Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 429 din 14 mai 2007

pentru modificarea Ordinului ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei nr. 133/2005 privind aprobarea Procedurii de repartizare de contingent societatilor comerciale cu sediul in Romania, care executa contracte de lucrari in Republica Federala Germania

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII,FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 350 din 23 mai 2007



Având în vedere:

-  Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2007 pentru completarea Legii nr. 202/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi pentru stabilirea unor măsuri de reorganizare instituţională;

-   Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse;

-   Hotărârea Guvernului nr. 167/1991 privind aprobarea Convenţiei dintre Guvernul României şi Guvernul Republicii Federale Germania privind trimiterea de personal român din întreprinderi cu sediul în România pentru a activa pe bază de contracte de lucrări, cu modificările ulterioare, în baza art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse,

ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emite următorul ordin:

Art. I. - Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 133/2005 privind aprobarea Procedurii de repartizare de contingent societăţilor comerciale cu sediul în România, care execută contracte de lucrări în Republica Federală Germania, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 259 din 29 martie 2005, se modifică după cum urmează:

- Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 3. - Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin, va furniza informaţii celor interesaţi cu privire la procedura aprobată prin prezentul ordin şi va asigura prezentarea şi actualizarea acestora pe site-ul web al instituţiei."

Art. II. - Procedura de repartizare de contingent societăţilor comerciale cu sediul în România, care execută contracte de lucrări în Republica Federală Germania, prevăzută în anexa la ordin, se modifică după cum urmează:

1. Punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1. In vederea obţinerii de contingent, societăţile comerciale depun la Registratura Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă un dosar care trebuie să îndeplinească criteriile de selecţie prevăzute în anexa nr. 1 şi să conţină cererea privind solicitarea de contingent necesar pentru executarea contractului, al cărei model este prezentat în anexa nr. 2, însoţită de documentaţia completă prevăzută în anexa nr. 3a), cu cel mult 60 de zile înainte de data începerii derulării contractului."

2.   Punctul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„4. Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, prin direcţia de specialitate, întocmeşte un referat privind dosarul depus în vederea trimiterii de personal român, detaşat din societăţi comerciale cu sediul în România, pentru a activa pe bază de contracte de lucrări, prevăzut în anexa nr. 4, numai pentru societăţile comerciale care îndeplinesc, cumulativ, următoarele condiţii:

a)   au depus documentaţia completă, conform anexei nr. 3a);

b)  îndeplinesc criteriile de selecţie prevăzute în anexa nr. 1."

3.   Punctul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„6. Referatul prevăzut la pct. 4 se avizează de către directorul direcţiei de specialitate şi se aprobă de către preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă. In baza referatului aprobat, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, prin direcţia de specialitate, eliberează societăţii comerciale contingentul necesar pentru trimiterea de personal român, detaşat pentru a activa pe bază de contracte de lucrări în Republica Federală Germania, şi returnează originalul contractului de lucrări, precum şi devizul lucrării/lista de servicii."

4.   Punctul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„7. Aprobările de contingent eliberate de Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, neutilizate în termen de 90 de zile de la data aprobării, se anulează şi nu constituie rezervare de contingent pentru alte contracte de lucrări. Societăţile comerciale sunt obligate să comunice în scris Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă toate aprobările de contingent neutilizate."

5.   Punctul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„8. In vederea obţinerii de contingent suplimentar pentru prelungirea sau, dupâ caz, amânarea perioadei de execuţie a unui contract în derulare, societăţile comerciale depun la Registratura Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă un dosar care trebuie să conţină cererea privind solicitarea de contingent suplimentar, al cărei model este prezentat în anexa nr. 2, însoţită de documentaţia completă prevăzută în anexa nr. 3b)."

Art. III. - Anexele nr. 2, 3b) şi 4 la procedură se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezentul ordin.

Art. IV. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 2 la procedură)

Societatea Comercială .......................................

Nr.................................../data ...........................

CERERE

privind solicitarea de contingent/contingent suplimentar necesar pentru executarea contractului

- model -

Către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă

Referitor la aprobarea de contingent în baza Convenţiei dintre Guvernul României şi Guvernul Republicii Federale Germania privind trimiterea de personal român din întreprinderi cu sediul în România pentru a activa pe bază de contracte de lucrări, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 167/1991, cu modificările ulterioare, subsemnatul .................................................., reprezentant legal al Societăţii Comerciale ........................................, cu sediul în localitatea .............................., str........................................ nr. ..., judeţul/sectorul ......................................, codul poştal .............................., vă rog să aprobaţi contingentul/suplimentarea de contingent pentru executarea contractului de lucrări din data de .............................................., încheiat cu firma germană ............................................., şi detaşarea unui număr de ................................................... salariaţi (....om/lună), pentru perioada ............................., la şantierul/punctul de lucru

Salariaţii care urmează să fie detaşaţi în baza acestui contract de lucrări sunt calificaţi în următoarele meserii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

La prezenta cerere anexăm documentaţia completă prevăzută în anexa nr. 3a), respectiv 3b) la Procedura de repartizare de contingent societăţilor comerciale cu sediul în România, care execută contracte de lucrări în Republica Federală Germania, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 133/2005, cu modificările ulterioare.

Reprezentant legal,

...................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

L.S.

ANEXA Nr. 2 [Anexa nr. 3b) la procedură]

DOCUMENTAŢIA

pe care trebuie să o depună societăţile comerciale care urmează să solicite contingent suplimentar pentru prelungirea/amânarea perioadei de execuţie la un contract în derulare

1.   Cerere privind solicitarea de contingent suplimentar necesar pentru executarea contractului, conform anexei nr. 2

2.   Supliment pentru contractul existent/contractul parţial de lucrări (în limba germană) şi copie de pe acesta

3.   Fundamentarea prelungirii/amânării termenelor, în măsura în care suplimentul nu prevede şi copie de pe acesta

4.  Traducerea suplimentului pentru contractul existent şi fundamentarea prelungirii, în limba română, legalizată sau, după caz, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al societăţii comerciale

5.   Restul de lucrări din deviz rămase de executat, în copie

6.  Graficul de repartizare a personalului pe luni

7.  Aprobarea de contingent iniţială, eliberată de Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, în copie

8.  Aprobarea de contingent eliberată de Oficiul Federal de Muncă al Landului Hessen, în copie

9.   Dovezi (în original sau în copie legalizată), eliberate în luna depunerii documentaţiei, privind achitarea la zi a obligaţiilor către:

-  bugetul de stat;

-    bugetul asigurărilor sociale de stat, inclusiv contribuţia la sistemul de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale;

-  bugetul asigurărilor pentru şomaj;

-   Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate

10.   Ultimul bilanţ contabil depus şi înregistrat la administraţia financiară, în copie, din care să reiasă activitatea preponderentă pe care o desfăşoară societatea comercială şi situaţia financiară a acesteia.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 4 la procedură)

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă

Nr. ................................/Data .....................................

De acord

Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă

REFERAT

privind dosarul depus în vederea trimiterii de personal român, detaşat din societăţi comerciale cu sediul în România, pentru a activa pe bază de contracte de lucrări

A.  Date de identificare

Cererea nr.............................................. din data de ......................................, înregistrată la Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă cu  nr.............................................. din data de ....................................................................................................................................................................

Data completării dosarului (dacă este cazul) ...............................................................................................................................................................

Societatea Comercială ........................................................................................................................................................................ ......................

Adresa ........................................................................................................................................................................ .............................................

Activitatea principală ........................................................................................., codul de activitate CAEN ...............................................................

Codul fiscal/Codul unic de înregistrare ........................................................................................................................................................................

Numele şi prenumele directorului/directorului general/administratorului .........................................................................................................................

Bilanţul contabil la data de .................................., din care reiese o cifră de afaceri netă de ................................, un profit/o pierdere de ........................................................................................ şi un număr mediu de ....................salariaţi.

B.  Indeplinirea criteriilor de selecţie în vederea obţinerii de contingent

1.  Societatea comercială a depus documentaţia completă conform anexei nr. 3a):

Da [   ]

Nu [   ]

2.   Societatea comercială are înscris în certificatul de înmatriculare ca obiect principal de activitate aceeaşi activitate pe care urmează să o desfăşoare în Republica Federală Germania:

Da [   ]

Nu [   ]

3.   Societatea comercială a desfăşurat în România, cel puţin 6 luni înainte de data solicitării de contingent, activitatea pentru care solicită contingent:

Da [   ]

Nu [   ]

4.  Societatea comercială are personal încadrat cu contract individual de muncă:

Da [   ]

Nu [   ]

5.  Obligaţii bugetare achitate la zi:

Da [   ]

Nu [   ]

6.  Societatea comercială a respectat înlesnirile la plată: eşalonare/amânare:

Da [   ]

Nu [   ]

a)  bugetul de stat .......................................................................;

b)  bugetul asigurărilor sociale de stat ..........................................;

c)  bugetul asigurărilor pentru şomaj ............................................;

d)  bugetul asigurărilor sociale de sănătate ...................................;

7.   Există înscrise în registrul comerţului menţiuni, conform art. 21 din Legea nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau comunicări ale organelor de drept, referitoare la amenzi, abuz de încredere, fals, concurenţă, alte abateri:

Da [   ]

Nu [   ]

8.  Există sancţionare pentru nerespectarea legislaţiei germane la data solicitării de contingent:

Da [   ] pe perioada .........................................

Nu [   ]

C.   Elemente ale contractului

1.  Domeniul de activitate pentru care a fost încheiat contractul ...................................................................................................................................

2.  Data încheierii contractului (zz/ll/aa) ......................................................................................................................................................................

3.   Denumirea firmei germane cu care s-a încheiat contractul .....................................................................................................................................

4.   Data începerii lucrării (zz/ll/aa) .............................................................................................................................................................................

5.   Data finalizării lucrării (zz/ll/aa) .............................................................................................................................................................................

6.  Durata de executare a contractului .................... luni

7.  Personal necesar pentru executarea contractului: ....................... om/lună

8.  Valoarea contractului ............................ mii euro

9.   Şantierul/Punctul de lucru de desfăşurare a contractului .........................................................................................................................................

D.  Menţiuni

•  Societatea comercială are aprobat un număr de ... contracte,    cu un număr total de ...... om/lună, conform situaţiei Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă.

•  La data începerii contractului supus aprobării societatea comercială are în derulare ... contracte, cu un număr de ... salariaţi cu contract individual de muncă, detaşaţi, cu care îşi desfăşoară deja activitatea în Republica Federală Germania.

Având în vedere cele prezentate, vă rugăm să decideţi asupra acordării contingentului.

Avizat,

Director,

..........................................

Şef serviciu,

.........................................

Intocmit,

..........................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 429/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 429 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu