Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 421 din 17 martie 2006

privind stabilirea categoriilor de obligatii fiscale pentru care organul fiscal transmite contribuabililor, prin posta, formularele de declaratii

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 275 din 27 martie 2006



In temeiul art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 80 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Pentru îndeplinirea obligaţiei de declarare a veniturilor realizate în anul fiscal 2005, se aprobă transmiterea, prin poştă, de către organul fiscal către contribuabili - persoane fizice a unui pachet informaţional conţinând următoarele:

a)   formularul 200 „Declaraţie specială privind veniturile realizate", cod 14.13.01.13;

b)  ghidul pentru completarea şi depunerea declaraţiei de venit pentru anul fiscal 2005;

c)   scrisoarea adresată contribuabililor, semnată de preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

d)  plicul „CR" destinat transmiterii declaraţiei de venit de către contribuabili;

e)   plicul exterior pentru transmiterile documentelor pachetului informaţional către contribuabili.

Art. 2. - Modelele şi conţinutul formularelor adaptate pentru trimiterea/primirea prin poştă, precum şi cele ale ghidului pentru completarea şi depunerea declaraţiei de venit pentru anul fiscal 2005, ale scrisorii semnate de preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, ale plicului „CR" destinat transmiterii declaraţiei de venit de către contribuabili şi ale plicului exterior transmis contribuabililor sunt prezentate în anexa la prezentul ordin.

Art. 3. - Costurile poştale pentru transmiterile în regim „recomandat", precum şi costurile poştale pentru transmiterile returate sunt suportate de Ministerul Finanţelor Publice - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

Costurile poştale pentru trimiterile sosite cu indicaţia specială „CR" - recomandat la unităţile fiscale destinatare, de la contribuabili, sunt suportate de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, din bugetele proprii.

Art. 4. - Anexa*) face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Direcţia de îndrumare şi asistenţă a contribuabililor, Direcţia economică şi administrativă, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti şi unităţile lor subordonate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Bodu

ANEXA

1.  formularul 200 „Declaraţie specială privind veniturile realizate", cod 14.13.01.13;

2.  ghidul pentru completarea şi depunerea declaraţiei de venit pentru anul fiscal 2005;

3.  scrisoarea adresată contribuabililor, semnată de preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

4.  plicul „CR" destinat transmiterii declaraţiei de venit de către contribuabili;

5.  plicul exterior pentru transmiterile documentelor pachetului informaţional către contribuabili.

*)Anexa este reprodusa in facsimil

GHID PENTRU COMPLETAREA Şl DEPUNEREA DECLARAŢIEI DE VENIT PENTRU ANUL 2005

Pentru ca să completaţi în mod corect formularele de declaraţie, vă rugăm să citiţi cu atenţie îndrumările de mai jos:

AVETI OBLIGAŢIA

de a depune Declaraţia, dacă în anul 2005 aţi obţinut venituri din categoria:

A. ACTIVITĂŢI INDEPENDENTE:

- venituri comerciale (fapte de comerţ, prestări de servicii, altele decât cele din profesii libere, activităţi desfăşurate în baza unei convenţii civile, practicarea unei meserii);

- profesii libere (exercitarea profesiilor de medic, avocat, notar, auditor, expert contabil, contabil autorizat, consultant de plasament în valori mobiliare, arhitect etc);

- drepturi de proprietate intelectuală (brevete de invenţie, desene şi modele, mostre, mărci de fabrică şi comerţ, drepturi de autor şi drepturi conexe dreptului de autor şi altele asemenea);

-venituri din activităţi independente scutite la plata impozitului pe venit.

Declaraţia se completează pentru fiecare categorie de venit şi pentru fiecare sursă de realizare a venitului, conform instrucţiunilor de la pct-ul II.

B. VENITURI DIN CEDAREA FOLOSINŢEI BUNURILOR

- venituri în bani şi/sau în natură, provenind din cedarea folosinţei bunurilor mobile şi imobile (ex: din arendă sau închirieri de construcţii sau alte bunuri), obţinute de către proprietar, uzufructuar sau alt deţinător legal, altele decât veniturile din activităţi independente.

Declaraţia se completează atât pentru sumele reprezentând chiria/arenda exprimate în lei, cât şi pentru sumele reprezentând chiria/arenda reprezentând echivalentul în lei al unei valute, prevăzută în contractul încheiat între părţi.

Declaraţia se completează pentru fiecare categorie de venit şi pentru fiecare sursă de realizare a venitului, respectiv contract de închiriere, conform instrucţiunilor de la pct-ul II.

C. VENITURl DIN ACTIVITĂŢI AGRICOLE

- venituri provenind din cultivarea şi valorificarea florilor, legumelor şi zarzavaturilor, în sere şi în solarii, precum şi din cultivarea şi valorificarea arbuştilor, plantelor decorative şi a ciupercilor, din exploatarea pepinierelor viticole şi pomicole şi din altele asemenea.

Declaraţia se completează pentru fiecare sursă de realizare a venitului conform instrucţiunilor de la pct-ul II. Sursa de venit este reprezentată de localitatea în raza căreia se află situat terenul sau terenurile, după caz.

D. CÂŞTIGURI DIN TRANSFERUL TITLURILOR DE VALOARE

Declaraţia se depune pentru întregul portofoliu de titluri tranzactionate în anul 2005 şi pentru care aveţi obligaţia stabilirii câştigului net/pierderii, conform legii.

ATENŢIE! In cazul în care aţi realizat mai multe categorii de venit din mai multe surse veţi completa. în cadrul aceluiaşi formular, câte un cartuş (ex: cartuşul 1A-1B-1C. cartuşul 2A-2B-2C etc). corespunzător fiecărei surse de venit.

Dacă în anul 2005 aţi obţinut venituri din activităţi independente impuse pe bază de norme de venit, nu aveţi obligaţia depunerii declaraţiei cu excepţia situaţiei în care aţi depus declaraţia de venit estimativ în luna decembrie a anului 2005 şi pentru care nu s-au stabilit plăţi anticipate.

CUM COMPLETATI DECLARAŢIA DEVENIT - FORMULARUL200 ?

- în situaţia în care formularul 200 „Declaraţie specială privind veniturile realizate" are completate eronat datele dvs. de identificare, vă rugăm să le corectaţi, pentru a corespunde datelor înscrise în documentul dvs. de identitate (buletin sau carte) la momentul depunerii declaraţiei, caz în care, anexaţi copie după buletinul sau cartea de identitate.

-  în situaţia în care aveţi deschis un cont curent sau cont de card, vă rugăm să completaţi denumirea băncii şi numărul de cont (IBAN), pentru a ne da posibilitatea să vă virăm în acest cont eventualele diferenţe de impozit de restituit, fără a mai fi necesară deplasarea dvs. la unităţile de trezorerie sau la oficiile poştale.

I. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Adresa - se înscrie adresa domiciliului fiscal.

Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală - se înscrie codul numeric personal din cartea de identitate, respectiv din buletinul de identitate sau numărul de identificare fiscală);

- în cazul în care sunteţi plătitori de TVA, codul numeric personal/numărul de identificare fiscală va fi precedat de litera "R".

II. DATE PRIVIND VENITURILE REALIZATE PE SURSE Şl CATEGORII DE VENIT

Cap. A. DATE PRIVIND ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ

rd.1., rd.2, rd.3, rd.4, rd.6şird.7se completează conform cerinţei.

rd.5. Sediul- completaţi adresa sediului sau locului principal de desfăşurare a activităţii în cazul în care va desfăşuraţi activitatea prin mai multe puncte de lucru.

Dacă realizaţi venituri din activităţi agricole veţi înscrie denumirea unităţii administrativ - teritoriale în a cărei rază se află terenul (terenurile), respectiv: municipiu, oraş, comună sau sector al municipiului Bucureşti, după caz.

rd.8,9. Data începerii/incetării activităţii - se completează numai dacă v-aţi început/încetat activitatea în cursul anului fiscal 2005.

Dacă sunteţi persoană fizică autorizată care vă încetaţi activitatea în cursul anului, veţi înscrie data depunerii autorizaţiei de funcţionare la organul emitent.

Cap. B. VENIT NET/CÂSTIG NET 1 ACTIVITĂŢI INDEPENDENTE

a) Dacă aţi realizat venituri din activităţi comerciale, profesii libere, din drepturi de proprietate intelectuală determinate în sistem real şi aţi desfăşurat activitatea în mod individual, declaraţia se completează pe baza datelor din evidenţa contabilă, astfel:

rd. 1. Venit brut - înscrieţi suma reprezentând veniturile totale în bani şi/sau echivalentul în lei al veniturilor în natură încasate în anul 2005, atât din activitatea de bază, cât şi din activităţi adiacente.

rd.2. Cheltuieli deductibile -preluaţi suma de la rd.2.1.

rd. 2.1. Cheltuieli deductibile - înscrieţi suma reprezentând cheltuielile efectuate în vederea realizării venitului, conform evidenţei contabile.

rd.3. Venit net - înscrieţi suma reprezentând diferenţa dintre venitul brut şi cheltuielile aferente deductibile, respectiv se scade rd.2 din rd.1.

rd. 3.1. Venit net aferent activităţilor cu regim de reţinere la sursă - înscrieţi partea din venitul net aferent activităţilor independente pentru care plăţile anticipate s-au realizat prin stopaj la sursă, inclusiv veniturile obţinute dintr-o asociere cu o persoană juridică.

rd.5. Pierdere fiscală/Pierdere - înscrieţi suma reprezentând diferenţa dintre cheltuielile deductibile şi venitul brut, respectiv se scade rd.1 din rd.2.

Precizări în cazul persoanelor care realizează venituri din valorificarea sub orice formă a drepturilor de proprietate intelectuală, pentru care venitul net se determină pe baza cotelor forfetare de cheltuieli. declaraţia se completează pe baza documentelor eliberate de plătitorii devenit, astfel:

rd. 1. Venit brut - înscrieţi suma reprezentând veniturile totale în bani şi/sau echivalentul în lei al veniturilor în natură realizate din toate sursele, în anul 2005.

La stabilirea veniturilor brute din drepturi de proprietate intelectuală se au în vedere atât sumele încasate în cursul anului 2005, cât şi reţinerile în contul plăţilor anticipate efectuate cu titlu de impozit şi contribuţiile obligatorii, reţinute de plătitorii de venit.

rd.2.2. Cheltuieli forfetare - înscrieţi suma rezultată prin aplicarea unei cote de cheltuieli de 40 % la venitul brut realizat din valorificarea drepturilor de autor şi prin aplicarea unei cote de cheltuieli de 50% la venitul brut realizat din drepturile de autor aferente operelor de artă monumentală.

rd.2.3. Sume ce revin organismelor de gestiune colectivă - se completează înscriind suma totală plătită organismelor de gestiune colectivă sau altor plătitori care, conform legii, au atribuţii de colectare şi de repartizare a veniturilor între titularii de drepturi de proprietate intelectuală.

rd.2.4. Contribuţii sociale obligatorii plătite - se completează cu suma reprezentând contribuţiile sociale obligatorii plătite.

b) Dacă aţi realizat venituri din activităţi independente desfăşurate într-o formă de asociere, declaraţia se completează astfel:

b.1)în cazul asocierilor dintre persoane fizice, care nu dau naştere unei persoane juridice, se completează numai rd. 3 (venit net) respectiv, rd. 5 (pierdere fiscală/pierdere) pe baza datelor de la cap. E din Declaraţia anuală de venit pentru asociaţiile fără personalitate juridică, constituite între persoane fizice, (formularul 204).

b.2) In cazul asocierilor constituite între persoane fizice şi persoane juridice române (microintreprinderi), care nu dau naştere unei persoane juridice, se completează atât rd-ul venit brut cât şi rd-ul cheltuieli, respectiv câştigul sau pierderea realizată de către persoana fizică.

2. VENITURI DIN CEDAREA FOLOSINŢEI BUNURILOR

rd. 1. Venit brut - înscrieţi suma reprezentând chiria/arenda prevăzută în contractul încheiat între părţi, pentru întregul an fiscal 2005.

In situaţia în care chiria/arenda reprezintă echivalentul în lei al unei valute, venitul brut anual se determină pe baza chiriei/arendei lunare evaluate la cursul de schimb al pieţei valutare comunicat de Banca Naţională a României, din ultima zi a fiecărei luni, corespunzător lunilor din perioada de impunere.

In situaţia în care arenda se achită în natură, evaluarea în lei a acesteia se face pe baza preţurilor medii ale produselor agricole, conform Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

rd.2. Cheltuieli deductibile - înscrieţi suma de la rd.2.1 sau suma de la rd.2.2, după caz.

rd.2.1. Cheltuieli deductibile - se completează dacă aţi optat pentru determinarea venitului net în sistem real, conform documentelor contabile.

rd.2.2. Cheltuieli forfetare - se completează dacă aţi optat pentru determinarea venitului net pe baza cotelor forfetare de cheltuieli. Inscrieţi suma rezultată prin aplicarea unei cote forfetare de cheltuieli de 25% la venitul brut(rd.1), reprezentând cheltuieli deductibile aferente venitului.

rd.3. Venit net - înscrieţi suma reprezentând diferenţa dintre venitul brut şi cheltuielile deductibile aferente, respectiv dintre rd.1 şi rd.2.

rd.5. Pierdere fiscală/Pierdere - completaţi numai dacă aţi optat pentru determinarea venitului net/pierdere în sistem real şi dacă în anul 2005 aţi înregistrat pierderi. Inscrieţi suma reprezentând diferenţa obţinută prin scăderea rd-lui1 din rd.2.

3. VENITURI DIN ACTIVITĂŢI AGRICOLE

a)  Dacă aţi realizat venituri din activităţi agricole determinate în sistem real şi aţi desfăşurat activitatea în mod individual, cap.B al declaraţiei se completează atât la rd-ul venit brut cât şi la rd-ul cheltuieli, respectiv câştigul sau pierderea realizată.

b)  Dacă aţi realizat venituri din activităţi agricole desfăşurate într-o formă de asociere, între persoane fizice, care nu dau naştere unei persoane juridice, la cap. B al declaraţiei se completează numai rd. 3 (venit net) respectiv, rd. 5 (pierdere fiscală/pierdere) pe baza datelor de la cap. E din Declaraţia anuală de venit pentru asociaţiile fără personalitate juridică, constituite între persoane fizice, (formularul 204).

4. CÂŞTIGURI DIN TRANSFERUL TITLURILOR DE VALOARE

rd.4. Câştig net - înscrieţi câştigul net asupra întregului portofoliu ca diferenţă pozitivă între câştigurile şi pierderile înregistrate în cursul anului 2005, ca urmare a transferului titlurilor de valoare, cu excepţia celor dobândite cu titlu gratuit în cadrul Programului de privatizare în masă.

rd.5. Pierdere fiscală/Pierdere -înscrieţi pierderea asupra întregului portofoliu ca diferenţă negativă între câştigurile şi pierderile înregistrate în cursul anului 2005, ca urmare a transferului titlurilor de valoare, cu excepţia celor dobândite cu titlu gratuit în cadrul Programului de privatizare în masă.

La declaraţie anexaţi documente justificative privind tranzacţiile efectuate, eliberate de intermediari, din care să rezulte câştigul/pierderea declarate şi cuantumul impozitului virat în cursul anului fiscal 2005.

Cap.C. VENIT SCUTIT LA PLATA IMPOZITULUI PE VENIT

Se completează dacă aţi realizat în anul fiscal 2005 venituri din activităţi independente scutite la plata impozitului pe venit, conform legislaţiei specifice.

rd. 1. Venit net/Pierdere fiscală - se înscrie suma reprezentând venitul net sau pierderea fiscală realizate din activităţi independente desfăşurate în perioada de scutire.

III. DESTINAŢIA SUMEI REPREZENTÂND 2% DIN IMPOZITUL PE VENITUL ANUAL DATORAT

Se completează numai dacă aţi efectuat, în cursul anului fiscal 2005, cheltuieli cu burse private, conform Legii nr.376/2004 privind bursele private şi solicitaţi restituirea acestora şi/sau optaţi pentru virarea unei sume reprezentând 2% din impozitul pe venitul net anual impozabil datorat pe fiecare sursă şi categorie de venit, pentru sponsorizarea entităţilor nonprofit care se înfiinţează şi funcţionează potrivit legii.

Notă : Dacă aţi realizat venituri din activităţi independente, impuse pe bază de normă de venit, şi nu aveţi obligaţia depunerii declaraţiei, dar aţi efectuat în cursul anului fiscal 2005, cheltuieli cu burse private şi solicitaţi restituirea acestora şi/sau optaţi pentru virarea unei sume în contul unei entităţi nonprofit completaţi formularul 200, cu datele de identificare şi datele privind activitatea desfăşurată.

1.  Bursa privată conform Legii nr. 376/2004: - bifaţi căsuţa, dacă aţi efectuat cheltuieli cu burse private în cursul anului 2005, în condiţiile Legii nr..376/2004 privind bursele private.

Contract nr./data -înscrieţi numărul şi data contractului privind acordarea bursei private.

Suma plătită - înscrieţi suma plătită în cursul anului 2005, pentru bursa privată.

Documente de plată nr./data -înscrieţi numărul şi data documentelor care atestă plata bursei private.

Contractul privind acordarea bursei private şi documentele ce atestă plata bursei se prezintă în original şi în copie, organul fiscal păstrând copiile acestora după ce verifică conformitatea cu originalul. In cazul în care declaraţia se transmite prin poştă, documentele de mai sus se anexează în copie.

2.  Sponsorizare entitate nonprofit (conform art.84 alin.(2) din Legea nr.571/2003): - bifaţi căsuţa, dacă optaţi pentru virarea unei sume de până la 2% din impozitul pe venitul net anual impozabil datorat, pentru sponsorizarea unei entităţi nonprofit.

Suma - se completează cu suma pentru care solicitaţi să fie virată în contul entităţii nonprofit.

In situaţia în care nu cunoaşteţi suma care poate fi virată, nu veţi completa rubrica "Suma", caz în care organul fiscal va calcula şi va vira suma admisă, conform legii.

Denumire entitate nonprofit -veţi înscrie denumirea completă a entităţii nonprofit.

Cod de identificare fiscală al entităţii nonprofit - veţi înscrie codul de identificare fiscală al entităţii nonprofit pentru care solicitaţi virarea sumei.

Cont bancar (IBAN)- completaţi codul IBAN al contului bancar al entităţii nonprofit şi vă rugăm să vă asiguraţi de corectitudinea acestuia.

IV. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI FISCAL

Se completează numai în cazul în care obligaţiile de declarare a veniturilor se îndeplinesc de către reprezentantul fiscal desemnat de dv., completând datele de identificare ale acestuia.

ATENŢIE!

Dacă mai aveţi nelămuriri referitoare la obligaţia depunerii Declaraţiei, vă puteţi adresa organului fiscal de domiciliu, pentru clarificarea situaţiei dvs. fiscale.

Stimate contribuabil,

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, are ca obiectiv principal colectarea veniturilor bugetului de stat. Realizarea obiectivului nu poate fi facuta in bune condiţii fara participarea dv. voluntara la îndeplinirea obligaţiilor fiscale care vă revin. In acest sens Agenţia este preocupată să vă pună la dispoziţie servicii moderne şi uşor de utilizat.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală aplică sistemul de transmitere/primire prin poştă a declaraţiilor de venit, astfel încât dvs. să vă puteţi îndeplini obligaţiile de declarare a veniturilor realizate în anul 2005 într-un mod cât mai simplu.

Utilizand acest sistem veţi economisi o parte din timpul dvs. deoarece nu mai trebuie să vă deplasaţi la sediul administraţiei finanţelor publice pentru a depune declaraţia.

Pentru utilizarea acestui sistem, tot ce trebuie să faceţi dvs, este să completaţi formularele, conform instrucţiunilor incluse în pachetul informaţional primit, iar apoi să le introduceţi în plicul destinat transmiterii şi să-l depuneţi până la data de 15 mai 2006 inclusiv, la cel mai apropiat oficiu poştal. Recipisa, pe care o veţi primi la depunerea plicului, constituie dovada respectării obligaţiei de declarare a veniturilor realizate în anul fiscal 2005.

Vă recomandăm ca, pentru transmiterea declaraţiilor prin poştă, in sistem recomandat, să utilizaţi plicul cu indicaţia "CR" primit, acesta fiind un plic special, pentru care nu trebuie să achitaţi taxele poştale. In cazul în care veţi utiliza un alt plic, taxele poştale vor fi suportate de dvs.

Pentru informaţii suplimentare, vă puteţi adresa Biroului de Asistentă a Contribuabililor de la unitatea fiscală în raza căreia aveţi domiciliul.

Sperăm că acest sistem de transmitere prin poştă a declaraţiilor de venit să constituie un mijloc eficient de uşurare a obligaţiilor dvs. în calitate de contribuabil la bugetul de stat.

PREŞEDINTELE AGENŢIEI NAŢIONALE DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Sebastian BODU

 


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 421/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 421 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 421/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu