Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.484 din 03.05.2017

pentru aprobarea Metodologiei de calcul, evidenţiere şi acordare de la bugetul de stat a compensaţiei de serviciu public în transportul feroviar public de călători
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 330 din 08 mai 2017



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 5 alin. (6) şi art. 39 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Metodologia de calcul, evidenţiere şi acordare de la bugetul de stat a compensaţiei de serviciu public în transportul feroviar public de călători, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prevederile prezentului ordin se aplică de Ministerul Transporturilor, în anul 2017, până la data predării acestei atribuţii la Autoritatea de Reformă Feroviară - ARF, conform prevederilor art. 39 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc ANEXĂMETODOLOGIE de calcul, evidenţiere şi acordare de la bugetul de stat a compensaţiei de serviciu public în transportul feroviar public de călători Articolul 1Pentru stabilirea, până la data de 1 octombrie a fiecărui an, a nivelului compensaţiei aferente pachetului minim social denumit obligaţie de serviciu public prin Regulamentul (CE) nr. 1.370/2007 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1.191/69 şi nr. 1.107/70 ale Consiliului, care urmează să fie asigurat în anul următor, Ministerul Transporturilor va analiza informaţiile privind: a)execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale operatorilor de transport feroviar de călători pentru exerciţiul financiar încheiat; b)prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat pentru anul în curs şi execuţia preliminată a acestuia pentru fiecare operator de transport feroviar de călători; c)bugetul de venituri şi cheltuieli propus de operatorii de transport feroviar de călători pentru anul următor; d)alte date statistice privind activitatea operatorilor de transport feroviar de călători, pe perioadele la care se prezintă bugetele de venituri şi cheltuieli, transmise de aceştia în formatul şi la termenele solicitate de Ministerul Transporturilor; e)nivelul realizat/estimat al costului mediu pe un tren-km din pachetul de servicii la nivelul fiecărui operator de transport feroviar de călători, pe perioadele la care se prezintă bugetele de venituri şi cheltuieli; f)numărul de călători-km realizaţi/estimaţi la nivelul fiecărui operator de transport feroviar de călători, pe perioadele la care se prezintă bugetele de venituri şi cheltuieli; g)nivelul venitului mediu la nivelul fiecărui operator de transport feroviar de călători pe un tren-km aferent fiecărei categorii de trenuri din pachetul de servicii, exclusiv valoarea compensaţiei pentru pachetul social primit pentru perioadele analizate; h)numărul de călători-km estimaţi pe fiecare categorie de tren. Articolul 2Diferenţa dintre costurile de operare şi veniturile înregistrate de operatorii de transport feroviar de călători, la care se adaugă cota de profit conform prevederilor art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, devine baza de evaluare a compensaţiei propuse pentru anul calendaristic următor, aferentă pachetului de servicii. Compensaţia propusă va fi repartizată pentru indicatorul tren-km şi călători-km, pe ranguri de tren. Articolul 3Sumele necesare asigurării compensaţiilor pentru serviciile cuprinse în pachetul de servicii se vor aloca din bugetul Ministerului Transporturilor, cu încadrarea în bugetul aprobat anual pentru transportul feroviar de călători, în condiţiile legii. Articolul 4(1) După aprobarea bugetului de stat, repartizarea compensaţiei pe fiecare operator de transport feroviar se realizează de Ministerul Transporturilor proporţional cu volumele de tren-km şi călători-km, pe ranguri de tren, prevăzute a fi realizate în cadrul pachetului de servicii contractat de aceştia. Repartizarea compensaţiei se face conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta metodologie.(2) Compensaţia repartizată fiecărui operator de transport feroviar, defalcată pentru indicatorii călători-km şi tren-km, pe ranguri de tren, va fi cuprinsă în contractele/actele adiţionale încheiate cu aceştia, cu respectarea prevederilor art. 5, art. 38 şi ale art. 39 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a pct. 2 din anexa la Regulamentul (CE) nr. 1.370/2007. Articolul 5(1) Pentru acordarea compensaţiei de la bugetul de stat pentru serviciile publice de transport din cadrul pachetului de servicii, operatorii de transport feroviar de călători transmit Ministerului Transporturilor următoarele documente:a)până la data de 7 ale lunii curente:

(i) Cererea de acordare a compensaţiei preliminate pe luna curentă (N), însoţită de declaraţia pe propria răspundere, conform anexei nr. 2 la prezenta metodologie, care cuprinde o coloana cu indicatorii preliminaţi pe luna curentă (N), o coloană cu indicatorii preliminaţi pe luna anterioară (N-1) şi o coloană cu indicatorii realizaţi pe luna (N-2);
(ii) Situaţia indicatorilor realizaţi pe luna (N-2), conform anexei nr. 3 la prezenta metodologie, care cuprinde volumul de tren-km, pe rang de tren şi rute de circulaţie, volumul de călători-km, pe rang de tren şi regularizările aferente volumului de tren-km şi călători-km, pe rang de tren;
(iii) Pentru luna (N-2), documentele prevăzute în Ordinul ministrului finanţelor publice şi ministrului transporturilor nr. 65/1.712/2016 pentru aprobarea Normelor privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activităţi desfăşurate de unii operatori economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor;

b)până la data de 31 ianuarie a anului următor:

(i) Decontul final privind utilizarea compensaţiilor acordate de la bugetul de stat, cu încadrarea în prevederile contractelor/actelor adiţionale încheiate în ceea ce priveşte respectarea ponderii compensaţiei pentru tren-km şi a celei pentru călători-km în totalul veniturilor realizate;
(ii) Dovada, confirmată de Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R." - S.A. (C.F.R. - S.A.) privind efectuarea transportului feroviar public de călători aferent obligaţiei de serviciu public şi declaraţia pe propria răspundere privind volumul de călători-km realizat.

(2) Compensaţia ce se va acorda în luna curentă (N) va fi afectată de sumele de regularizat din luna (N-2).(3) Pentru luna decembrie, compensaţia se va acorda ca diferenţă dintre compensaţia prevăzută în contractul/actul adiţional la acesta şi compensaţia acordată până la luna decembrie.(4) Compensaţia necuvenită ca urmare a nerealizării indicatorilor tren-km şi călători-km, precum şi neîncadrarea în ponderile compensaţiei pe tren-km şi călători-km în total venituri vor fi regularizate cu bugetul de stat până la data de 31 ianuarie a anului următor.(5) La data depunerii situaţiilor financiare încheiate pentru anul de referinţă, operatorii de transport feroviar de călători vor transmite Ministerului Transporturilor dovada încadrării în cota de profit prevăzută la art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, iar sumele aferente depăşirii acestui prag de rentabilitate vor fi restituite bugetului de stat până la aceeaşi dată, aceasta constituind termenul legal de regularizare cu bugetul statului. Articolul 6C.F.R. - S.A. va urmări, va certifica şi va transmite spre avizare lunar Ministerului Transporturilor situaţia volumului de tren-km realizat de operatorii de transport feroviar de călători, pe rute de transport. Articolul 7Modul de calcul al numărului de călători-km care utilizează abonamente de călătorie, cărţi de circulaţie şi autorizaţii de călătorie este prevăzut în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezenta metodologie. Articolul 8Prin excepţie de la prevederile art. 5 alin. (1), în scopul asigurării continuităţii serviciului public de transport feroviar de călători, acordarea compensaţiei se va face după cum urmează: a)în cazul în care Legea bugetului nu a fost aprobată până la finele anului anterior, în lunile până la aprobarea bugetului de stat, sumele acordate de la bugetul de stat vor fi în limita a 1/12 din sumele alocate prin contractele/actele adiţionale aprobate pentru anul anterior; b)în cazul în care Legea bugetului de stat a fost aprobată, dar contractele se aprobă ulterior începerii anului bugetar, dar nu mai târziu de 30 iunie, serviciile prestate până la data la care contractele se aprobă, se decontează după aprobarea contractelor, conform prevederilor contractuale, în limitele bugetare anuale aprobate prin legea bugetului de stat, cu respectarea prevederilor legale în domeniul ajutorului de stat; c)după aprobarea Legii bugetului de stat, a contractelor/actelor adiţionale, după caz, regularizarea sumelor acordate se face potrivit prevederilor contractelor/actelor adiţionale încheiate şi a prezentei metodologii. Articolul 9Responsabilitatea pentru datele şi informaţiile transmise Ministerului Transporturilor de operatorii de transport feroviar de călători revine acestora, în baza certificării fiecărui document prin semnăturile autorizate. Articolul 10(1) Responsabilitatea în monitorizarea contractelor/ actelor adiţionale la acestea, încheiate cu operatorii de transport feroviar de călători, precum şi stabilirea nivelului indicatorilor preliminaţi/realizaţi pentru serviciul public de transport feroviar de călători revine Ministerului Transporturilor, prin direcţia de specialitate în transportul feroviar.(2) Responsabilitatea pentru acordarea lunară a compensaţiei calculate pe baza indicatorilor stabiliţi de direcţia de specialitate în transportul feroviar, atât în ceea ce priveşte compensaţia potrivit indicatorilor preliminaţi, cât şi sumele de regularizat potrivit indicatorilor realizaţi, precum şi corelarea cu sumele justificate şi avizate potrivit Ordinului ministrului finanţelor publice şi ministrului transporturilor nr. 65/1.712/2016, revine Ministerului Transporturilor, prin direcţia de specialitate economică.(3) Deconturile finale transmise de operatorii de transport feroviar de călători până la data de 31 ianuarie a anului următor, avizate de direcţia de specialitate în transportul feroviar din punctul de vedere al indicatorilor realizaţi în cadrul pachetului de servicii contractat, precum şi de direcţia de specialitate economică din punctul de vedere al compensaţiilor acordate pentru serviciile prestate, vor constitui documentele potrivit cărora se vor înregistra în evidenţa contabilă a Ministerului Transporturilor cheltuielile cu compensaţiile utilizate de operatorii de transport feroviar de călători, în limita prevăzută în contractele/actele adiţionale încheiate. Articolul 11(1) Modificarea în cursul anului a pachetului de servicii aprobat conform prezentei metodologii se poate face, fără depăşirea volumului anual aprobat de tren-km şi călătorikm, cu condiţia ca acestea să fie aprobate conform modelului din anexa nr. 5, după cum urmează:a)în funcţie de cerinţele pieţei de transport, astfel:

(i) pentru trenurile programate să circule pe secţiile de circulaţie interoperabile sau pe secţiile de circulaţie neinteroperabile administrate de C.F.R. - S.A., la propunerea operatorului de transport feroviar de călători interesat, cu avizul C.F.R. - S.A. privind
capacităţile disponibile şi cu aprobarea ministrului transporturilor;
(ii) pentru trenurile programate să circule pe secţiile de circulaţie neinteroperabile închiriate, la propunerea operatorului de transport feroviar care are contract de servicii publice încheiat pe acele secţii de circulaţie, cu avizul gestionarului de infrastructură privind capacităţile disponibile şi cu aprobarea ministrului transporturilor;
(iii) pentru trenurile nou-introduse şi/sau a căror trasă se modifică odată cu schimbarea mersului de tren;

b)în funcţie de lucrările la infrastructura feroviară sau de necesitatea adaptării la situaţii independente de voinţa operatorului de transport - inundaţii, fenomene meteorologice deosebite, defectarea materialului rulant în parcurs (locomotive, automotoare, rame electrice, vagoane), defectări ale elementelor infrastructurii feroviare, accidente sau evenimente feroviare, astfel:

(i) pentru trenurile programate să circule pe secţiile de circulaţie interoperabile sau pe secţiile de circulaţie neinteroperabile administrate de C.F.R. - S.A., la propunerea operatorului de transport feroviar de călători interesat, cu avizul C.F.R. - S.A. privind capacităţile disponibile, modificări care se transmit lunar, centralizat, însoţite de Nota de aprobare elaborată conform modelului din anexa nr. 5, cel mai târziu până la data de 15 a lunii următoare, care vor fi analizate de către Ministerul Transporturilor în termen de 10 zile de la data primirii, în vederea aprobării;
(ii) pentru trenurile programate să circule pe secţiile de circulaţie neinteroperabile închiriate, la propunerea operatorului de transport feroviar care are contract de servicii publice încheiat pe acele secţii de circulaţie, cu avizul C.F.R. - S.A./gestionarului de infrastructură, modificări care se transmit lunar, centralizat, însoţite de Nota de aprobare elaborată conform modelului din anexa nr. 5, cel mai târziu până la data de 15 a lunii următoare, care vor fi analizate de către Ministerul Transporturilor în termen de 10 zile de la data primirii, în vederea aprobării.

(2) Operarea modificărilor pachetului de servicii, în condiţiile şi cu respectarea prevederilor de la alin. (1), se face prin includerea în situaţia realizărilor aferente lunii respective a modificărilor intervenite. Articolul 12Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta metodologie. ANEXA Nr. 1la metodologie REPARTIZAREA compensaţiei asigurate de la bugetul de stat pentru transportul feroviar de călători Repartizarea compensaţiei ce va fi cuprinsă în contractele de servicii publice/actele adiţionale la acestea pentru a fi acordată de la bugetul de stat pentru susţinerea transportului feroviar public de călători se face după cum urmează: 1. Valoarea totală a compensaţiei de la bugetul de stat se repartizează în funcţie de cei doi indicatori luaţi în calcul, tren-km şi, respectiv, călători-km, a căror pondere în total compensaţie poate diferi de la un an la altul, dar a căror valoare procentuală însumată este 100%: (procentul din valoarea totală a compensaţiei, acordat pentru indicatorul tren-km) + (procentul din valoarea totală a compensaţiei, acordat pentru indicatorul călători-km) = 100% Pentru anul 2017, ponderile celor doi indicatori luaţi în calcul sunt de 65% pentru indicatorul tren-km şi 35% pentru indicatorul călători-km. Stabilirea compensaţiei în funcţie de indicatorii tren-km şi călători-km se face astfel: Valoarea compensaţiei pentru volumul total de tren-km = (procentul din valoarea totală a compensaţiei, acordat pentru indicatorul tren-km) x (Valoarea totală a compensaţiei de la bugetul de stat) Valoarea compensaţiei pentru volumul total de călători-km = (procentul din valoarea totală a compensaţiei, acordat pentru indicatorul călători-km) x (Valoarea totală a compensaţiei de la bugetul de stat) 2. Stabilirea compensaţiei aferente indicatorului călători-km în funcţie de rangul trenului Întrucât se consideră că operarea trenurilor de rang inferior, respectiv trenuri Regio, are nevoie de o compensare diferenţiată faţă de trenurile de rang superior, respectiv InterRegio, valoarea compensaţiei pentru volumul total de călători-km - se distribuie diferenţiat pe ranguri de trenuri, Regio şi InterRegio, în funcţie de cei doi indicatori luaţi în calcul, călători-km - tren Regio şi călătorikm-tren InterRegio, cu o pondere în valoarea compensaţiei aferentă indicatorului călători-km, care poate diferi de la un an la altul, dar a căror valoare procentuală însumată este 100%. (procentul din valoarea compensaţiei aferentă indicatorului călători-km, acordat pentru indicatorul călători-km-tren Regio) + (procentul din valoarea compensaţiei aferentă indicatorului călători-km, acordat pentru indicatorul călători-km-tren InterRegio) = 100% Pentru anul 2017 ponderile celor doi indicatori luaţi în calcul sunt de 80% pentru indicatorul călători-km-tren Regio şi 20% pentru indicatorul călători-km-tren InterRegio. a)Pentru trenurile Regio, valoarea compensaţiei aferente indicatorului călători-km-tren Regio se calculează astfel:valoarea compensaţiei aferentă indicatorului călători-km-tren Regio = (procentul din valoarea compensaţiei aferente indicatorului călători-km, acordat pentru indicatorul călătorikm-tren Regio) * (compensaţia pentru volumul total de călători-km) b)Pentru trenurile InterRegio, valoarea compensaţiei aferente indicatorului călători-km-tren InterRegio se calculează astfel:valoarea compensaţiei aferentă indicatorului călători-km-tren InterRegio = (procentul din valoarea compensaţiei aferentă indicatorului călători-km, acordat pentru indicatorul călători-km-tren InterRegio) * (compensaţia pentru volumul total călători-km). 3. Calculul valorii unitare a compensaţiei pentru indicatorul tren-km. Această valoare este aceeaşi indiferent de rangul trenului şi se calculează astfel: valoarea unitară a compensaţiei pentru tren-km = valoarea compensaţiei pentru volumul total de tren-km/numărul total de tren-km 4. Calculul valorii unitare a compensaţiei pentru indicatorul călători-km în funcţie de rangul trenului a)valoarea unitară a compensaţiei pentru indicatorul călătorikm pentru trenurile Regio se calculează astfel:valoarea unitară a compensaţiei pentru indicatorul călătorikm-tren Regio = valoarea compensaţiei aferente indicatorului călători-km-tren Regio/numărul total de călătorikm tren Regio b)valoarea unitară a compensaţiei pentru indicatorul călătorikm pentru trenurile InterRegio se calculează astfel:valoarea unitară a compensaţiei pentru indicatorul călătorikm-tren InterRegio = valoarea compensaţiei aferente indicatorului călătorikm-tren InterRegio/număr total călătorikm tren InterRegio. Pentru anul 2017, la stabilirea pachetului de servicii, s-a avut în vedere şi un pachet de servicii de rezervă, totalizând un număr de 183.960 tren-km (s-a luat în calcul un număr de 2 trenuri/zi pentru fiecare secţie pe care nu se realizează transport public de călători, pentru o perioadă de 180 de zile în considerarea faptului că licitaţiile nu au fost demarate), pentru care s-a constituit compensaţie conform celor de mai sus, în cuantum de 3.110.876,2 lei. În limita pachetului de rezervă constituit conform celor de mai sus, C.F.R. - S.A. are dreptul să scoată la licitaţie linii neinteroperabile neînchiriate cu un pachet de servicii de 4 trenuri/zi pentru fiecare secţie, cu încadrarea în pachetul de servicii alocat, la angajarea pachetului de servicii de rezervă la încheierea contractului de închiriere. ANEXA Nr. 2la metodologie Societatea: ........ ........ .............. - S.A./S.R.L. DECLARAŢIE cu indicatorii preliminaţi pentru luna curentă (N) Societatea ........ ................ ..........., reprezentată prin........ ................ .............., declar:

Luna: ........ ............... Anul........ ............ Preliminat luna curentă (N) Preliminat luna anterioară (N-1) Realizat luna (N-2)
(Km) Număr total de tren-km preliminaţi
din care: Regio Interregio
(Călători) Număr total de călători-km preliminaţi
din care: Regio Interregio
(Lei) valoarea unitară per mia de tren-km - conform contract
(Lei) valoarea unitară per mia de călător-km - conform contract Tren R Tren IR
(CE) Costuri estimate - Total
(V) Total venituri lunare estimate/luna pentru servicii de transport public, din care: - Venituri din transportul de călători - Alte venituri
(Pr) Profit rezonabil estimat
(C) Total compensaţie preliminată solicitată, din care: Tren-km R Tren-km IR Călători-km R Călători-km IR

Certificăm pe propria răspundere pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Director general, ........ ................ ........... Director economic, ........ ................ ........... NOTĂ: Numărul total de tren-km şi, respectiv, călători-km preliminaţi, solicitat de către operatorul de transport feroviar (OTF) pentru plata preliminată nu va depăşi 1/12 din volumul total anual de tren-km şi, respectiv, călători-km angajat prin actele adiţionale/contractele încheiate. ANEXA Nr. 3la metodologie Societatea: ........ ........ .............. - S.A./S.R.L. DECLARAŢIE cu indicatorii realizaţi pentru luna N-2 Societatea ........ ................ ..........., reprezentată prin........ ................ ..........., declar:

Luna: ........ ............... Anul........ ............ Valoare realizată Valoare preliminată*) Diferenţe +/-
(Km) Număr total de tren-km
din care: Regio Interregio
(Călători) Număr total de călători-km
din care: Regio Interregio
(Lei) valoarea unitară per mia de tren-km - conform contractului
(Lei) valoarea unitară per mia de călător-km - conform contractului tren R tren IR
(CE) Costuri realizate - Total
(V) Total venituri lunare realizate/lună pentru servicii de transport public, din care: - Venituri din transportul de călători - Alte venituri
(Pr) Profit rezonabil
(C) Total compensaţie preliminată solicitată, din care:
Tren-km R Tren-km IR Călători-km R Călători-km IR

*) Valoarea înscrisă în coloana „Valoare preliminată" este identică cu valoarea înscrisă în Declaraţia cu indicatorii preliminaţi, completată şi depusă la Ministerul Transporturilor până la data de 7 a lunii curente pentru care se acordă compensaţia. Certificăm pe propria răspundere pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise. Director general, ........ ................ ........... Director economic, ........ ................ ........... ANEXA Nr. 4la metodologie METODOLOGIA de calcul al indicatorului călător-km în transportul feroviar de călători pe tipuri de legitimaţii de călătorie

Nr. crt. Tip legitimaţie Călători expediaţi Călători-km
1 Abonament lunar 2 călătorii/zi * 22 de zile Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
2 Abonament 15 zile 2 călătorii/zi * 15 zile Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
3 Abonament 10 zile 2 călătorii/zi * 10 zile Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
4 Abonament 5 zile/săptămânal 2 călătorii/zi * 5 zile Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
5 Abonament reducere elevi/studenţi 2 călătorii/zi * 22 de zile Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
6 Abonament anual 44 de călătorii/lună * 12 luni Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
7 Cărţi circulaţie pentru deplasarea la/de la serviciu de la/la domiciliu nr. zile lucrate * 2 călătorii Călători expediaţi * distanţa (km) parcursă
8 Abonament PARTENER - 32 km 2 călătorii/zi * 22 de zile Călători expediaţi * distanţa (32 km) parcursă
9 Abonament PARTENER - 93 km 2 călătorii/zi * 22 de zile Călători expediaţi * distanţa (93 km) parcursă
10 Autorizaţii de călătorie 2 călătorii/zi * 22 de zile Călători expediaţi * distanţa medie (70,6 km-IR/50,8 km-R) parcursă

Se aplică pentru legitimaţiile emise după data intrării în vigoare a metodologiei, cu excepţia legitimaţiilor emise cu valabilitate anuală, pentru care se vor aplica începând cu luna următoare intrării în vigoare a prezentei metodologii. ANEXA Nr. 5la metodologie

Antet operator de transport feroviar de călători

Nr. ........../zz/ll/aa Aprobat Ministru, ........ ................ ............ (nume) De acord Secretar de stat, ........ ................ ............ (nume) Direcţia Transport Feroviar Director, ........ ................ ............ (nume) NOTĂ privind modificarea pachetului minim social, respectiv obligaţia de serviciu pe anul în curs Scopul solicitării şi indicarea suportului normativ Se va prezenta scopul solicitării (propunerii) OTF - modificarea în cursul anului a pachetului minim social în funcţie de cerinţele pieţei de transport. Se va indica actul normativ (inclusiv articolul) în baza căruia se face solicitarea. Expunerea de motive şi justificarea solicitării Se va prezenta necesitatea/motivaţia solicitării de modificare a pachetului minim social în vederea adaptării serviciului de transport feroviar public de călători la cerinţele pieţei de transport. Se vor prezenta şi justificarea solicitării, inclusiv rutele şi perioadele aferente acesteia, precum şi alte elemente necesare, dacă este cazul, cu referiri la documentaţia anexată. Prezentarea solicitării Se vor prezenta sub formă tabelară rutele propuse pentru modificare, conform structurii pachetului minim social din contractul de servicii publice al operatorilor de transport feroviar, cu indicarea numărului poziţiei din pachetul minim social, sub forma: poziţia iniţială;

poziţia modificată;

poziţia nouă (dacă este cazul); diferenţele +/- ale volumului de tren-km anual an faţă de poziţia iniţială pentru fiecare poziţie, categorie de trenuri (R, IR) şi cumulat, dacă este cazul.Se va menţiona declaraţia pe propria răspundere a operatorului de transport feroviar că prin modificarea propusă nu va depăşi volumul anual de tren-km aprobat în contractul de servicii publice. Se va face sumarul solicitării cu indicarea volumului de tren-km (total şi pe categorii de trenuri) solicitat pentru modificare. Se va menţiona avizul C.F.R. - S.A. sau al gestionarului de infrastructură (după caz) privind capacităţile disponibile, pentru modificările solicitate. Se va face raportarea situaţiei Pachet Minim Social (PMS) propus a fi modificat faţă de PMS aprobat prin contractul de servicii publice. Pe total notă se va menţiona totalul modificărilor pe rang de tren faţă de totalul asumat din contractul de servicii publice/act adiţional la contractul de servicii publice, ţinând cont de toate aprobările primite până la acea dată pe total PMS asumat.

Nr. crt. Volum PMS asumat prin contract servicii publice/act adiţional Volum PMS rezultat în urma tuturor aprobărilor obţinute Volum PMS propus prin prezenta notă Volum PMS rezultat (2)+(3)
0 1 2 3 4

Documentaţia referită (Anexele) Exemple de documente-anexă: anexa nr. 1 - Documentaţia OTF de susţinere a necesităţii/motivării solicitări;

anexa nr. 2 - Documentaţia aferentă primită/solicitată de la CFR sau de la gestionarul de infrastructură, după caz, inclusiv avizul privind capacităţile disponibile;

anexa nr. 3 - Alte documente considerate relevante.Director general, ........ ........ ......... (nume) ştampilă



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 484/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 484 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 484/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu