E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 39 din 17 ianuarie 2005

privind constituirea si atributiile Comisiei fiscale centrale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 87 din 26 ianuarie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile ulterioare,
    in baza prevederilor art. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 4, precum si ale art. 37 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Pentru aplicarea unitara a prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, si a actelor normative care reglementau taxa pe valoarea adaugata, impozitul pe profit, accizele, impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente, impozitul pe venit, inainte de intrarea in vigoare a Codului fiscal, se constituie Comisia fiscala centrala la nivelul Ministerului Finantelor Publice, denumita in continuare Comisia.
    Art. 2
    (1) Comisia emite decizii pentru:
    a) problemele de natura fiscala si cele de procedura fiscala, prin coroborarea legislatiei din domeniu cu legislatia conexa, dupa caz, pentru care se impune o solutionare unitara in vederea eliminarii interpretarilor diferite in aplicarea legislatiei;
    b) problemele ce privesc conflictele de competenta ivite intre organele fiscale care nu sunt subordonate unui organ ierarhic comun;
    c) cazurile in care aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile finantate din fonduri nerambursabile nu se poate realiza conform art. 8 din anexa la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 141/2004.
    (2) Comisia are competenta de a emite si solutii fiscale individuale anticipate, in conditiile art. 6 alin. (5) - (8) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 3
    (1) Deciziile Comisiei se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dupa aprobarea prin ordin al ministrului finantelor publice.
    (2) Solutiile fiscale individuale anticipate, adoptate de Comisie, se semneaza de presedintele si vicepresedintele Comisiei fiscale centrale si se comunica solicitantului.
    Art. 4
    (1) Comisia este formata din 15 membri cu drept de vot, in componenta prevazuta in anexa. In cazul absentei temeinic justificate a unuia dintre membrii Comisiei, va participa inlocuitorul de drept al acestuia.
    (2) Comisia este coordonata de secretarul de stat care raspunde de politica si legislatie fiscala, in calitate de presedinte, si de secretarul de stat, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de vicepresedinte.
    (3) In cazul in care Comisia a fost investita cu o cerere pentru emiterea unei solutii fiscale individuale anticipate, aceasta se suplimenteaza cu un membru care va fi directorul executiv adjunct care coordoneaza activitatea de inspectie fiscala din cadrul Directiei generale de administrare a marilor contribuabili.
    (4) In cazul in care Comisia este sesizata in legatura cu solutionarea unor conflicte de competenta ce privesc bugetele locale, secretariatul va solicita Asociatiei Comunelor din Romania, Asociatiei Oraselor din Romania, Asociatiei Municipiilor din Romania, Uniunii Nationale a Consiliilor Judetene din Romania, precum si Ministerului Administratiei si Internelor desemnarea cate unui reprezentant in vederea completarii Comisiei.
    Art. 5
    (1) In cadrul Comisiei functioneaza un secretariat format din 4 persoane, dintre care doua persoane din cadrul Directiei de politici si legislatie privind veniturile bugetului general consolidat, o persoana din cadrul Directiei generale juridice si o persoana din cadrul proiectului "Codul de procedura fiscala".
    (2) In cazul in care Comisia este sesizata cu o cerere pentru emiterea unei solutii fiscale individuale anticipate, aceasta se repartizeaza, in vederea analizei, unui grup de lucru constituit dintr-un reprezentant al Directiei generale de politici si legislatie privind veniturile bugetului general consolidat, un reprezentant al Directiei generale de inspectie financiar-fiscala din cadrul Administratiei Nationale de Administrare Fiscala, un reprezentant al Directiei generale de administrare a marilor contribuabili, un reprezentant al Directiei generale juridice si un reprezentant al Directiei juridice din cadrul Administratiei Nationale de Administrare Fiscala.
    (3) Reprezentantii vor fi desemnati de conducerile directiilor mentionate la alin. (2). Reprezentantul Directiei de inspectie financiar-fiscala va fi coordonatorul grupului de lucru.
    (4) Grupul de lucru va intocmi o nota de prezentare ce va contine sinteza problematicii expuse, precum si proiectul solutiei fiscale individuale anticipate, propusa a fi adoptata.
    (5) Comisia poate solicita contribuabilului completarea cererii, prezentarea unor inscrisuri sau orice alte informatii necesare solutionarii cererii.
    Art. 6
    (1) Directorii generali si/sau adjuncti in ale caror atributii se regaseste coordonarea impozitelor prevazute la art. 1, denumiti in continuare directori coordonatori, respectiv seful proiectului "Codul de procedura fiscala", selecteaza problematica rezultata din corespondenta primita care este de competenta Comisiei.
    (2) Ceilalti membri ai Comisiei, altii decat cei prevazuti la alin. (1), pot propune spre dezbatere, in vederea adoptarii unor solutii unitare, probleme din domeniul legislatiei fiscale si procedurilor fiscale prevazute la art. 1.
    (3) Directorii coordonatori, pentru problematica selectata, precum si ceilalti membri ai Comisiei, pentru problemele pe care le supun spre dezbatere, asigura elaborarea notei de prezentare si solutia propusa. Inscrierea pe ordinea de zi a notelor de prezentare si a solutiilor propuse se supune aprobarii presedintelui Comisiei.
    Art. 7
    (1) Comisia se intruneste cel putin o data pe luna sau ori de cate ori este nevoie, dupa cum urmeaza:
    a) Comisia se poate intruni si poate adopta decizii/solutii fiscale individuale anticipate in prezenta tuturor membrilor acesteia;
    b) in cazul solutionarii unor conflicte de competenta ce privesc bugetele locale, Comisia se poate intruni si poate adopta decizii in prezenta tuturor membrilor acesteia si a tuturor reprezentantilor desemnati potrivit art. 4 alin. (3).
    (2) Deciziile si solutiile fiscale individuale anticipate se adopta cu votul a cel putin 9 membri.
    (3) La lucrarile Comisiei pot fi invitati sa participe fara drept de vot specialisti din cadrul directiilor de specialitate, precum si coordonatorul grupului de lucru, in cazul in care Comisia analizeaza o cerere pentru emiterea unei solutii fiscale individuale anticipate.
    (4) Comisia analizeaza notele de prezentare si solutiile propuse, inscrise pe ordinea de zi, si adopta prin decizii solutii unitare de aplicare a prevederilor legale sau, dupa caz, respinge solutiile propuse, daca acestea contravin prevederilor legale ori daca nu sunt de competenta Comisiei, in sensul art. 2 alin. (1).
    (5) Comisia nu solutioneaza probleme punctuale care nu presupun adoptarea unor solutii unitare general aplicabile de catre toti agentii economici, acestea rezolvandu-se potrivit atributiilor directiilor, prevazute in Regulamentul de organizare si functionare a Ministerului Finantelor Publice, si potrivit legislatiei specifice.
    (6) In cazul in care Comisia a fost investita cu o cerere pentru emiterea unei solutii fiscale individuale anticipate, aceasta va analiza nota de prezentare si va adopta solutia propusa de grupul de lucru sau va respinge motivat cererea.
    Art. 8
    (1) Secretariatul va tine cate un registru pentru deciziile Comisiei si pentru solutiile fiscale individuale anticipate, in care se vor consemna:
    - data sedintei;
    - participantii (nominal);
    - ordinea de zi;
    - modul de votare a deciziilor/solutiilor fiscale individuale anticipate;
    - numarul atribuit deciziei/solutiilor fiscale individuale anticipate.
    (2) Cu cel putin 3 zile inaintea sedintei, secretariatul distribuie membrilor Comisiei si invitatilor: nota de prezentare a problemelor supuse dezbaterii si solutiile propuse, sub semnatura directorilor coordonatori, sau, dupa caz, a celorlalti membri ai Comisiei. In cazul solutiilor fiscale individuale anticipate, nota de prezentare se semneaza de coordonatorul grupului de lucru.
    (3) Procesul-verbal al sedintei Comisiei se redacteaza de secretariat, va fi semnat de membrii Comisiei sau de inlocuitorii de drept ai acestora.
    (4) In termen de 3 zile de la data sedintei, secretariatul Comisiei redacteaza decizia, care va contine numai solutiile aprobate de Comisie si proiectul de ordin pe care il va inainta spre aprobare ministrului finantelor publice.
    (5) Prin grija secretariatului si a directorilor coordonatori decizia Comisiei se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (6) Prin grija secretariatului si a coordonatorului grupului de lucru solutia fiscala individuala anticipata se comunica solicitantului si organului fiscal competent pentru administrarea contribuabilului solicitant.
    Art. 9
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin isi inceteaza valabilitatea Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.033/2004, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 677 din 28 iulie 2004.
    Art. 10
    (1) Solutiile unitare adoptate prin decizii ale Comisiei si aprobate prin ordin al ministrului finantelor publice sunt aplicabile de la data intrarii in vigoare a actului normativ in baza caruia au fost date.
    (2) Solutiile fiscale individuale anticipate, adoptate de Comisie, sunt opozabile si obligatorii fata de organul fiscal de la data comunicarii acestora, conform legii.
    Art. 11
    Anexa*) face parte integranta din prezentul ordin.
------------
    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Art. 12
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     Ministrul finantelor publice,
                            Ionel Popescu

    ANEXA 1

                    COMPONENTA COMISIEI FISCALE CENTRALE

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |     Functia      |                 Domeniul             |   Statutul    |
|crt.|                  |                                      |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   1| Secretar de stat | Cu atributii in domeniul politicii si| presedinte    |
|    |                  | legislatiei fiscale                  |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   2| Secretar de stat | Presedintele Agentiei Nationale de   | vicepresedinte|
|    |                  | Administrare Fiscala                 |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   3| Director general | Directia generala de politici si     | membru        |
|    |                  | legislatie privind veniturile        |               |
|    |                  | bugetului general consolidat         |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   4| Director general | Directia generala juridica           | membru        |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   5| Director general | Directia generala de gestiune a      | membru        |
|    |                  | impozitelor si membru contributiilor |               |
|    |                  | - ANAF                               |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   6| Director general | Directia generala de colectare a     | membru        |
|    |                  | creantelor bugetare - ANAF           |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   7| Director general | Directia generala de inspectie       | membru        |
|    |                  | financiar-fiscala - ANAF             |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   8| Director general | Directia generala de solutionare a   | membru        |
|    |                  | contestatiilor - ANAF                |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|   9| Director general | Directia generala de politici si     | membru        |
|    | adjunct, care    | legislatie privind veniturile        |               |
|    | coordoneaza      | bugetului general consolidat         |               |
|    | legislatia       |                                      |               |
|    | privind impunerea|                                      |               |
|    | persoanelor      |                                      |               |
|    | juridice si a    |                                      |               |
|    | altor entitati   |                                      |               |
|    | similare         |                                      |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|  10| Director general | Directia generala de politici si     | membru        |
|    | adjunct, care    | legislatie privind veniturile        |               |
|    | coordoneaza      | bugetului general consolidat         |               |
|    | legislatia       |                                      |               |
|    | privind taxa pe  |                                      |               |
|    | valoarea adaugata|                                      |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|  11| Director general | Directia generala de politici si     | membru        |
|    | adjunct care     | legislatie privind veniturile        |               |
|    | coordoneaza      | bugetului general consolidat         |               |
|    | legislatia       |                                      |               |
|    | privind accizele |                                      |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|  12| Director         | Directia de reglementari contabile   | membru        |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|  13| Director         | Directia juridica - ANAF             | membru        |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|  14| Sef serviciu     | Serviciul legislatie si armonizare   | membru        |
|    |                  | TVA in regim normal si regimuri      |               |
|    |                  | speciale                             |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|  15| Sef proiect      | Proiectul "Codul de procedura        | membru        |
|    |                  | fiscala" - ANAF                      |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
| *16| Director executiv| Directia de administrare a marilor   | membru        |
|    | adjunct care     | contribuabili                        |               |
|    | coordoneaza      |                                      |               |
|    | activitatea de   |                                      |               |
|    | inspectie fiscala|                                      |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|*17| Reprezentant     | Asociatia Comunelor din Romania      | membru        |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|*18| Reprezentant     | Asociatia Oraselor din Romania       | membru        |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|*19| Reprezentant     | Asociatia Municipiilor din Romania   | membru        |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|*20| Reprezentant     | Uniunea Nationala a Consiliilor      | membru        |
|    |                  | Judetene din Romania                 |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
|*21| Reprezentant     | Ministerul Administratiei si         | membru        |
|    |                  | Internelor                           |               |
|____|__________________|______________________________________|_______________|
    *) numai in cazul in care se dezbat problemele prevazute la art. 2 alin. (2).
    *) numai in cazul in care se dezbat problemele prevazute la art. 4 alin. (3).



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 39/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 39 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat OUG 53 2004
    Acesta este un creditor profesionist de împrumut privat, care este înregistrat să ofere împrumuturi cu dobândă redusă de 3%. Lucrează cu o echipă de experți în calitate de personal și acordă împrumuturi de aceeași zi. Toate tipurile de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi de urgență, împrumuturi de împrumuturi grele, împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi auto, vehicule, camioane, împrumuturi de afaceri, finanțare / finanțare, împrumuturi ipotecare, credite pentru studenți, împrumuturi pentru agricultură un proiect și multe altele. Intrați în contact (rodfinancing@gmail.com) WhatsApp: +14693515949 Site web: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing
ANONIM a comentat Legea 87 1992
    Acesta este un creditor profesionist de împrumut privat, care este înregistrat să ofere împrumuturi cu dobândă redusă de 3%. Lucrează cu o echipă de experți în calitate de personal și acordă împrumuturi de aceeași zi. Toate tipurile de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi de urgență, împrumuturi de împrumuturi grele, împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi auto, vehicule, camioane, împrumuturi de afaceri, finanțare / finanțare, împrumuturi ipotecare, credite pentru studenți, împrumuturi pentru agricultură un proiect și multe altele. Intrați în contact (rodfinancing@gmail.com) WhatsApp: +14693515949 Site web: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing
ANONIM a comentat Hotărârea 3 2018
    O zi buna, Consultantul Nortion Loan este aici pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 2,5% din toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat. Informatii de contact EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com TELEFON: +17815611941 (TEXT NUMAI) WHATSAPP: +15183806243 FACEBOOK: Consultant Nortion Loan TWITTER: @ nortionloanC INSTAGRAM: @ nortionloanconsultant O tranzacție de împrumut în care poți avea încredere.
ANONIM a comentat Hotărârea 3 2018
    O zi buna, Consultantul Nortion Loan este aici pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 2,5% din toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat. Informatii de contact EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com TELEFON: +17815611941 (TEXT NUMAI) WHATSAPP: +15183806243 FACEBOOK: Consultant Nortion Loan TWITTER: @ nortionloanC INSTAGRAM: @ nortionloanconsultant O tranzacție de împrumut în care poți avea încredere.
ANONIM a comentat Decizia 94 2018
     ARE YOU LOOKING FOR A REAL PROVIDER FOR BANK INSTRUMENT TO FUND PROJECTS ? Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decizia 94 2018
     ARE YOU LOOKING FOR A REAL PROVIDER FOR BANK INSTRUMENT TO FUND PROJECTS ? Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    O zi buna, Consultantul Nortion Loan este aici pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 2,5% din toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat. Informatii de contact EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com TELEFON: +17815611941 (TEXT NUMAI) WHATSAPP: +15183806243 FACEBOOK: Consultant Nortion Loan TWITTER: @ nortionloanC INSTAGRAM: @ nortionloanconsultant O tranzacție de împrumut în care poți avea încredere.
ANONIM a comentat Decretul 78 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. Compania MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Credite de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o asigurare socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune că DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți prompt la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com
ANONIM a comentat Decretul 78 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. Compania MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Credite de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o asigurare socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune că DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți prompt la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com
ANONIM a comentat Decretul 78 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. Compania MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Credite de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o asigurare socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune că DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți prompt la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu