Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 357 din 27 martie 2007

privind modelul si continutul Raportului de inspectie fiscala incheiat la persoane fizice care desfasoara activitati independente in mod individual si/sau intr-o forma de asociere

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 251 din 16 aprilie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 107 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale pct. 106.1 din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.050/2004, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul Raportului de inspecţie fiscală încheiat la persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Instrucţiunile privind conţinutul şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală încheiat la persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere sunt prezentate în anexa nr. 2.

Art. 3. - Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Daniel Chiţoiu,

vicepreşedinte

ANEXA Nr. 1

Aprobat,

...............................................................................

(funcţia, numele şi prenumele, semnătura şi ştampila)

Avizat,

Şef serviciu/birou,

.........................................................

(numele, prenumele şi semnătura)

Nr................/data ..........................

RAPORT   DE   INSPECŢIE   FISCALA

încheiat la data de..........................................

CAPITOLUL I

Date despre inspecţia fiscală

1.  Prezentarea echipei de inspecţie fiscală

2.   Prezentarea delegării de competenţă (dacă este cazul) pentru verificarea impozitului pe venit

CAPITOLUL II

Date despre contribuabil

1.  Numele şi prenumele şi/sau denumirea contribuabilului

2.  Codul de identificare, care poate fi:

a)  codul numeric personal;

b)  numărul de identificare fiscală;

c)  codul unic de înregistrare fiscală;

d)  codul de înregistrare fiscală.

3.  Date privind domiciliul fiscal al persoanei fizice

4.  Date privind sediul activităţii sau locul de desfăşurare efectivă a activităţii principale

5.  Alte informaţii:

a)  date despre forma juridică;

b)   date de identificare ale împuternicitului, după caz.

CAPITOLUL III

Constatări privind obligaţiile fiscale, cu excepţia impozitului pe venit

(Se completează pentru fiecare obligaţie fiscală care a fost verificată.)

1.  Denumirea obligaţiei fiscale verificate

2.  Perioada verificată

3.   Constatări privind baza de impunere a obligaţiei fiscale:

a)   prezentarea constatărilor care modifică baza de impunere (motiv de fapt);

b)    temeiul   de   drept   pentru   încadrarea   faptelor constatate.

4.   Diferenţa de obligaţii fiscale calculate de inspecţia fiscală

5.  Calculul obligaţiilor fiscale accesorii

6.  Amenzi aplicate

CAPITOLUL IV

Constatări privind impozitul pe venit

(Se completează pentru fiecare an fiscal verificat.)

1.  Perioada verificată

2.  Constatări privind baza de impunere a impozitului pe venit:

a)   prezentarea constatărilor care modifică baza de impunere;

b)    temeiul   de   drept   pentru   încadrarea   faptelor constatate;

c)  diferenţa de venit stabilit suplimentar de organele de inspecţie fiscală:

repartizarea diferenţei de venit stabilit suplimentar pe fiecare plătitor de impozit pe venit, în cazul asocierilor;

-   venitul anual impozabil recalculat de organele de inspecţie fiscală şi repartizarea pe fiecare plătitor, în cazul asocierilor.

3.  Diferenţa de impozit pe venit datorat pentru veniturile proprii, stabilită suplimentar de inspecţia fiscală (se va calcula pentru fiecare plătitor)

4.  Calculul obligaţiilor fiscale accesorii

5.  Amenzi aplicate

CAPITOLUL V

Alte constatări

1.  Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

2.  Utilizarea şi ţinerea registrelor

CAPITOLUL VI

Discuţia finală cu contribuabilul

1.   Prezentarea punctului de vedere al contribuabilului

2.    Consideraţii asupra punctului de vedere al contribuabilului

CAPITOLUL VII

Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

1.   Obligaţiile fiscale stabilite suplimentar (exclusiv impozit pe venit)

2.   Impozitul pe venit

CAPITOLUL VIII

Anexe

Intocmit.

Organe de inspecţie fiscală

...................................................................

(numele, prenumele, funcţia şi semnătura)

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

privind conţinutul şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală încheiat la persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual si/sau într-o formă de asociere

Raportul de inspecţie fiscală se întocmeşte de echipa de inspecţie fiscală pentru consemnarea rezultatelor verificării, indiferent dacă se stabilesc sau nu diferenţe de obligaţii fiscale în cadrul unei inspecţii fiscale generale sau parţiale, efectuată la persoane fizice autorizate să desfăşoare activităţi independente, în mod individual şi/sau într-o formă de asociere, definite potrivit prevederilor legale în vigoare.

In realizarea inspecţiei fiscale se vor avea în vedere următoarele:

1.   raportul se va utiliza doar în cazul efectuării unei inspecţii fiscale la contribuabilii care desfăşoară activităţi independente, în mod individual sau într-o formă de asociere, definite potrivit legii;

2.   contribuabilii supuşi verificării sunt cei obligaţi să organizeze şi să conducă evidenţa contabilă în partidă simplă sau care au optat pentru determinarea venitului net din activităţi independente în sistem real, potrivit prevederilor legale;

3.   la stabilirea impozitului pe venit, pentru perioada supusă verificării în care veniturile se globalizeaza, Raportul de inspecţie fiscală va cuprinde diferenţele suplimentare ale bazei impozabile, având în vedere regulile de calcul speciale pentru impozitul pe venitul global. Diferenţa de impozit pe venit se va stabili numai pentru impozitul pe venit datorat pentru veniturile din activităţi independente verificate şi precizate în raport;

4.  pentru impozitul pe venit, perioada de verificare va fi întotdeauna un an fiscal pentru care s-a emis decizia de impunere anuală;

5.  în cazul în care contribuabilul şi-a încetat activitatea, perioada verificată va fi până la data încetării activităţii;

6.  diferenţele de impozit pe venitul net anual stabilit de inspecţia fiscală nu vor modifica obligaţiile privind plăţile anticipate, stabilite de organele competente, pentru anul următor celui care a fost supus verificării.

CAPITOLUL I

Date despre organele de inspecţie fiscală

Se vor prezenta datele de identificare ale organelor de inspecţie  fiscală  care  efectuează verificarea  şi  care întocmesc Raportul de inspecţie fiscală, înscriindu-se pentru fiecare:

numele şi prenumele;

funcţia;

numărul legitimaţiei de inspecţie fiscală;

unitatea fiscală din care face parte;

numărul şi data ordinului de serviciu.

In cazul în care plătitorul impozitului pe venit este în administrarea altui organ fiscal decât cel care administrează obligaţiile la bugetul general consolidat aferente sediului activităţii sau locului de desfăşurare efectivă a activităţii principale, organele de inspecţie fiscală vor solicita delegare de competenţă pentru verificarea impozitului pe venit.

Confirmarea delegării de competenţă pentru efectuarea inspecţiei fiscale se va anexa la raportul de inspecţie fiscală.

De asemenea, se vor preciza:

temeiul legal al efectuării inspecţiei fiscale;

-   numărul şi data transmiterii avizului de inspecţie fiscală. In cazul în care data începerii inspecţiei a fost amânată, se vor specifica numărul şi data acordului, precum şi noul termen aprobat;

-   numărul de înregistrare şi data începerii inspecţiei fiscale înscrisă în Registrul unic de control, după caz;

-   perioada supusă verificării pentru fiecare obligaţie fiscală verificată;

-   perioada în care s-a desfăşurat inspecţia fiscală, precum şi locul de desfăşurare.

CAPITOLUL II

Date de identificare ale contribuabilului

1.  Numele şi prenumele şi/sau denumirea contribuabilului

2.  Codul de identificare fiscală va fi:

•  pentru impozitul datorat pentru veniturile proprii:

-  codul numeric personal pentru persoanele fizice;

-   numărul de identificare fiscală pentru persoanele fizice care nu deţin cod numeric personal;

•  pentru activitatea economică desfăşurată:

-   codul de înregistrare fiscală pentru comercianţi, inclusiv pentru sucursalele comercianţilor care au sediul principal al comerţului în străinătate şi pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere.

3.  Date privind domiciliul fiscal al persoanei fizice:

adresa (localitatea, strada, etajul, apartamentul, codul poştal, judeţul/sectorul).

In cazul asocierilor sau societăţilor civile, se vor înscrie datele de identificare pentru fiecare persoană fizică asociată, precum şi cota de distribuire a venitului net/pierderii:

numele, iniţiala tatălui şi prenumele;

-   codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală;

adresa (localitatea, strada, etajul, apartamentul, codul poştal, judeţul/sectorul);

-  cota de distribuire.

De asemenea, se va preciza persoana desemnată prin contractul de asociere ca responsabil al asociaţiei şi care răspunde pentru îndeplinirea obligaţiilor acesteia.

4.  Date privind sediul activităţii sau locul de desfăşurare efectivă a activităţii principale:

-  localitatea;

strada, etajul, apartamentul, codul poştal;

judeţul (sectorul).

5. Alte informaţii

Se va preciza locul de efectuare a inspecţiei fiscale.

De asemenea, se vor specifica forma juridică, precum şi informaţii despre:

-   deţinerea autorizării şi/sau despre înregistrarea la autorităţile competente;

-   data de la care a devenit plătitor de TVA - prin opţiune sau prin depăşirea plafonului legal;

codul CAEN (activitatea principală desfăşurată).

De asemenea, se vor preciza persoana care răspunde de organizarea şi conducerea evidenţei contabile în partidă simplă, precum şi persoana desemnată să reprezinte contribuabilul pe durata inspecţiei fiscale.

In cazul în care societatea este reprezentată de un împuternicit, se va specifica acest fapt în raport, cu prezentarea datelor de identificare ale acestuia, şi se va anexa împuternicirea în copie.

CAPITOLUL III

Constatări privind obligaţiile fiscale

(cu excepţia impozitului pe venit)

In acest capitol se vor înscrie constatările pentru fiecare obligaţie fiscală care a făcut obiectul inspecţiei fiscale.

Obligaţiile fiscale care fac obiectul inspecţiei fiscale sunt cele cuprinse în avizul de inspecţie fiscală. In cazul în care se constată nedeclararea de către contribuabil a unor impozite, taxe sau contribuţii pentru care avea obligaţia declarării, acestea vor fi verificate fără transmiterea unui nou aviz de inspecţie fiscală.

Pentru fiecare obligaţie fiscală se vor preciza următoarele:

1.  denumirea obligaţiei fiscale;

2.   perioada supusă inspecţiei fiscale. In cazul în care verificarea se va face pe o perioadă diferită de cea precizată în avizul de inspecţie, se va preciza perioada verificată efectiv. In cazul inspecţiei fiscale efectuate pentru soluţionarea decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiunea de rambursare, se va efectua verificarea de la ultima perioadă controlată până, inclusiv, la perioada pentru care s-a solicitat rambursarea;

3.   constatări privind baza de impunere a obligaţiei fiscale. Se va prezenta procedura de control utilizată, iar în cazul controlului prin sondaj se vor menţiona lunile, operaţiunile sau documentele selectate, urmărindu-se cuprinderea perioadelor de activitate semnificative pentru contribuabilul verificat.

In activitatea de inspecţie fiscală se vor avea în vedere următoarele obiective minimale:

verificarea realităţii declaraţiilor fiscale în corelare cu datele din evidenţa contabilă şi mai ales faţă de realitatea constatată în timpul verificărilor;

-   verificarea modului de determinare a bazelor de impunere.

In cazul soluţionării decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare cu inspecţie fiscală anticipată, se vor verifica datele din decont cu cele din evidenţa contabilă. Se va avea în vedere verificarea realităţii bazei impozabile şi a taxei pe valoarea adăugată ca rezultat al exercitării dreptului de deducere şi a obligaţiei de colectare a taxei pe valoarea adăugată.

a) In cazul nerespectării prevederilor legale, pentru fiecare obligaţie fiscală se va înscrie motivul de fapt prin detalierea modului în care contribuabilul a efectuat şi a tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune patrimonială şi prezentarea consecinţei fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta.

b) Precizarea temeiului de drept pentru faptele constatate se va face prin menţionarea expresă a actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru fundamentarea legală a cazului constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta;

4.   diferenţa de obligaţii fiscale. Se va prezenta modul de calcul al diferenţelor de obligaţii fiscale, cu trimitere la anexele în care s-au calculat (acolo unde este cazul);

5.  obligaţii fiscale accesorii. In cazul în care se stabilesc obligaţii fiscale accesorii, se vor preciza modul de calcul, precum şi data până la care acestea au fost calculate;

6.  amenzi aplicate. Se vor prezenta sancţiunile aplicate, cu precizarea numărului procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor.

CAPITOLUL IV

Constatări privind impozitul pe venit

In cazul verificării impozitului pe venit, se vor avea în vedere următoarele:

1.  perioada supusă inspecţiei fiscale, în cazul impozitului pe venit, va fi întotdeauna un an fiscal încheiat şi pentru care s-a emis decizia de impunere anuală sau până la data încetării activităţii;

2.   constatările fiscale se vor prezenta pe fiecare an fiscal şi se vor referi la:

verificarea realităţii declaraţiilor fiscale, după caz, în corelaţie cu datele din evidenţa contabilă în partidă simplă, declaraţiile speciale sau orice alte documente justificative existente în evidenţa contribuabilului sau obţinute prin controale încrucişate, precum şi cu alte declaraţii depuse în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

verificarea modului de evidenţiere a veniturilor, pentru determinarea tuturor operaţiunilor impozabile realizate de contribuabil, inclusiv identificarea faptică a surselor generatoare de venit, după caz;

-   verificarea înregistrării tuturor veniturilor aferente activităţii desfăşurate;

-   verificarea evidenţei documentelor cu regim special pretipărite şi a celor cu care au fost achiziţionate, plaja de numere pentru facturile achiziţionate, facturile utilizate, alte documente cu regim special, documente cu regim special anulate, pentru perioada în care acestea erau obligatorii;

-   pentru perioada de după 1 ianuarie 2007 se va verifica modul în care contribuabilul a asigurat regimul intern de numerotare a facturilor, precum şi a altor formulare financiar-contabile care stau la baza înregistrării de venituri (monetar, chitanţă, aviz de însoţire a mărfii si altele);

-   verificarea modului de înregistrare a cheltuielilor aferente obţinerii veniturilor, precum şi tratamentul fiscal al acestora;

-   verificarea evoluţiei patrimoniului afacerii şi modului de evidenţiere în cheltuieli şi, respectiv, în venituri a oricăror intrări sau ieşiri de bunuri; orice intrare sau ieşire din Registrul inventar va fi verificată în corelaţie cu înregistrarea pe cheltuială sau venit, în funcţie de prevederile în vigoare pentru fiecare an supus verificării.

A. In cazul în care se constată aspecte care modifică venitul net anual impozabil, se vor menţiona:

faptele constatate de către echipa de control;

-   modul de interpretare a aspectelor fiscale de către contribuabil;

consecinţele fiscale ale abaterilor constatate, motivele de fapt şi temeiul de drept pentru modificarea venitului impozabil;

-   verificarea modului de calcul al venitului net anual impozabil şi stabilirea diferenţelor (unde este cazul);

-   în cazul asocierilor fără personalitate juridică, constituite între persoane fizice care desfăşoară activităţi independente, venitul net anual impozabil stabilit suplimentar de inspecţia fiscală se stabileşte la nivelul asocierii şi se va repartiza pe fiecare asociat, conform cotei procentuale de distribuire.

B. In cazul în care baza de impunere nu se modifică, se va menţiona acest lucru în raportul de inspecţie fiscală. In acest caz se vor aplica prevederile legale privind decizia de nemodificare a bazei de impunere;

3.  diferenţa de impozit pe venit datorat pentru veniturile proprii:

-   după repartizarea venitului anual impozabil stabilit suplimentar pe fiecare membru al asocierii se va calcula impozitul pe venit pe fiecare plătitor şi pe fiecare an fiscal verificat, avându-se în vedere şi valorile următoarelor date:

a)  venitul net anual impozabil evidenţiat în decizia de impunere anuală comunicată contribuabilului;

b)   diferenţa de venit net anual stabilit suplimentar de organele de inspecţie fiscală;

c)  venitul net anual impozabil recalculat de organele de inspecţie fiscală (stabilit prin însumarea rândului 1 cu rândul 2);

d)   impozitul pe venitul net anual impozabil stabilit prin decizia de impunere anuală comunicată contribuabilului;

e)   impozitul pe venitul net anual impozabil stabilit de organele de inspecţie fiscală;

f)   diferenţa de impozit pe venitul net anual stabilit în plus sau în minus, după caz;

4.  calculul obligaţiilor fiscale accesorii. In cazul în care se stabilesc obligaţii fiscale accesorii, se vor preciza modul de calcul, precum şi data până la care acestea au fost calculate;

5.  amenzi aplicate. Se vor prezenta sancţiunile aplicate, cu precizarea numărului procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor.

CAPITOLUL V

Alte constatări

1.   Organizarea şi conducerea evidenţei contabile în partidă simplă

In acest capitol se vor prezenta constatările inspecţiei fiscale referitoare la organizarea evidenţei contabile în partidă simplă, urmărindu-se în principal respectarea prevederilor legale în vigoare pentru perioada verificată.

2.  Utilizarea şi ţinerea registrelor

Se vor consemna constatările referitoare la modul de utilizare a registrelor de contabilitate obligatorii (Registrul inventar, Registrul jurnal de încasări şi plăţi), Registrul de casă (în valută, dacă este cazul), Jurnalul privind operaţiuni diverse.

CAPITOLUL VI

Discuţia finală cu contribuabilul

1. Prezentarea punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se vor consemna, în mod obligatoriu, numărul şi data documentului prin care contribuabilul este înştiinţat despre data, ora şi locul de desfăşurare a discuţiei finale. In caz de refuz al contribuabilului de a se prezenta la discuţia finală, acest fapt va fi menţionat expres în raport.

Punctul de vedere al contribuabilului va fi anexat la Raportul de inspecţie fiscală.

2. Consideraţii asupra punctului de vedere al contribuabilului

Se vor prezenta consideraţiile organelor de inspecţie fiscală asupra punctului de vedere al contribuabilului, în măsura în care susţinerile acestuia sunt argumentate.

Tot în acest capitol se va preciza dacă reprezentantul legal al contribuabilului sau împuternicitul acestuia a declarat sau nu că a pus la dispoziţia organelor de inspecţie fiscală toate documentele şi informaţiile solicitate.

Declaraţia va fi anexată la Raportul de inspecţie fiscală.

Refuzul contribuabilului de a da această declaraţie va fi consemnat în Raportul de inspecţie fiscală.

CAPITOLUL VII

Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

1. Obligaţiile fiscale stabilite suplimentar (exclusiv impozit pe venit)

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie, cu excepţia impozitului pe venit, la care s-au calculat diferenţe şi/sau accesorii, în sarcina contribuabilului se vor prezenta următoarele informaţii:

Nr. crt.

Denumirea obligaţiei fiscale

Perioada verificată/Perioada pentru care s-au calculat obligaţiile fiscale accesorii

Obligaţie fiscală

stabilită suplimentar de plată2)

De la data

Până la data

1.

Obligatie fiscală1)

zz.ll.aa

zz.ll.aa

2.

Obligatii fiscale accesorii

zz.ll.aa

zz.ll.aa

3.

Amenzi aplicate

X

X

X

1)  Se va completa cu denumirea obligaţiei bugetare, exclusiv impozitul pe venit.

2)  Se va completa cu suma totală a obligaţiei fiscale stabilite suplimentar de plată de inspecţia fiscală şi calculate în anexele la Raportul de inspecţie fiscală, pentru fiecare categorie de impozit, taxă sau contribuţie, cu excepţia impozitului pe venit.

2. Impozitul pe venit

In cazul impozitului pe venit, se va completa, în următorul tabel, câte un rând pentru fiecare persoană verificată, cu următoarele informaţii:

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Anul verificat

Impozit pe venitul net anual stabilit în plus

Impozit pe venitul net anual stabilit în minus

Obligaţii

fiscale

accesorii

Amenzi aplicate

Raportul de inspecţie fiscală va fi:

semnat de organele de inspecţie fiscală, care răspund de realitatea constatărilor înscrise în Raportul de inspecţie fiscală;

-   avizat de şeful serviciului/biroului care răspunde de încadrarea legală a constatărilor înscrise în Raportul de inspecţie fiscală;

-   aprobat de conducătorul organului fiscal (conducătorul activităţii de inspecţie fiscală) de care aparţine echipa de inspecţie fiscală şi care răspunde de legalitatea acţiunii de inspecţie fiscală şi de valorificarea constatărilor fiscale.

Acţiunea de inspecţie fiscală va fi înregistrată în Registrul unic de control al contribuabilului.

Raportul de inspecţie fiscală stă la baza întocmirii:

-   Deciziei de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere;

-   Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere;

-   Dispoziţiei de măsuri stabilite de inspecţia fiscală;

-   Deciziei pentru nemodificarea bazei de impunere.

Raportul va fi întocmit într-un număr de exemplare astfel determinat pentru a putea fi transmis câte un exemplar la:

organul fiscal unde contribuabilul este luat în evidenţă ca plătitor de obligaţii fiscale;

fiecare organ fiscal unde contribuabilii verificaţi sunt înregistraţi ca plătitori de impozit pe venit (în cazul asocierilor);

echipa de inspecţie fiscală care a efectuat inspecţia;

- contribuabilul verificat (în cazul asocierilor, un exemplar pentru asociaţie şi câte un exemplar pentru fiecare asociat).

CAPITOLUL VIII

Anexe

Pentru fiecare obligaţie fiscală verificată, la Raportul de inspecţie fiscală se vor anexa situaţii, tabele, copii de pe documente, note explicative, necesare susţinerii constatărilor, fiind parte integrantă din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele sau situaţiile se întocmesc ori de câte ori este necesară sintetizarea unui număr mai mare de documente sau operaţiuni şi în orice alte cazuri pentru a se putea prezenta şi susţine constatările din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele şi situaţiile anexate la Raportul de inspecţie fiscală vor fi semnate de organele de inspecţie fiscală şi, pentru luare la cunoştiinţă, de reprezentantul contribuabilului verificat.

De asemenea, la Raportul de inspecţie fiscală se va anexa orice document întocmit pentru înştiinţarea, solicitarea de documente sau procese-verbale pentru consemnarea unor constatări efectuate în timpul inspecţiei fiscale.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 357/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 357 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 357/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu