Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.4758 din 08.05.2018

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie
ACT EMIS DE: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 395 din 09 mai 2018



SmartCity1

Luând în considerare Adresa Institutului Naţional de Administraţie nr. 1.527 din 3.05.2018 înregistrată la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice cu nr. 49.632 din 3.05.2018, prin care se solicită aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie,văzând Hotărârea Consiliului de coordonare nr. 1 din 2.05.2018 privind Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie,ţinând cont de dispoziţiile art. 6 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2016 privind înfiinţarea Institutului Naţional de Administraţie, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare,în conformitate cu prevederile art. 13 alin. (6) şi art. 14 lit. e) din Hotărârea Guvernului nr. 1.005/2016 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Administraţie, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 51/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice,viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emite prezentul ordin. Articolul 1Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Direcţia generală management financiar, resurse umane şi administrativ va comunica prezentul ordin Institutului Naţional de Administraţie. Articolul 3Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Paul Stănescu ANEXĂ REGULAMENT de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1În baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 23/2016 privind înfiinţarea Institutului Naţional de Administraţie, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 1.005/2016 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Administraţie, cu modificările ulterioare, se înfiinţează Institutul Naţional de Administraţie, denumit în continuare Institutul, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, organ de specialitate al administraţiei publice centrale în subordinea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. Articolul 2Pe lângă Institut funcţionează Consiliul de coordonare, denumit în continuare Consiliul, constituit în condiţiile stabilite prin Ordonanţa Guvernului nr. 23/2016 privind înfiinţarea Institutului Naţional de Administraţie, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 44/2017, cu modificările ulterioare. Capitolul IIStructura şi organizarea Consiliului de coordonare Articolul 3
(1) Consiliul este format din:a)un reprezentant desemnat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice; b)un reprezentant desemnat de Secretariatul General al Guvernului; c)un reprezentant desemnat de Camera Deputaţilor; d)un reprezentant desemnat de Senat; e)un reprezentant desemnat de Administraţia Prezidenţială; f)preşedintele Institutului Naţional de Administraţie; g)câte un reprezentant al fiecărei structuri asociative a autorităţilor administraţiei publice locale prevăzute la alin. (2); h)un reprezentant al mediului academic desemnat de Consiliul Naţional al Rectorilor; i)un reprezentant al organizaţiilor neguvernamentale/ sindicatelor reprezentative pentru administraţia publică.
(2) Structurile asociative ale autorităţilor administraţiei publice locale prevăzute la alin. (1) lit. g) sunt:a)Uniunea Naţională a Consiliilor Judeţene din România; b)Asociaţia Municipiilor din România; c)Asociaţia Oraşelor din România; d)Asociaţia Comunelor din România.
Articolul 4
(1) Membrii desemnaţi potrivit art. 3 alin. (1) lit. c), d), e), g), h) şi i) sunt persoane cu experienţă în formarea profesională sau în managementul funcţiei publice.
(2) Membrii desemnaţi potrivit prevederilor art. 3 alin. (1) lit. h) şi i) nu sunt funcţionari publici, înalţi funcţionari publici sau nu ocupă funcţii de demnitate publică.
(3) Instituţiile şi organizaţiile prevăzute la art. 3 desemnează câte un membru titular şi un membru supleant în Consiliu.
Articolul 5
(1) Consiliul se constituie prin decizie a prim-ministrului, pe baza propunerilor scrise ale conducătorilor instituţiilor şi organizaţiilor prevăzute la art. 3, pentru un mandat de 5 ani.
(2) Selecţia membrilor Consiliului prevăzuţi la art. 4 alin. (1) şi (2) şi a supleanţilor acestora se face în baza unor criterii de selecţie aprobate prin decizie a prim-ministrului, la propunerea ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice. Criteriile de selecţie sunt publicate pe paginile de internet ale Secretariatului General al Guvernului, Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi Institutului Naţional de Administraţie. Membrii Consiliului nu pot face parte din secretariatul acestuia.
(3) Prin decizia prim-ministrului prevăzută la alin. (1) sunt desemnaţi preşedintele Consiliului din rândul membrilor desemnaţi potrivit prevederilor art. 3, precum şi vicepreşedintele acestuia.
(4) Membrii Consiliului primesc, în condiţiile legii, o indemnizaţie de şedinţă reprezentând 10% din indemnizaţia preşedintelui Institutului.
Articolul 6
(1) Secretariatul Consiliului reprezintă aparatul tehnic de lucru al acestuia, cu activitate permanentă, şi este asigurat de Institut, iar componenţa nominală a acestuia este stabilită prin ordin al preşedintelui Institutului.
(2) Secretariatul Consiliului are în componenţa sa:a)2 membri titulari, respectiv 1 secretar şi 1 secretar tehnic; b)2 membri supleanţi, respectiv 1 secretar şi 1 secretar tehnic.
Articolul 7Logistica necesară funcţionării Consiliului este asigurată de Institut.
Capitolul IIIAtribuţiile Consiliului de coordonare Articolul 8Consiliului îndeplineşte următoarele atribuţii principale: a)avizează grilele de programe de formare profesională organizate de Institut şi tematica specifică a acestora; b)avizează regulamentele de organizare şi desfăşurare a programelor de formare specializată derulate de Institut; c)avizează standardele de calitate pentru programele de formare profesională pe care le organizează Institutul, cu respectarea prevederilor legale în vigoare; d)avizează tematica programelor de formare specializată pentru ocuparea, în condiţiile legii, a funcţiilor corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici; e)avizează propunerile de standarde ocupaţionale elaborate de Institut; f)elaborează proiectul de regulament de organizare şi funcţionare a Consiliului, pe care îl propune spre aprobare ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice; g)avizează proiectul de buget al Institutului, precum şi execuţia bugetară a acestuia; h)avizează propunerile preşedintelui Institutului privind tarifele de participare la programele de formare profesională organizate de Institut, în condiţiile legii, anterior înaintării lor spre aprobare prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice; i)avizează acordurile de colaborare, de parteneriat sau asociere încheiate de Institut; j)avizează înfiinţarea/desfiinţarea centrelor teritoriale; k)avizează modelele certificatelor de participare la seminare şi conferinţe organizate de Institut, precum şi modalitatea de gestionare a acestora. Articolul 9Preşedintele Consiliului are următoarele atribuţii: a)convoacă membrii Consiliului în şedinţe ordinare şi extraordinare; b)propune ordinea de zi a şedinţelor Consiliului; c)asigură efectuarea lucrărilor pregătitoare şedinţelor Consiliului; d)conduce şedinţele Consiliului; e)semnează hotărârile şi celelalte documente ale Consiliului şi le transmite conducerii Institutului; f)reprezintă Consiliul în raporturile sale cu Institutul; g)urmăreşte şi comunică modul de implementare a hotărârilor Consiliului; h)coordonează activitatea Consiliului. Articolul 10Vicepreşedintele Consiliului are următoarele atribuţii: a)îl asistă pe preşedintele Consiliului în conducerea şedinţelor acestuia; b)colaborează cu preşedintele Consiliului şi cu secretariatul Consiliului în vederea redactării minutelor Consiliului, precum şi a hotărârilor şi a celorlalte documente ale acestuia; c)ţine locul preşedintelui Consiliului când acesta nu este prezent sau este în imposibilitatea de a-şi exercita funcţia; d)îndeplineşte atribuţiile care îi sunt delegate de preşedintele Consiliului. Articolul 11Secretariatul Consiliului are următoarele atribuţii: a)asigură evidenţa membrilor Consiliului, precum şi a datelor de contact ale acestora; b)participă, fără drept de vot, la şedinţele Consiliului; c)redactează şi transmite convocările şedinţelor Consiliului; d)redactează proiectul ordinii de zi a şedinţelor Consiliului, în baza informaţiilor primite de la preşedintele Consiliului; e)pregăteşte materialele necesare fiecărei şedinţe; f)transmite în termenul stabilit de preşedintele Consiliului către membrii Consiliului ordinea de zi şi materialele pe baza cărora vor avea loc dezbaterile; g)redactează minutele şedinţelor Consiliului, pe care le transmite spre aprobare preşedintelui Consiliului şi, ulterior, spre informare membrilor Consiliului; h)redactează hotărârile Consiliului; i)comunică hotărârile Consiliului conducerii Institutului, membrilor Consiliului şi persoanelor interesate; j)completează şi gestionează registrul de intrări-ieşiri ale documentelor primite/elaborate în cadrul Consiliului; k)completează şi gestionează registrul de hotărâri ale Consiliului; l)gestionează şi arhivează documentele Consiliului; m)asigură înregistrarea şi transmiterea corespondenţei scrise şi electronice de la şi către Consiliu; n)consemnează prezenţa membrilor Consiliului şi ţine evidenţa participării la şedinţe; o)actualizează conţinutul paginii web a Consiliului, cu sprijinul structurilor de specialitate din cadrul Institutului; p)asigură suport tehnic şi logistic pentru activitatea Consiliului; q)se asigură de pregătirea sălii de şedinţă şi a logisticii necesare desfăşurării în condiţii optime a şedinţelor Consiliului; r)asigură administrarea platformei de comunicare a Consiliului. Capitolul IVFuncţionarea Consiliului de coordonare Articolul 12
(1) Consiliul se reuneşte trimestrial în şedinţe ordinare şi în şedinţe extraordinare ori de câte ori este nevoie.
(2) Şedinţele extraordinare ale Consiliului pot fi convocate şi la solicitarea scrisă, adresată preşedintelui Consiliului, a unei treimi din numărul membrilor acestuia.
(3) Şedinţele Consiliului se convoacă în scris, prin e-mail, de către preşedintele Consiliului, convocatorul fiind transmis cu cel puţin 5 zile înainte de data stabilită, fiind menţionate informaţii privind data, locul, ora de începere şi ordinea de zi a şedinţei, precum şi modul în care se pot consulta documentele supuse dezbaterii, cu excepţia şedinţelor extraordinare, când acest termen se reduce la 48 de ore.
(4) La cererea oricărui membru al Consiliului, formulată la începutul şedinţei, ordinea de zi poate fi completată cu puncte suplimentare, cu aprobarea majorităţii membrilor prezenţi.
(5) Consiliul este legal constituit şi poate adopta hotărâri dacă numărul membrilor prezenţi reprezintă majoritatea membrilor în funcţie a Consiliului.
(6) Dacă membrii titulari se află în imposibilitatea de a participa la şedinţa Consiliului, aceştia vor anunţa membrii supleanţi şi vor notifica secretariatul Consiliului.
(7) Dacă, în cadrul unei şedinţe ordinare sau extraordinare, cvorumul nu se întruneşte la data şi ora stabilite, preşedintele Consiliului poate solicita o reprogramare a şedinţei sau aplicarea prevederilor art. 13 alin. (6).
(8) Membrii Consiliului certifică participarea la lucrările fiecărei şedinţe prin semnarea listei de prezenţă înainte de începerea şedinţei Consiliului.
Articolul 13
(1) Consiliul adoptă hotărâri cu votul majorităţii simple (jumătate +1) a membrilor prezenţi. În caz de egalitate de voturi, votul preşedintelui Consiliului este hotărâtor.
(2) Dreptul la vot se exercită personal şi direct. Dreptul la vot nu poate fi delegat.
(3) Hotărârile Consiliului se adoptă, de regulă, prin vot deschis, prin ridicarea mâinii. Prin excepţie, prin aplicarea procedurii de la alin. (6), membrii Consiliului pot decide ca unele hotărâri să fie adoptate prin vot secret.
(4) Numărarea voturilor se face de către secretariatul Consiliului.
(5) Semnificaţia votului este: pentru, împotrivă sau abţinere. Un membru al Consiliului poate opta doar pentru una dintre aceste exprimări.
(6) În cazuri excepţionale, pentru probleme punctuale şi foarte urgente, Consiliul poate hotărî, la propunerea preşedintelui Consiliului, exprimarea unui vot prin intermediul e-mailului. În acest caz, hotărârea se adoptă pe baza voturilor exprimate în primele 48 de ore de la momentul transmiterii solicitării, cu respectarea condiţiilor de cvorum şi de majoritate.
Articolul 14
(1) Discuţiile din cadrul şedinţelor Consiliului se înregistrează şi se consemnează în minuta de şedinţă care este întocmită de secretariat, semnată de preşedinte şi comunicată membrilor.
(2) Hotărârile Consiliului sunt redactate de secretariat conform modelului-cadru prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament şi semnate de preşedinte.
Articolul 15La şedinţele Consiliului pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai Institutului, desemnaţi de către preşedintele Institutului, precum şi alte persoane din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice, sindicate, organizaţii neguvernamentale, instituţii din mediul academic, la invitaţia scrisă a preşedintelui Consiliului, în funcţie de ordinea de zi.
Capitolul VCircuitul documentelor Articolul 16
(1) Înregistrarea intrării şi ieşirii tuturor documentelor primite/elaborate în cadrul Consiliului se realizează într-un registru unic de intrări-ieşiri sau prin intermediul sistemelor informatice de gestiune a documentelor.
(2) Hotărârile Consiliului se emit în scris şi se semnează olograf, într-un singur exemplar.
(3) Evidenţa hotărârilor adoptate de către Consiliu se realizează de către secretarul Consiliului în Registrul de hotărâri.
(4) Hotărârile Consiliului se comunică conducerii Institutului şi se publică pe pagina web a Consiliului.
(5) Ordonarea şi inventarierea documentelor Consiliului în vederea arhivării se efectuează de către secretariatul tehnic al Consiliului.
Capitolul VIDispoziţii tranzitorii şi finale Articolul 17
(1) Membrii Consiliului trebuie să dea dovadă de corectitudine şi să asigure confidenţialitatea datelor şi informaţiilor cu privire la activitatea Consiliului.
(2) Modificarea şi completarea prezentului regulament poate fi făcută ori de câte ori este necesar, la propunerea membrilor Consiliului.
ANEXĂla regulament MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI ADMINISTRAŢIEI PUBLICE INSTITUTUL NAŢIONAL DE ADMINISTRAŢIE Consiliul de coordonare Model-cadru -HOTĂRÂREA Nr. ............ din ........ ........ ......... privind ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Analizând prevederile ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........., în temeiul art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.005/2016 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Administraţie, cu modificările ulterioare, precum şi al art. 13 alin. (1) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 4.758/2018, Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1 ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Articolul nPreşedintele Institutului Naţional de Administraţie, prin Direcţia ........ ................ ................ ................ ........ ............, duce la îndeplinire prezenta hotărâre. Preşedintele Consiliului de coordonare, ........ ................ ................ ................ ......... Secretarul Consiliului de coordonare, ........ ................ ................ ................ ......... Prezentul model-cadru se adaptează în mod corespunzător cerinţelor reglementării, precum şi evenimentelor legislative ce intervin.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 4758/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 4758 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 4758/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu