Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.3731 din 29.12.2016

privind aprobarea modelului-cadru al protocolului de colaborare în vederea schimbului de informaţii între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi instituţiile financiare nebancare
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 17 din 09 ianuarie 2017



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 11 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 7 lit. A pct. 23 din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Pentru realizarea schimbului de informaţii între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi instituţiile financiare nebancare înscrise în Registrul general şi în Registrul special al Băncii Naţionale a României se aprobă modelul-cadru al protocolului de colaborare, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2În vederea aprobării, fiecare instituţie financiară nebancară prevăzută la art. 1 va depune o cerere pentru acceptarea încheierii protocolului de colaborare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Direcţia generală de informaţii fiscale împreună cu Direcţia generală de tehnologia informaţiei vor asigura gestionarea datelor şi informaţiilor obţinute în baza protocoalelor de colaborare încheiate potrivit prezentului ordin. Articolul 4Direcţiile de specialitate din cadrul aparatului central al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Articolul 5(1) Prelucrările de date cu caracter personal efectuate potrivit scopului prevăzut la art. 1 se fac cu respectarea dispoziţiilor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.(2) În accepţiunea art. 3 lit. e) din Legea nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală este operator de date cu caracter personal pentru prelucrările efectuate în baza de date care face obiectul protocolului prevăzut la art. 1. Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Eugen-Dragoş Doroş ANEXA Nr. 1Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - ANAF Nr. ............./............ 2016 Instituţia financiară nebancară ........ ................ .......... Nr. ............./............ 2016 PROTOCOL DE COLABORARE În temeiul următoarelor prevederi legale: prevederile art. 11 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;

prevederile art. 7 lit. A pct. 23 din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;

prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, conţinutul, modalitatea de depunere şi de gestionare a „Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate";

prevederile Regulamentului Băncii Naţionale a României nr. 17/2012 privind unele condiţii de creditare, cu modificările şi completările ulterioare;

prevederile Regulamentului Băncii Naţionale a României nr. 9/2008 privind cunoaşterea clientelei în scopul prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, cu modificările ulterioare;

prevederile Regulamentului Băncii Naţionale a României nr. 20/2009 privind instituţiile financiare nebancare, cu modificările şi completările ulterioare;

prevederile Legii nr. 93/2009 privind instituţiile financiare nebancare, cu modificările şi completările ulterioare;

prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare,Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - ANAF, cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, reprezentată prin ........ ........ .........., în calitate de preşedinte, şi Instituţia financiară nebancară ........ ................ .........., cu sediul în ........ .............., reprezentată prin ........ ........ .............., în calitate de ........ ........ .............., înscrisă în Registrul ........ ........ ........... al Băncii Naţionale a României (BNR), cu nr. ........ ........ la data de ........ ............., denumite în continuare părţi, au convenit de comun acord încheierea prezentului protocol. Articolul 1Obiectul protocolului Obiectul protocolului constă în organizarea unui cadru formal de îmbunătăţire a activităţii de creditare prin reducerea riscului de fraudă şi fluidizarea procesului operaţional de creditare, ca urmare a simplificării documentaţiei solicitate aplicantului, precum şi prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, prin furnizarea cu operativitate a informaţiilor deţinute de fiecare parte semnatară. Articolul 2Obligaţiile părţilor În îndeplinirea obiectivelor prezentului protocol, părţile semnatare au obligaţia respectării prevederilor referitoare la protejarea secretului fiscal, conform Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 2.1. Obligaţiile instituţiei financiare nebancare 2.1.1. În vederea interogării informaţiilor de natură fiscală, instituţia financiară nebancară semnatară a prezentului protocol va întreprinde următoarele activităţi: a)va solicita acordul neechivoc, scris, în format letric, persoanelor fizice şi persoanelor juridice, respectiv semnarea unui acord de consultare, transmitere şi prelucrare a informaţiilor din bazele de date ale Ministerului Finanţelor Publice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, precum şi a datelor cu caracter personal, aparţinând clientului, denumit generic acord. Acest acord va conţine datele de identificare ale persoanelor (CNP, CUI etc.), datele de contact (adresa, e-mail, telefon), precum şi menţiunea expresă cu privire la valabilitatea acordului (Acordul este valabil 5 zile lucrătoare de la data semnării de către contribuabil.) conform anexei nr. 1 la prezentul protocol; b)va arhiva aceste acorduri la nivel central şi le va pune la dispoziţia reprezentanţilor ANAF de fiecare dată când aceştia le vor solicita; c)va solicita ANAF în numele contribuabilului, pe baza codului numeric personal (CNP), respectiv codului unic de identificare (CUI), informaţii fiscale despre solicitant pentru perioada aferentă ultimilor 2 (doi) ani fiscali încheiaţi, inclusiv informaţiile aferente perioadei cuprinse între ultimul an fiscal încheiat şi data solicitării acestora; d)solicitarea se va efectua după obţinerea acordului scris al clientului şi concomitent cu transmiterea fişierului de solicitare pentru obţinerea informaţiilor de natură fiscală, cu CNP/CUI către ANAF în format electronic; e)va desemna persoane din cadrul departamentelor abilitate, care să efectueze verificările care se impun; f)lista nominală cu persoanele desemnate şi datele de contact: nume, funcţie, adresă, e-mail, telefon va fi comunicată de către instituţia financiară nebancară înainte de obţinerea accesului. În cazul în care în perioada de valabilitate a acordului (prevăzut la anexa nr. 1 la prezentul protocol) lista nominală suportă modificări, aceasta va fi actualizată şi comunicată ANAF în termen de o zi de la data modificării; g)va pune în practică proceduri de revocare a drepturilor utilizatorilor (în contextul încetării, suspendării raporturilor de muncă în conformitate cu Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau în alte cazuri în care instituţia consideră că e necesar); h)va pune la dispoziţia clientului datele reprezentând veniturile, aşa cum au fost primite de la ANAF, pentru toate lunile luate în calcul în cadrul analizei pentru acordarea creditului;2.1.2. Instituţia financiară nebancară semnatară a prezentului protocol va transmite ANAF date privind următoarele categorii de informaţii: a)lunar, toate solicitările referitoare la activitatea de creditare (aprobate sau respinse), respectiv identitatea clientului, tipul contractului de credit, cerere de creditare aprobată sau refuzată şi informaţii privind creditul şi tranzacţii, conform anexei nr. 2a la prezentul protocol; b)lunar, date referitoare la activitatea de leasing, respectiv informaţii despre persoana fizică/persoana juridică şi informaţii despre bunul care face obiectul leasingului, respectiv date de identificare unice despre bun în cazul bunurilor identificate prin serii unice, identitatea utilizatorului final, valoarea de intrare a bunului, valoarea contractului de leasing, durata contractului de leasing (dată iniţiere - termen VR), soldul clientului la data raportării către ANAF, numărul zilelor de întârziere la plată, conform anexei nr. 2b la prezentul protocol; c)lunar, date referitoare la scrisorile de garanţie, respectiv suma garantată, identitatea beneficiarului, identitatea solicitantului, termen de valabilitate - data expirării conform anexei nr. 2c la prezentul protocol; d)la solicitarea ANAF, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare vor transmite, în format letric, copii ale dosarelor de creditare, cu toată documentaţia aferentă depusă de solicitant; e)după obţinerea acordului contribuabilului, în conformitate cu anexa nr. 1 la prezentul protocol, se vor transmite şi datele referitoare la informaţiile din istoricul situaţiei existente, începând cu 1 ianuarie 2013 şi până la data semnării acestuia.2.2. Obligaţiile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală 2.2.1. ANAF va transmite, în termen de maximum 2 (două) zile lucrătoare de la data solicitării, cu excepţia cazurilor de forţă majoră, informaţiile de natură fiscală, aferente ultimilor 2 ani fiscali încheiaţi, inclusiv informaţiile aferente perioadei cuprinse între ultimul an fiscal încheiat şi data solicitării acestora, personalului desemnat al instituţiei financiare nebancare semnatare, potrivit procedurii comune de lucru. 2.2.2. ANAF va colabora cu Serviciul de Telecomunicaţii Speciale în vederea asigurării accesului securizat al personalului desemnat al instituţiei financiare nebancare. Articolul 3Modalităţi de realizare a schimbului de informaţii 3.1. Schimbul de informaţii între părţi (actualizarea bazelor de date) se va realiza periodic, cu respectarea legislaţiei în vigoare, conform procedurii de lucru comune. 3.2. Formatul datelor transmise se stabileşte de comun acord, la nivel de experţi, conform procedurii comune de lucru. 3.3. În termen de maximum 30 de zile de la data semnării prezentului protocol părţile vor stabili şi vor semna procedura de lucru comună. Procedura de lucru se va semna la nivelul structurilor tehnice ale celor două instituţii şi va conţine toate detaliile privind modalitatea de implementare a serviciilor din punct de vedere organizatoric şi procedural. Articolul 4Protecţia datelor cu caracter personal 4.1. Prelucrarea datelor ce constituie obiectul prezentului protocol intră sub incidenţa Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. 4.2. Datele cu caracter personal vor fi utilizate exclusiv pentru realizarea scopului prevăzut la art. 1 din prezentul protocol, cu respectarea legislaţiei în vigoare. 4.3. Prelucrarea datelor se face cu respectarea dreptului persoanei vizate (i) de acces, (ii) de intervenţie asupra datelor, (iii) de opoziţie, (iv) de a nu fi supus unei decizii individuale şi (v) de a se adresa justiţiei, precum şi cu informarea persoanei vizate cu privire la condiţiile în care pot fi exercitate. 4.4. Prelucrarea datelor se face cu respectarea confidenţialităţii şi securităţii datelor; în acest sens, părţile se obligă să aplice măsurile tehnice şi organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum şi împotriva oricărei altei forme de prelucrare ilegală. Respectivele măsuri trebuie să asigure un nivel de securitate adecvat în ceea ce priveşte riscurile pe care le reprezintă prelucrarea, raportat la natura datelor care trebuie protejate şi la tehnologia utilizată în procesul de prelucrare. 4.5. În situaţia în care părţile constată existenţa unui incident cu privire la securitatea datelor, se vor informa reciproc şi vor dispune măsurile prevăzute de actele normative în vigoare. 4.6. În vederea asigurării respectării prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, atât Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cât şi Instituţia financiară nebancară asigură publicarea pe portalul propriu a informaţiilor care fac obiectul prezentului protocol. Articolul 5Dispoziţii finale 5.1. Datele şi informaţiile furnizate de părţi sunt confidenţiale şi se utilizează şi se păstrează conform prevederilor legale şi normelor interne în vigoare. 5.2. Părţile vor trata informaţiile pe care le dobândesc, una de la cealaltă, ca urmare a realizării atribuţiilor reciproce prevăzute în prezentul protocol, ca fiind confidenţiale şi nu le vor dezvălui terţilor, cu excepţia cazurilor prevăzute de lege. 5.3. Părţile se angajează ca orice impediment survenit în aplicarea prezentului protocol să fie notificat în timp util celeilalte părţi, iar remedierea acestuia va fi făcută având la bază consultarea reciprocă şi dialogul constructiv. 5.4. Prezentul protocol intră în vigoare în 5 (cinci) zile de la data semnării lui, urmând ca termenele stabilite în cadrul acestuia privind prelucrarea şi/sau schimbul de date să curgă de la data semnării procedurii comune de lucru şi în condiţiile operabilităţii liniilor de comunicaţie care permit accesul securitizat la aplicaţia pusă la dispoziţie de către ANAF. 5.5. Prezentul protocol este valabil pe o perioadă de un an. 5.6. În situaţia în care, în urma verificărilor efectuate, ANAF identifică abateri de la principiile menţionate la alineatele anterioare, respectiv interogări în baza de date fără acordul semnat al persoanei şi/sau în afara termenului de valabilitate, ANAF va notifica în scris instituţia financiară nebancară semnatară. Dacă în termen de 10 (zece) zile lucrătoare, situaţia nu a fost remediată, ANAF are dreptul de a anula accesul instituţiei respective. 5.7. De asemenea, în situaţia în care instituţiile financiare nebancare nu transmit datele de identificare [potrivit art. 2, pct. 2.1, subpct. 2.1.2., lit. a), b) şi c)] ANAF va anula accesul instituţiei financiare nebancare respective. 5.8. Protocolul se prelungeşte de drept cu câte un an la expirarea duratei, în aceleaşi condiţii, dacă nu este denunţat unilateral de una din părţile semnatare în baza unui preaviz scris, adresat celeilalte părţi cu minimum 30 de zile calendaristice înainte de expirarea valabilităţii acestuia. 5.9. Oricare dintre părţi are dreptul de a denunţa unilateral prezentul protocol, cu înştiinţarea celeilalte părţi, prin notificare cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte. 5.10. Prezentul protocol poate fi modificat sau completat numai cu acordul scris al părţilor, prin act adiţional, care va deveni parte integrantă a prezentului protocol. Modificările ulterioare referitoare la aspecte tehnice reglementate în procedura comună de lucru pot fi efectuate de reprezentanţii structurilor tehnice ale părţilor, desemnaţi în acest sens. 5.11. Anexele nr. 1, 2a, 2b şi 2c fac parte integrantă din prezentul protocol. Acest protocol s-a semnat astăzi, ........ ........., în două exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte. AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Preşedinte, ........ ................ ........ ............ INSTITUŢIA FINANCIARĂ NEBANCARĂ ........ ................ .......... Reprezentant, ........ ................ ............. ANEXA Nr. 1 la protocol ACORD de consultare, transmitere şi prelucrare a informaţiilor din bazele de date ale Ministerului Finanţelor Publice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, precum şi a datelor cu caracter personal, aparţinând clientului Subsemnatul/Subsemnata, ........ ........ .............., cu domiciliul în ........ ..........., identificat/identificată cu BI/CI nr. ..., emis/emisă de ................ la data de ........ ........, având CIF/NIF (CNP, CUI pentru persoane fizice sau persoane fizice autorizate rezidente sau nerezidente) ........ ........ .........., în calitate de client, sau Subscrisa ........ ................ ........ .............., CUI ........ ........., înregistrată la ........ ................ ............. (denumirea clientului persoană juridică (denumirea registrului/autorităţii sau entitate asimilată) unde este înregistrat clientul) cu nr. ........./............., prin ........ .............., în calitate de reprezentant legal având CNP ........ .............., în calitate de client, declar în mod expres următoarele: A. Declaraţii referitoare la consultarea informaţiilor din bazele de date ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală Îmi exprim în mod expres consimţământul ca Societatea ....... (instituţia financiară nebancară) (denumită în cele ce urmează destinatarul) să consulte pe o durată maximă de 5 zile lucrătoare de la data semnării prezentului şi să prelucreze informaţiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei/subscrisei în evidenţele Ministerului Finanţelor Publice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (denumită în cele ce urmează ANAF) în scopul: (i) iniţierii sau derulării relaţiilor contractuale specifice activităţii de creditare a destinatarului, (ii) realizării intereselor legitime ale destinatarului şi/sau (iii) îndeplinirii obligaţiilor legale ce îi revin destinatarului, inclusiv a celor privind administrarea riscurilor sau a celor derivând din acte administrative emise de autorităţile competente în aplicarea legii: a)date de identificare ale persoanei fizice/persoanei fizice ce exercită o activitate autorizată: numele şi prenumele, iniţiala tatălui/mamei, adresa de domiciliu/reşedinţa, codul numeric personal/cod unic de identificare/numărul de identificare fiscală (NIF), numărul de telefon fix/mobil, serie şi număr act de identitate, număr permis de conducere, cod ţară şi serie/număr paşaport în cazul persoanelor nerezidente sau alte date având funcţia de identificare, colectate prin efectuarea de copii ale documentelor care le conţin, b)denumirea formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor, codul de identificare fiscală a formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor, adresa/sediul formei de exercitare a profesiei/de realizare a veniturilor; c)veniturile realizate din orice fel de activităţi (salariale, autorizate/independente, pensii, asigurări sociale, închirieri etc.); d)orice informaţii financiare (în cazul clientului persoană juridică).B. Declaraţii referitoare la transmiterea către şi prelucrarea de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a datelor cu caracter personal ale subsemnatului/subsemnatei, respectiv ale reprezentanţilor subscrisei, deţinute de către instituţia financiară nebancară. Îmi exprim în mod expres consimţământul ca, în măsura în care mă voi regăsi în una sau mai multe dintre situaţiile de mai jos, destinatarul să transmită periodic (lunar, semestrial, anual) către ANAF: a)informaţiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei/subscrisei în evidenţele destinatarului, în scopul de a răspunde tuturor solicitărilor ANAF referitoare la activitatea de creditare (aprobate sau respinse) din luna anterioară, respectiv identitatea contribuabilului/clientului, tipul contractului de credit, cerere de creditare aprobată sau refuzată şi informaţii privind creditul şi tranzacţiile; b)informaţiile, inclusiv datele mele cu caracter personal indicate mai jos, înregistrate pe numele subsemnatului/subsemnatei/subscrisei în evidenţele destinatarului, în scopul de a răspunde tuturor solicitărilor ANAF referitoare la activitatea de leasing din luna anterioară, respectiv informaţii despre persoana fizică/persoana juridică şi informaţii despre bunul care face obiectul leasingului, respectiv date de identificare unice despre bun în cazul bunurilor identificate prin serii unice, identitatea utilizatorului final, valoarea de intrare a bunului, valoarea contractului de leasing, durata contractului de leasing (dată iniţiere - termen), valoare reziduală, soldul contribuabilului/clientului la data raportării către ANAF, numărul zilelor de întârziere la plată; c)date referitoare la scrisorile de garanţie, respectiv suma garantată, identitatea beneficiarului, identitatea solicitantului, termen de valabilitate - data expirării; d)copia dosarelor de creditare, cu toată documentaţia aferentă depusă; e)în măsura în care mă voi regăsi în una sau mai multe dintre situaţiile de mai sus, destinatarul să transmită oricând către ANAF informaţiile prevăzute la pct. B lit. a), b) şi c) corespunzătoare perioadei începând cu 1 ianuarie 2013 şi până la data semnării prezentului acord.DA  NU  Înţeleg şi accept ca dezacordul meu (răspunsul NU) conduce la imposibilitatea instituţiei financiare nebancare de a interoga electronic baza de date a ANAF cu privire la informaţiile de la pct. A. În consecinţă, înţeleg şi accept să fac dovada veniturilor în modalităţile prevăzute de lege, aşa cum îmi sunt solicitate de către instituţia financiară nebancară. C. Declaraţii referitoare la drepturile persoanei vizate/care a dat declaraţiile de mai sus C1. Am luat cunoştinţă de faptul că îmi pot exercita toate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, astfel: a)dreptul la informare: dreptul de a fi informat cu privire la identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, scopul în care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenţa drepturilor prevăzute de Legea nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare, pentru persoana vizată şi condiţiile în care pot fi exercitate; b)dreptul de acces la date: dreptul de a obţine de la Ministerul Finanţelor Publice/ANAF la cerere şi în mod gratuit, în baza acordului meu expres, confirmarea faptului că datele în legătură cu mine sunt sau nu prelucrate de către instituţia financiară nebancară. Acest drept poate fi exercitat în următoarele condiţii: se adresează o cerere, întocmită în formă scrisă, datată şi semnată către Ministerul Finanţelor Publice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, la adresa: ........ ................ ........ ......... sau prin e-mail: ........ ........ ............... , în care să se comunice datele personale ale subsemnatului (inclusiv un număr de telefon) şi să se ataşeze o copie lizibilă de pe buletinul sau cartea mea de identitate; c)dreptul de intervenţie: dreptul de a obţine, la cerere şi în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea, ştergerea sau transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conform legii, în special a datelor incomplete sau inexacte. Acest drept poate fi exercitat în următoarele condiţii: se adresează o cerere, întocmită în formă scrisă, datată şi semnată către Ministerul Finanţelor Publice, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, la adresa: ........ ................ ........ .............. sau prin e-mail: ........ ................ .............., în care să se comunice datele mele personale (inclusiv un număr de telefon) şi să se ataşeze o copie lizibilă după buletinul sau cartea mea de identitate (se va adăuga motivul şi modul în care se realizează intervenţia); d)dreptul de opoziţie: dreptul de a mă opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia mea particulară, ca datele care mă vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Acest drept poate fi exercitat în următoarele condiţii: se adresează o cerere către Societatea ........ ................ ................ ........ ............ întocmită în formă scrisă, (instituţia financiară nebancară) datată şi semnată, în care se vor menţiona datele asupra cărora se solicită opoziţia şi motivul întemeiat şi legitim legat de situaţia particulară a persoanei. Cererii i se va ataşa o copie lizibilă, după actul meu de identitate; e)dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale: dreptul de a cere şi de a obţine retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privinţa sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate; f)dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei, pentru apărarea oricăror drepturi garantate de Legea nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare, care le-au fost încălcate.C2. Am luat cunoştinţă de prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, şi despre drepturile mele în contextul prelucrării datelor cu caracter personal de către Societatea ........ ................ ................ ........ ............: dreptul de acces la date, de informare, de intervenţie (instituţia financiară nebancară) şi de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a mă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei, drepturi care pot fi exercitate în limitele legii, trimiţând o adresă scrisă, datată si semnată către destinatarul Societatea ........ ................ ........ ............ - S.A., (instituţia financiară nebancară) însoţită de o copie a actului de identitate. Data ........ ............... Semnătura clientului sau Semnătura reprezentantului legal ........ ................ ................ ......... ANEXA Nr. 2ala protocol F3101 - Raportare lunară: Date referitoare la activitatea de creditare

Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
<F3101>
an_r Anul raportării N(4) DA ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
luna_r Luna raportării N(2) DA = 12 ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
Cod_banca Codul de înregistrare al IFN C(8) DA Nomenclator ERR- Camp necompletat ERR- Codul bancii declarat nu apartine CUI-ului
Cui_banca Cui-ul IFN N(10) DA ERR- Camp necompletat ERR- Codul bancii declarat nu apartine CUI-ului ERR- Cui invalid
<persoane> 0-n repetitii
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul persoanei raportate N(13) Validare cnp/cui ERR-Cnp/cui invalid ATT- CNP-ul nu exista in baza de date ANAF.
denumire Nume şi prenume/denumire persoană raportată C(50) DA ERR camp necompletat
nr_client Număr client C(50) Unic pe institutie Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
data_nastere Data naşterii solicitant C(10) Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
<contract> 0-n aparitii
status_cerere Statusul cererii N(1) DA 0 = cerere neaprobata 1 = cerere aprobata ERR
data_cerere Data solicitării creditului C(10) DA zz.ll.aaaa ERR
motiv Motivul refuzului C(200) Obligatoriu dacă status_cerere = 0 ERR
tip_contract Tipul contractului N(2) DA, dacă status_cerere = 1 Nomenclator tip_contract ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
nr_contract Numărul contractului C(25) DA, dacă status_cerere = 1 ERR- camp necompletat
data_acordare Data aprobării contractului C(10) DA, dacă status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa ERR- camp necompletat ERR-valoare eronata
suma_contract Suma împrumutată N(10) DA, dacă status_cerere = 1 ERR- camp necompletat
valuta Valuta în care este acordat împrumutul C(3) DA, dacă status_cerere = 1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat ERR-valoare eronata
data_f Data scadentă a contractului C(10) DA, dacă status_cerere = 1 =zz.ll.aaaa ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata ERR- data_f nu poate sa fie mai <decat data_acordare
sold Soldul total al creditului la data raportării N(10) DA, dacă status_cerere = 1 ERR- camp necompletat
status Statusul creditului la data raportării N(2) DA, dacă status_cerere = 1 Nomenclator ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
nr_zile Număr zile de întârziere N(3) Daca status în (4,5) atunci nr_zile>0 ERR
suma_principal_restant Valoare sold principal credit restant N(10) Daca status în (4,5) atunci suma_principal_restant>0 ERR
suma_accesorii Valoare accesorii credit restant N(10) Daca status în (4,5) atunci suma_accesorii >0 ERR
den_cesionar Denumire terţ cesionar, în cazul creditelor cesionate C(50) Dacă cui_cesionar<>null atunci den_cesionar<>null ERR
cui_cesionar Cui terţ cesionar, în cazul creditelor cesionate N(10) Dacă den_cesionar<>null atunci cui_cesionar<>null ERR
suma_rambursata Suma rambursată în caz de rambursare anticipată N(10) Daca status = 2 atunci suma_rambursata >0 ERR- daca creditul a fost rambursat anticipat atunci suma_rambursata > 0
moneda_suma_ramb Moneda în care a fost rambursată suma C(3) Daca status = 2 atunci moneda_suma_ramb <> null ERR daca creditul a fost rambursat anticipat atunci moneda_suma_ramb <> null
data_rambursare Data rambursării anticipate C(10) = zz.ll.aaaa Camp obligatoriu daca status = 2 ERR - data_rambursare necompletata pentru rambursare anticipata
valoare_reziduala Valoarea reziduală N(10) Daca tip_contract = 3 atunci valoare_reziduala>= 0 ERR- camp necompletat pentru tip contract leasing
tip_garantie Tip garanţie N(2) Nomenclator ERR
val_garantie Valoare garanţie N(10) Dacă tip_garantie<>null atunci val_garantie>0 ERR
Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
moneda_garantie Moneda în care este exprimată valoarea garanţiei C(3) Nomenclator valute Dacă tip_garantie<>null atunci moneda_garantie<>null ERR
adresa_bun Adresa bunului adus în garanţie C(200) Dacă tip garantie în (1, 2, 3, 4) atunci adresa<>null ERR
cui_banca Banca unde este deschis cash-ul colateral N(10) Dacă tip garantie = 8 atunci cui_banca<>null ERR
cui_garantie Cnp/Nif/Cui - proprietar garanţie/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/ semnatar contract de fidejusiune N(13) Dacă tip_garantie<>null atunci cui_garantie<>null ERR
den_garantie Nume şi prenume/denumire-proprietar garantie/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/semnatar contract de fidejusiune C(50) Dacă tip_garantie<>null atunci den_garantie<>null ERR
<tranzacti> 0-n repetitii
Tip_tranzactie Tipul tranzacţiei efectuate N(2) DA =1 operatiune initiata de banca =2 operatiune cu numerar =3 transfer prin OP sau online banking =4 tranzactie cu cardul =5 alte operatiuni ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
Debit_credit Debit/credit N(1) DA 0-debit 1-credit ERR- camp necompletat
Data_tranzactie Data efectuării tranzacţiei C(10) DA =ZZ.LL.AAAA ERR- camp necompletat ERR- data tranzactiei trebuie sa fie mai mare decat Data_i si mai mica decat Data_s
Adresa_detalii Adresa/detalii partener C(200)
Cod_banca Cod bancă C(15)
Denumire Denumire/Nume, prenume partener tranzacţie C(200) ERR-camp necompletat pt Tip_tranzactie =3
Explicatie Detalii plată C(200) DA ERR- camp necompletat
suma Contravaloarea tranzacţiei N(15.2) DA ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
Cont_partener IBAN partener (IBAN românesc, altfel se completează nr_cont_partener) C(24) =TTaaXXXXbbbbbbbbbbbbbbbb, unde TT-indicativul tarii aa-set cifre XXXX-indicativul bancii bbbbbbbbbbbbbbbb- set de 16 cifre si litere ERR- valoare eronata
Nr_cont_partener Numărul contului C(50)
Banca_partener Banca Partenerului C(75)
Tara_banca Ţara băncii partenerului C(75)
</tranzactie>
</contract>
</persoane>
</F3101>

ANEXA Nr. 2bla protocol F3102 - Raportare lunară: Date referitoare la activitatea de leasing

Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
<F3102>
an_r Anul raportării N(4) DA ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
luna_r Luna raportării N(2) DA =6 sau 12 ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
Cod_banca Codul de inregistrare al IFN C(8) DA Nomenclator ERR- Camp necompletat ERR- Codul bancii declarat nu apartine CUI-ului
Cui_banca Cui-ul IFN N(10) DA ERR- Camp necompletat ERR- Codul bancii declarat nu apartine CUI-ului ERR- Cui invalid
Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
<persoane> 0-n repetitii
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul persoanei raportate N(13) Validare cnp/cui ERR-Cnp/cui invalid ATT- CNP-ul nu exista in baza de date ANAF
denumire Nume şi prenume/denumire persoana raportată C(50) DA ERR camp necompletat
nr_client Număr client C(50) Unic pe instituţie Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
data_nastere Data naşterii solicitant C(10) Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
<bun> 0-n aparitii
status_cerere Statusul cererii N(1) DA 0 = cerere neaprobata 1 = cerere aprobata ERR
data_cerere Data solicitării leasingului C(10) DA zz.ll.aaaa ERR
motiv Motivul refuzului C(200) Obligatoriu dacă status_cerere = 0 ERR
tip_leasing Tipul de leasing N(1) DA, daca status_cerere=1 1 = leasing financiar 2 = leasing operational ERR
tip_bun Tipul bunului ce face obiectul contractului de leasing N(2) DA, daca status_cerere=1 = 1, pt bun imobil =2, pt auto =3, echipamente industriale =4, utilaje pentru agricultura =5, pt bunuri mobile altele decat auto ERR- camp necompletat ERR- valoare eronata
serie_motor Serie motor C(10) Daca tip_bun = 2 atunci serie_motor <> null ERR pentru tip bun = 2 (auto) trebuie sa completati serie motor
serie_sasiu Serie şasiu C(15) Daca tip_bun = 2 atunci serie_sasiu<> null ERR pentru tip bun = 2 (auto) trebuie sa completati serie sasiu
alte_informatii Alte informaţii ce identifică bunul C(50) Daca tip_bun<> 2 atunci alte_informatii <> null ERR camp obligatoriu pentru tip bun diferit de auto
den_utilizator Denumire utilizator final C(50) <>null dacă utilizatorul final este diferit de solicitant
cif_utilizator CIF utilizator N(13) <>null dacă utilizatorul final este diferit de solicitant
adresa_bun Adresa bunului C(50) DA,daca status_cerere=1 ERR camp necompletat
nr_contract Numărul contractului C(10) DA,daca status_cerere=1 ERR- camp necompletat
data_acordare Data aprobării contractului C(10) DA,daca status_cerere=1 =zz.ll.aaaa ERR-camp necompletat ERR-valoare eronata
valoare_achizitie Valoarea de achiziţie a bunului N(10) DA,daca status_cerere=1 ERR-camp necompletat
moneda_achizitie Moneda în care a fost achiziţionat bunul C(3) DA,daca status_cerere=1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat
avans Avansul plătit N(10) DA,daca status_cerere=1 ERR-camp necompletat
moneda_avans Moneda în care a fost plătit avansul C(3) DA,daca status_cerere=1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat
suma_contract Suma împrumutată N(10) DA,daca status_cerere=1 ERR-camp necompletat
valuta Valuta în care este acordat împrumutul C(3) DA,daca status_cerere=1 Nomenclator valute ERR-camp necompletat ERR-valoare eronata
data_f Data scadentă a contractului C(10) DA,daca status_cerere=1 =zz.ll.aaaa ERR-camp necompletat ERR-valoare eronata ERR- data_f nu poate sa fie < decat data_acordare
sold Soldul total al creditului la data raportării N(10) DA,daca status_cerere=1 ERR-camp necompletat
status Statusul creditului la data raportării N(2) DA,daca status_cerere=1 Nomenclator ERR- camp necompletat ERR-valoare eronata
suma_rambursata Suma rambursată în caz de rambursare anticipată N(10) Dacă status= 2 atunci suma_rambursata >0 ERR- daca creditul a fost rambursat anticipat atunci suma_rambursata > 0
nr_zile Număr zile de întârziere N(3) Dacă status în (4,5) atunci nr_zile>0
suma_principal_restant Valoare sold principal credit restant N(10) Dacă status în (4,5) atunci suma_principal_restant >0
suma_accesorii Valoare accesorii credit restant N(10) Dacă status în (4,5) atunci suma_accesorii >0
den_cesionar Denumire terţ cesionar în cazul creditelor cesionate C(50) Dacă cui_cesionar<>null atunci den_cesionar<>null
cui_cesionar Cui terţ cesionar în cazul creditelor cesionate N(10) Dacă den_cesionar<>null atunci cui_cesionar<>null
data_rambursare Data rambursării anticipate C(10) =zz.ll.aaaa Camp obligatoriu dacă status=2 ERR – data_rambursare necompletata pentru rambursare anticipata
valoare_reziduala Valoarea reziduală N(10) DA,daca status_cerere=1 ERR- camp necompletat
Moneda_vr Moneda valoare reziduală C(3) DA,daca status_cerere=1 Nomenclator valute ERR- camp necompletat
Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
tip_garantie Tip garanţie N(2) Nomenclator ERR
val_garantie Valoare garanţie N(10) Dacă tip_garantie<>null atunci val_garantie>0 ERR
moneda_garantie Moneda în care este exprimată valoarea garanţiei C(3) Nomenclator valute Dacă tip_garantie<>null atunci moneda_garantie<>null ERR
adresa_bun Adresa bunului adus în garanţie C(200) Dacă tip garantie în (1, 2, 3, 4) atunci adresa<>null ERR
cui_banca Banca unde este deschis cash-ul colateral N(10) Dacă tip garantie = 8 atunci cui_banca<>null ERR
cui_garantie Cnp/Nif/Cui - proprietar garanţie/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/semnatar contract de fidejusiune N(13) Dacă tip_garantie<>null atunci cui_garantie<>null ERR
den_garantie Nume şi prenume/denumire - proprietar garanţie/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/semnatar contract de fidejusiune C(50) Dacă tip_garantie<>null atunci den_garantie<>null ERR
</bun>
</persoane>
</F3102>

ANEXA Nr. 2cla protocol F3103 - Raportare lunară: Date referitoare la scrisorile de garanţie

Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
<F3103>
an_r Anul raportării N(4) DA ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
luna_r Luna raportării N(2) DA = 12 ERR- Camp necompletat ERR- Valoare incorecta
Cod_banca Codul de înregistrare al IFN C(8) DA Nomenclator ERR- Camp necompletat ERR- Codul bancii declarat nu apartine CUI-ului
Cui_banca Cui-ul IFN N(10) DA ERR- Camp necompletat ERR- Codul bancii declarat nu apartine CUI-ului ERR- Cui invalid
<persoane> 0-n repetitii
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul persoanei raportate N(13) Validare cnp/cui ERR-Cnp/cui invalid ATT- CNP-ul nu exista in baza de date ANAF
denumire Nume şi prenume/denumire persoană raportată C(50) DA ERR camp necompletat
nr_client Număr client C(50) Unic pe instituţie Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
data_nastere Data naşterii solicitant C(10) Este obligatoriu dacă cnp_cui este null ERR
<garantie> 0-n aparitii
status_cerere Statusul cererii N(1) DA 0 = cerere neaprobata 1 = cerere aprobata ERR
data_cerere Data solicitării scrisorii de garanţie C(10) DA zz.ll.aaaa ERR
motiv Motivul refuzului C(200) Obligatoriu dacă status_cerere = 0 ERR
tip_scrisoare Tip scrisoare garanţie N(1) DA,daca status_cerere = 1 Nomenclator ERR
suma Suma garanţată (valoare scrisoare de garanţie) N(10) DA, daca status_cerere = 1 ERR camp necompletat
moneda Moneda sumei C(3) DA,daca status_cerere = 1 Nomenclator valute ERR camp necompletat
data_i Data început valabilitate C(10) DA,daca status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa ERR camp necompletat ERR valoare eronata
data_s Data sfârşit valabilitate C(10) DA, daca status_cerere = 1 = zz.ll.aaaa Data_s> = data_i ERR camp necompletat ERR valoare eronata ERR data_s nu poate fi <decat data_i
Element Atribut Semnificaţie Tip şi lungime câmp Câmp obligatoriu Formule şi restricţii Erori
tip_garantie Tip garanţie N(2) DA,daca status_cerere = 1 Nomenclator ERR
val_garantie Valoare garanţie N(10) Dacă tip_garantie<>null atunci val_garantie>0 ERR
moneda_garantie Moneda în care este exprimată valoarea garanţiei C(3) Nomenclator valute Dacă tip_garantie<>null atunci moneda_garantie<>null ERR
adresa_bun Adresa bunului adus în garanţie C(200) Dacă tip garantie în (1, 2, 3, 4) atunci adresa<>null ERR
cui_banca Banca unde este deschis cash-ul colateral N(10) Dacă tip garantie = 8 atunci cui_banca<>null ERR
cui_garantie Cnp/Nif/Cui - proprietar garanţie/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/semnatar contract de fidejusiune N(13) Dacă tip_garantie<>null atunci cui_garantie<>null ERR
den_garantie Nume şi prenume/denumire - proprietar garanţie/titular cash colateral/avalist bilet la ordin/ semnatar contract de fidejusiune C(50) Dacă tip_garantie<>null atunci den_garantie<>null ERR
iban Contul menţionat în scrisoarea de garanţie C(24) DA, daca status_cerere = 1
<beneficiar> 0-n repetitii
cnp_cui Cnp-ul/Nif-ul/Cui-ul beneficiarului N(13) DA Validare cnp cui ERR- camp necompletat ERR-valoare eronata ATT- cnp-ul nu exista in baza de date ANAF
denumire Nume şi prenume/denumire beneficiar C(50) DA ERR- camp necompletat
executat Scrisoare de garanţie executată de beneficiar N(1) DA 0 = nu 1 = da
data_executare Data executării scrisorii de garanţie C(10) DA zz.ll.aaaa
<beneficiar>
<garantie>
<persoane>
<F3102>

Nomenclator Cod de înregistrare IFN Nomenclator Tip contract

Valoarea Semnificaţia
1 Nevoi personale
2 Nevoi personale cu ipotecă
3 Ipotecar achiziţie bun
4 Imobiliar
5 Card de credit
6 Linie de credit/overdraft
7 Finanţarea creanţelor
8 Credite pentru investiţii

Nomenclator Tip scrisoare garanţie

Valoarea Semnificaţia
1 Scrisoare de garanţie pentru participare la licitaţie
2 Scrisoare de garanţie pentru bună execuţie
3 Scrisoare de garanţie pentru bună plată
4 Scrisoare de garanţie (restituire) a avansului (avans primit în cadrul unui contract comercial)
5 Scrisoare de garanţie pentru acordarea de credite
6 Scrisoare de garanţie de vamă şi plată a taxelor

Nomenclator Status

Valoarea Semnificaţia
1 În desfăşurare (curent)
2 Rambursat anticipat
3 Ajuns la scadenţă
4 În procedură de executare silită
5 Restant - neintrat în procedură de executare silită
6 Reeşalonat/rescadenţat

Nomenclator Tip garanţie

1 Ipotecă pe apartament
2 Ipotecă pe casă şi teren
3 Ipotecă pe teren
4 Gaj - auto
5 Gaj - echipamente industriale
6 Gaj - utilaje pt. agricultură
7 Gaj - bunuri mobile, altul decât 4, 5 şi 6
8 Cash colateral
9 Bilet la ordin în alb avalizat
10 Contract de fidejusiune

Nomenclator valute AED AFA ALL AMD ANG AOA ARS AUD AWG AZM BAM BBD BDT BGL BGN BHD BIF BMD BND BOB BRL BSD BTN BWP BYR BZD CAD CDF CHF CLP CNY COP CRC CUP CVE CYP CZK DJF DKK DOP DZD EEK EGP ERN ETB EUR FJD FKP GBP GEL GGP GHC GIP GMD GNF GTQ GYD HKD HNL HRK HTG HUF IDR ILS IMP INR IQD IRR ISK JEP JMD JOD JPY KES KGS KHR KMF KPW KRW KWD KYD KZT LAK LBP LKR LRD LSL LTL LVL LYD MAD MDL MGF MKD MMK MNT MOP MRO MTL MUR MVR MWK MXN MYR MZM NAD NGN NIO NOK NPR NZD OMR PAB PEN PGK PHP PKR PLN PYG QAR ROL RON RUB RUR RWF SAR SBD SCR SDD SEK SGD SHP SIT SKK SLL SOS SPL SRG STD SVC SYP SZL THB TJS TMM TND TOP TRL TRY TTD TVD TWD TZS UAH UGX USD UYU UZS VEB VND VUV WST XAF XAG XAU XCD XDR XOF XPD XPF XPT YER YUM ZAR ZMK ZWD ANEXA Nr. 2APROBAT/RESPINS CERERE pentru încheierea protocolului de colaborare dintre ANAF şi IFN-uri Stimate Domnule Preşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală Subscrisa ........ ................ ................ ................ ........ ............. IFN - S.A., având sediul în ........ ........., (denumirea integrală a entităţii pentru care se solicită înscrierea) înregistrată la Registrul comerţului de pe lângă ........ ........ ............... cu nr. .............., având CIF ............ şi obiect principal de activitate ........ ................ ................, reprezentată legal prin ........ ................ .........., (numele şi prenumele) având funcţia de ........ ................ ........, vă solicită respectuos: să dispuneţi acceptarea instituţiei pe care o reprezint să ia parte la schimbul reciproc de informaţii dintre ANAF şi IFN-uri, aşa cum este prevăzut în Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.731/2016, şi

să dispuneţi comunicarea către noi, spre semnare, a documentaţiei aferente privind modalitatea de realizare a schimbului reciproc de informaţii dintre ANAF şi IFN-uri, în scopul prevenirii şi combaterii evaziunii fiscale, precum şi în scopul îmbunătăţirii activităţii de creditare prin reducerea riscului de fraudă şi simplificarea documentaţiei solicitate clienţilor IFN-urilor.La data prezentei cereri ........ ................ ................ ................ ........ ........... IFN - S.A. este înregistrată (denumirea integrală a entităţii pentru care se solicită înscrierea) în Registrul general/Registrul special IFN al BNR (Se barează varianta necorespunzătoare.) cu nr. ........... din data ............... În susţinerea cererii anexez următoarea documentaţie: ........ ........ ......... Certificat de înmatriculare la Registrul comerţului ........ ........ ......... ........ ........ ......... Certificat constatator eliberat de Registrul comerţului ........ ............ ........ ........ ......... Documentul BNR de înscriere a IFN-ului solicitant în unul din cele două registre IFN ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ . Prin semnarea prezentei cereri, reprezentantul legal declară pe propria răspundere că se obligă atât în nume personal, cât şi în numele instituţiei pe care o reprezintă să informeze ANAF, în termen de 1 zi lucrătoare, asupra radierii IFN-ului din Registrul general/Registrul special IFN al BNR, întrucât radierea atrage după sine anularea dreptului IFN-ului de interogare a bazei de date ANAF, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.731/2016. ........ ................ ................ ............, (numele şi prenumele) ........ ........ ............ (funcţia) ../../.... (data)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3731/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3731 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 3731/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu