiza si va transmite Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pana la data de 20 a lunii curente pentru luna urmatoare, sumele solicitate prin cererile justificative conform anexei nr. 5 "Cerere justificativa privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...... 200....". Decontul justificativ va fi insotit de balanta de verificare centralizata, precum si de copii de pe documentele ce atesta plata unor sume de peste 800 milioane lei.
    c) Pentru sumele primite in luna in care se intocmeste documentatia de fundamentare a sumelor solicitate si care nu pot fi justificate pe baza de balanta de verificare, se va intocmi un memoriu justificativ ce va cuprinde principalele tipuri de plati ce s-au efectuat pana la momentul intocmirii documentelor, precum si platile ce se prelimina a se efectua pana la sfarsitul lunii respective.
    d) Cu sumele primite in plus fata de cheltuielile prezentate prin deconturile justificative se vor diminua sumele din cererile justificative, intocmite potrivit prezentelor norme.
    (3) Dupa verificarea si aprobarea cererilor justificative, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin Directia generala economica si buget, va solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea creditelor bugetare.
    In limita creditelor bugetare deschise Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va vira sumele cuvenite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
    (4) a) Lunar, pana la data de 16, unitatile teritoriale ale Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. vor transmite acesteia decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, intocmit pe propria raspundere, conform modelului prevazut in anexa nr. 6 "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat, reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de verificare contabila.
    b) Lunar, pana la data de 20, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A., pe baza datelor rezultate din balantele de verificare contabila proprii si din deconturile justificative intocmite si transmise potrivit prevederilor alin. (5), va depune la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, conform modelului prevazut in anexa nr. 7 "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...... 200....". La justificarea si fundamentarea sumelor solicitate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. se va lua in calcul si cresterea de stocuri.
    (5) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va inregistra pe cheltuieli sumele utilizate pentru administrarea, intretinerea si repararea drumurilor nationale, pe baza deconturilor justificative depuse de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.

    Solicitarea/alocarea sumelor din transferuri consolidabile acordate bugetelor locale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
    Art. 6
    (1) Alocarea sumelor din transferuri consolidabile pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane se face de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, avand la baza documentele analizate, centralizate si in concordanta cu strategia in domeniul drumurilor locale, transmise de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
    (2) Consiliile locale vor depune cereri justificative, conform anexei nr. 8 "Cerere justificativa privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ... 200....", la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. pana la data de 16 a lunii curente pentru luna urmatoare, iar aceasta va centraliza cererile si le va transmite la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pana la data de 20 a lunii curente pentru luna urmatoare, conform anexei nr. 9 "Cerere justificativa privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ...... 200....", in limita programelor aprobate si cu incadrarea in trimestrializarea transmisa de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si aprobata de Ministerul Finantelor Publice.
    (3) Dupa verificarea si aprobarea cererilor justificative Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin Directia generala economica si buget, va solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea creditelor bugetare.
    (4) a) Lunar, pana la data de 10, consiliile judetene si/sau municipale vor transmite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A., pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane, decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, intocmit pe propria raspundere, conform modelului prevazut in anexa nr. 10 "Decont justificativ privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ...... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de verificare contabila.
    b) Lunar, pana la data de 15, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A., pe baza datelor rezultate din deconturile justificative intocmite si transmise potrivit prevederilor lit. a), va depune la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii anterioare, conform modelului prevazut in anexa nr. 11 "Decont justificativ privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ...... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de verificare contabila.
    c) Cu sumele primite in plus fata de cheltuielile prezentate prin deconturile justificative se vor diminua sumele din cererile justificative intocmite potrivit prezentelor norme.
    (5) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va inregistra pe cheltuieli sumele utilizate de consiliile judetene si municipale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane, pe baza deconturilor justificative depuse la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
    (6) Consiliile judetene si municipale care au beneficiat in cursul anului de transferuri consolidabile de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane au obligatia de a verifica, pe baza deconturilor definitive, daca alocatiile bugetare primite sunt justificate si, in cazul in care se constata ca s-au primit sume in plus, acestea vor fi restituite in contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului, pana la data de 31 ianuarie a anului urmator, daca legea nu prevede altfel.

    Dispozitii finale
    Art. 7
    (1) Formularele "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru ...... la data de ...... ", "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru transportul feroviar public de calatori la data de ...", "Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a ......, rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane", "Decont justificativ privind cheltuielile finantate de la bugetul de stat reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...... 200....", precum si "Decont justificativ privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ..... 200...." vor constitui documentele prin care se va aproba de catre ordonatorul principal de credite inregistrarea in contabilitatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului a sumelor cheltuite, inclusiv a platilor efectuate pentru taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate in ultimele luni ale anului, pentru care decontul de T.V.A. se intocmeste si se regularizeaza cu bugetul de stat in urmatorul an financiar. Cu sumele respective agentul economic va face regularizarea direct cu bugetul de stat.
    (2) Taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate, platita din sumele primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii de transporturi, va fi inclusa in documentele de justificare.
    (3) Taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate de catre agentii economici inregistrati ca platitori de taxa pe valoarea adaugata se deduce potrivit prevederilor art. 145 si 147 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (4) Dupa incheierea exercitiului bugetar anual, agentii economici vor vira la bugetul de stat sumele reprezentand taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate platite in cursul anului din sumele primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii in transporturi si care a fost dedusa potrivit prevederilor art. 145 si 147 din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, potrivit legislatiei in vigoare.
    (5) Operatiunile de regularizare a T.V.A. cu bugetul de stat prevazute la alin. (4) nu se evidentiaza in conturile specifice de T.V.A. si nici in decontul de T.V.A. Pentru determinarea sumelor de regularizat cu bugetul de stat se vor tine evidente extracontabile.
    (6) Toate formularele de fundamentare si justificare a sumelor primite de la bugetul de stat vor cuprinde in mod obligatoriu mentiunea: "Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise" si vor purta semnatura persoanelor autorizate (de regula, directorul general si directorul economic).
    Art. 8
    Anexele nr. 1 - 11*) fac parte integranta din prezentele norme.
------------
    *) Anexele nr. 1 - 11 sunt reproduse in facsimil.

    ANEXA 1
    la norme

                                                       Avizat DGFP sau DGAMC

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
    Agentul economic

    Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru ........................... la data de ...............

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|    |         Indicator       | Prevederi | Realizari | Cheltuieli | Propuneri|
|    |                         | buget     | in luna   | preliminate| pentru   |
|    |                         | perioada* | precedenta| pentru luna| luna*   |
|    |                         |           | (cumulat  | in curs    |          |
|    |                         |           | de la     |            |          |
|    |                         |           | inceputul |            |          |
|    |                         |           | anului)   |            |          |
|____|_________________________|___________|___________|____________|__________|
|  0 |             1           |     2     |     3     |     4      |     5    |
|____|_________________________|___________|___________|____________|__________|
|  I.| VENITURI (total cls. 7) |           |           |            |          |
|    | din care:               |           |           |            |          |
|    | 70. CIFRA DE AFACERI    |           |           |            |          |
|    | 71. VARIATIA STOCURILOR |           |           |            |          |
|    | 72. VENITURI DIN        |           |           |            |          |
|    |     PRODUCTIA DE        |           |           |            |          |
|    |     IMOBILIZARI         |           |           |            |          |
|    | 74. VENITURI DIN        |           |           |            |          |
|    |     SUBVENTII DE        |           |           |            |          |
|    |     EXPLOATARE*       |           |           |            |          |
|    | 75. ALTE VENITURI DIN   |           |           |            |          |
|    |     EXPLOATARE          |           |           |            |          |
|    | 76. VENITURI FINANCIARE |           |           |            |          |
|    | 77. VENITURI            |           |           |            |          |
|    |     EXTRAORDINARE       |           |           |            |          |
|    | 78. VENITURI DIN        |           |           |            |          |
|    |     PROVIZIOANE         |           |           |            |          |
|    | 79. VENITURI DIN        |           |           |            |          |
|    |     IMPOZITUL PE PROFIT |           |           |            |          |
|    |     AMANAT              |           |           |            |          |
|    |                         |           |           |            |          |
| II.| CHELTUIELI              |           |           |            |          |
|    | (total cls. 6)          |           |           |            |          |
|    | din care:               |           |           |            |          |
|    | 60. CHELTUIELI PRIVIND  |           |           |            |          |
|    |     STOCURILE           |           |           |            |          |
|    | 61. CHELTUIELI CU LUCR. |           |           |            |          |
|    |     SI SERV. EXEC. DE   |           |           |            |          |
|    |     TERTI               |           |           |            |          |
|    | 62. CHELTUIELI CU ALTE  |           |           |            |          |
|    |     SERV. EXEC. DE      |           |           |            |          |
|    |     TERTI               |           |           |            |          |
|    | 63. CHELT. CU ALTE      |           |           |            |          |
|    |     IMPOZ., VARSAM.     |           |           |            |          |
|    |     ASIMILATE           |           |           |            |          |
|    | 64. CHELTUIELI CU       |           |           |            |          |
|    |     PERSONALUL          |           |           |            |          |
|    | 65. ALTE CHELTUIELI DE  |           |           |            |          |
|    |     EXPLOATARE          |           |           |            |          |
|    | 66. CHELTUIELI          |           |           |            |          |
|    |     FINANCIARE          |           |           |            |          |
|    | 67. CHELTUIELI          |           |           |            |          |
|    |     EXTRAORDINARE       |           |           |            |          |
|    | 68. CHELTUIELI CU       |           |           |            |          |
|    |     AMORTIZARILE SI     |           |           |            |          |
|    |     PROVIZIOANE         |           |           |            |          |
|    | 69. CHELT. CU IMPOZITUL |           |           |            |          |
|    |     PE PROFIT SI ALTE   |           |           |            |          |
|    |     IMPOZITE            |           |           |            |          |
|    |                         |           |           |            |          |
|III.| CRESTEREA DE STOCURI    |           |           |            |          |
|    |                         |           |           |            |          |
| IV.| SUBVENTII/TRANSFERURI   |           |           |            |          |
|    | PENTRU ACTIVITATE       |           |           |            |          |
|    | (II - I)/(II + III - I) |           |           |            |          |
|    |                         |           |           |            |          |
|  V.| SUBVENTII/TRANSFERURI   |           |           |            |          |
|    | PRIMITE                 |           |           |            |          |
|____|_________________________|___________|___________|____________|__________|

    NOTA:
    * Reprezinta bugetul cumulat la nivelul trimestrului care include luna pentru care se face deschiderea de credite bugetare
    * Luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare
    * Cuprinde sumele primite de la bugetul de stat pentru cheltuieli materiale-drepturi cu caracter social

    "Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise."

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

                                                           Vizat
                                            pentru controlul financiar preventiv

    ANEXA 1/a)
    la norme

                                DEFALCAREA
veniturilor ce se realizeaza la luna .................... de agentul economic ...........................

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |         Tipul venitului       | Sume        | Sume        | Sume        |
|crt.|                               | reprezentand| reprezentand| reprezentand|
|    |                               | venituri    | venituri    | venituri    |
|    |                               | realizate   | preliminate | preliminate |
|    |                               | in luna     | pentru luna | in luna     |
|    |                               | precedenta  | in curs     | pentru care |
|    |                               | (cumulat de |             | se acorda   |
|    |                               | la inceputul|             | subventia/  |
|    |                               | anului)     |             | transfer    |
|____|_______________________________|_____________|_____________|_____________|
|    | VENITURI TOTALE,              |             |             |             |
|    | (total cls. 7)*               |             |             |             |
|    | din care:                     |             |             |             |
|    | 70. CIFRA DE AFACERI          |             |             |             |
|    | 71. VARIATIA STOCURILOR       |             |             |             |
|    | 72. VENITURI DIN PRODUCTIA DE |             |             |             |
|    |     IMOBILIZARI               |             |             |             |
|    | 74. VENITURI DIN SUBVENTII DE |             |             |             |
|    |     EXPLOATARE                |             |             |             |
|    | 75. ALTE VENITURI DIN         |             |             |             |
|    |     EXPLOATARE                |             |             |             |
|    | 76. VENITURI FINANCIARE       |             |             |             |
|    | 77. VENITURI EXTRAORDINARE    |             |             |             |
|    | 78. VENITURI DIN PROVIZIOANE  |             |             |             |
|    | 79. VENITURI DIN IMPOZITUL PE |             |             |             |
|    |     PROFIT AMANAT             |             |             |             |
|    |_______________________________|_____________|_____________|_____________|
|    | TOTAL                         |             |             |             |
|____|_______________________________|_____________|_____________|_____________|
    * Se pot defalca functie de specificul activitatii

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 1/b)
    la norme

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                MEMORIU
privind justificarea sumelor preliminate a se plati in luna in curs

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |          Tipul platii        | Documentul| Beneficiarul| Suma platita   |
|crt.|                              | (tip, nr.,| platii      | sau preliminata|
|    |                              | data)     |             | a se plati     |
|____|______________________________|___________|_____________|________________|
|  1.| Plati cu materiile prime     |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|  2.| Plati cu materialele         |           |             |                |
|    | consumabile, din care:       |           |             |                |
|   a| plati privind combustibilul  |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|   b| plati privind piesele de     |           |             |                |
|    | schimb                       |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|  3.| Plati privind materialele de |           |             |                |
|    | natura obiectelor de inventar|           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|  4.| Plati privind energia        |           |             |                |
|    | electrica                    |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|  5.| Plati privind consumul de apa|           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|  6.| Plati de intretinere si      |           |             |                |
|    | reparatii                    |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|    | -                            |           |             |                |
|  7.| Plati de protocol, reclama si|           |             |                |
|    | publicitate                  |           |             |                |
|  8.| Plati cu transportul de      |           |             |                |
|    | bunuri si personal           |           |             |                |
|  9.| Plati postale si taxe de     |           |             |                |
|    | comunicatii                  |           |             |                |
| 10.| Plati cu remuneratiile nete  |           |             |                |
|    | ale personalului             |           |             |                |
| 11.| Plati privind impozitul pe   |           |             |                |
|    | salarii                      |           |             |                |
| 12.| Plati cu asigurarile si      |           |             |                |
|    | protectia sociala            |           |             |                |
|    | din care:                    |           |             |                |
|   a| plati privind contributia    |           |             |                |
|    | unitatii la asigurarile      |           |             |                |
|    | sociale de stat              |           |             |                |
|   b| plati privind contributia    |           |             |                |
|    | unitatii pentru ajutorul de  |           |             |                |
|    | somaj                        |           |             |                |
|   c| plati privind contributia    |           |             |                |
|    | unitatii pentru asigurarile  |           |             |                |
|    | sociale de sanatate          |           |             |                |
|   d| plati privind contributia    |           |             |                |
|    | pentru asigurarile de        |           |             |                |
|    | accidente de munca si boli   |           |             |                |
|    | profesionale                 |           |             |                |
| 13.| Plati cu alte impozite, taxe |           |             |                |
|    | si varsaminte asimilate      |           |             |                |
| 14.| Plati din diferente de curs  |           |             |                |
|    | valutar                      |           |             |                |
| 15.| Plati privind dobanzile      |           |             |                |
| 16.| Plati cu deplasari, detasari |           |             |                |
|    | si transferari               |           |             |                |
| 17.| Alte plati cu serviciile     |           |             |                |
|    | executate de terti           |           |             |                |
| 18.| Alte plati*                  |           |             |                |
|    | TOTAL PLATI, din care:       |           |             |                |
|    | - efectuate din venituri     |           |             |                |
|    | proprii                      |           |             |                |
|    | - efectuate din              |           |             |                |
|    | subventii/transferuri de la  |           |             |                |
|    | bugetul de stat              |           |             |                |
|____|______________________________|___________|_____________|________________|
    * Alte plati curente efectuate in functie de specificul si complexitatea activitatii desfasurate de agentul economic. Se completeaza dupa caz.

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 1/c)
    la norme

                                 SITUATIA
obligatiilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul fondurilor speciale la data de ....................................

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |  Denumire indicator      | Datorat | Varsat efectiv | Ramas de varsat   |
|crt.|                          |         |                |___________________|
|    |                          |         |                | in termen| restant|
|____|__________________________|_________|________________|__________|________|
|  1.| Obligatii fata de        |         |                |          |        |
|    | bugetul de stat - TOTAL  |         |                |          |        |
|    | din care: |         |                |          |        |
|    | - *                      |         |                |          |        |
|    | - *                      |         |                |          |        |
|    | - *                      |         |                |          |        |
|  2.| Obligatii fata de        |         |                |          |        |
|    | bugetul asigurarilor     |         |                |          |        |
|    | sociale de stat - TOTAL  |         |                |          |        |
|    |                          |         |                |          |        |
|  3.| Obligatii fata de        |         |                |          |        |
|    | bugetele fondurilor      |         |                |          |        |
|    | speciale - TOTAL,        |         |                |          |        |
|    | din care: |         |                |          |        |
|    | - *                      |         |                |          |        |
|    | - *                      |         |                |          |        |
|    | - *                      |         |                |          |        |
|____|__________________________|_________|________________|__________|________|
    * Se completeaza dupa caz.

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 2
    la norme

                                                      Avizat DGFPJ sau DGAMC

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
    CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
    SNTFC "CFR Calatori" - S.A.

                      NOTA DE FUNDAMENTARE SI JUSTIFICARE
a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru transportul feroviar public de calatori la data de .........................

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |      Indicator      | U/M| Prevederi| Realizari | Cheltuieli | Propuneri|
|crt.|                     |    | buget    | in luna   | preliminate| pentru   |
|    |                     |    |          | precedenta| pentru luna| luna     |
|    |                     |    |          | (cumulat  | in curs    | * ______ |
|    |                     |    |          | de la     |            |          |
|    |                     |    |          | inceputul |            |          |
|    |                     |    |          | anului)   |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  0 |           1         |  2 |     3    |     4     |      5     |     6    |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  1.| CALATORI - KM.      |mil.|          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  2.| Tarif mediu/        |lei |          |           |            |          |
|    | calator km          |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  3.| Cost mediu/         |lei |          |           |            |          |
|    | calator km          |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  4.| Venituri din        |mii |          |           |            |          |
|    | transportul de      |lei |          |           |            |          |
|    | calatori (1 * 2)    |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  5.| Venituri din alte   |mii |          |           |            |          |
|    | activitati          |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  6.| Cheltuieli pentru   |mii |          |           |            |          |
|    | transportul de      |lei |          |           |            |          |
|    | calatori (1 * 3)    |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  7.| Subventie/transfer  |mii |          |           |            |          |
|    | (6 - 4 - 5)         |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  8.| Subventii/          |mii |          |           |            |          |
|    | transferuri primite |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  9.| Diferente (7 - 8)   |mii |          |           |            |          |
|    |                     |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    | TOTAL CHELTUIELI    |mii |          |           |            |          |
|    | (A + B + C)         |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  A.| CHELTUIELI PENTRU   |mii |          |           |            |          |
|    | EXPLOATARE          |lei |          |           |            |          |
|    | (I + II + III + IV) |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  I.| CHELTUIELI CU       |mii |          |           |            |          |
|    | PERSONALUL          |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  1.| salarii             |mii |          |           |            |          |
|    |                     |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  2.| C.A.S.              |mii |          |           |            |          |
|    |                     |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  3.| contributia pentru  |mii |          |           |            |          |
|    | ajutorul de somaj   |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  4.| contributii pentru  |mii |          |           |            |          |
|    | asigurarile sociale |lei |          |           |            |          |
|    | de sanatate         |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  5.| deplasari, detasari,|mii |          |           |            |          |
|    | transferari         |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  6.| contributii pentru  |    |          |           |            |          |
|    | asigurarile de      |    |          |           |            |          |
|    | accidente de munca  |____|__________|___________|____________|__________|
|    | si boli profesionale|    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| II.| CHELTUIELI          |mii |          |           |            |          |
|    | MATERIALE           |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  1.| materii prime,      |mii |          |           |            |          |
|    | materiale           |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  2.| piese de schimb     |mii |          |           |            |          |
|    |                     |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  3.| combustibili        |mii |          |           |            |          |
|    |                     |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  4.| alte cheltuieli     |mii |          |           |            |          |
|    | materiale           |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|III.| ALTE CHELTUIELI     |mii |          |           |            |          |
|    |                     |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  1.| cheltuieli privind  |    |          |           |            |          |
|    | energia             |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  2.| cheltuieli privind  |    |          |           |            |          |
|    | consumul de apa     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  3.| cheltuieli cu       |    |          |           |            |          |
|    | amortizarile        |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  4.| cheltuieli cu       |    |          |           |            |          |
|    | intretinerea si     |    |          |           |            |          |
|    | reparatiile         |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  5.| alte cheltuieli     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| IV.| TAXA ACCES          |mii |          |           |            |          |
|    | INFRASTRUCTURA      |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  B.| CHELTUIELI          |mii |          |           |            |          |
|    | FINANCIARE          |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|  C.| CHELTUIELI          |mii |          |           |            |          |
|    | EXTRAORDINARE       |lei |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|    |                     |    |          |           |            |          |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|

    NOTA:
    * Luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.

    "Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise"

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

                                                           Vizat
                                            pentru controlul financiar preventiv

    ANEXA 3
    la norme

                                                      Avizat DGFPJ sau DGAMC

    UNITATEA ...............................

    Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a ........................................., rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane

                                                                       mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |         Indicator         | Program| Realizari  | Propuneri| Realizari  |
|crt.|                           | anual  | perioada*  | pentru   | preliminate|
|    |                           |        |____________|__________|____________|
|    |                           |        |cumulat|luna|   luna   |luna in curs|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  0 |             1             |    2   |   3   |  4 |     5    |      6     |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  I.| TOTAL Surse din care:     |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  A.| Realizarea lucrarilor de  |        |       |    |          |            |
|    | reabilitare (Anexa 3/a)   |        |       |    |          |            |
|    | (rd. )*                  |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|    | - programe cu finantare   |        |       |    |          |            |
|    | rambursabila              |        |       |    |          |            |
|    |___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|    | - programe cu finantare   |        |       |    |          |            |
|    | nerambursabila            |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  B.| Rambursare rate la credite|        |       |    |          |            |
|    | externe/interne           |        |       |    |          |            |
|    | (Anexa 3/b) (rd. )*      |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  C.| Dobanzi si comisioane     |        |       |    |          |            |
|    | pentru credite externe/   |        |       |    |          |            |
|    | interne (Anexa 3/c)       |        |       |    |          |            |
|    | (rd. )*                  |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| II.| Utilizare surse TOTAL,    |        |       |    |          |            |
|____| din care pentru:          |________|_______|____|__________|____________|
|  A.| Realizarea lucrarilor de  |        |       |    |          |            |
|    | reabilitare (Anexa 3/d)   |        |       |    |          |            |
|    | (rd. )*                  |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|    | - programe cu finantare   |        |       |    |          |            |
|    | rambursabila              |        |       |    |          |            |
|    |___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|    | - programe cu finantare   |        |       |    |          |            |
|    | nerambursabila            |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  B.| Rambursare rate la        |        |       |    |          |            |
|    | credite externe/interne   |        |       |    |          |            |
|    | (Anexa 3/e) (rd. )*      |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|  C.| Dobanzi si comisioane     |        |       |    |          |            |
|    | pentru credite externe/   |        |       |    |          |            |
|    | interne (Anexa 3/f)       |        |       |    |          |            |
|    | (rd. )*                  |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|III.| Sume de primit/justificat |        |       |    |          |            |
|    | (II - I)                  |        |       |    |          |            |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
    * cuprinde realizarile la luna anterioara celei in care se solicita deschiderea de credite
    * se completeaza cu sumele inscrise in randurile corespunzatoare din bugetul de venituri si cheltuieli, pentru coloanele "program anual", "propuneri pentru perioada" aferenta lunii urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.

    "Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise"

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

                                                           Vizat
                                            pentru controlul financiar preventiv

    ANEXA 3/a)
    la norme

    UNITATEA ..........................

                                  SITUATIA
sumelor primite de la bugetul de stat destinate realizarii lucrarilor de reabilitare .......................... in perioada .....................

                                                             mii lei
 ___________________________________________________________________
|Nr. |    Documentul (O.P.)    |  Data  |   Sume   |  din care TVA  |
|crt.|                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    | TOTAL                   |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|

         DIRECTOR,                                  DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/b)
    la norme

    UNITATEA ............................

                                  SITUATIA
sumelor primite de la bugetul de stat pentru rambursarea ratelor aferente creditelor externe/interne in perioada ..................................

                                           mii lei
 __________________________________________________
|Nr. |    Documentul (O.P.)    |  Data  |   Sume   |
|crt.|                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    | TOTAL                   |        |          |
|____|_________________________|________|__________|

         DIRECTOR,                                  DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/c)
    la norme

    UNITATEA ..........................

                                  SITUATIA
sumelor primite de la bugetul de stat pentru plata dobanzilor si comisioanelor aferente creditelor externe/interne in perioada ..............................

                                           mii lei
 __________________________________________________
|Nr. |    Documentul (O.P.)    |  Data  |   Sume   |
|crt.|                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    |                         |        |          |
|____|_________________________|________|__________|
|    | TOTAL                   |        |          |
|____|_________________________|________|__________|

         DIRECTOR,                                  DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/d)
    la norme

    UNITATEA ............................

                                  SITUATIA
sumelor utilizate pentru realizarea lucrarilor de reabilitare in perioada ........................

                                                             mii lei
 ___________________________________________________________________
|Nr. |    Documentul (O.P.)    |  Data  |   Sume   |  din care TVA  |
|crt.|                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    |                         |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|
|    | TOTAL                   |        |          |                |
|____|_________________________|________|__________|________________|

         DIRECTOR,                                  DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/e)
    la norme

    UNITATEA .............................

                                  SITUATIA
sumelor utilizate pentru rambursarea ratelor aferente creditelor externe/interne in perioada ........................................

                                                                      mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Beneficiar | Nr.     | Program|  Propuneri pentru  | Realizari perioada |
|crt.| Banca      | contract| an     |  perioada          |                    |
|    |            |         |        |____________________|____________________|
|    |            |         |        | cumulat   |  luna  |  cumulat  |  luna  |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    | TOTAL      |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 3/f)
    la norme

    UNITATEA ............................

                                  SITUATIA
sumelor utilizate pentru plata dobanzilor si comisioanelor aferente creditelor externe/interne in perioada ..................................................

                                                                      mii lei
 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Beneficiar | Nr.     | Program|  Propuneri pentru  | Realizari perioada |
|crt.| Banca      | contract| an     |  perioada          |                    |
|    |            |         |        |____________________|____________________|
|    |            |         |        | cumulat   |  luna  |  cumulat  |  luna  |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    |            |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
|    | TOTAL      |         |        |           |        |           |        |
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|

         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,

    ANEXA 4
    la norme

    DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI
    SI PODURI ......................
    Nr. ........../.................

                            CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ........... 200....

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |               Explicatii               | TOTAL |         din care       |
|crt.|                                        |       |________________________|
|    |                                        |       | Intretinere | Reparatii|
|    |                                        |       | si reparatii| capitale |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  1.| Valoarea programului anual aprobat     |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  2.| Valoarea programului cumulat pana la   |       |             |          |
|    | finele lunii pentru care se face       |       |             |          |
|    | solicitarea                            |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  3.| Sumele cumulate de la inceputul anului |       |             |          |
|    | alocate pana la finele lunii precedente|       |             |          |
|    | lunii pentru care se face solicitarea  |       |             |          |
|    | in baza cererilor justificative        |       |             |          |
|    | anterioare                             |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul|       |             |          |
|    | anului pana la finele lunii precedente |       |             |          |
|    | celei in care se face cererea          |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  5.| Sume preliminate a se utiliza pana la  |       |             |          |
|    | finele lunii in care se face cererea   |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  6.| Sumele primite in plus fata de decontul|       |             |          |
|    | justificativ prezentat la finele lunii |       |             |          |
|    | precedente lunii in care se face       |       |             |          |
|    | solicitarea (3 - 4 - 5)                |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  7.| Sumele de alocat conform programului   |       |             |          |
|    | corectat cu sumele primite in plus     |       |             |          |
|    | (2 - 3 - 6)                            |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
|  8.| Sume de alocat in limita               |       |             |          |
|    | disponibilului (</= 7)                 |       |             |          |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                                     D.R.D.P.

         DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                      C.F.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 5
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. ........../.................

                                                                    Aprobat
                                                                    Ministru

                            CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ................. 200....

                                                                    - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                      Explicatii                       |                 |
|crt.|                                                       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  1.| Valoarea programului anual aprobat                    |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  2.| Valoarea programului cumulat pana la finele lunii     |                 |
|    | pentru care se face solicitarea                       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la|                 |
|    | finele lunii precedente lunii pentru care se face     |                 |
|    | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare|                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la|                 |
|    | finele lunii precedente celei in care se face cererea |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii in |                 |
|    | care se face cererea                                  |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ  |                 |
|    | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se |                 |
|    | face solicitarea (3 - 4 - 5)                          |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu      |                 |
|    | sumele primite in plus (2 - 3 - 6)                    |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</= 7)       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

         DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                      C.F.P.

            MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                      AVIZAT

                                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                            D.G.I.A.C.      D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 6
    la norme

    DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI
    Nr. ................./.................

                             DECONT JUSTIFICATIV
privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...................... 200....

                                                                    - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                  Explicatii                  | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate de la bugetul statului          |            |             |
|    | reprezentand cheltuieli curente pentru       |            |             |
|    | intretinerea, repararea si administrarea     |            |             |
|    | drumurilor nationale, pentru efectuarea de:  |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
|  A)| - Reparatii curente, intretinere si          |            |             |
|    |   administrare                               |            |             |
|  B)| - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate pentru cheltuieli totale,     |            |             |
|    | din care:                                    |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
|  A)| - Reparatii curente, intretinere si          |            |             |
|    |   administrare                               |            |             |
|  B)| - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
|III.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                                     D.R.D.P.

         DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                      C.F.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.

    ANEXA 7
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. ........../.................

                                                                    Aprobat
                                                                    Ministru

                            DECONT JUSTIFICATIV
privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ...................... 200....

                                                                    - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                 Explicatii                   | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate de la bugetul statului          |            |             |
|    | reprezentand cheltuieli curente pentru       |            |             |
|    | intretinerea, repararea si administrarea     |            |             |
|    | drumurilor nationale, pentru efectuarea de:  |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
|  A)| - Reparatii curente, intretinere si          |            |             |
|    |   administrare                               |            |             |
|  B)| - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate pentru cheltuieli totale,     |            |             |
|    | din care:                                    |            |             |
|    | Cheltuieli curente, din care: |            |             |
|  A)| - Reparatii curente, intretinere si          |            |             |
|    |   administrare                               |            |             |
|  B)| - Reparatii capitale                         |            |             |
|    |                                              |            |             |
|III.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.


         DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,
                                      C.F.P.

            MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                      AVIZAT

                                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                            D.G.I.A.C.      D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.

    ANEXA 8
    la norme

    CONSILIUL JUDETEAN/MUNICIPAL ................
    Nr. ........../.................

                            CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
pentru luna ................ 200....

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                      Explicatii                       |                 |
|crt.|                                                       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  1.| Valoarea programului anual aprobat                    |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  2.| Valoarea programului cumulat pana la finele           |                 |
|    | trimestrului pentru care se face solicitarea          |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la|                 |
|    | finele lunii precedente lunii pentru care se face     |                 |
|    | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare|                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la|                 |
|    | finele lunii precedente celei in care se face cererea |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii    |                 |
|    | in care se face cererea                               |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ  |                 |
|    | prezentat la finele lunii precedente lunii in care    |                 |
|    | se face solicitarea (3 - 4 - 5)                       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu      |                 |
|    | sumele primite in plus (2 - 3 - 6)                    |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</= 7)       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                             CONSILIUL JUDETEAN

        PRESEDINTE              CONDUCATORUL              VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL         D.R.D.P.

                                    sau

                            CONSILIUL MUNICIPAL

        PRIMAR                  CONDUCATORUL              VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL         D.R.D.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 9
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. ........../.................

                                                                     Aprobat
                                                                     Ministru

                            CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ........................ 200....

                                                                    - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                      Explicatii                       |                 |
|crt.|                                                       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  1.| Valoarea bugetului anual aprobat                      |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  2.| Valoarea bugetului cumulat pana la finele lunii       |                 |
|    | pentru care se face solicitarea                       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la|                 |
|    | finele lunii precedente lunii pentru care se face     |                 |
|    | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare|                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la|                 |
|    | finele lunii precedente celei in care se face cererea |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii    |                 |
|    | in care se face cererea                               |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ  |                 |
|    | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se |                 |
|    | face solicitarea (3 - 4 - 5)                          |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu      |                 |
|    | sumele primite in plus (2 - 3 - 6)                    |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|
|  8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</= 7)       |                 |
|____|_______________________________________________________|_________________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

         DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                      C.F.P.

            MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                      AVIZAT

                                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                            D.G.I.A.C.      D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.

    ANEXA 10
    la norme

    CONSILIUL JUDETEAN/MUNICIPAL
    Nr. ........../.................

                             DECONT JUSTIFICATIV
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna .................. 200....

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                  Explicatii                  | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate din transferuri consolidabile   |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru strazile care se vor amenaja in       |            |             |
|    | perimetrele destinate constructiilor de      |            |             |
|    | cvartale de locuinte noi in localitatile     |            |             |
|    | rurale si urbane                             |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate din transferuri consolidabile |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru strazile care se vor amenaja in       |            |             |
|    | perimetrele destinate constructiilor de      |            |             |
|    | cvartale de locuinte noi in localitatile     |            |             |
|    | rurale si urbane                             |            |             |
|    |                                              |            |             |
| IV.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

                                  D.R.D.P.
         DIRECTOR,                                   DIRECTOR ECONOMIC,
                                    sau

                             CONSILIUL JUDETEAN

        PRESEDINTE              CONDUCATORUL              VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL         D.R.D.P.
                                    sau

                            CONSILIUL MUNICIPAL

        PRIMAR                  CONDUCATORUL              VIZAT-DIRECTOR
                       COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL         D.R.D.P.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.

    ANEXA 11
    la norme

    COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
    SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
    Nr. ........../.................

                                                                     Aprobat
                                                                     Ministru

                            DECONT JUSTIFICATIV
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ............................. 200....

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |                  Explicatii                  | Luna pentru| Cumulat de  |
|crt.|                                              | care se    | la inceputul|
|    |                                              | justifica  | anului      |
|____|______________________________________________|____________|_____________|
|  I.| Sume alocate din transferuri consolidabile   |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru strazile care se vor amenaja in       |            |             |
|    | perimetrele destinate constructiilor de      |            |             |
|    | cvartale de locuinte noi in localitatile     |            |             |
|    | rurale si urbane                             |            |             |
|    |                                              |            |             |
| II.| Sume utilizate din transferuri consolidabile |            |             |
|    | care se finanteaza de la bugetul statului    |            |             |
|    | pentru strazile care se vor amenaja in       |            |             |
|    | perimetrele destinate constructiilor de      |            |             |
|    | cvartale de locuinte noi in localitatile     |            |             |
|    | rurale si urbane                             |            |             |
|    |                                              |            |             |
| IV.| Diferenta de regularizat (I - II)            |            |             |
|____|______________________________________________|____________|_____________|

    Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise.

         DIRECTOR GENERAL,                           DIRECTOR ECONOMIC,

                                      C.F.P.

            MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

                                      AVIZAT

                                            DIRECTII DE SPECIALITATE
                                            D.G.I.A.C.      D.G.E.B.

    NOTA:
    In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate conform programelor aprobate.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 504/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 504 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu