Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 446 din 27 aprilie 2006

pentru stabilirea Metodologiei privind cercetarea statistica referitoare la traficul de marfuri pe caile navigabile interioare

ACT EMIS DE: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 396 din 8 mai 2006



In temeiul prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 9/1992 privind organizarea statisticii oficiale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 957/2005 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Statistică,

ţinând seama de Directiva Consiliului 1119/80/CEE privind statistica transporturilor de mărfuri pe căi navigabile interioare, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităţii Europene nr. L339 din 15 decembrie 1980,

având în vedere Hotărârea Comitetului de avizare metodologică nr. 1 din 12 ianuarie 2005,

preşedintele Institutului Naţional de Statistică emite următorul ordin:

Art. 1. - Obiectul prezentului ordin este de a stabili Metodologia privind cercetarea statistică referitoare la traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare.

Art. 2. - Metodologia este prezentată în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - Institutul Naţional de Statistică va asigura actualizarea metodologiei în funcţie de legislaţia europeană.

Art. 4. - (1) Prezentul ordin va fi pus în aplicare de compartimentul de specialitate din cadrul Institutului Naţional de Statistică.

(2) Prevederile prezentului ordin devin obligatorii pentru statistica oficială din România.

Art. 5. - Incepând cu data prezentului ordin se abrogă orice alte dispoziţii contrare.

Art. 6. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Preşedintele Institutului Naţional de Statistică,

Dan Ion Gherguţ

ANEXĂ*)

1. Cadrul general

1.1. Obiectivele cercetării statistice

Obiectivul principal al cercetării statistice referitoare la traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare este constituit de colectarea datelor lunare privind operaţiunile de trafic de mărfuri, pe nave destinate transportului pe căile navigabile interioare, indiferent de ţara în care nava este înregistrată sau înmatriculată. La nivel european, statistica transportului de mărfuri pe căi navigabile interioare are la bază "principiul teritorialităţii", Statele raportoare colectează date referitoare la mărfurile încărcate, descărcate sau care tranzitează teritoriul lor naţional, transportate în cont propriu sau în contul altora.

Prezenta cercetare permite obţinerea unor statistici pe baze comparabile şi armonizate cu nivelul celor din Statele Membre ale Uniunii Europene, constituirea bazei de date referitoare la traficul portuar maritim, valorificarea rezultatelor prin studii şi analize şi participarea la stabilirea sistemului integrat European de date statistice.

1.2. Cadrul legal

Proiectarea metodologiei cercetării statistice a fost realizată în conformitate cu prevederile Directivei Consiliului 1119/1980/CEE privind statistica transporturilor de mărfuri pe căi navigabile interioare. Au fost de asemenea, respectate recomandările şi normele Oficiului de statistică al Uniunii Europene - Eurostat, în special Eurostat Metadata şi Glosarul pentru statistica transporturilor -ediţia a III-a, 2003.

1.3. Concepte şi definiţii

1.     Cale navigabilă interioară: întindere de apă-fluviu, lac, râu, canal - care nu   este parte a unei mări şi care în mod natural sau prin intervenţia omului este accesibil navigaţiei, în primul rând pentru nave destinate transportului pe căi navigabile interioare.

Lungimea fluviilor, râurilor, canalelor este măsurată pe mediană. Calea navigabilă care constituie frontiera dintre două ţări este inclusă în raportările statistice ale ambelor state.

2.    Transport pe căi navigabile interioare: orice deplasare a mărfurilor sau pasagerilor utilizând nave destinate transportului pe reţeaua de căi navigabile interioare.

Nu sunt supuse scopului prezentei cercetări statistice transporturile de mărfuri pe nave cu o capacitate mai mică de 50 tdwt, navele utilizate în principal pentru transportul de călători, bacurile, navele utilizate de administraţiile portuare şi de către autorităţile publice doar în scopuri necomerciale, navele utilizate ca buncare şi pentru depozitare. De asemenea, nu sunt incluse în cercetare navele care nu sunt utilizate pentru transportul de mărfuri cum ar fi: pescadoarele, dragoarele, atelierele plutitoare, ambarcaţiunile de agrement sau de locuit.

3.     Nave pentru căi navigabile interioare: sunt navele, cu sau   fără autopropulsie, construite pentru transportul de mărfuri pe căile navigabile interioare şi înregistrate ca atare.   Sunt incluse în cercetare navele în reparaţii şi navele de transport pe căi navigabile interioare care sunt autorizate să navigheze şi pe mare.

4.    Trafic de mărfuri pe căi navigabile interioare: orice deplasare pe căile navigabile interioare a unei nave de navigaţie interioară care transportă mărfuri, indiferent de naţionalitatea acesteia. Sunt excluse scopului prezentei cercetări navele pe durata transportului lor pe un alt vehicul de transport, înregistrându-se doar deplasarea acestora în mod activ.

5.    Trafic naţional: mărfurile sunt încărcate şi descărcate în două locuri situate în acelaşi stat raportor, indiferent de ruta urmată. Deplasarea poate include tranzitul printr-o a doua ţară.

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

6.    Trafic internaţional: mărfurile sunt fie încărcate, fie descărcate, în statul raportor. Deplasarea poate include şi tranzitul prin una sau mai multe terţe ţări.

7.    Tranzit: mărfurile sunt transportate pe  teritoriul statului raportor,  fără  nici o încărcare,descărcare sau transbordare pe teritoriul ţării tranzitate.

8.    Mărfuri încărcate şi descărcate: mărfurile plasate pe o navă, în vederea transportării lor între locul de încărcare şi cel de descărcare şi respectiv, mărfurile transferate de pe navă la locul de descărcare.

Transbordarea de pe o navă pentru căi navigabile interioare pe o alta este privită ca o descărcare urmată de o încărcare. Aceeaşi definiţie se aplică la schimbarea remorcherelor şi împingătoarelor.

9.    Greutatea mărfurilor transportate pe căile navigabile interioare (în tone): este înregistrată greutatea brută-brută a mărfurilor care cuprinde mărfurile, ambalajele acestora şi echipamentele de tipul containerelor sau paleţilor.

10.    Tonă-kilometru pe căile navigabile interioare: unitate de măsură care reprezintă transportul unei tone de mărfuri pe căile navigabile interioare pe distanţa de un kilometru (este considerată distanţa parcursă efectiv). In conformitate cu principiul teritorialităţii, "tona-kilometru" este considerată cea mai bună măsură a performanţei care permite compararea modurilor de transport şi a ţărilor, evitând riscul dublei înregistrări în transportul internaţional.

2. Descrierea cercetării statistice

2.1. Sfera de cuprindere

Cercetarea statistică privind traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare este o cercetare statistică exhaustivă, Colectivitatea statistică studiată este constituită din administraţiile portuare şi primăriile care administrează porturi. Datele de trafic de mărfuri pe căile navigabile interioare, sunt colectate şi transmise trimestrial la INS pentru fiecare dintre porturile administrate.

2.2.  Principalele variabile studiate şi chestionarul cercetării statistice

Cercetarea statistică referitoare la traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare se desfăşoară trimestrial, pe baza chestionarului electronic TR2-E Traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare. Chestionarul conţine formatul de transmitere electronică a datelor, precizări metodologice, definirea indicatorilor statistici şi exemple de transmitere a datelor.

Principalii indicatori statistici studiaţi sunt:

1.    Port raportor: portul pentru care se face raportarea statistică.

2.    Port de încărcare sau descărcare: portul în care mărfurile descărcate de pe navă în portul raportor au fost încărcate, sau portul în care urmează a fi descărcate mărfurile plasate pe navă în portul raportor. In nomenclator sunt enumerate corespunzător porturilor, codurile alocate judeţelor şi regiunilor de încărcare şi/sau descărcare a mărfurilor şi codurile ţărilor de încărcare şi descărcare.

3.    Direcţie de trafic: intrare în port, ieşire din port sau tranzit al unei nave de navigaţie interioară.

4.    Tip de navă: nava se defineşte corespunzător construcţiei şi destinaţiei.

5.    Naţionalitate de înregistrare a navei (Pavilionul navei):  ţara şi/sau  teritoriul  în care este înregistrată nava sau, în lipsa acestor date, ţara de domiciliu a proprietarului navei.

6.    Greutatea mărfurilor transportate pe căi navigabile interioare (în tone) cuprinde mărfurile, ambalajele acestora şi greutatea containerelor sau paleţilor.

7.    Grupă de mărfuri: clasificare a mărfurilor transportate funcţie  de  categoria acestora, în conformitate cu Nomenclatorul Standard de Transporturi/Revizuit - NST/R.

8.    Distanţa parcursă pe căi navigabile interioare (în km) este distanţa parcursă de nava de transport pe căi navigabile interioare pe teritoriul naţional.

Sunt definite următoarele clase de distanţă: 0-49 km, 50-149 km, 150-499 km, peste 500 km.

2.3.  Clasificări şi nomenclatoare utilizate

In cadrul cercetării statistice referitoare la traficul portuar maritim sunt utilizate următoarele nomenclatoare, care se regăsesc în completarea prezentei ANEXE.

•    Nomenclatorul de porturi;

•    Nomenclatorul tipului de navă;

•    Nomenclatorul naţionalităţii de înregistrare a navei;

•    Nomenclatorul Standard de Transporturi/Revizuit - NST/R;

•    Nomenclatorul unităţilor statistice cuprinse în cercetare.

2.4.  Metode şi algoritm de calcul al principalilor indicatori

In chestionarul electronic se înscriu datele pentru fiecare câmp, cu respectarea conceptelor de la pct. 1.3, a definiţiei fiecărei variabile studiate (pct. 2,2), a nomenclatoarelor de la pct. 2.3. şi a unităţilor de măsură specificate în formularul cercetării statistice.

Calculul indicatorilor Greutate brută a mărfurilor încărcate/descărcate şi Greutate brută pentru grupa de mărfuri transportate este efectuat prin însumarea valorilor înscrise în câmpurile corespunzătoare, pentru fiecare dintre porturile cercetate.

Indicatorul de performanţă a traficului portuar de mărfuri, Tone-kilometri, se calculează prin însumarea valorilor produsului dintre greutatea brută-brută a mărfurilor transportate şi distanţa parcursă efectiv.

3. Organizarea culegerii şi prelucrarea datelor

3.1.  Metoda de înregistrare

Colectarea şi transmiterea la INS a datelor din chestionarul cercetării este efectuată de către persoanele desemnate de către unităţile statistice cercetate, prin metoda auto-înregistrării şi cuprinde date pentru fiecare lună calendaristică, referitoare la mărfurile încărcate şi descărcate şi navele pentru căi navigabile interioare înregistrate ca intrări, respectiv ieşiri sau care tranzitează porturile administrate.

Datele sunt recepţionate ia INS prin poşta electronică. Formatul de înregistrare poate fi de tip .txt cu simbolul";" ca separator de câmp, sau de tip .xls.

3.2.  Perioada de referinţă şi de înregistrare

•    Perioada de referinţă a cercetării este trimestrul.

•   Perioada de înregistrare are ca termen a 27 - a zi de la încheierea trimestrului de referinţă.

3.3.  Prelucrarea datelor

Prelucrarea datelor transmise de către unităţile statistice incluse în cercetare este efectuată în cadrul compartimentului de specialitate din cadrul INS, în următoarea succesiune:

•    Recepţia fişierelor cu date primite prin poşta electronică;

•    Efectuarea controlului logic;

•   Analizarea erorilor;

•    Realizarea corecţiilor şi validarea datelor la nivel de fişier;

•    Concatenarea datelor în vederea obţinerii fişierului de arhivă;

•    Generarea şi realizarea tabelelor finale ale lucrării;

•   Generarea şi verificarea seturilor de date care sunt transmise la Comisia Europeană -Eurostat.

3.4. Sistemul IT

Sistemul informatic de prelucrare a datelor primite de la unităţile statistice cercetate este o aplicaţie originală realizată în cadrul Direcţiei de Proiectare şi întreţinere a aplicaţiilor IT din cadrul INS şi utilizează sistemul de gestiune a bazelor de date relaţionale Microsoft Visual FoxPro 6.0. Seturile de date obţinute respectă structura şi standardele de acurateţe solicitate la nivel european.

4. Prezentarea şi utilizarea rezultatelor cercetării statistice

4.1.  Principalii indicatori rezultaţi

Cercetarea statistică are ca scop colectarea datelor referitoare la traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare, oferă posibilitatea diseminării acestor date către utilizatori şi de asemenea, permite transmiterea către Comisia Europeană - Eurostat a indicatorilor solicitaţi în vederea obţinerii statisticilor la nivelul Uniunii Europene.

Datele sunt transmise la Eurostat prin poşta electronică în termen de cinci luni de la încheierea perioadei de referinţă, în conformitate cu formatele electronice de transmitere a datelor de trafic de mărfuri pe căi navigabile interioare,

4.2. Forme de prezentare a rezultatelor

Datele privind traficul de mărfuri pe căile navigabile interioare sunt utilizate pentru diverse analize şi studii, fiind cuprinse în publicaţiile INS, completate în chestionarele internaţionale sau transmise conform cerinţelor utilizatorilor interni sau externi.

La nivel naţional, diseminarea datelor se face trimestrial în Traficul portuar de mărfuri, în Buletinul statistic lunar şi de asemenea, în Anuarul Statistic al României, publicaţii ale Institutului Naţional de Statistică.

Nomenclatorul de porturi *)

*) Nomenclatorul este reactualizat periodic de către Eurostat.

Denumire

Cod

Denumire

Cod

Cod

judeţ

Regiune de dezvoltare

OLANDA - necunoscut

NL888

ROMÂNIA

ROTTERDAM

NLRTM

AGIGEA

ROAGI

13

2

GERMANIA - necunoscut

DE888

BASARABI

ROBAB

13

2

DEGGENDORF

DEDEG

BAZIAŞ

ROBAZ

11

5

KELHEIM

DEKEH

BECHET

ROBEC

16

4

REGENSBURG

DEREG

BRĂILA

ROBRA

9

2

AUSTRIA- necunoscut

AT888

CALAFAT

ROCLF

16

4

HAINBURG

ATHBG

CĂLĂRAŞI

ROCLR

51

3

KREMS

ATKRM

CERNAVODĂ

ROCEV

13

2

LINZ

ATLNZ

CHILIA

ROCHI

35

2

PASSAU

ATPAS

CONSTANTA

ROCND

13

2

PISCHELDORF

ATPSD

CORABIA

ROCOR

28

4

WIEN

ATWIN

DROBETA TR. SEVERIN

RODTS

25

4

SLOVACIA

SK888

GALAŢI

ROGAL

17

2

BRATISLAVA

SKBAB

GIURGENI

ROGRN

21

3

GABCIKOVA

SKGBK

GIURGIU

ROGRG

52

3

KOMARNO

SKKNP

HÂRŞOVA

ROHRV

13

2

UNGARIA - necunoscut

HU888

ISACCEA

ROISC

36

2

BAJA

HUBAJ

LUMINIŢA

ROLUM

13

2

BEZDAN

HUBZD

MACIN

ROMAC

36

2

BUDAPEST

HUBUD

MAHMUDIA

ROMAH

36

2

DUNAUJVAROS

HUDNV

MEDGIDIA

ROMED

13

2

KOMAROM

HUKOM

MIDIA

ROMID

13

2

MOHACS

HUMOH

MOLDOVA VECHE

ROMDV

11

5

CROAŢIA - necunoscut

HR888

OLTENIŢA

ROOLT

51

3

VUKOVAR

HRVKV

ORŞOVA

ROOSV

25

4

SERBIA-MUNTENEGRU

OVIDIU

ROOVI

13

2

- necunoscut

CS888

POARTA ALBĂ

ROPAL

13

2

BELGRAD

CSBLG

SULINA

ROSUL

36

2

NOVI SAD

CSNVS

TULCEA

ROTCE

36

2

OSIJEK

CSOSI

TURNU MĂGURELE

ROTMG

34

3

PANCEVO

CSPNC

VEDEA

ROVED

52

3

SMEDEREVO

CSSMD

ZIMNICEA

ROZIM

34

3

VELICO GRADIŞTE

CSVLG

FETEŞTI

ROFET

21

3

PRAHOVO

CSPHV

BULGARIA- necunoscut

BG888

LOM

BGLOM

KOSLODUI

BGKOS

ORIAHOVO

BGORE

RUSE

BGRDU

SILISTRA

BGSLS

SOMOVIT

BGSOM

SVISTOV

BGSVI

TUTRAKAN

BGTRK

VIDIN

BGVID

UCRAINA - necunoscut

UA886

IZMAIL

UAIZM

KILIYA

UAKIA

RENI

UARNI

Nomenclatorul tipului de navă

Cod

Tip navă

1_

Automotoare

11

12

Automotoare - cisternă

Alte automotoare

2_

Şalande

21

22

Şalande - cisternă

Alte şalande

3_

Barje (care cuprind şi şalande - barje)

31

32

Barje - cisterna

Alte barje (care cuprind şi barje de navigare)

40

Alte nave pentru transportul de mărfuri

Nomenclatorul naţionalităţii de înregistrare a navelor *)

*) Nomenclatorul este reactualizat periodic de către Eurostat

Număr

rând

Nume ţară

Cod - 2an

Continent

1

Africa de Sud

ZA

Africa

2

Afghanistan

AF

Asia

3

Albania

AL

Europa

4

Algeria

DZ

Africa

5

Andorra

AD

Europa

6

Angola

AO

Africa

7

Anguilla

Al

America

8

Antarctica

AQ

Antarctica

9

Antigua & Barbuda

AG

America

10

Antile Olandeze, Insulele

AN

America

11

Arabia Saudita

SA

Asia

12

Argentina

AR

America

13

Armenia

AM

Asia

14

Aruba

AW

America

15

Australia

AU

Oceania

16

Austria

AT

Europa

17

Azerbaijan

AZ

Asia

18

Bahamas

3S

America

19

Bahrain

BH

Asia

20

Bangladesh

BD

Asia

21

Belarus

BY

Europa

22

Barbados

BB

America

23

Belgia

BE

Europa

24

Belize

BZ

America

25

Benin

BJ

Africa

26

Bermuda

BM

America

27

Bhutan

BT

Asia

28

Bosnia-Herţegovina

BA

Europa

29

Bouvet, Insula

BV

Antarctica

30

Brazilia

BR

America

31

Brunei Darussalam

BN

Asia

32

Bulgaria

BG

Europa

33

Burkina Faso

BF

Africa

34

Burundi

Bl

Africa

35

Cambodgia

KH

Asia

36

Camerun

CM

Africa

37

Canada

CA

America

Nomenclatorul Standard de Transporturi/Revizuit - NST/R

Cod

Denumire grupă de mărfuri

1

Cereale

2

Cartofi, alte legume şi fructe proaspete sau congelate

3

Animale vii, sfeclă de zahăr

4

Lemn şi plută

5

Produse şi fibre textile sintetice şi artificiale, alte materii brute de de origine animală sau vegetală (piei, blănuri, cauciuc brut)

6

Produse alimentare şi nutreţuri pentru animale

7

Seminţe uteioase, fructe oleaginoase şi grăsimi

8

Combustibili minerali solizi (cărbune, cocs etc)

9

Petrol brut

10

Produse petroliere

11

Minereuri de fier, deşeuri de fier şi oţel zgură de furnal

12

Minereuri şi deşeuri neferoase

13

Produse metalice

14

Ciment, var nestins, materiale prefabricate pentru construcţii

15

Minerale brute sau prelucrate (de carieră şi balastieră, ipsos, sulfuri, zgură, cretă, sare etc.)

16

Ingrăşăminte (naturale şi chimice)

17

Produse chimice derivate din cărbune şi gudron

13

Produse chimice, altele decât cele din cărbune şi gudron

19

Celuloză şi deşeuri de hârtie

20

Echipamente, maşini şi aparate pentru transport, motoare (asamblate sau nu) şi piese componente

21

Articole fabricate din metal

22

Sticlă, sticlărie şi produse ceramice

23

Piele, textile, confecţii şi diverse articole fabricate

24

Articole diverse (ambalaje destinate vânzării, mutări de echipament şi alte produse neclasificate în altă parte)

Nomenclatorul unităţilor statistice cuprinse în cercetare

Denumire

Cod SIRUES

C.N. Administraţia Porturilor

Maritime Constanţa

130245129

C.N. Administraţia Canalelor

Navigabile Constanţa

133068053

C.N. Administraţia

Dunării Maritime Galaţi

171326982

Primăria Municipiului Brăila *)

C.N. Administraţia Porturilor

90402052

Dunării Fluviale Giurgiu

520245806

Primăria Municipiului Turnu Măgurele

340693170

Primăria Oraşului Zimnicea

340693273

*) Cu începere din 23.12.2005, activitatea Administraţiei Portuare Brăila a fost preluată de către Compania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Maritime Galaţi"


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 446/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 446 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 446/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu